Volledige versie bekijken : Juliette ex-Freude
The Saint
11 mei 2009, 09:01
Naam : Juliette
Nationaliteit/Taal : Russisch/Duits
Leeftijd : midden 20?
Haarkleur/-lengte : half lang blond haar
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : C
Tatoeages/Piercings : 1 op de schouder
Service: pzc, nmc, voorzichtig tongzoenen
Voordelen: zeer goede pijpster
Nadelen: te gehaast
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek: /
Ze zocht me op toen ik aan de ingang van de kino stond. Met haar grote blauwe ogen,(te) zwaar geschminkte oogleden, maar vooral met haar superzachte lichaam wist ze me te strikken. Ze stelde zich voor als Juliette uit Moskou maar woont al negen jaar in Duitsland.
Ik vroeg of ze tongzoende: ze bevestigde dat maar op kamer was het maar een beleefdheidstongzoentje: al snel zakte ze naar beneden en in het pijpen is ze wel meer dan gemiddeld. Ze nam er ook haar tijd voor. Heerlijk gevoel ook als ze bovenop zit, ook reversed was het lekker om vervolgens over te gaan tot missionarishouding... ik had nog geen zin om klaar te komen en vertraagde het tempo wat... maar zij dacht dat ik niet kon klaarkomen, ze deed het rubbertje eraf en begon me weer te pijpen en af te trekken, toen greep ik in en heb ik me lekker tussen haar mooie zachte borsten klaargereden.
Hoewel het allemaal lekker aanvoelt, lijkt het me toch een afwerkertje, eerder dan iemand die de tijd voor je neemt; het gaat allemaal wat te vlug. Voor mij dan ook geen herhalingsgevaar.
Ze heeft het ook nog geprobeerd in PHG (2 dagen) en in LR (1 dag). Ze werkt nu een maand in de GT en heeft het hier prima naar haar zin, zo zei ze me.
thesickboy
11 mei 2009, 09:47
Vorgige week ook een gesprekje mee gedaan en ondanks het russische keurmerk toch niet mee naar de kamer gegaan. Ben blij dat de saint even een proefsessie heeft gemaakt.
Juliette blijft op mijn lijstje voorlopig gemarkeerd als 'misschien'
:rolleyes::wink:
MeesterMixer
11 mei 2009, 20:00
Ben een liefhebber van Russiche, maar deze dame nu enkele keren gedag gezet, maar naar mijn idee teveel "verduitst". Haar oudere vriendin (Desy) is een stuk warmer en geeft wel de bekende russiche service! :D
choko
27 november 2009, 09:09
Gisteren een bezoek gebracht aan GT. Het was lekker druk en een prima verhouding dames en ijsberen. Was daar rond 17:00 en eigenlijk meteen Juliette tegen het lijf aangelopen. Ze had een witte visnet stocking aan en zal er heerlijk uit. Had de bovenstaande berichten gelezen en was dan ook niet meteen in vuur en vlammen. Ben na het omkleden en een kopje koffie toch bij haar gaan zitten. Ze zag er echt leuk uit, niet zoveel make-up, strak lichaam (zeker voor een 30+ met kind). Heb me laten verleiden om de sleutel te halen en zeker zonder spijt. Op kamer was ze heel teder en heerlijk tongzoenen. een geweldige blow job zonder handen overigens. Het lijkt erop dat ze ondertussen wat beter haar best is gaan doen in vergelijking tot de berichten hierboven. Ik heb me heerlijk vermaakt. Na afloop was het ook niet snel inpakken en wegwezen, ze nam de tijd voor een babbeltje al heb ik het gevoel dat ze niet alles begrijpt. Hierdoor wordt herhalingsgevaar groot.
CLUBSPORT
25 april 2010, 09:58
Ik liep alweer meer dan 2 uur rond , had effe van de zon genoten buiten op een van de ligbanken en vond het maar eens tijd worden voor wat actie op 1 van de kamers.
In oktober vorig jaar heb ik eens kort met haar gebabbeld maar tot een kamersessie kwam het toen niet .
Ze wierp mij een lieve verleiderlijke glimlach toe van afstand terwijl ik aan de bar stond te kletsen met Desouza.
Mijn aandacht was getrokken en ik dacht : deze lekkere dame zoek ik zo wel even op :tongue:
Daar dacht zij anders over en 10 tellen later stond ze al naast me .
Gezegend met een knap toetje, prachtige glimlach , heerlijk figuur ,en 2 mooie borsten is ze een lust voor het oog :tongue:.
Ze wierp al haar vrouwelijke wapens op niet al te subtiele wijze in de strijd , sloeg een arm om haar heen en drukte haar heerlijke lichaam tegen me aan .
Jammer dat ze vervolgens wel heel snel met de sleutelvraag komt en ik maande haar tot kalmte .
Ik vermoedde even met een afwerkster van doen te hebben maar vond haar zo lekker dat ik maar besloot de gok te wagen .
We belanden in de grote kamer naast het atrium dus ruimte zat .
We begonnen rustig aan met wat zoenen wat ze wel goed doet maar niet echt intens , daarop volgde een pijpsessie die ze bijna in slowmotion uitvoert met veel gevoel en met tussendoor nog verleiderlijk oogcontact zoekend , dit is het gedeelte waar ze naar mijn mening in uitblinkt.
vervolgens nog verschillende standjes gedaan beginnend met cowgirl en reversed cowgirl , daarna gewisseld en ook nog effe doggie en missionaris afgewerkt .
na de halve kamasoutra te hebben afgewerkt uiteindelijk klaargekomen over haar borsten .
Deze gok pakte goed uit ,ze is zeker geen afwerkster en heeft een prima service in huis .
herhalingsgevaar is erg groot .
Pelpinda
17 augustus 2010, 23:35
Haarkleur/-lengte :
Juliette heeft middenlang blond haar
Lengte dame :
Juliette is nauwelijks 160 cm lang
Postuur/Cupmaat :
Juliette is slank en heeft een kleine B-cup met hulp van buitenstaanders
Nationaliteit/Taal :
Juliette spreekt naast Russisch in GT Duits
Leeftijd :
Juliette ziet er jong uit maar zal toch wel 30 of plus zijn
Tatoeages/Piercings :
Let ik altijd weinig op tenzij de date matig of slecht is.
Zeker is dat ze een vrij grote navel piercing heeft met allerlei steentjes, een goudkleurig ringetje door haar linker tepel en een hele serie kleine piercings in haar linker boven-arm die in groot gebied hiervan beslaan.
Service:
Ik heb niets gevraagd maar heb gezoend, ze heeft gepijpt, ik heb haar gebefd en we hebben heerlijk in missio geneukt.
Andere zaken zou ik momenteel niet weten.
Voordelen:
Uitstekende service met top meid
Nadelen:
Niet van toepassing
Tijdsduur : al snel 50 minuten tot een uurtje (shame)
Prijs :
Slechts 50 euro's
Extra’s bij het bezoek:
Haar genotstijd trek ze van de tijd af
Som bij "service" alle diensten die de dame verleent even op .
zoenen, beffen, pijpen, neuken en mss nog veel meer....
Note Big30: Paspoort door Befbeer aangemaakt waarvoor dank!
De beschrijving van deze dame in de voorgaande rencensies nog eens doorlezende, dan kan ik haast niet anders concluderen dat ik met deze Juliet afgelopen maandag 16 augustus binnen GT-gelederen heel erge leuke uren mocht beleven. De voorgaande recensenten hebben niets teveel gezegd; een giga leuke meid die haar vak meer dan verstaat.
Big30
18 augustus 2010, 00:00
De beschrijving van deze dame in de voorgaande rencensies nog eens doorlezende, dan kan ik haast niet anders concluderen dat ik met deze Juliet afgelopen maandag 16 augustus binnen GT-gelederen heel erge leuke uren mocht beleven.
Ik denk, niet te zeggen weet 100 % zeker dat de Russische Juliette die momenteel in GT is niet deze Juliette is, dus ik laat het topic ook hier staan.
Groet,
Big30
Pelpinda
19 augustus 2010, 11:29
Ah, ok, ik meende uit de recensies enige overeenkomsten te lezen, maar uiteraard wist/weet ik het niet 100%. Wel kan ik zeggen dat de dame in kwestie, waaraan ik refereerde, zeker de moeite waard is.
Fritzzz
31 augustus 2010, 20:36
ze is dr weer...voor de liefhebbers van de betere blowjob...:teuflisch:
CLUBSPORT
1 september 2010, 00:23
en afgelopen zaterdag met haar op herhaling gegaan , ik had verschillende heerlijke mogelijkheden die luisterden naar de namen efy ( aan de gokautomaat ) Ela (niet van gekomen ) en een mij onbekende dame die mij zeer kon bekoren maar ik wist haar blik niet te vangen .
uiteindelijk richting Juliëtte gelopen en haar aangesproken , van het een kwam het ander en 10 minuten later belandden we samen op de kamer .
het was al weer een aantal maanden geleden en veel details waren me alweer wat ontschoten , ze is geen wilde tijgerin die je alle hoeken van de kamer laat zien , het gaat allemaal op een rustige zwoelle manier , heerlijk ingetogen maar met het nodige gevoel ,een prima afwisseling voor het wat ruigere werk .
lustman
12 november 2010, 23:53
Juliette zag er super geil uit vandaag. Een brede smile op haar gezichtje en een mooi maagdelijk wit kleedje. Ik werd er wild van. :tongue: Begonnen met het klassieke voorspel , even geneukt en dan beslist om de sessie te eindigen met een FT. Deze dame beschikt over zeer goede orale kwaliteiten , dus ideaal voor een FT. Geweldig gekomen in haar zuigende mondje. Deze dame heeft zich ondertussen ook toegelegd op anale massage. Nu nog leren slikken dan is de cirkel rond. :hah:
CLUBSPORT
14 november 2010, 11:44
Wat zag ze er gisteren weer heerlijk uit met haar verleiderlijke glimlach en gekleed in haar korte blauwe rokje .
ik was zelf echter niet van zins met haar te kameren maar Rudi leek haar wel leuk te vinden , ik besloot hem een handje te helpen:rolleyes: en stuurde haar op hem af , het leek te lukken dus liep ik tevreden weg :) , even later zag ik haar toch weer alleen lopen :confused:
mischien zijn mijn koppelkwaliteiten toch niet zo goed :rolleyes:
Vince
26 november 2010, 14:32
Uitstekende kandidate. Vingertje in de poepenol, heel actief en neemt graag initiatief!
Rob10
20 januari 2011, 20:28
Indedaad, kan pijpen als een......? Maar dat deed ze vandaag in Freude39
BefBeer
1 april 2011, 21:16
Dit lijkt uit een andere discussie te zijn gehaald.
Waar staat die?
Ik kan niet weten waar die staat.
Ik wilde nml over Juliette schrijven ......
BefBeer
laplagne
1 april 2011, 21:52
Twee zielen, één gedachte. Ik heb onlangs ook mogen stoeien met de voormalige pijpkampioene uit Moskou. Wat was dat een prima ervaring. Ik heb Juliette de afgelopen jaren op z'n tijd in Golden Time gezien, maar het was er nog nooit van gekomen. Ze had weer haar witte out-fit met gaatjes aan en dat maakt haar helemaal uitdagend. Heb je eenmaal aan Juliette kenbaar gemaakt dat je met haar naar de kamer wil, dan is succes en geilheid bij mevrouw verzekerd. Wat kan die Juliette pijpen zeg: in Golden Time een goede tweede achter de Duitse Lisa. Toch zien waarschijnlijk veel ijsberen Juliette over het hoofd, maar deze Russische stoeipoes mag je niet missen!
gignnl
2 april 2011, 02:09
JUliette kwam ik tegen in Freude in Bochum,is ze dan weer terug in GT?
mennen2010
2 april 2011, 08:18
Is dit Milana?:)
Big30
2 april 2011, 12:32
Dit lijkt uit een andere discussie te zijn gehaald.
