PDA

Volledige versie bekijken : Adella



ksie
1 juni 2009, 21:45
Haarkleur/-lengte : halflang donkerblond (mogelijk binnenkort zwart)
Lengte dame : 158 cm heeft ze vertelt (zonder hakken)
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels goed, duits zeer beperkt
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : een kleine slang op onderbuik / geen piercings
Service: Pzc / Nmc
Voordelen: ziet er goed uit en neemt de tijd
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1 1/2 uur
Prijs : 100 + tip
Extra’s bij het bezoek:

Het bevreemde me dat er nog geen paspoortje van haar is vandaar bij deze. Adella is een leuke jonge dame met een spontane lach. Ze komt sympathiek over en weet over het algemeen goed wat ze wel en niet wil. Ze is nu circa drie weken in Duitsland. Ik heb een aangename tijd met haar doorgemaakt. Herhalingsgevaar is zeer zeker aanwezig.

rolo
25 juni 2009, 21:59
Bij de barbeque zat ik een beetje wazig naar de duitse weiswurst op mijn bord te staren toen deze plots rechtop leek te gaan staan. En jawel hoor, een meisje zo fris en schoon als ochtenddouw bleek de oorzaak van mijn hallucinatie te zijn. Ze stond achter mij in de rij te wachten en op haar gebruinde huid kon je de kleine glanzende haartjes zien glitteren, een perfect strak figuurtje gehuld in een roze transparant setje maakte de ijsbeer in mij weer volledig los :rofl:

Adella heeft nu zwart haar met een lady-gaga ponny, met haar pretoogjes kijkt ze vanonder de ponny naar je op, ze is ong. 155 cm. Na het eten kwam ze direct op mij toe gelopen, had haar echter nog nooit eerder gezien, en zonder veel omhaal kwam haar sleutel vraag. Nu neem ik mij vaker voor eerst wat uitgebreider de dames af te tasten en te vragen wat wat wel en vooral wat niet tot het pretpakket behoord. Ook nu dacht ik er weer geen moment aan, al zou ze me alleen met rubbere keukenhandschoenen aftrekken dan nog wou ik haar :rolleyes:

Wie mijn verslaggevingen kent weet dat ik zelfs ook met Anastasia zeer tevreden ben. Aan de andere kant ga ik ook volledig voor een neukkanon als duitse Lisa. Dus een teleurstelling kom ik zelden tegen, als er maar een bepaalde sexuele spanning tot stand komt is Rolo :lostit:

Adella bleek na pas 1 maand te werken nu al een topact neer te zetten. Pijpen zonder en met alle soorten technieken dat je tenen kromtrekken, ook laat ze zich gewillig beffen en zelfs met haar kontje omhoog gestoken kon ik mijn gezicht tussen haar billen begraven. Even goed op heer reacties gelet en plots voelde ik mijn mond natter worden, fake of niet toch lekker :rolleyes:

Het neuken kon wel eens problematisch worden. Ze had al verkondigd dat ik ´to big was for her` en ´you kill me with that dick` nouja zeg :confused: Het weerhield haar echter niet om een condoom te nemen tesamen met een dot glijmiddel en al hurkend perste ze zichzelf boven op me en al doende ging het telkens beter, ze neemt zelf initiatieven en vroeg me na een paar standjes om doggy en plots leek ik even met duitse Lisa op de kamer te zitten, gewoon weg om je verstand compleet te verliezen. :teuflisch

Adella is een hele leuke meid, spreekt goed engels en je kunt ook leuk met haar praten. Tja, daar zit je dan na een uurtje vuurwerk weer plotseling buiten, compleet vermoeid, mijn haar rechtop en een vuurrode kop, eh mijn gezicht bedoel ik. En dan weet je dat het supergoed was. Even later komt Adella voorbij gelopen en aan haar is niets te zien, zo fris als een hoentje. En dan weet ook maar weer eens dat je ouder wordt, zelfs 3 maal zo oud als haar :redface:

The Saint
26 juni 2009, 08:56
Haarkleur/-lengte : halflang donkerblond (mogelijk binnenkort zwart)


Ze viel me gisteren ook direct op: gitzwarte haren en met haar 'walk like an egyptian-kapsel' leek ze net een Egyptische godin. Ze komt op mijn to do -lijstje.

NikXXX
26 juni 2009, 13:01
Ze viel me gisteren ook direct op: gitzwarte haren en met haar 'walk like an egyptian-kapsel' leek ze net een Egyptische godin. Ze komt op mijn to do -lijstje.

Deze dame zag ik gisteren ook; bij deze bijgeschreven op mijn to-do-list! ;)

ksie
1 augustus 2009, 23:41
Adella is weer terug van haar vakantie. Ze ziet er mooi bruin gekleurd uit en ze heeft haar zwarte haren langer laten maken zodat ze nu lange zwarte haren heeft.
Vandaag weer een leuke tijd met haar doorgebracht en ik verwacht dat dit niet de laatste keer zal zijn.

Jack42
28 augustus 2009, 02:36
Adella stond al een tijdje op mijn to-do lijstje en sinds gisteren kan ze van deze lijst geschrapt worden.
Wat een heerlijke ondeugende meid is deze Adella. Zo heerlijk dat ik gisteren 2 keer van haar diensten gebruik heb gemaakt.
De klik was er meteen op de kamer en haar service is verrekte goed om het maar eens plat uit te drukken. GFE+++
Herhalingsgevaar 100% met deze topper!!!

BSesamstraat
31 oktober 2009, 20:33
Het is inderdaad een toppertje , ze neemt de tijd en haar pijp kunsten zijn super. Ook ft zit in haar pakket en hoe mmmm. Ze zegt uit polen te komen. Volgende keer word het weer moeilijker om te kiezen met weer een topper. Erbij

NikXXX
1 november 2009, 21:30
Ze zegt uit polen te komen.

Foei! Die Roemeentjes toch... :teuflisch:

Big30
9 december 2009, 22:01
Frage hier entfernt.

Big30

Jack42
9 december 2009, 22:07
Frage hier entfernt.

Big30

En hopelijk is die faker ook meteen geband?

The Saint
9 april 2010, 13:22
Gisteren voor het eerst met Adella gekamerd. Eigenlijk eerder een PP-meisje dan een Saintmeisje maar haar leuk koppie overhaalde mij om toe te happen. Ik vroeg of ze zoende: ze zei : niet met iedereen, maar met jou wil ik wel zoenen wat ze dan ook deed op kamer maar echt zalige tongzoenen zoals van de Poolse Johanna en Samyra zijn het niet maar ze krijgt wel een voldoende. Oraal deed ze flink haar best en zelf werd ik goed onder water gezet toen ik haar onderste regionen met mijn tong verkende. Geen fakegekreun bij haar en je merkte toch wel aan bepaalde details wanneer je een gevoelige snaar raakte. Ondanks dat ze kleddernat was, bracht ze toch nog wat extra glijmiddel aan, wat mijn orgasme alleen maar kon uitstellen... ik had zo de indruk dat ze bij het eerste standje(missio) haar eigen orgasme opzocht, maar bij een dvp weet je het zelden of ze er effectief 1 gekregen heeft. Na een paar andere standjes uiteindelijk heerlijk in doggystyle liggend met de beentjes toe het rubbertje gevuld...
Adella is geen topper, wel een goede middenmoot en een leuke dame die ondanks haar jonge leeftijd (ze wordt 20 in september) een volwassen uitstraling heeft als je met haar een gesprekje voert.

ladys lover
22 mei 2010, 22:51
Hoi beste mede ijsberen,

Eerst en vooral ben een nieuw ijsbeertje hier....:)
En heb onlangs kennis gemaakt met het Golden Time gebeuren...
En ik moet zeggen, hemel op aarde bestaat dus echt:)...

En ik heb daar ook de lieftallige Adella ontmoet, en ik moet zeggen, ze staat zeker op mijn to do lijstje...

Dus mijn vraag hier naar mijn mede beren...heeft er nog iemand meerdere en goede ervaringen met deze bijzondere verschijning....

Alvast bedankt;)

MichelJ
29 juli 2010, 16:16
Adella is weer terug in GT

ladys lover
22 september 2010, 22:36
beste ijsberen...

Kan er mij iemand laten weten of de kleine zwartharige Adella (Romeense) nog aanwezig is in GT...heb haar zelf niet meer gezien....heeft er ook nog iemand ervaringen met haar gehad die jullie willen meedelen...kijk uit naar een date met haar....alvast bedankt voor jullie info hulp hierover....groeten

BSesamstraat
22 september 2010, 22:49
Oké krot maar krachtig... Z'n 3 à 4 weken geleden gezien.

Big30
22 september 2010, 22:55
Beste MichelJ...

Dit is zeker niet mijn bedoeling hoor...maar heb vorige week geen antwoord van iemand gekregen...daarom dat ik nogmaals een oproep doe...in mijn zoektocht en info naar de Kleine Adella...mijn excuses hiervoor....groeten

Beste ladys lover,

Mocht iemand haar in Gt weer spotten zal daar ongetwijfeld melding van worden gemaakt. Ze is er momenteel niet, dus kan ook niemand melden dat ze er wel is, hoe graag je dat bericht ook hier ziet verschijnen :tongue:.
Je vraag is bekend en hoeft niet wekelijks herhaald te worden dat lijkt me wat overbodig en voegt ook niets toe. Volgens mij is ze begin Augustus voor het laatst gezien en zal nu ongetwijfeld even van haar vakantie genieten of wie weet is ze verkast.

Groet,
Big30

MichelJ
22 september 2010, 22:57
Dit is zeker niet mijn bedoeling hoor...maar heb vorige week geen antwoord van iemand gekregen...

1x is niet erg, maar volgens mij heb ik dit bericht een keer of 5 deze maand gezien ;).

Je zou de oproep beter in haar eigen draadje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=17159&highlight=adella) kunnen plaatsen.

Opm Big30: Aantal berichten uit GT algemeen topic hier naar toe verplaatst + dit topic wat opgeschoond.

rolo
26 september 2010, 20:38
VORIGE WEEK , 16 SEP, HEEFT ZE ME NOG AAN MIJN OREN GETROKKEN, DE OVERIGE ROEMEENTJES WAREN OOK WEER TERUG, ZOU GEWOON EVEN GT BELLEN.

Fritzzz
13 oktober 2010, 23:15
vandaag was ze dr zeker..:freu::hammer::freu: