Volledige versie bekijken : bloedlul of vleeslul
timjava
3 mei 2009, 13:13
Gisteren in de blije tuin met Rex en foots een discussie over wie een bloedlul heeft en wie een vleeslus. Een bloedlul is een penis die klein(er) begint en nog veel groeit, en een vleeslul is een penis die in slappe en erecte toestand ongeveer even groot is. Zoals beloofd heb ik de enquette opgestart.
Jabberwalkie
3 mei 2009, 13:27
Doe mij maar bloedlul ! Is niet zo impressionant in slappe toestand, maar zit dan ook niet in de weg als je hem niet nodig hebt !
En bij de paarden is het ook zo en men spreekt toch altijd over een "paardenlul" ;)
Trouwens, al wat je er niet in krijgt is verloren !
Liever een kleine plezante dan een grote ambetante. En kijk maar eens naar een naaimachientje .... kleine naald, maar vlug op en neer
thyraan1234
3 mei 2009, 13:46
Gisteren in de blije tuin met Rex en foots een discussie over wie een bloedlul heeft en wie een vleeslus.
Discussieren jullie daarover??? :D. Was het zo saai daar??? :D
Maar ik heb mijn stem ook gegeven. Bloedlul dus. En die schijnen ook aanmerkelijk harder te kunnen worden dan zo'n klomp vlees.....
Denk dat het wel klopt...
Maar in zwembroek denk ik.... wat meer vlees geen kwaad zou kunnen...
:D:D
PS "wel erg als je een vleeslus" hebt.......
Daniel Craigh
3 mei 2009, 13:52
Ik heb een bloedlul, en als ik om me heen kijk bv in de sportschool, de meeste mannen. Een vleeslul ziet er wil imposant uit, maar als er nauwelijks nog groei in zit bij een erectie, is er weinig verrassends aan dan wanneer het apparaat 3x zo groot wordt.
bootyfan
3 mei 2009, 16:04
de variatie is hier wel beperkt, zo te zien aan het resultaat...
Bootyfan :cool:
janjanjan
3 mei 2009, 16:07
In onopgewonden toestand schaam ik mij diep. Eenmaal opgewonden ben ik zo trots als een pauw :D:D
thesickboy
3 mei 2009, 17:35
Bloedmooi en blijkbaar voldoende vlees ook, want er wordt wat afgekluifd... wat stem ik nu :confused:
;):wink:
Tja heren, beren,
Interessante discussie, ik had er nog nooit van gehoord.
Ik zie dat ik bij de dikke meerderheid hoor en een kleintje heb die nog wat groeit.
Het blijft uiteindelijk niet veel, maar de dames vinden het wel lekker.
Groet, Foots :wink:
P.S. Uiteindelijk vond ik de Duitse braadwusten mit senf nog het lekkerst.
In de niet geëxciteerde toestand constateer ik een lengte ongeveer gelijk aan de lengte van een goede volgens DIN norm geproduceerde Duitse braadworst/Nederlandse Frikandel. Eenmaal hormonaal geëxciteerd is het duidelijk waarom ik voor mij Nickname heb gekozen. Ik zeg het zonder schaamte en het is de waarheid en niets dan de waarheid.
:wink::wink:
seksenfun
4 mei 2009, 20:43
Het blijft uiteindelijk niet veel, maar de dames vinden het wel lekker.
Groet, Foots :wink:
P.S. Uiteindelijk vond ik de Duitse braadwusten mit senf nog het lekkerst.
Die hebben wel het nadeel dan weer dat ze nóg verkleinen als ze heet zijn.
Picasso 1
4 mei 2009, 20:45
Ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd in hoeveel van de leden dames zijn.
Kan de optie "kut" toegevoegd worden aan de enquette? :smile:
joop slim
4 mei 2009, 20:51
ik heb een vleselijkebloedlul..........kan die optie ook worden toegevoegd ?
Alleen om mijn imago in stand te houden gebruik ik hem niet vindt het zonde als hij zou slijten.......tis zo'n mooi apparaat, geen batterijen voor nodig, hij vreet niet met de pot mee en staat altijd klaar als je hem nodig bent !
Af en toe is hij wel eens misselijk en kotst hij de hele boel eronder
Groet, JOOP! (www.joop.com)
Jetliner
5 mei 2009, 19:08
Kan de optie "kut" toegevoegd worden aan de enquette? :smile:
Ooit leerde ik (jaja, deze branche heeft mij ook iets geléérd, vooral over de vrouwelijke fysiek) van een jonge slanke dvp dat vrouwen ook een "vleeskut" kunnen hebben:
zij toonde haar venusheuvel en dat was ook écht een heuvel, een scheur met vette schaamflappen. Veel meer proportie dan de driehoekjes met een strak sneetje erin, die ik gewoonlijk onder ogen krijg. Ik dacht dat 't vol collageen gespoten zat. Een Hulk Hogan onder vagina's.
Indrukwekkend :eek: Ik had dat nog nooit gezien en ben eigenlijk geen andere dame meer tegengekomen met zo'n vleeskutje :roll:
lustman
9 mei 2009, 07:58
Ik stem op bloedlul. :wink:
ik stem ook op bloedlul, net als de meeste schijnbaar:D
Spikey73
23 februari 2016, 11:40
Bloedlul, standaard maatje en dik, en ik ben trots op me gereedschap ;) tip top in orde.
langlekker
23 februari 2016, 12:13
bloed gelukkig, werkt goed en zit verder niet in de weg. Er zit echter ook een nadeel aan want in opgewonden toestand weigeren mijn hersenen nog te werken:biggrin::eek:
rob45
23 februari 2016, 14:29
bloed gelukkig, werkt goed en zit verder niet in de weg. Er zit echter ook een nadeel aan want in opgewonden toestand weigeren mijn hersenen nog te werken:biggrin::eek:
Dat komt omdat al het bloed naar beneden loopt naar je kleine kameraad.
Huur een goede loodgieter in die een bypass weer naar boven aanlegt met onderin een pompje. ☺
Bluebear
23 februari 2016, 18:13
I am a grower, not a shower!!! :tongue: :cool: :biggrin:
14234
KanariePiet
23 februari 2016, 19:35
Bloedlul:cool:.
BefBeer
23 februari 2016, 19:41
Bloedserieus een echte bloedlul (maar wel een grote~!)
BefBeer