PDA

Volledige versie bekijken : Nelly (Roemenie)

MiniME
23 mei 2009, 10:54
Dit lieve en leuke meisje al de hele dag gespot en mee geflirt. Na het eten zaten we bij toeval(?) naast elkaar op dezelfde bank en zo in gesprek geraakt.

Typisch Roemeense lolita (zoals er heel veel van zijn in Oase, ook uit Bulgarije) dus met superfiguur, lieve lach en zeer zacht en aanhankelijk.

Dat laatste doet ze wat met afstand, maar voor de rest prima sessie op de kamer, inclusief striptease dansje vooraf :cool:

Cijfer: 9, ook gezien de goede after sales.

=================

Naam: Nelly

Nationaliteit/taal : Roemeens / Engels

Leeftijd : 21 jaar

Haarkleur/lengte : Zwart / kort

Lengte : 1.62m

Postuur /Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage /Piercing : geen

Service : PZC, NMC, Tongzoenen en beffen

Extra : lieve lolita

Nadelen: houdt wat afstand

MiniME
31 mei 2009, 10:46
Ook Nelly was weer aanwezig. Het begint allemaal lief, maar toen ik na 1 uur nog niet met haar op de kamer was geweest, werd ze ronduit vervelend: begon alsmaar te zeuren, en haar lach verdween compleet toen ik het ook nog eens in mijn hoofd haalde om met een andere dame de kamer op te gaan. Cijfer flink naar beneden bijgesteld, jammer, want net als Mirabella (ook erg goed, maar kijkt alsmaar chagreinig, zeker als je niet met haar gaat) heb je dan totaal geen zin meer in deze dame. Ze moeten toch ook merken dat als je dergelijk gedrag vertoont, de omzet dramatisch afneemt.........