PDA

Volledige versie bekijken : Alexandra (Russisch)

Jorah Mormont
29 april 2009, 00:17
Naam: Angela / Ангела

Haarkleur/-lengte : Brunette / HalflLang

Lengte dame : 1,75m

Postuur/Cupmaat : Slank /C-cup

Nationaliteit/Taal : Russisch / Russisch en Duits

Leeftijd : 25

Tatoeages/Piercings : blanko

Service: NMC, PZC, Beffen, Zoenen en GFE

Voordelen: Sympathiek

Nadelen: geen

Tijdsduur : 1,5uur

Prijs : 100,00

Extra’s bij het bezoek:

Angela, Living Room, Dinsdag 28 april 2009

Ik probeerde vandaag wat aan mijn things-to-do lijst te doen, maar dit lukt gewoon niet momenteel in LR. Ik heb vandaag kennis gemaakt met een nieuw Russisch meisje. Een 25 jarige Brunette welke vandaag haar 3e werkdag had ooit in the scene. Dit was duidelijk te merken bij aanvang van de sessie. Ik liet haar in het begin een beetje haar gang gaan. Ze moest nog even haar draai vinden en ving aan met wat standaard handelingen welke vrij teruggetrokken en aarzelend waren in uitvoering. Ik paste mijn aanpak aan en nam het initiatief in handen wat uitmondde in een uitgebreide befmarathon. Angela kwam helemaal los. Ze begon zich op haar gemak te voelen en dit was duidelijk te merken. Steeds meer nam zij de touwtjes in handen. De sessie liep uit naar ruim 1,5 uur, waarbij intense sex werd gecombineerd met een uitermate aangename GFE. Ik raakte steeds meer onder de indruk van Angela. Ze bewees dat zij ook de typisch Russische service in huis had. Echt een geval van "Stille wateren hebben diepe gronden" Buitengewoon getalenteerd deze Angela.

Met knikkende knieën kwam ik van de kamer en had daarna zeker nog een doel voor ogen.... Een tweede keer met haar....Zo geschiedde, waarbij deze sessie er eentje werd welke zo in mijn "the best of" lijst kan komen te staan.

Met Angela wil ik zeker vaker naar de kamer:smile:

Sonny:wink:

Stiffmaster
29 april 2009, 09:18
Naam: Angela / Ангела

Haarkleur/-lengte : Brunette / HalflLang

Volgens mij is dit dat Russische meisje waar ik zaterdagavond mee weggeweest ben en haar naam was vergeten :eek: is een vriendin van Cindy uit de Oekraine waar JJ mee gebubbeld hebt, maar zeker weten doe ik het niet, dus besloten om dat maar eens te gaan checken op zaterdag 9 mei mits natuurlijk mijn andere twee favorietjes uit Bulgarije terug zijn :luvlove:.

Pistol Pete
29 april 2009, 10:43
Volgens mij is dit dat Russische meisje waar ik zaterdagavond mee weggeweest ben en haar naam was vergeten :eek: is een vriendin van Cindy uit de Oekraine waar JJ mee gebubbeld hebt, maar zeker weten doe ik het niet, dus besloten om dat maar eens te gaan checken op zaterdag 9 mei mits natuurlijk mijn andere twee favorietjes uit Bulgarije terug zijn :luvlove:.

Volgens mij heb je gelijk Stiffie, ik kan me herinneren dat cindy zei dat ze iets ging vragen aan Angela over dr terugreis. Deze dame voldoet ook helemaal aan het plaatje (een heel mooi plaatje dus) dat Sonny beschrijft en die ik al voor jou had gespot!!;);)

c ya 9 mei (en 2 mei niet:confused::confused:)

Stiffmaster
29 april 2009, 14:55
c ya 9 mei (en 2 mei niet:confused::confused:)

Nee ik ben aan het afkicken :thefinger:thefinger

The Saint
30 april 2009, 21:03
Een 25 jarige Brunette welke vandaag haar 3e werkdag had ooit in the scene. Dit was duidelijk te merken bij aanvang van de sessie. Ik liet haar in het begin een beetje haar gang gaan. Ze moest nog even haar draai vinden en ving aan met wat standaard handelingen welke vrij teruggetrokken en aarzelend waren in uitvoering.

Met haar was het niet slecht maar ik kreeg haar niet los. Ik moet Sonny feliciteren, maar hij is dan ook een super ervaren ijsbeer die bovendien een goed woordje Russisch spreekt en ik slechts een paar volzinnen en veel losse woorden.
Ze heeft wel een superlichaam, prachtige gazelle-ogen en mooie lange bruine haren: het spiegelplafond maakte veel goed: wat een uitzicht!
Ze kan goed masseren en is idd uitstekend bedreven in de fellatio. Doggystyle is hemels. Spijtig dat ze weinig of geen emotie toont (bij mij toch) tijdens alle intieme handelingen.
Ondanks haar schoonheid en haar talenten denk ik dat deze prachtmeid deze job niet lang zal doen....

Ze trekt veel op met haar landgenote Olga (die wel wat lijkt op de Tsjechische Heidi uit GT maar dan wat kleiner). Die 2 hebben wat afgebabbeld en ik denk dat Olga haar veel wil bijbrengen wat er allemaal belangrijk is in saunaland als dvp. Olga gaf over alle dvp's in de bar commentaar aan Angela met veel gebaren.
Die Olga blijkt wel een toppertje te zijn: Bredero-waarmee ik de meeste tijd ben opgetrokken- kan dat uit eigen ondervinding bevestigen :D

Megaboob
8 mei 2009, 22:52
Haarkleur/-lengte : Bruin, lang (stijl)
Lengte dame : ca 170 cm /55 kilo
Postuur/Cupmaat : Slank / B-C
Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits
Leeftijd : 26 jaar?
Service: zeer goed, pzc, nmc, zeer intensief tongzoenen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 40,-

Vandaag deze nieuwe mooie dame gespot, en met haar naar de kamer geweest. Lieve Russin, die al 13 jaar in Duitsland is naar eigen zeggen, en dus goed duits spreek. Heeft eerder bij Living room *kaarste) gewerkt zegt ze (wellicht Angela, kan iemand dat bevestigen?), maar wil de het nu sinds enkele dagen eens in Acapulco proberen.

Deze dame tongzoent echt zeer prettig en intensief, en pijpt ook prettig. Mooi lichaam, en erg vriendelijk. Goede sex, ze doet lekker mee. Ze vond het ook lekker dat ik aan haar tepels likt een zoog. Ze heeft siliconen (via de tepel geimplanteerd, vakwerk van de dokter!), ziet er mooi en natuurlijk uit, nu een B-C cup, in juiste proportie met haar lichaam. Naservice ook goed, nog een vriendelijke afscheidszoen gekregen bij vertrek.

:D

blauwebeer
9 mei 2009, 19:04
Vandaag deze nieuwe mooie dame gespot, en met haar naar de kamer geweest. Lieve Russin, die al 13 jaar in Duitsland is naar eigen zeggen, en dus goed duits spreek. Heeft eerder bij Living room *kaarste) gewerkt zegt ze (wellicht Angela, kan iemand dat bevestigen?), maar wil de het nu sinds enkele dagen eens in Acapulco proberen.
Deze dame tongzoent echt zeer prettig en intensief, en pijpt ook prettig. Mooi lichaam, en erg vriendelijk. Goede sex, ze doet lekker mee. Ze vond het ook lekker dat ik aan haar tepels likt een zoog. Ze heeft siliconen (via de tepel geimplanteerd, vakwerk van de dokter!), ziet er mooi en natuurlijk uit, nu een B-C cup, in juiste proportie met haar lichaam. Naservice ook goed, nog een vriendelijke afscheidszoen gekregen bij vertrek. :D
Een gelijkaardige ervaring had Blauwebeer ook met een ander ex-USSR-etje. Gelukkig had deze evenwel geen siliconen :tietjes:

Bb :wink:

The Saint
9 mei 2009, 19:37
Haarkleur/-lengte : Bruin, lang (stijl)
Lengte dame : ca 170 cm /55 kilo
Postuur/Cupmaat : Slank / B-C
Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits
Leeftijd : 26 jaar?
Service: zeer goed, pzc, nmc, zeer intensief tongzoenen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 40,-

Deze dame tongzoent echt zeer prettig en intensief, en pijpt ook prettig. Mooi lichaam, en erg vriendelijk. Goede sex, ze doet lekker mee.

Ik ben -net als Sonny- met deze dame op kamer geweest in Living Room waar ze idd werkte onder de naam Angela. De persoonsbeschrijving klopt in ieder geval en haar service lijkt erop vooruit te gaan in Living Room in vergelijking met mijn ervaring dan toch.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16679

Megaboob
16 mei 2009, 00:13
Dame vandaag ook weer gespot, en ze lachte zeer verleidelijk naar Megaboob... dus beloond met een (wederom) zeer goede sessie!

Dame gaat me vaker zien!

Da, Da, Da!

Megaboob
24 juni 2009, 18:15
Gisteren was megaboob in aca. Daar zat deze schone dame al op hem te wachten :D

De verleiding niet weerstaan, en weer met haar naar de kamer geweest. Er zijn slechtere dagen! Het is een hele mooie dame, ze herkende me nog, en liet dta op een positieve manier merken ook. Knuffelgehalte was hoog, sex van goed nivo. Heerlijk klaargekomen bij deze schoonheid.

Ze ziet me zeker nog vaker!

Jünther
6 juli 2009, 19:20
Schoonheid pur sang; heeft klasse (alleen die kauwgum, hè)

Big30
6 juli 2009, 19:50
Angela LR in de echt verbonden met Alexandra ACC!

:wink::wink:

Jorah Mormont
6 juli 2009, 21:07
Met Angela wil ik zeker vaker naar de kamer:smile:

Heren, bedankt voor deze nuttige informatie!

Nu begrijp ik waarom ik haar de laatste tijd niet meer in LR heb gezien. Ze zit dus nu in Acapulco. De sessies welke ik met haar had staan nog diep in mijn lust-geheugen gegrift. Moet ik toch maar eens snel een keer naar Acapulco:rofl:

Megaboob
6 juli 2009, 22:13
Hoi Sonny,

Ja, deze Russische dame is echt zeer mooi, en heeft ook een goede service. Ik heb haar vandaag weer kort gezien in Aca, helaas was ze al weer weg voor ik er de kamer me eop kon. Ik zie je graag een keer bij Acapulco!

:D Megaboob

Megaboob
6 juli 2009, 22:20
Voor de liefhebber, er staat een prachtige video van haar op:

http://www.videoladies.de/Videos/Bundesweit/Hostessen/Velbert-Wuppertal-Angelika-Saunaclub-Acapulco-2373877-1.html

Echt niet te versmaden!

At your service, megaboob!

limbo11
16 oktober 2009, 06:50
Ze zat aan de bar en ik kon mijn ogen niet van haar afhouden, een prachtig perfect figuur en een paar grote donkere ogen.
Ze stelde zich voor als Angelica.
Haar gevraagd op een bank te gaan zitten en gevraagd of ze kussen deed wat ze beaamde.
Op de kamer echter weinig kussen maar haar prachtige borsten vergoeden veel.
Zoals in een vorig bericht omschreven was haar service niet slecht maar ook niet goed. Fo niet erg diep maar haar grotje was heerlijk om te likken waarbij ze echter niet erg veel reactie gaf. Het neuken was wel goed, vooral toen zij boven op me ging zitten en ik tijdens het wippen haar borsten kon kneden.
Uiteindelijk met de hand laten afmaken.
Daarna kreeg ik een heel verhaal over FO, dat zij dat liever niet deed maar dat de meisjes dit in ACA moesten doen omdat ze er anders uitgegooid werden.
Herhalingsfactor niet aanwezig want haar service is schijnbaar afhankelijk van de vorm van de dag cq de klant.