Megaboob
1 juni 2009, 23:53
Haarkleur/-lengte : blond (geverfd)
Lengte dame : ca 165 cm /55 kilo
Postuur/Cupmaat : Slank / B-C
Nationaliteit/Taal : Roemeens
Leeftijd : 24 jaar?
Service: slecht, pzc, nmc, geen zoenen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 40,-
Deze dame zag er wel lekker uit, en dus mijn resensieplicht gedaan, en erop afgestapt. Ze gaf aan niet te zoenen (jammer), maar vooruit, ze zag er goed uit, dus proberen maar.
Dit werd helaas een wat inspiratieloze sessie. Ze probeerde wel, maar het werd niets. Uiteindelijk zelf maar alles ter hand genomen.
Enkele opvallende zaken:
Zeer mooie borsten (echt), tepels werden ook hard, wat een goed teken was.
Dame rook helaas uit haar mond, niet echt heel fris, en was niet bepaald geweldig intiem geschoren, wat toch wel bijna de standaard is tegenwoordig.
Zeer korte sessie, ca. 20 minuten, en dame gaf geen naservice of knuffel in de resterende tijd. Jammer, een gemiste kans. Gewoon even nababelen kan ook leuk zijn, en verhoogd de kans op een vervolgsessie. dame heeft dus nog wel wat te leren.
Ze gaf aan ook in Living room en PHG actief te zijn.
Voor mij eens maar niet weer. Er zijn betere dames in acapulco!
:rolleyes:
Lengte dame : ca 165 cm /55 kilo
Postuur/Cupmaat : Slank / B-C
Nationaliteit/Taal : Roemeens
Leeftijd : 24 jaar?
Service: slecht, pzc, nmc, geen zoenen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 40,-
Deze dame zag er wel lekker uit, en dus mijn resensieplicht gedaan, en erop afgestapt. Ze gaf aan niet te zoenen (jammer), maar vooruit, ze zag er goed uit, dus proberen maar.
Dit werd helaas een wat inspiratieloze sessie. Ze probeerde wel, maar het werd niets. Uiteindelijk zelf maar alles ter hand genomen.
Enkele opvallende zaken:
Zeer mooie borsten (echt), tepels werden ook hard, wat een goed teken was.
Dame rook helaas uit haar mond, niet echt heel fris, en was niet bepaald geweldig intiem geschoren, wat toch wel bijna de standaard is tegenwoordig.
Zeer korte sessie, ca. 20 minuten, en dame gaf geen naservice of knuffel in de resterende tijd. Jammer, een gemiste kans. Gewoon even nababelen kan ook leuk zijn, en verhoogd de kans op een vervolgsessie. dame heeft dus nog wel wat te leren.
Ze gaf aan ook in Living room en PHG actief te zijn.
Voor mij eens maar niet weer. Er zijn betere dames in acapulco!
:rolleyes: