Volledige versie bekijken : Bosco
Ik gebruik dit topic om mijn eigen dagverslagjes in op te slaan.
Ze zijn voor niemand intersant of belangrijk.
Alleen voor mij zijn ze leuk om eens terug te lezen.( Alsof je de dag weer opnieuw beleefd )
Aangezien in " alle berichten " nog maar 100 berichtjes blijven staan, zonder aankondiging van het forum beleid....moet ik wel tot deze actie overgaan.
Er zijn door hun actie, voor mij veel betekende en leuke dagverslagje's genoeg verdwenen. Wat ik heel erg jammer vind.
Vandaar voor mij p.s. deze map.
relaxdagje in VV
--------------------------------------------------------------------------------
10 maart 2009
Door nare omstandigheden aangekomen in VV. De auto geparkeerd op de bijna lege parkeerterrein. Ik was nog steeds pissed-of van wat er bij GT voorgevallen was.
Nadat ik had aangebeld werd de deur geopend door de theke ( rood Haar, ben haar naam helaas vergeten ) met de meest vriendelijke glimlach, en welkomde ons hartelijk naar binnen. Ze vroeg ons of we al eerder in de VV waren geweest, ik vertelde haar dat het voor mij de tweede keer was en voor mijn maten de eerste keer. Nadat ze de regeltjes had uitgelegd aan mijn maten gingen we naar de kleedruimte. Ook hun waren blij met de rode berenvellen. Ik gaf ze een korte rondleiding die eindigde in de discobar waar hun een bakkie pleur bestelden.
Ik ging even een koude douche nemen omdat ik nog steeds wat verhit was. Daarna voelde ik me weer een stuk beter. Ik voegde mij bij m'n vrienden om ook een bakkie te nemen, en zag gelijk dat mijn Surinaamse vriend al sjans had van Linda. Dacht nog van wat een bofkont, hij heefd meteen de leukste en mooiste, echte vrouw te pakken. Maar ja, dat gun ik hem wel. Mijn vriend vroeg om een uurtje uitstel, na haar sleutelvraag want hij wilde eerst even aclimatiseren. Volgens mij was hij gewoon bang voor zijn hart, haha.
We wilden gaan roken dus liepen we naar de andere bar, daar bestelden we ons eerste biertje en plofte in de banken. Langzaam werd het wat drukker met dames, ze zagen er allemaal wel bijzonder moe uit. Toen ik aan mijn tweede biertje begon en mijn tweede sjaggie kwam Patricia DD naast mij zitten. Ze vond het ongelooflijk intersant hoe ik een sjaggie draaide, en ik vond het ongelooflijk dat zij dat ongelooflijk intersant vind. Ze had een groot zwart T-shirt aan en vertelde geen zin te hebben om te werken, want het was zaterdag een gekkenhuis geweest. Na een tijdje gekletst te hebben vertelde ze dat ze koffie nodig had en veel ook, en ze vertrok naar de discobar.
Mijn Surinaamse vriend werd al een tijdje lastig gevallen door een chubby, die de woorden nee, dank je maar niet wilde begrijpen. Het werd helemaal lachwekkend toen zij bovenop hem ging zitten en ik alleen nog maar twee armpjes en beentjes zag wapperen onder haar.Toen chubby ineens naar de toilet moest kwam Linda eraan met de kamersleutel en zei tegen mijn vriend dat het uurtje aclimatiseren voorbij was. Beetje angstig keek hij mij aan, toen ik zei dat hij beter nu zo snel mogelijk met haar mee moest gaan, want chubby zou ook zo terug komen. Speedy Gozales is er niks bij zo snel dat hij met Linda weg was.
De hele tijd zag ik een jonge dame met een mooi koppie op haar schouders, en ze had de meest intersante pakje aan. Nou pakje.... een paar rode lintjes. Mijn andere vriend was het ook al opgevallen, dus ik moest snel actie ondernemen. Ik sprong op en zei tegen hem "van mij,van mij,van mij, en liep naar haar toe. Ze stelde zich voor als Jennifer en ik liet haar meteen een sleutel halen omdat ik wilde weten hoe in godsnaam die lintjes op hun plaats bleven. Op de kamer ben ik dat gaan onderzoeken en dat was ongeveer ook wel het leukste van heel de sessie met haar.
Toen ik weer naar beneden kwam was het etenstijd en ik zag mijn Surinaamse vriend met een big smile zitten, want die had een topsessie achter de rug en nog overleefd ook. Na het eten wat ons goed gesmaakd had gingen we weer een bakkie doen in de discobar. Linda kwam gezellig meedoen. We kregen aan de bar ons bakkie van Beate en toen gebeurde er iets vreemds. Mijn Suri vriend sloeg per ongeluk zijn bakkie om toen hij met Linda zat te praten. Ik zat met mijn andere maat met onze ruggen naar de bar toe, van het uitzicht en ons bakkie te genieten. Toen onze Suri vriend zijn bakkie omstootte zeiden we alleen sukkel tegen hem. We gingen weer verder met ons gesprek en ongeveer 1 minuutje later schoot ik in de lach door iets grappigs wat hij mij vertelde. Gaat daar toch ineens Beate tekeer tegen mij, dat is helemaal niet grappig, mijn hele bar zit onder de koffie en mijn mandje met suiker en koffiemelk zit er helemaal onder. En ik reageerde verbaasd van HUH waar heb jij het over? Ja, je zit mij uit te lachen zei ze toen. Nadat ik haar uit had gelegd dat ik om wat anders lachte en haar niet uitlachte, antwoorde ze nog steeds kwaad vandat is je geraden ook. Mijn Surivriend zei dat ik beter naar de rokersbar kan gaan en dat hij wel met Beate zou praten en helpen schoonmaken. Mijn andere vriend trok me snel mee, eventjes later voegde onze Surivriend weer bij ons en zei dat hij moest zeggen van Beate van sorry voor de vergissing. En daar kon ik het mee doen.
We bestelden maar een biertje in de rokersbar, ineens kreeg ik een arm om me heen en een zoen op mijn wang. Ik keek haar aan en zei, hey Michelle hoe is het met jouw dan? Verbaasd keek ze mij aan en vroeg hoe ik haar naam wist, nou zei ik, omdat ik een half jaar geleden in oedt met jouw twee uur lang een kamer gedeeld had. oh antwoorde ze, dat zal best kunnen. ik kan me dat niet meer herinneren. Mooi is dat, antwoorde ik, staat je netjes. Maar ik vertelde haar ook dat ik het wel begrijpelijk vond, want zij had inmiddels in die tussenperiode alweer honderden andere namen gehoord, Lachend gaf ze mij gelijk en vroeg of ik het toen lekker had gevonden. Ik zei toen dat ik er niks aan had gevonden. Gierend van het lachen gaf ze mij een klap op mijn arm en zei dat ze daar niks van geloofde. Ze zei ook meteen ik ga nu een sleutel halen voor ons en dan zullen we jouw herinneringen even bijstellen. Niks ervan zei ik, je mag pas een sleutel halen als jij mijn naam kan noemen. Maar die ben ik vergeten zei ze toen.Sorry. Ik zei toen, dan mag je ook geen sleutel halen voor ons. Sorry. Ik stond op en liep fluitend weer richting de discobar. Toen ik omkeek stond Michelle demonstatief met haar handen in haar zij, haar hoofd te schudden.
Aangekomen in de discobar bestelde ik een biertje bij Beate die me nauwelijks aankeek, dus ging ik maar weer snel met met mijn rug tegen de bar aanleunend zitten. Drie Roemeense poppetjes gingen gingen tegenovermij op het bankje zitten, een van hun was toples en ze was terecht trots op haar mooie borsten. Op de bekende Roemeense wijse begon juist zij mijn aandacht te trekken. Toen ik zei dat dat helemaal geen aardig gebaar is, vroeg ze of ik bij haar kwam zitten. Ze sloeg mijn armen toen om haar heen en zei dat ik haar zo moest blijven vasthouden, en dat ze zo in slaap wilde vallen. Ze zei ook tegen mij dat ik niet om een kamersleutel moest vragen want ze was veel te moe voor sex. Ik moest er wel om lachen want zo'n situatie had ook niet verwacht. Na een tijdje zo gelegen te hebben stelde ze toch voor om een sleutel te halen omdat je boven veel lekkerder kan liggen. Ik gaf haar gelijk en liet haar de sleutel halen alleen al omdat ze het leuk bijdehand had gebracht. Op de kamer begon het allemaal wat voorzichtig maar uiteindelijk was het wel top met haar. Zekers voor herhaling vatbaar.
Toen ik weer na een uurtje beneden rond liep kwam ik weer Michelle tegen in het smalle gangetje, ze hield mij tegen, kneep in mijn wang en zei, ik weet je naam, lekker ding. Fout zei ik, en liep door.
Inmiddels was het al 23.00 en de hoogste tijd om terug te reizen, na een paar mensen gedag te hebben gezegd liepen we naar de kleedhokjes. Ineens was daar Michelle ook weer en ze zei dat ze nu echt mijn naam wist ( had ze van Nora gehoord ) Ja jammer zei ik maar je bent te laat, we gaan naar huis. Als je de volgende keer mij ziet en je weet mijn naam nog, mag je de sleutel halen.
PHG weer de beste.
--------------------------------------------------------------------------------
zondag 22-03-2009
Het was de hoogste tijd voor Bosco en chauffeur om naar afwezigheid van een half jaar, weer eens PHG te bezoeken. Waarom daar schitteren een half jaar lang door afwezigheid, vraag jij je af ? Omdat Bosco de laatste 2 keer dat hij daar was, het niet naar zijn zin had en GT had ontdekt.
Aangekomen op de nagenoeg lege parkeerterrein, het koekblik gestald.
Tijdens het uitermate vriendelijke ontvangst van de theke keek ik vluchtig de bar in en zag 2 beren en maar liefst een stuk of 20 dvp's, de ene nog mooier dan de andere.
Snel het berevel aangetrokken en afgesproken met chauffeur om eerst een bakkie te nemen in de bar voordat we de sauna in zouden duiken. Tijdens ons lekker bakkie keek ik mijn ogen uit, naar de hoeveelheid mooie dames. Ik vond het onbegrijpelijk waar PHG ineens dat blik had gevonden.
Ondertussen werd chauffeur aangevallen door Svetlana, waar hij niet echt blij mee was. Hij zei gelijk tegen mij dat hij nu meteen de sauna in wilde. En op die manier ontsnapte hij tijdelijk, wat hij toen nog niet wist aan de grijpgrage handjes van haar.
Zittend in de te hete binnensauna bleef ik mij verbazen over het grote aantal vrouwlijk schoon. Ik vroeg aan chauffeur of hij een pen en een bloknote bij hem had. Want ik wilde een to do lijstje maken, en zou niet genoeg hebben aan 1 velletje. Na de sauna ben ik nog even het zwembad ingesprongen maar vond die toch nog wel iets te koud om lekker baantjes in te trekken. Dus gauw onder de warme douche om daarna een lekker koud biertje te bestellen aan de bar.
In de bar werd chauffeur gelijk weer aangevallen door Svetlana. Ik vond het zeer grappig hoe hij iedere keer probeerde los te komen van haar, maar zij gaf het niet op. Uiteindelijk liet hij haar maar de sleutel halen en zei tegen mij, als dat de enigste manier is om van haar af te komen, dan moet ik maar 1 half uurtje met haar kameren. Ik vertelde hem een wijze opvoedkundige les van mijn moeder. Mijn moeder zei altijd als ik iets niet wilde, dat ik nooit kan weten van te voren of iets lekker is of niet, ook al vind jij het er niet smakelijk uitzien, dan kan jij nog steeds niet oordelen of je het lekker zal vinden of niet, voordat jij het geproefd heb. Chauffeur zei lachend dat ik met de dag gekker werd, en het belachelijk vond om voedsel met dvp's te vergelijken. Ik zelf vind het echter niet zo belachelijk, want voedsel en dvp's zijn toch de eerste twee levensbehoeftes van een ijsbeer. Niet dan ?
Met frisse tegenzin sjokte chauffeur achter Svetlana aan naar een kamer toe.
Ineens komt er een dame op mij afstormen en gilde "endlich bist doe wieder dahr, whare wast doe al die tijd" ( ik kan beter geloof ik in het nederlands blijven typen) ze stelde zich voor als Flora en vertelde mij dat ze me al een half jaar niet meer gezien had. Stomverbaasd antwoorde ik dat dat klopte, maar dat ik haar niet kan herinneren. Geeft niks schatje, je had het toen te druk met anderen, antwoorde ze. Maar nu ben je van mij, want jij staat al heel lang op mijn to do lijstje. Ik dacht nog dat het niet gekker moest worden een dvp met een to do lijstje. Ze stopte gelijk haar lap tong bij mij naar binnen om mijn amandelen te verkennen, tegerlijke tijd gaf ze kleine Bosco een hand die wel heel erg snel begon te steigeren. Ik vond haar helemaal niet aantrekkelijk, daarom kon ik haar waarschijnlijk ook niet herinneren haar eerder gezien te hebben. Ik moest toen ineens weer denken aan de opvoedkundige les van mijn moeder, en dat die les ook nog steeds voor mij geld. Dus op de kamer met Flora die als een tornado over mij heen kwam. Zo'n super geile dvp maak je zelden mee, niet normaal meer. Na de sessie van een uur liep ik met knikkende knietjes met haar naar de kledinghokjes om af te rekenen. Ik wilde haar 75 euries geven, maar zij pakte alleen het 50 biljetje aan en zei dat het genoeg was. Ik vroeg haar kwasi onnozel, we zijn toch een uur op de kamer geweest ? Ja zei ze, maar ik ben 2 keer klaar gekomen en jij maar 1 keer, dus dat is dan toch eerlijk zo......
Na het douchen liep ik de bar weer in en zag mijn chauffeur gezellig met Emma praten. Ik vroeg hem hoe het was gegaan met Svetlana, hij vertelde dat hij haar snel had afgewerkt binnen een kwartier. Lachend zei ik van dat het wel anders om geweest zal zijn. Dat maakt ook niet uit zei hij toen, ik ben nu wel van haar af. Ja zei ik, dat kan ook een manier zijn. We gingen daarna het sauna ritueel nog een keertje doen.
Ik kwam als eerste weer in de bar waar nog steeds Emma zat. Gezellig zaten we in het Nederlands met elkaar te kleppen. Tussen ons in was er nog kruk ruimte die in beslag werd genomen door een dvp met kruk, voordat ik er wat van kon zeggen.....keek ze mij aan. Ik donderde bijna van mijn kruk, jesus wat een ogen...ik werd er stil van. Dat zijn de mooiste ogen die ik ooit gezien heb. Nadat ik mezelf had hervonden, complimenteerde ik haar daarover. Zij bedankte mij vriendelijk en stelde zich voor als Chantal. Ik vroeg haar nog of ze een playboy model was toen ik het logootje opmerkte op haar buik. Lachend ontkende ze dat, en ze bleef me maar aankijken met die schitterende ogen. Ik zei tegen haar dat ze mij niet zo intens aan moest kijken om dat haar ogen een hypnotiserend effect op mij hebben. Hoezo hypnotiserend vroeg ze. Nou als je mij zo blijft aankijken kan ik alleen maar vragen om een sleutel te halen antwoorde ik. Glimlachend bleef ze mij strak aankijken.
Aangekomen in een blokhutje dacht ik nog even van dat het te vroeg is voor kleine Bosco na de sessie met Flora. Op het bed liggend begon ze mij te zoenen en daalde snel af naar die kleine, ze bleef mij maar aankijken met die ogen van haar. Door mijn hoofd bleef maar malen, wat een ogen, jesus wat een ogen. ( sessie volgd in haar draadje ) Na de sessie beloofde ik haar na het eten het nog een keer over te doen, want ik had dringend voedsel nodig.
Wachtend op het eten zat ik op een bankje in de bar toen Mila bij me kwam zitten. Al weer zo'n mooie verschijning dank zij een Roemeense vader en Brasiliaanse moeder. Toen ze aan mij vroeg wat voor mix ik was ? Vertelde ik haar Hollandse vader en Indische moeder. Ze zei toen ik heb gewonnen en legde uit dat een aantal meiden zich dat afvroegen. Ze zei ook nog tegen mij dat bastaards de mooiste mensen zijn. En wie ben ik om dat te ontkennen
Inmiddels ook kennis gemaakt met onze Onzo, groot schrijver en PHG deskundige van dit forum, maar bovenal een zeer aangenaam persoonlijkheid. Toen ik hem had verteld met o.a. Chantal gekamerd te hebben zei hij dat ze ook op zijn lijstje stond.
Na heerlijk gegeten te hebben, gingen we weer een bakje doen in de bar. Ik zag Onzo praten met Chantal aan de bar, ik dacht nog hij is mij voor die stinkerd, maar ik gunde hem het van harte want er was vrouwlijk schoon, meer dan genoeg aanwezig.
Een mooie dame met blonde krulletjes kwam alweer snel naast mij zitten met een mooi koppie en perfecte rondingen op de juiste plaats. Ze stelde zich voor als Lia. Op de kamer vertelde ze haar echte naam die veel meer tot de verbeelding spreekt. Het werd ook met haar een sessie van hoog niveau.
( zal ook nog beschreven worden in haar draadje )
Laatste en vierde sessie was met het in kattenzwijm vallende meisje van Onzo. Ik dacht dat het niets zou worden omdat ik dacht dat de koek op was zogezegd. Zij verzekerde dat het voor haar geen probleem zou zijn. Dat word wel vaker gezegd door dvp's, maar nog geeneen was het gelukt. Tot mijn eigen stomme verbasing lukte haar het wel. Het was een aparte ervaring met Seline, maar ze krijgt wel een medaille van mij.
Het was na de laatste sessie de hoogste tijd om richting huis te gaan, het was een geweldige dag geweest. Een hoop nieuwe dames leren kennen en onze Onzo de geweldenaar, die ik helaas niet meer kon vinden. ( lag waarschijnlijk op een kamer )
In mijn ogen is PHG weer ouderwets gezellig en met de meeste mooie dames.
