PDA

Volledige versie bekijken : Elisa (Roemeens, voorheen Palace en PHG)



Jerry
11 september 2006, 21:37
Naam : Elisa

Haarkleur/-lengte : bruin glad haar, schouderlang

Lengte dame : 1.80m , prachtige lange benen.

Postuur/Cupmaat : slank, B/C-Cup schitterend echt

Nationaliteit/Taal : Roemeens (Moldavisch) , goed Duits en Engels

Leeftijd : ongeveer 22 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed , pijpen en neuken

Elisa is prachtig lang, lllllaaaange benen, bruin haar, girl-next-door toet, met haar hakken aan keek ik tegen haar op, en begon ik vanzelf te blaffen, had een wit topje aan en een rood rokje rond haar bevallige kont - de deal ging professioneel prettig, op de kamer hield ze wat af met zoenen ( ze zei later dat als ik geen uien had gegeten dat ze dan wel zou zoenen, daar had ze gelijk in, de bef hield ze ook wat af), ze pijpte echter zeer voortreffelijk met full touch tot ik begon te jammeren, schitterend kutje heeft ze, daarna in de missionaris, een uitstekende lig op zo'n lange meid, lekker nauw, zag zelfs nog kans om kreunend klaar te komen ook, wowwwwwwwwww
20 minuten + op de kamer.

Elisa, 4 jaar in Dld, komt uit de Palace in Frankfurt, zo maar eens een een paar dagen in PHG.
Letterlijk vertelde ze mij, "in die paar dagen dat ik hier ben zijn minstens 40% van de mannen de zelfden".
Ze wil weer terug. Reuze lekker geneukt trouwens.

Horny_one
12 september 2006, 07:21
Nog enkele aanvullingen op haar paspoort:

Tatoeage: Linkerschouderblad

Verdere kenmerken: klein spleetje tussen voortanden

Jerry
13 september 2006, 09:15
In de Amerikaanse Duitsland (Frankfurt)-club is langbenige Elisa (Alica/Elize) algemeen goed bekend.
FKK World, vroeger in Atlantis ook nog, Palace, ze weten precies over wie we het hebben :plapper:

bergm550
17 december 2007, 16:39
Elisa heeft inderdaad ook een tijdje gewerkt in Goldentime. Maar nu werkt ze eigenlijk alleen nog maar in Frankfurt. Op 2 december was ik in Palace (Frankfurt) en trof haar daar.

Inderdaad, het is een prachtige meid. Ze heeft op het moment bruin haar wat haar natuurlijke kleur is, alhoewel ze heeft het ook een keer geblondeerd. Ze heeft inderdaad prachtige borsten en is goed in bed. Ze zoent ook erg goed, maar ze zei wel een keer tegen me dat ik een beetje teveel zoen, en dat vond ze niet zo prettig. Volgende keer zal ik me wat inhouden.

Ze spreekt goed Engels en Duits, en het is een ideale dame om bijvoorbeeld 1 tot 2 uur mee naar de kamer te gaan. De tijd vliegt om met haar.

bergm550
10 januari 2008, 16:27
Hallo,

Ik was op 5 januari j.l. in Palace, maar Elisa was er helaas niet. Heeft iemand haar daarna nog gezien in Palace of in een andere club?

bergm550
21 januari 2008, 11:42
Hallo,

Ik was op 5 januari j.l. in Palace, maar Elisa was er helaas niet. Heeft iemand haar daarna nog gezien in Palace of in een andere club?

Ik was in Palace op 19 januari, en Elisa was er ook. Mooie sessie met haar gehad.

bergm550
17 juli 2008, 07:17
Elisa was afgelopen zaterdag in Goldentime. Ze zag er wederom beeldig uit met haar mooie borsten en lange benen. Een beeldige vrouw om te zien en ook goed op de kamer.

The Saint
11 mei 2009, 16:37
Ik heb al meermaals deze dame gespot in gt maar niemand van mijn aanwezige mede-ijsberen (gisteren) kent haar: ze is er nochtans vaak; ze heeft wel opvallend weinig klanten.

Het is een grote stevige dame(1m75) met lang bruin haar; je kan haar qua lichaamsbouw vergelijken met Asia (Yula phg) en heeft ook grote hangende borsten; ze lijkt mij een Duitse. Ze heeft een mooi gezicht, maar echt vriendelijk kijkt ze niet... en durft wel eens zeggen dat de mannen te veel babbelen en te weinig :fuck:

Zakkenleger
11 mei 2009, 16:57
Als je interesse hebt in haar, waarom spreek je haar dan niet aan?

Als je niet met haar naar de kamer wilt, wat maakt het dan uit wie het is?

;)

The Saint
11 mei 2009, 17:37
Als je interesse hebt in haar, waarom spreek je haar dan niet aan?

Als je niet met haar naar de kamer wilt, wat maakt het dan uit wie het is?

;)

Het is niet echt een vriendelijke dame, maar ik wil gewoon weten wie het is, mss is haar service wel oké. En als er toevallig iemand haar naam kent, hoef ik niet onnodig mijn tijd en die van haar te verspillen. Maar je hebt wel overschot van gelijk in je argumentatie.
Yula bv kijkt altijd heel koel, maar op kamer is het een heel lieve meid. Als je haar ziet zitten, ga je haar niet meteen aanspreken.

Ik stond ook op het punt Kandy aan te spreken, maar wist niet dat het haar was: ik had haar niet herkend; bij haar draadje stond er een foto die ik nochtans al gezien had, maar er ging geen lampje branden toen ik haar zag: ze is nog niet veel veranderd.

MeesterMixer
11 mei 2009, 20:05
Waarom je het precies wilt weten weet ik niet, maar ik denk dat je de Tsjechische dame bedoelt die altijd rond de kino hangt. Heeft lang bruin haar, soms een bril op, vaak een visnet aan. Is altijd aan het mopperen, en is dan ook nog verbaasd dat ze met haar attitude geen klanten heeft. Juist zij zou door een positieve houding haar toch wat mindere looks moeten compenseren om uberhaupt iemand zo gek te krijgen de kamer met haar op te gaan.

joepie
11 mei 2009, 20:27
Lijkt wel een lerares met bril die bedoel je denk ik is vaak met regina.

MeesterMixer
11 mei 2009, 20:31
Lijkt wel een lerares met bril die bedoel je denk ik is vaak met regina.

Klopt, loop vaak met landgenootjes zoals Regina.

joepie
11 mei 2009, 20:57
Zit vaak bij kino en zegt dat ze heel geil is als ze dat zeggen met die uitstraling daar bedank ik voor.:freu:

Picasso 1
11 mei 2009, 21:13
Ik denk Elisa: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3225&highlight=elisa
Hopelijk laat je je contact met een dame niet afhangen van recensies.

The Saint
11 mei 2009, 21:26
Ik denk Elisa: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3225&highlight=elisa


Idd, de beschrijving klopt perfect: toch vreemd dat deze dame heel weinig klanten had zondag.

Anyway thx Picasso

case closed

CLUBSPORT
12 mei 2009, 20:11
heb je haar meerdere keren op zondag gezien saint ?
ik heb namelijk een vermoeden welke dame je bedoelt en ik zag haar op zaterdag ook , de beschrijving klopt inderdaad maar weet het niet zeker.
zal haar bij een volgende bezoek eens aanspreken

lma
25 mei 2009, 00:16
afgelopen zaterdag ook Kennis gemaakt met Elisa.
Nadat ze wel heel veel tijd besteed had aan haar pre sales toch maar met haar op het hemelbed terecht gekomen.
Alhoewel mijn vorige date nog niet lang afgelopen was, had ze heel snel mijn jongen terug in de juiste positie.
Verder uitgebreid kussen, en vooral langdurig beffen, daar genoot ze wel van, of anders kan ze zo het theater in. Klaarkomen was er niet bij, maar het was wel heel aangenaam.
Daarna van haar pijpkunsten genoten. Op mijn vraag niet geneukt, maar wel pijpen tot het einde.
Al bij al een heerlijke meid, en was ik nog vergeten, met prachtige, echte borsten:freu:

The Saint
5 juli 2009, 21:27
Ik denk Elisa: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3225&highlight=elisa


Mss kan deze dame naar GT verplaatst worden.

