PDA

Volledige versie bekijken : Stella (Duits)

Hollandmale
4 januari 2006, 14:54
Naam : Aliya

Haarkleur/-lengte : Donkerblond/halflang, krullen

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Voller/D-cup

Nationaliteit/Taal : Turks/Duits

Leeftijd : 19

Tatoeages/Piercings :

Service : Zeer goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT

Voordelen : Mooie borsten, prima service, lief en geil

Nadelen : Niet bemerkt

Bijzonderheden :

Na de douche uitgehijgd naast Aliya, zittend tegen haar stevige D-borsten. Tja, dat is niet de ideale manier om te pauzeren. En al helemaal niet als je met Aliya begint te tongzoenen, want dat doet ze geweldig lekker. Van het een komt dan snel het ander; ziedaar de start van de 2e sessie, met het beproefde Hof-recept. Aliya voegde daar op de bank nog 'n stukje cock-sliding aan toe, zittend bovenop HM :eek:. Alweer 'n kwartiertje wachttijd, dus alweer naar de Spielwiese, en alweer 'n stapel kussens om teveel meegenieten te voorkomen :D. Wederzijds orale verwennerij, ook nog tijd voor 'n lekker stukje missie en cowgirl, waarna er 'n kamer vrij kwam. Daar vervolgd met wederom heerlijk missie, cowgirl en doggy, waarna Aliya wilde finishen met 'n FT. HM vond dat 'n fijn plan, en aldus gebeurde :blow2:. Aliya is 'n maand in het Hof en absoluut 'n aanwinst. Ze gaat feilloos mee in het hoge servicenivo; haar tongzoenen zijn geweldig en haar pijpen is erg goed voor 'n 19-jarige, zelfs in het Hof.

Stiffmaster
12 maart 2006, 10:09
Naam : Stella

Haarkleur/-lengte : blond opgestoken

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Dubbel D

Nationaliteit/Taal : Duitse , Duits

Leeftijd : 20 jaar

Tatoeages/Piercings :navel

Service : Zeer goed, Zoenen, Beffen, NMC, PZC, FT

Bijzonderheden : Stella heeft voorheen in Schieferhof gewerkt,

Na het eten even in de kino gaan zitten en om van al het moois te genieten, daar wat overleggen met enkele andere bekende ijsberen om de strategie van de avond te bepalen, wel die zou later blijken wel voor ons worden bepaald.
Samen met Bonky6 rustig genietend van de natuur films die ons aangeboden werden door GT, komt een meisje naast ons zitten en stelt zich voor als Stella, ze werkte nog niet zo lang in GT en kwam van Schieferhof. Aangezien Bonky6 even rondje wilde lopen me opgeofferd om met dit meisje even te blijven praten, aangezien ik zoiets had van ik heb nog helemaal geen zin :green_smi , en dat had ik ook echt nog niet tot ze me begon te kussen, hemelse Maria wat kon zij lekker kussen en met misschien wel de zachtste lippen die ik ooit heb mogen kussen :p , dan toch maar besloten met haar naar de kamer te gaan, mede omdat de verhalen van Schieferhofen toch veelbelovend zijn. Wel als alle dames daar zijn zoals deze Stella dan moet ik daar zeker eens heen, uitgebreid vrijen en doen als was ze verliefd op je :luvlove: , en pijpen met zulke zachte lippen werkelijk een genot die zijn weerga niet kent en afgemaakt als een volleerd paardrijdster, werkelijk geweldig, dat heb ik haar ook verteld, en haar antwoord was dat ze dat geleerd had in Schieferhof, omdat het een kleine club is moeten ze goede en volledige service bieden, wel zij had het werkelijk ten uitvoer gebracht. :ola2:

MiniME
12 maart 2006, 13:13
Indien een dame Schieferhof op haar CV heeft, kun je eigenlijk geen miskleun hebben, helaas mij deze keer niet gelukt om met haar de kamer op te gaan, uiteraard Koos56 weer wel! ;)

099
12 maart 2006, 21:40
099 heeft ook ervaring met deze dame van toen ze nog in schieferhof werkte.

De dame heeft een lange tong, wat resulteerde in goed zoenen en een prima pijpbeurt !

Stiffmaster
14 maart 2006, 12:05
He MiniMe gaat jou zeker de eerst volgende keer lukken, echt een lief deerntje en top service :rubbel:
Indien een dame Schieferhof op haar CV heeft, kun je eigenlijk geen miskleun hebben, helaas mij deze keer niet gelukt om met haar de kamer op te gaan, uiteraard Koos56 weer wel! ;)

Willem2
5 juni 2007, 10:09
Nadat ze uit GT was weggestuurd meer dan een jaar geleden schijnt ze nu onder de naam Mia : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6607 weer aanwezig te zijn. Gezien haar afmetingen en verhaal klopt het wel. Ik zal onder Mia nog wel een recensie neerzetten. Eén en ander zal dan eventueel worden samengevoegd onder de nieuwe naam Mia :rolleyes:

:wink:

De Cock
5 juni 2007, 12:24
Er zijn meerdere dames die de naam Stella hebben gebruikt dus in Hennef, maar dit is een andere Stella dan die RECENT is weg gegaan.

Groeten,

De Zoek Cock.

Willem2
5 juni 2007, 12:33
Er zijn meerdere dames die de naam Stella hebben gebruikt dus in Hennef, maar dit is een andere Stella dan die RECENT is weg gegaan.

Groeten,

De Zoek Cock.

Ja die heeft een maatje minder ;)

MiniME
5 juni 2007, 19:40
Ben blij dat dit blonde Poolse Stella niet is (die ook in YY en PHG werkt(e)) of donkerblonde Duitse Stella (GT, LR, PHG) die nu weer in GT zit onder een andere naam.

alcla
3 augustus 2008, 13:26
werkt deze mia nog steeds in gt bruggen?

alcla
9 november 2008, 00:14
nog nieuws van deze dame?