PDA

Volledige versie bekijken : Beste Recensie van de maand April 2009

Pagina's : [1] 2

Jorah Mormont
1 april 2009, 00:36
Jansen, van Harte Kerel. Je hebt het verdiend.

Jouw lijflied (http://www.youtube.com/watch?v=wRMVaAz_SYg&feature=related)

Sonny:wink:

Zakkenleger
1 april 2009, 00:37
Gewonnen dankzij een corrupte jury, die zijn oor liet hangen naar vriendjespolitiek. SCHANDE!!!! Maar Jansen had dat m.i. niet nodig, hij kon zeker vandaag door een schitterende eindspurt ("it ain't over till it's over") de overwinning terecht opeisen.

Gefeliciteerd maestro!

En Ace2's oren gaan vrijdag wel gewassen worden. In het zwembad :teuflisch:teuflisch:teuflisch.

Misschien met hulp van Onzo en Saruman? ;)

Jansen
1 april 2009, 00:40
Jansen, van Harte Kerel. Je hebt het verdient.

Jouw lijflied (http://www.youtube.com/watch?v=wRMVaAz_SYg&feature=related)

klopt dit is mijn lied Ha Ha

Dag Sonny en zakkenleger tot vrijdag;)

onzo
1 april 2009, 00:41
Zoals het een echte Flandrien past wil ik Jansen feliciteren met zijn zege !!!
Nooit gedacht dat ik begin deze maand aan zo'n spannende en leuke tijd zou beginnen. Ben inmiddels "gepromoveerd" tot ijsbeer en heb hier ook al heel wat mensen leren kennen. Nu even uitblazen en mij morgen lekker laten masseren en verwennen in GT ;)
Tegelijk een eerste nominatie van de maand (geen aprilgrap ;) ) : Ace 2 voor zijn onverdroten inzet om "De beste recentie" weer tot het beste topic te maken : " 3 points from the belgian wouldbe-jury" !!!:freu::freu::freu:

Extince
1 april 2009, 00:43
Jansen, van harte! Met op de valreep gecomponeerde stukjes (geestig, scherp, reflectief en van grote klasse!) wist je het verschil te maken en de eindsprint in je voordeel te beslechten. Ik zie je vrijdag in de Villa :D.

Jansen
1 april 2009, 00:46
Zoals het een echte Flandrien past wil ik Jansen feliciteren met zijn zege !!!
Nooit gedacht dat ik begin deze maand aan zo'n spannende en leuke tijd zou beginnen. Ben inmiddels "gepromoveerd" tot ijsbeer en heb hier ook al heel wat mensen leren kennen. Nu even uitblazen en mij morgen lekker laten masseren en verwennen in GT ;)
Tegelijk een eerste nominatie van de maand (geen aprilgrap ;) ) : Ace 2 voor zijn onverdroten inzet om "De beste recentie" weer tot het beste topic te maken : " 3 points from the belgian wouldbe-jury" !!!:freu::freu::freu:

Bedankt echt sportief;
hoop je snel te ontmoeten en duim voor een vrijkaartje voor je ;)

Jansen
1 april 2009, 00:46
Jansen, van harte! Met op de valreep gecomponeerde stukjes (geestig, scherp, reflectief en van grote klasse!) wist je het verschil te maken en de eindsprint in je voordeel te beslechten. Ik zie je vrijdag in de Villa :D.

Dank je Ext. en tot vrijdag

onzo
1 april 2009, 00:47
Hier kan ik me volmondig bij aansluiten. Jammer genoeg kan ik dat vrijdag niet. ...:o :o :o

Big30
1 april 2009, 00:58
Natuurlijk Feliciteer ik Jansen met zijn overwinning! Vanaf de start van dit forum heeft hij vele, niet te zeggen ontelbare gewaardeerde bijdragen aan dit forum geleverd.

Compliment voor onzo :freu:! Niet een compliment als de sportieve verliezer, maar meer een compliment voor een echte IJsbeer, die opvalt door zijn zeer mooie en met een literair sausje omgoten geschreven recensies.

Nu even een flauw grapje ;), Belgen en sprinten das nooit een goed huwelijk geweest :D!!! Hutsebaut (:eek::eek::eek:).

(Ace2 een tuinkabouter komt je toe!)

:wink::wink:

onzo
1 april 2009, 01:09
..... Compliment voor onzo :freu:! Niet een compliment als de sportieve verliezer, maar meer een compliment voor een echte IJsbeer, die opvalt door zijn zeer mooie en met een literair sausje omgoten geschreven recensies.

.......

dankjewel Big Brother !! bestaat er niet zoiets als een "literaire sausjes"prijs? :D

....
Nu even een flauw grapje ;), Belgen en sprinten das nooit een goed huwelijk geweest :D!!! Hutsebaut (:eek::eek::eek:).

al even flauw : tja.. die nederlanders toch hé, in de wieg gelegd om "wieltje te zuigen" en dan op het einde met de prijzen te gaan lopen :baeh::baeh::baeh:

Big30
1 april 2009, 01:17
al even flauw : tja.. die nederlanders toch hé, in de wieg gelegd om "wieltje te zuigen" en dan op het einde met de prijzen te gaan lopen :baeh::baeh::baeh:

Wieltjes zuigen is een uitdrukking die in de Nederlandse taal onbekend is :D! Deze uitdrukking is uitgevonden in Belgie begin jaren 70 toen een niet nader te noemen wielrenner geboren in de Nederlanden een waar tereur bewind uitvoerde in de Vlaamse en Franse klassieke wielerkoersen :D:D:D!

Desalniettemin, Chapeau onzo!!!

Groet,
Big30

Toppie
1 april 2009, 01:45
Van harte Jansen! Helaas geen gebak voor mij want ben weer aan de lijn ;)

ps. Ace2 wat ga je in godsnaam in je vrije tijd nu doen?

Picasso 1
1 april 2009, 02:49
Nee Ace2
Ook ik nomineer niet meer mee en schrijf ook niet meer om punten te halen.
Ik schrijf alleen nog maar een beperkt verhaal en heb daar mijn persoonlijke redenen voor.
Ook omdat er ijsberen zijn die onder twee namen nomineren wat nu ook weer is gebeurd vlak hier boven.

1.Nee de tijd dat er nominaties vielen vanwege het verhaal is jammer genoeg al een half jaar niet meer van toepassing.
Het beste verhaal wint echt niet !! dus steek de vrijkaarten maar in de fik.

Dit is niet alleen mijn oordeel maar van meerdere oud ijsberen die helaas weinig of helemaal niet meer schrijven.
Ik lees de verhalen ook niet meer maar log in om even wat nieuws te lezen,I.M. te beantwoorden,meetingpoint, en te kijken bij dames die op mijn verlanglijstje staan.

2.Het is daarom ook een groot onzinnig gebeuren dat andere mee kunnen bepalen en daar punten voor verzamelen. (vriendjes)

De moderators moeten dat ook maar eens inzien.
3.Nee het moet weer zo zijn dat jij deze maand alleen leest en bepaalt wie de beste recentie krijgt en niet het geslijm van andere punten geeft.

Er zijn meer problemen maar die wil ik hier niet uitwijden.

Bedankt Ace2 voor je geweldig optreden

1.Ik vond dat je het zeer goed gedaan hebt zoals we dit nog niet meegemaakt hebben.
Ik denk dat ik je hulp deze maand wel kan gebruiken.
Verder wil ik eerst onzo bedanken voor zijn geweldig sportief optreden en hoop dat er nog een kaartje voor hem klaar ligt.
2.Ook alle steun die ik gekregen heb van punten door alle ijsberen
3.Allemaal bedankt en ik zal deze maand dan ook het Ace2 gebeuren voorzetten
Vrijdag dus gebak in de Villa van mij

Jansen, van harte gefeliciteerd met je prijs voor de beste recensie van de maand!

:D:D:D:dance[1]::triotje::freu:

RAUL7
1 april 2009, 08:48
FELICIDADES MAESTRO!!! :freu::freu::freu:

onzo
1 april 2009, 10:20
Gefeliciteerd Jansen met deze prachtige overwinning! ....
Ace2 bedankt voor het regisseren. Jansen veel succes met jouw taak in de maand april.

:wink:

had graag gewonnen, maar het vooruitzicht op de taak als jury heeft mijn benen verlamd tijdens de eindsprint en me wellicht de eindzege gekost :D

kan nu weer lekker meefietsen in het peleton ;)

zo.. en dan nu de auto in naar GT voor een ontspannende dag na al die "beste recensie"-heisa ... op weg ....naar nieuwe avonturen ? ;) :baeh::wink:

Bosco
1 april 2009, 16:26
Jansen hartelijk gefeliciteerd met je overwinning.
En ace2 bedankt dat je van de "beste resencie" weer een leuk topic gemaakt heb.
:ola2::ola2:

Pistol Pete
1 april 2009, 16:44
Heren Beren, nu de stofwolken weer zijn nedergedaald wil ik graag horen hoe we verder gaan met nomineren. Wordt het weer een beetje overzichtelijk of blijft het een willekeurig zootje? Een stem is een stem, en geen bonus en of strafpunten en daardoor manipulatie.

Overigens wel leuk om te zien hoe zoveel ijsberen geactiveerd werden op te stemmen. Maar dan graag via een doorzichtig systeempje.

JMTC

Justified Johnnyboy.

Ace2
1 april 2009, 19:47
Heren Beren, nu de stofwolken weer zijn nedergedaald wil ik graag horen hoe we verder gaan met nomineren. Wordt het weer een beetje overzichtelijk of blijft het een willekeurig zootje? Een stem is een stem, en geen bonus en of strafpunten en daardoor manipulatie.

Overigens wel leuk om te zien hoe zoveel ijsberen geactiveerd werden op te stemmen. Maar dan graag via een doorzichtig systeempje.

JMTC

Justified Johnnyboy.

Het is voor het eerst dat iemand mij niet doorzichtig vindt. ;)

Willem2
1 april 2009, 20:16

JMTC

Justified Johnnyboy.

Hier kunt U nog nalezen over afgelopen maand : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16340
De stofwolk van gisteren is in deze topic nog na te lezen.
Voor de rest wordt het erg overzichtelijk want Jansen zal de regie voeren de komende maand ;)
Succes met nomineren.

Cupido
1 april 2009, 20:32
Jansen,

Ik heb je vannacht al gefeliciteerd via de chat, maar dat ziet nu niemand meer, dus doe ik het bij deze nog een keer hier op het forum. Zodat de overige ijsberen niet gaan denken dat ik een slecht verliezer ben ;)( wat ik overigens wel ben hoor!!:ranting2:). Nogmaals joh, geweldige lange adem en ook een aantal fantastische romans geschreven!! Wanneer gaan we van het forum niet een keer een boek uitbrengen. Met zulke schrijvers als Jansen, Onzo, Saruman, Gustomass en laten we hem niet vergeten, want hij komt er weer aan hoor, Ace2, moet dat toch goed mogelijk zijn lijkt me. Echt Jansen ik gun het ook jou van harte. Wij praten snel weer een keer goed bij in VV bij een lekker stukje taart heb ik begrepen. Ik heb er al zin in!!!! (eigenlijk nog meer in enkele dvp in de club maar dat hoef ik jou ook niet wijs te maken).:smkiss:

Gr.
Cupido :wink:

Saruman
1 april 2009, 20:36
Kan ik al nomineren voor april?

Dan nomineer ik graag als eerste het gedicht (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=115888&postcount=40) van Willem 2 aan zijn geliefde Gabi.

Recht uit het hart. Mooier kan niet.

:inlove:

:wink: Saruman

Willem2
1 april 2009, 20:40
Kan ik al nomineren voor april?

Ja dat kan, want het is tenslotte al de 1ste april ;)

PS Mij nomineren is een beetje water naar de zee dragen ;)

Saruman
1 april 2009, 20:53
PS Mij nomineren is een beetje water naar de zee dragen ;)

Ik weet het, maar ik vind het mooi, en dat meen ik.
Er mag ook eens iets positiefs vermeld worden op het forum.

;)

Jansen
1 april 2009, 22:46
Beste beren en beerinnen ik zal deze maand een overzichtelijk punten systeem gaan bij houden.
Ook kan ik bonuspunten geven.

Verder allemaal nog bedankt voor de sportieve eindstrijd tot gisteren 00.00 u en voor de nominaties, ook die jullie aan de andere schrijvers hebben gegeven.

Saruman: De nominatie die jij aan Willem2 gaf op 1 april wordt niet
meegeteld.
Willem2 hoort bij het forum en is uitgesloten van deelname ;)

Pistol Pete
2 april 2009, 00:30
Het is voor het eerst dat iemand mij niet doorzichtig vindt. ;)

Maar dat ben je ook beste Ace2, alleen het systeempje niet....:rolleyes: :teuflisch

Toppie
2 april 2009, 13:14

JMTC

Justified Johnnyboy.

joh 't is maar een leukigheidje. Niet al te serieus nemen, dit is niet het Eurovisie Songfestival!! Stemmen, bonuspunten, verdubbelaars, strafpunten, vriendjespolitiek, manipulatie etc. van mij mag t allemaal zolang Ace2 maar niet te vaak wint anders krijgen we weer dat gezeik over die Oeuvre-prijs....

Toppie
2 april 2009, 13:18
En Ace2's oren gaan vrijdag wel gewassen worden. In het zwembad :teuflisch:teuflisch:teuflisch.

Misschien met hulp van Onzo en Saruman? ;)

Be carefull Zakkenwasser!!! Anders zal ik er eigenhandig voor zorgen dat je erachter aan gaat!!! ;)

thesickboy
2 april 2009, 13:18
. van mij mag t allemaal zolang Ace2 maar niet te vaak wint anders krijgen we weer dat gezeik over die Oeuvre-prijs....

We kunnen hem ook gewoon één kaartje geven als ouvreprijs en dan zijn we gelijk voorgoed van het gezeik vanaf....:D

Zakkenleger
2 april 2009, 13:22
Be carefull Zakkenwasser!!! Anders zal ik er eigenhandig voor zorgen dat je erachter aan gaat!!! ;)

Come and get me, big boy! Ik lust je rauw! :thefinger Neem je Truus ook mee dan? Lijkt me een zeer interessante dame (wie houdt het nou met jou uit hahaha) om eens mee te babbelen, terwijl jij ligt te verdrinken naast Ace2.

Toppie
2 april 2009, 13:47
Neem je Truus ook mee dan? Lijkt me een zeer interessante dame (wie houdt het nou met jou uit hahaha) om eens mee te babbelen, terwijl jij ligt te verdrinken naast Ace2.

ZL heb je nu nog steeds niet geleerd dat je kansloos bent bij vrouwen die Toppie graag mogen ;)

Pistol Pete
2 april 2009, 14:22
joh 't is maar een leukigheidje. Niet al te serieus nemen, dit is niet het Eurovisie Songfestival!! Stemmen, bonuspunten, verdubbelaars, strafpunten, vriendjespolitiek, manipulatie etc. van mij mag t allemaal zolang Ace2 maar niet te vaak wint anders krijgen we weer dat gezeik over die Oeuvre-prijs....

Life is a serious bussiness.:teuflisch:teuflisch.

Maar Ace2 heeft het leuk gedaan dat ben ik met iedereen eens. En nu back to bussisness....:fuck::fuck::fuck:

Zakkenleger
2 april 2009, 14:49
ZL heb je nu nog steeds niet geleerd dat je kansloos bent bij vrouwen die Toppie graag mogen ;)

Gelukkig wel :D die foute vrouwen van jou hoef ik niet. Ik kan maar 1 uitzondering bedenken op dit moment, maar die dame (L.) is er helaas niet meer :o.

Maar kom vrijdag gezellig langs. Ik kan Truus wel beloven dat de ijsbeertjes jou niet naar de kamer laten gaan :teuflisch.

Pistol Pete
2 april 2009, 14:53
Gelukkig wel :D die foute vrouwen van jou hoef ik niet. Ik kan maar 1 uitzondering bedenken op dit moment, maar die dame (L.) is er helaas niet meer :o.

Maar kom vrijdag gezellig langs. Ik kan Truus wel beloven dat de ijsbeertjes jou niet naar de kamer laten gaan :teuflisch.

....Dame van Toppie???? Lo.. is zeker niet fout en niet van Toppie....:thefinger

Wanneer zien we deze lekkere dame nog eens terug...vervlogen tijden.

Toppie
2 april 2009, 16:48

Truus is dan wel blond, maar niet achterlijk ZL ;) De ijsbeertjes zou ze wel vertrouwen denk ik, maar Toppie is haar veels te sneaky ;)

Mss een andere keer als ik permissie van Truus heb.

Toppie
2 april 2009, 16:55
....Dame van Toppie???? Lo.. is zeker niet fout en niet van Toppie....:thefinger

Wanneer zien we deze lekkere dame nog eens terug...vervlogen tijden.

Je hebt gelijk JJ.

L. is een leuke en heel sympathieke dame, die veel ijsbeerhartjes sneller liet kloppen, maar niet de mijne. ;)

She is all yours John ;)

Zakkenleger
2 april 2009, 17:42
... maar Toppie is haar veels te sneaky ;)
...

Ook als we je aan de danspaal met een SM ketting vastbinden? En anders komt Truus gezellig mee :D.

Pistol Pete
2 april 2009, 17:56
Je hebt gelijk JJ.

L. is een leuke en heel sympathieke dame, die veel ijsbeerhartjes sneller liet kloppen, maar niet de mijne. ;)

She is all yours John ;)

She was mine but she is gone.....:madgo::madgo:

Zakkenleger
2 april 2009, 18:10
She was mine but she is gone.....:madgo::madgo:

Yours and many others :D

But she's gone allright. Ik ben alleen benieuwd of we het over dezelfde hebben? :confused:

Pistol Pete
2 april 2009, 18:33
Ik denk het wel, ZL. Dat meisje dat uit GT is gezet vanwege .....alleen Lor. kenners weten hier details van.

Jansen
2 april 2009, 21:41
Voor de voorzitter van de fanclub Jansen wil ik wel wel wat regelen.

Dus Toppie roep maar welke vrouw heb je nodig zoals Lo. uit PHG die na een klein gesprekje met mij daarna wel voor je valt. ;);););)

janjanjan
2 april 2009, 21:57
Nominatie voor Josef. Josef die op typiss Josefiaanse wijze verhaaldt over eisberenliefde en het leven met sijn Mutti :D

http://ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116099&postcount=64

onzo
3 april 2009, 21:12
dag medeberen supporters en medelezers ,

dit is geen afscheidsberichtje hoor, maar enkel voor wie ik nog niet persoonlijk sprak een mededeling voor jullie zich beginnen af te vragen waar "Onzo de Verschrikkelijk(e charmante) wel gebleven is.

vanaf nu tot eind juni werk ik quasi 7 op 7, met af en toe eens een "rustpunt" tijdens de week, zoals afgelopen woensdag , in gezellig samenzijn met TSB en Saruman.
Jawel, the Clash of the Giants om in Ace-termen te praten heeft plaats gevonden !
Alleen.. was het bere-gezellig , zijn er geen koppen gerold, en stroomde het bloed niet door de gangen van GT. Gewoon 3 witte beren onopvallend tussen alle andere.

Maart was, zoals ik al eerder aangaf een hele leuke periode voor mij, mede door "de Beste Recensie"-strijd en wat Ace2 ervan gemaakt heeft.
Ik ben er danig in opgegaan, en het schrijvers- en competitiebeest in mij kwam uit zijn winterslaap;
Ik vind nog steeds dat minstens een Vlaming mocht gewonnen hebben, maar .. daarvoor hadden we te weinig "connecties" denk ik :D

nu.. niet getreurd.. ik zou momenteel gewoon de tijd niet hebben om als waardige opvolger van Ace te fungeren.
Dus... op dat vlak ben ik blij dat Janssen het ongetwijfeld beter kan doen dan ik;

Deze maand dus wegens ECHT gebrek aan veel tijd : enkel wat club-bezoekjes, waarover ik best wel een bijdrage zal leveren, doch.. ik laat in april de "Beste recensie"-strijd even aan mij voorbij gaan. Sorry voor de fans van (te) lange verhalen :D

Ik zal echter met genoegen de "avonturen" van andere beren lezen en mee nomineren.
Tenzij.. ik toch iets ECHT subliems te vertellen heb natuurlijk.
Want ik moet mijn gewonnen vrijkaartje van VV natuurlijk nog gaan verzilveren ..
So....you never know..... :D:wink:

Picasso 1
3 april 2009, 22:11
Gewoon zeiken over de gang van zaken met betrekking tot de beste recensie van de maand en dan win je hem alsnog, Onzo :rofl:.

Cupido
5 april 2009, 12:28
Het is nog verdacht stil bij de recensie van de Maand. Heb ook niets meer geschreven!! :D Maar beren, we moeten Ace2 toch laten geloven dat het niet door zijn inspiratie kwam en dat het toch niets te maken had met zijn stimulering naar de ijsberen toe om te gaan nomineren!!! Anders dan krijgt hij helemaal hoogheidswaanzin!

Laat ik dan een van de eerste zijn en Zakkenleger nomineren over de recensie over Ashanti. Al is het maar omdat ik me er nog geen tijd voor heb gegunt dit te doen. Jansen, na vorige maand had ik je deze maand iedere keer extra willen nomineren, maar dat mag nu niet meer, nu je de jury bent! Jammer!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116223&postcount=21

Gr.
Cupido

rplover
5 april 2009, 20:06
Gewoon "no no n sens" , kort en krachtig, en wel zeer duidelijk :teuflisch
En dan mag alles tegen je gebruikt worden toch :moon:
Prachtige recensie van Raul7 dus. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116408&postcount=352)

PS. Als je de recensie niet vindt Jansen, zal ik de link nog wel een keertje posten :hammer:

timjava
5 april 2009, 20:12
Gelukkig ben ik ingelogd, anders had ik dit verhaal moeten missen http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116404&postcount=351

Volgende keer kun je beter naar LR gaan;)

RAUL7
5 april 2009, 20:23
Gelukkig ben ik ingelogd, anders had ik dit verhaal moeten missen http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116404&postcount=351

Ik nomineer mee.
Geweldig hoe je zo'n lange recensie kunt schrijven :freu: van een dag dat er niks gebeurd is :o!

Ace2
5 april 2009, 20:25
Ik nomineer mee.
Geweldig hoe je zo'n lange recensie kunt schrijven van een dag dat er niks gebeurd is :freu:!

Ik werd uitgedaagd. Ik, Ace2, werd uitgedaagd. Ja, je leest het goed: Ik Ace2, de jury van de maand Maart, ik, Ace2, The 13th warrior, Hercules van Olympus, Thor The Viking Mighty God of Thunder and Lord of the Wasteland. Ik werd uitgedaagd dat over mijn bezoekje aan VV op vrijdagmiddag 3 april niets geen verhaal te schrijven was. “Er gebeurd niets, hier is niets over te schrijven” daagde Raul7 mij uit. “Wat Jansen kan, kan ik ook” dacht ik.

Sommige ijsberen brengen het beste in mij boven.

:zauberkis

Toppie
5 april 2009, 20:41

ik nomineer ook Ace2, zodat ie volgende maand weer jury mag spelen.

Toppie
5 april 2009, 20:43
Gewoon "no no n sens" , kort en krachtig, en wel zeer duidelijk :teuflisch
En dan mag alles tegen je gebruikt worden toch :moon:
Prachtige recensie van Raul7 dus. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116408&postcount=352)

PS. Als je de recensie niet vindt Jansen, zal ik de link nog wel een keertje posten :hammer:

en deze nomineer ik ook. TOP-VERHAAL RAUL7!!!

zeppos58
5 april 2009, 21:01
Lang maar toch uitgelezen een nominatie voor Ace2 met dit (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116404&postcount=351)

Ace2
5 april 2009, 21:03
Lang maar toch uitgelezen een nominatie voor Ace2 met dit (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116404&postcount=351)

Ik nomineer Zeppos58 omdat hij het verhaal helemaal heeft uitgelezen. ;)

zeppos58
5 april 2009, 21:05
Ik nomineer Zeppos58 omdat hij het verhaal helemaal heeft uitgelezen. ;)
Ja Ace ik word nog "nen goeie" zoals ze dat bij ons zeggen;)
Wil je wel eens tegen het lijf lopen :cool:

Ace2
5 april 2009, 21:55
Er was een tijd dat videoclips nog precies volgens de waarden en normen waren. Samen met mijn vrienden konden wij uren naar de clips van ZZ-Top kijken en de lp (dat is de voorloper van de voorloper van de dvd) grijs draaien. In de clips van ZZ Top kwamen altijd (waarom weet ik niet) enkele mooie lang benige slanke dames opdraven. Who cares the music? Nu ik lees dat Sphinx in verband wordt gebracht met deze Amerikaanse rock-band moet ik dit geweldige verhaal wel nomineren:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116444&postcount=352

Ace2
5 april 2009, 21:57

Je bent een klasbakske (dat zeggen ze bij ons).

zeppos58
5 april 2009, 22:33
Ik wil Seksenfun, die nog steeds niet door heeft dat die meiden je wijsmaken wat ze willen, toch nomineren voor zijn dagje YY (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116443&postcount=225):teuflisch

zeppos58
5 april 2009, 22:40
Nog een nominatie voor Goedemorgenallemaal die zomin zijn wagen als zichzelf onder controle heeft , je leest het hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116455&postcount=430)

Jansen
5 april 2009, 23:21
Zoals wel vaker begint een maand qua recensies en nominaties rustig. Voordat Ace2 NOMINEREN begint te roepen en Jansen denkt dat jury zijn een eitje is

Het is bijna Pasen Carpe Momentum ? dus Jansen weet hoe een eitje er uit ziet. vorig jaar in maart heb ik als winnaar ook me als jury correct opgesteld dus zal het deze maand ook geen probleem zijn.

Maar de eerste dagen is het stil en ik verwacht pas rond 12 april de beste verhalen te lezen

( mijn verhalen niet meegerekend uit Antwerpen en VV afgelopen vrijdag):D

Cupido
5 april 2009, 23:35
Goh, wat ben ik blij dat Ace2 geen jurylid meer is. Dan kan ik hem eindelijk weer nomineren!!

Gr.
Cupido

Zakkenleger
6 april 2009, 11:41
... en beschrijft dat op prachtige wijze in dit verhaal (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116483&postcount=28). Met maximale bonuspunten wat mij betreft!

rplover
6 april 2009, 11:57
Prachtig verhaal van Cupido over hoe hij Ashanti in de whirlpool en de sauna krijgt, en zij hem in no time tot een orgasme (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116483&postcount=28) ;)
Mooi geschreven Cupido, doet een glimlach op een mens zijn lippen verschijnen.
Correct en informatief, en dat kunnen we niet van andere schrijfsels over haar zeggen, waar er meer op de ijsbeer dan op haar gespeeld wordt. Bewijzen?
Zo kwam ik net op chat, en krijgen we dit te lezen, zegt meer waar het Zakkenleger echt om te doen is dan over zijn opmerkingsgeest uiteraard... .
"Ik citeer:
11:19ZakkenlegerCupido, mooi verhaal over Ashanti! En je hebt mij ook nog genoemd LOL
11:22ZakkenlegerIk vond je verwijzing naar die Belgische kunstenaar trouwens erg grappig :D
Einde citaat."

Voor de rest heb ik geen opmerkingen meer, I rest my case...

Toppie
6 april 2009, 12:16
[URL="http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116483&postcount=28"]Correct en informatief, en dat kunnen we niet van andere schrijfsels over haar zeggen, waar er meer op de ijsbeer dan op haar gespeeld wordt. Bewijzen?
Zo kwam ik net op chat, en krijgen we dit te lezen, zegt meer waar het Zakkenleger echt om te doen is dan over zijn opmerkingsgeest uiteraard... .
"Ik citeer:
11:19ZakkenlegerCupido, mooi verhaal over Ashanti! En je hebt mij ook nog genoemd LOL
11:22ZakkenlegerIk vond je verwijzing naar die Belgische kunstenaar trouwens erg grappig :D
Einde citaat."

Voor de rest heb ik geen opmerkingen meer, I rest my case...

Voordat er weer over en weer gereageerd wordt door RP, ZL en co. wil ik één ding zeggen.
"KAPPEN MET DIE SHIT!!!!"

btw Ik vind het niet kies om een hetze te beginnen tegen één bepaald forumlid (ookal is ie niet mijn favo-ijsbeer). Laat het rusten en ga elk je eigen weg.

Zakkenleger
6 april 2009, 12:23
...
btw Ik vind het niet kies om een hetze te beginnen tegen één bepaald forumlid (ookal is ie niet mijn favo-ijsbeer). Laat het rusten en ga elk je eigen weg.

Jawel baas ;). Misschien kun je mod worden?

Serieus nu. Ik heb luid en duidelijk gemeld wat ik mbt een bepaald persoon doe op dit forum en in de clubs. Namelijk totaal negeren. En dat bevalt me prima. Als hij iets wil lezen in wat ik schrijf, moet hij dat helemaal zelf weten. Dat maakt mij de pis niet lauw.

Voor het forum zou het beter zijn als hij dezelfde strategie kiest, maar dat moet hij echt zelf beslissen.

Toppie
6 april 2009, 12:29

Dat zou ik ten zeerste willen afraden!!!! Your life will never be the same!!!

Picasso 1
6 april 2009, 14:57
Voordat er weer over en weer gereageerd wordt door RP, ZL en co. wil ik één ding zeggen.
"KAPPEN MET DIE SHIT!!!!"

Ook ik stoor me eraan. Je kan inderdaad gewoon kiezen om iemand te negeren maar daar hoort dan ook bij dat er niet mee de spot wordt gedreven.
Met meerdere ijsberen tegelijk regelmatig onderwater steken toedienen richting één persoon is gedrag die gewoon niet hoort bij verantwoordelijke volwassen mensen.
Ik waardeer dat Toppie er een opmerking over maakt.

Goedemorgenallemaal
6 april 2009, 15:10
Einde citaat."
Ik zei iets dergelijks op de chat..... Volgens mij zelfs voor ZL!!!!
Maar misschien viel dat weg in de eeuwige strijd tussen RP en mij over wielrennen :D.

Oja, ik vond het een goed verhaal, maar hoewel geen recensie staat Cupidos andere verhaal hoger in mijn ranglijst van wege de toegevoegde waarde aan de ijsschotsen van het ijsberendomein;
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10804

Zakkenleger
6 april 2009, 17:29
... over the beauty and the beast (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116523&postcount=7)? ;)

Heerlijke schrijfstijl, ontspannen en toch spannend.

Zakkenleger
6 april 2009, 17:31
... moet ik dit geweldige verhaal wel nomineren:

Eigenlijk is elk Sphinx verhaal nominatiewaardig. Laat ik me deze keer eens bij Ace2 aansluiten.

timjava
6 april 2009, 18:21
... en beschrijft dat op prachtige wijze in dit verhaal (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116483&postcount=28). Met maximale bonuspunten wat mij betreft!

Inderdaad leuk verhaal, ook een nominatie van mij!

Cupido
6 april 2009, 21:25
RPlover bedankt, Zakkenleger bedankt, Goedemorgenallemaal bedankt en nog meer bedankt voor het opmerken van mijn ander bericht, timjava bedankt :D en de rest stoppen met dat gezeur en nomineren of niet!!!! :mad: Daar is in deze topic de ruimte voor en niet meer en niet minder. Jansen grijp in!!

Jansen
6 april 2009, 22:41
Ik lees mee dus nomineren mannen

Big30
6 april 2009, 23:43
Nominatie voor Bosco voor een mooi PHG verslag :freu:!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116567&postcount=202

Big30
6 april 2009, 23:45
Ik zal echter met genoegen de "avonturen" van andere beren lezen en mee nomineren.
Tenzij.. ik toch iets ECHT subliems te vertellen heb natuurlijk.
Want ik moet mijn gewonnen vrijkaartje van VV natuurlijk nog gaan verzilveren ..
So....you never know..... :D:wink:

Ik hoop echt dat je ons deze maand wat subliems gaat vertellen!

Groet,
Big30

foots
7 april 2009, 00:42
Heren, beren

Ik nomineer mee met Big30:

Top Bosco, je weet waar je moet zijn !

Groet, Foots :wink:

onzo
7 april 2009, 00:42

ondanks de vergeten medaille voor Selena, krijgt "lefgozer" Bosco van mij een driedubbele nominatie voor zijn 3 veroveringen in PHG.

Leuk verhaal waarvan ik mij de details zo voor de geest kan halen alsof ik er zelf bij was ;)

Bosco, kerel, je stijgt in mijn achting, nu je Shakira hebt weten "te bedwingen" :thefinger

euchm... Big 30.... wat bedoel je met :

Groet,
Big30

waren mijn vorige bijdragen dat niet ... subliem genoeg? :D

Big30
7 april 2009, 01:00
euchm... Big 30.... wat bedoel je met :

Groet,
Big30

waren mijn vorige bijdragen dat niet ... subliem genoeg? :D

euchm ... onzo ... . ik vond je bijdragen subliem! Moge dat duidelijk zijn!!

Zie ook:

Compliment voor onzo :freu:! Niet een compliment als de sportieve verliezer, maar meer een compliment voor een echte IJsbeer, die opvalt door zijn zeer mooie en met een literair sausje omgoten geschreven recensies.

Groet,
Big30

Ace2
7 april 2009, 07:35
Omdat een vrouw het beste bij Cupido boven kan halen:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116483&postcount=28

onzo
7 april 2009, 07:38
Omdat een vrouw het beste bij Cupido boven kan halen:

wat kan ik anders dan mij volmondig aansluiten bij Ace2, de jury der jurys !!!
3 flinke "liefdespijlen" voor Cupido.. offe... worden er deze maand geen bonusjes meer uitgedeeld? geen Ace2-regeltjes meer ? :D

onzo
7 april 2009, 07:43
nog eentje voor Cupido uit zijn "Wandelgids voor Rollies".. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116476&postcount=2).

boordevol nuttige info voor rolstoelafhankelijke clubgasten.
en... tegelijk confronterend voor de niet-behinderde gebruiker :
het leven is mooi , als je dat wil, maar.. niet steeds gemakkelijk toegankelijk !!!

rplover
7 april 2009, 11:18
Dus ik naar binnen, ik sta vlak naast haar en bestel twee koffie....ik kijk haar aan....ze kijkt terug...uitdrukkingloos....maar nog steeds arrogant.....ik zeg, pleeeease don't bite my head off, I only want to introduce myself to you......WHATTT? zegt ze......ik doe een stapje achteruit en zeg, please don't hurt me, I love you. En toen kwam de glimlach en meer. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116567&postcount=202)

Foots, zo doe je dat met Shakira, gewoon zeggen dat je van der houdt. Wedden dat ze je "kop" er wel afbijt:D

Ascari
7 april 2009, 14:28
Schitterend verslag van Bosco: de prachtige dames van PHG. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116567&postcount=202) :freu:

timjava
7 april 2009, 16:44
Vanuit het hart geschreven. http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116617&postcount=30

joop slim
7 april 2009, 16:52
Vanuit het hart geschreven. http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116617&postcount=30

Een mooi geschreven verhaal waar geen woord aan toe te voegen is.....

Een nominatie waardig !

Bosco
7 april 2009, 16:57

Fantastisch geschreven liefdesverklaring van RPlover aan Ashanti.

Ik begin nu wel heeeeel erg nieuwsgierug te worden naar Ashanti.;)

Big30
7 april 2009, 16:59

Geen haar op mijn hoofd die er over denkt om rp te gaan nomineren :D! Wel een mooi geschreven verhaal trouwens :p;):cool:.

Bosco
7 april 2009, 17:06
Sukkel dat ik ben, heb ik de verkeerde link geplaatst bij nominatie van RP.
Maar hoe Cupido zijn ervaring met Ashanti heefd beschreven vind ik ook een nominatie waard. Dus bij deze allebei hulde. :freu:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116617&postcount=30

Stiffmaster
7 april 2009, 17:12
RP over Ashanti, een nominatie waardig. :bowlol:

Bosco
7 april 2009, 17:20
Stiffmaster ook de verkeerde link ?????? foutje op de site of niet????? :confused:

Zakkenleger
7 april 2009, 17:26
Erpee is een lul. Hij is een eikel. Onmogelijk, niet te genieten en een relnicht. Ik heb dit eerder gezegd (in omfloerste bewoordingen), maar ik herhaal ook en met kracht: lees zijn recensies, elk daarvan is prachtig.

Deze echter (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116617&postcount=30) is het overtuigende bewijs dat ware kunst geboren wordt uit lijden. Het wordt tijd dat hij zijn volgende recensie gaat schilderen in plaats van schrijven. Iets Dali achtigs? Iets Jeroen Bosch achtigs? Het zal sowieso iets des Erpees zijn, waard om bij de ingang van de Villa te hangen, als waarschuwing voor, en ter verleiding van argeloze beertjes.

Jansen, geef die man zijn welverdiende vrijkaart, wel met ingangsdatum na zijn zelfopgelegde clubverbod ('leidt ons niet in verzoeking').

NB voor de verstandelijk uitgedaagden: In bovenstaande is werkelijk geen een woord ironisch of sarcastisch bedoeld.

Big30
7 april 2009, 17:27
Stiffmaster ook de verkeerde link ?????? foutje op de site of niet????? :confused:

Ik neem aan dat Stiffie gewoon de verkeerde link heeft geplaatst en dat hij deze bedoelt,

rplover
7 april 2009, 17:33
Erpee is een lul. Hij is een eikel. Onmogelijk, niet te genieten en een relnicht. Ik heb dit eerder gezegd (in omfloerste bewoordingen), maar ik herhaal ook en met kracht: lees zijn recensies, elk daarvan is prachtig.

Deze echter (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116617&postcount=30) is het overtuigende bewijs dat ware kunst geboren wordt uit lijden. Het wordt tijd dat hij zijn volgende recensie gaat schilderen in plaats van schrijven. Iets Dali achtigs? Iets Jeroen Bosch achtigs? Het zal sowieso iets des Erpees zijn, waard om bij de ingang van de Villa te hangen, als waarschuwing voor, en ter verleiding van argeloze beertjes.

Jansen, geef die man zijn welverdiende vrijkaart, wel met ingangsdatum na zijn zelfopgelegde clubverbod ('leidt ons niet in verzoeking').

NB voor de verstandelijk uitgedaagden: In bovenstaande is werkelijk geen een woord ironisch of sarcastisch bedoeld.

Bedankt, Zakkenleger, ik lees geen woord ironie of sarcasme in je tekst.
En ik probeer Ashanti met die recensie te geven wat Ashanti toekomt.

Wat ik wel krijg van je opmerking, is gewoon de tranen in mijn ogen (ben ik dan toch dat onvolprezen watje, die ongelooflijke etter en rotzak? Let it be, ik heb besloten alles neer te penenn, ter bevordering van deze site, en in het belang van de meiden, die dit verdienen).
Beschouw het dus maar als een ode aan Ashanti, Zakkenleger ;)

Laten we dus onze ellende vergeten, OF geef mij nog veel meer te lijden, the choice is yours :heul:

En bij deze een belofte aan je , Zakkenleger, voor het einde van mijn clubverbod krijgen jullie een geschilderde recensie, in primeur op het forum, en belofte maakt schuld. Pak me er maar op :teuflisch

Local Hero
7 april 2009, 18:47
Weer een variant op die evergreen: Is erpee niet lekker? Houston Houston! Dat krijg je als je jezelf verliest in de wonderbaarlijke wereld van A (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116617&postcount=30)
En zoals Zakkenleger het zegt en ikzelf het ook in den treuren zal blijven herhalen: wie schrijft die blijft :freu:

... erpee - die niet lekker is, of toch? :zauberkis

Picasso 1
7 april 2009, 20:26
Kan erpee eindelijk eens een keer verbannen worden. Kijk eens wat hij nu (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116617&postcount=30) weer doet. Hij presteert het weer om medeijsberen te laten huilen :teuflisch.

Cupido
7 april 2009, 21:09
Gvd, schrijft die RP me toch een mooi stukje proza. Moet ik toch weer aan de bak, om ook de laatste details van afgelopen vrijdag uit mijn pen te gaan schrijven. Kijken of me dat nog gaat lukken!! Bij deze ben je ook door mij genomineerd RP.

Maar Jansen niet te veel bonuspunten hè!!

Gr.
Cupido

rplover
7 april 2009, 21:20
Gvd, schrijft die RP me toch een mooi stukje proza. Moet ik toch weer aan de bak, om ook de laatste details van afgelopen vrijdag uit mijn pen te gaan schrijven. Kijken of me dat nog gaat lukken!! Bij deze ben je ook door mij genomineerd RP.

Maar Jansen niet te veel bonuspunten hè!!

Gr.
Cupido
Schurk, je nomineert jezelf....:teuflisch. Ze moesten je vel afstropen en aan Ashanti voederen, volgens mij verslindt ze je met veel plezier :D;)

foots
7 april 2009, 21:24
Heren, beren,

Ik ben het totaal oneens met ZL, Erpee is geen lul, en het is zelfs geen eikel. Ik vind hem eerder veelste aardig, ik geniet van elke minuut met RP in de club.
Op het forum trekt hij zich wel heel erg veel aan van wat je schrijft en hij zal je met discussies bestoken, tot het eindeloze want opgeven ophouden met strijden voor wat goed is, daarvoor heeft hij een onmetelijke energie.

