PDA

Volledige versie bekijken : Politie met zwaailicht door het rood om frieten niet koud te laten worden

RAUL7
20 mei 2009, 14:27
In het Nederlandse Assen hebben twee vrouwelijke politieagenten misbruik gemaakt van de zwaailichten van hun politiewagen. De dames zetten de lichten op om door het rood licht te kunnen rijden. Niet om een overval te verijdelen of een dief te achtervolgen, maar om te voorkomen dat hun frieten koud werden.

De twee agentes hadden de frieten besteld, maar werden bij het afhalen gehinderd door een rood licht. Volgens getuigen zetten de twee vervolgens de zwaailichten op, om zo ongestoord hun weg te kunnen vervolgen.
De twee werden nadien door hun oversten aangesproken op hun gedrag.

http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand/aid833186/politie-met-zwaailicht-door-het-rood-om-frieten-niet-koud-te-laten-worden.aspx

Big30
20 mei 2009, 16:11
tsja in Nederland zijn we nog niet zo ver als in België waar de lichten in zo'n geval automatisch op groen springen :D!

:wink::wink:

rplover
20 mei 2009, 16:16
tsja in Nederland zijn we nog niet zo ver als in België waar de lichten in zo'n geval automatisch op groen springen :D!

:wink::wink:

Nog net niet, maar als je al voor Nederlandse frietjes (lees: PATAT :hammer:) door het rood licht moet rijden :confused:
Volgens mij kan dat enkel zijn voor de satésaus, die is wel lekker :D

erpee :wink:

Goedemorgenallemaal
20 mei 2009, 22:24
Nog net niet, maar als je al voor Nederlandse frietjes (lees: PATAT :hammer:) door het rood licht moet rijden :confused:
Volgens mij kan dat enkel zijn voor de satésaus, die is wel lekker :D

erpee :wink:

Die van mij zijn het waard hoor....
Ik snap de ophef niet, politie rijdt wel vaker zo, met nog minder reden.