PDA

Volledige versie bekijken : dubbele nicks

rplover
23 mei 2009, 18:30
Ik was net toevallig aan het kijken naar wat topics, en nu ziet mijn oog dat "snuffelpaal" gesperrt is, geband dus. Voor alle duidelijkheid, snuffelpaal is Dalton. Wie dat niet zag, was blind.

Mijn vraag, wat doen we nu met Fritzel en zijn talrijke vrienden? Of mag de forumleiding wat meer?
Wat met Zakkenleger en Randy?
Wat met Vuile Harry?
Wat met Gatenvuller?
Ik noem maar enkel de meest voor de hand liggende, ken er nog zo een vijftiental die onder meerdere nicks opereren.

Waarom mogen sommigen het forum WEL bedotten en anderen niet?

Ik hoop echt dat dit geen wraak op Dalton is, omdat hij tegen het liefje van de grote baas openlijk (al dan niet onterecht, dat laten we in het midden) de strijd aangaat... .?

Als dit geen schoolvoorbeeld van meten en wegen met twee maten en gewichten is.

Big30
23 mei 2009, 18:50
In vind geen berichten van Randy op dit forum ook niet van Vuile Harry ook niet van gatenvuller.

Je opmerking over Fritzzz is vrij insinuerend. Alsof er hier sprake zou zijn van een dubbele nick.

Dubbele nicks zijn niet toegestaan tenzij er nadrukkelijke redenen voor zijn zulks ter afweging door de forumleiding.

Groet,
Big30

Zakkenleger
23 mei 2009, 18:55
In vind geen berichten van Randy op dit forum
...

Randy heeft wel berichten op dit forum uiteraard :D (want gebombardeerd tot erelid), maar is zelf helaas dood en begraven:heul:. (Het lijkt WW3 wel :eek:.)

Dat heeft ZL uit zeer betrouwbare bron vernomen:rolleyes:. Een wederopstanding van Randy is uitgesloten.

Als ZL bij Big30 een verzoek mag doen voor een extra nick, dan kan hij met zichzelf gaan ruziemaken en hebben jullie geen last van hem. Deal? ;)

Big30
23 mei 2009, 19:00
Randy heeft wel berichten op dit forum uiteraard :D (want gebombardeerd tot erelid), maar is zelf helaas dood en begraven:heul:. (Het lijkt WW3 wel :eek:.)

Dat heeft ZL uit zeer betrouwbare bron vernomen:rolleyes:. Een wederopstanding van Randy is uitgesloten.

Als ZL bij Big30 een verzoek mag doen voor een extra nick, dan kan hij met zichzelf gaan ruziemaken en hebben jullie geen last van hem. Deal? ;)

Correcter geformuleerd: de nick Randy komt niet meer voor in de ledenlijst maar berichten van dit ere-LID zul je nog wel tegen komen!

Randy is dood lang leven ZL!!!

Ik wil best van jou last hebben hoor :D, ik lust je rauw :p!

m.vr.gr.,
Big30

rplover
23 mei 2009, 19:26

Zakkenleger is Randy, nadat hij van het forum gejaagd is, als moderator, niet meer of niet minder. Erelid in rust? Mijn twee melocakes.
Het blijft een dubbele nick op dit forum, en daar heeft Randy geen goede reden voor. Voor maten te naaien praat hij zich ook goed, maar hij weet wel dat hij de eikel en de sukkel genoemd wordt door Meiden waar hij een hoge dunk van heeft... .

Big30
23 mei 2009, 19:32
Zakkenleger is Randy, nadat hij van het forum gejaagd is, als moderator, niet meer of niet minder. Erelid in rust? Mijn twee melocakes.

Het is niet gepast hier leugens te verspreiden. Randy heeft zijn moderatorschap beëindigd. De reden waarom doet niet ter zake, maar valse info hierover verspreiden is not done.

m.vr.gr.,
Big30

Zakkenleger
23 mei 2009, 19:32
...
Ik wil best van jou last hebben hoor :D, ik lust je rauw :p!

m.vr.gr.,
Big30

Kom maar op de chat, maar geen chatban gebruiken dan :D:D:D

Big30
23 mei 2009, 19:33
Kom maar op de chat, maar geen chatban gebruiken dan :D:D:D

Heb je dan geen chatban :D:D:D??

:wink::wink:

Zakkenleger
23 mei 2009, 19:34
Heb je dan geen chatban :D:D:D??

Da's een kwestie van tijd met die ijverige mods, gelukkig heb ik nog een verzameling nicks :baeh:

rplover
23 mei 2009, 19:41
Da's een kwestie van tijd met die ijverige mods, gelukkig heb ik nog een verzameling nicks :baeh:
Je bent en blijft een matennaaier, en je handtekening is op jezelf van toepassing.
Meer heb ik niet over die vuile streken van je te zeggen, Randy :moon:

RAUL7
23 mei 2009, 20:50
Mijn vraag, wat doen we nu met Fritzel en zijn talrijke vrienden?

Wat met Vuile Harry?
Wat met Gatenvuller?

In vind geen berichten van Randy op dit forum ook niet van Vuile Harry ook niet van gatenvuller.

Je opmerking over Fritzzz is vrij insinuerend. Alsof er hier sprake zou zijn van een dubbele nick.

Dubbele nicks zijn niet toegestaan tenzij er nadrukkelijke redenen voor zijn zulks ter afweging door de forumleiding.

Groet,
Big30

Volgens mij zijn er veel meer met dubbele nicks dan die 3 die erpee opnoemt. Er zijn nog verschillende namen maar zolang er geen bewijzen zijn...:rolleyes:
Niet toegestaan door de leiding :confused:, kan zijn, maar neemt niet weg dat er beren met dubbele nicks zijn.

Zakkenleger
23 mei 2009, 21:02
Ik ben al blij dat ik 1 nickname en password kan onthouden :D.

janjanjan
23 mei 2009, 21:11
Ik ben al blij dat ik 1 nickname en password kan onthouden :D.

Een password is goed voor meerdere nicks hoor ;)

Zakkenleger
23 mei 2009, 21:24
Goeie tip! En als ik nou gewoon ZL1, ZL2, ZL3 etc gebruik, gaat dat opvallen? :D

Zakkenleger
23 mei 2009, 21:27
Het is niet gepast hier leugens te verspreiden.
...

Gooi dan maar 95% van de recensies weg :rofl:.

ZL, die alleen de naakte waarheid schrijft, al is het met dichterlijke vrijheid. :rolleyes:

rplover
23 mei 2009, 21:33
Gooi dan maar 95% van de recensies weg :rofl:.

ZL, die alleen de naakte waarheid schrijft, al is het met dichterlijke vrijheid. :rolleyes:
Vooral die van jou? Aan jezelf ken je een ander :moon:
.

Dalton
24 mei 2009, 04:24
Het spijt me om jullie mede te delen dat dalton echt niet snuffelpaal is en ik heb hier op dit forum maar een naam en dat is dalton.
Als de moderatoren naar het email adres kijken kunnen ze zien dat er verschil in zit.
Ik was bij iemand op visite en dat was snuffelpaal maar daar staan 4 laptops op tafel en automatisch tik ik het ijsberen forum in, en dan krijg ik altijd dalton op het scherm.
Maar deze keer was het snuffelpaal en dat zag ik pas toen ik begon te chatten en heb dat meteen gezegd op de chat dat ik dalton was.
Ik wilde me uitloggen als snuffelpaal maar dat ging niet meer omdat ze snuffelpaal geblokt hadden en met de mededeling dat het nooit wordt opgeheven.
Mijn zoon had zich ingelogd als snuffelpaal voor een tijdje terug, om te kijken wat ik natuurlijk uitspook op dit forum het maakt hem niets uit of hij erop kan of niet.
Maar waarom stond het er ook in het duits bij dat dalton,snuffelpaal geblokt werd.
Jullie weten toch dat ik duits een rottaal vind en misschien dachten jullie wel nu hebben we dalton mooi te pakken en kan hij niet meer op dit forum komen.
Maar toen ik 'snachts thuis kwam en de laptop die bij mij op tafel staat aanzette kon ik gewoon op het forum dus hieraan kunnen jullie al zien dat het 2 verschillende adressen zijn.
Ik heb natuurlijk helemaal geen verstand van deze dingen en mijn zoon die zit in die dingen en heeft voor mij deze laptop netjes opgestart en zodoende kan ik op dit forum komen.
Het tikwerk is voor mij geen probleem heb vroeger in dienst op de 1ste coak {centrale opleiding adminiestratief kader} in middelburg gezeten.
En de rest van mijn dienstijd in het bureelgebouw,behalve natuurlijk de vrije dagen, die werden heerlijk bij mijn lieve vriendinnen doorgebracht.
En die waren onder elkaar herrie aan het maken wie er aan de beurt was als ik thuis kwam om met die knappe en zeer intelligente knaap de koffer in te duiken.
Jullie weten natuurlijk allemaal dat het moeilijk is om bescheiden te blijven en vooral als je zo knap bent als die dalton letterlijk en figuurlijk .
IK ben voor al mijn opleidingen die voltooid zijn CUM LAUDE geslaagd en nadat ik aangenomen ben als ufo piloot ,wat ook een zware opleiding was,heb ik nog een baantje erbij genomen als bewaker van de ruimteschepen uit een melkweg stelsel enkele lichtjaren hiervandaan.

Big30
24 mei 2009, 04:39
Het spijt me om jullie mede te delen dat dalton echt niet snuffelpaal is en ik heb hier op dit forum maar een naam en dat is dalton.

Voor alle duidelijkheid, snuffelpaal is Dalton. Wie dat niet zag, was blind.

Ik vertrouw rp. Stuur een Im naar rp met tekst en uitleg, eventueel zal er een heroverweging plaats vinden.

Big30

Zakkenleger
24 mei 2009, 07:57
Ik vertrouw rp. Stuur een Im naar rp met tekst en uitleg, eventueel zal er een heroverweging plaats vinden.

Big30

:confused::confused::confused: Dit is toch aan de mods om te heroverwegen? Wat heeft een relnicht daar mee te maken? Dalton heeft denk ik al genoeg uitgelegd als ik zijn post hierboven lees.

Oh ik begrijp het al! Rp wordt mod! Dat kan lachen worden :D.

Jünther
24 mei 2009, 08:58
Gewoon een man zijn als iemand je ontmaskert: ZL is dus Randy.
Oh leuk, wist ik nog niet.

Ik was ooit Kwikmetkwak en Onnootje. Ik had het nodig omdat ik de discussies met LP-ROVER (waar zijn mijn singeltjes?) und 'das Ungeheuer Gabi' niet kon missen.
Gewoon toegeven, ben je d'r vanaf.

Tenzij je hele smerige spelletjes aan het spelen bent, of vast zit in een keten van zelfspinnende leugens. Dan heb je wat te verbergen.

thyraan1234
24 mei 2009, 09:09
Gewoon toegeven, ben je d'r vanaf.[

Nou dat heb ik ook eens gedaan.... Wat een tumult zeg... over niets denk ik dan achteraf.

Waarschijnlijk wordt er nu minder "verkrampt":D over gedaan..

En het wordt zelfs geaccepteerd ...Zie reactie Big30. "Dubbele nicks zijn niet toegestaan tenzij er nadrukkelijke redenen voor zijn zulks ter afweging door de forumleiding.":D:D

Zakkenleger
24 mei 2009, 09:56
Gewoon een man zijn als iemand je ontmaskert: ZL is dus Randy.
Oh leuk, wist ik nog niet.

...

Ik ook niet. :rolleyes: Dat krijg je nou met reincarnatie, van vorige levens weet je niks meer :D.

Toch even iets duidelijk maken: ZL heeft GEEN dubbele nicks. Nooit gehad ook. Wel heeft ZL een vorig account laten opheffen. Dubbele nicknames zijn gelijktijdig actieve nicks. Als een account is opgeheven is dat dus niet een geval van dubbele nicks. Valt ook niet mee voor sommigen, goede definities gebruiken...:rolleyes:

Ik ben zelf tegen dubbele nicks. Randy ook, lees maar na. De enige uitzondering voor mij is een mod: als hij zijn recensies wil scheiden van zijn mod activiteiten is een extra account wel makkelijk.

Voor de rest moeten mods zelf maar bepalen of ze dubbele nicks toelaten.

The Joker
24 mei 2009, 12:14
Dubbele (gelijktijdige) nicks zijn altijd kudt.
En zouden ook door de mod geblockt moeten worden.
Als je RP al niet aan kunt met 1 nick, wordt het met 10 nicks echt niet makkelijker :roll3:
Hoewel, ik ga ook maar ff 10 nieuwe nicks aanmaken, wel zo makkelijk bij de tombola, win ik tenminste weer eens wat :thefinger

rplover
24 mei 2009, 13:22
Dit is een schoolvoorbeeld van meten en wegen met twee maten en gewichten.
Ze noemen me onbeschoft, grof en een lafaard omdat ik dubbele nicks bekend heb gemaakt.
Dat van Dalton en Snuffelpaal, dat heeft Dalton me al duidelijk gemaakt, hij wist echt niet dat hij inlogde onder Snuffelpaal. Op dat moment echter krijgen de mods een log dat er een duister heerschap inlogt onder hetzelfde IP als Dalton. Is dat dan Dalton? Ja, soms wel, soms niet, dit was buiten het weten van Dalton om. Als ik dan schrijf dat het Dalton was, en daarna de verborgen nick van Big30 ontmasker, gaat zelfs Big uit de bocht, en gaat hij voort op mijn posting over Dalton en Snuffelpaal. Ik vind dit flauw, als je zelf net bent betrapt de schuld van een ban gaan afschuiven op mij? Ik heb dit pas geschreven nadat jullie Snuffelpaal hadden geband heren. Dus excuses moeten jullie ergens anders gaan zoeken.
Ik dank dan ook Big30 voor me te beschuldigen van iets, waar ik niks mee te maken heb.
Ik heb Dalton niet "betrapt" op wat dan ook. Jullie hebben "snuffelpaal" geband, dus neem jullie verantwoordelijkheid op.

Met andere woorden, als Dalton en erpee morgen tesamen inloggen in de Villa, krijgen de heerschappen ook een melding. Het is dus voor hen niet makkelijk de bedriegers te pakken. Ook al omdat je in Belgenland iedere 2 weken (ik iedere dag) een ander IP krijgt van je provider. Maar de server doet het dan weer wel goed, ha ha. Iemand aanstellen die op dubbele nick jaagt?
Moet ik wat leden voorstellen die er geschikt voor zijn? Keesroeiboot, Fritsssss, of misschien is er nog wel een onbetaalde job voor Randy weggelegd, maar daar paste hij vroeger al voor, dus zullen Kees en Fritsss het vuile werk moeten opknappen toch?

Ik ben ook van oordeel dat er geen enkele uitzondering mag gemaakt worden, de uitleg van Big30 hierover geeft de mods het recht te doen en laten wat ze willen, het is als een vrijbrief schrijven voor dubbele nicks van leden (waar zij dan kiezen dat die een dubbele nick mogen hebben of niet) EN een vrijbrief voor dubbele nicks van de mods themselves.

Ik ben, in tegenstelling tot Rany aka Zakkenleger, TEGEN dubbele mods. Dat het nu simultaan gelijktijdig is, of dat het nu het "geval" Randy is. Hij moet zich hier niet komen verdedigen, dat is gezeik en gezever van de hoogste irritante egotripperij. Eruit gegooid als mod, en dan nog een andere nick nemen nadat je met een groot blad hebt aangekondigd voorgoed te verdwijnen van dit forum. De naam "erelid in ruste" is dus verkeerd gekozen, en mag voor mijn part veranderd worden in "afgezette mod".

Jullie meten hier weer met twee maten en gewichten, zo kreeg ik gisteren het verwijt naar mijn hoofd gegooid van Big30 dat ik niet discreet ben. Nadat ik hem had gezegd dat hij Keesroeiboot was. Kijk, als je een andere nick aanneemt, moet je ook maar snugger genoeg zijn niet constant te liggen switchen van account. Gebruik dan twee browsers, zodat je gelijktijdig online kan zijn, dan valt het tenminste zo niet op.

Dubbele nicks, vragen we duidelijkheid aan de forumleiding, en mogen zij het wel, ons bedotten?
Ik vind Big30 een best aardige vent, dat weet hij goed genoeg, maar ook hij ontsnapt niet aan het schrijven onder dubbele nicks. Spijtig dit te moeten vaststellen. En dan moet ik hen nog geloven als ze beweren overal inkom te betalen?

Misschien moeten de heren moderators maar eerst eerlijk zijn ten opzichte van zichzelf, vooraleer ze snuffelpaal bannen.
Wat gaan ze dan doen met Keesroeiboot, Gatenvuller, Fritsss, Vuile Harrie, Stille..... (ik kan zo 15 verdachte namen opsommen, waaronder de tweede Tiga ook zit uiteraard - neen, Big, ik heb die naam niet nodig, zie dat zo ook wel..... .).

In dezelfde context heb ik dan ook onmiddellijk de tweede vraag: hebben deze "leden" ooit een vrijkaartje gewonnen en waarom? Als dit zo blijkt (en neen, ik heb geen enkele zin te gaan checken of die dubbele nicks al eens een tombola hebben gewonnen of niet) dan is er fundamenteel iets fouts. Want dan komt onmiddellijk de volgende vraag: hoe durven jullie, vrijkaarten voor leden weg te geven aan jullie zelf? Of aan mensen waarvan jullie weten dat ze nog een andere nick hebben? Dat is boerenbedrog, voor mij ontoelaatbaar zelfs.

Ik pleit dus voor een volledige jacht op dubbele nicks, en de dubbele onmiddellijk van de site af te halen. En neen, geen uitzondering voor Randy aka Zakkenleger. Ofwel Randy's berichten weg, ofwel die van Zakkenleger (hij zou van mij zelf mogen kiezen, maar boerenbedrog pleegt hij al lang genoeg).
Ik pleit dan ook voor eerlijkheid, en geen enkele uitzondering toe te laten.

Of overtuig me en noem me één situatie waar een dubbele nick wenselijk is.
Betrapt door vrouwlief? Dan wegwezen van het forum, dommerik.
Een mod wil recensies schrijven? Doen, modjes, iedereen mag recensies schrijven, ik schrijf mijn recensies ook onder mijn nick, heb geen andere keuze.
Privacy? Lacheeeeeeeeeeeeen.

Ikzelf kan geen enkele situatie bedenken, waar het toestaan van dubbele nicks toegelaten zijn.
En als moderators moeten jullie het goede voorbeeld geven, niet de boel zelf bedotten.

En ook ik weet dat Willem2 inlogt met andere users (die hem daarvoor de toestemming geven omdat ze zelf niet schrijven??????), totaal onnodig. Van mij mag hij de Sint, Zwarte Piet of een Kersthaas of een Paasei zijn, daar heb ik geen problemen mee, maar Knabbel, Pim of Babbel aan het account van Willem koppelen gaat me net iets te ver. En neen, ik heb het geeneens over Fritzel of andere duistere kloten, die wel verdacht veel van Willems DNA met zich meedragen. Naar het schijnt heeft Gabi zes vriendjes nu :D

Zo werd gisteren Big45 kwaad op me, en toevallig zaten Extince en Zakkenleger ook online op chat. Kwaad, omdat ik op chat hem doodleuk vertelde dat hij Keesroeiboot is. Kijk, dat is geen vorm van discretie, jullie mogen mij zeggen dat het indiscreet en ongepast, onbeschoft en grof is dit bekend te maken, en me verwijten te maken dat ik die dingen moet verzwijgen. Daar zeg ik maar één ding op: lees de recensies van Keesroeiboot erop na, en voel dan hoe we allen bedot zijn. Ik vind dat eerder ongepast dan de actie die ik ondernam. Het bekendmaken. Dit zou ik niet moeten bekend hebben gemaakt, want het zou niet mogen. En nu het grappige, ik zag dit echt pas gisteren, Big45, Kees viel effe uit zijn rol, en reageerde niet als Kees, maar als Big45. Dan kijkt een mens effe naar de ledenlijst, ziet geen Big, ziet twee minuten later Kees uitloggen, en Big verschijnen. Hoe onvoorzichtiger kan je dan zijn als mod, als je niet wilt ontmaskerd worden, anders knoeien, mannen, slimmer blijven dan het gepeupel is de boodschap, maar dat zijn jullie duidelijk niet.
Jagen op dubbele nicks, en eerst de eigen stal schoonmaken, dat is jullie opdracht, moderators, en niet "snuffelpaal" bannen, als jullie ALLEN een dubbele nick hebben, daarmee verheffen jullie zichzelf boven de rest uit, en dat mag enkel in een tiranniek regime. Nooit doen wat je je leden niet toelaat, ik noem dat ZakkenVullersGedrag.

Dus mijn vragen aan de forumleiding: wat met Keesroeiboot, Gatenvuller, Fritsss, Vuile Harrie, Stille, ...... , wat met de vrijkaartjes die een van deze heerschappen ooit zou hebben gekregen, wat met de eerlijkheid van de forumleiding, waarom meten/wegen met meerdere maten en gewichten?

Ik zie het nut van jullie dubbele nicks NIET in, wil deze helemaal niet inzien, en begrijp niet waar jullie het plezier halen met meerdere nicks te schrijven, ons bedotten dus.

erpee, lover, rp, rpl, rplover, erpeelover, RP, RPLover, RPL :wink:

phoenix
24 mei 2009, 13:59
je lijkt wel een klein kind rp.....tjionge wat een verhaal...ik neem niet eens de moeite om te lezen, al nemen mensen tien verschillende namen, dat is toch hun zaak.

RAUL7
24 mei 2009, 14:02
je lijkt wel een klein kind rp.....tjionge wat een verhaal...ik neem niet eens de moeite om te lezen, al nemen mensen tien verschillende namen, dat is toch hun zaak.

Maar je neemt wel de moeite om een belachelijke reactie te plaatsen, zonder het gelezen te hebben :rolleyes:!

rplover
24 mei 2009, 14:05
Consequent zijn, dat is hun zaak (lees: taak) :thefinger
En als je je de moeite niet getroost hebt het te lezen, hoe kan je dan schrijven "je lijkt wel een klein kind rp.....tjionge wat een verhaal...
Jij oordeelt dus zonder te lezen? :moon:

En neen, tien nicks nemen is niet hun zaak, tegen alle normen en waarden, boerenbedrog dus.

erpee :wink:

Dalton
24 mei 2009, 14:17
Waarom wordt snuffelpaal geblokt terwijl er diverse mod. vele andere namen hebben en er ook nog ijsberen zijn met dubbele namen die er speciaal gebruik van maken om ons voor de gek te houden terwijl dat met snuffelpaal per ongeluk ging.
Wat een beerput hebben jullie opengemaakt ik kan het bij mij thuis ruiken het stinkt nog erger dan wanneer foots een scheet laat die is er niks bij.
Wat een dom gelul van phea hij leest het niet maar geeft er wel kommentaar op indien je iets niet weet kan je er ook niet op reageren.
Dus heb je het wel gelezen en als je zo reageer ben je misschien ook wel een moderator,
wie zal het zeggen.

Zakkenleger
24 mei 2009, 14:34
Maar je neemt wel de moeite om een belachelijke reactie te plaatsen, zonder het gelezen te hebben :rolleyes:!

Valt wel mee. Bij sommige beertjes hoef je maar een maar woorden te scannen om te weten dat het onzin is. Die zijn zoooo voorspelbaar, zo op hun teentjes getrapt, zo weinig zelfreflecterend, het is zo triest dat het weer komisch wordt. Je drukt op een knopje en floep daar komt de volgende woordenbrei! Je zou haast denken dat ze niets beter weten te doen met hun leven :eek:.

Dus zo belachelijk vind ik Phea's reactie niet.

RAUL7
24 mei 2009, 14:37

Als hij het gelezen had... :rolleyes:. Wat wel belachelijk is, reageren zonder te lezen.

janjanjan
24 mei 2009, 14:40
Valt wel mee. Bij sommige beertjes hoef je maar een maar woorden te scannen om te weten dat het onzin is. Die zijn zoooo voorspelbaar, zo op hun teentjes getrapt, zo weinig zelfreflecterend, het is zo triest dat het weer komisch wordt. Je drukt op een knopje en floep daar komt de volgende woordenbrei! Je zou haast denken dat ze niets beter weten te doen met hun leven :eek:.

Je kunt het ook lezen, de ‘onzin’ eruit filteren en dan nog eens lezen wat er over blijft. In dit geval is dat allesbehalve onzin, RP heeft een duidelijk punt: waarom mogen mods wel dubbele nicks hebben en leden niet??

rplover
24 mei 2009, 14:41

De onzin komt van jou, kijk eens naar het topic: ik stel me even voor, je groteske afscheid als mod (volgens mij gedwongen ontslag, maar je hebt de eer voor jezelf mogen houden), je afscheid van het forum, en hoe je nu opschept met "erelid in ruste" en je nieuwe nick.
Je bent een schoolvoorbeeld van corruptie, en breek me de mond niet open, want toevallig weet ik hoe je bent afgezet als mod, Randy. maar dat doet even weinig ter zake als jouw nietszeggende reactie, gewoon de boel laten ontsporen zodat dit topic dicht gaat, en zo red je je ex-collega's van de waarheid over dubbele nicks te moeten toegeven.
Je bewijst hen een grote eer, misschien krijg je dan nog ooit een mooi onderschrift onder je nickname.
Een voorstel? "Van gedwongen troonafstand tot hielenlikker" (erpees vrije meningsuiting, en ver ben ik er niet naast)

Zakkenleger
24 mei 2009, 14:54
... waarom mogen mods wel dubbele nicks hebben en leden niet??

Dat is uiteindelijk aan de mods. Zij zijn de baas, of je het er mee eens bent of niet. Ik heb al eerder in dit draadje geschreven dat ik het geen probleem vind als een mod een aparte nickname gebruikt voor zijn recensies. Maar dat is maar 1 mening.

Maar degenen die zo fel tegen zijn, kunnen natuurlijk gewoon een eigen forum beginnen. :D

janjanjan
24 mei 2009, 14:58
Dat is uiteindelijk aan de mods. Zij zijn de baas, of je het er mee eens bent of niet. Ik heb al eerder in dit draadje geschreven dat ik het geen probleem vind als een mod een aparte nickname gebruikt voor zijn recensies. Maar dat is maar 1 mening.

Maar degenen die zo fel tegen zijn, kunnen natuurlijk gewoon een eigen forum beginnen. :D

Mij zal het een zorg zijn en mag iedereen zoveel nicks hebben als hij of zij wil. Leuk een schizofreen forum :thefinger
Echter wanneer mods wel meerdere nicks ‘mogen’ hebben wordt er met dubbele maat gemeten, het is toch een forum door en voor beren.

rplover
24 mei 2009, 14:59

Je sprak wel anders als modje destijds. Waarom ben je ook alweer "gestopt"?
Jij mag voor zijn, regels zijn er voor iedereen, en de mods mogen hier geen uitzondering op maken/zijn.
Maar daar is het jou niet om te doen, jij bent gewoon momenteel een hielenlikker. Sopijtig dat er geen nieuw postje als mod inzit? Daar wagen ze zich geen twee keer aan Randy :wink:

De mods de baas? Tja, in wat een forum van en voor leden zou zijn, waar ze zo hoog mee oplopen? Je schrijft meer onzin in drie zinnen dan ik kan in een tekst van drie bladzijden, vriend Randy :moon:

Zakkenleger
24 mei 2009, 15:26
...
Echter wanneer mods wel meerdere nicks ‘mogen’ hebben wordt er met dubbele maat gemeten, het is toch een forum door en voor beren.

Tja, dubbele maten, misschien wel, maar het punt blijft: wie het daar niet mee eens is, kan 2 dingen doen: de mods overtuigen van de dwalingen huns weegs (het is zondag tenslotte :D) of een eigen forum starten.

Heb je al eens aan een mod gevraagd waarom hij meer dan 1 account heeft?

rplover
24 mei 2009, 15:50
Tja, dubbele maten, misschien wel, maar het punt blijft: wie het daar niet mee eens is, kan 2 dingen doen: de mods overtuigen van de dwalingen huns weegs (het is zondag tenslotte :D) of een eigen forum starten.

Diegene die niet akkoord is, Randy, kan oprotten, dat moet jij toch weten.
Waarom ben je nu ook alweer "mod-af"? Of gaan we daar ook leugens rond verspreiden, daar ben je de beste in?
Je bent dit topic aan het volzeiken met onzin, om het te doen sluiten.
Mischien toch terug mod? Hou er rekening mee dat ze je de vorige keer geen centen wilden geven, dus nu ook niet :moon:

Waarom meer dan één acccount? Doet niet terzaken, iedereen gelijk voor de wet, hun wetten trouwens.
Begin jij een eigen forum, ik ken de naam al: www.matennaaiers.nl :green_smi

janjanjan
24 mei 2009, 16:30

Nee niet gevraagd, persoonlijk ook geen belang bij. Heeft ook weinig zin denk ik, hier openlijk op het forum dan. Kan me niet heugen dat een mod ooit publiekelijk hier, of op andere fora, zijn mening deelt en daadwerkelijk openheid van zaken geeft. En zodra het op overtuigen aankomt gaat de discussie te makkelijk over in drammen en zeuren. Oeps, ik krijg nu spontaan een hookers flashback :wink:

Zakkenleger
24 mei 2009, 16:39
@janjanjan, misschien kun je zelf mod worden hier! :D:D:D

'change the system from within', en zo.

janjanjan
24 mei 2009, 16:43
Misschien ben ik wel een alterego van W2 of was het nu Keesroeiboot of Babbel :thefinger

Horny_one
24 mei 2009, 18:08
Diegene die niet akkoord is, Randy, kan oprotten, dat moet jij toch weten.
Waarom ben je nu ook alweer "mod-af"? Of gaan we daar ook leugens rond verspreiden, daar ben je de beste in?
Je bent dit topic aan het volzeiken met onzin, om het te doen sluiten.
Mischien toch terug mod? Hou er rekening mee dat ze je de vorige keer geen centen wilden geven, dus nu ook niet :moon:

Waarom meer dan één acccount? Doet niet terzaken, iedereen gelijk voor de wet, hun wetten trouwens.
Begin jij een eigen forum, ik ken de naam al: www.matennaaiers.nl :green_smi

@rplover

Begin aub ook je eigen forum, en belangrijker... ben daar 24 uur per dag actief. Dan zit je hier tenminste niet continu te zuigen.

Elke keer kom je met dezelfde thema's: andere leden afzeiken, jouw strijd tegen de ondemocratische forumleiding en de financiele zaken rond het forum.

Als je het allemaal zo goed weet, begin dan zelf je eigen forum en lees het succes af van het aantal leden.

rplover
24 mei 2009, 18:24
@rplover

Begin aub ook je eigen forum, en belangrijker... ben daar 24 uur per dag actief. Dan zit je hier tenminste niet continu te zuigen.

Elke keer kom je met dezelfde thema's: andere leden afzeiken, jouw strijd tegen de ondemocratische forumleiding en de financiele zaken rond het forum.

Als je het allemaal zo goed weet, begin dan zelf je eigen forum en lees het succes af van het aantal leden.
Nog belangrijker, praat over de kwestie en niet naast de kwestie, beste.
Want blijkbaar is dat de bedoeling, volledig naast de kwestie praten, tot de essentie in het niets vervaagt.
Jij kan dus zeer goed zeiken en lullen.
Voor de rest weinig constructiefs, ook van jou, buiten je naam.

Die thema's zijn actueel en doen nu eenmaal terzake voor de geloofwaardigheid, daarom zijn onze vrienden van hookers afgescheurd, H1.
Maar ja, jij bent te veel bezig met erpee, om door het bos de bomen te zien

liefhebber
24 mei 2009, 18:26
Volgens mij is DIT wat HIER in dit draadje gaande is VELE malen erger dan de invloed van één of enkele vrouwen op dit forum en één of meerdere nicks!

Jammer dat sommige ijsberen denken hier dermate prominent aanwezig te moeten zijn.
Het forum is een podium voor iedereen die met betaalde sex te maken heeft en iets POSITIEFS bij te dragen heeft!

Wil je je niet aan de regels houden (bijvoorbeeld andere leden beledigen? - voor uw info "matenaaier" is geen kompliment - of discussie proberen te winnen door hard roepen dat je over harde bewijzen beschikt die er helemaal nooit geweest zijn? -lees: VET liegen!) dan krijg je normaal gesproken een ban.
Zo zijn de regels die weet je van te voren! - Live with it!
("Ja maar meneer de rechter, die anderen deden het ook! en euhh de mods ook!...." - PECH! )

Don't like it here?, don't like the people here?... Go play somewhere else!
(of bent U de eigenaar van dit forum?! dan ga IK wel ergens anders spelen!)

Ik heb het al vaker gezegd en ik wil het nogmaals onderstrepen:
Een forum is geen democratie en de servers staan niet in Utopia!
Er zijn mensen die veel moeite, tijd en geld besteden om dit netjes aan te harken en in de lucht te houden DIE hebben meer te zeggen dan de rest!
Al diegenen die het daar niet mee eens zijn moeten maar moeite, tijd en geld in een eigen forum steken, kunnen ze daar doen en laten wat ze willen!
(komen we misschien bij jou de boel onderschijten, mag je ook niets zeggen!)

Groeten, Liefhebber (die van het geschreeuw door.. en met vingers wijzen door... erg moe wordt! :huch:)

P.S.
Laten we het onderwerp "geloofwaardigheid" nou maar laten rusten voordat ik harde bewijzen zoals "overlijdensaktes" van virtueel overledenen van stal haal...

Excuus voor het taalgebruik maar soms moet je blijkbaar aan iemand anders zijn taalgebruik aanpassen voordat de boodschap overkomt.
(note to myself: geen ijdele hoop koesteren)

Picasso 1
24 mei 2009, 18:28
Het probleem van meerdere nicknamen is dat bekenden met hun tweede nicknaam regelmatig meedoen aan discussies en daarin soms opkomen voor de mening van hun eerste nick. Er zijn voorbeelden te over waar ik nu even niet op zal ingaan. Ook kom je er soms achter dat die ene onbekende waar je soms mee op de chat bent uiteindelijk een goede bekende van je blijkt zijn. Je voelt je dan wel een beetje genomen. Een nadelige consequentie is dat 'nieuwelingen' gewantrouwd worden op het moment dat ze actief deelnemen aan discussies.

Een tweede nicknaam voor bepaalde damesrecensies en of voor bepaalde privacy gevoeligheden is wat mij betreft prima. Maar tweede nicknamen en daarmee actief deelnemen aan discussies en in de chat met bekenden (die daar geen weet van hebben) is uit den boze en verhoogt het onderlinge wantrouwen.

Zakkenleger
24 mei 2009, 18:33
...
Excuus voor het taalgebruik maar soms moet je blijkbaar aan iemand anders zijn taalgebruik aanpassen voordat de boodschap overkomt.
(note to myself: geen ijdele hoop koesteren)

Mooi geschreven, helemaal mee eens, maar degenen die de boodschap moeten vatten, hebben dat helaas zelf niet door. Dus hou je adem er maar niet op in. ;)

joop slim
24 mei 2009, 18:53
Het probleem van meerdere nicknamen is dat bekenden met hun tweede nicknaam regelmatig meedoen aan discussies en daarin soms opkomen voor de mening van hun eerste nick. Er zijn voorbeelden te over waar ik nu even niet op zal ingaan. Ook kom je er soms achter dat die ene onbekende waar je soms mee op de chat bent uiteindelijk een goede bekende van je blijkt zijn. Je voelt je dan wel een beetje genomen. Een nadelige consequentie is dat 'nieuwelingen' gewantrouwd worden op het moment dat ze actief deelnemen aan discussies.

Een tweede nicknaam voor bepaalde damesrecensies en of voor bepaalde privacy gevoeligheden is wat mij betreft prima. Maar tweede nicknamen en daarmee actief deelnemen aan discussies en in de chat met bekenden (die daar geen weet van hebben) is uit den boze en verhoogt het onderlinge wantrouwen.

De spijker op zijn kop..........

rplover
24 mei 2009, 19:07
De spijker op zijn kop..........
En daar gaat het ook over in dit draadje, Zakkenleger zal wel effe komen eroverheen lullen, over andere dingen, maar lullen, daar is hij de beste in, op het forum en in de clubs.
Ik blijf echter overtuigd dat dubbele nicks NOOIT kunnen, aangezien je je eigen vrienden bedot waar je mee in een club hangt. Hoe achterbaks moeten we niet worden, kan het niet meer open en eerlijk?
Als voorbeeld Keesroeiboot (sorry Big30, maar ik had dit echt niet van je verwacht of gedacht, je doet gewoon mee)
Wie is de volgende, die NAAST de kwestie komt lullen?
[Over eigen fora, over geldgewin, ik wil best wel de discussie aangaan met jullie, maar dan niet komen janken dat ik tegen zere schenen trap, want daar vragen jullie gewoon om (dit geheel terzijde)]

liefhebber
24 mei 2009, 19:24
Alleen schrijvende leden hebben wat aan dubbele nicks....

en schrijvende leden zijn nog steeds...... SCHRIJVENDE leden!!
dat wil zeggen leden die wat bijdragen (niet alleen maar komen halen maar ook brengen!) die hebben wat mij betreft sowieso een streepje voor!

Er zijn hier maar verdomd weinig ijsberen die hun eigen naam als nick gebruiken dus heeft de anonimiteit op dit forum een belangrijke rol.
Echter, zelfs een anonieme nick kan naamsbekendheid verwerven en dus kan het wenselijk zijn af en toe een bericht onder een "nieuwe anonieme nick" te plaatsen.

Laten we onszelf en het forum vooral niet TE serieus nemen!
(virtuele vrienden zijn nog steeds VIRTUELE vrienden! - of kent u dat verschil niet....)

Ikzelf heb er geen behoefte aan maar:
Hij die schrijve onder zijn eigen werkelijke naam werpe de eerste steen!

Overigens is het checken op ip-adres geen goede methode: mijn vrouw heeft haar eigen nick om hier te lezen :eek: en doet dat vanaf hetzelfde ip-adres! :smile2:

:wink: Liefhebber
[pffff, ik wou dat je vaker zo onopvallend zou reageren erpee - LOL]

Picasso 1
24 mei 2009, 19:27
Ik heb ook weleens onder een ander nick gechat. Toen heette ik Mia en logde in als Joop Slim :thefinger.

Picasso 1
24 mei 2009, 19:30
Alleen schrijvende leden hebben wat aan dubbele nicks....

en schrijvende leden zijn nog steeds...... SCHRIJVENDE leden!!
dat wil zeggen leden die wat bijdragen (niet alleen maar komen halen maar ook brengen!) die hebben wat mij betreft sowieso een streepje voor!

Heb jij ook een dubbele nick? :rolleyes:

Ace2
24 mei 2009, 19:32
Ik heb ook weleens onder een ander nick gechat. Toen heette ik Mia en logde in als Joop Slim :thefinger.

Ik voel mij bedot en bedrogen. Maar ik dacht al: "Wat zegt die Joop allemaal rare dingen"

liefhebber
24 mei 2009, 19:35
Heb jij ook een dubbele nick? :rolleyes:

Ikzelf heb er geen behoefte aan

Lijkt me een redelijk afdoende antwoord... eigenlijk... als het ware....

janjanjan
24 mei 2009, 19:36
@Liefhebber

Je argumenten raken de kern niet. Het gaat om hier om transparantie en met 2 maten meten. Leden die hun echte naam gebruiken of wiens partner ook meeleest/schrijft (met identiek ip) zijn uitzonderingen. Checken op ip is dus wel degelijk effectief. P1 en RP hebben duidelijke argumenten ga daar inhoudelijk op in en negeer laatstgenoemde als je een probleem met hem hebt.

liefhebber
24 mei 2009, 19:56
@Jan^3

Er wordt hier met termen als "wantrouwen" etc. gegooid op een forum waarvan niemand elkaars echte naam weet danwel van elkaar weet waar hij woont.....
(sterker nog: het forum zou niet eens bestaan als we onze eigen namen en adressen zouden moeten gebruiken!)
Alsof je wanneer we de ultieme methode vinden om nooit meer dubbele nicks te gebruiken elkaar dan WEL moeten vertrouwen?! -LOL

Natuurlijk moet je elkaar dan wantrouwen!
Lets be honest Guys....
Als er een mooi verhaal over een dame staat, kunt u me dan garanderen dat het geen verkapte reclame is?
Als er een slecht verhaal staat kunt u me dan garanderen dat er geen "alterior motivs" zijn?
Bekijk ieder verhaal, iedere reactie met een gezonde dosis wantrouwen! (lees: als ware het van een onbekende nick!)

In de club wil ik graag met jullie kletsen maar euhhhhh.... vertrouwen?! sorry!
De enige observaties waarop ik kan vertrouwen zijn mijn eigen observaties.(en okay die van mijn vrienden buiten die ik al jaaaren ken)

Ben ik van mening dat je elkaar hier moet bedonderen en bewust moet liegen om elkaar dwars te zitten? Absolutely NOT!
Maar open dan een draadje over ethisch correct gedrag op een forum want daar valt veel meer onder dan een dubbele nick
(sh**, komen we toch weer op de huisregels van het forum terecht!)

Enne, natuurlijk wordt er met 2 maten gemeten....
men geeft aan dat de mods zich het recht voorbehouden van de regels af te wijken indien men dit gewenst of nodig acht...
Er zijn in een grijs grensgebied nu eenmaal uitzonderingen... lekker belangrijk!

De kern van dit forum is dat we informatie uitwisselen waarvan we denken dat anderen met dezelfde hobby wat hebben.
De manier waarop... zal niet perfect zijn (misschien wel zoals het ECHTE leven!)

rplover
24 mei 2009, 20:00
Liefhebber, je lult weer naast de kwestie.

Picasso 1
24 mei 2009, 20:04
Er wordt hier met termen als "wantrouwen" etc. gegooid op een forum waarvan niemand elkaars echte naam weet danwel van elkaar weet waar hij woont.....
(sterker nog: het forum zou niet eens bestaan als we onze eigen namen en adressen zouden moeten gebruiken!)

Natuurlijk zijn nicks anoniem, maar als jij bijvoorbeeld met een tweede nick in discussie gaat met je vrouw (die ingelogd is onder haar nick) en ze komt er later achter dat jij het bent, dan lijkt me dat niet bevorderlijk voor jullie relatie.

Mischien krijgt ze weer vertrouwen in je zodra je het beargumenteert met: "het forum zou niet eens bestaan als we onze eigen namen en adressen zouden moeten gebruiken!" ;)

liefhebber
24 mei 2009, 20:21
.... dan lijkt me dat niet bevorderlijk voor jullie relatie.

Wat wel of niet bevorderlijk is voor mijn relatie heeft weinig met dubbele nicks te maken (waar zijn de opmerkingen van erpee, over de kern, wanneer je ze nodig hebt? :smile2:)
(ik kan een relatie van meerdere decennia met mijn vrouw kwa vertrouwen niet vergelijken met mijn vertrouwensrelatie mbt mijn bordeel-"vrienden", sorry!)

Als mijn vrouw met haar eigen naam op het forum had willen staan had ze dat wel gedaan maar ze wil graag anoniem lezen wat al die mannetjes schrijven! -LOL - inclusief haar eigen mannetje!:eek:

Mijn punt is simpel:
Jullie willen je bordeelvrienden kunnen vertrouwen en er niet achter komen dat ze onder een andere nick andere meningen verkondigen...
maar om "maten te kunnen naaien" moet je eerst "maten" kunnen zijn...
DAT is mijn punt... hoe kun je mensen vrienden noemen die je niet eens kent?

Natuurlijk begrijp ik dat er spelletjes gespeeld kunnen worden met dubbele nicks.
Natuurlijk ben ik het daar NIET mee eens.
Maar hoe naief moet je zijn om alles te geloven wat hier geschreven wordt?!
(of er nu Jansen, Sonny, RP, P1, Jan^3, W2 of Liefhebber onder staat)
Hoe serieus moet je schrijfsels op de chat nemen? (doe ff normaal!)
Het heeft allemaal een hoge vermakelijkheidswaarde maar meer NIET!
Ik gebruik soms aanwijzingen/feiten/adressen/openingstijden/tips van het forum maar verder blijven alle ervaringen toch subjectief en dus onbetrouwbaar :rolleyes:

:wink: :cool:

janjanjan
24 mei 2009, 20:31
@Liefhebber

Je hebt mijns inziens een sterk punt dat de discussie zich wezenlijk toespitst op ethisch correct gedrag. Irritaties dreigen nu, voor de zoveelste keer, de inhoudelijke discussie onder te sneeuwen. Rp is en blijft Rp, weinig tactisch, maar open en eerlijk vanuit een gouden hart (ik ken hem persoonlijk niet, althans dat denk ik). Dus negeer het gebrek aan tact en ga de inhoudelijke discussie aan. Inhoudelijk heeft hij sterke argumenten en de forumleiding zwijgt…

timjava
24 mei 2009, 20:34
:sleep::sleep::sleep::sleep:

RAUL7
24 mei 2009, 20:41
:sleep::sleep::sleep::sleep:

Als je moe bent moet je gaan slapen en niet achter de computer blijven zitten.

timjava
24 mei 2009, 20:45
Als je moe bent moet je gaan slapen en niet achter de computer blijven zitten.

Huh wat? Sorry, je maakt me wakker. Dus als ik het goed begrijp wil rplover verder onder de naam "dubble nicks". Tja van mij mag hij een tweede naam hebben. Ik vind het 2 keer niks.:rofl:

phoenix
24 mei 2009, 20:48
fantastisch die onzin hier, heb es zo effe zitten kijken wat men zei, tja dat is welleuker als bij hookers, daar nemen ze alles met drie kwartjes zoute en zuur erachter, hier zijn er tenmisnte nog die hun glimlach net als ik niet kunnen verbergen...

he diegene die zich aangesproken voelen, praten jullie ook zoveel als je neukt? dat kost vast meer en zeker aan viagra...en de dame zal echt nie treuren als haar tijd maar voorbij gaat.

Zakkenleger
24 mei 2009, 20:49
Huh wat? Sorry, je maakt me wakker. Dus als ik het goed begrijp wil rplover verder onder de naam "dubble nicks". Tja van mij mag hij een tweede naam hebben. Ik vind het 2 keer niks.:rofl:

:bowlol::bowlol::bowlol::bowlol::bowlol: :bowlol::bowlol::bowlol::bowlol:

Voor een slaapkop kom je zeer wakker over :D

rplover
24 mei 2009, 20:50
Als je niks beters te zeggen hebt, Timjava, wat kom je dan zeggen? Je bent de volgende in de rij die niks inhoudelijks te vertellen hebt, je gedrag lijkt op het gedrag van een mod, die zeggen ook niks ... .

erpee, die geen tweede nick nodig heeft om zijn mening te ventileren

En daar is Zakkenleger ook uiteraard, wat hadden we anders verwacht. Sorry, Randy, je bent EX-mod, jouw mening wil ik geeneens vereenzelvigen met die van de echte moderators

RAUL7
24 mei 2009, 20:51
fantastisch die onzin hier, heb es zo effe zitten kijken wat men zei

Jij leest die onzin toch niet dacht ik :confused:?

timjava
24 mei 2009, 20:51
Als je niks beters te zeggen hebt, Timjava, wat kom je dan zeggen? Je bent de volgende in de rij die niks inhoudelijks te vertellen hebt, je gedrag lijkt op het gedrag van een mod, die zeggen ook niks ... .

erpee, die geen tweede nick nodig heeft om zijn mening te ventileren

Oke rp, je loopt alleen maar te zeiken en niets is goed. Waarom zit je nog steeds op dit forum. Ik begrijp daar echt niets van. Kun je me dat eens uitleggen?

liefhebber
24 mei 2009, 20:55
@Liefhebber

.....en de forumleiding zwijgt…

Is de forumleiding verplicht om te antwoorden?
Is de forumleiding verplicht verantwoording af te leggen?
Is de forumleiding verplicht om politieagent te spelen?
Moet de forumleiding 24-uur per dag achter het toetsenbord zitten?

Zomaar een paar vragen....

Als ik een forum zou starten zou ik een paar regels maken en roepen:
Don't like the game? Go play somewhere else!

Fora leiden lijkt me een behoorlijk ondankbare taak: je kunt het eigenlijk nooit helemaal goed doen!
(het is onmogelijk om 12.000 leden te vriend te houden)
dus denk ik dat het voor de forumleiding het beste is zich zoveel mogelijk op de vlakte houden, hoe minder uitspraken hoe minder stof er komt opwaaien!

Mijn argumenten, beste Jan^3, zijn in zoverre steekhoudend dat als je op een dubbeltje let, je zeker op een kwartje moet letten.
Dubbele nicks zijn wel eens hinderlijk maar er is op dit forum veel meer hinderlijk gedrag waarbij mensen direct worden aangevallen, beledigd, liegen en bedriegen, etc. waar we dan ook bij stil moeten staan.
Dan is naar de forumleiding wijzen wel heel makkelijk..

"Als iedereen zijn eigen straatje schoon houdt...." is er niets aan de hand.

Sh**, ik lijk Jan-Pieter wel met een preek over normen en waarden (en dat op een bordeelforum!)

:hah: Liefhebber

rplover
24 mei 2009, 20:56
Oke rp, je loopt alleen maar te zeiken en niets is goed. Waarom zit je nog steeds op dit forum. Ik begrijp daar echt niets van. Kun je me dat eens uitleggen?
Om dezelfde reden dat jij hier zit, misschien?
ik zit niet alleen maar te zeiken, van het moment dat je evenveel nuttige recensies hebt geschreven als ik, mag je nog een keertje met dat argument komen aandraven, Tim (of is het Java, want ik snap het niet meer ;))

En ga je nu echt doorgaan tot de essentie van dit topic helemaal verloren gaat? Is dat je opdracht? Wie is je opdrachtgever, en hoeveel krijg je ervoor? :lostit:

erpee - freelance schrijver :moon:

Picasso 1
24 mei 2009, 20:57
Wat wel of niet bevorderlijk is voor mijn relatie heeft weinig met dubbele nicks te maken (waar zijn de opmerkingen van erpee, over de kern, wanneer je ze nodig hebt? :smile2:)
(ik kan een relatie van meerdere decennia met mijn vrouw kwa vertrouwen niet vergelijken met mijn vertrouwensrelatie mbt mijn bordeel-"vrienden", sorry!)

Als mijn vrouw met haar eigen naam op het forum had willen staan had ze dat wel gedaan maar ze wil graag anoniem lezen wat al die mannetjes schrijven! -LOL - inclusief haar eigen mannetje!:eek:

Mijn punt is simpel:
Jullie willen je bordeelvrienden kunnen vertrouwen en er niet achter komen dat ze onder een andere nick andere meningen verkondigen...
maar om "maten te kunnen naaien" moet je eerst "maten" kunnen zijn...
DAT is mijn punt... hoe kun je mensen vrienden noemen die je niet eens kent?

Natuurlijk begrijp ik dat er spelletjes gespeeld kunnen worden met dubbele nicks.
Natuurlijk ben ik het daar NIET mee eens.
Maar hoe naief moet je zijn om alles te geloven wat hier geschreven wordt?!
(of er nu Jansen, Sonny, RP, P1, Jan^3, W2 of Liefhebber onder staat)
Hoe serieus moet je schrijfsels op de chat nemen? (doe ff normaal!)
Het heeft allemaal een hoge vermakelijkheidswaarde maar meer NIET!
Ik gebruik soms aanwijzingen/feiten/adressen/openingstijden/tips van het forum maar verder blijven alle ervaringen toch subjectief en dus onbetrouwbaar :rolleyes:

:wink: :cool:

Ik slaap er inderdaad geen minuut minder om. Maar sommige zaken zijn nou eenmaal not-done.

Met je tweede nicknaam een nominatie doen die je met een ander nicknaam al gedaan hebt is not done.
Met je eerste nicknaam een mening verkondigen en je in de discussie bijvallen met je tweede nicknaam is not-done.
Veel ijsberen kennen elkaar al lang in persoon en spreken elkaar aan bij hun echte naam (is inderdaad nog altijd iets anders dan vrienden) en als ze dan elkaar benaderen met een tweede anonieme nicknaam dan is dat not-done
Een tweede nicknaam gebruiken om een hardere toon te uiten (lekker veilig hè) is not-done

Elke vorm van misleiding is not-done. Verwar noodgedwongen privacy bescherming niet met actief misleiden. Je gebuikt een nicknaam omdat dit een open forum is en je niet wil dat je privé omgeving hiervan weet (privacy bescherming). Maar wat hier soms gebeurt is, bewust contact zoeken met 'bekenden' onder een anonieme naam (actieve misleiding).

Dat je je identiteit wil verbergen ivm je privé-leven is duidelijk, maar dat je jezelf verstopt voor je mede hoerenlopers en daar anoniem contact mee zoekt is bizar en not-done.

Wat mij betreft mogen leden meerdere 'anonieme' nicknamen gebruiken. Maar gebruik die tbv je privacy en niet om actief anderen te misleiden.

Big30
24 mei 2009, 20:58

:hah: Liefhebber

Exact 20m nadat rp met zijn vraag kwam kwam er een antwoord. Ik zal het nog een keer herhalen en heb er weinig aan toe te voegen.

Groet,
Big30

Nogmaals gatenvuller, Randy en Vuileharrie zijn allen nicks die niet meer actief zijn. Waar praten we hier in hemels naam nog over???

timjava
24 mei 2009, 21:00
Om dezelfde reden dat jij hier zit, misschien?

Gelukkig, ga dan lekker door met het schrijven van nuttig recensies en hou op met die onzin.

Groet, deze geheel onpartijdige Tim, Java of wat jij wilt:moon:

janjanjan
24 mei 2009, 21:01
Je mist het punt liefhebber. Zo meteen gaat er een slotje op dit topic en gaat dezelfde discussie over een paar dagen/weken weer ergens anders verder…

Ps dubbele nicks interesseren mij persoonlijk niets. Wat mij betreft mag iedereen zoveel nicks hebben als hij of zij wil en mogen de mods vrije toegang tot clubs hebben. Ik duid enkel op transparantie. En voor de rest :rubbel:

RAUL7
24 mei 2009, 21:04
Gelukkig, ga dan lekker door met het schrijven van nuttig recensies en hou op met die onzin.

Niet iedereen denkt er zo over, en als je een bepaald topic minder interessant vindt hoef je er ook niet op te reageren. Als iedereen die een bepaald topic niet interessant vindt van die onzin moet uitkramen...:rolleyes:

rplover
24 mei 2009, 21:06
Big, je opmerking is ronduit lachwekkend.
Je weet best wie Gatenvuller en Vuile Harrie zijn, en ook wie Fritss is, en nu kom je aandraven dat ze geen postings maken. Ze komen nooit op chat als Keesroeiboot er ook is?
Man, je bent ofwel het noorden kwijt, ofwel voel je je betrapt als Keesroeiboot, ik kan haast geen andere conclusie trekken. Spijtig, want eigenlijk vind ik je een toffe knol, en ik dacht dat jij zeker niet ging deelnemen aan dat boerenbedrog. Sorry voor de harde woorden, je mag je dan ook verdedigen, en ik kan gerust wat hebben, dus hou je vooral niet in.

Straks ga je nog beweren dat ik verzin, als ik zeg dat Willem ook schrijft onder de naam van andere bekende bestaande, dus geen fictieve leden. Leden die we tegenkomen in de clubs zelfs. Komaan, waar gaan we heen? Kan dit allemaal? Staan jullie daarvoor?

Als je zo onduidelijk blijft antwoorden, dan weet ik genoeg, je wil gewoon niet toegeven dat jullie de leiding boven de leden verheffen, en tegen jullie eigen regels zondigen.
Ik kan dit alleen maar betreuren. Spijtig, helaas pindakaas......

erpee

timjava
24 mei 2009, 21:07
Niet iedereen denkt er zo over, en als je een bepaald topic minder inetressant vindt hoef je er ook niet op te reageren. Als iedereen die een bepaald topic niet interessant vindt van die onzin moet uitkramen...:rolleyes:

Dit is een open forum. Ik mag hier(net als rplover of "dubbele nicks") schrijven wat ik wil.

:moon:

liefhebber
24 mei 2009, 21:11
Met je tweede nicknaam een nominatie doen die je met een ander nicknaam al gedaan hebt is not done.
Met je eerste nicknaam een mening verkondigen en je in de discussie bijvallen met je tweede nicknaam is not-done.
Veel ijsberen kennen elkaar al lang in persoon en spreken elkaar aan bij hun echte naam (is inderdaad nog altijd iets anders dan vrienden) en als ze dan elkaar benaderen met een tweede anonieme nicknaam dan is dat not-done
Een tweede nicknaam gebruiken om een hardere toon te uiten (lekker veilig hè) is not-done

Elke vorm van misleiding is not-done......

Dus eigenlijk zijn we het vanaf het begin EENS P1....

"Not-done" is niet meer en niet minder dan een fatsoensnorm.
Vrijwel alle door jou hierboven opgenoemde argumenten vallen bij mij onder liegen en bedriegen.
Voor het benaderen van een bekende beer onder een anonieme nick kan ik nog wel wat argumenten bedenken (soms maakt kritiek van een onbekende meer indruk dan kritiek van een "vriend")

Maar goed, ook ik ben TEGEN liegen en bedriegen op dit forum (lees ACTIEVE misleiding)

:wink: Liefhebber (die wel vind dat er nog meer on-ethisch gedrag bestreden moet worden!)

Picasso 1
24 mei 2009, 21:14
Dit is een open forum. Ik mag hier(net als rplover of "dubbele nicks") schrijven wat ik wil.

:moon:

Je bent alleen inconsequent bezig. Eerst als 'onzin' bestempelen en vervolgens keihard meedoen.

rplover
24 mei 2009, 21:14
Dus eigenlijk zijn we het vanaf het begin EENS P1....

"Not-done" is niet meer en niet minder dan een fatsoensnorm.
Vrijwel alle door jou hierboven opgenoemde argumenten vallen bij mij onder liegen en bedriegen.
Voor het benaderen van een bekende beer onder een anonieme nick kan ik nog wel wat argumenten bedenken (soms maakt kritiek van een onbekende meer indruk dan kritiek van een "vriend")

Maar goed, ook ik ben TEGEN liegen en bedriegen op dit forum (lees ACTIEVE misleiding)

:wink: Liefhebber (die wel vind dat er nog meer on-ethisch gedrag bestreden moet worden!)
Ben je het eens met Picasso? Goed, dan is dat opgelost, nu wachten op een serieus antwoord van Big, of Tiga of misschien van Willem2 himself.

erpee

timjava
24 mei 2009, 21:16
Je bent alleen inconsequent bezig. Eerst als 'onzin' bestempelen en vervolgens keihard meedoen.

Sinds wanneer mag ik niet meer aan een (onzin) discussie meedoen?

:asshole:

RAUL7
24 mei 2009, 21:17

Gij zijt belachelijk bezig, geen van uw berichten heeft iets met dit te maken.
Als gij u eigen interessant vindt moet je maar gewoon verder doen.

rplover
24 mei 2009, 21:18

Jij mag alles, maar dan moet je anderen niet beschuldigen van onzin te schrijven, Timjava ;)

timjava
24 mei 2009, 21:19
Jij mag alles, maar dan moet je anderen niet beschuldigen van onzin te schrijven, Timjava ;)

Sinds wanneer mag ik mijn mening niet meer geven?;)

RAUL7
24 mei 2009, 21:20

Uw mening heeft niets met die topic te maken.
Als wij allemaal van die zever moeten schrijven iedere keer als jij iets schrijft :rolleyes:

Picasso 1

Je mag wel meedoen. Het was alleen een zinnige discussie waar jij onzin aan hebt toegevoegd.

rplover

Die reactie wou je toch uitlokken, neen? :moon:

liefhebber
24 mei 2009, 21:24
......nu wachten op een serieus antwoord van Big, of Tiga of misschien van Willem2 himself.

erpee

Maar eh....

Zijn ze U een serieus antwoord schuldig?
en wat is uw sanctie wanneer ze geen serieus antwoord geven?
(stop je met schrijven of ga je meer schrijven? :smile2:)

:wink: Liefhebber (die voor zichzelf het antwoord al wel weet :eek:)

liefhebber
24 mei 2009, 21:27
Ach lul :baby2:

I rest my case, your Honour!

:confused:

rplover
24 mei 2009, 21:28
Ja, ze zijn "alle leden" een antwoord schuldig. Niet mij maar alle leden.
Een duidelijk standpunt. Veel gevraagd he liefhebber.

liefhebber
24 mei 2009, 21:36
Ja, ze zijn "alle leden" een antwoord schuldig. Niet mij maar alle leden.
Een duidelijk standpunt. Veel gevraagd he liefhebber.

Heb ik de afslag gemist?
Heeft men gevraagd om een geldelijke lidmaatschapbijdrage voor het forum en heeft iedereen betaald behalve ik? :hah:

De forumleiding is volgens mij NIETS aan IEMAND schuldig (waar staat dat?)
Men doet dit vrijwillig (zoals iedere schrijver dit vrijwillig doet) ben je het er niet mee eens? gewoon niet meer schrijven (sterker nog: niet meer lezen!)

Je vergeet: zij betalen de server, zij betalen het dataverkeer, het is eigenlijk HUN feestje (ook al kun je min of meer zeggen dat wij onze eigen drankjes meenemen!)

Probeer geen uitspraken af te dwingen, te provoceren, te polariseren... het gaat ten koste van ons aller forum!!

:nee:

Zakkenleger
25 mei 2009, 06:35
...
Probeer geen uitspraken af te dwingen, te provoceren, te polariseren... het gaat ten koste van ons aller forum!!

:nee:

Ach, valt wel mee. IJBF leeft nog steeds, de mods doen gewoon hun werk, en de al jaren zeurende provocateurtjes krijgen geen poot aan de grond (al hebben ze dat zelf nog steeds niet door :moon:).

Als dit mijn forum was zou ik zeker een aantal dingen anders doen. Maar het is niet mijn forum, en dat gaat het ook niet worden.

Ik ga nog maar eens een extra nick aanvragen... :smile2:

thyraan1234
25 mei 2009, 07:20
Leuk om zo'n discussie te volgen waar iedereen op iedereen reageert.
En het gaat maar door...

We schrijven hier allemaal uit vrije wil, we zijn niet verplicht om hier iets te schrijven of waar dan ook.:D

Dat ik mijn grote bedenkingen had/heb over het één en ander was me al vroeg duidelijk en dat heb ik nu nog veel en veel meer..
:mad:

Toppie
25 mei 2009, 08:11
jezus... ik vind de discussie "heb je een vleeslul of een bloedlul" zelfs nog interessanter.

En ja ook ik heb me schuldig gemaakt aan dubbele of meerdere nicks en zal dat mss wellicht in de toekomst weer doen. Als een "bekender" forumlid is het wel eens makkelijk om iets te zeggen onder een schuilnick. Whats the big deal?

Voel je je bedot RP? Ach aan dat gevoel moet je zo langzamerhand wel gewend aan raken denk ik zo........

greets,
Toppie aka BlondeTruus aka VuileHarrie aka .............. aka ...................... aka .............. (ja hoeveel zouden t er zijn? ;))

thyraan1234
25 mei 2009, 08:19
Als een "bekender" forumlid is het wel eens makkelijk om iets te zeggen onder een schuilnick.

Of je nu bekend bent of niet, dat interesseer me helemaal niets en doet denk ik niets terzake. Het gaat om de benadering van leden. Waarom mij wel aanspreken op iets en dat ging ronduit achterbaks en jij blijkbaar niet.

Dan meet je denk ik met 2 of meerdere maten.!!!

Ik moet meteen denken aan George Orwell. In het boek "1984".

"All pigs are equall but some are more equall.". Als je het boek niet kent zou ik het maar eens lezen.. Dan snap je als "pig" exact wat ik bedoel..:D:D

Geniet maar van je "VIP" status!! dan.:D

Zakkenleger
25 mei 2009, 09:38
...
Als een "bekender" forumlid is het wel eens makkelijk om iets te zeggen onder een schuilnick. Whats the big deal?
...

Als je het niet onder je eigen nick kunt zeggen, kun je het beter helemaal niet zeggen...

Bekendheid heeft daar geen ruk mee te maken. De kluit belazeren wel.

bootyfan
25 mei 2009, 09:50
Triestig als je niet durft uit te komen voor je mening onder één nickname.
Djezus ! Het is trouwens een 'nick'name he. Bij mijn weten was het net de bedoeling om hiermee anoniem te blijven, of niet.
Je kan me echt niet overtuigen dat een tweede nickname te verrechtvaardigen is...
Wil je dubbel anoniem blijven? Of driedubbel??? Waar zijt ge dan toch mee bezig...?!!

Bootyfan :cool:

ilovethaigirls
25 mei 2009, 09:55
Ben het helemaal met BF eens. Een tweede nick is echt nergens voor nodig. Als moderator kan ik het nog ergens begrijpen, omdat je dan eens iets kan zeggen zonder iemand tegen de schenen te stampen.
2-3-4 nicks hebben en dan ook nog een bivakmuts opzetten :eek: :eek: :eek: ??????? Waarvoor is dat nodig ???????

Toppie
25 mei 2009, 10:54
Of je nu bekend bent of niet, dat interesseer me helemaal niets en doet denk ik niets terzake. Het gaat om de benadering van leden. Waarom mij wel aanspreken op iets en dat ging ronduit achterbaks en jij blijkbaar niet.

Dan meet je denk ik met 2 of meerdere maten.!!!

Geniet maar van je "VIP" status!! dan.:D

Heb ik gezegd dat ik een VIP-status had dan? Nee, lezen is ook een kunst, maar aan je nickname te zien kun je wss alleen tot vier tellen..... :)

De forumleiding heeft in mijn geval ook ingegrepen en treft dus geen blaam. Lijkt wel een kleuterklas hier van Jantje wel en Pietje niet.....

Bekendheid heeft daar geen ruk mee te maken. De kluit belazeren wel.

Aiai ZL, dat jij het woord belazeren nog durft te gebruiken......... Jij bent toch de laatste......

Triestig als je niet durft uit te komen voor je mening onder één nickname.
Djezus ! Het is trouwens een 'nick'name he. Bij mijn weten was het net de bedoeling om hiermee anoniem te blijven, of niet.
Je kan me echt niet overtuigen dat een tweede nickname te verrechtvaardigen is...
Wil je dubbel anoniem blijven? Of driedubbel??? Waar zijt ge dan toch mee bezig...?!!

Tjeee wat een trieste reacties. Volgens mij weet onze Kontsupporter niet precies wat ECHT TRIESTIG is. Btw ik geloof niet dat ik hier mensen hoef te overtuigen en zeker niet enige verantwoording schuldig ben aan wie dan ook, maar iedereen heeft zo zijn redenen om een andere nick te gebruiken.

Buiten dit moralistsche gedoe vind ik het veel kwalijker dat er een soort heksenjacht geopend wordt op forumleden die een dubbele nick hebben of hebben gebruikt en die daar wel degelijk een hele goede reden voor hebben. Op de chat openlijk de identiteit van een schuilnick dan ook openbaar maken vind ik pas echt TRIEST en weinig getuigen van enig respect. Zeker als dat gevolgen kan hebben voor het forumlid en dvp in kwestie!!!!

Bosco
25 mei 2009, 11:04
Ook voor de moderators is het niet nodig om een 2de nickname te gebruiken.
Waarvoor ? Moeten ze bang zijn om een club kwijt te raken die sponserd ?
Ik denk het niet, ze moeten juist de kritieken van leden doorgeven aan de club's, zodat zij hun voordeel daar uit kunnen trekken. Als mod zijnde mag je dan gerust met je leden eens zijn.
De mods mogen van mij gerust meedingen naar een vrijkaartje, mits ze zelf ook entree betalen natuurlijk.

Waarom sommige leden een 2de nicknaam nodig hebben, is onbegrijplijk.
Het is laf en zielug, het getuigd dat je dan met het verkeerde geslacht geboren bent.

Zakkenleger
25 mei 2009, 11:23
Aiai ZL, dat jij het woord belazeren nog durft te gebruiken......... Jij bent toch de laatste......

Heb ik jou belazerd? Zo nee, dan moet je ook niks suggereren (je bent toch geen provocateur?), of gewoon schrijven wat je bedoelt. Op het forum, of in IM.

Ach laten we het er maar op houden dat onze 'erecodes' verschillen. :rolleyes:

Verder ga je niet inhoudelijk in op de dubbele nicks materie. Moet je helemaal zelf weten, maar kijk bijv eens naar wat Picasso1 schrijft? Snap je dat in ieder geval, ook al ben je het er (vermoedelijk) niet mee eens?

Zakkenleger
25 mei 2009, 11:25
...
Buiten dit moralistsche gedoe vind ik het veel kwalijker dat er een soort heksenjacht geopend wordt op forumleden die een dubbele nick hebben of hebben gebruikt en die daar wel degelijk een hele goede reden voor hebben. Op de chat openlijk de identiteit van een schuilnick dan ook openbaar maken vind ik pas echt TRIEST en weinig getuigen van enig respect. Zeker als dat gevolgen kan hebben voor het forumlid en dvp in kwestie!!!!

Hier zijn we het dan toch over eens. :D

Jansen
25 mei 2009, 11:29
Ik doe niet mee het is al triest genoeg dat er al zoveel aandacht aan geschonken wordt.

Het lijkt wel een roddelrubriek voor vrouwen,stop deze onzin.

Stelletje Wijven.:green_smi

janjanjan
25 mei 2009, 11:41
Suggestie, geef wat boeken weg i.p.v. vrijkaartjes

Beschrijving
De manier waarop we communiceren is (meestal onbedoeld) gewelddadiger dan we beseffen, doordat de uitdrukkingen die we gebruiken vaak nodeloos beschuldigend of oordelend zijn.
Marshall Rosenberg laat aan de hand van sprekende voorbeelden zien dat het ook anders kan: helder, direct en vooral gericht op aandacht en respect voor de wederzijdse behoeften. Zo worden latente conflicten voorkomen en blijken onderhandelingen soepeler te verlopen. Kortom: de communica-tie verloopt ontwapend en doeltreffend, maar vooral ook bevredigend voor beide partijen.
De aanpak van Marshall Rosenberg wordt wereldwijd toegepast, bij onderhandelingen, maar ook op scholen, op de werkplek en in de privé-sfeer.

http://www.bol.com/nl/p/boeken/geweldloze-communicatie/666811603/index.html

thyraan1234
25 mei 2009, 11:43
Op de chat openlijk de identiteit van een schuilnick dan ook openbaar maken vind ik pas echt TRIEST en weinig getuigen van enig respect.

Toppie,

Dit is nu exact wat ik bedoel en wat iemand van de leiding deed!.::ranting2::ranting2::ranting2:

En nu hou ik er mee op. Vind het prima zo.
Ga een hap eten en geef de ruimte weer aan de andere "wijven"... :D:D:D:D:D

TT Man
25 mei 2009, 11:44
Ik doe niet mee het is al triest genoeg dat er al zoveel aandacht aan geschonken wordt.

Het lijkt wel een roddelrubriek voor vrouwen,stop deze onzin.

Stelletje Wijven.:green_smi

:freu:

Toppie
25 mei 2009, 13:40
Waarom sommige leden een 2de nicknaam nodig hebben, is onbegrijplijk.
Het is laf en zielug, het getuigd dat je dan met het verkeerde geslacht geboren bent.

En die opmerking van jou getuigd dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt.....

Zakkenleger
25 mei 2009, 13:45
En die opmerking van jou getuigd dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt.....

Nee, dan de inhoudelijke bijdrage van jou in dit topic... :rolleyes:

Je lijkt Erpee wel: nergens op ingaan als hij persoonlijk aangesproken wordt, maar meteen de tegenaanval inzetten... HALLO!!! Het is geen aanval! Gewoon uitwisseling van meningen! Don't take it so personal! :D

Toppie
25 mei 2009, 13:51
Nee, dan de inhoudelijke bijdrage van jou in dit topic... :rolleyes:

Je lijkt Erpee wel: nergens op ingaan als hij persoonlijk aangesproken wordt, maar meteen de tegenaanval inzetten... HALLO!!! Het is geen aanval! Gewoon uitwisseling van meningen! Don't take it so personal! :D

beste ZL,

ik neem t helemaal niet persoonlijk, irriteer me alleen aan de kortzichtigheid van bepaalde forumleden die willens en wetens maar blijven doordrammen om achter de identiteit te komen van een schuilnick en (niet?) wetende wat voor consequenties dat kan hebben. :(

Picasso 1
25 mei 2009, 14:42
beste ZL,

ik neem t helemaal niet persoonlijk, irriteer me alleen aan de kortzichtigheid van bepaalde forumleden die willens en wetens maar blijven doordrammen om achter de identiteit te komen van een schuilnick en (niet?) wetende wat voor consequenties dat kan hebben. :(

Meerdere nicks is op zich geen probleem. Pas op het moment dat een 'onbekende' deelneemt aan discussies en zich interactief opstelt zullen medeforumleden nieuwsgierig zijn naar met wie ze te maken hebben. Als mensen zich schuil willen houden, probeer dan zo onzichtbaar mogelijk te zijn en niet op te vallen en ga dus niet in het centrum van de spotlights staan (chat, discussies, opvallende uitspraken, etc.).

Overigens heb ik zo'n beetje het idee dat er niet op jou wordt gemikt in deze discussie maar dat je slechts als voorbeeld bij staat.

janjanjan
25 mei 2009, 14:42
beste ZL,

www.hansanders.nl

:D

Bosco
25 mei 2009, 14:54

Voel jij je aangesproken Toppie? :D

Ik heb ze in elk geval genoeg op een rijtje, dat ik jouw kutje niet lik. :rofl:

Toppie
25 mei 2009, 15:38

Weet je dat heel zeker? http://static.webtv.si/4e485d0fac2c878b3e647f69cf14b9533f116e6ft.jpg
:thefinger

Bosco
25 mei 2009, 15:41
:lostit: :rofl: :bowlol:

joop slim
25 mei 2009, 15:42
Weet je dat heel zeker? http://static.webtv.si/4e485d0fac2c878b3e647f69cf14b9533f116e6ft.jpg

Ben je daarom gestopt met clubbezoeken, vanwege je handicap ???:thefinger

een samensmelting van truus en toppie...........:D:D:D

Toppie
25 mei 2009, 15:46
Ben je daarom gestopt met clubbezoeken, vanwege je handicap ???:thefinger

een samensmelting van truus en toppie...........:D:D:D

je vergeet vuileharrie joop!!! :teuflisch en nu weet je ook waarom ik meerdere nicks nodig heb ;)

Picasso 1
25 mei 2009, 16:24

Ik merkte dat die enquêtes op het ijsberenforum wel erg onbetrouwbaar zijn http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16733 . Er zouden 94 % van de ijsberen een bloedlul hebben en slechts 6 % een vleeslul. Onder de douche bleek ik dan wel de enige aanwezige van die 94 % :hah: en was die 6 % wel erg goed vertegenwoordigd :eek:.

Dat komt omdat Toppie en medelotgenoten hun 'kutje' niet publiekelijk laten zien :teuflisch.

TT Man
25 mei 2009, 16:26
Het wordt hier steeds leuker in dit topik :D

Jünther
25 mei 2009, 18:53
RPL wint duidelijk op punten.

De man heeft een gave om schrift-DNA te herkennen en zo de dubbele levens van leden te ontmaskeren.

Als de kopstukken (mods) en ZL toegeven dat ze ontmaskerd zijn, dan stopt dat gejammer van Liefhebber ook gewoon.

Als een mod schrijft in de hoedanigheid van recensent (dus als gebruiker vh forum) dat is dat voor de gemiddelde lezer snel duidelijk, gegeven de context. Daarvoor hoeft hij/zij geen tweede account te nemen.

Voor mezelf kan ik als excuus aanvoeren dat ik ooit gewipt ben door het lief van Willem2 omdat .......ze het lief is van Willem2.
Maar eigenlijk ben ik dus ook bepleiter van 1 nickname, ook voor mods.

NU mag de topic op slot want ik heb altijd het laatste woord en gelijk. Geen smiley.

liefhebber
25 mei 2009, 20:06
NU mag de topic op slot want ik heb altijd het laatste woord en gelijk. Geen smiley.

Lost on all points... :D

Effe serieus.... hoe kun JIJ (of all people) nou TEGEN dubbele nicks zijn??? Onno ehh Jünther ehh Max2000 ehh ....... (moet ik doorgaan?)

Dat kun je toch niet met droge ogen beweren? (of is het gewoon weer een kwestie van brown-nosing bij RPL :smile2:)

Dat je van het forum gewipt werd (leuk gevonden woordkeuze :D) was niet direct het gevolg van "liefje van..." (maar het zal zeker niet geholpen hebben) als je e.e.a. geflikt had bij een ander vrouwelijk forumlid was je volgens mij ook gevlogen (zie huisregels - of heb je daar ook een excuus voor?).

Ik denk dat we het allen in grote lijnen wel degelijk met elkaar eens zijn: dubbele nicks zijn niet wenselijk (maar niet verboden), misbruik (lees: onfatsoenlijk gedrag met dubbele nicks) dient gestraft te worden!

(Nu ben ik van mening dat onfatsoenlijk gedrag sowieso gestraft moet worden. Dubbele nicks zijn maar het topje van de ijs(beren)berg!)

:wink: :D

rplover
25 mei 2009, 20:21
Toch wel, Liefhebber, maar dat wil jij toch nooit toegeven.
Zolang ik geen degelijk antwoord krijg van de heren mods/admins, kan je hier zeggen wat je wilt, hoe je wilt, en op de manier dat jij het wilt. Haalt niks uit, en je gelijk willen halen om gelijk te willen hebben is dom dom dom.

Ik wacht gewoon op een antwoord van Big, Willem, Tiga, CM, TSB, en liefst een gezamenlijk standpunt. Misschien begrijp ik dan het waarom, het hoe, wie, wat, ....

erpee - zeer domme Belg, tot het tegendeel bewezen is...

Zakkenleger
25 mei 2009, 20:23
...
ZL toegeven dat ze ontmaskerd zijn,
...

Hoezo? :confused: Hoe weten jullie dat ik Toppie ben?

:hah:

Saruman
25 mei 2009, 20:30
...... je gelijk willen halen om gelijk te willen hebben is dom dom dom......

Geldt dat ook voor andere topics?
Dan ken ik wel enkele ijsberen die dom dom dom zijn :thefinger

liefhebber
25 mei 2009, 20:33
Hoezo? :confused: Hoe weten jullie dat ik Toppie ben?

:hah:

Huhh?? :confused:
Mijn vrouw noemt MIJ ook altijd Toppie!
(of zou HIJ/JIJ zijn langs geweest en dat ze eigenlijk ZIJN/JOUW naam noemt?:eek:)

:green_smi :mad:

Jansen
25 mei 2009, 20:56
erpee - zeer domme Belg, tot het tegendeel bewezen is...

Ben het helemaal met erpee eens het tegendeel zal nooit bewezen worden

rplover
25 mei 2009, 21:27
Geldt dat ook voor andere topics?
Dan ken ik wel enkele ijsberen die dom dom dom zijn :thefinger
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, Saru.
Doe er het jouwe maar mee :rolleyes:

Jan_Wandelaar
27 mei 2009, 18:26
(...) Ik wacht gewoon op een antwoord van Big, Willem, Tiga, CM, TSB, en liefst een gezamenlijk standpunt. Misschien begrijp ik dan het waarom, het hoe, wie, wat (...)Dit is zelfs voor rplover wel heel erg dom. Dat antwoord/standpunt staat namelijk gewoon in de tweede post (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=122977&postcount=2) in deze thread:

Raar dat je er dan nog 5 pagina's lang over door blijft spamnichten. Nog raarder dat je elders gaat liggen zeiken over de performance van het forum. Kap dan gewoon met het volspammen van de database.

J.W.

Note W2 : daarmee komt nu een einde aan deze topic.