PDA

Volledige versie bekijken : FKK-Düsseldorf (Düsseldorf) , Algemeen

Babbel
11 maart 2006, 15:23
Ik zag weer een internetadres van een plek waar ik toch wel redelijk vaak geweest ben. En een dame Agata die ik denk te herkennen. Kijk maar op deze site : http://www.fkk-duesseldorf.de/

Die Agata heb ik onder een andere naam een keer gehad in de PHG?GT. Ik herken namelijk die grote jongens :D

Kan iemand mij zeggen of ze daar nog is want dat is misschien een omrit wel weer waard.

Babbel

Babbel
11 maart 2006, 15:28
Ik zie trouwens ook hier de prijzen : 1 x . 55 €
(Happy Hour)
1 x ..75 €
2 x ..105 €
3 x ...135 €
4 x ....170 €

Dat had je vroeger in wel meer clubs. 10 keer knallen voor een standaardprijs.

Babbel

099
27 juli 2006, 13:03
vanaf 27 / 7 / 06 (vandaag dus) veranderen ze de prijzen!

Inkom 40 euro en 40 euro per half uur.

goldene.zunge
5 maart 2007, 19:38
En ... is er al iemand die ervaring heeft met deze tent.
Website is in ieder geval OK.

GZ :p

Willi69
5 maart 2007, 21:27
En ... is er al iemand die ervaring heeft met deze tent.
Website is in ieder geval OK.
Ja, ich natürlich! :D Allerdings war ich das letzte Mal circa 1997 dort (damals hieß der Club noch Dolce Vita). :rolleyes: Zu viele türkische Mitbürger, zu schlechter Service der Mädels (im 20-min.-Takt). Auch im Rheinforum gibt es fast nur noch schlechte Kritiken, wenn überhaupt noch jemand dahin geht... :o

Willi69
28 februari 2008, 21:47
AKTION AB Donnerstag 28.02.08
1. Girl 70 €, 2. Girl 40 €, 3. Girl 30 €
und

Kein Eintritt bis 20 Uhr

goldene.zunge
28 februari 2008, 21:55
Website OK, prijzen OK, wie brengt het eerste verslag over de vrouwen en hun service?

De snelste wint een vrije toegang indien binnen voor 20.00 uur! :teuflisch

GZ :p

.357 magnum
28 februari 2008, 22:15
Het adres is mij bekend.
Een paar weken geleden was ik daar voor het eerst.
Volop parkeermogenlijkheid, simpelweg het op een kleine industrieterrein ligd.
Je neemt afslag 25 van de A46.
Op de Keplerstrasse ga je links af de Briederstrasse in.
Na 50 meter is de ingang aan de linker kant.

Er was alleen een sauna.
Het dames aanbod was ardig te noemen.
s`avonds waren er nog meer dames.
Ik was in de avonduren zeker verrast van het aanbod.
ik ben met 2 dames naar de kamer gegaan.
de twede dame was top.
Van een rercentie is het helaas nooit gekomen.
Maar het is een tent met in de avond uren veel dames.
en het is zeker een bezoekje waard.

De foto`s op de website vertellen me dat de club recentelijk behoorlijk is veranderd.
Maar nog steeds het bezoeken waard

Rex
28 februari 2008, 22:46
Hé Magnum,

is de service van de meiden vergelijkbaar met die van uit PHG / GT / VV??

Website ziet er wel aardig uit en eindelijk weer eens plaatjes van de meiden al vraag ik me altijd alleen wel af, of dit recente foto's zijn...............:rolleyes:

Willem2
29 februari 2008, 01:02
AKTION AB Donnerstag 28.02.08
1. Girl 70 € 2. Girl 40 € 3. Girl 30 €

@ Rex. Zitten vrouwen tussen die ook in GT/PHG hebben gewerkt.

Freddy_K
1 november 2008, 21:50
ik ben hier vandaag even geweest omdat Eve hier werkt en die stond al een tijd op mijn verlanglijst. Ze gaf goede service en het is een mooie dame maar toch wel iets groot en nogal aan de forse kant. Dus de fantasie van de grote volle vrouw kan voorlopig ook weer even in de kast. Ik houd toch meer van de fraaie ranke Roemeense meisjes.

Er waren op de tijd dat ik er was ~16 - 18:30 ofzo nog niet zo heel veel vrouwen. Alina kwam metteen naast mij zitten en die ziet er in het echt erg lekker uit (zie ook fotos op site). Maar was gekomen voor Eve dus ik moest passen. Wilde daarna nog wachten op Pia (Dina uit GT) en Denisa maar ben gegaan.

Het is daar dus gratis entree dus er is geen eten. Je kan geloof ik wel eten bestellen maar weet niet hoeveel dat kost. Er zijn dus nogal wat extra kosten. Bier kost 5 euro. Je kan er van alles bestellen maar het heeft allemaal een leuke prijs.

Erg mooie tent verder, zeer verzorgd en lux ogend. Je krijgt een kaart en daarop wordt genoteerd hoe lang je naar de kamer bent geweest en hoe vaak. Voor en na een kamer bezoek moet je met die kaart naar de balie zodat de tijd kan worden genoteerd. Ook worden de drankjes etc erop genoteerd. Er waren niet zo heel veel vrouwen op dat tijdstip maar die er waren waren ook wel vrij mooi. Meiden zijn mooier dan de fotos doen vermoeden.

Kosten structuur, zie site:

http://dv.erovice.com/?job=zeiten

ik ga zeker weer heen voor Denisa, Alina en Pia :p