PDA

Volledige versie bekijken : Karolien (Caroline ?) Arabische.



sofaking
7 mei 2009, 20:40
Naam : Karolien/Caroline

Haarkleur/-lengte : Zwart tot onder de schouders

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank (maar niet té)/D-siliconen

Nationaliteit/Taal : Saudi Arabië/Nederlands

Leeftijd : late 20 er - begin 30 ?

Tatoeages/Piercings : Juweeltje in navel, kleine tatoo op bil.

Service : TZ (puntje tong), NMC, PZC, PMC

Bijzonderheden : Geen

Ik zag deze vrouw binnenkomen en smolt helemaal weg. Dit was voor mij de ware sprookjesvrouw. Niet superslank maar ook niet mollig. Serieuze boezem en een schattig gezichtje onder een zwarte frou frou en gitzwart haar dat tot op haar rug viel.

Ik ben zo snel mogelijk gaan kennis maken, en ze sprak Nederlands zonder tongval. Ze zei dat ze van Saoedi Arabië komt, maar woont in Nederland, blijkbaar niet al te ver van Yin Yang want ze komt en gaat elke dag van en naar huis. Ze was er nog niet lang aan het werk zei ze. Ik geloof dat het haar derde dag was.

Eénmaal van haar kleren ontdaan werd mijn indruk alleen maar bevestigd. Deze vrouw kwam uit de sprookjes van duizend-en-één nacht. Haar borsten zijn wel getuned, maar heel mooi gedaan, maar je voelt de siliconen wel duidelijk.

Het tongzoenen was heel bescheiden. Ze vroeg of ik gepijpt wou worden met of zonder condoom, en als ik de keuze heb dan kies ik altijd met. Ze pijpte wel goed en liet heel mijn geschut verdwijnen in haar mondje. Ze had glijmiddel aangebracht en dat ruik/proef je altijd bij het beffen. Het was gelukkig geen al te sterk ruikend glijmiddel, dus heb ik toch lekker haar kutje kunnen opeten.

Dan een paar standjes en klaar. Er waren geen buitengewone dingen. Een goede vrijbeurt tout-court, maar voor mij toch ietsje speciaal omdat haar uitzicht me zo enorm aansprak.

Tegen de avond wou ik nog eens met haar naar kamer. Ik terug bij haar gaan zitten en vragen hoe het ging, maar ze zei dat ze moe was, en maakte geen enkele aanstalten om iets te ondernemen, dus heb ik maar afscheid genomen. Nu vind ik het toch spijtig dat ik niet vaker naar Yin-Yang kan. :huch:

einzalganger
15 mei 2009, 10:43
Toen ik deze week in YY was spotte ik deze dame. Zoals al gemeld een fraaie verschijning. Toen ook nog bleek dat ze nederlands spreekt,had ik mijn keus gemaakt. Eenmaal op de kamer ff gauw opfrissen. Op bed nam ze meteen,op mijn verzoek,de leiding. Helaas kan ik geen details geven. Wel ging ik met positief gevoel de kamer af. Ze zei dat ze sexverslaafd is. Of dat waar is weet ik niet maar Als ik weer naar YY ga is zij wel een goede reden.

sofaking
3 april 2011, 18:22
Vandaag nog eens een fijn uurtje doorgebracht met Karolien. Ze werkt normaal gezien alleen op zondag en maandag.
De implants zijn verwijderd aangezien die aan vervanging toe waren. Nu heeft ze dus een (naar mijn schatting) b-cupje.
De haarlengte van het paspoortje is ook niet juist meer. Het valt nu toch al tot een flinke lengte over de rug.

sofaking
10 mei 2013, 20:30
Vandaag, na zo'n 2 jaar Karolien nog eens terug gezien. Ik vind ze nog altijd een heel mooie vrouw, maar het magische van de eerste ontmoeting is er spijtig genoeg wat af. Ze heeft nu opnieuw wat siliconen laten zetten, maar kleiner dan in het begin. Ik vond de eerste veel mooier. Ze heeft ook wat tatoeages aangebracht. Wel redelijk discrete patronen op enkels, voeten en boven haar poes, maar ook dat vind ik persoonlijk geen goeie verandering.

We zijn op kamer gegaan en nu tongzoent ze helemaal niet meer. Verder was de actie goed maar niet super. Ik zou haar nu in de YY middenmoot plaatsen.