PDA

Volledige versie bekijken : Deurne, Antwerpen, Sai Thai Massage, Daw



Ace2
2 mei 2009, 19:56
Naam : Daw

Nationaliteit/Taal : Thais/Thais en Engels

Leeftijd : 34

Haarkleur/-lengte : Lang zwart

Lengte dame : 1.60

Postuur/Cupmaat : C (dokers creatie)

Tatoeages/Piercings : op de schouder een tato

Service: massage, TZ, Pzc, beffen

Voordelen: Goede looks, goede babbel

Website: www.jantaraboon.be

Laatst was ik in een van de gezelligste steden die ik ken: Antwerpen. Antwerpen met al zijn Thaise meisjes. Waar anders kan Ace2 zich nog vermaken?

De massagesalon is gevestigd aan De Brederodestraat en wel aan het einde, tegen de kruising met de Amerikalei. Ik kon mijn auto vlak voor de deur zetten en belde aan. Tot zo ver gaat het meestal goed. De deur ging automatisch open en ik liep de trap op. Ik hoorde ergens in het gebouw een deur open gaan en ik veronderstelde dat ik daar moest zijn. Ik bleef de trappen maar op lopen. Uiteindelijk kwam ik boven aan en achter een openstaande deur stond een mooie verschijning die luistert naar de naam Daw. Ik was al verkocht. Voor de vorm liet ik mij nog 2 andere dames voorstellen, maar die keek ik al bijna niet aan (laat mijn moeder het niet horen).

Ik koos voor een uur en betaalde 80 euro. Ik werd begeleid naar een kamer en die zag er mooi en netjes uit. Ik kreeg de gelegenheid om mij te douchen. Na mij ging Daw douchen en ik ging al vast op de kamer zitten.
Eerst ging ik op mijn buik liggen en Daw kleedde zich uit. Ze kwam op mij zitten en begon te kwebbelen. Een terugkerend onderwerp was haar vriendinnetje Fa. Die was schijnbaar erg mooi en ze stelde voor om een volgde keer gedrieeen te kameren. Ik vond alles best, zolang Daw maar door ging met masseren. Ze streelde en kneedde wat af. Regelmatig liet ze vinger over de achterkant van mijn ballen gaan, naar mijn anus toe. Zoals zij verwachtte had dat het gewenste effect. Ze zoende mijn nek en gaf mij zo nu en dan een tongzoen. Daw zoent erg goed. Likkend en knedend gleed ze over mijn lichaam.
Na 20 minuten kon ik omdraaien en een ferme erectie werd zichtbaar. Daw moest lachen en keek of ze een dergelijke erectie voor het eerst zag. “Why does he do that?” vroeg ze. Ik kon alleen maar stamelen. Daw ging verder met haar massage en nam ook mijn penis in haar hand, die ze zachtjes en langzaam aftrok. Met haar poesje gleed ze over mijn harde penis en uiteindelijk ging ze voor mij zitten en begon mijn ballen te likken. Ze likte zich een weg naar boven en kwam bij mijn eikel uit, die ze likkend in haar mond nam. Langzaam maar zeker verdween mijn penis in haar mondje. Ze gaf mij een korte, maar goede pijpbeurt.
De massage werd voorgezet en ze kroop naar boven waar ik weer werd getracteerd op een zoenpartij. Dat was zeker geen straf. Daarna draaide ze zich om en ging weer likkend naar mijn penis die ze in 1 moeite in haar mond nam. Slurpend ging mijn penis haar mondje binnen en in de spiegel kon ik dit alles aanschouwen. In de spiegel leek het net alsof haar mond helemaal vol zat. Ze probeerde mijn penis ook zo diep mogelijk naar binnen te werken en dat lukte aardig.
Om wat voor reden dan ook vond ik het tijd om in actie te komen. Ik zoende, ik likte en ik kwam bij haar kale poesje uit dat ik al had gevingerd. Haar poesje was ietswat vochtig en vroeg erom om gebeft te worden. Dat deed ik dan ook. Daw liet mij gewillig mijn gang gaan en kreunde en steunde wat. Toch had ik niet het idee dat ze hier op zat te wachten. Ze trok mij weg en legde mij weer op mijn rug. Daarna volgde een heerlijk zoensessie. Ik droomde weg, ver weg naar Thailand……………………………….. Helaas moest aan die zoenpartij een einde komen. Daw was al weer onderweg naar beneden. Op haar knieen ging ze voor mij zitten en legde een vingertje tegen mijn anus en kriebelde de achterkant van mijn ballen. Zonder handjes nam ze mijn penis in haar mond en begon mij te pijpen. Zo diep mogelijk nam ze mijn penis in haar mond en slurpte alles naar binnen. Nu nam ze wel een handje erbij en haar kleine vingertjes omklemde mijn penis. Ze rukte een beetje, terwijl ze mij pijpte en dat hield ik niet lang vol. Ik gaf aan dat ik ging komen en op het moment supreme floepte, niet toevallig, mijn penis uit haar mond en ze liet mij klaarkomen op mijn buik.
Ace2 was tevreden.

lustman
20 september 2009, 15:30
Daw werkt niet meer in Jantaraboon. Dit wordt dus de oude doos.

Kiwi 69
20 september 2009, 19:14
Daw werkt niet meer in Jantaraboon. Dit wordt dus de oude doos.

Daw is working at Sai Thai Massage in Deurne, Antwerpen.

Hopefully,:rolleyes: she will know if Nan will be returning to work
somewhere again, as they are friends from wayback.