Toen ik thuiskwam, to do lijstje gemaakt. Er staat op:" PHG ALLEMAAL"
groeten Bosco
Zondag,05-04-2009
Het was weer de hoogste tijd om naar oedt te vertrekken, ik had er erg veel zin in door de lentekriebels of de verslaving naar bloedmooie dames...ik ben er zelf nog niet helemaal overuit.
Onderweg in de auto vertelde ik tegen mijn kameraad dat ik voor shakira gaat als ze er is. Dankzij het forum en bepaalde ijsberen had ik al begrepen dat je een groot hart moet hebben om op haar af te stappen. Als ze je niet moet dan bijt ze je kop eraf en als ze je wel wild, dan mag jij jezelf een grote bofkont noemen. Dus onbewust had ik mezelf een grote druk opgelegd, omdat ik op de chat had verkondigd dat ik de eerstvolgende keer dat ik Shakira zou zien, haar te grasen zal nemen. dom,dom,dom.
Aangekomen in PHG om 1.30, de verplichtingen voldaan te hebben en het vaste ritueel.( entree betalen, berevel aan, bakkie koffie drinken, sauna pakken, duik in het zwembad nemen, douche pakken )
Toen ik aan de bar zat met mijn eerste biertje, sprong ineens Selina om mijn nek. Shit dacht ik, en vertelde tegen haar dat ik niet die madaille bij mij had omdat ik had verwacht dat ze al weg was. Morgen vertrek ik, zei ze. Naar Cuba? Nee,naar London waar ik familie heb wonen. Okay, kom je nog terug vroeg ik. Ik denk het niet, maar je weet het nooit antwoorde ze. Voorstraf moet je met mij naar de kamer, zei ze toen. Toen ik antwoorde dat haar beurt geweest is, en dat ik andere dames beter wil leren kennen. Zei ze tot mijn stomme verbazing, omdat het mijn laatste dag hier is mag jij voor niks. Ik bedankte haar voor de eer en zei dat mijn kameraad wel met haar voor niks wil. Woedend zei ze dat die aanbieding alleen voor mij geld. Dus derest van de dag, als haar blikken konden doden......
Editha kwam tegenover mij zitten met een grote pleister op haar schouder, natuurlijk moet ik dan vragen of ze gewond is. Nee antwoorde ze lachend, dat is anti-conceptie. Oh....wat goed, dan kunnen wij het zonder condoom doen zei ik. Nee natuurlijk niet zei ze, dat voorrecht is alleen voor mijn man in de toekomst. Maar om nu eerst met jouw te trouwen gaat mij zelfs te ver, antwoorde ik.
Uit het niets kwam er ineens een dame naast Editha zitten. Ik had het even niet meer want dit was het mooiste schepsel op aarde Ze keek mij aan, op dat moment moet ik ongeveer zo terug gekeken hebben .
Ze werpte mij een glimlach en een knipoog toe, voor mij het sein dat het bereikbaar is......ik stap op haar af en stelde me enigzins truttig voor. Zij stelde zich voor als Gloria uit Polen. Ik zei tegen haar, dat zij de mooiste vrouw is die ik ooit heb gezien...en dat meende ik ook uit de grond van mijn hart. Glimlachend bedankte ze mij. Ik vroeg meteen of ze met mij naar een kamer wilde. Natuurlijk wil ik dat wel met jouw, antwoorde ze glimlachend. Toen ze de sleutel ging halen zei mijn kameraad, ik heb er maar een woord voor"WOW". Ik kreeg een klap op mijn schouder van de rossige limburger en hij vroeg, gaat ze nu een sleutel voor je halen? Yep antwoorde ik koeltjes, ze gaat een sleutel voor ons halen. Opeens staat hij met twee vingers naar mij te wijsen en zegd op harde toon,"your the man, your the man, je doet het gewoon". Toen Gloria mij oppikte en wij de bar verlieten voelde ik de bewonderde blikken in mijn rug priemen.
Toen ik na de sessie terug was gekomen werd ik luidkeels ontvangen door de limburgers, die zich afvroegen waar ik het lef vandaan haald om op zo'n mooie dame te stappen.
Shakira was nog steeds niet in the house, dus vroeg ik voor mijn tweede sessie Editha mee, waar ook niks mis mee is. Zij vertelde mij dat ik door mijn ogen, zij aan Kate Mos moest denken. Ik zei toen gespeeld beledigd, dat ik daar lekker mee was, een vrouwelijke junk.Toen ik van de kamer afkwam was het inmiddels alweer 6 uur, na een douche genomen liep ik de bar weer in.
Shiiiit, Shakira of tewel Loredana is er. Ze zat aan het einde van de bar.....ik loop haar richting op....ik kijk haar aan met een glimlach....ze kijkt terug, alleen op de manier hoe zij dat kan....arrogant...onbereikbaar.......en ik loop door, achter haar langs de tuin in. In de tuin zit mijn kameraad en zegd tegen mij dat Shakira er is. Weet ik, ik heb haar gezien zei ik terug. Ik loop te ijsberen in de tuin. Wat ben je aan het doen? vraagd mijn kameraad.Ssssst, nadenken. Hoe pak ik dit aan?......Wat zal ik doen?......Charmante manier? Ik zou niet weten hoe....een loden deur is nog charmanter dan mij.......Humor? Moet kunnen.....als ik een glimlach op haar gezicht kan krijgen, komt alles goed. Nu nog een excuus om haar te benaderen. Sukkel ze zit aan de bar bij de koffiemachine.....hoe makkelijk wil je het hebben. Dus ik naar binnen, ik sta vlak naast haar en bestel twee koffie....ik kijk haar aan....ze kijkt terug...uitdrukkingloos....maar nog steeds arrogant.....ik zeg, pleeeease don't bite my head off, I onley wants to introduce myself to you......WHATTT? zegd ze......ik doe een stapje achteruit en zeg, please don't hurt me, I love you. En toen kwam de glimlach en meer.
Nadat we elkaar hadden voorgesteld volgde een leuke conversatie die eindigde in een afspraak om na het eten met elkaar te kameren. Met een glimlach serveerde ik een kouwe koffie aan mijn kameraad. die nog vroeg of ik gek geworden was om hem koffie te geven vlak voor het eten. Maar deze gek heefd wel een hotdate met Shakira, antwoorde ik.
Na het eten wat weer voortreffelijk was, snel Shakira opgezocht en gezegd te hebben dat ik nog even ging douchen en dan met haar de kamer opwil. Glimlachend zei ze dat het een goed plan was. Toen ik onder de douche vandaan kwam stond ze al klaar met de sleutel in de hand. Ik kreeg een zoen en de sleutel in mijn hand gedrukt, ze zei dat het gelijk deze kamer naast de douche's is, ze had alleen nog een paar minuutjes nodig om zich ook op te frissen voor mij. Na 2 uur op de kamer met haar gespendeerd te hebben, waar dus duidelijk de klik aanwezig was, denderd zij zomaar mijn top 3 allertijden in.
Moe maar voldaan weer terug in de bar nog wat zitten praten met Gloria, die niet alleen zeer mooi is maar ook veel humor en een aanstekelijke lach heefd.
Ik vertelde haar dat haar hartsvriendin Editha mij op Kate Mose
vind lijken. Lachend zij ze dat ze dat al gehoord had van haar en dat ze niet meer bijkwam van het lachen en dat ze ook had gezegd dat ze niet goed bij haar hoofd was. Kwaad liep Editha weg die zich in de maling genomen voelde worden. Lachend zei Gloria tegen mij dat ze geen gevoel voor humor had. Ineens schoot het mij binnen jij lijkt op die actrice/fotomodel Elisabeth Hurley.
Dat had ze vaker gehoord zei ze, wat een dag .....allemaal beroemdheden in PHG.....Kate Mose die Elisabeth Hurley en Shakira geneukt heeft.
De tranen liepen over haar wangen van het lachen.
Het toeval wilde dat Gloria in het midden zat, rechts van haar Shakira en links van haar danke shün Chantal. Toen ik dit drietal zo naast mekaar zag zitten, voelde ik mij een zeer bevoorrecht en gelukkig mens.
Bosco
the queen from the garden of sin.
Loredana de mooie ijskoningin altijd hoog zittend op haar troon, ongrijpbaar, arrogant, minachtend neerkijkend op ons zondaars.
Jaren lang zie ik haar zo zitten, jarenlang loop ik met een grote boog om haar heen. Ik kan mij niet voorstellen warmte te krijgen van iemand die zoveel kou uitstraald. Deze ijsbeer kreeg er kippevel van iedere keer weer als hij de ijskoningin zag zitten.
Na ruim een half jaar afwezig te zijn geweest van de vrolijke tuin zag ik de koningin nog steeds onaantastbaar zitten op haar troon. Ik was inmiddels een officieel ijsbeertje geworden, ik had info gewonnen over haar. Zij was een van de eerste namen die ik op het forum had opgezocht, ik wilde weten hoe ze is. Ik werd niet veel wijzer van de recensies, als ze je mag ben je een bofkont, als ze je niet mag moet je niet met haar een kamer opgaan, als ze uberhaupt met jouw de kamer opwil. Ze stuurd je ook net zo makkelijk het bos in. Het interseerd mij, een uitdaging, ik wil tot de bofkonten behoren. Op waardige afstand bewonder ik haar, ze is nog mooier geworden volgens mijn herinneringen....nog steeds intimiderend...maar mooier. Het kwam er die dag niet van om op haar af te stappen, ik had last van te veel mooie, willige en makkelijke prooien of was ik nog steeds bang.
Ik wist dat ik weer twee weken later de koningin zal zien, en dan moest het er van komen. Om er dan weer niet onder uit te komen moet ik druk op mezelf zetten, zodat er geen weg meer terug is. Dus ik verkondig op de chat dat ik Shakira pak de eerstvolgende keer dat ik haar ziet. Na vele reacties van de aanwezige beren zowel possitief als negatief aangehoord te hebben, was de druk gezet.
Hoe ik toch nog wel treuselend met haar in contact kwam is hier te lezen.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/sh...&postcount=202
Het gesprek aan de bar liep vlot, leuk en gezellig ze toonde duidelijk interesse in mij, er viel een last van mijn schouders en de intmidatie was verdwenen.
Ik meende toen al een klik met haar aan te voelen. Achteraf had mijn gevoel het bij het juiste eind.
Op de kamer aangekomen vroeg ze meteen wat ze voor me kon doen, ik zei, laten we maar eerst beginnen met zoenen en breng mij dan naar de zevende hemel. Lachend begon ze mij te zoenen, en hoe, heerlijk, heerlijk, heerlijk. Constant complimentjes gevend over dat ik lekker zoend, een lekker lijf en kale kop heb. uiteraard complimeerde ik haar ook over haar alles en wist in ieder geval dat alles van mij gemeend was. Kleine Bosco werd ook buitenaards verwend. Daarna werd hij nog bereden en ik genietend van het uitzicht schoot hij het jasje vol. Liefdevol kussend vroeg ze wat ik wilde doen. Ik zei dat even wil pauseren en een sigaretje wil roken, zij stelde voor om snel even twee biertjes te halen want ze had dorst gekregen.
Snel was ze idd terug, gezellig kletsend, rokend en drinkend vroeg ze aan mij waarom ik nu pas haar had gevraagd en waarom ik een half jaar niet meer langs was gekomen. Ik vertelde haar de waarheid dat ik haar altijd arrogant en chagerijnig vind overkomen. Ze zei tegen mij, dat ze dat helemaal niet is maar dat haar gewone gezichtsuitdrukking zo is, waar ze niets aan kan doen. En dat ze weigerd om als een of andere idioot de hele tijd te zitten glimlachen. Dat was in ieder geval duidelijk en gaf haar gelijk. Ondertussen verder pratend over haar thuisland liet ze mij zelfs familie foto's zien, die op haar mobiel staan. En ik begon haar steeds leuker en liever te vinden. Op een gegeven moment streelde ik haar heup en zong "hips don't ly". Ze vroeg van wie dat liedje was...van Shakira zei ik. Ze noemen mij Shakira .......weet ik toch zei ik lachend...maar ik zie het niet. Zie jij het niet zei ze......ze sprong op, en haar bierflesje was ineens een microfoon en ze begon te zingen whatever, forever. Ik lag op mijn rug te genieten van het uitzicht en haar show. Toen ze klaar was vroeg ze of ik het goed vond. Ik antwoorde dat ik het schitterend vond en dat ik wel uren zo kon kijken naar haar. Maar vertelde ik haar dat ik haar nog steeds niet kan vergelijken met Shakira, omdat ik immers nog nooit de echte Shakira naakt onder deze hoek had gezien. Lachend zei ze dat we allebei een beetje gek zijn.
Daarna commandeerde ze mij dat ze weer sex wilde hebben, en vroeg wat ik wilde.Ik wil jouw een orgasme bezorgen zei ik. Lachend zei ze, dat lukt je toch niet, dat lukt je alleen als je heel heel erg goed ben. Hoe bedoel je ik word onder druk gezet. Lachend zei ik dat ze mij niet meer bang kan maken, en dat ik goed ben. Ze pakt mijn hoofd en duwd die tussen haar benen en commandeerd likken. Dus ik haar heerlijke doosje likken en al vrij snel begint ze te schokken, stop, stop kermde ze ik ben al gekomen. oh my god zeg ze, jij bent een kisser and licker. Vol ongeloof kijk ik haar aan en vraag of ze echt is gekomen. Ja echt waar zei ze, voel maar en ze pakte mijn vinger die ze bij haar naar binnen duwde. Ik voelde idd dat ze kletsnat was.
Ze zei dat ze nooit zal faken of liegen. want dat vind ze stom. Ik zei tegen haar dat ze wel snel is. ja zei ze, ik heb mijn defence switch op OFF gezet. Vragend kijk ik haar aan. Die zit tussen mijn oren, als die op ON staat kom ik nevernooit klaar, staat die op OFF wat zelden gebeurd, omdat ik dat alleen bij iemand doet die ik leuk vind.....kom ik heel gemakkelijk. Ik moest toen even slikken en bedankte haar, en ik zei dat ik haar ook bijzonder leuk vind. Kleine Bosco moest van haar ook nog een keer komen, ik wist van te voren dat het moeilijk zal worden. Maar uiteindelijk lukte het haar wel met de hand in standje 69. Na nog wat nageknuffeld te hebben waren we aan een douche toe. Moe en gelukkig kwam ik terug in de bar.
Loredana is voor mij een openbaring, alles ver boven verwachting, leuk, lief, lekker, heerlijk en eerlijk en buitengewoon symphatiek.
Wat ben ik een lul dat ik nooit eerder op haar af ben gegaan.
niet geplande dagje PHG
eerste paasdag, niet belemmerd door familie of geloof verplichtingen moest ik voor mijn werk naar Nieuwe Gein om nog wat extra werk op te nemen. De buiten temperatuur was aangenaam en het zonnetje scheen tussen de wolken door. Ik besloot om met "Kodo" er heen te rijden. ( voor de onweettenden, ( Kodo = nick-name Yamaha MT-01 ) Kodo had alweer een tijdje de snelweg niet gezien, hij had het vreselijk naar zijn zin en drumde er hartig op los. ( Kodo betekend drummer )
Aangekomen in Nieuwe Gein het schandalige vele werk opgenomen te hebben ( en dat in deze crissistijd ) stapte ik weer op Kodo. Als een idioot denderd hij ineens richting Venlo, ik zat bovenop hem dus het enige wat ik kon doen is meegaan met hem. Zonder te stoppen knald hij met een gemiddelde snelheid van 160 km per uur langs Venlo, de Duitse grens over om ten slotte te stoppen voor de deur van PHG. "Zo dan" zei ik tegen Kodo, dus jij vind dat ik het verdiend heb een paar uurtjes te relaxen en sex hebben met mooie vrouwen. Wijs reageerde hij niet terug.
Tijdens het in ontvangst nemen van mijn berevel nam ik een glimp in de bar.
Het was rustig erg rustig, de weinige dames keken mij geschrokken aan. ( ik weet dat als ik mijn leren motorpak aanheb er uitziet of ik van de planeet Mars komt ). Na het uitkleden een frisse douche genomen te hebben, zag ik dat 3 man een nieuwe plavuisen vloer aan het leggen waren voor de binnensauna. Ik had medelijden met die mannen die zich werkend in het zweet nauwelijks durfden te kijken naar de mooie vrouwen.
Aangekomen in de bar, en wie zit daar aan het einde ervan....... de mooie, lieve en geweldige lekkere........ Loredana. Dus ik als een blij puppy erop af. Blij werd ik ook door haar begroet met een dikke zoen. Ik zei tegen haar dat ik speciaal voor haar dat pokke-end gereden heb naar oedt. Lachend antwoordde ze dat ze daar geen reet van geloofd. ( wat een mensenkennis )Ik vroeg ook aan haar hoe het kwam dat ze zo vroeg er was, het was 3 uur en normaal gesproken begint ze pas om 6 uur. Ik zei tegen haar dat ik dan Kodo moet bedanken voor ons gelukkig treffen. Kodo ? vroeg ze. Dus ik haar uitleggen wie het is en hoe hij mij gedwongen heefd om hier te zijn, kwam ze niet meer bij van het lachen, en ze zei dat ik gek was. Maar daarna zei ze wel dat zij hem ook zou bedanken.
Na een uurtje nog gepraat te hebben over haar koetjes en kalfjes werd het tijd om de kamer op te gaan. Ik heb haar daar uitgebreid twee uur lang een fijne vacantie toegewenst.
Inmiddels was ik uitgehongerd en dacht dat het eten om 7 uur werd geserveerd maar het zou pas om 8 uur klaar staan. Dat kwam mij slecht uit omdat ik niet in het donker wilde vertrekken met Kodo, en niet alleen vanwege de pikdonkere wegen ook omdat de TomTom op tilt was gesprongen. De bedoeling was om na het eten te vertrekken met nog wat daglicht, maar aangezien het eten later was dan normaal en dus sowieso in het donker moest vertrekken. Kwam ik tot conclusie om na het eten nog een nieuw slachtoffer te nemen.
En dat werd Andrea uit Roemenië, supergeile uitstraling met een bizar lekker lichaam. Heefd zij even pech dat Bosco zich niet laat afwerken. Badend in het zweet en gefrustreerd van haar kant, had ik een natte en geile sessie met haar. Ik zal haar draadje opstarten.
Uiteindelijk ben ik vertrokken met Kodo nadat ik hem hartelijk bedankte voor zijn inbreng. ( zonder Loredana )
Gelukkig na de dodenmansrit toch veilig thuis gekomen.
groeten Bosco.
Bosco weer eens in de Villa.
Afgelopen Zondag vertrok ik met twee kamaraden naar de Villa.
Daar aangekomen rond 15.00 zag ik dat de parkeerplaats behoorlijk bezet was, opvallend was toch wel de hoeveelheid Nederlandse kentekenplaten die ik zag. Het meest viel mij ook op, de grijse Porche van Porno Joop.
Binnen aangekomen gaf ik mijn vrijkaartje af en kleedde me om tot rode beer. Na een rondje gelopen te hebben zag ik algauw het beren overschot dat aanwezig was. Ik had op dat moment nog niet door dat door die actie van VV bijna iedereen gratis entree had. Het leek wel GT op een zaterdagavond.
Vrij snel werd ik begroet door Belle Michelle waar ik een uurtje herinneringen mee heb opgehaald van vroegah. Toen er nog kuilen waren i.p.v. bulten.
Terug van de kamer kwam Joop op mij af, en vroeg of ik Bosco was. ( dat was schrikken voor je hé, Joop ) Joop stelde mij voor aan de VV clan, Picasso, Sir Wankelot, Tiga, Zakkenleger, Extince en ik weet nu al niet meer aan wie nog meer. Het is heel erg grappig dat je voor jezelf al een bepaald beeld hebt gevormd bij al die nicknames, en dat het dan totaal anders is als je had voorgesteld.
Op een gegeven moment zei mijn kamaraad daar zit Claudia Ferrari, ja daag, dat is haar echt niet zei ik, kijk die lippen, 't ziet er niet uit. Nadat een dame bevestigde dat ze het wel was, geloofde ik het pas. Aan de bar raakte ik verder in gesprek met deze mooie dame, ( ben helaas ook haar naam vergeten ) kort zwart haar, Roemeense, killerbody, HELP. Ik vond haar wel leuk dus ik kwam met de kamervraag. Ze wilde wel zei ze maar ..... ik zoen niet en pijp alleen met condoom. Met respect heb ik de kamervraag maar geannuleerd.
Ik zag toen Claudia Ferrari buiten een sigaretje roken in haar uppie, dus ik eropaf. Ik vroeg aan haar of ze de beruchte Claudia was, nadat ze dat lachend had toegegeven stelde ik me voor en loog dat ik een fan was. Ze vroeg aan mij of ik te veel had gedronken, omdat mijn ogen bloed doorlopen waren en omdat ik een biertje in mijn hand had. Nee joh, antwoorde ik dit is pas mijn derde biertje. ( niet gelogen ) En mijn ogen zijn een beetje geirriteerd door de wind van het motorrijden. ( ondanks brillen en vizieren een bekend verschijnsel onder de motorrijders ) Oh okay zei ze. Ik vroeg of ze zin had om met mij een uurtje te spelen, ze antwoorde dat ze honger had en dat ze ging eten en daarna naar huis zou gaan. Dat is jammer zei ik nog, en dacht wat is dat nu voor een attractie.
Samen stonden wij in de rij voor het eten. Zij nam twee blaadjes sla en ik liep door om verder te scheppen op mijn bord, maar er viel niks op te scheppen want alles was op Gelukkig ging enige tijd later de b.b.q. aan, en er was genoeg vlees om mijn knorrende maag te stillen. Ruim 'n uur later zie ik nog steeds die Claudia zitten zuigen aan een sigaret.
Ik vertelde het voorval dat ik had met haar aan Picasso, die grapte wel haar even om te halen om met hem te kameren. Tot mijn stomme verbazing gingen ze samen naar haar kamer. Achteraf vroeg Picasso of ik haar wel goed had begrepen, dus ik legde woord voor woord uit wat we tegen elkaar gezegd hadden, behalve dat gedeelte over mijn bloed doorlopen ogen. Picasso begreep er niets van, en ik op dat moment ook niet. Veel later pas op de terug weg in de auto drong het pas tot mij door, dat ze moet gedacht hebben dat ik dronken was.
Voor de rest van de avond was mijn lust totaal verdwenen, weet niet waarom.....teveel beren, te weinig dames waar ik niet snel uit kon kiezen. Ik ben een meneertje ongeduld. Met weer een minder goed gevoel vertrokken uit VV.
Picasso raadde mij aan om eens op vrijdag of zaterdag langs te komen, want dan is er een totaal andere sfeer. Aangezien ik nu op twee zondagen en een zaterdag VV heb bezocht, en alle drie de keren met een niet voldaan gevoel ben vertrokken betwijfel ik of de vrijdag wel zo leuk is daar.
Ik weet niet waar dat aan ligt, hoogst waarschijnlijk aan mezelf maar ik weet dat ik nog nooit met een ontevreden gevoel ben vertrokken uit GT of PHG.
V.V. is denk ik niet mijn ding. Ik vond het wel leuk dat ik een hoop gezichten bij de nicknames kan plaatsen. Ik hoop jullie ook vaker te zien, misschien op vrijdag in VV of anders GT of PHG.
aangenaam Bosco.
lekker dagje GT
22 mei 2009
Ondanks ik stierf van de pijn in mijn onderrug, moest ik en zal ik naar een club gaan. Ik had de avond ervoor mijn tweede competitie wedstrijd in de tennissport. Het ging goed, eerste set binnen gehaald met 6-2, tweede set, eerste game verstap ik mezelfen ga door mijn rug... moest toen opgeven met als gevolg wedstrijd verloren.
5 uur s'ochtends klaarwakker door de pijn in mijn rug, het duurde 'n uur voordat ik m'n bed uitgerold was, snel een zooi pijnstillers naar binnen gewerkt te hebben aan de slag. Eerst wat administratie doen en dan 3 opnames voor een offerte. Had gedacht rond 11 uur er klaar mee te zijn, maar het werd een uurtje later. Tommie ingesteld op GT en gaan met die banaan ( gele bus ) onderweg nog twijfelend GTof PHG. Toch maar besloten om te gaan naar GT, omdat het 3 maanden geleden was dat ik daar voor het laatst was. Daar aangekomen 14.30 werd ik vriendelijk ontvangen door de thekefrau, gelukkig werd ik dit keer niet geweigerd door het deurbeleid
Binnen aangekomen zag ik dat het druk was met beren en dames. Ik strompelde gelijk door naar de masseur en vroeg wanneer hij tijd voor mij had, verontschuldigend zei hij pas over 2 uur. Ik ging toen maar een bakkie doen aan de bar en zag onder de dames toch wel veel nieuwe gezichten. Ik besloot toen maar om even 'n uurtje slaap te pakken op een ligbedje in de tuin. Ik kon toch niks anders doen want heel mijn lichaam stond op slot. Eindelijk was het tijd voor mijn massage, die behoorlijk pijnlek was maar die wel goede resultaten opleverde. De masseur had mij aardig los gekregen.
Ik voelde me daarna stukken beter en ging op zoek naar een slachtoffer, toen ik langs de bar liep werd ik ineens bij mijn arm beetgepakt door ............Joop Slim. En Raul7 die ik voor het eerst zag zat naast hem. Ik vroeg gelijk aan Joop wat hij buiten de kamer deed, hij zei dat hij even was uitgeknuffeld omdat hij al vanaf 11.00 bezig was geweest wat een rotleven heeft die Joop toch. Voortaan gaat Joop bij mij door het leven als knuffelbeer Joop vroeg aan mij of ik al gekamerd had, ik vertelde hem dat hij mijn zoektocht onderbroken had. Oh...wat zoek je dan vroeg hij, nou zei ik gekscherend... die meid die daar zit met die 2 basketballen lijkt me wel wat, daar wil ik wel even mee dribbelen door de kamer heen. Dus wat doet Joop... die roept haar en zegd dat ik met haar de kamer op wil Ze stapt op me af en geeft mij een zoen en vraagt of ze de sleutel kan gaan halen. Omdat ik het lullig zou vinde voor haar heb ik ingestemd. Ik zeg tegen Joop, wat doe je mij nou weer aan, ik maakte een grapje.......de knuffelbeer kwam niet meer bij van het lachen en het knuffelmeisje van hem ook niet.
Op de kamer aan gekomen met Meliz, alsof je met een Amerikaanse pornoster bezig bent. Want wat zijn die tetten onwijs groot http://www.ijsberenforum.nl/forum/sh...23&postcount=1
Ik vond het een topervaring met haar. Joop bedankt
Toen ik van de kamer afkwam wilde ik eerst wat eten, ik kon nog een bordje soep krijgen want voor derest was alles op. Tijdens het verorberen van de soep kwam kleine Andrea bij me zitten en vroeg waarom ik zolang was weg gebleven. Ik heb altijd wel leuke gesprekjes met haar zonder dat ze opdringerig is. Toen ik een bakje koffie ging doen aan de bar kwamen Raul en Joop ook van de kamer....Raul had goede sex gehad en Joop had weer eens geknuffeld helaas hadden hun ook geen eten.
Ik had een van mijn favo's gezien, Heidi. Ik zoeken en rondjes lopen maar ik kon haar niet vinden Inmiddels kreeg ik weer zo'n pijn in mijn rug dat ik weer een zooi pijnstillers nodig had. Nadat ik die had ingenomen had ik Veronica gespot, die ik ook al heel lang op mijn to do lijstje heb staan. Joop ging voor de zoveelste keer naar de kamer om te knuffelen en Raul en ik gingen naar buiten een frisse neus halen. Raul zei dat hij geen keus kon maken voor een tweede sescie. Heb ik ook altijd Raul als er te veel mooi's rond loopt. In eens stond Veronica naast ons, dus hoe ik mijn kans greep staat hier beschreven http://www.ijsberenforum.nl/forum/sh...0&postcount=73.
Weer terug van de kamer met Joop en Raul gezellig aan de bar zitten kletsen en lachen. V.N. Lachen om Joop zijn verborgen dans kwaliteiten met de dames.
23.00 nam ik afscheid van beide beren collega's. Ondanks de pijn in mijn rug was het een perfect dagje GT geweest, met name door Joop, Raul7, Meliz en Veronica.
Ik gebruik dit topic om mijn eigen dagverslagjes in op te slaan.
Ze zijn voor niemand intersant of belangrijk.
Alleen voor mij zijn ze leuk om eens terug te lezen.( Alsof je de dag weer opnieuw beleefd )
Aangezien in " alle berichten " nog maar 100 berichtjes blijven staan, zonder aankondiging van het forum beleid....moet ik wel tot deze actie overgaan.
Er zijn door hun actie, voor mij veel betekende en leuke dagverslagje's genoeg verdwenen. Wat ik heel erg jammer vind.
Vandaar voor mij p.s. deze map.
BOSCO De Archivaris
Picasso 1
25 mei 2009, 20:04
Je berichten zijn niet verdwenen. Alleen het zoekresultaat is begrensd tot 100. Als je in verschillende topics zoekt naar "Bosco" dan vind je ook je oudere berichten voor zoverre je het die inspanning waard vind.
Waarom bewaar je ze niet op je PC?
Omdat mijn PC ook regelmatig door anderen word gebruikt.
Zakkenleger
25 mei 2009, 20:26
Omdat mijn PC ook regelmatig door anderen word gebruikt.
Maak een account op www.gmail.com en bewaar je berichten daar. ;)
Spanje, Costa Brava,club Erotica
afgelopen zomer in juni, hadden we met een klein aantal van de motorclub besloten om een villa bij Llorret da Mar voor een week te huren.
Het was een luxe 10 pers. villa met eigen zwembad. het koste € 1000,- per week, aangezien we met z'n 8en waren, geen geld. Nadat wij onze schatjes
( de motoren ) op de trailers en achter de koekblikken hadden gehangen kon ons avontuur beginnen. Daar aangekomen na een zeer lange reistijd van 18 uur konden we niet wachten om onze schatjes van de trailers af te halen en door het schitterende berglandschap te gaan rijden. Dat heb je hé, als je uit zo'n vlak land vandaan komt. Rijdend op de motor was het genieten daar, in de warme zon door de bergen. Het begon mij ineens op te vallen dat er om de paar 100 meter, langs de weg telkens een leeg campingstoeltje met parasol stond. Op de terugweg einde van de middag, waren ineens sommige stoeltjes bezet door bevallige dames. Uit nieuwsgierugheid stopte ik bij zo'n dame en voordat ik wat kon vragen zei ze "blowen and fucken 20 euro" een van mijn kamaraden die naast mij stond zette gelijk zijn motor op de jiffy en zei "dat is ook geen geld" en dook met haar de bosjes in. 15 min later ( hij is een fast shooter ) konden we verder. Aan gekomen in onze villa kwam een van ons op het briljante idee om 8 van die dames te regelen en s,avonds een feestje te bouwen. Dus ik samen met een ander terug en stopte bij de eerste de beste. Mijn kamaraad die voor mij reed had haar niet gezien en reed door. Ik dacht nog die keerd vanzelf wel om als hij mij mist. Die dame kwam gelijk glimlachend op mij af en zei "blowen en fucken 20 euro" toen ik in het engels antwoorde dat ik dat al wist maar iets anders wilde, was het afgelopen met haar kennis van de engelse taal. dus ik in gebrekkig spaans met handen en voeten uitleggend dat ik haar met 7 vriendinnen uitnodig om bij ons in de villa een feestje te bouwen. Nadat ze me eindelijk begrepen had pakte ze de telefoon en ging bellen. Ze sprak ineens in een taal die ik niet kon thuisbrengen. Ondertussen vroeg ik mij af waar mijn maatje bleef. Toen ze eindelijk was uit geluld begreep ik van haar met pijn en moeite dat ze 4 vriendinnen voor 3 uur kon regelen. Na het onderhandelen van de prijs waren we op 500 euries overeen gekomen, onder voorbehoud dat haar vriendinnen er beter uit zouden zien dan haar. Eindelijk hoorde ik mijn maatje al van verre terug komen. Tot mijn verbazing had hij zo'n ranzig type achterop. Hij zei tegen mij met een big smile dat hij geregeld had, dat zijn passagier met 5 vriendinnen voor 800 euries zouden komen. Dus ik antwoorde sarcastich dat hij dat lekker bijdehand gedaan had. Beginnen die 2 dames daar toch ineens te schreeuwen tegen elkaar, in een voor ons nog steeds onbegrijpelijke taal.
Daarna stonden ze allebei wild gebarend en gillend aan de telefoon. Mijn maat en ik keken elkaar stomverbaasd aan en we moesten wel lachen om het hele tafareel. Nadat ze waren uitgeraast door de mobieltjes, gingen ze weer verder tegen elkaar. En eigelijk waar we een beetje stiekum op hoopten gebeurde ook "chick fight". Lachend starte we de bike's en reden naar onze villa. Daar aan gekomen uitgelegd aan derest wat we hadden meegemaakt, iedereen lachen natuurlijk maarja we hadden geen chickie's.
De gene die de villa geboekt had zei toen dat er een club was 3 km de andere kant op richting Blanes. ( was geen toeval haha ) Met z'n 5en 'n koekblik gepakt en er naartoe gereden. Daar aangekomen 20 euro entree betaald, door een ontvangst-halletje uitkomend in een riante ruimte met een ovale gigantische bar in het midden, zodat je maar 2 meter loopruimte om de bar overhield. Langs de wanden gevuld met spiegels, barkrukken met wel
60 DVP's erop. Voordat ik de bar had bereikt had ik letterlijk er al 2 dames om mijn nek hangen. Vriendelijk dankte ik voor de eer want ik wilde eerst een biertje. Constant was ik bezig met dames af te wijsen, want ik wilde eerst mijn dorst lessen en wat rondkijken. het waren allemaal wel mooie dames concludeerde ik, veel zuid-americaanse en oost-europese dames en een aantal spaanse ook. Inmiddels waren er al 3 van ons verdwenen, dus ik was nog over met diezelfde maat, die bij me was met die berggeiten regelen.
We hadden allebei op dat moment een mooie spaanse om ons nek hangen.
We hadden besloten dat we deze 2 zouden houden en toen die 2 spaanse schoonheden dat doorhadden vroegen ze gelijk wat te drinken aan ons.
"Natuurlijk kunnen jullie dat krijgen" zei m'n maat. De dames vroegen allebei een wit wijntje aan hem, die hij weer bestelde bij de barman. "60 euro Signor" zei de barman, en gaf de dames ieder 15 euro. Ik zag m'n maat even slikken en keek mij verbouwereerd aan. Ik proeste het uit van het lachen en zei iets van "nog niet op de kamer geweest maar wel al genaaid ". Gelukkig kon hij er toen ook wel om lachen. We besloten toen om met z'n 4en te kameren, we moesten van tevoren afrekenen 75 euro voor een half uur. Naar beneden gegaan moesten we allebei weer 6 euro betalen voor laken en handdoek.
Aangekomen in een klein kamertje met klein badkamertje zag ik al dat het niks zal worden. Met uit kleden had ik al iemand per ongeluk een elleboogstoot
gegeven, en ik wist niet eens wie, daarna elkaar wassen met z,n vieren tegelijk, was helemaal hillarisch. Mijn maat vroeg aan mij hoe we dat gingen doen op dat kleine wankele bedje, dus ik stelde voor om naast elkaar te liggen op ons rug en de dames hun werk te laten doen. De dames begonnen met lekker tz en al snel ging de regenjas aan om daarna over te gaan in pijpen. ik zie nog tegen m'n maat dat ik dat helemaal niet gewend ben. (ijsbeertje is verwend) Mijn maat had ineens besloten om zijn dame doggy-style te pakken. Toen hij er een klein stukje inzat begon ze ineens te gillen
"no,no to grande,to grande". Daarna hadden we allemaal de slappe lach, dus het werd niks meer. De andere 3 hadden lekker geneukt en wij hadden onwijs gelachen, dus we gingen alle 5 tevreden naar huis.
2 dagen later weer naar de club, we hadden al een hoop kilometers gemaakt met de motoren, zonder ongelukken, dus we vonden wel dat we een cadeautje verdiend hadden. Daar aangekomen het zelfde ritueel, een biertje en 20 keer no gracia's verder ( en dan zeggen dat er in GT veel jagertjes zitten) viel mijn oog ineens op een dvp die sprekend op de jonge Meg Ryan leek. En laat ik daar nu net een fan van zijn. Ze zat daar op een barkruk langs de wand heel lief en mooi te wezen. Toen ik haar wenkte kwam ze glimlachend naar mij toe, mijn motor vrienden zagen ook meteen de gelijkenis met Meg Ryan. Een van die gasten zei nog "dat,dat is die actrice die klaarkomt in een snackbar". Ze stelde zich voor aan mij als Helen uit Oekräine en ik zag gelijk de blikken van die hongerige hyena's om ons heen.
"oei, ik heb het gouden kalf te pakken" dacht ik nog, ik stopte snel 75 euro in haar hand en sleepte haar snel naar beneden in veiligheid. Na weer een laken en handdoek gehuurd te hebben kwamen we in de kamer terecht. Ze legde het laken over het bed, deed de deur op slot en pakte mij gelijk op mijn bek. En ik dacht " jippie, ik ga Meg Ryan naaien". Heerlijk zoenend kleden we elkaar uit, ze trok mij de badkamer in en ik moest op de bidet zitten waar ze constant mij zoenend, kleine Bosco begon te wassen. Daarna nam zij plaats op de bidet en spoot wat zeep in mijn hand zodat ik haar tutje goed kon schoonmaken. En dat heb ik natuurlijk flink overdreven gedaan haha.
We konden maar niet stoppen met zoenen, een echte GFE met haar.
De sex was heerlijk, alles erop en er aan alleen jammer van die PMC.
Na 3 kwartier zei ze dat we echt de kamer af moesten gaan anders kreeg ze moeilijkheden, ik zei nog dat het niet uitmaakte en dat ik gewoon de extra tijd zou betalen. zei antwoorde dat dat niet kon omdat de club de belachelijke regel hanteerd van vooruit betalen. Dus gaf ik haar weer 75 euro, glimlachend nam ze het aan en vroeg of ik nog niet genoeg van haar had. Beetje een vraag naar de bekende weg dacht ik nog. Ze ging snel betalen en was binnen 1 minuutje terug. hihaaa de 2de ronde gilde ik nog. Na weer 3 kwartier moesten we echt er mee stoppen, want ik had al alles bijmekaar een half uur voor niks gehad, merkte ze op. maar ze was wel zo eerlijk om er bij te zeggen dat het haar schuld was. Ik vertelde haar dat ze als twee druppels op Meg Ryan leek. Natuurlijk wist ze niet wie dat was, toen ik haar uitlegde dat het een big Hollywood actrice is begon ze te dansen en te springen. Lachend zei ze tegen mij "i'm a hollywood actrice and you are a pornstar" haha.
Weer terug in de bar vroegen me vrienden of niks gebroken had. Ik bestelde 1 biertje en 1 flesje water voor mijn Meggie ( normale prijs en ze kreeg ook de helft niet ) Ik vroeg haar wat ze overdag's deed omdat ik wist dat de club pas om 18.00 open ging. ze vertelde dat ze dan even Llorret inging of bij het zwembad van de club ging liggen maar dat ze zich v.n. verveelde. Dus vroeg ik haar of ze het leuk zou vinden om een dagje achterop de motor te zitten. Haar oogjes begonnen te glinsteren en ze zou dat geweldig vinden. Afgesproken dat ik haar om 10.00 uur zou oppikken voor de deur van de club, nog wel even gevraagd of ze daar geen moeilijkheden mee zou krijgen.
Ze zei dat ze helemaal vrij was om te gaan en te staan waar ze wil.
Het viel mij wel op dat ik totaal met rust gelaten werd door de andere dvp's. Afscheid genomen van Helen met een dikke zoen en ze vroeg of ik er echt zal zijn morgen, ik antwoorde haar geruststellend dat ik mijn woord zou houden. De volgende morgen naar de bekende plagerijtjes van mijn vrienden overleefd te hebben, stapte ik op mijn stalen ros om mijn princesje te halen. Precies om 10 uur was ik er, aangezien dat je mijn bike 5 kilometer van te voren hoord aankomen stond ze al buiten klaar te wachten. Ze was zo blij dat ik gekomen was. Ik dacht ook nog van gelukkig, anders had ik geen leven meer met die gasten. Ze deed mijn reserve helm op en sprong achterop, ik voelde meteen dat ze dat vaker had gedaan. We voegden ons bij derest die nog in onze villa waren. Ze werd door iedereen welkom ontvangen, niemand had meer een grote bek. ( vreemd hé, de uitwerking van een mooie jonge dame) Met z'n allen trokken we de bergen in, en ik merkte aan alles dat ze het geweldig vond ( ze zei het n.m. ieder uur 15 keer tegen mij) Het was een fantastische dag lekker weer, lekker motorrijden 2 maal lekker gegeten en mijn vrienden zijn the best. Ik heb nog even getwijfeld om ons van de groep te verwijderen, want ze bleef me maar zoenen, maar ik kon het niet over mijn hart krijgen om dat voorstel te doen. Ze had het zo naar haar zin dat het voorstel van haar moest komen en als dat niet kwam ook goed. Dat voorstel kwam ook niet. Zij moest om 18.00 weer terug zijn op de club. Ik reed alleen met haar de oprijlaan van de club op, en derest bleef onderaan wachten. ze bedankte mij voor een geweldige leuke dag die ik haar had gegeven. Ze vroeg of ik nog later bij haar langs kwam, natuurlijk antwoorde ik.
Ik ben niet meer langs geweest op advies van mijn vrienden die urenlang op mij ingepraat hadden en het beste met me voor hebben.
Ze had mij wel verteld dat ze een week later in Barcalona ging werken.
2 dagen later gingen wij ook weer naar huis. het was een leuke gave week geweest en zeker voor herhaling vatbaar.
dit jaar nog.
groetjes Bosco
28 dec. 2008
gisteren het jaar afgesloten met The Saint,Rex, Potentski en nog iemand ( naam vergeten, sorry) ik kwam rond 14.00 aan en kon mijn auto gewoon op het terrein kwijt.
de parkingboy 10euries gegeven en naar binnen gegaan. na de vriendelijke ontvangst mezelf uitgekleed en de barruimte in gewandeld. het was rustig, 10 beren en 10 dvp's.
eerst een lekker bakkie genomen en daarna een saunaatje.toen ik terug kwam in de barruimte 30 beren en 10 dvp,s. lekkere broodjes gegeten en wat kletsen met andere beren. op een gegeven moment kwam Sinem bij mij zitten en die had weinig moeite om mij over te halen voor onze gezamelijke eerste sessie.( zie recensie) toen ik uit de kamer kwam 60 beren en 12 DVP's. gelukkig was the saint er ook al, ik vertelde hem dat Zara erwas en dat als hij nog met haar wilde kameren dat hij snel moest reageren zodra hij d,r zag. want Zara had het druk,druk,druk. uiteindelijk was het hem gelukt om met haar te kameren, de bofkont. rond 6en kwam rex met companen binnenwandelen en zijn we met z'n 5en gaan eten. ik weet niet wat het was maar het was wel lekker, alleen onbegrijpelijk dat er zoveel koflook in zat. het was gezellig en we hebben een hoop gelachen. na het eten terug naar de bar waar inmiddels meer dan 100 beren waren en ik denk 20 DVP's. na een tijdje ben ik op het groene bankje gaan zitten omdat ik wist dat Andrea dan vanzelf mij zou aanspreken. ze stond al een poosje op mijn to do lijstje.
en idd het duurde niet lang, ze had overig vrij snel een sleutel dus ik vroeg haar hoe dat kon, ze vertelde dat 80% van die beren allen maar komen zuipen. na de perfecte sessie in de grote kamer met 2 bedden die overigs niet warm is te krijgen weer terug in de bar.
het leek daarbinnen wel een sneeuwstorm, een lawine aan witte jassen, ik kon door de beren geen bos hout meer zien. bovengenoemde forumijsberen niet te vinden, naar huis? op een kamer? ik weet het niet. het was 10uur nog vroeg, maar de hoogste tijd voor Bosco om af te taaien. ik vond dit echt niet meer leuk.
al met al was het toch nog wel een leuke dag door kennismaking met andere forum ijsberen en 2 goede sesies.
goede voornemens voor volgend jaar zijn om YY,LV,SSen andere clubs ook te bezoeken.
ik wens iedereen een fijne jaarwisseling toe.
greetz Bosco
5 jan.2009
gisteren weer naar GT gereden met mijn chauffeur zoals ik hem gekscherend noem op dit forum. 14.00 parkeerden wij het koekblik op Joop Slim z,n vaste plek ( tussen de bomen )
parkeerboy en thekevrouw ( die kleine ) gelukkig nieuwjaar gewenst. na het douchen en berevel aangetrokken te hebben liep ik de bar in waar ik gelijk besprongen werd door Andrea die mij een gelukkig nieuwjaar wenste. Ik vertelde haar dat zij mijn eerste DVP was ongeveer 3.5 jaar geleden in PHG. ze vroeg of ik het lekker had gevonden... ik zei: lekker...lekker...jij bent de oorzaak van mijn verslaving. ze brulde het uit van het lachen en zei dat ik gek was. daarna plaats genomen aan de bar en onder het genot van een lekker bakkie keek ik om mij heen en zag 10 beren en 10 dvp's die ik nog niet eerder had gezien...mmmm....intersant. bij de tweede bak koffie sloegen er ineens twee armen vanachter om mij heen, kreeg een zoen in mijn nek en gilde mijn naam ( mijn echte naam ) bist dou hier. ik hoefde mij niet eens om te draaien om te weten wie het was.
maar ik draaide me dus wel om en stamelde iets uit van Cindy...schatje ik heb je gemist.
ze pakte me gelijk op mijn bek en het schaamrood trok achter mijn oren. ( wat? het schaamrood trok achter mijn oren. wat is dat nou?) na wat gepraat te hebben over koetjes en kalfjes kwam de sleutelvraag...stoer zei ik dat ik nog geen zin had en dat ik een saunaatje eerst ging pakken en nog wat wilde spelen in de wirlpool.
zittend in de sauna zei mijn chauffeur...LUL...( bedoelde hij mij mee ) jij bent verliefd op haar. ik geschokkeerd antwoorde...doe normaal joh...verliefd...pffff. ja zei hij je word helemaal rood van haar en dat heb jij bij niemand anders. beetje geirriteerd omdat hij dat gezien had natuurlijk zei ik...ja, weet ik...ik kan het niet helpen...wat kan ik er aan doen? vermijden, negeren natuurlijk... je bent verliefd op haar LUL antwoorde hij.
en toen was het een lange tijd stil.
terug gekomen aan de bar gelijk Cindy weer om mijn nek die mij begon te zoenen en op te wrijfen, in mijn oor vroeg ze of ze de sleutel mocht gaan halen want ze had een ontzettende zin in sex met mij. en wat denk je wat ik zeg..... ga maar gauw halen want ik heb ook zin in jouw. mijn chauffeur keek mij hoofdschuddend aan en zei zacht 3 maal mijn naam. ja zei ik...ik weet het...maar de drang is sterker dan mijn wil. ( hoe bedoel je verslaaft ) op de kamer aan gekomen is Cindy zoals ik haar ken, teder,lief,romantisch,
afwisselend met keiharde porno en kamasutra. de beste sex ever.
we waren al 2 uur zo bezig geweest en ik was uitgeput. Cindy vroeg of ze wat te eten moest halen want het was al 6 uur geweest.dat vond ik niet zo,n geslaagd idee om op de kamer te eten dus stelde ik voor om eerst te douchen en dan gewoon te eten in de tent met mijn chauffeur. hij had inmiddels ook gekamerd. dus gezellig met z'n 3en gegeten en daarna nog een bakkie gedronken aan de bar.
op een gegeven moment vroeg Cindy of ik al aangesterkt was en controleerde kleine bosco...yep ...die doet het weer, dus wij terug naar onze kamer. ik keek nog even om naar mijn chauffeur die met zijn wijsvinger opzijn voorhoofd tikte en zei "randdebiel"
ik dacht nog even hé ik heb een andere nam van hem gekregen.
wederom op de kamer...ik heb er geen woorden voor.
sessie 3 uur...uitgeput...helemaal binnenste buiten gekeerd...kleddernat van alle vloeistoffen die overal vandaan komen. daarna maar gauw opgestaan anders waren we in slaap gevallen en dat wil je niet.
afrekenen in de lockerroom....totaal 5uur...slik.
na het douchen nog wat gedronken en gepraat aan de bar.
en toen kwam de wake up call...ze gaf mij nog een zoen en zei dat ze nu weer verder moest arbeiten....en in no time had ze een andere gewillige slachtoffer.
mij liet ze peinzend achter....waarom verlies ik mezelf in haar...waarom kan ik die kamer niet afkomen.....waarom kan ik niet genoeg krijgen van haar....waarom heefd zij mij in haar macht....waarom kan ik haar nu juist niet weerstaan. allemaal vragen die ik met "ik weet het niet" moet beantwoorden.
het enigste wat ik kan doen is voorlopig GT ontwijken en naar een van de anderen gaan.
groetjes Bosco
Zondag 08-03-2009
Ik wilde samen met twee vrienden van mij er een speciale dag van maken.
We hadden namelijk iets geweldigs te vieren, en dat was dat mijn Surinaamse vriend er weer helemaal bovenop was gekomen na een zware hartaanval afgelopen kerst. Mijn Turkse chauffeur ( de andere vriend ) en ik waren ook blij dat hij dat met ons wilde vieren in GT, nadat hij onze avonturen die wij met z'n tweeën daar hadden meegemaakt, meerdere malen had aangehoord.
Onze Surinaamse vriend had alleen nog maar PHG ervaren, en wilde daarom een sprong in het diepe van GT maken. Want hij voelde zich weer fit en gezond en wilde zichzelf daar testen.
Wij drieën kennen elkaar al ruim 30 jaar, vanaf de periode dat we in de Haagse jeugd voetbalden.
Aangekomen bij GT parkeerden wij om 14.15 de auto op het binnenterrein, die half leeg was. Mijn chauffeur zei nog dat het wel heel rustig moet zijn dan. Ik belde aan bij het hek, en het duurde lang voordat er open werd gedaan. Eindelijk ging de voordeur open, die kleine theke herkende mij maar hield het hek dicht.
Ze vertelde tegen mij dat we er niet inmochten omdat het te vol binnen was. Ik begon te lachen en dacht serieus op dat moment dat ze een dolletje met mij aan het maken was. Ik antwoorde nog van ja natuurlijk, ik zie het aan de parkeerterrein die half leeg is. Maar zei lachte niet, en zei nogmaals dat we er niet in mochten omdat het te vol binnen was. Toen ze dat zei keek ze mij strak aan en knikte even naar mijn Surinaamse vriend, om daarna mij weer strak aan te kijken. Vervolgens draaide ze zich snel om liep naar binnen en gooide de deur dicht.
Ik was helemaal verbouwereerd, had ik het nu goed begrepen? Komen we er niet in omdat er een van ons Surinamer is? GVD dacht ik, dit pik ik niet, dus ik bel weer aan, hier moet ik meer van weten.
Nee Bosco, laat nou maar, we gaan ergens anders heen, hoorden ik mijn vrienden zeggen. ik begreep niet dat hun zo rustig en relax eronder bleven.
De hele tijd stond de parkeerboy erbij, toen ik hem wat wilde vragen keerde hij zijn rug naar mij toe en liep met zijn handen in de lucht van mij weg, en zei meerdere keren "geen vragen".
Nadat ik gekalmeerd was stapte we terug in de auto en reden de parkeerplaats af, en zag dat drie blanke gasten werden binnen gelaten.
We zijn daarna naar VV gereden en werden daar hartelijk ontvangen. Voor mijn vrienden was het de eerste keer in VV, en ondanks dat het erg rustig was hebben we ons daar prima vermaakt.
Een ijsbeer in VV verbaasde het niet dat een Surinamer daar in GT niet binnen word gelaten, want volgens hem gebeurd dat regelmatig.
Mij verbaasd het wel omdat ik p.s. wel eens een Surinamer daar binnen heb gezien.
In iedere vorm van discriminatie of rasicme, stuit mij erg tegen de borst. En daarom zal GT geen euro meer verdienen aan Bosco.
Een erg teleurgestelde Bosco.
Maak een account op www.gmail.com en bewaar je berichten daar. ;)
Is mij te ingewikkeld, ik ben n.m. geen cp-nerd maar een cp-mongooltje. ( alsof dat niet duidelijk was ) :D
Zakkenleger
25 mei 2009, 22:17
Is mij te ingewikkeld, ik ben n.m. geen cp-nerd maar een cp-mongooltje. ( alsof dat niet duidelijk was ) :D
Jouw woorden,niet de mijne hahaha.
Heel simpel, je maakt een gratis account aan (meerdere mogen ook, het is geen IJBF :D) en je pleurt al je berichten in een mailtje naar jezelf.
Voor een bescheiden bedragje doe ik het wel voor je :D:D:D