PDA

Volledige versie bekijken : Lady Gaga geeft na de seks haar valse wimpers weg

RAUL7
18 mei 2009, 16:28
Wie van bil gaat met Lady Gaga, krijgt een bijzonder souvenir. "Als ik een minnaar of minnares heb, laat ik mijn valse wimpers achter op hun hoofdkussen. Als een soort aandenken" :rolleyes:.

Kleren uit om publiek te doen zwijgen
De 23-jarige zangeres van 'Poker Face', die voordien als burleske danseres aan de bak kwam, wijt haar ranzige imago aan een incident in een bar toen ze als zangeres een doorbraak probeerde te forceren.

"Ik had wat gedronken die avond. Ik wilde nieuwe nummers brengen en ik droeg een schitterende outfit. Ik weigerde echter te beginnen zingen terwijl iedereen nog zat te kletsen, en ik vond er niets beter op dan mijn kleren uit te trekken. Ik zat aan de piano in mijn ondergoed, dat deed hen wel zwijgen", verklaart ze in het Britse magazine Independent.
"Daar en toen heb ik besloten wat voor soort popartieste ik wilde worden. Het ging om een performance, een kunstvorm, en dat wil ik blijven uitdragen".

Geen personage
Gaga, die voor elke show last heeft van plankenkoorts en moet kotsen, zegt ook dat ze een perfectioniste is. Het grootste misverstand over haar, vindt ze zelf, is dat ze een rol zou spelen. "De grootste misvatting over mij is dat ik een personage zou zijn. Dat als de lichten uit zijn en de camera's weg, ik verander in een pompoen. Niets daarvan. Ik maak muziek en kunst en design, de hele dag. Ja, ik was mijn gezicht en ik ga ook wel eens slapen, maar als ik wakker word, ben ik altijd Lady Gaga".

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/857987/2009/05/18/Lady-Gaga-geeft-na-de-seks-haar-valse-wimpers-weg.dhtml