Waar staat die?
Ik kan niet weten waar die staat.
BefBeer
Het bericht van pelpinda stond eerst bij een andere Juliette die gestopt is. Vandaar dat het bericht daar weggehaald is. Kan zijn, zie info gignnl dat deze dame zowel in GT als Freude opduikt.
Kan iemand een paspoort van deze dame aanmaken?
BefBeer
2 april 2011, 21:59
Aangezien ik een heerlijk rendez-vous met dit toppertje had zal ik proberen deze vraag in te willigen.
Haarkleur/-lengte :
Juliette heeft middenlang blond haar
Lengte dame :
Juliette is nauwelijks 160 cm lang
Postuur/Cupmaat :
Juliette is slank en heeft een kleine B-cup met hulp van buitenstaanders
Nationaliteit/Taal :
Juliette spreekt naast Russisch in GT Duits
Leeftijd :
Juliette ziet er jong uit maar zal toch wel 30 of plus zijn
Tatoeages/Piercings :
Let ik altijd weinig op tenzij de date matig of slecht is.
Zeker is dat ze een vrij grote navel piercing heeft met allerlei steentjes, een goudkleurig ringetje door haar linker tepel en een hele serie kleine piercings in haar linker boven-arm die in groot gebied hiervan beslaan.
Service:
Ik heb niets gevraagd maar heb gezoend, ze heeft gepijpt, ik heb haar gebefd en we hebben heerlijk in missio geneukt.
Andere zaken zou ik momenteel niet weten.
Voordelen:
Uitstekende service met top meid
Nadelen:
Niet van toepassing
Tijdsduur : al snel 50 minuten tot een uurtje (shame)
Prijs :
Slechts 50 euro's
Extra’s bij het bezoek:
Haar genotstijd trek ze van de tijd af
Som bij "service" alle diensten die de dame verleent even op .
zoenen, beffen, pijpen, neuken en mss nog veel meer....
Nu dan mijn eigen verhaaltje:
Tussen 2 afspraken in net nog even tijd voor een 'sauna-tje' in GT. Hopende mijn oude Magdalena weer eens aan te treffen, deze club binnengegaan en mijn metamorfose volbracht.
Rustig de katten uit de boom, krukken en kamers en de hutjes gekeken onder het genot van diverse espresso's, watertjes maar een Magdalena was niet te spotten. Natuurlijk toch voor de zekerheid voor een second-best zitten neuzen en slechts enkele poppetjes zouden in de smaak kunnen vallen. Ik hield er ook al rekening mee dat ik mss geheel onverrichte zaken het pand zou verlaten.
Redelijke laat voor mijn tijdvenster waarbinnen ik tot actie zou kunnen overgaan en zonder enige drang daadwerkelijk vandaag te moeten scoren, viel me een klein meisje op dat rustig tegen de achterwand achter de bar zat.
Ze is erg rustig, niet opdringerig of jagend. Gekleed in redelijk veel stof t.o.v. veel van haar collega's nml in een soort babydoll-achtige dessous dat ook haar buik verhulde.
Zou ze een dikke of lelijke buik willen verhullen?
Met een glaasje in mijn hand op haar af gestapt en een gesprekje aangevangen. Erg rustig en zeer vriendelijk. Zeer mooie ogen en een klein kraaienpootje als ze lacht. Helemaal goed zo te zien op de nog niet geziene zaken na.
Kreeg gewoon voldoende positieve signalen om het gokje te wagen en vroeg haar een sleutel te halen.
Op de grote kamer beland en in 'kostuum naakt-geboren' geen enkele tegenvaller te bespeuren aan deze meid. De dressing van deze meid had dus met gemak 'luchtiger' gekund!
De borstjes zijn op een zeer esthetisch manier licht onder handen genomen door een door voor geëigende professional en door deze amateur keurmeester top bevonden terwijl hij niets van kunst moet weten normaal gesproken.
Heerlijk zoenen met veel lip- en slechts een matige tong-inbreng is precies waar deze beer van houdt. De turbo tongzoen als een cementmolen (door velen als het summum gezien) is een afknapper en het is zoveel beter als er met gevoel gewerkt wordt niet als een bouwvakker.
Een orale verwenning harerzijds was een uit hoogste regionen in pijpland en ze zou het ook uren hebben volgehouden was mijn inschatting. Aangezien ik het op deze manier beslist geen uren kon volhouden en ik andere zaken voor ogen had, heb ik dit onderbroken voor befbeurt. Hier kwam ik ten eerste een ontzettend mooi poesje tegen. Zelden zo'n mooi poesje gezien met toch stevige lippen zonder een uitdragerij te zijn.
Het beffen bracht weldra een gans andere situatie in beeld. Juliette was niet meer de leider van de spel maar kon niet anders dan zich overgeven en genieten tot het hoogste niveau. Er was daarna ook een tijd niets meer mogelijk. Juliette moest met enig beleid langzaam weer op aarde terugkeren vooraleer ze weer aangeraakt kon worden.
Natuurlijk heb ik deze fase rustig in acht genomen en pas toen reflexen niet meer al te hevig waren, langzaam op intieme toenadering als man en vrouw ingespeeld. We hebben een heerlijke missio gehad waarbij we beiden klaarkwamen en dit was gewoon TOP! Haar afkoelingsperiode heeft ze duidelijk van de te betalen tijd afgetrokken; dat is top!
Als Juliette ook nog moeder is, is dit de perfecte MILF! En ga ik weer naar haar toe!!
Anders ga ik gewoon ook weer naar haar toe!!
BefBeer
Zou volgens info youppie afgelopen weekend in VV gespot zijn. Denk dat ze wat aan het toeren is en dat ze wel weer in GT zal opduiken, dus laat haar maar staan, of ze moet structureel in een andere club blijven.
Condomo
10 juli 2011, 01:32
Juliette was vrijdag in GT. Wat een sexbom. Het duurde even voor ik van de explosie was hersteld.
Daarna met twee Russische schoonheden naar de kamer gegaan om dit nog te kunnen evenaren...
laplagne
14 juli 2011, 09:16
Laplagne vierde afgelopen vrijdag zijn verjaardag met een beachparty in Zeeland, maar ik had gewoon naar Golden Time moeten gaan. De rentree van Juliette had zeker ook een mooi kado kunnen zijn. Toegegeven dat ik een voorliefde voor Russische vrouwen heb, maar Juliette is een absolute topper. Hopelijk kunnen we haar tijdens het zomerreces in Bruggen houden: ik heb met haar afgesproken om in de 'zomer' eens lekker in de tuin te gaan stoeien. Het woord 'sexbom' is echt op z'n plaats. Dank voor de update!
Rob10
1 januari 2012, 13:45
Afgelopen vrijdag was ze er weer die sexbom, goed toeven met haar in een hut:biggrin:
felrops
23 juni 2012, 12:41
Vrijdag met de Russische Juliette op de kamer beland. Vrouw die er alles aan doet om het naar je zin te maken. Intens en ongeremd zoenen, alsof je de laatste man op deze aardkloot bent. Ze laat zich ook erg gewillig beffen. Prostaatmassage en eierlecken maken ook deel uit van het pretpakket. Ja, Juliette wist me een heel tijdje bezig te houden. Nadien nog in verschillende posities geneukt. Juliette is absoluut een meisje dat de klant veel teruggeeft voor zijn centjes. Een aanrader dus. Voor mezelf echter wel beperkt herhalingevaar, omdat tussen ons de persoonlijke chemie ontbrak. Maar dat ligt dan ook voor minstens 50% aan mezelf. Toen ik met deze Juliette op de kamer lag, even met nostaligie teruggedacht aan de JULIETTE (Rusland ook, destijds PHG & Relax). Later op de dag naar de kamer met Larissa: technisch misschien niet beter dan Juliette, maar door de goede onderlinge klik wel weer een wervelende sessie met vaststaande herhaling. Maar nogmaals, deze Juliette weet hoe ze een man moet verwennen.
laplagne
6 juli 2012, 10:37
Laplagne heeft tijdens de White Summer Party weer eens ouderwets lekker met Juliette liggen stoeien. Bij binnenkomst gelijk maar toegeslagen aangezien mevrouw - ze is inmiddels de dertig gepasseerd - het niet al te laat kon maken. Zoals reeds eerder geschreven bij Juliette is succes verzekerd. Ik gaf haar een kleine fooi en toen gingen bij deze voormalige pijpkampioene uit Rusland de remmen helemaal los. Tip van de dag: Juliette werkt meestal op maandag en vrijdag.
bosbeer
6 juli 2012, 13:35
Laplagne heeft tijdens de White Summer Party weer eens ouderwets lekker met Juliette liggen stoeien. Bij binnenkomst gelijk maar toegeslagen aangezien mevrouw - ze is inmiddels de dertig gepasseerd - het niet al te laat kon maken. Zoals reeds eerder geschreven bij Juliette is succes verzekerd. Ik gaf haar een kleine fooi en toen gingen bij deze voormalige pijpkampioene uit Rusland de remmen helemaal los. Tip van de dag: Juliette werkt meestal op maandag en vrijdag.
Ik heb haar de laatste tijd ook regelmatig op woensdag gezien. Maar betaal jij altijd vooruit dan?
laplagne
9 juli 2012, 22:02
Natuurlijk niet. Dan zou ik vermoedelijk een primeur in Golden Time hebben. Neem soms - en in dit geval bij Juliette - mijn geld mee naar de kamer. Daarom kreeg ik op de kamer een toegift van deze topper. Werkdagen van de dames zijn inderdaad net zo onregelmatig als het weer deze zomer in Nederland.....
Ascari
12 januari 2013, 00:32
Juliette is weer terug in Freude! :)
Ascari
20 januari 2013, 17:32
Juliette
Die Russische die ik eerder in de eethoek had gezien was wel vrij en niet veel later zat ik naast haar op een bankje. Ze stelde zich voor als Juliette. Ze kwam mij bekend voor maar ik kon haar niet helemaal plaatsen (ik kwam er pas op de kamer achter dat we eerder met elkaar hadden gespeeld :hammer:). Wel Russisch zoals ik al had gedacht en ze zag er van dichtbij nog mooier uit. Ze had super mooie ogen, vraag me niet naar de kleur want op dat moment was ik zo geil dat ik allen nog mij naam kon stamelen. Verder had ze licht bruin lang haar, heerlijke tieten en een lekker kontje. Ze had een lichtblauwe korset aan maar "haar jongens" had ze gelukkig niet verstopt en naar goed Freude gebruik had ze ook geen slipje aan :biggrin:. We kletsen wat en voordat ik het wist waren we al aan het zoenen, een beetje voorzichtig, doch aangenaam. Ze friemelde mijn badjas los en begon mijn jongeheer oraal te verwennen. Ik masseerde haar zachte billen en probeerde niet afgeleid te raken door haar Russische collega die in het bankje tegenover ons zat. Het voorproeven was afgerond en Juliette ging een sleutel halen. Ik had om een kamer gevraagd, die waren helaas allemaal bezet en werd het een fickbox achter de kino.
Juliette prepareerde het bed en trok alvast mijn basjas uit. Het korsetje had zij ook als uitgetrokken, ik trok haar naar mij toe en we begonnen te zoenen. We verplaatsen ons snel naar het bed en zij kwam bovenop mij liggen. Eerst lekker gezoend vervolgend bracht ze haar jongens in stelling boven mij gezicht. Ik begreep de hint en lebberde een voor een haar tieten af terwijl mijn handen haar billen masseerden. Ze kreunde dankbaar en begon daarna mij tepels te likken terwijl zij haar lichaam strak tegen mij aandrukte. Ze maakte haar weg naar beneden en begon mijn ballen te verwennen om mij vervolgens te pijpen. Ze had een goed ritme te pakken, redelijk diep maar geen deapthroat. Ik vroeg haar in 69 te komen en ik bemerkte dat haar poesje al nat was geworden. Juliette heeft een zeer gevoelige clitoris, daarom kan je haar niet als een idioot likken. Ik begon eerst voorzichtig en voerde langzaam het tempo op. Zij zoog aan mijn lul, terwijl ik rustig verder likte. Ik kreeg wel het gevoel dat ze wilde komen maar het wilde nog niet helemaal lukken. Ik veranderde mijn tactiek en zoog op genotknobbeltje terwijl ik haar ook met mijn tong stimuleerde. En ja haar na een paar minuten begon Juliette wast meer geluid te maken, de rillingen liepen haar over het lijf, haar poesje maakt meer vocht aan en toen kwam ze klaar. Ik zal heus wel eens in de maling zijn genomen door een dame maar dit leek mij wel "the Real deal". Ze sprong van mij af trilde nog wat na. Als dank legde ze haar hand op mijn wang en zoende zij mij teder. Toen ze weer bij haar positieven was haalde ze een condoom tevoorschijn, stroopte deze met haar kleine handjes om mijn lul en kwam in cowgirl bovenop mij. Eerst voorzichtig, daarna was het meer uitbundig. Ze kon dit niet heel lang volhouden dus wisselden we naar doggy. Ik schoof mijn lul voorzichtig bij haar naar binnen en hield mij vast aan haar heerlijke billen. Na een paar minuutjes wisselde we naar missio. Ik neukte haar in een rustig tempo terwijl ze ie haar hand op haar clitoris hield. Deze was blijkbaar nog steeds (over)gevoelig. Ik neukte rustig pakte door en pakte haar beide handen beet en drukte deze tegen het bed aan, ik voerde het tempo op en niet veel later spoot ik mijn eerste lading van de dag in het condoom.
Wat een heerlijke meid is dit toch. Ok ze is de dertig gepasseerd maar ze ziet er nog steeds goed uit. Voor het echte beukwerk is ze niet geschikt, echter heeft ze wel genoeg troeven in handen om er een geile sessie van te maken. Juliette maakte mijn apparaat weer schoon en kwam naast mij liggen. We kletsten nog over Nederland en verlieten vervolgens weer de kamer.
lustman
31 mei 2013, 20:38
Deze dame herkende ik nog ( na meer dan 2 jaar ) en daarom werd dit de afsluiter. Zeer goede sessie met een hoog academski oralski ! Verder super geile atmosfeer !
Ascari
1 juni 2013, 01:48
Volgens is er nog een draadje van deze dame en kan deze samengevoegd worden: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22492-Juliette-ex-GT&p=177269#post177269
The Saint
26 oktober 2017, 09:45
Gisteren na 8 jaar weer op kamer beland met deze Russische. Ze heeft nog niks van haar blowjobkwaliteiten ingeboet. Je zou niet zeggen dat ze al een eind in de 30 is. Tongzoenen behoort nu ook tot haar standaardpakket.