PDA

Volledige versie bekijken : Mona in VV/Stella in LR (Bulgaars-Turks)

Pistol Pete
25 april 2009, 16:19
Haarkleur/-lengte : zwart / half lang
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : b-cup
Nationaliteit/Taal : turks (?) / duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : 2 bloemen op de buik, navelpiercing
Service: NMC / PZC / TZ / GFE / geen FT
Voordelen: wilde sex, heerlijke meid
Nadelen: keine
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: in voor triootje.

Gister een heerlijke triosessie gehad met haar vriendin Jamilia. Later meer.

Pistol Pete
26 april 2009, 11:19
Vrijdagavond liep ik kwasi doelloos door de barruimte van LR. Maar dit was slechts een jaagtechniek (ja ijsberen jagen soms ook;)). Ik had al gespot dat er twee voor mij nieuwe spetters bij LR waren binnengekomen. De ene blond, jong en vrij klein en de ander donkerharig en met een roos-tattoo op de buik en een supergeile blik in de ogen. Beide dames liepen de kamergang bij de bar in, het kon dus niet zo lang duren en ze kwamen terug. Toen ze terug kwamen uit de gang zag stella mijn geinteresseerde (of: bloedgeile?) blikken. Ze liet er geen gras over groeien. You like me and my friend? Ik kan niet anders dan zeggen JA, i like you both and you make me very horny...

Vervolgens ging het heel snel... de grote kamer 16 met de grote bedden was heel geschikt voor het triootje hoewel ik ook wel eens triootjes heb gedaan op een bed van zegmaar 180 bij 90 cm...

Stella en Jamilia gingen vlot uit de kleren, ik had mijn ijsberenvel nog maar nauwelijks afgedaan. Twee heerlijke strakke lichamen werden opgeslurpt door mijn ogen. Ik ging op het uitgestreken witte laken liggen. Laat maar komen, show me what you have. Stella, de oudste van de twee nam het heft in handen. Nou met het heft wist ze wel raad, mijn kleine jongen groeide in no time uit tot een format dat de dames wel beviel. Terwijl Stella mij weergaloos pijpte kon ik me niet beheersen en een facesitting met Jamilia was het resultaat. De spetters en vonken vlogen eraf. Alle aandacht op mij gericht, alles dubbel, mond, handen en zo voorts en zo voorts. Inmiddels had Stella een condoom aangebracht en begon mij te berijden terwijl ik nog met het sappige kutje van Jamilia bezig was. Dat nauwe grotje zou ik niet overslaan, bedacht ik. Toen Stella stopte was het de beurt voor Jamilia om mij te berijden. Dat deed ze prima, haar nauw doos sloot naadloos aan op mijn grote jongen. Ook Jamilia ging tekeer alsof het de laatste (of eerste?) keer was dat ze geneukt wordt, fantastisch hoe die twee meiden elkaar opzweepten.

Het was een trio zoals een trio bedoeld is, 1 dame en nog 1 dame op de kamer is dan geen 2 dames maar voelt als nog meer dames... De tijd was zo om maar voor het half uurtje over was gilden JJ en Jamilia van genot toen het hoogtepunt werd bereikt. En Stella zag dat het goed was en zorgde door intens en diep tongen er voor dat het hoogtepunt nog sterker beleefd werd.

Dit proeft naar herhaling en als ik beide dames volgende week tref zal ik ze zeker weer spietsen.;););)

For the record: als ik me goed kan herinneren zei Stella dat ze een jaar geleden ook in LR gewerkt had. Ik heb geen draadje kunnen vinden van haar.

salitos
8 mei 2009, 11:39
Haarkleur/-lengte : Donker / tot op schouders
Lengte dame : 1,67 m
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : - / Turks, Duits
Leeftijd : 24j / 1985
Tatoeages/Piercings : twee opvallende rozen op buik
Service : TZ, beffen, PZC, NMC, ??
Voordelen :aardige meid
Nadele"n :
Prijs : half uur € 50,-, uur € 75,-
Extra’s bij het bezoek:

Zegt wel te tz, maar op kamer blijkt daar niet veel van, heel voorzichtig en sporadisch komt tong naar voren.

Is van Bulgaars/Turkse afkomst, geboren in Bulgarijen maar spreekt geen Bulgaars wel Turks en redelijk goed Duits.

salitos
8 mei 2009, 11:45
Lief, aardig en gezellig meisje. Op de kamer was ze wel snel afgeleid door de tv. kan natuurlijk ook aan mij gelegen hebben. Zoenen zoals gezegd matig, pijpen was goed, maar niets bijzonders. Was sinds een paar dagen in de vila. Geen herhalingsgevaar.

Pistol Pete
9 mei 2009, 10:59
Dit draadje kan worden samengevoegd met dit draadje van Stella uit LR. Ik was gister in VV, is dezelfde dame.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16630

Note CM: Draadjes samengevoegd.

dontheo
11 mei 2009, 12:25
:zauberkis
Haarkleur/-lengte : Donker / tot op schouders
Lengte dame : 1,67 m
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : - / Turks, Duits
Leeftijd : 24j / 1985
Tatoeages/Piercings : twee opvallende rozen op buik
Service : TZ, beffen, PZC, NMC, ??
Voordelen :aardige meid
Nadele"n :
Prijs : half uur € 50,-, uur € 75,-
Extra’s bij het bezoek:

Ben gisteren in de VV geweest, na wat rond te kijken en te genieten van het mooie uitzicht ben ik met Mona naar de kamer gegaan , rustig aan wat gepraat en langzaam kwam ze heel wild opgang , kussen pijpen likken ,69 en neuken als de beste , diep intens genoot ze en kwam ze meermaals klaar , het sap iep gewoon uit haar heerlijke grot. We hebben nog wat nagepraat en zijn toen terug naar de bar gegaan , het duurde geen 10 min. of ze was weer weg . Ze is daar zeker een van de beste.

Don Theo
Is van Bulgaars/Turkse afkomst, geboren in Bulgarijen maar spreekt geen Bulgaars wel Turks en redelijk goed Duits.

Alemene beoordeling

herhaling zeker

dontheo
16 mei 2009, 09:52
Gisteren later op de middag was ik in de VV , ik liep al snel bij de bar tegen Mona en haar vriendin Sabrina aan , hebben eerst leuk zittien praten en na een uurtje zijn Mona en ik naar boven gegaan , ze liet zich heerlijk masseren en deed hetzelfde bij mij , maar ze masserde mijn paal zo dat ze er snel een condoom over deed en er langzaam overheen schoof , we hebben in allelei mogelijke standjes geneukt en genoten , na we weer naar beneden anderhalf uur zijn we weer naar beneden gegaan , het was gewoon super , een heerlijke meid.

Herhaling zeker , zal wel Zondag worden :smkiss::smkiss:

Pistol Pete
16 mei 2009, 10:25
Kan worden samengevoegd met dit draadje: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16799

Betreft de zelfde dame, mona en sabrina zijn (erg mooie) vriendinnen.

dontheo
18 mei 2009, 22:02
Voor alle ijsberen , beide Dames zijn vandaag weer eens door BAZIN ( naam wel bij velen bekend )weggejaagd worden , heb hier zojuist telefoontje van Mona gehad .
:loud::hammer:

Pistol Pete
19 mei 2009, 00:13
Voor alle ijsberen , beide Dames zijn vandaag weer eens door BAZIN ( naam wel bij velen bekend )weggejaagd worden , heb hier zojuist telefoontje van Mona gehad .
:loud::hammer:

De dames zijn welkom in een andere club don theo, ze weten wel welke, de schatten.:welcome:

dontheo
19 mei 2009, 17:31
Vanaf morgen zijn Mona en Sabrina weer in de VV , heb dit zojuist van Mona vernomen.

Don Theo

joop slim
19 mei 2009, 17:35
Vanaf morgen zijn Mona en Sabrina weer in de VV , heb dit zojuist van Mona vernomen.

Don Theo

Dit soort gevalletjes is in de mode op het moment geloof ik, ben benieuwd wie er volgende week genomineerd worden om een paar dagen de villa uitgezet te worden, vorige week was het een andere dame ;)

groet, JS