PDA

Volledige versie bekijken : Alisha (Albaneese)

Jorah Mormont
18 mei 2009, 22:13
Naam: Alisha

Haarkleur/-lengte : Geblondeerd met zwart / Halflang

Lengte dame : 1,70m

Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

Nationaliteit/Taal : Albanië / Duits

Leeftijd : 23

Tatoeages/Piercings : Weet ik niet meer

Service: NMC, PZC, Zoenen en pure PSE (ze doet geen FT)

Voordelen: Stunner puur sang

Nadelen: Luidruchtig

Tijdsduur : 0,5 uur

Prijs : 60,00

Alisha, Artemis zaterdag 16 mei 2009

De sessie met Alisha kan ik kort inleiden en citeren:plapper:

De inleiding beschreven door Extince:

Op enig moment stonden we bij een pilaar het feestgedruis te aanschouwen, toen een begeerenswaardige dame zich een plaatsje veroverde een meter of vijf bij ons vandaan. We waren begeistert. Sonny was duidelijk toe aan een nieuwe kamergang en viel zowat in katzwijm bij het zien van zoveel verleiding. Maar, verwend als hij is, had hij ditmaal geen zin om zelf actie te ondernemen. Meneer wilde verleid worden. Afijn, daar was deze dame al aardig mee bezig. Betekenisvolle blikken onze kant op werpend, af en toe een nonchalant ogende maar uiterst doorknede pose aannemend, wist ze vier begerige oogjes op haar gericht te houden. Ik zette mijn trots opzij, liep op haar af en maakte een praatje. Dit was Alicia uit Albanie. Warme stem, veel oogcontact, plagend handje tegen mijn arm, deze dame is het spel der verleiding machtig op een ingehouden manier, totaal niet pushy, zij weet dat gedoseerd remmen juist gelijk staat aan gasgeven. Ik smolt haast, maar was nog niet toe aan een nieuwe kamerronde. Nadat ik haar iets plagends influisterde over de hitsige staat van mijn wandelmaatje (), gebaarde ze naar hem en was het ijs gebroken. Het volgende beeld op mijn netvlies was Sonny die haar innig tegen zich aandrukte. Ik zag dat het goed was en vervolgde mijn rondgang door de bar.

De Sessie:

Alisha nam al snel het hef in handen, geen poot tussen te krijgen. Direct vol kopkluiven en geil pijpen. Ik wilde deze dame ook beffen en toen ging het "lös"

Ik citeer........

"Leck meine Mussie mit deine tonge" ..."Mach mich geil mit deine Tonge".. "Du Geile mussie lecker"... "Weiter" ..."Weiter"..."Weiter" ... "Du machts mich geil"
"Weiter du geile sau"... "Leck mich"..."Leck mich"..."leck mich".. "Weiter"..."Weiter"..."Weiter'' ..."Ja".."Ja'".."Ja''.."Ja""......."Jaaaaaaaa"

"Ich drehe durch":rofl::rofl::rofl:

Bijna had ik haar een kussen op haar hoofd gedrukt, om te voorkomen dat heel Artemis zou uitlopen naar onze kamer.

En ik maar denken dat ik de beste mussie lecker van Duitsland zou zijn:baby2:, totdat mijn illusie de grond in werd geboord. Extince ging ook met haar en kreeg hetzelfde relaas over zich heen....Weg illusie:heul:

Alisha..........PSE met een Stunner

Meer kan ik er niet van zeggen..pfff.
Sonny:wink:

thesickboy
19 mei 2009, 11:18
Meer kan ik er niet van zeggen..pfff.

Het zegt genoeg....;)

Jorah Mormont
5 juni 2009, 10:09
Alisha heb ik gisteren getroffen in Golden Time. Een leuke verassing.

Ze was gisteren zo gek als een deur. In de bar heeft ze samen met Manel een ware dans-act weggeven. Natuurlijk met haar de kamer op geweest, waarbij ik dit maal er bij haar op aandrongen heb, dat de wanden van een blokhut minder geluiddicht zijn als een doorsnee kamer in Artemis. De snapte de hint:smile2:

De sessie was weer pure PSE! Wat een lekkere meid, deze Alisha.

Ze is tijdelijk in Gloden Time. Zaterdag gaat ze naar de party in Harem