Deze recentie:
Toont ook zijn andere energieke kant, ook zijn artistieke kant en nu lopen vriend en vijand weer achter zijn hielen te likken.

Echter ook meerdere malen heb ik de laatste weken gepoogd om de volgende sjit op de chat of confrontatie met sommige andere te voorkomen. Helaas is me dat niet gelukt, ik werd uitgescholden door een volledig onbekende en het is me werkelijk zeer zwaar de keel uit gaan hangen.

Haat of liefde het ligt dicht bij elkaar. Toch is een forum zonder RP geen forum, het is een busseltje verhaaltjes, met veelal technische beschrijvingen van lichaamsdelen of culinaire uitspattingen van een freetbeer zoals ik. Nee, het forum heeft behoefte aan een RP met ervaringen waar je wellicht helemaal niets aan hebt, maar beschreven op de artistieke manier, zonder enige venijn, maar met een pracht van een woordenkunstenaar.

Ik ken nog 3 woorden duits meer voor jou Erpee, Grossartig, Wunderbar en Super (spreek uit soeper !). Het wordt hoog tijd dat we weer eens naar een club gaan jongen.

P.S. Oh en neem mijn nominatie niet mee in je beoordeling Jansen, ik ben een vriend van deze artistieke schrijver en die nominaties tellen gewoon niet mee.

Jansen
7 april 2009, 23:03
Nomineren nomineren daarmee gun je de beste schrijver een eerste vrijkaart.

Wat ik al eerder schreef !!! de verhalen komen pas los na de eerste dagen van de maand.

:thefinger Ace2,Bosco,Cupido,Timjava,RP en Zakkenleger :thefinger
bedankt voor jullie eerste bijdrage maar ik wacht nog steeds op een bijdrage van Onzo :eek:

Maar als voorzitter van de jury let ik ook op de kleintjes :rolleyes:
er zijn een paar verhalen bij die niet genomineerd zijn, maar wel een nominatie waard.
Omdat de meeste bekende ijsberen hun maatjes of zelfs hun grootste vijand een vrijkaart gunnen :D zal jansen daar toch door heen kijken.

Ook ik Jansen vind het verhaal van een ijsbeer die hij eigenlijk uitkotst een nominatie waard ,en zal net als vorig jaar deze man niet voorbij lopen als hij die vrijkaart verdient.:cool:

Bosco,Cupido en Timjava zijn in mijn ogen ook favoriet.
Ace2 en zakkenleger komen ook weer in de buurt van de kopgroep.

Maar ga niet tellen wie er boven aan staat omdat ik ook nog een paar andere hoog zie zitten en zelf bonuspunten kan geven. o.a. Sphinx

dus blijf schrijven en nomineren

RAUL7
8 april 2009, 00:56
Ik nomineer de wonderbaarlijke erpee (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116617&postcount=30):freu:!

foots
8 april 2009, 01:56
Jansen,

Ik maak het je gemakkelijker, door een 2e nominatie voor iemand die ik helaas nog niet ken:

Bosco: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116685&postcount=55

En ik hoop dat de ijsberg voor mij ook nog ooit eens zal smelten.

Ascari
8 april 2009, 02:13
Typisch Joop: Berichten geneuzel (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116671&postcount=23) :D

Picasso 1
8 april 2009, 02:36
Wat een lul dat hij nooit eerder op haar af was gegaan (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116685&postcount=55)

Prachtig dat hele directe in zijn verhalen. Genomineerd.

Big30
8 april 2009, 03:16
Wat een lul dat hij nooit eerder op haar af was gegaan (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116685&postcount=55)

Prachtig dat hele directe in zijn verhalen. Genomineerd.

Ik sluit me hier voor de volle 100 % bij aan!

Big30
8 april 2009, 03:24
Eigenlijk is elk Sphinx verhaal nominatiewaardig. Laat ik me deze keer eens bij Ace2 aansluiten.

Sluit me hier helemaal bij aan. Als je het verhaal in het Duits leest is het (vraag me niet waarom!) zelfs nog veel mooier!

thesickboy
8 april 2009, 10:07
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116614&postcount=433

Nominatie voor Saruman omwille van bovenstaande post. TSB's voorliefde voor de naald zal nooit meer dezelfde zijn.:cool:

Stiffmaster
8 april 2009, 10:14
Ik neem aan dat Stiffie gewoon de verkeerde link heeft geplaatst en dat hij deze bedoelt,

Ja Big deze bedoel ik dank je wel voor jullie oplettendheid :bowlol:

Cupido
8 april 2009, 10:42

Ja Big deze bedoel ik dank je wel voor jullie oplettendheid :bowlol:

He Stiffmaster,

Aangezien je stilletjes toch wel geniet van mijn berichten (per slot hang je niet voor niets een bericht van mij bij een nominatie van RP-lover) wil ik je toch bedanken voor je verkapte nominatie!!!!

Gr.
Cupido

Zakkenleger
8 april 2009, 11:07

Nominatie voor Saruman omwille van bovenstaande post. TSB's voorliefde voor de naald zal nooit meer dezelfde zijn.:cool:

Ik nomineer mee. Mooi verhaal weer, Saruman!

onzo
8 april 2009, 12:53
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
http://www.ijsberenforum.nl/forum/sh...&postcount=433 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116614&postcount=433)

Nominatie voor Saruman omwille van bovenstaande post. TSB's voorliefde voor de naald zal nooit meer dezelfde zijn.

Ik nomineer mee. Mooi verhaal weer, Saruman!

sluit me bij bovenstaande beren volmondig aan.
hoewel de waarheid ernstig wordt gekweld, vergeef ik Saruman deze literaire vrijpostigheid. Onzo in berevel is immers niet zo een geweldenaar, maar ... de meiden vinden hem meestal geweldig... goed :D

Sphinx
8 april 2009, 18:51
Sluit me hier helemaal bij aan. Als je het verhaal in het Duits leest is het (vraag me niet waarom!) zelfs nog veel mooier!

:D Grinnik. Deze racebeer krijgt sommige ideeën soms nét iets later, en als hij dan enkele dagen na zijn belevenissen voor Rhein- en Roemerforum nog eens opschrijft (en het dankzij zijn fantasie nog eens herbeleeft) komen er soms ideeën uit die in de NL-versie nog niet waren verwerkt :p Thnx anyway, moet de 2e helft van zaterdag nog toevoegen :wink:

Local Hero
8 april 2009, 19:19
Ik val met plezier in herhaling, maar erpee is het forum weeral vol aan het schrijven. Waarde Padre Jansen, haal het wierrookvat (de bonuspunten dus :freu:) maar boven want aan het afscheid, het weerzien, EN op missie (voor zichzelf) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116786&postcount=35) van erpee komt geen einde :lostit:

Local Hero
8 april 2009, 19:24
:D Grinnik. Deze racebeer krijgt sommige ideeën soms nét iets later, en als hij dan enkele dagen na zijn belevenissen voor Rhein- en Roemerforum nog eens opschrijft (en het dankzij zijn fantasie nog eens herbeleeft) komen er soms ideeën uit die in de NL-versie nog niet waren verwerkt :p Thnx anyway, moet de 2e helft van zaterdag nog toevoegen :wink:

héhéhéhé Sphinx, bij mij gebeurde hetzelfde: ik schreef eerst bij onze franstalige collega's op youppie.net een Pink Cadillac paspoortje voor MaNON om dan sommige ideeen vanuit het frans nog eens uit te werken naar het nederlands op YBF :smile2:

rplover
8 april 2009, 20:03
Nog een nominatie voor eros, maakt het de kotser wat makkelijker.
mooi stukje alweer, Cupido, je bent gaar voor alweer een bezoekje VV, gaan we samen? :teuflisch

Cupido verliefd op de Villa? Of toch op een deel? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116718&postcount=353)

Cupido
8 april 2009, 22:37
Nog een nominatie voor eros, maakt het de kotser wat makkelijker.
mooi stukje alweer, Cupido, je bent gaar voor alweer een bezoekje VV, gaan we samen? :teuflisch

Cupido verliefd op de Villa? Of toch op een deel? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116718&postcount=353)

Wat mij betreft RP. Kunnen we meteen jou schilderwerkstuk onthullen, jij "belgische kunstenaar"!!

zeppos58
9 april 2009, 11:26
Een nomintie voor ONZO voor dit stukje aprilgrap (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116853&postcount=440)

Zakkenleger
9 april 2009, 11:33
Een nomintie voor ONZO voor dit stukje aprilgrap (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116853&postcount=440)

Een verhaal van Ace-iaanse proporties, maar zeer lezenswaardig, dus ik nomineer mee.

thesickboy
9 april 2009, 11:39

I second that!

:freu:

Saruman
9 april 2009, 11:55

Saruman nomineert mee.

Zelfde verhaal, andere invalshoek. Brings back memories.
Duidelijk te lezen, zonder sterren, planeten, kometen en satelieten.

:wink: Saruman, die zichzelf een clubverbod van maar liefst 2 weken heeft opgelegd (weet niet waarom, maar klinkt cool om op een Forum te melden) :hah:

rplover
9 april 2009, 12:39
Duidelijk te lezen, zonder sterren, planeten, kometen en satelieten.

:wink: Saruman, die zichzelf een clubverbod van maar liefst 2 weken heeft opgelegd (weet niet waarom, maar klinkt cool om op een Forum te melden) :hah:
Beste Saru, ik denk dat je eens moet leren lezen, het gaat hier over de beste recensie van de maand, het is niet de bedoeling je rancuneuze trekjes tentoon te spreiden.
Misschien een idee, schiet me dood als je me niet kan hebben. Ben je van me af, of maak een topic "lul van de maand aan", ik zal jou zeker nomineren.

Of nog een beter idee, ik zal voortaan ook mijn recensies op uw niveau neerpennen, zodat ook jij er iets van begrijpt, en geen drie uur woordenboeken moet doorsnuffelen.
Wat ik je wil zeggen, Saruman, is het volgende. Gedraag je, wees niet rancuneus, en doe in dit topic wat je moet doen, en niet proberen iemand te pakken. Want je gedraagt je net als een kleine van zes die geen fietsje heeft gekregen voor zijn verjaardag.....
Je kent me geeneens, en toch wat komen trappen, foei, maar ik zal het zo bekijken: je bent geen tovenaar, maar een kuddedier..... :moon:

onzo
9 april 2009, 13:05
...het gaat hier over de beste recensie van de maand, het is niet de bedoeling je rancuneuze trekjes tentoon te spreiden.

"subtiel" wordt hier verward met "rancuneus".. en wie spreidt hier eigenlijk wat ten toon?? RP, niet enkel hier , maar in menige discussie hier op het forum haal je uit naar mensen die je ZELF niet kent, en ondertussen maak je de vervelende fout hen dingen aan te wrijven waartegen je zelf veelvuldig zondigt. Het gaat hier idd om de "beste recentie" en niet over het kwijtraken van je gal !

......en geen drie uur woordenboeken moet doorsnuffelen.
Je kent me geeneens, en toch wat komen trappen, foei, .....

Jij kent Saruman dus wel blijkbaar, als je weet dat hij alles wat hij schrijft uit het woordenboek moet halen???? euch???

Neen RP. Ik ken je wel, al is het niet in levende lijve (wel 1x gezien in VV)
Maar... "you never get a second chance for a first impression" !

Je bent vast een gevoelig en rechtvaardig man, maar met zeer lange tenen.
Ik hoor mannen rondom mij die vaak "ambras" hebben op café. Hebben die alle pech van de wereld?? Mij overkomt zoiets nooit... Aan wat zou het liggen denk je ??

Ik kon het niet laten en wou toch even reageren.
Al besef ik dat ik op die manier wellicht een volgende rode lap aanbiedt aan de stier... (woordgebruik volledig los van de persoon, gewoon algemene beeldspraak, niet opgezocht in "vlaamse gezegden" of zo ... )

Dit gezegd zijnde , en mij verder onthoudend van eventuele reacties die zouden kunnen leiden tot een verbaal orgasme van RP, groet ik eenieder,
en.. tot geneugte !!

Onzo, de Verschrikkelijk geïrriteerde (maar 't is al over ....:D)

Heren Mods... haal al deze bovenstaande onzin maar weg, en zuiver zo dit topic maar uit tot de essentie, zoals door RP gevraagd...

Bosco
9 april 2009, 13:21

Dankzij dit weer prachtige verslag van Onzo de stoute, ben ik bang dat ik mijn principes overboord gooi. En weer gauw eens langs GT moet gaan.
V.n. voor de dames die lang genoeg gestraft zijn, door het missen van mijn charmante afwesigheid.....en dat terwijl zij er niks aan konden doen. ;)

Saruman
9 april 2009, 14:55
"subtiel" wordt hier verward met "rancuneus"..

Ik treed Onzo bij.

sub·tiel bn, bw alleen voor een scherpe waarnemer of een gevoelige geest waarneembaar: ~e verschillen
ran·cu·neus bn, bw; -neuzer, -t haatdragend
Zo'n woordenboek komt toch goed van pas. ;)

Aan collega rplover biedt ik mijn excuses aan.
Zeer eerwaarde collega rplover, het spijt mij oprecht, ....dat U mijn humor niet begrijpt. :cool:

Om het goed te maken zal ik voortaan wat extra smileys toevoegen. :D:cool::hah::hammer::zauberkis
OK? Dan weet iedereen wanneer er ergens humor of ironie in verwerkt is.

Krijg ik nu mijn fiets? PLEASE ???

Overigens bleef ik met mijn vorige post perfect ON TOPIC, aangezien het hier een nominatie voor Onzo betreft. Ik laat hiermee mijn voorkeur blijken voor bepaalde recensies, en geef ook duidelijk de reden aan waarom ik nomineer.

Om nu ook weer on topic te blijven, wil ik graag Sammael nomineren, voor zijn korte doch to-the-point recensie over Lovely (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116847&postcount=9). Reden: het roept bij mij mooie herinneringen op, het vermeldt de naam van een alom bewonderd en bejubeld tovenaar :eek: en Sammael kan blijkbaar net zo goed beffen als Saruman :hah::thefinger:cool: (let op: smileys!!!)

Een prettige dag verder. :wink:

P.S. Wie mijn eerdere berichten leest, weet dat er vaak dubbele bodems in zitten.
De vraag is nu: zo ook in dit bericht?

P.P.S. wie mij kent, weet dat ik niet rancuneus ben, zelfs niet tegenover ijsberen (nochtans de gevaarlijkste der zoogdieren), noch tegenover relnichten, zwarte schapen, blauwe beren, zieke of gezonde jongens, moderators, dames van plezier, astronauten, kosmonauten, schoenenverkopers, tovenaars (oei dat ben ik zelf), thekefrauen, en andere beroepscategorieën. Alleen vind ik dat enige relativering soms wel mag.

bootyfan
9 april 2009, 14:56
Mijn stem gaat ook naar Onzo voor dit sterk staaltje schrijfkunst (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116853&postcount=440).
Ik ben nog niet in GT geweest, maar na het lezen van dit stukje, krijg ik toch wel eens zin om dit clubje te bezoeken.
Doe zo voort !
Bootyfan :cool:

rplover
9 april 2009, 16:28
Ik nomineer Foots, gewoon omdat ik van hem hou, en omdat hij me helpt met paspoortjes (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116895&postcount=2) aanmaken, en hij heeft de Meid in kwestie enkel gezien op foto.
Je moet het maar doen.... lukt geen enkele andere beer :hah:
Geef die man zijn verdiende straf, samen met erpee en Grazella en Ashanti de kamer op (subtiel, heel subtiel alweer :moon:) Dat zou nog eens een kaartje zijn, ik zie Foots al komen aandraven ermee ......:teuflisch

onzo
9 april 2009, 16:57
Ik nomineer Foots, gewoon omdat ik van hem hou, en omdat hij me helpt met paspoortjes (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116895&postcount=2) aanmaken, en hij heeft de Meid in kwestie enkel gezien op foto.
Je moet het maar doen.... lukt geen enkele andere beer :hah:
Geef die man zijn verdiende straf, samen met erpee en Grazella en Ashanti de kamer op (subtiel, heel subtiel alweer :moon:) Dat zou nog eens een kaartje zijn, ik zie Foots al komen aandraven ermee ......:teuflisch

ikke nomineer Footsie, maar dan omwille van het originele item Piel kaputt (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116886&postcount=1) en de voor mij herkenbare ingrediënten in zijn verhaal over kamer 15 in PHG . Ook met Fraulein "Dankeschönn-tal hebben we iets gemeen, blijkbaar :D al was het niet daar dat de Piel Kaputt ging.
Subtitle : :ass:
Ja, geef hem zijn verdiende straf, maar dan wel nog eens op kamer 15 :thefinger:thefinger:thefinger

zeppos58
9 april 2009, 19:08
Ik nomineer noglangnietuitgewandeld voor Dit stukje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116910&postcount=571)over Bernds het hof

Saruman
9 april 2009, 19:11
Ik nomineer noglangnietuitgewandeld voor Dit stukje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116910&postcount=571)over Bernds het hof

Ik nomineer mee.
Hij doet me toch weer verlangen naar een dagje Bernd's.
Ik heb er daar ook nog minstens 2 op mijn TO DO lijstje staan (geen topprioriteiten, maar wel lekker :fuck:)

Byebye :wink:

Ace2
9 april 2009, 19:32
Een verhaal van Ace-iaanse proporties, maar zeer lezenswaardig, dus ik nomineer mee.

Ace-iaanse trekjes nomineer ik uiteraard. Hoe meer Ace2, hoe meer vreugd.

rplover
9 april 2009, 22:02
De chat is vluchtig, maar toch wil ik het antwoord van Joop op een uitspraak van erpee nomineren:

[21:58] rplover (http://www.ijsberenforum.nl/forum/member.php?u=1982) ik heb zin in een transke

[21:59] joop slim (http://www.ijsberenforum.nl/forum/member.php?u=11334) druk hem in een molshoop rp dan heb je de hele wereld eraan hangen

Ik vond Joop zo grappig. Jansen, geef die man een overnachting vrijdag in de Villa cadeau :hammer:

Jansen
9 april 2009, 23:17
De chat is vluchtig, maar toch wil ik het antwoord van Joop op een uitspraak van erpee nomineren:

[21:58] rplover (http://www.ijsberenforum.nl/forum/member.php?u=1982) ik heb zin in een transke

[21:59] joop slim (http://www.ijsberenforum.nl/forum/member.php?u=11334) druk hem in een molshoop rp dan heb je de hele wereld eraan hangen

Ik vond Joop zo grappig. Jansen, geef die man een overnachting vrijdag in de Villa cadeau :hammer:

Ja op de chat komen ook spontane dingen naar boven waar je soms thuis achter de computer al hartelijk om kan lachen.

En er wordt weer gezellig geschreven dus nomineren !!!!

Big30
10 april 2009, 01:22
Een tien met een griffel voor onzo :freu::freu:!

like in the movies... (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116961&postcount=13)

Big30
10 april 2009, 01:27

Ik ben volstrekt onpartijdig ;)! Maar steun deze nominatie voor onzo weer volkomen.

thesickboy
10 april 2009, 09:38

like in the movies... (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116961&postcount=13)

Ik steun ook deze nominatie... ik kon de violen (of was het tirolergezang?) in de achtergrond horen aanzwellen...;)

Saruman
10 april 2009, 09:54

Ik nomineer mee, voor zoveel openheid vanwege Onzo, de Verschrikkelijk Romantische.

Gegroet,
S :wink:

Saruman
10 april 2009, 09:59
Ik nomineer Jet voor deze poëzie. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116834&postcount=24)
Ik weet niet waarover het gaat, en of je ervaring nu goed of slecht was.
Bovendien vind ik niet alle woorden terug in mijn woordenboek, maar er zijn vast veel slimmere ijsberen dan ik, die Jets stukje wel begrijpen. :zauberkis

Een welverdiend applaus vanuit Isengard gaat dus naar Jetliner. :bowlol:

Gegroet,

Jetliner
10 april 2009, 12:24
Bovendien vind ik niet alle woorden terug in mijn woordenboek, maar er zijn vast veel slimmere ijsberen dan ik, die Jets stukje wel begrijpen.

Thnx, Saruman.

Donna was niet zomaar een ervaring. Zij staat buiten goed of slecht. Ze is een verschijnsel... en haar van dichtbij meegemaakt te hebben is een belevenis die ik moeilijk onder woorden kan brengen.
Ze heeft mij enorm gefascineerd en geïnspireerd, tot een op hol geslagen stukje als het deze.
Dichten is eigenlijk mijn ding niet, maar heb geprobeerd dat onbegrijpelijke verrukt neer te zetten, met alle beeldspraak die ik rond haar kon verzinnen.
Zinloos van het te snappen. Je kan haar enkel lijdzaam ondergaan :smile:

Jansen
10 april 2009, 21:47
Ook ik stoor me eraan. Je kan inderdaad gewoon kiezen om iemand te negeren maar daar hoort dan ook bij dat er niet mee de spot wordt gedreven.
Met meerdere ijsberen tegelijk regelmatig onderwater steken toedienen richting één persoon is gedrag die gewoon niet hoort bij verantwoordelijke volwassen mensen.
Ik waardeer dat Toppie er een opmerking over maakt.

Mensen dit hoort niet bij Beste recenties:teuflisch
Omdat ik dan deze maand deze shit ook nog moet lezen
:thefinger witte wel wat da kost :thefinger

p.s. ik ben het wel helemaal met Picasso1 eens :D

Zakkenleger
10 april 2009, 22:02

Mee eens. Ook al omdat het zo herkenbaar was, maar toch weer anders. ;)

Zakkenleger
10 april 2009, 22:11
Ik nomineer Jet voor deze poëzie. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116834&postcount=24)
Bovendien vind ik niet alle woorden terug in mijn woordenboek, maar er zijn vast veel slimmere ijsberen dan ik, die Jets stukje wel begrijpen. :zauberkis

Een welverdiend applaus vanuit Isengard gaat dus naar Jetliner. :bowlol:

Gegroet,

Ik ben vast slimmer dan 'n ouwe tovenaar ;) maar ik begrijp er niks van, behalve dat ik die dame eens moet opzoeken voor een cursus Ests (of Lets?).

Jetliner, een fraai stuk poezie die me wat aan Toonder doet denken, en waar de onderhuidse emoties zeer diep verborgen zitten - wee de ijsbeer die diep gaat spitten in de aardkorst van dit poeem, en die ten prooi gaat vallen aan de lavastroom...

Jansen
10 april 2009, 23:49
De wedstrijd was nog geen uurtje verstreken of Ace2 ging er alleen van door.
Het peleton was aan het ontbijten en liet hem maar even gaan.:eek:
Maar cupido zag dat het wel eens een gevaarlijke ontsnapping kon zijn en overlegde met rpe dat ze toch maar eens op de pendalen moesten gaan staan.
Zakkenleger en Bosco helpen rpe en cupido om het gat weer wat dicht te rijden.
ook Saruman kwam samen met Jetliner voor in rijden en Raul7 hielp ook om Onzo uit de wind te houden.
Sphinx komt langzaam naar voren en Onzo gaat samen met Bosco,rpe en Cupido met een tussensprint het peleton vooruit maar het gat wordt steeds groter waar ook meteen Ace2 wordt terug gepakt omdat hij een mindere klimmer is.
Dan gaat rpe nog een keer extra op de pendalen staan waar niemand op reageerd en de Duvel ( zo wordt hij in Vlaanderen genoemd:teuflisch ) loopt weg als een Pantani enkele jaren terug (toen deze man nog in leven was).
Onzo kijkt Bosco en Cupido aan en reageerd om achter rpe te gaan en dit gat wordt steeds kleiner.
Bosco en Cupido volgen ook nog op een afstand die een prijs kan opleveren.

Verder in het peleton zitten nog: Jozef,Ascari,Zakkenleger,Raul7,Sphinx,seksenfun,Go edenmorgenallemaal,aruman,Joopslim,( die een mobile bar op zijn rug heeft als waterdragervoor rpe en foots die ook waterdrager is voor rpe.
Dan zie ik nog jetliner en noglangnietuitgewandelt die ook nog op de fiets zit.
De veegwagen wordt bestuurd door Extince.
De hotels voor de overnachtingen zijn door Sonny gereserveerd en Big30 heeft de roemeense dames klaar staan om de benen te masseren :fuck:
Jansen zit als Hoofdjury in de eerste volgwagen vlak achter rpe achter hem zit nu kort Onzo die in de vorige wedstrijd zeer sterk reed samen met Cupido.
Maar door Jan jansen in de laatste afdaling nog verslagen is.
Vanavond in het Hotel zal rpe een dopingstest moeten ondergaan en wordt er gekeken of hij niet gedroggeerd is.
Morgen is een rustdag en zal er gekeken worden naar Paris-Roubaix

Dus schrijven en nomineren :loud:

Tussenstand na de dag finish 1 rpe, 2 Onzo, 3 Cupido 4 Bosco 5 Ace2
6 saruman.

Aangezien er ook nog tussensprints zijn geweest waar de jury punten voor kan geven en misschien een dopingschandaalis alles nog mogelijk.;)

Zondag na de rustdag misschien een nieuwe leider :rolleyes:

zal ACe2 een tweede poulidor of Pingion worden met vaak tweede plaatsen of een zoetemelk die huilend over de streep kwam met Kneteman die een doos zakdoeken nodig had voor de tranen.?

Of een rpe met verf aan zijn elleboog als Gert jan Theunissen die de poeder nog aan zijn neus had hangen maar wel belangrijke toeritten won ?

Jaques Anqeutil, Eddy merkx,Gimondi dat waren nog glasbakken die het alleen konden wat de Amerikanen niet kunnen.

Jammer dat Jansen niet meedoet omdat deze plintenrijder ( zols hij in Brabant genoemd wordt ) altijd een gevaarlijke outsider is.

thesickboy
11 april 2009, 09:33
Mooie post Jansen, je weet toch dat je deze maand de wedstrijd niet zelf kan winnen...?

;):wink:

Big30
11 april 2009, 09:58
Mooie post Jansen, je weet toch dat je deze maand de wedstrijd niet zelf kan winnen...?

;):wink:

Heel mooi en humoristisch geschreven :freu:!

Sphinx
11 april 2009, 09:58
Grinnik, Jansen is de nul-wagen, de auto die in de rallysport voor het deelnemersveld uitrijdt om het parcours voor te bereiden.

http://www.autoblog.com/media/2006/07/quatgodoriginal.jpg

Audi deed dat ook een keer met zijn eerste Quattro. En de eerstvolgende rally wonnen ze met 7 minuten verschil. We zijn dus gewaarschuwd :teuflisch

Saruman
11 april 2009, 11:13
Ik nomineer collega rplover met dit schrijfsel (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116887&postcount=1), en wel om volgende redenen:

1. Ten eerste verkondigt hij hier op het forum in het lang en breed dat hij zichzelf een clubverbod oplegt, en vervolgens gaat hij toch naar VV. En dat pent hij hier dan ook nog netjes neer !!
2. Ten tweede neemt hij een tienermeisje mee de kamer op, terwijl hij in het verleden vaak fulmineerde tegen klootzakken die tienermeisjes mee de kamer op nemen !!
3. Ten derde laat hij zich pzc, terwijl hij op dit forum al meermaals pmz als enige verantwoorde vorm van oraal plezier propageerde !!

Kortom, tot 3 maal toe schrijft hij het ene, en doet hij vervolgens het andere. En dan deelt hij deze ervaring nog met zijn medebeertjes. Voorwaar, een man die zichzelf en zijn schrijfsels kan relativeren. :freu:

4. Ten vierde wordt RPL gesponsord door de clubleiding van VV, om met nieuwe dames “proefritjes” te gaan maken. Bij mijn weten is nog geen enkele sexgod, plintenneuker, sextovenaar (dat ben ik dus) of verschrikkelijke geweldenaar daarin geslaagd. RPL duidt hier dus haarfijn aan wie de echte Adonis is onder de ijsberenpopulatie.:cool:

Ik dacht dat ik mooie verhaaltjes kon schrijven met dubbele bodems, maar ik moet bij deze RPL toch als mijn meerdere erkennen. Voor mij is RPL hiermee de absolute winnaar van beste recensie in april 2009.

Respect, man !!! :wink:

rplover
11 april 2009, 12:55
Ik nomineer collega rplover met dit schrijfsel (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116887&postcount=1), en wel om volgende redenen:

1. Ten eerste verkondigt hij hier op het forum in het lang en breed dat hij zichzelf een clubverbod oplegt, en vervolgens gaat hij toch naar VV. En dat pent hij hier dan ook nog netjes neer !!
Kijk eens naar de datum van mijn bezoek aan de Villa......:hammer:

2. Ten tweede neemt hij een tienermeisje mee de kamer op, terwijl hij in het verleden vaak fulmineerde tegen klootzakken die tienermeisjes mee de kamer op nemen !!
Lees de recensie toch maar eens, nomineren zonder lezen is uit den boze :zauberkis

3. Ten derde laat hij zich pzc, terwijl hij op dit forum al meermaals pmz als enige verantwoorde vorm van oraal plezier propageerde !!
En dat merk jij op na 2 jaar :rolleyes:

Kortom, tot 3 maal toe schrijft hij het ene, en doet hij vervolgens het andere. En dan deelt hij deze ervaring nog met zijn medebeertjes. Voorwaar, een man die zichzelf en zijn schrijfsels kan relativeren. :freu:

4. Ten vierde wordt RPL gesponsord door de clubleiding van VV, om met nieuwe dames “proefritjes” te gaan maken. Bij mijn weten is nog geen enkele sexgod, plintenneuker, sextovenaar (dat ben ik dus) of verschrikkelijke geweldenaar daarin geslaagd. RPL duidt hier dus haarfijn aan wie de echte Adonis is onder de ijsberenpopulatie.:cool:
Ik ben er (bewust) vergeten bij te schrijven dat .... ach neen, je moet niet alles weten, laat ik over aan ja ongebreidelde fantasie :D

Ik dacht dat ik mooie verhaaltjes kon schrijven met dubbele bodems, maar ik moet bij deze RPL toch als mijn meerdere erkennen. Voor mij is RPL hiermee de absolute winnaar van beste recensie in april 2009.

Respect, man !!! :wink:

Ik vraag geen respect, ik schrijf eerlijk weer wat er zich heeft afgespeeld, Sherlock, en jij moet beter je huiswerk maken, veel beter......:wink:
Trouwens, alweer een subtiele posting van je, ik zal al een diep bord in mijn badjas steken, want je zit me wel erg dicht op de hielen, en met die neptovenaars weet je maar nooit :smile:;)

Cupido
11 april 2009, 23:50

Na jansens verzoek nomineer ik bij deze van ganse hart Onzo voor zijn nieuw stukje proza.

Gr.
Cupido

Jansen
12 april 2009, 00:35
Na jansens verzoek nomineer ik bij deze van ganse hart Onzo voor zijn nieuw stukje proza.

Gr.
Cupido

Er mag niet op elkaar gestemd worden om eerste te gaan worden dit is tegen de spelregels van Jansen :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Bosco
12 april 2009, 07:14

Weer een mooi verhaal van Onzo die ik moet nomineren. :freu:

Cupido
12 april 2009, 07:54
Onzo,

had ik je al op dit artikel genomineerd? Anders bij deze joh, van harte gegund. ! Nou ben jij met je team Rabobank weer aan de beurt!!!! Jansen geef Onzo de volle wind in de rug. Wordt ik nu bestraft Jansen?? Ik hou namelijk wel van een beetje SM! Heerlijk he dat vals spelen!!!

Gr.
Cupido

Mijn stem gaat ook naar Onzo voor dit sterk staaltje schrijfkunst (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116853&postcount=440).
Ik ben nog niet in GT geweest, maar na het lezen van dit stukje, krijg ik toch wel eens zin om dit clubje te bezoeken.
Doe zo voort !

Jansen
12 april 2009, 21:42
ik moet even een paar verhalen nomineren die indruk op me gemaakt hebben.

Jansen
12 april 2009, 21:48

Ik nomineer mee en ook nog extra voor Like in the movies ook prachig geschreven door Onzo dus 2x genomineerd met extra bonificatie punten.

Jansen
12 april 2009, 21:52
Zoals wel vaker begint een maand qua recensies en nominaties rustig. Voordat Ace2 NOMINEREN begint te roepen en Jansen denkt dat jury zijn een eitje is:

eVVe kijken (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=116193&postcount=334) oftewel Ascari en zijn VV-primeur.

Ik nomineer deze mee.

Jansen
12 april 2009, 21:55
Er was een tijd dat videoclips nog precies volgens de waarden en normen waren. Samen met mijn vrienden konden wij uren naar de clips van ZZ-Top kijken en de lp (dat is de voorloper van de voorloper van de dvd) grijs draaien. In de clips van ZZ Top kwamen altijd (waarom weet ik niet) enkele mooie lang benige slanke dames opdraven. Who cares the music? Nu ik lees dat Sphinx in verband wordt gebracht met deze Amerikaanse rock-band moet ik dit geweldige verhaal wel nomineren:

ik nomineer mee naar sphinx.

Jansen
12 april 2009, 21:57

Ook van jansen die er bij was een nominatie voor Cupido die andere beren hier mee voor bleef om over deze dame te schrijven.

Jansen
12 april 2009, 22:06

4. Ten vierde wordt RPL gesponsord door de clubleiding van VV, om met nieuwe dames “proefritjes” te gaan maken. Bij mijn weten is nog geen enkele sexgod, plintenneuker, sextovenaar (dat ben ik dus) of verschrikkelijke geweldenaar daarin geslaagd.

Proefritjes zijn ook diverse malen aan jansen aangeboden in VV en ook in PHG

voor de rest ben ik het met de eerste 3 stellingen van Saruman eens.

Dus ook van mij een nominatie aan rp.

Jansen
12 april 2009, 22:15
Nominatie voor Bosco voor een mooi PHG verslag :freu:!

Ook mijn aandacht ging uit naar deze schrijver dus van mij ook een nominatie

Jansen
12 april 2009, 22:21

Voor dit echte saruman verhaal ook van mij een nominatie.

Jansen
12 april 2009, 22:24

Ook voor mij een nominatie punt voor deze nog onbekende schrijver met talent.

dus noglangnietuitgeschreven.

Jansen
12 april 2009, 22:29

Natuurlijk heeft Ace2 hier ook weer punten mee gescoord dus ook van mij een nominatie voor dit Ace verhaal.

Local Hero
13 april 2009, 09:26
Do I have to say his name?
The YBF devil hits again :teuflisch

Weeral een mooi stukje proza over de imaginaire keuken van YBF van de onvolprezen, gehate, knotsgekke, sportfanaat, onbetrouwbaar sujet, twistziek, redder in nood en vrouwenzot erpee met zijn gezocht: 2 relnichten in spé (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=117096&postcount=1)
Met dit proza kunnen zelfs spreken van een beperkt RPavlov effect want er zijn er toch een paar die gereageerd hebben :D

Bosco
13 april 2009, 15:02
Het paashaasje neuken van seksenfun wil ik ook nomineren.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117185&postcount=208

Bosco
13 april 2009, 15:05
Alweer een schitterend verslag van Onzo wat ik moet nomineren.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117236&postcount=209

joop slim
13 april 2009, 15:40

Ik nomineer mee met als dezelfde reden die bosco al aangeeft !

Klasse !

Groet, Joop Slim

(nog 15)

Big30
13 april 2009, 16:13
Het paashaasje neuken van seksenfun wil ik ook nomineren.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117185&postcount=208

Ik nomineer hen beiden ook!

Jetliner
13 april 2009, 18:34
Het fotoverslag (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117127&postcount=4) van Me Gusto Mazzz in het avantgardistische Reykjavik. Geen ijsbeerpoppetjes meer in de souvenirwinkel :o Meisjes met weinig kleren aan voeren de eendjes in het park :D
Daarna duikt-ie het schone doch steriele nachtleven in.
Ijsland met z'n geisers, weinig stomend qua prostitutie.

Geestig, informatief, off track, redelijk geschreven.

Zakkenleger
13 april 2009, 21:08
Porno Joop laat een intiem kijkje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117338&postcount=102) zien in het clubleven, nee niet van een beer, maar van een DVP. Niet lezen als je een gevoelige ziel bent.

Oh zo raak getroffen Joop!

@Jansen, maximale bonuspunten ajb!

Bosco
13 april 2009, 21:56
Porno Joop laat een intiem kijkje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117338&postcount=102) zien in het clubleven, nee niet van een beer, maar van een DVP. Niet lezen als je een gevoelige ziel bent.

Ik ben het helemaal eens met zakkenleger.

Het is goed om zo nu en dan door Joop met je neus op de feiten gedrukd te worden.

timjava
13 april 2009, 22:56

Ik nomineer mee!

Gustomass
13 april 2009, 23:31

Ik nomineer graag mee.

Ik neem aan dat waar Joop schrijft " het slimme" van het gedrag van een "man" bedoelt "Schlimm". Is inderdaad héél erg zoals je beschrijft, maar is nog niks bij onze dames af en toe te verwerken krijgen...

Goed verhaal maar om in de terminogie te blijven , helaas waarschijnlijk slechts "het topje van de bekende ijsberg...."
Als we allen gaan schrijven wat we op dit onderwerp zoal meemaken en horen vertellen dan wordt het héél stil in de saunaclubs ben ik bang voor...

Gaat iemand een docu maken over hoe onze geliefde spijkerbroeken worden gemaakt in derde wereldlanden, draagt vanaf morgen niemand nog een spijkerbroek...

Life is not so easy....

Gustomass

Saruman
14 april 2009, 10:07

Joop krijgt ook van mij een nominatie.

Zakkenleger
14 april 2009, 14:21
Ik ben niet zo'n SM liefhebber. De omgang met sommige beertjes is mij marteling genoeg :hammer:. Wij noemen geen namen, natuurlijk :rolleyes:. Maar dit verhaal van Frankkinky (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117397&postcount=4) heb ik geboeid (!) gelezen, en is alleszins een nominatie waard. Hij is een dapper mens :eek:.

Bosco
14 april 2009, 18:18
Ik nomineer Erpee.

Hoe hij reageerd op de reactie's in zijn topic, vind ik helemaal geweldig. :freu:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117438&postcount=37

joop slim
14 april 2009, 18:27
Ik nomineer Erpee.

Hoe hij reageerd op de reactie's in zijn topic, vind ik helemaal geweldig. :freu:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117438&postcount=37

Ja idd ik nomineer ook mee met bosco !

joop slim
14 april 2009, 20:04
Nominatie voor Jetliner !

Humoristische strip bijna van Jetliner met het vakantiebeeld (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117507&postcount=7) van Willem & Gabi ?

groet, Joop Slim

Jansen
14 april 2009, 22:49
De winnaar is bekend van de eerste vrijkaart van April

Deze winnaar is een ijsbeer die de laatste tijd opvalt door wisselde onderwerpen.
Deze winnaar hoeft dus niet de ijsbeer te zijn met de meeste nominaties maar het is wel mogelijk
Deze winnaar heeft jansen niet omgekocht. :rolleyes:

Deze winnaar wordt voor 00.00u of voor de Belgen 00u00.bekend.

Deze winnaar is wel een relschopper aan het worden.

En Ace2 is geen tweede.

Ik heb gekozen uit ; rpe - Bosco -Zakkenleger - Saruman - Sphinx - Joop slim - Jozef - Ascari - Raul7 - Goedenmorgenallemaal- nognietuitgewandeld

seksenfun - Ace2 - Onzo - Jetliner - timjava - Cupido en nog een paar andere.:eek:

dus tot straks.??????????????????????????????????????????? ???:freu::freu:

Ace2
14 april 2009, 22:54
De winnaar is bekend van de eerste vrijkaart van April

En Ace2 is geen tweede.

dus tot straks.??????????????????????????????????????????? ???:freu::freu:

Jansen breekt met forum tradities :eek:

:loud: :loud: :loud:WILLEM2, BIG30, TIGA, TSB, CM en weet ik veel wie dit zooitje allemaal leidt :loud: :loud: :loud:

FORUMLEIDINGGGGGGGGGGGGGG

INGRIJPEN!!!!!!!!!!!!!!!

Jansen
14 april 2009, 23:00
Jansen breekt met forum tradities :eek:

:loud: :loud: :loud:WILLEM2, BIG30, TIGA, TSB, CM en weet ik veel wie dit zooitje allemaal leidt :loud: :loud: :loud:

FORUMLEIDINGGGGGGGGGGGGGG

INGRIJPEN!!!!!!!!!!!!!!!

Zou Ace2 dan eerste zijn :eek::eek: of wil hij dit niet :eek::eek:ik kan het nog veranderen als hij zich terug trekt :eek::eek: of de Jury besmet :eek:

Jansen
14 april 2009, 23:05
Ik bepaal deze maand en niet de leiding

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Het was jullie keuze dat ik bepaal en niet op de Ace2 manier

:thefinger:thefinger:thefinger

En er vallen deze maand nog meer vrijkaarten dus houd me te vriend :green_smi

sofaking
14 april 2009, 23:11
Zou Ace2 dan eerste zijn :eek::eek: of wil hij dit niet :eek::eek:ik kan het nog veranderen als hij zich terug trekt :eek::eek: of de Jury besmet :eek:
Een super acebeer kan gerust eerste én tweede tegelijkertijd zijn. Dat is al aangetoond in 1927 door Werner Heisenberg ( http://en.wikipedia.org/wiki/Uncertainty_principle ) en achteraf nog eens wiskundig bewezen door Kurt Gödel in 1931 ( http://en.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6del%27s_incompleteness_theorem ) . Dus, ik wed op de acebeer omdat die het luidste schreeuwt.
Wanneer komt er eens een prijs voor de saaiste forum-nerd ?

Jansen
14 april 2009, 23:17
Een super acebeer kan gerust eerste én tweede tegelijkertijd zijn.

voor de saaiste hebben we ook al kandidaten

1. Sir wankelot
2. Kees roeiboot
3. Gatenvuller
4. rpe in ruste
5. Foots op de wc
6. sofaking
7. Extince
8. Toppie
9. Ace3
10. Carpe diem als hij weer terug is

Jansen
15 april 2009, 00:01
De vrijkaart gaat naarOnzo

Deze kaart is geschonken door het ijsberen forum door de ijsbeerlid jansen

Vanwege de mooie verhalen deze maand en de vele nominaties.
maar ook omdat hij na een sportief verlies vorige maand van Jansen op een Jansen manier terug kwam.

Dus van harte proficiat Onzo :freu::freu::freu::freu:

Eind deze week wordt bekend of het een PHG of een VV kaart wordt.

En nu naar de volgende dat kan de persoon zijn met de meeste nominaties van de maand.

Onzo en rp waren nu de koplopers.

onzo
15 april 2009, 00:06
woorden schieten mij nu tekort, een dikke krop klopt in mijn keel...

maare.... van harte bedankt voor deze onderscheiding !!!:lostit::lostit::lostit:

uiteraard, een grote dank ook aan mijn "trouw lezerspubliek" dat blijkbaar onvermoeid tot aan het einde van mijn verhaaltjes raakt, en ook aan mijn muzes in de diverse hertjesbergen !!!

wie schrijft...die blijft... neuken op kosten van een ander, zo blijkt nog maar eens !!:D:D:D

onzo
15 april 2009, 00:11
woorden schieten mij nu tekort, een dikke krop klopt in mijn keel...

maare.... van harte bedankt voor deze onderscheiding !!!:lostit::lostit::lostit:

uiteraard, een grote dank ook aan mijn "trouw lezerspubliek" dat blijkbaar onvermoeid tot aan het einde van mijn verhaaltjes raakt, en ook aan mijn muzes in de diverse hertjesbergen !!!

wie schrijft...die blijft... neuken op kosten van een ander, zo blijkt nog maar eens !!:D:D:D

Big30
15 april 2009, 00:12
Onzo,

Van harte gefeliciteerd. Ik ben onpartijdig natuurlijk maar kan me wel goed vinden in de keuze van jansen!

Groet,
Big30

Ace2
15 april 2009, 00:14
Een super acebeer kan gerust eerste én tweede tegelijkertijd zijn. Dat is al aangetoond in 1927 door Werner Heisenberg ( http://en.wikipedia.org/wiki/Uncertainty_principle ) en achteraf nog eens wiskundig bewezen door Kurt Gödel in 1931 ( http://en.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6del%27s_incompleteness_theorem ) . Dus, ik wed op de acebeer omdat die het luidste schreeuwt.

Picasso1 heeft het meer recent ook nog aangetoond, en wel in augustus 2008:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89219&postcount=13

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89233&postcount=14

Dat was nog allemaal in de goede oude tijd.

Bosco
15 april 2009, 06:37
Onzo,

Van harte gefeliciteerd. Ik ben onpartijdig natuurlijk maar kan me wel goed vinden in de keuze van jansen!

Groet,
Big30

Van harte Onzo, je hebt het terecht verdiend. :ola2:

seksenfun
15 april 2009, 20:38
Proficiat Onzo. Nog maar net bezig en al zulke leuke informatieve verhalen, dat verdient een prijsje :smile:.

Zakkenleger
16 april 2009, 00:29
Een nieuwe beer, een nieuw schrijftalent dat losbarst over GT (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117683&postcount=453). Mooi hoor!

Big30
16 april 2009, 00:34
Een nieuwe beer, een nieuw schrijftalent dat losbarst over GT (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117683&postcount=453). Mooi hoor!

Ben het eindelijk een keer met ZL eens :thefinger! Klopt mooi geschreven verhaal van zgmps :freu:.

Zakkenleger
16 april 2009, 00:36
Ben het eindelijk een keer met ZL eens :thefinger! Klopt mooi geschreven verhaal van zgmps :freu:.

Ben ik het met Big30 eens dat hij deze dag al 1 goede beslissing genomen heeft :D.

joop slim
16 april 2009, 07:44

ik nomineer mee want ben er helemaal mee eens, ik heb geboeid zitten lezen.............

Groet, Porno Joop

Saruman
16 april 2009, 09:18

Ook nominatie vanwege Saruman.

timjava
16 april 2009, 09:19
Ook nominatie vanwege Saruman.

Nieuw talent moet beloond worden. Ook een nominatie van mij.

onzo
16 april 2009, 10:29

Ook ik kon de bijdrage van dit ijsbeertje wel smaken.

Wel een tip voor een duidelijk beginnende beer : probeer vanaf heden andere vervoermiddelen om in GT of andere Sauna-oorden te bereiken. Ijsschotsen hebben immers de kwalijke eigenschap om in dit lenteklimaat te gaan smelten.
Zo vermijdt je verrassingen bij de tocht huiswaarts...:D

Dit is een uitstekend zomer-alternatief (http://www.attractieshop.be/images/escape.jpg). (Hertje niet meegeleverd) :D

onzo
16 april 2009, 10:53
Weer een prachtig en compleet dagoverzicht (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117650&postcount=239) van onze S&F.
al maakt hij een kapitale denk- en schrijffout door te stellen dat niemand moet werken met Pasen.
Deze Onzo-beer heeft het GANSE weekend gewerkt, om zo de vlaamse economie beetje draaiende te houden, en zijn verblijf in GT, gisteren te kunnen sponsoren...:D

seksenfun
16 april 2009, 18:52
al maakt hij een kapitale denk- en schrijffout door te stellen dat niemand moet werken met Pasen.

:hammer:, zal het nooit meer doen ;)

Willem2
16 april 2009, 19:19
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16505

Nieuwe topic geopend en een lange recensie..... als dat geen bonuspunten zijn ;)

Picasso 1
16 april 2009, 21:28
Ik nomineer Minime met deze algemene recensie van OASE. De reden van deze nominatie is dat er een goed beeld gegeven wordt mbt het kwaliteitsniveau van de dames, schoonheidsniveau, aantallen, sfeer, mogelijkheden, etc.
Daar waar andere recensies prachtige bijna literaire stukjes zijn, voldoet deze recensie toch veel meer aan mijn informatiebehoefte van wat ik van een club graag wil weten.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117816&postcount=338

rplover
16 april 2009, 21:52
Kunst (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117829&postcount=5) van (wie kan het ook andesr zijn) Picasso1.
Ik lig in een breuk van het lachen.
Geef die man zijn verdiende loon, Jansen, ..... een clubverbod :D

Big30
16 april 2009, 22:03
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16505

Nieuwe topic geopend en een lange recensie..... als dat geen bonuspunten zijn ;)

Bonuspunten, mee eens!

Ik nomineer Minime met deze algemene recensie van OASE. De reden van deze nominatie is dat er een goed beeld gegeven wordt mbt het kwaliteitsniveau van de dames, schoonheidsniveau, aantallen, sfeer, mogelijkheden, etc.
Daar waar andere recensies prachtige bijna literaire stukjes zijn, voldoet deze recensie toch veel meer aan mijn informatiebehoefte van wat ik van een club graag wil weten.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117816&postcount=338

Zo is het maar net P1! Die Minime is een echte Oase fan geworden.

Willem2
17 april 2009, 01:00
Veel leesvoer : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=117856#post117856 ;)

bootyfan
17 april 2009, 01:15
Nominatie voor Smokingfetishlover

Ook ik zou deze 'bull' willen nomineren: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=117856#post117856
Ten eerste voor een prestatie van formaat, want zowel op fysiek als financieel vlak lijkt me dit geen lachertje om zomaar 'effe' te doen.
Ten tweede voor de enorme omvang en de graad van detail die hij in dit werkstuk gestoken heeft.
Mijn vrouw zei mij ooit, dat mannen met hun lul denken... tja, als in dit geval zijn geheugen ook mede in zijn lul zat, zal hij hem wel omgebouwd hebben tot usb-stick, om alles te kunnen opslaan. :16[1]:

Saruman
17 april 2009, 10:12
5-daagse saunatour (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16512)
Deze wint al zeker de prijs voor LANGSTE post op het Forum in april 2009.

Maar ik heb hem ook met plezier gelezen. :freu:

Zakkenleger
17 april 2009, 10:20
5-daagse saunatour (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16512)
Deze wint al zeker de prijs voor LANGSTE post op het Forum in april 2009.

Maar ik heb hem ook met plezier gelezen. :freu:

Ace2 is er niks bij, is hij ook hier nu voortaan de 2e? :D

Maar prachtig verhaal van een monstertocht!

Stiffmaster
17 april 2009, 12:06
Dit monster bericht van smokingfetishlover is meer dan een nominatie waard :D

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=117856#post117856

Bosco
17 april 2009, 13:49

ik nomineer mee :wink:

seksenfun
17 april 2009, 22:05
Veel leesvoer : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=117856#post117856 ;)

De man die ervan houdt dat de DVP de rook van haar sigaret in zijn gezicht uitblaast, ondertussen kan hij zijn gedachten er nog volop bij houden. Weer thuisgekomen doet hij de moeite om een uur lang (als het niet meer was) een schitterend verhaal voor ons neer te pennen zodat we er als het ware een beetje bij waren. Dat verdient natuurlijk een nominatie.
Je merkt ook hier maar weer eens op dat waar je het meest van geniet je ook het meest van uit de hand kan schudden. LR (en Lisa de kettingrookster, zijn summum).
Toch een vraagje nog. Hoe reageren de meiden waartegen je zei dat je geld op was als je dan later nog verdwijnt met ander meiden :smile:.

SFL
18 april 2009, 00:34
De man die ervan houdt dat de DVP de rook van haar sigaret in zijn gezicht uitblaast, ondertussen kan hij zijn gedachten er nog volop bij houden.

Toch een vraagje nog. Hoe reageren de meiden waartegen je zei dat je geld op was als je dan later nog verdwijnt met ander meiden :smile:.

Mijn gedachten erbij houden is dan ook een hele opdracht. Nu na het pennen van het verslag vallen er me nog anekdotes te binnen die ik er ook nog graag had ingezet. Ook in het onthouden van de namen ben ik geen wonder, wat erg spijtig is... Anders was ik nog meer gedetailleerd. Ik overweeg om de volgende keer een notitieboekje mee naar binnen te smokkelen.

Antwoord op de vraag: ik ben een lafaard, want ik durf ze niet meer aan te kijken dan :hammer:
Nee, ik neem aan dat ze het wel meteen doorhebben en dat ze meermaals op een dag onze flauwe excuses aanhoren en dan weten dat we niet geinteresseerd zijn. Geef nu toe: mijn geld is op, ben pas terug en neem even pauze, ik dacht net wat in de sauna te gaan liggen, moet naar de plee...enz, klinkt veel mooier dan te zeggen: rot op, je bent mijn type niet, ik heb geen zin in jou, ik heb meer zin in jouw vriendin en/of ik wil ff alleen zijn!

Big30
18 april 2009, 02:28

Helemaal mee eens. Maar meer dan een nominatie kan ik toch echt niet geven ;).

kinkybull
18 april 2009, 11:43
Helemaal mee eens. Maar meer dan een nominatie kan ik toch echt niet geven ;).

Ik ben kinkybull, ik zou graag de smokingfetishlover ook nomineren want ik zou er ook graag bij geweest zijn maar zelf zat ik in PHG

Groetjes aan de polar beers!

Zedd
18 april 2009, 15:15

Hee leuk, ik wist niet eens dat je ergens voor genomineerd kon worden.
Maar leuk om te horen dat mijn gekrabbel hier door sommigen op prijs wordt gesteld :D

Ook ik kon de bijdrage van dit ijsbeertje wel smaken.

Wel een tip voor een duidelijk beginnende beer : probeer vanaf heden andere vervoermiddelen om in GT of andere Sauna-oorden te bereiken. Ijsschotsen hebben immers de kwalijke eigenschap om in dit lenteklimaat te gaan smelten. Zo vermijdt je verrassingen bij de tocht huiswaarts...:D Dit is een uitstekend zomer-alternatief (http://www.attractieshop.be/images/escape.jpg). (Hertje niet meegeleverd) :D

Haha, ja de vorige keer had ik al extra koelvloeistof nodig om nog thuis te kunnen komen ;)
dus wellicht dat ik op mijn volgende trip naar ijsberenland je tip zal opvolgen :D:D

Ascari
18 april 2009, 17:50
Ik nomineer Porno Joop (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118063&postcount=463), hij groeit langzaam terug naar zijn oude topniveau :D

Ascari
18 april 2009, 17:55
Ik nomineer ook Smokingfetishlover met een episch verhaal: 5-daagse saunatour (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117856&postcount=1)

Zoals een echte seksgod betaamt heeft hij zich zelf al een tweede bijnaam gegeven en zijn "lustpillen" ontbreken ook niet :thefinger

Jansen
18 april 2009, 23:40
Omdat Claudia Ferrari naar Vila Vertigo komt lijkt het mooi om een extra vrijkaart te verdienen door iemand die een echt mooi speciaal schrijven hier neer zet.
Het moet wel een verhaal zijn van een uitspatting in Belgie Duitsland of Nederland in April

Deze vrijkaart is voor De Vila Vertigo

Dus schrijven

Ace2
19 april 2009, 08:09
Als reklame voor zijn pilletjeshandel ;) nomineer ik Porno Joop:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118063&postcount=463

Ace2
19 april 2009, 08:11
Om voor de gevaren van roken te waarschuwen nomineer ik deze recensie (enige inbouw van alinea zou handig zijn) van SmokingFetishLover:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117858&postcount=459

Ace2
19 april 2009, 08:12
El Matador strikes again (5 times):

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118069&postcount=464

Zakkenleger
19 april 2009, 18:19
Jawel lieve lezertjes, het is echt waar! Extince heeft na lang in coma te hebben gelegen, toch weer eens de schrijverspen ter hand genomen en laat ons weten waarom hij op een zomer met veel regenachtige weekenden hoopt (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118199&postcount=76).

RAUL7
19 april 2009, 18:21
Jawel lieve lezertjes, het is echt waar! Extince heeft na lang in coma te hebben gelegen, toch weer eens de schrijverspen ter hand genomen en laat ons weten waarom hij op een zomer met veel regenachtige weekenden hoopt (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118199&postcount=76).

Ik nomineer mee :freu:!

joop slim
19 april 2009, 20:09
Hierbij een nominatie voor ace2 zijn verhaal die te lang is en ook nog niet gepost is (20:09)

Big30
19 april 2009, 22:39
Als reklame voor zijn pilletjeshandel ;) nomineer ik Porno Joop:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118063&postcount=463

El Matador strikes again (5 times):

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118069&postcount=464

Met zijn drieen maken ze er een Top Sessie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118138&postcount=74) van. Timjava, Gabriella en een of andere jongeheer. :D

Hierbij een nominatie voor ace2 zijn verhaal die te lang is en ook nog niet gepost is (20:09)

Ben een beetje lui, dus gebruik de quote knop maar om deze nominaties te ondersteunen ;)!

Jansen
19 april 2009, 22:41
Om voor de gevaren van roken te waarschuwen nomineer ik deze recensie (enige inbouw van alinea zou handig zijn) van SmokingFetishLover:

Ik ben het met ACe2 eens dat deze vrij nieuwe schrijver een nominatie verdient.

En een paar bonuspunten van mij als Jury voor de tussenprijs a.s. weekend voor het geilste verhaal.:fuck:

SFL
20 april 2009, 00:41
Tis wel concurentie op deze moment, maar omdat ik van mans literair vertier genoten heb, wil ik ACE2 ook wel nomineren. Al hebben we beiden geluk dat Saruman nog niets gepost heeft. Heb de laatste dagen enkele meesterwerkjes van hem gelezen op dit forum en daar moeten wij toch nog voor onderdoen (het schrijven dan, welteverstaan).
Greetzzzzz

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12143&page=19

jaccoone
20 april 2009, 11:03
.... maar eindelijk is the comeback van Ace2 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118252&postcount=467) een feit, met een "kort" verhaal. :teuflisch
Hierbij een nominatie. :smile:

:wink: Jaccoone

Saruman
20 april 2009, 12:15
Tis wel concurentie op deze moment, maar omdat ik van mans literair vertier genoten heb, wil ik ACE2 ook wel nomineren. Al hebben we beiden geluk dat Saruman nog niets gepost heeft. Heb de laatste dagen enkele meesterwerkjes van hem gelezen op dit forum en daar moeten wij toch nog voor onderdoen (het schrijven dan, welteverstaan).
Greetzzzzz

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12143&page=19

Bij deze ook een nominatie voor Ace2, back in town.

Wat betreft mijn eigen recensies: je moet eerst neuken, en dan schrijven, uiteraard. Daarom heb ik een bezoekje aan VV gepland op vrijdag 24/04. Ik zou nu al kunnen schrijven, want ik weet al wat ik ga doen, en met wie :lostit:

Bye,

Saruman
20 april 2009, 12:22

Nominatie voor Extince. Zeer to the point story.

Bye,
S

Killer-Bull
20 april 2009, 12:30
Hey,
Graag wil ik een stem uitbrengen op Smoking Fetish Lover

Op maandag was ikke erbij en ik zou het niet beter kunnen typen hier wat daar allemaal niet in orde was
Volgende keer luister ik naar het advies van The master
De marokaanse viel mee, maar te platte borsten.
Ik ben een tetteman

Ik heb juist opgevangen dat SFL morgen terug naar Duitsland mag
Wie weet komt er in de loop van de week terug een uitgebreid verslag

timjava
20 april 2009, 12:46

Ook een nominatie van mij.

timjava
20 april 2009, 12:48
.... maar eindelijk is the comeback van Ace2 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118252&postcount=467) een feit, met een "kort" verhaal. :teuflisch
Hierbij een nominatie. :smile:

:wink: Jaccoone

Ook een nominatie van mij. Wanneer komt het boek uit? "Ace en de geheimen van de lustpillen"

Willem2
20 april 2009, 13:48
Just John (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118126&postcount=318), Dupke (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118135&postcount=322), tegeil (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118190&postcount=325) en Stiffmaster (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118193&postcount=326).
Goed overzicht van een zaterdag in Living Room. :wink:

RAUL7
20 april 2009, 15:14
Nominatie: THE MASTER OF THE UNIVERSE en zijn Jété avonturen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118252&postcount=467):D!

zeppos58
20 april 2009, 17:28
Ik wil Stijveke nomineren voor zijn verhaal ove Acapulco je leest het hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118352&postcount=367).
Verhalen zoals ik ze graag heb, niet te lang maar duidelijk.:lostit:

Saruman
20 april 2009, 19:06
Ik wil Stijveke nomineren voor zijn verhaal ove Acapulco je leest het hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118352&postcount=367).
Verhalen zoals ik ze graag heb, niet te lang maar duidelijk.:lostit:

In nomineer Stijveke, omwille van dezelfde redenen.

S. :wink:

Jetliner
20 april 2009, 19:48
Stijveke giet z'n "europatatjes" (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118352&postcount=367) weer 'ns af, in Velbert ditmaal :freu:
Hij fascineert.

Groeien die patatten overigens in het Broeksele?

Ace2
20 april 2009, 19:51
Ik nomineer ook Smokingfetishlover met een episch verhaal: 5-daagse saunatour (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=117856&postcount=1)

Zoals een echte seksgod betaamt heeft hij zich zelf al een tweede bijnaam gegeven en zijn "lustpillen" ontbreken ook niet :thefinger

PLAGIAAT is ten strengste verboden. Ik ga dit zeggen tegen Willem2. Lekker peuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. :baeh:

Jansen
20 april 2009, 22:53
Winnaar van het geilste verhaal
Een nieuw talent onder ons en een geile ijsbeer

Daarom krijgt deze schrijver voor zijn 5 daagse toer een vrijkaart voor zijn mooi verslag.

Proficiat Smokingfetishlover een kaart voor VV.

De volgende vrijkaart is een extra koninginnendag kaart die ook gewonnen kan worden na koninginnennacht

Dus maak een smeuig verhaal.:D:D:D

SFL
21 april 2009, 01:19
Dank u,
Ik voel me vereerd, maar ook een klein beetje onwennig, want dit is nieuw voor mij. Had ik het geweten, had ik me veel eerder aangesloten op dit forum en had ik al 2 jaar verslagen zitten doorsturen. Overmorgen mag je opnieuw wat verwachten van mij, want ik heb weer snode plannen. hihihihihi
Hartelijk dank aan allen die mij genomineerd hebben en voor de goede reacties van de afgelopen week.

Tot schrijfs

Bosco
21 april 2009, 15:52
Nominatie: THE MASTER OF THE UNIVERSE en zijn Jété avonturen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118252&postcount=467):D!

Ik nomineer het altijd vol met humor dagverslagje van Ace2 mee. :freu:

joop slim
21 april 2009, 16:54
Vaak zijn kunstenaars verstrooide mensen maar deze schilder is net zo pienter als zijn penseeltje lang is ! :rofl:

in één woord geweldig die reactie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118479&postcount=2) !

RAUL7
21 april 2009, 17:34
Vaak zijn kunstenaars verstrooide mensen maar deze schilder is net zo pienter als zijn penseeltje lang is ! :rofl:

in één woord geweldig die reactie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118479&postcount=2) !

Ik nomineer mee, geweldig :freu:!

joop slim
21 april 2009, 17:39
Vaak zijn Matadoren verstrooide mensen maar deze Matador is net zo pienter als zijn speer lang is !

Schilder versus el matador

in één woord geweldig die reactie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118490&postcount=4) !

Local Hero
22 april 2009, 19:58
Een zeer speciale positieve vermelding verdient Sonny: eerst was hij acrobatisch aan het rock'n roll dansen met Heidi, daarna een geslaagde performance aan de paal. Bravo! Stephan, geef deze sfeerbeer een abonnement :cool:

week lang door Duitsland toeren:
Vrijdag 15 mei: Artemis - Berlijn (http://www.fkk-artemis.de/)
Zaterdag 16 mei: Artemis - Berlijn (http://www.fkk-artemis.de/)
Zondag 17 mei: Harem - Bad Lippspringe (bij Paderborn) (http://www.saunaclubharem.de/harem_v2/)
Maandag 18 mei: Freude 39 - Bochum (http://www.fkk-paradiso.de/)
Dinsdag 19 mei: Colosseum - Augsburg (http://www.colosseum-augsburg.de/)
Woensdag 20 mei: Paradise - Leinfelden-Echterdingen (http://www.the-paradise.de/)
Donderdag 21 mei: Sakura - Böblingen (http://www.sakura-fkk.de/)
Vrijdag 22 mei: Oase - Burgholzhausen (http://www.fkk-oase.de/)

De intentie is om bovenstaand schema te volgen. We zien wel waar het MOJO schip strandt.

:loud: Geef die Soooooooooniiiiiieeeeeeee een standbeeld !!!!

Eén vrouw hield mij in de gaten, uit bezorgdheid?... Het was Gabi...Ze trachtte me nog een beetje in het gareel te houden met een bezorgde toespraak aan het begin van mijn bezoek. De aanleiding was de aangekondigde tour in mei. Maar ik was eigenwijs en ging voor de ontspanning en genot. Nadat ik met Amy op de kamer was geweest was voor mij de koek op. Ik kan het nu allemaal gemakkelijk opschrijven gezien ik redelijk op afstand van Duitsland zit, maar ik kijk nu al uit naar een vervolg a.s. vrijdag.
Best lief van Gabi om bezorgd te zijn ...

Saruman
22 april 2009, 20:38
Wat doet een stier in een Keulse flat?

Lees het hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118580&postcount=1).

Smokingfetishlover krijgt van mij ook een nieuwe nominatie voor deze recensie. Geen spek voor mij bek, maar wel hilarisch om te lezen.

Keep up the good work !! :D

Killer-Bull
23 april 2009, 16:40
Een nominatie graag voor mijne beste kameraad!
De opperstier in de Keulse flat
Smoking Fetish Lover is de one and only master-bull hahahahahah
Na 8mei krijg ik weer een hoofdrol in het verslag van LR
Ik kan al niet meer wachten tot het weer zover is.................... Ik wil tettuh!!!!!!!

Ascari
25 april 2009, 22:32
Ik nomineer noglangnietuitgewandeld met van 13 tot 18 uur in neuklekkerland (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118947&postcount=576) Hij moet voor straf maar eens naar VV i.p.v. Bernds :D

Jansen
26 april 2009, 00:38
Ik zou graag Alice uit Livingroom willen nomineren voor een vrijkaart die ze om kan wisselen tegen E.50,- :D

Deze griet heeft Jansen weer in een de zevende hemel gebracht en verdient de prijs beste dame van de week. :D

P.S. ja ik lees ook de verhalen van andere en heb weer een aantal schrijvers op het oog voor de koninginnen dag prijs.

RAUL7
26 april 2009, 22:09
Nominatie; "de souza" voor zijn promise (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=119065&postcount=383) :freu:!

Big30
26 april 2009, 23:11
Een nominatie voor de gedetailleerde verslagen van Londonbasketcase, ijsberengids gespecialiseerd in lustoorden omgeving Frankfurt. Om zijn database uit te breiden doet hij ook NRW aan.

Veel details, niets ontgaat LBC!

Favoriete dames niet aanwezig? Kein Problem. Er zijn altijd weer nieuwe verleidingen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=118988&postcount=337).

JJ, een echte LR fan! Ook nomineer is Sonny met zijn laatste LR verslag, hij heeft de smaak weer te pakken ;)!

Heel leuk verhaal van Goedemorgenallemaal over een dagje touren in Duitsland!
Goedemorgen naar Duitsland, een frustrerend dagverslag... (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=119077&postcount=1)

Picasso 1
26 april 2009, 23:38
Nominatie; "de souza" voor zijn promise (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=119065&postcount=383) :freu:!

Ook nominatie voor "de souza". Zijn eerste bericht in 3 jaar en meteen lekker uitgebreid :goodjob:.

SFL
27 april 2009, 00:39
Nominatie voor "de souza"
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=119065&postcount=383
1) omdat de dappere man het hele traject zonder auto moet afleggen
2) omdat zijn schrijfstijl me wel bevalt
3) omdat mijn Bulgaars favorietje er een hoofdrol in bedeeld krijgt

joop slim
27 april 2009, 06:51
Een nominatie voor goedemorgenallemaal dat hij zijn moeder (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=119077&postcount=1) niet heeft achtergelaten in het kasteel en zelf in zijn voorkeurskasteel is gaan spelen.

Groet, JS