Volledige versie bekijken : Hoe ver rijd je, om een dame van plezier te neuken? (naar de dame en terug)
neukie
11 maart 2006, 17:18
Ik niet meer dan 100 km (naar een club, samen 200)
Tiffany's = 31 km (naar de club)
Aspasia = 33 km
GT = 80 km
PHG = 70 km
PSW = 40 km
YY = 75 km
(allet zonder retour)
neukie :wink:
neukie
11 maart 2006, 17:29
gewoon naar Tiffa of Aspasia en naar het GT.
Babbel
11 maart 2006, 17:45
Ik niet meer dan 100 km (naar een club, samen 200)
Tiffany's = 31 km (naar de club)
Aspasia = 33 km
GT = 80 km
PHG = 70 km
PSW = 40 km
YY = 75 km
(allet zonder retour)
neukie :wink:
Op de km nauwkeurig uitrekenen waar Neukie woont :D
Babbel ;)
Babbel
11 maart 2006, 17:50
Als ik de afstanden ga invullen dan worden heel wat IJsberen jaloers. Ik woon op fietsafstand van het mekka van de duitse saunaclubs. Ik weet het is een zware last :o
Babbel :wink:
Ik bekijk eigenlijk het aantal km's niet maar ik kijk eerder naar HOELANG ik onderweg ben, want ik kan makkelijk 100 km rijden maar 2 uur onderweg zijn
(denk maar aan druk stadsverkeer, wegen waar dikwlijs een fille staat of kleine baantjes) en 100 km rijden en 40 minuten onderweg zijn (autobaan).
Ik rij in principe niet langer dan een uurtje om naar een dame of een privéhuis te gaan. Natuurlijk vormen de saunaclubs hier een uitzondering op :green_smi !
Jorah Mormont
11 maart 2006, 19:10
Ik weet wel dat ik vorige week ruim 9000 km heb moeten vliegen om even in PHG te zijn. :D
BR, Sonny
Hollandmale
11 maart 2006, 19:11
Naar Schieferhof reed HM graag en vaak die 500 km retour :eek:. Mede daardoor moet-ie er nu 'n tijdje van afzien :heul:.
Ik weet wel dat ik vorige week ruim 9000 km heb moeten vliegen om even in PHG te zijn. :D
BR, Sonny
Ach je bent niet de enige Sonny, er zijn wel meer Amerikanen die naar duitsland komen, Zie Pepto.
Ook ken ik enkele Japanners die om de paar maanden naar duitsland vliegen!
Forza...germania
11 maart 2006, 19:28
Iedere 3 weken naar FKK Oase.....ook niet even om de hoek:eek: :eek: .....:rofl: :rofl:
YesMadam
12 maart 2006, 09:01
88 km heen en 88 km terug, op de motor dus 50 minuten rijden heen en idem terug.
Voor heur :smkiss: :luvlove:
neukie
12 maart 2006, 12:13
Op de km nauwkeurig uitrekenen waar Neukie woont :D
Babbel ;)
Oke Babbeltje dan probeer dat eens. :D :rofl:
Heb nog wat vergeten: naar Club Belleamie in Geilenkirchen (nog geen berichtje op dit forum) zijn het 30 km en naar Schieferhof 100 km. Het neukertje neukt liever en rijd niet zo ver.....
Anvers
12 maart 2006, 13:34
Voor mij is het heel gemakkelijk, ik woon in Antwerpen en ga bijna uitsluitend naar SKW, dit is 7 km afstand van bij mij thuis, dus in totaal 14 km.:smile:
Denk dat ik heel bevoordeeld ben.:freu:
Anvers :wink:
rplover
12 maart 2006, 14:38
Voor mij is het heel gemakkelijk, ik woon in Antwerpen en ga bijna uitsluitend naar SKW, dit is 7 km afstand van bij mij thuis, dus in totaal 14 km.:smile:
Denk dat ik heel bevoordeeld ben.:freu:
Anvers :wink:
Voor mij is het 3.7 km enkele reis naar het SKW.
Anvers, misschien beter de fiets nemen, is goedkoper dan al die boetes te betalen :hah:
witchmaster
Limburger
12 maart 2006, 18:55
Ik woon in Schwalmen, dat is een kilometer of 5 ten noorden van Roermond en ik ga normaal gesproken alleen naar clubs waar ik binnen een uur kan zijn. Normaal zijn dat Tiffany's en Aspasia waar ik in 3 kwartier naar toe rijd of naar De wallen in Maasbracht waar ik in een kwartiertje ben.
Randy
12 maart 2006, 20:56
Zowel naar GT als PHG dezelfde tijd. Schieferhof bijna 2x zo ver.
De heenweg lekker voorpret, de terugweg nagenieten, wonderlijk hoe zo'n afstand dan zo kort lijkt... :D
Wagons-Lits
14 maart 2006, 06:42
... dat is althans de afstand volgens ViaMichelin tussen mijn woonstee en de Heidweg in Brueggen (zoek onder Anholt). Dat gaat in krap 2 uur. Ik hou me - redelijk - aan de opgegeven maximumsnelheid, heb net iets te veel snelheidsboetes gehad om mijn budget aan justitie te verspillen.
Aarschotstraat doe ik met de tram of metro, Fonsnylaan loop ik. Ga maar na....
W-L
neukie
14 maart 2006, 15:46
Ik hou me - redelijk - aan de opgegeven maximumsnelheid, heb net iets te veel snelheidsboetes gehad om mijn budget aan justitie te verspillen.
W-L
Hebt je geen radarwaarschuwer? (Is dit woord zo correct?) Door België rijd ik geen enkele meter zonder....De jongen van de belgse politie zijn te duur.....:D :green_smi :smile2:
kunt je by ebay.com kopen. Bel pro rx65 Radar & Laser-detector.....
Stiffmaster
22 maart 2006, 12:10
Had me eigen voorgenomen om nooit verder te rijden dan 100 km, helaas kan ik mezelf daar al niet meer in vertrouwen, GT 125 km heen en 125 km terug, Amnesia is ongeveer evenver, de rest moet nog onderzocht worden :thefinger
Gustomass
22 maart 2006, 22:07
Binnen een afstand van circa 35 à 45 km liggen voor mij Golden Time, Planet Happy Garden en YinYang.
De automatische piloot staat (weer terug)op Golden Time.
Vorige week Amnesia geprobeerd. Afstand van Amnesia naar Golden Time bleek kleine 100 km.;) Voor geval Kati ook terugkomt en mogelijk dat Romina haar voorbeeld volgt??
Voor mij is de afstand naar Golden Time Paradise eigenlijk te kort.
Enerzijds ligt GT gevaarlijk dichtbij, als ik eraan denk zit ik al in de auto..
Anderzijds zijn de kilometers ernaar toe gevuld met flink wat voorpret, de weg terug is op en top nagenieten en daar ben ik eigenlijk nooit mee klaar bij thuiskomst.
Gustomass rijdt aanstaande vrijdag maar eens een stukje om.....:freu: :freu:
Willem2
11 april 2006, 10:13
Bron : Geen stijl
Nederlander rijdt veel in vrije tijd
Sociale en recreatieve uitstapjes zoals bezoekjes aan familie en vrienden en aan pretparken zijn de belangrijkste redenen voor Nederlanders om erop uit te trekken. Zo leggen Nederlanders aanzienlijk meer kilometers voor hun vrijetijdsbesteding af dan voor hun woon-werkverkeer. De auto is veruit het populairste vervoermiddel. Dat blijkt uit onderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP), dat dinsdag uitkwam.
Bijna 40 procent van alle trips die Nederlanders jaarlijks maken en 44 procent van alle afgelegde kilometers worden in de vrije tijd gemaakt. Het gaat om ruim 6,6 miljard verplaatsingen over een totale afstand van ruim 80 miljard kilometer. Dat is aanzienlijk meer dan het woon-werkverkeer en ook veel meer dan het aantal trips van huishoudelijke aard, zoals ritjes naar de supermarkt of het brengen van kinderen naar school.
Ik heb ook heel wat kilometers afgelegd :D
Big30
2 augustus 2006, 21:21
gt 80 km
phg 75 km
oase 350 km
yy 60 km
Relax nog dichterbij maar nog niet geweest.
De 3 huizen in Eindhoven die ik "nog wel eens bezoek", EP/BtoB < 3 km, HY < 5 km.
De gedachte om op een doordeweekse dag om 17u in de auto te stappen en naar phg/gt af te reizen weet ik nog steeds te onderdrukken ;) .
Duitsland bezoek = voor het weekend vind ik een gezond standpunt, enuhm heel af en toe zondigen dat moet kunnen :thefinger .
Gr. B.
TurtleTJones
3 augustus 2006, 19:38
Hmm..in afstand weet ik het niet echt ,mag aantal straten ook?:cool:
In directe buurt (zijnde op 2-3min rijden inc parkeren ,4-5min met pech aan de verkeerslichten en huidige omlegging):
Private Girls ,Kelly's ,Samantha ,Sandra ,Nathalie ,Selina en nog een paar andere waar je me niet (meer) zal zien. Rara ,waar woon ik dan????
5-10min rijden :
Michelle & Co ,Luna (beiden zien me niet meer terug) ,Celina (geraak ik maar niet) ,2 Thai Massage salons.
10-15min rijden:
660 ,Inge (duurt zo lang door stomme file aan verkeerslichten over autostrade ,denk dat je sneller met de fiets bent) ,Dox ,en heel de resem tussenin.
