PDA

Volledige versie bekijken : Saruman



Saruman
29 april 2009, 10:51
Hi,

Wat meer background-information over Saruman, vindt de aandachtige kijker in deze filmpjes.

Gebaseerd op waargebeurde feiten. :hah:

Deel 1 (http://www.youtube.com/watch?v=pNoYmx0Gc3o)

Deel 2 (http://www.youtube.com/watch?v=2XHtmWABbDs&feature=related)

Deel 3 (http://www.youtube.com/watch?v=lQELiscvArQ&feature=related)

Deel 4 (http://www.youtube.com/watch?v=BbhOGCDFZI8&feature=related)

Bye,
S :wink:

Willem2
29 april 2009, 11:09
Hoi,

In welk deel verlies jij je wilde haren ;)

:wink:

SFL
29 april 2009, 11:13
Hoi,

In welk deel verlies jij je wilde haren ;)

:wink:

In deel 4 was hij zijn wilde haren bijna kwijt... Allemaal de schuld van 50cent, dat zijn haar begon uit te vallen. Niet verwonderlijk dat hij het verbood om nog naar de rapper te luisteren :smile2:

Saruman
29 april 2009, 11:17
Mijn prive-secretaris heeft al voor mij geantwoord.
Een schouderklopje is op zijn plaats.

Klopklopklop :D

Ik ga donderdag a.s. naar Tina Turner luisteren in het Sportpaleis in Antwerpen.
Dan groeien die haren vanzelf weer aan.

thesickboy
21 augustus 2009, 14:43
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=135010#post135010

TSB vindt de theoriën van Jung een hoop gezwets maar wil voor deze Laetittia wel eens een uitzondering maken. Saruman heeft in het verleden al bewezen dat hij er zeer liefelijke (Lovely) maar ook gestoorde (Sandra) dames weet uit te pikken.....:wink:

:wink2:
TSB

Saruman
21 augustus 2009, 14:53
TSB vindt de theoriën van Jung een hoop gezwets maar wil voor deze Laetittia wel eens een uitzondering maken. Saruman heeft in het verleden al bewezen dat hij er zeer liefelijke (Lovely) maar ook gestoorde (Sandra) dames weet uit te pikken.....:wink:

:wink2:
TSB

Hey TSB, mijn avonturen met Sandra dateren van 2006.
Zoals ze zelf zegt, is ze sindsdien veel veranderd.
Jammer genoeg niet ten goede, volgens sommigen.
Ik verkies ook de "Sonja" van 2006 boven de "Sandra" van 2009.

Je haalt nu echt wel oude koeien uit de sloot.

:bye:
Saruman, die geen levenslange garantie geeft :eek:

thesickboy
21 augustus 2009, 17:57
Saruman, die geen levenslange garantie geeft :eek:

Aha....OK...
Aangezien de wettelijke termijn van 2 jaar verstreken is zullen we er geen halszaak van maken...:wink:

Saruman
9 oktober 2012, 19:03
Ik las nog eens even mijn eigen topic hier.
Laatste post in 2009, wat vliegt de tijd snel, zelfs voor een oude tovenaar.

Die Laetitia van hierboven heb ik slechts 1 keer gekamerd, maar die sessie zal me nog lang bijblijven.
Net zoals mijn eerste en enige sessie met Vlaamse Ellen, op 9 oktober 2006 in Relax te Mol, dus inderdaad vandaag de dag 6 jaar geleden.
Ooit een keertje tegegekomen in GT, en kans tot herhaling in de wind geslagen ... tot vandaag nog steeds spijt van.

Dus Vlaamse Ellen en Hongaarse Laetitia, ooit beiden in GT actief ... ik denk af en toe nog aan jullie en dan komt er een glimlach onder mijn lange baard tevoorschijn.

toko-9
9 oktober 2012, 21:19
Ja, met Vlaamse Ellen heb ik toen ook gekamerd. Op een mooie woensdagmiddag.
Ze noemde zich zelf de pijpkoningin van Relax. En ik moet toegeven: dat was niet verkeerd.
Met haar toen nog in het bubbelbad gezeten waarbij mijn pik boven het water uitstekend vakkundig door haar werd bewerkt.
Op de kamer vervolgens een dampende sessie beleefd waar ook ik nu aan terug kan denken.

Later in GT nog eens met haar gekamerd. Ze maakte toen een wat afwezige en gedeprimeerde indruk. Sex was weliswaar nog prima, maar het enthousiasme bij haar was volledig weg. Is haar allemaal een beetje teveel geworden, zei ze.
Niet lang daarna was zij verdwenen.
Het lijkt me dat zij ook niet meer in dit wereldje werkt.
Good old times...

En zo zijn er nog wel een paar dames (3 in totaal) waar ik met heel veel plezier aan terugdenk!!

Saruman
7 november 2016, 12:01
Ik surfte zonet even naar mijn eigen YBF profiel hier.
Lid van YBF sinds 15/09/2006 .... dus alweer 10 jaar een ijsbeer.

Pfff, veel gebeurd in die periode.
Relatie gehad met DVP, heeft toch 5 jaar geduurd.
Sinds 2009 om die reden dan ook vooral met 1 dame gekamerd, en weinig afgewisseld.
In tegenstelling tot sommige andere beertjes heb ik niet de behoefte om dit "van me af te schrijven".
Ik heb er ook geen spijt van.

Na pauze van 2 jaar (correctie: slechts 3 korte uitstapjes in 2 jaar), sinds deze zomer weer intensiever aan het ijsberen gegaan.
Ondertussen al wat dames leren kennen, steeds met goed contact.
Respect en zo van die zaken, weet u wel?

Op één of andere manier sta ik nu anders in mijn ijsberenschoenen.
Ik merk dat aan mezelf, maar ook aan de manier waarop ik nu aandacht krijg van de dames.
Ik kan het voorlopig moeilijk onder woorden brengen .... (de X-factor?) ... meer zelfvertrouwen uitstralend, en daardoor wordt ik op een andere manier benaderd door dames dan voor 2010.
Een prettiger manier, dat wel, en dat zorgt ervoor dat Saruman weer vaker naar de clubs trekt, en dat ook vaak zal blijven doen.
De draad weer opgepikt van een oude hobby, zeg maar.

Vorige week een praatje gemaakt met een dame, met wie ik in 2009 eens een keertje de lakens deelde.
Zij was er nog steeds, behoort tot de vaste waarden.
Sindsdien zijn er alweer 1.000 kerels overheen gegaan ..... maar ze kende me nog van toen.
Laat ik zo'n indruk na, of heeft zij een olifantengeheugen ??
Ik vond het in ieder geval verbazend om te horen. Maar ook wel prettig.

Wat ik ook merk, dames prijzen mij aan bij hun vriendinnen: met die moet je eens een keertje gaan.
Vorige week meegemaakt.
Het lijkt wel de omgekeerde wereld; is dat niet iets wat ijsberen onder elkaar moeten doen, dames aanprijzen?
En dan had ik met die dame een voor mijn doen mindere sessie, een vluggertje van 30 min. zonder dat ik mijn "BFE" heb bovengehaald.
Dames staat op mijn TO DO lijst voor een kamer met alles erop en eraan, maar tijdens de Halloweenparty was het gewoon niet mogelijk.
Ze wil ook graag eens met mij alle registers opentrekken, dus wat dat betreft is die "klik" er wel.
Ze vertelde over mij tegen haar vriendin, ik ging even bij hen zitten. Verder geen kamer gemaakt met haar, noch met de vriendin.
Toch 2 mooie dames, beiden komen op TO DO lijst.

Ondertussen in 1 club weeral een gevaarlijk spel aan het spelen met 1 dame.
Emotioneel dan, niet "medisch" gevaarlijk, ben niet gek.
Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind het toch weer leuk om die grenzen af te tasten.
En de dame in kwestie is wellicht de laatste van wie je het verwacht, zij zelf waarschijnlijk ook.
Waarom dan toch? Ik weet het niet, en zij ook niet.
Sommige dingen gebeuren nu eenmaal.
Moet je je ertegen verzetten?
Misschien is het beter van wel, maar ik verzet me nergens meer tegen. Go with the flow.

Maar met de opgedane ervaring, ga ik het dit keer toch anders aanpakken.
Ben ook nog lang niet toe aan alweer een "monogame" clubrelatie, er staan nog teveel namen op mijn TO DO lijst.
En ik wissel af tussen clubs, dus altijd weer nieuwe ervaringen opdoen.
Met dame in kwestie voorlopig ook nog geen tel. nr. uitgewisseld.
Komt nog, is bijna onvermijdelijk.
Maar ik ga er zelf niet achter vragen.

Wel met een andere dame tel. nr. uitgewisseld, ze wilt meer te weten komen over mijn bedrijf en wie weet wordt ze klant bij ons.
DVP's zijn ook maar mensen hè, hebben ook hun voorkeuren voor bepaalde producten en diensten.
Maar ja, als zij klant bij ons wordt, dan moet ik ook nog eens bij haar op herhaling, uiteraard.
Zaken doen is geven en nemen.
Nochtans heb ik al eens herhaald, en kan ze van mijn TO DO lijst worden geschrapt ... teveel andere kandidates.

De laatste tijd ook weer meer aan het lezen op YBF.
Vooral het DVP topic van SFL vind ik interessant.
Niet zozeer wat de dames antwoorden, dat ligt eigenlijk in de lijn met wat ik verwachtte (ik had dan ook een relatie met een DVP, en kreeg op die manier ook een inkijk in hun wereldje)
Ik vind vooral de reacties van beertjes interessant.
Ook sommige andere topics waar beertjes hun meningen uiten over allerlei damesgerelateerde zaken, vind ik soms zeer amusant.
Topic over Respect.
Discussie over klaarkomen en/of squirten.
Recensies van beginnende beertjes.
Allemaal amusant om te lezen.
Ik heb echter geen behoefte om daar vanuit mijn ervaringen op te reageren.
Wat ik heb meegemaakt, maken andere beertjes wellicht nooit mee, en misschien maar best ook, want de meesten overleven dat niet.


Mijn belevenissen van de voorbije jaren, en dan vooral die 5 toch wel intense jaren, hebben van mij een andere ijsbeer gemaakt.
Nu ik weer zo een maand of 4 weer volop aan het clubben ben, merk ik de impact daarvan pas echt.
Ik heb meer begrip voor de achtergrond van het DVP bestaan, en wellicht daardoor krijg ik op een andere manier aandacht van dames.
Voorlopig heb ik maar tegen 1 dame verteld dat ik een serieuze buitenechtelijke relatie heb gehad, maar ik heb nog niet verteld dat het met een DVP was, laat staan een van haar ex-collega's uit dezelfde club.
Misschien vertel ik haar dat wel eens, ben benieuwd naar de reactie ...

Maar die ervaring zorgt wel voor een ander contact met de dames, minder "prooi" en meer wederzijds begrip.

Op al die jaren heb ik eigenlijk heel weinig interactie gehad met andere ijsberen van het YBF.
Ik ken er persoonlijk bijna geen één.
Ik ga steeds alleen naar de club, en houd me vooral bezig met de dames.
In de periode 2006-2009 ging ik wel eens samen met enkele beertjes op stap.
Uit die periode ken ik wel een paar beren, die op dit forum ook al tot de oudgedienden behoren.
Van 2009-2014 ging ik clubben voor 1 dame, en dan vaak urenlang pannenkoeken op de kamer.
Ik kende haar vriendinnen beter dan andere ijsberen, ik lag soms met 5 dames op de kamer te ouwehoeren.
En we zagen elkaar vaker privé dan in de club, dus mijn clubfrequentie lag sowieso al heel wat lager.

Ach, ijsberen komen elkaar vanzelf wel weer eens tegen, als onze ijsschotsen toevallig in dezelfde richting drijven.
Wat mij betreft hoeft het niet, maar mag het wel.
Verwacht van mij echter geen goede raad of details, want ik blijf discreet naar ijsberen en dames toe.
Over sommige dames schrijf ik vanaf een bepaald moment geen recensies meer, omdat het niet meer representatief is naar andere beertjes toe.
Na 10 jaar is er ook nog geen enkel dame die weet dat ik op YBF schrijf, hoewel ze allemaal wel weten dat het YBF bestaat.
(Correctie: er is 1 dame, die destijds door mij ontdekt is als rijzende ster, en die rol ook met glans heeft waargemaakt, die mij als Saruman heeft herkend. Zij las dan ook mee op dit forum, en wilde absoluut weten wie haar ontdekker was. Commissie heb ik nooit gekregen, wel enkel van de beste sessies ooit in mijn ijsberenbestaan. Dames is ondertussen alweer gestopt, ergens eind 2009)

Er wordt nu eenmaal teveel geroddeld, zowel hier als in de clubs. Ik doe daar liever niet aan mee.

Voor mij is YBF vooral een goede bron van informatie, en ik gebruik het ook op die manier.
En ik lever ook graag mijn bijdragen, informatief, en soms ook doorspekt met humor of zelfspot.
Ik lees dat zelf liever, en ik schrijf ook liever op die manier.
En ik hoop dat ik dat nog lang mag blijven doen.


Zo dat was even een contemplatief moment van Saruman.
10 jarig bestaan als ijsbeer, dat doet wat met een mens.

SFL
16 november 2016, 10:08
Saruma is jarig... Saruman wordt 10!!!! hip-hip............. Hoeruuuuuuuuuuuuuuhhh!!!!

Dat de oude witte man in zo'n langdurig era met één en dezelfde snol de blokhut, de lakens en het rendez-vous-hotel bevuilde, is naar mijn mening zonde van de tijd, het geld en de energie... Maar ieder diertje zijn pleziertje. Gelukkig meent hij nu een andere toer op te gaan. En hij lijkt deze keer wel te blijven... Hij schrijft ook weer en dat is een zegen voor dit armtierige forum waarop veel te weinig talent nou net de ondermaatse toon dicteert (mezelf incluis). Maar aan alle nieuwe ijsberen die graag lezen: hou jullie vast aan de takken van de bomen, want Saruman schrijft hilariteit en erotiek met hoofdletters en spreekt de begrippen aan met de beleefdheidsvorm. Tot dusver heeft hij het juiste ritme van weleer nog niet teruggevonden, maar ik neem aan dat hij terug zal groeien op dit forum! De acteur die Saruman vertolkte in LOTR heeft ondertussen de pijp aan Maarten gegeven, maar het personage zal blijven verder leven.... Niet in de film, maar wel op dit forum (ookal is hij al wel een paar 100 jaar oud)!

Saruman is zowat mijn eerste vriendje dat ik hier gemaakt heb op het forum. Ergens in het voorjaar van 2009 spraken we eens af in de GT. Daarna zagen we elkander nog wel voor kortere periodes in de clubs. En dan opeens hield hij het voor bekeken. We spraken nog wel eens af in een kroeg ergens te midden van een Vlaams-Brabants boerengehucht. Bij pot en pint hebben we wat gepraat over de dingen des levens. Maar in die tijd maakte ik een vrij felle periode van paranoia door en ik heb hem dat later zelfs nog gezegd in een mail... Ik dacht verdomme dat hij een undercoveragent was van ECOFIN of in opdracht handelde van de fiscus! Natuurlijk waren dat hersenkronkels van mij en Saruman was niet meer dan een hoerenlopende tovenaar, die jammerlijk teveel met hetzelfde wijf geneukt had in de clubs.

Hij kapte er bijgevolg mee voor een onbepaalde periode, die langer duurde dan ik hoopte. Hij knipte zelfs zijn witte baard kort en leidde voorts een vroom bestaan. We spraken elkaar nog wel eens via mail of ik nodigde hem uit op de de vele tours die ik ondernomen heb, maar we zagen elkaar niet meer terug! Was hij een kluizenaar geworden, zat hij in bezinning in het klooster of de abdij met een Westvleteren ter hand, speelde hij voor Sinterklaas of was hij een naaste eerwaarde geworden bij de mannen van aanzien in het Vaticaan? Men zal het nooit weten! Hij heeft zichzelf wel mentaal verrijkt en terug lichamelijk positieve energie opgeslorpt om uiteindelijk in 2016 zijn comeback te maken.

Ik kreeg op een zekere donderdagmorgen een mailtje binnen via IM: "Yow SFL, zin om nog eens lekker ouderwets te gaan hoerenlopen? Groet Saruman"
Nou, zijn timing was allesbehalve perfect, want ik was druk bezig met de kappen van magere Hein zijn zeis te ontwijken. Dus ik kon me niet vrijmaken en was te gehavend om me toonbaar te maken in zo'n gortige saunaclub! Maar op het moment dat ik dit eerbetoon aan Saru zit te schrijven, heb ik magere Hein al enkele flinke trappen in diens klokkenspel verkocht, heb al zijn rechterribben gebroken, zijn oogkas laten barsten door 3 ferme rechtse en 1 laffe linkse en zijn scheenbeen afgebroken en in zijn hol gestoken. Voor magere Hein ziet het er niet rooskleurig uit en bijgevolg mag Saruman zich verwachten aan de wederopstanding van SFL in de zomer van 2017. En dan zullen wij terug gaan wandelen als Magic-Bull en Master-Bull en er verslagen over schrijven die door 95% van de lezers na 1.5 alinea al opgegeven wordt omdat het toch niet te begrijpen valt voor de gewone sterveling.

Nu even serieus, beste Saruman: het is weer een motivatie voor mij om snel beter te worden. Net zoals je in 2009 ook de motivatie was om me aan het schrijven te brengen. Wie hadden we toen allemaal als het op schrijverstalent, humor en verbeelding aankwam? Alleen jij en Ace2! Ik dacht toen: verdomme, dat wil ik ook doen: gezwam, perversiteiten en surrealisme via het geschreven woord verkondigen en het plebs ermee entertainen. Alleen; ik had niet jullie finesse. Ik wist te weinig over die kutfilms van LOTR, dus daar mocht jij alleen het auteursrecht van behouden. En betreft Ace2: ik ken verdomme te weinig over mythologie om zijn schrijfsels te begrijpen, laat staan dat ik er zelf zou kunnen over schrijven. Gelukkig voor mij sloot Badslippers zich in 2010 nog aan bij de schrijversgilde en ging ik samen met hem de lekkere platvloerse en marginale toer op. En niet alleen met schrijven, ook in de clubs. Met hem ben ik tot het oneindige beginnen schrijven. Nou ja, ik toch... Want hij schrijft niks meer vanwege dezelfde problemen die jij in de periode 2009-2012 had (nl dat hij enkel met één en hetzelfde wijf vogelt). Dus die plaats op het forum moet opnieuw terug ingenomen worden, want Ace2 kan als enige overgebleven klasserschrijver dit forum niet recht houden!

Om terug te komen bij het begin: ik sloot me aan op dit forum om wat meer info te kunnen vergaren. Die eerste maanden heb ik verdomme bijna niets gepost. Maar het is net door de schrijfsels van mannen zoals jij en Ace2, dat ik er ook aan begon. Dat leverde me ontzettend veel plezier op en zo ben ik het forum ten volle beginnen beleven. Het was ook de mooiste periode toen in het begin. Iedereen leek nog iedereen te kennen. Zelfs de ruzies en het gescheld met RPlover de relnicht schepten me veel genoegen. En dat is mede dankzij jou, Saruman!

Ter afsluiting wil ik nog één herinnering ophalen ivm met een verhaal dat jij geschreven had. Als ik echt helemaal terugdenk aan het begin toen ik op dit forum terecht kwam, is dit echt de oudste herinnering die ik me nog kan herinneren alsof het gisteren was. Het was een verslag van jou over GT en daarin beschreef je de fratsen van jezelf, Onzo en the Sickboy. Ik rolde van mijn stoel af vanwege het lachen met dat verhaal. Ik kwam verdomme niet meer bij. Enige tijd later kwam ik Onzo tegen in PHG en the Sickboy in GT (die daar toen verkondigde dat het zijn laatste publieke optreden was), en bij de kennismaking met beide heren moest ik nog harder lachen in mezelf wanneer ik terugdacht aan wat jij over hen schreef. En je schreef het met klasse, niet op de manier waarop ik iedereen in de zeik neem. Die klasse, daar heb ik je altijd moeten voor benijden.

Welkom terug, geniet van je 10-jarige bestaan en tot in de loop van 2017!
Vanwege SFL