Volledige versie bekijken : Antwerpen , Brederodestraat 4 Nan
lustman
4 mei 2009, 10:55
Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlengte
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : B siliconen
Nationaliteit/Taal : Thais / geil Nederlands
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : op elke bovenarm en ééntje op de onderrug / -
Service: massage - aftrekken - pzc - beffen
Voordelen: heet geil opdondertje en spreekt nog perfect Nederlands ook
Nadelen: litteken op onderbuik
Tijdsduur : 1u
Prijs : 70 euro ( zondag ) anders 80 euro
lustman
4 mei 2009, 11:21
Gisteren weer eens een bezoek gebracht aan men favorieten massagesalon Jantaraboon. ;) Had op de site gezien dat er een nieuwe aanwinst was Nan. Dus de keuze was snel gemaakt , telefonisch een afspraak gemaakt met deze nieuwe spetter. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen door Nan. De kennismaking was intens , nog voor ik uitgekleed was kreeg ik al een tongzoen. Grrrrrrr...dat beloofd. :p Deze meid spreekt ook nog is perfect Nederlands , wat dan ook nog geil klinkt. De eerste 20 min speeltijd bestonden uit deep throat , 69 , tongkussen , enz.. Dan even wat massage tussendoor en dan terug de erotische toer op. Het was een stomend uurtje. :teuflisch Herhalingsgevaar : groot. :green_smi
http://www.jantaraboon.be/
thesickboy
4 mei 2009, 11:55
Klinkt veelbelovend...
TSB is binnenkort in Antwerpen te vinden en sluit een bezoek niet uit...
:wink:
lee_dutch69
29 augustus 2009, 23:30
enige weken geleden ben ik in de gelegenheid geweest eens af te reizen naar het Antwaarpse. Na grondig speurwerk op het net heb ik daar een afspraak gemaakt met Nan. de belangrijkste reden was dat zij volgens de recensies de Nederlandse taal goed machtig is. Nu ging ik natuurlijk niet alleen om te praten maar het contact was inderdaad erg prettig. De massage werd gegeven in een prachtige kamer zoals ik nog niet meegemaakt had in het Haagse. Nan kletst als jij wil kletsen en houdt haar mond dicht als ze met je rug bezig is ;) Dit doet ze zeer goed en enkele keren ben ik bijna ingedommeld tot het moment dat ze haar lijf(je) in de strijd gooit voor de BTB. Zo gauw ze aan de voorkant begint heb je liever dat ze niet meer praat want dat is niet netjes met je mond vol. Ook dit gaat zeer prettig :annieengel: Alles bij elkaar een zeer prettige kennismaking die hopelijk snel een vervolg gaat krijgen.
lustman
20 september 2009, 16:27
Nan werkt niet meer in Jantaraboon. Dit wordt dus naar de oude doos.
johan34
26 oktober 2009, 07:37
Nan werkt nu in de Sai Thai, Waasdonk, Deurne.