15-20min rijden : regio Linkeroever (Diva's)
SKW (maar kom hier zelden ,wegens te gelukkig in het prive-wereldje)
Iets verder uit de buurt :
30min rijden :
Jacqueline (Bouwel)
1u rijden :
Maxima (Gent)
Yasha (Leuven)
1u 15min rijden:
L'amazonia (is al wel meer dan een jaarke geleden)
2u rijden :
Luxembourg (maar dat was nog vorige eeuw)
2u 30min rijden :
Trier (ook vorige eeuw) ,Koln (Pasha) en Bonn (17-19)
4u 30min rijden :
Hannover (stationsbuurt tegenover parking ,naam vergeten)
8u 30 rijden :
Schwerin (Werderstrasse)
10u rijden :
Berlijn (Tiffany's ,regio Tempelhof)
anderhalve dag rijden :
Tippelaars hoofdweg net voor Venetie en Milaan.
Bosnie (telt eigenlijk niet mee ,want was er langere tijd en iwas ook nog vorige eeuw)
099
4 augustus 2006, 14:25
Rara ,waar woon ik dan????
Borsbeek :freu: ?
lustman
5 augustus 2006, 10:07
Naar Phg 200 km ongeveer 2u rijden.
intergames
6 augustus 2006, 18:28
Intergames rijdt alleen nog naar GT in Brüggen. Precies 200km van huis af.
Heen 1 uur en drie kwartier (druk op de weg). Terug effe meer dan een uurtje.
groetjes,
intergames
Willem2
8 augustus 2006, 00:16
Intergames rijdt alleen nog naar GT in Brüggen. Precies 200km van huis af.
Heen 1 uur en drie kwartier (druk op de weg). Terug effe meer dan een uurtje.
groetjes,
intergames
Willem2 denkt dat Intergames heel hard kan vliegen :D
intergames
8 augustus 2006, 10:38
Willem2 denkt dat Intergames heel hard kan vliegen :D
Diegenen die weten waar intergames zich in verplaatst weten dat er geen woord van gelogen is.
groetjes,
intergames
De Cock
8 augustus 2006, 13:34
Diegenen die weten waar intergames zich in verplaatst weten dat er geen woord van gelogen is.
groetjes,
intergames
Wass toch die Trabant met 4 wiel aandrijving :thefinger .
Groeten,
De Cock.
ps. ik zelf tot 800 heen en terug wel maximaal, anders :ranting2:
little diablo
18 september 2006, 20:44
heen en terug zo,n 400km,en soms met de plane 2000km.
saluti:teuflisch
Sphinx
10 november 2006, 21:57
Binnen het uur: GT (38 km, 45 minuten heen, 45 minuten terug over binnenwegen crossen) Krefeld (71 km, 2 uur rijden in totaal)
Binnen anderhalf uur: Partytreff Xanten (80 km, precies anderhalf uur om er te komen; komt door die binnenwegen)
Binnen twee uur: Partytreff Gevelsberg (136 km, tegenwoordig doe ik dat in anderhalf uur, maar in die brakke Nissan bus die ik drie jaar geleden had ging daar toch dik twee uur in zitten :hammer:) Oom Bernds (156 km, 1 uur en 45 minuten) Leuk detail: tot een week geleden moest ik ongeveer dezelfde afstand afleggen naar een klus in Amsterdam en daar deed ik door het "heerlijke" wegennet toch maar mooi 2 uur en een kwartier op; thank god for urencompensatie)
Willem2
10 november 2006, 22:00
Leuk detail: tot een week geleden moest ik ongeveer dezelfde afstand afleggen naar een klus in Amsterdam en daar deed ik door het "heerlijke" wegennet toch maar mooi 2 uur en een kwartier op; thank god for urencompensatie)
Naar welke club ben je daar geweest :D om de uren te compenseren :lostit:
Sphinx
10 november 2006, 23:29
Grinnik. Je zou het niet geloven Willem2, maar ik en een collega van me zaten daar inderdaad grappen over te maken (hij moest uit elke morgen uit Rotterdam komen). Uiteindelijk hebben we allebei onze centen op zak gehouden voor de vakantiedagen die we allebei nog hadden. Hij is naar Italië getrokken en toen hij na twee weken terug kwam waaien ging ik net richting Keulen (en wat ik zo onderweg al heb uitgespookt, nou dat kunnen jullie in de verzamelde verhalen van Oom Bernd nalezen :teuflisch)
stano
25 november 2006, 08:43
Ik ga regelmatig naar Marocco, dus meer dan 2000 km denk ik.
Maar nu met www.jet4you.com vanuit Charleroi is dat niet te duur (17 euros).
En ter plaatse krijg ik gratis onderdak en couscous :D
Clinic
27 november 2006, 19:19
mmmm, naar mijn favoriete tent, PHG, is het toch zo'n twee uur rijden vanuit zuid-holland.
Ben ook wel een aantal keren naar Roemenië gevlogen om daar een dame op te zoeken die ik danwel in Duitsland, danwel in nederland had ontmoet en daar een kortstondige, doch heftige relatie mee gehad. Ook in Litouwen mijzelf prima vermaakt met een dame die ik nader bij huis heb leren kennen.
Waar moet dat heen..................
Jansen
27 november 2006, 20:59
Ik wil niet verder rijden dan naar GT of PHG omdat ik het anders verspilling van de tijd en brandstof vind.
Ik vind hier altijd wel een toppertje en kan dan hier lekker wat langer blijven.
Big30
27 november 2006, 21:20
Ik wil niet verder rijden dan naar GT of PHG omdat ik het anders verspilling van de tijd en brandstof vind.
Ik vind hier altijd wel een toppertje en kan dan hier lekker wat langer blijven.
Ik rij zo af en toe wel eens wat dieper Duitsland in ;). Een redelijk nauwkerig sommetje leert me dat ik vanaf eind April (mijn eerste FKK/Sauna) bezoek zo'n 10 dkm in de auto heb doorgebracht puur en alleen voor FKK/Sauna bezoeken.
Ga uit (files etc.) van 100 km/u als gemiddelde rij snelheid dan is dat zo'n 100 uur of 4 volledige werkdagen :eek: :eek:! Het merendeel der kilometers niet alleen ;) afgelegd, veel gecarpooled :cool:.
-> Geen seconde spijt van gehad :D ;) :thefinger!
Groet,
big30
Rex
27 november 2006, 21:59
Sinds anderhalf jaar nu zo'n beetje rijd ik gemiddeld twee keer per week naar Duitsland; PHG of GT.:rolleyes:
Enkele reis is zo'n 225 km, dus per week zo'n 900 km.:eek:
Ik heb het er graag voor over en ben blij dat het die afstand is anders zouden beide clubs weleens buren van me kunnen worden. Zo ver wil ik het niet laten komen.................:sleep:
Forza...germania
27 november 2006, 22:06
Inmiddels staat de teller op zo'n 50 bezoekjes aan FKK Oase, van circa 700km (heen en terug) is toch om en nabij de 35.000km ,éénmaal rondom deze aardbol dus wellicht dus nog iets verder (volgende berekening zal ik uitdrukken in lichtjaren) maar dat laat ook al niet al te lang meer op zich wachten (vrees ik:rolleyes: ).
Om en nabij de 350 reisuren (gem. snelheid van 100 km/p uur) rekening houdend met Stau bij Köln of Duisburg hetgeen ruimschoots gecompenseerd wordt op de Sauerland-autobahn:teuflisch
In totaal dus zo'n 15 volle dagen van 24 uur onderweg om bij m'n favoriete prinsesje te komen, en als je dat dan maar genoeg tegen haar blijft herhalen dan is ze nog extra lief tegen je ook.....is toch mooi meegenomen zou ik zo zeggen:lostit: :lostit:
Zero
28 november 2006, 08:29
Ik rij zo af en toe wel eens wat dieper Duitsland in ;). Een redelijk nauwkerig sommetje leert me dat ik vanaf eind April (mijn eerste FKK/Sauna) bezoek zo'n 10 dkm in de auto heb doorgebracht puur en alleen voor FKK/Sauna bezoeken.
Ga uit (files etc.) van 100 km/u als gemiddelde rij snelheid dan is dat zo'n 100 uur of 40 ?volledige werkdagen :eek: :eek:! Het merendeel der kilometers niet alleen ;) afgelegd, veel gecarpooled :cool:.
-> Geen seconde spijt van gehad :D ;) :thefinger!
Groet,
big30
De verstrooide ijsbeer was weer eens verstrooid :p!
Big30
28 november 2006, 21:21
De verstrooide ijsbeer was weer eens verstrooid :p!
Ga uit (files etc.) van 100 km/u als gemiddelde rij snelheid dan is dat zo'n 100 uur of 4 volledige werkdagen :eek: :eek:
Definitie:
Werkdag = De tijdsaanduiding voor een periode van exact 25 uur.
Huuh verstrooid? Ikkuh, klopt toch ;) :D :sleep:!
Binky007
29 november 2006, 12:25
Tot een maandje of 2 geleden was een retourtje
van meer dan 100 km een zeldzaamheid :eek:
Retourtjes van 25 Kilometer kwamen zelfs het meeste voor
Tjaa nu is het telkens 350 km :mad:
Alleen zij het wel lekkere kilometers
Smachtend………:blow:….. er naar toe
En meestal helemaal happy naar huis
Binky :wink2:
.357 magnum
4 januari 2007, 07:14
De ene keer let ik op de kilometers.
De andere keer totaal niet.
Al heb ik het geluk om vrij dicht bij de grens te wonen.
Binnen een kwartier ben ik al in Duitsland.
GT is voor mij maar 35 minuten.
En ik hou wel van autorijden.
Lekker muziekie op en karren maar.
Al moet ik zeggen dat er grenzen zijn.
Ik ben wel eens naar FKK World bij Frankfurt greden.
Het was een hele pil.
Maar 200 van de grens is niet altijd een probleem.
John
thesickboy
4 januari 2007, 09:06
Voor de juiste vrouw ga ik 'All the way'
blauwebeer
4 januari 2007, 09:35
Voor de juiste vrouw ga ik 'All the way'
Dan kan je toch ook gewoon thuisblijven ... :teuflisch
Blauwebeer
thesickboy
4 januari 2007, 09:42
Ok dan, je hebt gelijk BB:
Voor de op één na 'juiste vrouw' ga ik 'all the way'
(Als het niet te ver is natuurlijk):D
bergm550
11 april 2008, 08:33
Ik heb geen rijbewijs, maar 5 uur reistijd per openbaar vervoer is voor mij het maximum om een Duitse Sauna Club te bezoeken.
Haarlem - Bruggen = 200 km
Haarlem - Frankfurt = 400 km
Ik woon in Haarlem. Clubs als Goldentime, Palace en Oase kan ik in een weekend doen. Als ik naar Palace ga, dan vertrek ik om 12:00 uur uit Haarlem en ben om 16:30 uur in Frankfurt. Dan boek ik altijd een hotelovernachting en ga dan zondag weer terug. Hetzelfde doe ik met Goldentime, dan boek ik het Akzent Hotel of Heidecamp.
Ik zou nog wel eens FKK Paradise in Stuttgart willen bezoeken, maar dat is me eigenlijk te ver.
Bergm550
foots
11 april 2008, 12:15
Tja als onervaren ijsbeer en geroutineerde wandelaar heb ik toch wel redelijk wat van de wereld gezien.
In NL Eindhoven is voor mij dichtbij kom ik regelmatig. Phanisa in Lommel is nu nog dichterbij, maar nooit geweest.
Verder heb ik vroeger in het weekend vaak naar de wallen 150 km enkel gereden (autorijden was toen op gas en erg goedkoop). een tijdtje terug naar de pijpkoningin Dani in Amsterdam geweest op de vele goede recessies van hookers (de Cock).
Als ik naar een klant moet in het midden van het land ga ik wel een naar het Zandpad om me in de boot te laten nemen enkel 100 km.
Een speciale was gangbang Babbette in Hulst ook zeker 100 km tot 150 km enkel maar was iets speciaals (he Ariebier) duurde ook 3,5 uur en was goed verzorgd met drank en hapjes.
Als ik naar de TT in Assen ga is Groningen mijn favoriet enkel 300 km. Van Assen echter 30 km.
Verder houd ik erg van motorrijden door de bergen van Europa, bv. Zwarte woud en de FKK in Ettlingen onder Karlsruhe, de Dolomieten in Italie en dan 's avonds een dame onderaan het Gardameer. In Portugal, Lissabon langs de kant van de weg in het bos, erg basic erg lekker maar enkel 2000 km.:teuflisch
Verder houd ik van tropische vakanties Indonesie, Bali, kuta beach, Philipijnen Angeles City, Puerto Galera, Legaspi, Manilla, etc. Thailand, Bangkok, Pataya en Phuket.
Eigenlijk denk ik voor tussen de lunch::D
Eindhoven voor max 1 sessie van half uur tot 45 minuten met een dame, enkel van werk 1 km van thuis max. 30 km.
De FKK voor als ik zeker een halve dag of een hele avond zeg min. 4 uur verblijf tussen de 50 en de 200 km. :freu:eventueel gecombineerd met wat motorrijden lijkt me top.
Als ik min 3 weken weg ga is Thailand of Philippijnen mijn favoriet. dat is wel 10.000 km enkel, kost 600 to 1000 euro per ticket, maar de kosten van de dames zijn weer erg laag.:lostit: Als je de DVP daar laat tenminste !!
Mijn stelling is ook dat de totale afweging tussen de lengte van het verblijf, de reisduur en reiskosten en de kosten voor de dames per sessie of nacht in azie, moet kloppen.
Groet, Foots
P.S.
Dat is ook met het hebben of houden van een vrouwelijk huisdier, naast het leveren van regelmatige prestaties moet ze moet zelf ook wat opbrengen, inbrengen of verdienen anders is het alleen een kostenpost en dan neigt mijn gedachte al gauw naar een economische afweging met bovengenoemde opties.
quitje
12 april 2008, 09:09
Om Ome Berdns te bezoeken : 365km enkele reis. Deze maand staat aan de top nl : 3 x 1 bezoek : dure benzine hoor hhahaah
Ascari
12 april 2008, 15:31
Bernds Schieferhof 200 km heen! :D Maar het ergst vind ik de drukte op de autobahn... :ranting2:
Op de weg terug is wél altijd lekker rustig ;)
Foots schreef
Een speciale was gangbang Babbette in Hulst ook zeker 100 km tot 150 km enkel maar was iets speciaals (he Ariebier) duurde ook 3,5 uur en was goed verzorgd met drank en hapjes.
:D
100 tot 150 km x2 voor mij
Denk dat menig beertje hier ook graag bij had willen zijn.
Ik ben qua dvp heel erg verwend geraakt bij de diverse saunaclubs, maar BB krijg ik nog steeds niet uit mijn hoofd.:wink:
Wat een geweldige vrouw was dat zeg.
Vergeet de eerste keer nooit meer, ik kom voor Babbette...."dan kom je voor mij" WTF!!!!:luvlove::rubbel:
Voor de topic 170 km. Kom vanaf Eindhoven
Horny_one
15 april 2008, 19:29
De gedachte om op een doordeweekse dag om 17u in de auto te stappen en naar phg/gt af te reizen weet ik nog steeds te onderdrukken ;) .
Laten we het er maar op houden dat Big30 geevolueerd is tot reizende ijsbeer..
:wink:
Grtz, H1
Big30
15 april 2008, 19:36
Laten we het er maar op houden dat Big30 geevolueert is tot reizende ijsbeer..
:wink:
Grtz, H1
Die uitspraak deed ik op 2-8-2006 :p! Verder merkte ik toen nog op:
Duitsland bezoek = voor het weekend vind ik een gezond standpunt, enuhm heel af en toe zondigen dat moet kunnen :thefinger .
Gr. B.
In die zin ben ik een kleine zondaar :D! Af en toe zondig ik wel eens ... .
:wink::wink:
Spikey73
23 februari 2016, 11:47
Alles binnen (1 uur en 30min) afstand.
dbd67
23 februari 2016, 13:44
Ik moet wel ver rijden vanuit het noorden, alleen VM is al 207 km.
Alles verder is al snel een hoteltje nemen.
Elmo3108
23 februari 2016, 17:42
Sja, een retourtje Roermond is bij mij vandaan 320 kilometers, en die rijd ik met plezier! :betrunken:
hasta la pasta
23 februari 2016, 18:02
De club die het verste uit de route ligt die ik heb bezocht, ligt in Hessen, in de buurt van Darmstadt. Ik heb er een paar zeer goede kamer gangen aan over gehouden in deze contreien. Hoe gek het misschien ook klinkt: de reis erheen en terug door het glooiende landschap blijft me 'in the end' misschien nog meer bij dan de bezoeken aan de clubs . . .
Big30
23 februari 2016, 18:27
Hoe gek het misschien ook klinkt: de reis erheen en terug door het glooiende landschap blijft me 'in the end' misschien nog meer bij dan de bezoeken aan de clubs . . .
Dat is wel erg extreem, maar toch wel herkenbaar in die zin dat zeker als het weer meezit de reis zelf ook een leuk uitstapje kan zijn. Dat geldt als je bv via de A5 naar Frankfurt rijdt dan begint net achter Keulen het landschap te veranderen en geeft een beetje een vakantie gevoel.
Dat gezegd hebbende denk ik dat de meeste ijsberen gewoon zo snel mogelijk op de bestemming willen zijn en het wel geloven wat men onderweg tegen komt :tongue:.
Heb zelf eenmaal op een mooie zomerdag op weg naar de Oase een keer de Feldberg aangedaan om een keer vh uitzicht te kunnen genieten. Was zeker de moeite waard.
Het is bij dat ene uitstapje gebleven. Maar door het Duitse middelgebergte rijden is leuker dan via de A67 naar Venlo rijden en dan een club achter de grens bezoeken, absoluut waar.
Zelfde geldt een beetje voor een PSR bezoek of als je naar ACA binnendoor via de B224 rijdt.
hasta la pasta
23 februari 2016, 18:44
Het is inderdaad een beetje overdreven wat ik schrijf, maar niet meer dan dat. Tuurlijk wil ik graag zo snel mogelijk op de plaatst van de bestemming zijn. Maar het punt dat ik wil maken is dat er meer is dan het lol maken in een club. Ik geniet dus ook van het glooiende landschap als ik in Duitsland ben. Inderdaad het bekende vakantie gevoel.
satanic surfer
23 februari 2016, 18:51
Vanaf dat de term " glooiend landschap " een sexuele connotatie begint op te roepen is het de hoogste tijd om een eindje te rijden.
BefBeer
23 februari 2016, 18:59
Wat bedoelt SS met "te rijden" in zijn bericht?
Dirty mind?
"Zelfde geldt een beetje voor een PSR bezoek"
Inderdaad in diverse jaargetijden prachtige aan- en wegrijd-routes via enkele kleine B-wegen gehad.
Deze zijn sensationeel en doen het PSR-bezoek best concurrentie aan.
Vaker ook onderweg in die laatste/eerste kilometers uitgestapt en ...
Ben ik gaan wandelen! :wink2:
BefBeer
PS
Normaal wil maximaal een uur enkele reis hebben.
Wentelt Eefje
23 februari 2016, 19:08
Afgelopen zaterdag Sixsens was 250 km heen en 250 km terug. Zelfs de zuidkant van Köln is een half uur en 50 km minder ver (enkele reis)... Mijn voorliefde voor clubs die nog VEEL dichterbij liggen als in Düsseldorf heeft dus ook een zeer praktische reden.
Big30
23 februari 2016, 19:10
Het is inderdaad een beetje overdreven wat ik schrijf, maar niet meer dan dat. Tuurlijk wil ik graag zo snel mogelijk op de plaatst van de bestemming zijn. Maar het punt dat ik wil maken is dat er meer is dan het lol maken in een club. Ik geniet dus ook van het glooiende landschap als ik in Duitsland ben. Inderdaad het bekende vakantie gevoel.
Precies wat ik bedoel. Het is een leuke bijkomstigheid en dat gevoel van "kijk het ziet er hier anders uit" komt bij mij op net als je Keulen bent gepasseerd, PSR valt daar ook onder en zo zijn er natuurlijk wel meer clubs waar de rit plezant kan zijn.
Maar vaak zal het zo zijn dat je zo snel mogelijk op de plaats van bestemming wilt zijn, zeker als je terug rijdt. Een IJsbeer die vaak meeging naar Frankfurt en iemand moest afzetten heeft het eens gepresteerd om de 350 km van de Oase naar Eindhoven, ongeveer 350 km in 2u20m af te leggen. Maar das een ander topic, je hoogste gemiddelde!
Wentelt Eefje
23 februari 2016, 19:26
Voor dat andere topic, dat ik even niet kan vinden. Meer dan 25 jaar geleden, Mercedes 500 SEL, Basel (CH) - Twente, 3 uur 35 minuten, 's nachts. Een gemiddelde waar zowel de andere inzittende als ik vermoedelijk op wielen nooit meer in de buurt gaan komen...
langlekker
24 februari 2016, 08:52
Ongeveer 1,5 uur enkele reis tot nu toe wel het maximum, probleem is dat de saunaclubs vanuit het Rotterdamse nu eenmaal niet veel dichterbij te vinden zijn.
Ik heb al wel eens op een dagje uit met de motor een veel langer durende aanvoerroute gehad naar een dame maar dat was dan ook lekker binnendoor sturen en op gevoel de juiste richting zien te vinden om uiteindelijk het laatste stukje de tomtom aan te zetten naar het neukadresje. Ik was toen geloof ik een uur of 4 onderweg.
Skytec22
30 april 2017, 01:20
100 km. of je zou ergens kunnen overnachten
langlekker
2 mei 2017, 10:20
Ongeveer 1,5 uur enkele reis tot nu toe wel het maximum
Nu toch wel iets verder..... telt 650 km en een uurtje of 6 in de auto enkele reis nu als een record hier????
En nee het was geen clubbezoek omdat ik er toevallig in de buurt was, de rit was puur en alleen gepland voor bezoek aan de dame.
Zo ver was het ongeveer naar Freiburg een paar weken geleden.
En wie weet wordt het nog een keer verder dan dit maar dat is nog uiterst onzeker. Maar als dat doorgaat is het 1500km enkele reis en ga ik dat met het vliegtuig doen:cool:;)
Tot 350km, daarboven vindt ik het teveel. Vanuit m'n plek zijn SS en YY het dichtst met ca240km en XS Saunaclub het verst dat ik bereid ben af te leggen (met voorwaarde hotel te nemen en met een andere activiteit/club te combineren).
Brad Clitt
2 mei 2017, 17:48
25 km naar YinYang en 30 km naar Sixsens is voor mij meestal ver genoeg.
Af en toe richting Düsseldorf en iets verder en dat is met 85 km (DV, Magnum) tot 115 km (Acapulco) wel het verste wat ik wil rijden.
lampekap
2 mei 2017, 18:07
Van thuis naar Heaven 7 is toch wel 2 uur met de auto over de snelweg. En dan nog terug natuurlijk. Komt ervan als je in de polder nabij Rotterdam wil wonen.
Sjeufke
2 mei 2017, 22:57
'Ver' rijden is relatief.
Ik heb respect voor de collega's die soms 2-3-4 uur moeten karren om in een saunaclub te belanden.
Ik ben gezegend met een vertrekpunt waar SS op 35 km ligt, Eden's op 60km, Bab op 80 km, H7 op 100km en AcaGold op 125.
Los van mijn eenmalig 'uitstapje' (400 enkel) in 2016 naar Würzburg, omdat ik nog éénmaal mijn yoghurtbus wilde ledigen in het bekkie van de Duitse Michelle, zijn 'verre' clubs voor mij alles wat verder ligt dan 100-125 km.
En als ik het op keper beschouw hoef ik ook niet zo zeer grote afstanden af te leggen mijn ding te doen. 18 Clubs van binnen gezien, mooi om ze gezien te hebben. Ik vind uitstekend mijn ding op 35 en 80 km afstand. Wel zo prettig om uiterlijk in 3 kwartier weer thuis te zijn. :smoke:
Spiderman1973
2 mei 2017, 23:17
Normaliter rij ik niet meer dan een half uur naar een dame. Een enkele keer een uurtje onderweg geweest naar YY.
Ik vindt hèt zonde van de benzine/kosten en de tijd.
Een interessante vervolgvraag op deze stelling zou kunnen zijn. Hebben de wandelaars, die bijv verder dan 50 km rijden een lease auto met vrij privé gebruik tot hun beschikking?
