PDA

Volledige versie bekijken : Kinga (Poolse) (Donker Haar)



Fritzzz
23 april 2009, 16:35
Haarkleur/-lengte : donker, tegen t zwarte aan
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank, cub c
Nationaliteit/Taal : poolse,duits, engels
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings :nee
Service: NMC,PZC,TZ,FT
Voordelen: Super mooie figuur, mooie ogen
Nadelen: service iet wat plichtmatig, voor de rest prima
Tijdsduur :30m
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek: geen

RAUL7
4 mei 2009, 21:17
Ik had haar in de namiddag al een paar keer gezien maar tot na het eten gewacht om haar aan te spreken :rolleyes:.
Het kwam vooral omdat ik vond dat ze er erg geil uitzag dat ik besloot met haar te kameren en haar een sleutel liet halen :cool:.
Eenmaal op kamer begon ze me wellustig te zoenen, tot ze stilletjes naar beneden zakte om de kleine GENERAAL te verwennen :smile2:. Dat deed ze overigens voortreffelijk :freu:. Toen de kleine RAUL wat groter was geworden en klaar was voor het grote werk kwam ze op mij zitten en begon mij heftig te berijden :D, moe geworden van mij te berijden
drong ik enkele ogenblikken later in missionaris bij haar binnen om het daarna in doggy af te werken :rofl:!
Het was een hitsige sessie en voor herhaling vatbaar.

CLUBSPORT
10 mei 2009, 09:44
Deze dame viel me al eerder op mooie dame met dito figuur en prachtige kijkers.
na deze berichten gelezen te hebben zal een kamerbezoek er binnekort wel
een keer van komen .

Picasso 1
12 juni 2009, 00:52
Sinds een week nu werkzaam in YinYang.
Ben vandaag in YY mee naar de kamer geweest. Het pijpen deed ze eerst rustig en bouwde het langzamerhand op naar het stevigere werk. Heerlijk kussen, vingeren, verschillende standjes hard en zacht afwisselend. Pure PSE dame. De sessie geëindigd in een FT en ze bleef nadien rustig doorpijpen. Erg goed en zeker voor herhaling vatbaar.

Big30
12 juni 2009, 01:10
Sinds een week nu werkzaam in YinYang..

Hoi P1,

Denk niet dat ze in YY ook Kinga zal heten ;), daar werkt al een andere Poolse Kinga!

:wink::wink:

Picasso 1
12 juni 2009, 01:35
Hoi P1,

Denk niet dat ze in YY ook Kinga zal heten ;), daar werkt al een andere Poolse Kinga!

:wink::wink:

Toen ik haar naam vroeg zei ze "Kinga". Dezelfde naam die ze in GT had. Die andere Kinga werkt zowieso zelden in YY.

janv
12 juni 2009, 05:44
wie weet waar anna is gebeleven ( niet met brilletje maar die andere )

seksenfun
12 juni 2009, 20:14
Toen ik haar naam vroeg zei ze "Kinga". Dezelfde naam die ze in GT had. Die andere Kinga werkt zowieso zelden in YY.

Enkele dagen per maand. Btw, ik sprak nog een derde Kinga donderdag. Is best makkelijk voor iemand als ik die geen namen kan onthouden ;).

mr rocky
12 juni 2009, 23:59
ik heb haar al eens in GT ontmoet , maar ze kon mij toen niet verleiden...de naam Kinga is voor mij niet voldoende.... die andere Kinga daar had ik wel een zwak voor ja.............:luvlove: