PDA

Volledige versie bekijken : Maria / Rosa-Marie (afrikaans) ex-PSR

bootyfan
7 mei 2009, 23:26
Naam : Rosa-Marie

Nationaliteit/Taal : Afrikaans/Duits

Leeftijd : 30 j (naar eigen zeggen, maar ze ziet er veeeel jonger uit)

Haarkleur/-lengte : zwart/halflang

Lengte dame : +-1,70 m

Postuur/Cupmaat : Zeer slank / B

Tatoeages/Piercings : geen / geen

Service: Zelf zegt ze 'alles, behalve neuken zonder condoom', zelf enkel gebruik gemaakt van TZ, beffen, PZC, NMC, GMC

Voordelen: zeer lief, hoog GFE-gehalte, kust hartstochtelijk

Nadelen: geen bemerkt

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 100 (?) inclusief anaal

Extra’s bij het bezoek: anaal

Vandaag samen met een vriend voor zaken in Bochum geweest. Daarna toch nog even tijd voor een pitstop in Freude 39.
We werden hartelijk ontvangen door een donkerharige schone, die ons beiden snel voorzag van een wit berenvel en een grote handdoek. Even een rondje gelopen. Plaats genomen in één van de sofa's van de grote ruimte. Mijn maatje had al meteen een oogje op onze ontvangstdame en hij liet het gras er niet over groeien. Hij maakte zich er met haar vandoor en liet me alleen achter...
Een heel tijdje later zag ik ineens Rosa-Marie terug, die op de kamer geweest was en zich nu samen met haar gast naar de kleedruimte begaf. Hmmm, een FKK club heeft toch iets speciaals aan zich ten opzichte van een saunaclub. Haar volledige naaktheid terwijl ze langs mij heen paradeerde, deed haar werk. Ik schoot haar achterna en in de gang onder, sprak ik haar aan. Ze zou zich nog even opfrissen en dan bij mij komen.
Inderdaad... een poosje later kwam ze terug naar boven en vond ze mij al heel snel terug in een sofa bij de tv's. Ze vleide zich naast mij neer en stelde zich vriendelijk voor. Ze was er ongeveer sinds ongeveer twee maanden. Ik wilde niet te lang rond de pot draaien, gezien het vrij korte tijdsbestek en vroeg haar meteen naar haar services. Ze beweerde 'bijna' alles te doen. Klonk goed, vond ik en prompt begon ze me alvast hevig te zoenen en begonnen haar handjes een verkenningstocht onder mijn berenvel. Algauw werd de jas opengevouwen en ik liet haar welwillend begaan... 'Vorblasen' geblazen. Een minuutje of tien toch wel, ging RM duchtig en diep tekeer, tot ik haar bijna smeekte om me mee op een kamer te nemen.
We checkten even na of de 'echte' kamers nog plaats boden en verbazend genoeg, was er inderdaad één vrij.
Het grote voordeel van deze kamers, is dat ze behalve meer gesloten ook een pak groter zijn, dan de chambrettes op de gang.
Nu ja, ik had toch geen oog voor de kamer eigenlijk en al gauw lagen we op het groooote bed te rollebollen. Opnieuw hartstochtelijke zoenen...
Toen ze zich van mij losmaakte met duidelijke pijpneigingen, duwde ik haar zachtjes terug en begon ikzelf aan een kleine exploratie over haar lijfje. Starting at the top en langzaam via haar lekker b-cupje naar haar overheerlijk, gladgeschoren poesje.
Ze kon het allemaal wel appreciëren. Zachtjes kreunend liet ze me doen... pwoeee... het werd een spelletje van beffen en pijpen... Op een bepaald moment, genietend van mijn tong, stopte ze met haar activiteit en zocht snel een condoom in haar tas.
'Bist du soweit?' vroeg ze geamuseerd, terwijl ze het jasje erover trok. Nou en of ik er klaar voor was... zacht, hard, snel, traag, missionaris, doggy,... het kwam allemaal aan bod. Toen ik haar langzaam in doggy aan het neuken was, tease'de ik haar kontgaatje wat met mijn duim. Ze reageerde hierop, net zoals ze eerder ook al wat reactie vertoonde, toen ik haar daar wat plaagde tijdens het beffen.
Ik vroeg haar of ze ook anaal deed en prompt antwoordde ze me enthousiast:"Ich mache es nicht so oft, aber möchte es gerne lernen!". Man, man, man... dit was wel te mooi om waar te zijn.
Voor mij was het nu ook al een tijdje geleden, dat ik nog eens de Griekse tour opging, maar de goesting was snel terug met dit uitermate lekker ogende stel billen voor mij.
Ze vroeg me om heel voorzichtig te zijn, wat ik haar meteen beloofde en... belofte maakt schuld. Ik heb haar eerst superlekker doen ontspannen en daarna langzaam maar zeer intensief doen kennismaken met deze variante van the sex game.
Uiteindelijk kwam ik ongelooflijk lekker klaar in haar kontje en bleven we samen nog even nagenieten op elkaar.
100 % geslaagd blijkbaar, want haar glimlach was er alleen maar innemender door geworden. Het bleek haar eerste 'geslaagde' anale sessie te zijn ooit ! Wat een egotrip ! Haha. Ze had een jaar of vijf geleden een geweldig slechte, lees pijnlijke, beurt gehad, een zestal maanden geleden nogmaals een mislukking en vandaag dit ! Haar gezicht straalde toen ze het me zei.
We gingen samen nog onder de douche, waarbij we elkaar lekker inzeepten. Toen nog even de kamer opruimen en samen in richting van de kleedkamer.
Alles bijeen was ik naar mijn gevoel toch wel een dik uur bij haar geweest, zonder rekening te houden met het voorbereidende werk bij de TV's. Ze vroeg me of ik het goed vond als ze me honderd euro vroeg? Ik was zowaar perplex. Achteraf, toen ik al terug op weg was naar huis, drong het bij mij eigenlijk pas door, dat dit toch wel heel weinig was voor zoveel plezier.
Bij een volgend bezoek aan de Freude 39 zal ik haar zeker nog eens opzoeken en ga ik haar toch beter compenseren...

The real 'Booty'fan :cool:

Stijveke
7 september 2009, 17:06
Vrijdag nog eens dag gaan zeggen aan mijn Freunde Freude.
Episode 1
Om een lang verhaal kort te maken; deze donkere dame was mij direct opgevallen. Haar hééél donkere huid, haar héééél lang zwart gekruld haar, haar mooie donkere eb héééél erg smekende poepje, maar vooral haar hééééél goedlachse sympathieke uitstraling deden mij bij haar belanden.
De schalkse schittering in haar donkerbruine ogen deden het beste vermoeden.
Na een beetje over koetjes en kalfjes gesproken te hebben (in mijn beste Spaans), streelde ze met veel zachtheid stijvekejr. Deze kwam dan ook vrij vlug in geef 8 houding en naar een paar diepen innige TZ-stondes beroerde ze hem met zachtheid en fijnzinnigheid. Het waren niet de Hemelsluizen die opgengingen maar wel degelijk de hemelpoorten. Vrij vlug moest ik beroep doen op al mijn ervaring om niet direct over te gaan tot het lossen van vreugdesalvo's.
Tenslotte op kamer te gaan voor een verderzetting van het eerder aangegane:biggrin:. het werd altijd maar beter en beter. Als je haar weet te beffen, verandert ze in een gewillig speelgoed in jouw handen. Mocht je mij laten kiezen tussen een gastronomisch dinner bij Peter Goossens of Sergio Herman of een lekker befstondje bij Rose-Marie, zou mijn keuze zonder meer naar de befstonde gaan.
Daarna volgde de rest zijnde, TZ, super hemels PZC, Neuken in verschillende standjes, enz, enz, enz..... en dat alles met een overtuiging en enthoesiasme die aan het ongelovelijke grenst. Ze neukt zo goed dat je met haar wil neuken, maar ze pijpt zo goed dat je dan gepijpt wil worden, maar haar poesje smaakt zo zoet dat je haar wil beffen en als je haar aan het beffen bent wil je haar in doggy neuken, enz.., enz.... . Dus een kamersessie met haar is een eeuwigdurende keuze:iloveyou:
Hoedanook, ooit moet het orgelpunt komen en uiteindelijk gekozen om al pijpend klaar te komen. Ik verzeker jullie dat ze dat met volle overgave doet.

Na zo'n sessie was het meer dan nodig om effen uit te blazen, maar na een paar minuutjes voel je gwoon dat ze desgevallens bereid is om een tweede rit aan te vangen of beter gezegd dat er niet veel nodig is om haar terug "op te warmen". Maar rekening houdend met mijn leeftijd en povere fysieke conditie was dat niet echt aangeraden:redface:.

Epsiode 2
Daar de line-up niet zo spectaculair was kon ik niet anders dan als afscheidskado nog eens een rondje te doen met Rose-Marie.
Rond de klok van 19 uur bij haar gaan zitten (ze had er juist een trioke op zitten en dat zag er ook wel heel lekker uit). Haar energie, enthoesiasme, goesting was nog altijd intakt. Werderom hebben we héééél het scala opnieuw gedaan.

2 maal een dik uur ben ik met haar geweest en gééééén enkele seconde was vervelend. 2 maal 100 europatatjes heb ik betaald.

Conclusie
Een prachtvrouw in alle betekenissen van het woord. Heeft wel twee nadelen t.w. als je je dag met haar begint is het verdomd moeilijk om beter te vinden en ze is verdomd hééél verslavend. Ik mag er niet aan denken wat een trio met Rose-Marie en Beyoncé zou geven. Alleszins niet geschikt voor hartpatiënten:biggrin:.

Epiloog
Bij het schrijven van dit alles schiet mijn gemoed vol:annieengel:, en vooral dat van StijvekeJr:exactly[1]:

-Rose-Marie is geen Afrikaanse maar komt uit de Dominikaanse Republiek. Maar haar is zo donkerbruin dat enige verwarring daaromtrent geheel gerechtvaardigd is.
-Ze zit meestal in de 2de bar op het einde links.
-Ze werkt van maandag tot vrijdag van openingsuur tot +/_ 19 uur (afhankelijk van haar laatste klant). Hééél af en toe komt ze ook of zaterdag of zondag, maar dit is eerder uitzonderlijk.

Ziezo ik denk dat ik zowat alles gezegd en geschreven heb wat gezegd en geschreven kon worden.

Tot lezens
u nederige dienaar,
Stijveke:bye:

Gustomass
7 september 2009, 18:40
Sjonge jonge Stijveke,

wat een mooie ervaring!!
Kon ik hem met de ogen dicht lezen, zag ik het allemaal levendig voor me.
Tja een Dominicaanse met Afrikaans uiterlijk en dus ook innerlijk....
Méér hybride kun je je niet vóórstellen.

Die passage, dat je niet kan kiezen tussen beffen, neuken of pijpen...hoe herkenbaar ook bij Beyoncé....

Tja, dan die gedachte aan een trio met Rosa Marie en Beyoncé....
een soort Try before you die...???

Misschien kunnen we er een kwartetje van maken;);).
Moet toch lukken om met 2 ijsbeertjes 2 van die kanjers te kunnen temmen...

Maar och, eigenlijk willen we dit type dames niet echt temmen, nee laat dit prachtige deel van de Schepping asjeblief zo blijven als het is....

Bedankt voor deze inkijk en wat belangrijker is, blijf vooral lekker genieten van dit moois wat er zoal in clubs aanwezig is.
Eén asspect zit er wel aan deze bruine dames.... jij en ik zullen niet gemakkelijk kunnen stellen wie nou het meest van wie geniet.... deze dames van ons of wij van hen.....

Het leven kan zo mooi zijn!!.

Gustomass

Vrijdag nog eens dag gaan zeggen aan mijn Freunde Freude.
Episode 1
Om een lang verhaal kort te maken; deze donkere dame was mij direct opgevallen. Haar hééél donkere huid, haar héééél lang zwart gekruld haar, haar mooie donkere eb héééél erg smekende poepje, maar vooral haar hééééél goedlachse sympathieke uitstraling deden mij bij haar belanden.
De schalkse schittering in haar donkerbruine ogen deden het beste vermoeden.
Na een beetje over koetjes en kalfjes gesproken te hebben (in mijn beste Spaans), streelde ze met veel zachtheid stijvekejr. Deze kwam dan ook vrij vlug in geef 8 houding en naar een paar diepen innige TZ-stondes beroerde ze hem met zachtheid en fijnzinnigheid. Het waren niet de Hemelsluizen die opgengingen maar wel degelijk de hemelpoorten. Vrij vlug moest ik beroep doen op al mijn ervaring om niet direct over te gaan tot het lossen van vreugdesalvo's.
Tenslotte op kamer te gaan voor een verderzetting van het eerder aangegane:biggrin:. het werd altijd maar beter en beter. Als je haar weet te beffen, verandert ze in een gewillig speelgoed in jouw handen. Mocht je mij laten kiezen tussen een gastronomisch dinner bij Peter Goossens of Sergio Herman of een lekker befstondje bij Rose-Marie, zou mijn keuze zonder meer naar de befstonde gaan.
Daarna volgde de rest zijnde, TZ, super hemels PZC, Neuken in verschillende standjes, enz, enz, enz..... en dat alles met een overtuiging en enthoesiasme die aan het ongelovelijke grenst. Ze neukt zo goed dat je met haar wil neuken, maar ze pijpt zo goed dat je dan gepijpt wil worden, maar haar poesje smaakt zo zoet dat je haar wil beffen en als je haar aan het beffen bent wil je haar in doggy neuken, enz.., enz.... . Dus een kamersessie met haar is een eeuwigdurende keuze:iloveyou:
Hoedanook, ooit moet het orgelpunt komen en uiteindelijk gekozen om al pijpend klaar te komen. Ik verzeker jullie dat ze dat met volle overgave doet.

Na zo'n sessie was het meer dan nodig om effen uit te blazen, maar na een paar minuutjes voel je gwoon dat ze desgevallens bereid is om een tweede rit aan te vangen of beter gezegd dat er niet veel nodig is om haar terug "op te warmen". Maar rekening houdend met mijn leeftijd en povere fysieke conditie was dat niet echt aangeraden:redface:.

Epsiode 2
Daar de line-up niet zo spectaculair was kon ik niet anders dan als afscheidskado nog eens een rondje te doen met Rose-Marie.
Rond de klok van 19 uur bij haar gaan zitten (ze had er juist een trioke op zitten en dat zag er ook wel heel lekker uit). Haar energie, enthoesiasme, goesting was nog altijd intakt. Werderom hebben we héééél het scala opnieuw gedaan.

2 maal een dik uur ben ik met haar geweest en gééééén enkele seconde was vervelend. 2 maal 100 europatatjes heb ik betaald.

Conclusie
Een prachtvrouw in alle betekenissen van het woord. Heeft wel twee nadelen t.w. als je je dag met haar begint is het verdomd moeilijk om beter te vinden en ze is verdomd hééél verslavend. Ik mag er niet aan denken wat een trio met Rose-Marie en Beyoncé zou geven. Alleszins niet geschikt voor hartpatiënten:biggrin:.

Epiloog
Bij het schrijven van dit alles schiet mijn gemoed vol:annieengel:, en vooral dat van StijvekeJr:exactly[1]:

-Rose-Marie is geen Afrikaanse maar komt uit de Dominikaanse Republiek. Maar haar is zo donkerbruin dat enige verwarring daaromtrent geheel gerechtvaardigd is.
-Ze zit meestal in de 2de bar op het einde links.
-Ze werkt van maandag tot vrijdag van openingsuur tot +/_ 19 uur (afhankelijk van haar laatste klant). Hééél af en toe komt ze ook of zaterdag of zondag, maar dit is eerder uitzonderlijk.

Ziezo ik denk dat ik zowat alles gezegd en geschreven heb wat gezegd en geschreven kon worden.

Tot lezens
u nederige dienaar,
Stijveke:bye:

Stijveke
8 september 2009, 10:26
Tja, dan die gedachte aan een trio met Rosa Marie en Beyoncé....
een soort Try before you die...???

Wel opletten dat alleen al de gedachte aan dit duivels trio je tikker niet in overdrive doet gaan, anders is het "Died before you tried":eek:.

Eén asspect zit er wel aan deze bruine dames.... jij en ik zullen niet gemakkelijk kunnen stellen wie nou het meest van wie geniet.... deze dames van ons of wij van hen.....

Dit maakt dan ook de perfecte symbiose, het 500% in elkaar opgaan.:herz:

piranha
17 september 2009, 23:02
Vandaag met deze dame de kamer op geweest, dit was TOP. Alles is hier al geschreven over deze dame, meer kan ik er niet aan toe voegen. Na een uurtje met Rose Marie te hebben doorgebracht, gewoon een uur in slaap gevallen op een bank, compleet gesloopt. Freude begint meer en meer m'n favoriete club te worden, toen dit een paar maanden gelden nog GT was. Maar de service ligt hier n.m.i. een pak hoger. Het is natuurlijk een donker hol om er een hele dag in rond te hangen, en de weg er naartoe is ook een pest, maar toch........

Stijveke
20 september 2009, 07:27
Vandaag met deze dame de kamer op geweest, dit was TOP. Alles is hier al geschreven over deze dame, meer kan ik er niet aan toe voegen. Na een uurtje met Rose Marie te hebben doorgebracht, gewoon een uur in slaap gevallen op een bank, compleet gesloopt. Freude begint meer en meer m'n favoriete club te worden, toen dit een paar maanden gelden nog GT was. Maar de service ligt hier n.m.i. een pak hoger. Het is natuurlijk een donker hol om er een hele dag in rond te hangen, en de weg er naartoe is ook een pest, maar toch........

Idd, Het grote nadeel van deze club is het gebrek aan "echte" buitenlucht. In de wintermaanden vind ik het niet zo erg, maar in de zomermaanden is het een stuk moeilijker. 2x ben ik er geweest deze zomer en in de loop van de namiddag kreeg ik echt een beklemmend gevoel.
Normaal zouden in juni 2010 de wegenwerken gedaan moeten en dan zal het een pak vlotter gaan en vermits de tijd zo rap gaat.:rolleyes:
Maar enfin er staat daar zoveel goeds tegenover, dat ik deze "tekortkomingen" met graagte erbij neem;).

Mauriceyep
6 november 2009, 22:16
Vandaag was de eerste dag van Maria :) in PSR.
Ik had haar in Freude vaker gezien, maar daar is het aanbod groter, in PSR was ze vandaag mijn redding.
Ze was pas net binnen, had geen idee hoe alles werkte (sleutel ophalen, waar liggen de handdoeken, kamer 7?), de thekefrau vroeg me dan ook vriendelijk om haar aan het handje te nemen .. hetgeen mij wel is toevertrouwd.
Het werd een prima GFE sessie, afgewisseld met PSE trekjes, deze vrouw zoent heerlijk zacht, maar vooral het pijpen is subliem, ze vergeet geen enkel gevoelig plekje. Aansluitend kreeg ik een prima massage, die gemakkelijk over ging in sessie 2:smile:

Gustomass
7 november 2009, 10:32
Ik had haar in Freude vaker gezien, maar daar is het aanbod groter, in PSR was ze vandaag mijn redding.
Ze was pas net binnen, had geen idee hoe alles werkte (sleutel ophalen, waar liggen de handdoeken, kamer 7?), de thekefrau vroeg me dan ook vriendelijk om haar aan het handje te nemen .. hetgeen mij wel is toevertrouwd.
Het werd een prima GFE sessie, afgewisseld met PSE trekjes, deze vrouw zoent heerlijk zacht, maar vooral het pijpen is subliem, ze vergeet geen enkel gevoelig plekje. Aansluitend kreeg ik een prima massage, die gemakkelijk over ging in sessie 2:smile:

Begrijp ik goed uit de berichtgeving dat Maria de enige getinte dame was?? Deze keer geen Beyoncé of Maureen aanwezig???

Gustomass, die vandaag toch niet naar PSR kan...

seksenfun
8 november 2009, 15:54
waaaauuuuuuuuwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :smoke:

hitman
20 november 2009, 04:46

Benieuwd of ze nog terugkomt in Freude, de dames daar denken dat ze 4 weken op vakantie is, zolang schijnt de kat in pension te zijn.

einzelganger
20 november 2009, 13:57
Vorige week vrijdag was ik in Freude en het verbaasde mij meteen dat ik Rose Marie in haar vertouwde hoekje zag zitten. Ik vertelde haar dat ik gelezen had, dat zij werkzaam zou zijn in PSR. In eerste instantie ontkende zij dit, maar later vroeg ze mij om bij haar te komen zitten en vroeg zij mij hoe ik dit wist. Ik had het gelezen op Internet. Ze was bang dat haar vaste klanten haar zouden zoeken en zodoende beloofde ik haar een berichtje hier neer te zetten. Trouwens ik ben met haar weer de kamer op geweest en het was weer uitstekend.

hitman
20 november 2009, 15:01
Dat is goed nieuws, dank je Einzelgänger

ijsbeer11
20 november 2009, 15:17
Heeft deze dame heel lang geleden ook in yin yang gewerkt onder de naarm doris of dorise of is dat een andere, heel veel overeenkomtsten naarm ijn mening

hitman
21 november 2009, 14:39
Heeft ook nog onder de naam Elisa gewerkt, en is afgelopen week ook nog onder de naam Belki :annieengel:gespot in ACA, absoluut geen twijfel bij mijn bron, aangezien hij haar al jaren kent. Mogelijk is ze aan het uitzoeken waar het meest te verdienen valt.

hitman
27 januari 2010, 16:51
Rosa-Marie is definitief terug in Freude39, PSR was toch te ver rijden vanuit haar woonplaats, tot overmaat van ramp is zij twee keer op de terugweg verdwaald omdat er een omleiding was en volledig de weg kwijtgeraakt was, en meer dan 2 uur rond gerden in een donker Duitsland voordat ze de juiste weg weer gevonden had. Op haar eerste dag in PSR werd ze rondgeleid door een aardige man die ze uit Freude kende (MY?). Ook het trappenlopen in PSR vond ze een nadeel, ze had soms 's-avonds erg zere benen. Vervolgens ACA maar eens geprobeerd, een erg mooie club is haar oordeel, echter ook weer het nadeel van trappenlopen en een tegelvloer die ook weer pijn aan haar benen deed. Inmiddels was ze er ook achtergekomen dat een aantal van haar gasten uit Freude naar haar op zoek waren, dus definitief terug naar Freude, daar voelt ze zich het beste op haar plaats.

De sessie met haar gisteren was wel een 9,5 waard, ik ook blij dat ze terug is.

Bluefox
27 januari 2010, 17:46
Das mit der Freude stimmt. Sie war u. a. am Freitag da.

Das mit der Treppe stimmt auch. Sie ist auch nicht die einzige die das so findet. Z. B. Luna aus Freude machte die Treppe auch keinen Spaß

seksenfun
27 januari 2010, 20:30
Ik leerde haar kennen (op kamer ook) in PSR. Zij is alvast een reden voor mij om nog eens naar F. te keren, deze winter.

Mauriceyep
30 mei 2010, 11:18
in PSR werd ze rondgeleid door een aardige man die ze uit Freude kende: MY?

Toch mooi, dat als men aan een aardige man denkt, mijn naam meteen boven komt drijven ;)
Rosa-Marie was een paar weken terug gewoon in Freude, echter voor mij blijft ze een soort reserve-keuze daar, ze is iets te hoffelijk in de omgang buiten de kamer (het is ook nooit goed :)!), maar goede sex in de kamer :)

seksenfun
28 september 2011, 20:27
Werkt nog steeds in Freude :smoke:.

andreas
30 september 2011, 15:01
Nee, ze werkt niet meer is ermee gestopt. Ze komt overigens uit de Dominicaanse republiek.
Deze informatie heb ik van haar vriendin Jasmin (lekker ding met geile tieten) ook uit de Dominicaanse republiek.

seksenfun
15 oktober 2011, 19:49
Jammer, ik heb maar één enkele sessie met haar gehad, een langdurige en zeer opwindende. Het is stout maar als ik deze winter nog eens in Freude komt, zou het me erg blij maken moest ik haar daar toch weer terug zien :smoke:.