Corragio
3 mei 2017, 06:17
Ik rij gemiddeld 2 tot 2,5 uur met tussenpauze. Dan ga ik iig niet naar een saunaclub ofzo maar dan meer naar een partytreff/pauschal. Dan neem ik er meerdere voor de dag anders is het zonde van mijn geld.
En toevallig met prive auto. Krijg er geen van de zaak.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Voor mij is het elke week 2 tot 2,30 uur rijden enkele reis op m'n eigen motortje tenzij ik (gedeeltelijk) carpool.
GT en YY liggen op 190 km, VV 210, PHG 220, sixsens, Magnum en LR op 230 Babylon op 240 en samya op 280. Ik rijd bijna altijd heen en weer op 1 dag.
Piet Plezier
3 mei 2017, 07:40
Voor mij is het elke week 2 tot 2,30 uur rijden enkele reis op m'n eigen motortje tenzij ik (gedeeltelijk) carpool.
GT en YY liggen op 190 km, VV 210, PHG 220, sixsens, Magnum en LR op 230 Babylon op 240 en samya op 280. Ik rijd bijna altijd heen en weer op 1 dag.
je bent nogal dol om zover te rijden voor een paar vrouwen
mssucces
3 mei 2017, 08:10
je bent nogal dol om zover te rijden voor een paar vrouwen
Ik moet ook een aardig tripje maken, kom uit delft De verste club die ik regelmatig aan doe is LL in Dortmund. Dit is 2,5 uur.
In de warmere dagen doe ik het op de motor, anders met de auto. Heb geen bedrijfsvoertuig dus alles moet uit eigen middelen komen.
90% van de keren ga ik dezelfde dag terug
Als ik blijf slapen probeer ik wel de goedkopere hotels te nemen , ben er toch naar een aantal uren en dan nog met me ogen dicht
Mijn maximale tijdsduur is ongeveer 2 uur.
Anders word het me te gek, aangezien ik met privéauto rij, het moet ook een beetje betaalbaar blijven.
2 uur is enkele reis.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Elmo3108
3 mei 2017, 10:23
Ach, eerst vond ik het (ruime) half uurtje naar Alphen aan de Rijn voor bezoekjes aan Salon261 al ver. Dan ontdek je Yin Yang en ga je een uur en drie kwartier in de auto zitten, om vervolgens verslingerd te raken aan Babylon in Elsdorf en nu rij ik dus zonder dralen twee uur en twintig minuten enkele reis... en dat allemaal in een privéauto. Geen idee waar dit eindigt, hoewel Elsdorf of in ieder geval die reistijd wel een beetje het matje zal zijn. Ik kan eigenlijk niet langer dan tien, elf uren weg van thuis blijven en dan wordt met zulke reistijden de tijd om te rollebollen met de diverse dames ook wel erg beperkt...
Brad Clitt
3 mei 2017, 10:40
Vanaf vandaag zijn voor mij de clubs rondom Düsseldorf 10 minuten dichterbij gekomen, het laatste deelstuk van de B56n tussen de Nederlandse grens en Heinsberg (waar ie overgaat in de A46) is na 5 jaar vertraging eindelijk klaar. Freie Fahrt für Brad jetzt!!!
In plaats van de eerste (of terug de laatste) 15 km met 50 per uur te kruipen kan ik nu met 100-120 doorrijden, de op-/afrit ligt bijna voor de deur.
Als ze echt een mooie bijzondere dame is met goede service dan heb ik er graag 2 uurtjes rijden voor over om haar te bezoeken. Zelfs wel meer maar dan bezoek ik haar dan wel minimaal 2 uur.
vrije jongen
16 mei 2017, 22:08
ik moet sowieso 2 uur reizen om bij een club te komen, dus alles t/m Frankfurt is mijn "normale" clubgebied. Als een dame hier neerstrijkt en ik er zin in heb, zal dat al snel een reden kunnen zijn om te gaan. Zo zal ik binnenkort wel weer eens naar Sharks gaan omdat een olijk Bulgaartje eindelijk weer terug is.Dit ondanks dat Sharks een tamelijke kutclub is geworden die draaien op toeristen als Mechelen enzo:tongue:.
Daarnaast zijn er een zeer beperkt aantal dames die me nog verder zouden kunnen krijgen (Zwitserland/Oostenrijk/Stuttgart), maar dat zijn dan types waarbij ik zou verwachten haast de gehele dag onder de pannen te zijn (slechts gedeeltelijk bezoldigd).
Vanuit onze hoofdstad is het al gauw een end rijden naar de Duitse FKK's. Voo rmij dichtbij zijn bijvoorbeeld GT of Villa Marisol minder dan 200 km enkele reis). Maar anders ben je zo300 km onderweg hoor !(
Sjeufke
18 mei 2017, 23:28
De clubs rond Düsseldorf (H7, AcaGold) zijn vanuit 020 niet veel verder dan GT. Bab is 'slechts' 246 km.
Maar ik begrijp het wel. Het zijn 'wereldreizen'. Ik houd mij tot max 120 km met SS op 35 km, Bab op 80 en AG op 125. Binnen het uur weer thuis. ;)