Cupido
30 april 2009, 09:03
Haarkleur/-lengte : Blond /Tot op de schouders
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : mooie grote borsten / C90
Nationaliteit/Taal : Columbiaaans / Gebroken Duits en Engels door elkaar heen
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : Niet gezien / Ik weet het niet meer zeker maar geloof niet
Service: TZ /FO / FT /NMC / Olietrekken (Gebruik van babyolie bij het trekken)
Voordelen: goed neuken, goed zoenen (zijnde niet tongzoenen)
Nadelen: TZ heel kort en zonder gevoel, al snel spierpijn en uitkijken met prijsstelling
Tijdsduur : 30 minuten (in werkelijkheid incl. whirlpool hooguit 20 a 25 minuten
Prijs : € 50, zij berekend tijd incl whirlpool
Extra’s bij het bezoek: geen
Cupido
30 april 2009, 09:06
Kennelijk was het enkele dames opgevallen dat ik nieuw was en dat er wellicht nog wat te halen viel bij mij, want de een na de andere dvp moest ik van me afhouden. Hoezo wordt er alleen maar in GT gejaagd!!:confused: Het merendeel bleef echter heel neerslachtig/lamlendig liggen op hun bank of apatisch naar de televisie kijken, waar per tv verschillend het voetbal, MTV of een of andere goedkope sexfilm werd afgespeeld. Na de 3e dvp kwam nu ook Stefanie uit Colombia aan mij hangen. Ze legde haar behoorlijk grote borsten op mijn arm tegen mijn borst en begon me meteen te kussen. Ze had een vrij zachte kus, maar wel met behoorlijk harde, volgens mij botox, lippen. Ik merk dat ik het nog steeds niet goed kan omschrijven! In half Duits/Engels probeerde ze me gauw naar de kamer te nemen, waar ik totaal nog geen zin in had. Dus ik zei haar eerst nog in de whirlpool te willen duiken. Maar ik kwam niet van haar af, want ze zei dat ze dan met me mee wilde gaan. “Ok”, zei ik, “maar ik weet niet of ik met je naar de kamer wil hoor”. “Ok”, zei ze, “we go to whirlpool and than to room”. Ik zei nogmaals, “I don’t know if we go to room”. En zo bleven we een beetje rommelen/lullen in de breedte. Ze pakte haar handdoek en nam me mee naar de whirlpool en eenmaal in de whirlpool begon ze de prijzen te noemen en begon standaard met een uur. Ik vroeg haar wat een half uur kostte. Ze zei dat dat wel een beetje kort was inclusief een whirlpool, maar dat het dan € 50,= zou zijn. Ik zei “hoezo whirlpool, jij wilde met me naar de whirlpool!!”. “No no” zei ze “time is inclusive whirlpool”. Ik werd bedonderd, maar had niet de power om haar dit uit haar hoofd te praten en me te verweren. Daarnaast had ze mijn pieleman vast die toch wel heel veel zin had gekregen in een goede onderhoudsbeurt. Dus bedacht ik bij mezelf hoe ik dit varkentje kon wassen zonder al te veel toe te geven aan haar wensen, maar wel van haar af te komen. “Ok,” zei ik, “than we go to the room now, we have another 25 minutes, so let’s go fuck”. :fuck: En ik nam me voor haar goed te laten werken voor haar geld. Binnen mum van tijd lagen we op de kamer waar ik toch wel het standaardlaken van GT mistte. Maar met 2 handdoeken was een gedeelte van het bed redelijk afgedekt. Ik was behoorlijk afgeleid vanwege de voorgeschiedenis, maar Stefanie bracht me met een goede pijpsessie weer terug in de goede stemming. Ze vroeg me vervolgens of ik neuken wilde, waar ik natuurlijk geen nee tegen kon zeggen. En ze ging boven op me zitten en deed goed haar best. Maar juist op het moment dat ik toch nog veel te vroeg wilde komen (want ik wilde haar over de volle periode laten werken!!) stopte ze en gaf ze aan spierpijn in der bovenbenen te hebben. Hč gvd. scheidt ze er ineens weer mee uit. Ga door, ga door!!!! Meteen zakte alles weer in en zei ik haar dat ze nu nog meer haar best moest doen. Met enig ruk en trekwerk :rubbel: en met een fikse golf baby-olie wist ze alles toch weer op gang te brengen en uiteindelijk spoot ik mijn sperma in ieder geval voor haar geheel onverwacht met een grote snelheid in de lucht waarbij een gedeelte als een spinnenrag in haar haar bleef hangen. Bang om voor dit alles nog eens € 25,- extra te moeten betalen aaide ik haar nog eens lieftallig, zodanig dat mijn sperma de rest van de dag zou fungeren als haarversteviger!!!:patpat[1]
Gr.
Cupido:wink::wink:
CLUBSPORT
12 augustus 2010, 18:48
Ik heb me gisteren een half uurtje prima vermaakt met deze rondbostige colombiaanse die me verleidde met zachte zoenen .
Op de kamer verschillende standjes gedaan incl 69 , bijna elke dame waar ik mee kamerde stelde dat voor :rolleyes: spreken ze soms wat af of zo :eek:
of ik wederom met haar zou kameren ? mischien ,maar ik had die avond nog 2 andere sessies die er qua geiheid flink bovenuit staken dus helaas voor haar is ze niet mijn eerste keus .