PDA

Volledige versie bekijken : Kelly (DR)

MiniME
2 mei 2009, 09:37
Na de top sessie met Krina, lekker ontspannen door de club gelopen. Omdat ik totaal nog geen zin had in een vervolgsessie, praat ik dan meestal ook met dames waar ik totaal geen erotiek bij voel, maar die wel in zijn voor een praatje. Nu liep ik aan tegen Dominicaanse Kelly: mooie lach, lippen en uitstraling, maar zoals gezegd totaal niet mijn type: Midden- en Zuid-Amerika is niet mijn ding, net zo min als Aziatisch, en deze had nog siliconen ook! :eek:

Kon dus veilig met haar op de bank gaan zitten, en ja hoor, weer met uitzicht op MY (deze keer met Gabriella). Kelly wist mij op een natuurlijke manier af te leiden en begon met een waanzinnige zoen en pijpbeurt op de bank.....heerlijk is dat toch (wat zouden de andere clubs/dames toch een hoop meer omzet maken als de dames dit daar ook zouden doen!).

Toen maar even naar de kino: ook hier ging Kelly er weer vol tegenaan. Aangezien we wat meer ruimte nodig hadden, toch maar een kamer opgezocht en daar prima sessie gehad, met na afloop een heerlijke, ontspannen massage.

Voor de liefhebbers (Gustomass?) is dit zeker een 9,5, voor mij, door het totaal ontbreken van chemie, een 8,5 en (ook gezien de meer dan voldoende aanwezig 9+-ers in Oase) geen herhalingsgevaar.

======================

Naam : Kelly

Nationaliteit/taal : Dominicaanse Republie / Engels

Leeftijd : 24 jaar?

Haarkleur/lengte : Zwart / kroes

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup (siliconen)

Service : PZC, NMC, Tongzoenen, massage, FT, MMT

Extra : mooie bruine ogen, lieve lach, vriendelijk, zachte uitstraling