Elisa werkt nu al een hele tijd terug in GT. Ze trekt vooral op met haar landgenote Edith. Elisa is een heel mooie dame: ze lijkt sterk op de Poolse Asia van figuur maar dan wel met lang bruin haar.
Gisteren had ze het heel druk maar bij een volgend bezoek zal ik zeker eens bij haar aankloppen:D Ze heeft trouwens een natuurlijke D-cup waarmee ze altijd ontbloot rondloopt.

The Saint
5 juli 2009, 21:32
Ze eet zelfs de lustpillen van Ace2. Zonder argwaan graaide ze in de zak die ace2 haar aanbood. Ik zal eens kijken of de privélessen die ik bij hem zal volgen op haar het juiste effect zullen hebben.

thijmen
7 augustus 2009, 22:47
Op deze zeer warme dag een beetje verkoeling gezocht aan de bar maar daar stak Elisa een stokje voor. Ze kwam met haar mooi lijf naast en tegen mij aan staan en begon mij te strelen en drukte haar heerlijke borsten tegen mij aan. haar handen gingen op ontdekkingsreis en nadat ze begon te zoenen was ik verloren en had ik al non verbaal ja gezegd op de kamervraag. Op de kamer stonden wij heerlijk tegen elkaar aan tot Elisa mij plotseling echt op bed duwde en duidelijk liet merken dat ik aan de beurt was. ze dook er bovenop en nam echt het initiatief en ze wilde mij laten voelen dat ik niet veel te vertellen had en dat ze mij te grazen zou nemen. lekker stevig vastpakken domineren. Heerlijk gevoel leverde dat op maar het spreekt mij ook aan en ik deed mee in het stevig aanpakken en bepalen. Het werd zodoende een geile stoeipartij die ik winnend heb afgesloten door haar op haar rug liggend en in bedwang houdend stevig te nemen nadat ik haar ook van achteren had genomen. heel apart om zo overvallen te worden maar geeft je wel de gelegenheid om ook stevig aan te pakken. Kortom Elisa is een hele mooie en dus ook verrassende vrouw.

Bart
25 januari 2010, 11:01
Mijn dag zat er gisteren eigenlijk op, wist niet meer zeker of ik naar huis zou gaan of toch nog kameren. Daar kwam Elisa tussen mijn benen staan. Mijn jonge heer gaf gelijk het antwoord kameren dus.

Elisa is zeker een sterke vrouw en een vakvrouw, maar dat blijkt wel uit haar indrukwekkende staat van dienst.

Even kort zoenen en ze verplaatste haar aandacht naar beneden. Met een heel aparte pijptechniek ging ze te keer alsof zee en wedstrijdje aan het doen was. Ze ging duidelijk voor de FT-variant. Dan ben ik niet de lulligste.

Maar door een combinatie van “laatste ronde’ en de ijverig pijpwerk heb ik zelf nog even hand en span diensten moeten leveren. Aan het einde slobberde zelf alles lekker op en bleef nog best wel een tijdje doorpijpen.

Daarna nog leuk nagebabbeld maar omdat ik de indruk kreeg dat de teller door zou lopen daar maar een einde aan gemaakt.

Leuke meid, maar geen herhalingsgevaar.

Bart

joepie
22 februari 2010, 01:11
Joepie was gister (zondag) ook in gt en moest weeeeeeer cola drinken ff 2 uurtjes met roemeense meegeweest was gezellig en weet haar naam niet maar maakt nie uit. houdoe. :freu:

Big30
22 februari 2010, 23:33
We beleven een uniek moment in de historie van IJBF! Joepie maakte zojuist bekend dat hij zich de naam van de dame weer herinnert! Elisa dus ;).

joepie
22 februari 2010, 23:41
Ja joepie kreeg ineens de naam door het was de roemeense ELISA. :freu: Ik denk dat die ingeving van boven komt .