PDA

Volledige versie bekijken : Noëlle (Duitse, ex LR)

Tiga
10 mei 2009, 10:00
Haarkleur/-lengte : blond (peper en zout), lang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank, B
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : Schaamstreek
Service: PZC, NMC, Zoenen
Voordelen: zeer mooi
Nadelen: geen tongzoen...
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50

Dame heb ik al vaker gezien in LR en wellicht ook andere clubs. Is vaak in gezelschap van Dana en lijken qua postuur erg op elkaar. Toevallig hadden ze dezelfde roze high heels aan. Als Denise (ex PHG) naast haar staat zou je denken dat het zussen zijn met engig leeftijdsverschil natuurlijk.

Noëlle is erg mooi, heeft alle clubs in Dld gezien vertelde ze en werkt alleen in het weekend. Service was ok, geen hoogvlieger, zoenen zonder tong, pijpen erg lekker, zonder handen en langdurig, intiem was lekker met deze prachtige dame. Verder weinig spectaculair. Ik kon haar niet meteen terugvinden op het forum maar het zou me niks verbazen als ze al ergen beschreven is (nee het is niet de mooie Noëlle uit VV nu).

Rex
10 mei 2009, 12:15
Ik herrinner me deze Noëlle nog uit GT. Afgelopen vrijdag avond ook met haar geweest.

Absoluut een zeer mooie meid. Ze is wel een beetje rustig, maar daar had ik een trucje voor door samen met Denise en haar eerst ff een wodcaatje redbull te drinken zodat er toch wat gesprekstoffen werden gewisseld ( tja de wachttijden voor de sleutel waren weer eens opgelopen tot minimaal een half uurtje......). :eek:

Zoenen is beperkt, maar het pijpwerk is van een zeer hoog niveau, waardoor ze de schade van het zoenen m.i. meer dan goed maakt. Lekker langdurig en rustig met veel gevoel heerlijk die duitse helm bewerken met haar tong, heerlijk. Ook liet ze haar gewillig beffen, zodat we op een gegeven moment lekker met elkaar bezig waren. :love2:

Voor het neuken deed ze wat gepflegde creme in haar doosje een bracht ze ook wat van deze creme aan om mijn inmiddels gemummificeerde schwanz.....Neuken was lekker met haar. Dit enigzins frele meisje cowgirl en missionaris geneukt omdat doggy iets te hard was voor haar naar mijn bescheiden mening.

Vond een halfuurtje te weinig, daarom lekker met haar een uurtje genoten.

Zeker een leuke, mooie meid om eens een keertje mee plezier gehad te hebben, maar een herhaling zal denk ik lang op zich wachten. Het was zeker niet slecht, maar om nu te zeggen, WOW geweldig, fantastisch, nee dat vind ik een te groot compliment.........

Carpe Momentum
5 juni 2009, 09:29
Ik kan me bij bovenstaande commentaren aansluiten. Mooie meid. Sympathiek en een correcte service. Daarbij steken haar pijpkwaliteiten duidelijk boven al het andere uit. Voor de rest kon ik niet echt opgewonden van haar raken, maar dat ligt duidelijk aan mij. Gewoon niet mijn ding.

:wink:

Dennis
10 augustus 2009, 05:57
Deze Noëlle werkt nu in Acapulco.

Ik had eerst een andere blondine op 't oog, maar Noëlle kwam voorbij lopen en haar mooie lijf en sexy koppie deden mij van gedachten veranderen.

Freddy K, mijn geheugen als het gaat om FKK's (hij kan zich tot aan 't begin v/d jaartelling herinneren met wie hij of ik naar de kamer ben geweest, hoe vaak en waar. Zie ik een mooie meid lopen, zegt 'ie : "Heb je al geneukt in ..... (vul FKK in)"). Die Freddy K kon mij melden dat deze dame eerder in GT en LR had gewerkt, hetgeen Noëlle mij naderhand tijdens een gesprekje ook bevestigde. Ze vond Acapulco prettiger, want in GT werd teveel gejaagd. In Acapulco was het rustiger en prettiger om te werken en de klanten "in Ordnung" (haar woorden).

Op de kamer gewoon gedegen FKK-sex. Daar ligt je dan op bed en een bloedmooie meid zuigt (zonder condoom) aan je lul :tongue:. Even later steek je je leuter in haar kutje. Heerlijk!

Overall een mooie meid. Ze is wat gereserveerd en heeft duidelijk haar bedenkingen bij een deel v/d clientèle van de FKK's. Ik kon me daar wel in vinden overigens.

ijsbeer2121
1 november 2009, 17:35
Vandaag was Noelle weer in Acapulco, met het resultaat dat ik een mooie sessie met haar had :)

Het is een leuke meid, inderdaad niet bijzonder wild in bed maar met erg goede pijpkwaliteiten wat voor mij veel goed maakt. :biggrin:

Helaas vertelde ze dat ze niet al te veel meer werkte en zelfs verder wilde minderen/stoppen :mad: Hoe kunnen we haar tegenhouden?

seksenfun
1 november 2009, 17:52
Met grote reserve te nemen natuurlijk maar we houden haar hoe dan ook niet tegen, beste vriend en hopen dat zij een heerlijk leventje kan opbouwen zonder dit beroep ;).

egon, Dr. Rammler
2 november 2009, 12:25
Vandaag was Noelle weer in Acapulco, met het resultaat dat ik een mooie sessie met haar had :)

Het is een leuke meid, inderdaad niet bijzonder wild in bed maar met erg goede pijpkwaliteiten wat voor mij veel goed maakt. :biggrin:

Helaas vertelde ze dat ze niet al te veel meer werkte en zelfs verder wilde minderen/stoppen :mad: Hoe kunnen we haar tegenhouden?

Frage hat diese Frau ein "Arschgeweih" ???

egon, Dr. Rammler
2 november 2009, 12:27
Haarkleur/-lengte : blond (peper en zout), lang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank, B
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : Schaamstreek
Service: PZC, NMC, Zoenen
Voordelen: zeer mooi
Nadelen: geen tongzoen...
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50

Dame heb ik al vaker gezien in LR en wellicht ook andere clubs. Is vaak in gezelschap van Dana en lijken qua postuur erg op elkaar. Toevallig hadden ze dezelfde roze high heels aan. Als Denise (ex PHG) naast haar staat zou je denken dat het zussen zijn met engig leeftijdsverschil natuurlijk.

Noëlle is erg mooi, heeft alle clubs in Dld gezien vertelde ze en werkt alleen in het weekend. Service was ok, geen hoogvlieger, zoenen zonder tong, pijpen erg lekker, zonder handen en langdurig, intiem was lekker met deze prachtige dame. Verder weinig spectaculair. Ik kon haar niet meteen terugvinden op het forum maar het zou me niks verbazen als ze al ergen beschreven is (nee het is niet de mooie Noëlle uit VV nu).

Hi Tiga !

Hast sicher meine Suchmeldung gesehen ! könnte sie es sein ??

Gruss Egon

ijsbeer2121
7 november 2009, 08:33
Nein, kein 'Arschgewei', aber schon ein Tatoo im Nacken (Chinesische Schriftzeichen) und ein Tatoo auf dem Bauch an der linken Seite.

egon, Dr. Rammler
8 november 2009, 11:59
Nein, kein 'Arschgewei', aber schon ein Tatoo im Nacken (Chinesische Schriftzeichen) und ein Tatoo auf dem Bauch an der linken Seite.

danke, aber meine ist es nicht :confused:

Gruss Egon :wink2: