PDA

Volledige versie bekijken : Sabrina (Roemeense)



lieget
2 juni 2009, 08:22
Haarkleur/-lengte : Zwart, tot op de schouders
Lengte dame : 167 cm
Postuur/Cupmaat : slank, B-Cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 23 jr
Tatoeages/Piercings : Geen kunnen ontdekken (meer gelet op andere zaken)
Service: Uitstekend
Voordelen: Prachtig figuur, erg vriendelijk, zeer goede pre-sales
Nadelen: Niet kunnen vinden
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 50,--
Extra’s bij het bezoek: Zeer goede pre- en aftersales


Door deze dame ben ik ontmaagd in de Parksauna Residenz.

Door haar uitstekende looks viel deze dame al snel op.
Ze brengt regelamtig een bezoekje aan de Kino, maar gaat daar eigenlijk eerder passief op zoek naar klanten.

Na verloop van tijd raakte ik met haar in gesprek in de lounge, hetgeen niet veel later resulteerde in een kino-bezoek.
Ze nam zeer uitgebreid de tijd, en stelde niet direct de sleutel-vraag.

Op de kamer deed ze werkelijk alles goed, ze is weliswaar vrij onervaren, maar zowel qua looks als qua service zeer goed.

Herhalingsgevaar: ruim 100%

Absoluut een reden om naar de PSR af te reizen

blauwebeer
5 juni 2009, 21:34
De eerste sessie met deze Roemeense. Geen gehaast gedoe, lekker opvrijen in de Kino en daarna naar de kamer.

Na de nodige opwarming komt ze los, doch in de afwerking schiet ze nog wat tekort.
Aftersales vrij goed, doch kans op herhaling eerder gering.

Bb :wink:

Mauriceyep
26 juli 2009, 09:17
Deze dame ziet er bijzonder lekker uit. Daarom maar even gaan babbelen, waarbij ik meteen werd ingesloten door haar en een andere Roemeense dame, nee dat is niet de bedoeling ...:tongue:

Al snel werd ik uitgebreid gezoend en gepijpt door haar, dit beloofde het nodige:smile:.Toen ik voorstelde om naar de kamer te gaan, gaf zij aan dat daarginds een hele grote kamer ligt en toen kwamen we dus terecht in de kino ..:confused: tja, ook goed:smile:

Achteraf had ik dit beter niet kunnen doen, want het werd een klein gevecht. Alles wat ze deed was best wel ok, maar ik kreeg toch het gevoel dat ze me snel wilde afwerken. Uiteindelijk zelf het tempo aangegeven, maar ik miste de comfort van een breed bed en de relaxtheid van een kamersessie ... geen herhalingsgevaar.

seksenfun
3 oktober 2009, 19:49
Sabrina dus. Te geil beleeft er prachtige sessies mee. Op het feestje liep hij er vaak mee rond (net een koppeltje). Dat was mooi om te zien :rolleyes:.

Even stoppen met roddelen en wat over mezelf (bij haar) vertellen dan maar.

Het viel me een beetje tegen. Geen herhalingsgevaar. (Seksenfun, beginnen we nu een recensie van achter naar voor :hammer:).

Misschien, om dan toch maar bij het begin te beginnen, ligt het wel volledig aan mij. Terwijl ik in de HWP zat, zag ik dat te geil Sabrina in het zwembad wou duwen. Ze stribbelde wat tegen. Ik dacht er kort over na :) en stapte uit de HWP (in de hoop dat de zin van te geil om haar in het zwembad te willen duwen nog niet zo snel over zou zijn). Ik wilde dus een handje helpen :hah:.
Ik had geluk :rolleyes:. Te geil zijn zin was nog niet over en hij probeerde haar weer een duwtje te geven toen ik net passeerde. Ik schoot te geil ter hulp. Met z'n tweetjes hadden we ze makkelijk in het water kunnen laten plonsen, als we écht gewild hadden. Maar we zijn de slechtste nog niet ;). Ze kon er nochtans mee lachen, we grapten nog wat.

Na flink in de zon gezeten te hebben, trok ik weer op pad. Ik kruiste Sabrina haar pad weer, weer toevallig aan dat zwembad. Mijn zin om haar te laten verschieten was ook nog niet over (of duikte (let op het woord duikte) weer ineens op). Even weer doen alsof ik haar erin zou smijten :rofl:. Weer kon ze er mee lachen en haalden we nog wat jokes uit.
Het zal dan toch niet aan mij gelegen hebben (maar aan de twee :rolleyes:).

Ik bleef er aan plakken en we belandden even later in een zaal waar een bepaalde muur kleddervol met sperma hing :). Een wulpse dame ontving met groot plezier :confused: klodders plakkerig wit spul van verschillende venten tegelijk in haar lekkere mondje. Hmmm... ze luste er echt wel pap van.

Dit inspireerde ons maar matig. We keerden dus een beetje in onszelf. In de kino was Sabrina erg lief en leuk. Ze nam zeker initiatief. Ze was best spontaan.
Omdat ik de kino met Maureen al meerdere keren bevuild had, wou ik het deze keer proper houden. We verdwenen dus netjes naar een kamer (zoals het hoort, of toch ook weer niet in PSR).

Ai, ai ai ai... op kamer verdween de spontaniteit, was ze plots zo stil, maar niet verlegen. In het begin was het tongzoenen ook niet je dat, een beetje teruggehouden. Toch verlegen? Nee hoor. Al vrij snel ging ze met haar lieve gezichtje tussen mijn benen zitten. Bij het pijpen had ik echter geen geweldig gevoel :frown:. Haar manier van pijpen kon mij niet erg opwinden. Dit had een onverwachtse keerzijde: het duurde wat langer en ik zat regelmatig op het ja-sebiet-gaat-het-komen moment. De boosdoener kwam ineens van haar. Net voordat ik zou zijn klaargekomen, stopt ze en vraagt ze: "En hoe zou je het nu willen"? Eekes, zo'n georkestreerd scenario, zulke onderbreking, daar krijgt mijn swieber een hart aanval van en hij stierf er dus bijna van af. Had ze nu (verdorie) maar gewoon voort gedaan.

Zo kwam het dus dat er een tweede deel in het eerste (en laatste) halfuur met haar kwam. Mijne knuppel moest terug op gang getrokken worden. Helaas, dit lukte maar moeizaam. Ze begon weer snel te pijpen maar weer niet volgens de kunsten van de oralski akademie. Ze keek me ook niet geil aan tijdens het pijpen. Ik maakte haar maar duidelijk dat we het beter over een andere boeg gooiden. Ze begon nu wel te tongzoenen en werd ineens een stukje spontaner. Uiteindelijk verdween ze weer naar beneden maar gebruikte nu veel te veel haar handje en pijpte te brut.
Na wat knuffelen en lief doen, weer wat tongzoenen, kwam er weer schot in mijn zaakske en maakte ik het in missio af.

Optisch is ze ook niet 100% mijn ding, dus dit hielp tijdens de sessie niet een handje. Eigenlijk had ik een minder lang intake gesprek dan ik meestal heb met een nieuwe dame voor mij maar ik teerde een beetje op de woorden van te geil: "Met haar zit je zeker goed". Fout seksenfun: iedere persoon is verschillend.
Blijft wel dat ze in de kino aan mijn lol en spontaniteitslabels voldeed en dat ze in de kamer wat dat betreft een black out had, zullen we maar zeggen.

MiniME
4 oktober 2009, 21:07
Deze keer heeft S&F gelijk: dit is 1 van de zeer matige dames in PSR, jammer, want ze heeft een lief koppie.

seksenfun
5 oktober 2009, 18:37
Deze keer heeft S&F gelijk: dit is 1 van de zeer matige dames in PSR, jammer, want ze heeft een lief koppie.

We gaan nog tot "hetzelfde kamp" behoren sebiet ;) :smile:.

MiniME
5 oktober 2009, 19:51
We gaan nog tot "hetzelfde kamp" behoren sebiet ;) :smile:.

Als jij bij de volgende sessie met Emanuela ook een goede PZC krijgt, denk ik dat ook :biggrin: maar ja, dan moet je nog wel een keer naar die gribus tent Oase :wink:

MiniME
25 juli 2010, 21:30
Verassende wending: de laatste weken is Sabrina al vrolijker dan voorheen, en vandaag de stoute schoenen dan toch maar eens aangetrokken (of eigenlijk: uitgetrokken :rolleyes:).

Als ze een goede bui heeft, is er helemaal geen sprake meer van afwerken, gaat alles eerder nog te langzaam, maar prima sessie, begonnen met vergaand voorspel in de whirlpool en toen (met Simona erbij) de kamer op.

Aan het dienstenpakket kan worden toegevoegd:
- trio, whirlpoo, ft, mmt

Kortom: goede sessie en ook nog veel after sales! :cool:

Twinangel
5 februari 2011, 12:19
Gisteren met haar gekamerd. Het is een ontzettend geile meid die je prachtig aankijkt onder het pijpen. Was weer een tijd geleden dat ik met haar was gegaan. Zeker de moeite waard om nog eens te herhalen. Ze heeft een fantastich figuurtje en een goede service. Wat wil je nog meer?

MiniME
5 februari 2011, 14:05
Gisteren met haar gekamerd. Het is een ontzettend geile meid die je prachtig aankijkt onder het pijpen. Was weer een tijd geleden dat ik met haar was gegaan. Zeker de moeite waard om nog eens te herhalen. Ze heeft een fantastich figuurtje en een goede service. Wat wil je nog meer?

Sabrina is indd een schatje. Sinds oktober al een keer of 5 mee de kamer op geweest. En nog meer goed nieuws: haar jongere(!) zusje (Coco) werkt nu ook in PSR........jammie..........PP zou er ACA voor verlaten! :rolleyes:

Pistol Pete
5 februari 2011, 15:07
Dat zal PP heel snel doen komende week...


Sent from my iPad using Tapatalk.
:):):) Yes we (still) can! :):):)

seksenfun
29 augustus 2011, 23:13
Het viel me een beetje tegen. Geen herhalingsgevaar.

Zo concludeerde ik nu bijna twee jaar geleden. De laatste tijd doet ze verwoede pogingen om met mij nog eens op herhaling te kunnen gaan. Na enkele keren alles wat in het midden te hebben gelaten, vroeg ze me waarom ik zo lang al niet meer met haar ben geweest. Ik heb haar in 1 zin mijn hele verhaal hier op het forum gedaan.

Ik vind ze nu mooier dan twee jaar geleden, ik lees dat ze begrepen heeft dat mak afwerkgedrag niet loont. Misschien moet ik ook haar een tweede spreekwoordelijke kans geven (waar iedereen recht op heeft) :smoke:.

Sparky
7 november 2011, 15:26
Sinds zondag weer terug in PSR

Twinangel
7 november 2011, 22:21
Ze heeft haar blonde haren ingeruild voor zwart. Staat haar veel beter!

seksenfun
12 november 2011, 18:31
Dat zwarte haar is nu ook een heel stuk korter (tot zowat op haar schouders) :smoke:.

seksenfun
6 december 2011, 19:07
De laatste tijd doet ze verwoede pogingen om met mij nog eens op herhaling te kunnen gaan.

Ik vind ze nu mooier dan twee jaar geleden, ik lees dat ze begrepen heeft dat mak afwerkgedrag niet loont. Misschien moet ik ook haar een tweede spreekwoordelijke kans geven (waar iedereen recht op heeft) :smoke:.

Die tweede kans heb ik haar afgelopen weekend gegeven. Helaas kreeg ze hem niet verder dan op en neer. Het pijpen is van matige kwaliteit, tongzoenen gemaakt, tijdens het neuken weinig actief, nog steeds doet ze alles geprogrammeerd en zonder fantasie, spontaniteit. Nog steeds zijn de pre sales van een heel ander kaliber (om je op kamer te krijgen). Het feit dat ik deze keer niet klaarkwam (zelfs dat niet) doet haar beslissen om niet meer tegen mij te spreken (want toch geen kans meer als klant). Minimale beleefdheid? Enfin...
Ze is de enige dame in PSR die ik minder dan 7,5/10 moet geven. 6,5/10 wil ik haar geven, zeker niet meer.

Voor wie er wel een klik en fantastische sessie mee heeft, nog 1 week en ze vertrekt naar Roemenië :smoke:.

yylover
18 juni 2017, 15:30
Gisteren weer terug in deze club, en al in de ochtend zat een mooie blonde slanke dame met Roxanna in het rookhok.
Ze stelde zich voor als Sabrina en vertelde dat ze al sinds 10 jaar in deze club werkte.
In die tijd nog een van de weinige Roemeense dames.
Aangezien ik haar verbaasd meldde dat ik haar toch echt hier nog nooit had gezien, bleek dat ze al enige jaren was gestopt, maar nu, zo af en toe, in het weekend erbij 'kluste' .
Samen met Jooploop eventjes op ons mobieltje dit forum gechecked, en ja hoor, op pagina 5 kwamen we haar paspoortje tegen.
Inderdaad sinds eind 2011 geen entry meer over haar, maar de verhalen hiervoor waren nogal wisselend qua service.
Jooploop besloot toch met haar een kamertje op te zoeken en kwam een half uur later terug met de opmerking "mwoh...het ging wel".

Gedurende de rest van de dag kwam ze regelmatig even buurten zonder enige aandrang om een kamer op te zoeken, en ik bleef toch gefascineerd door haar.
Cheasehead deed nog een poging, maar haar gesprekken met Roxanna waren blijkbaar dusdanig belangrijk dat ze hem compleet negeerde. Boos en teleurgesteld ging hij verder zoeken, maar regelmatig zocht ze met mij oogcontact.
Rond 8 uur, en na haar gedurende de gehele dag te hebben zien rondlopen, was mijn fascinatie voor haar toch de baas, en vroeg ik haar om de sleutel te halen.
Dan misschien maar een iets mindere kamer, maar wel met een dame die ik als 'helemaal mijn type' beschouwde.
Op de kamer kleedde ze zich uit, en mijn leuter liet al duidelijk merken dat ie haar lichaam wel kon waarderen.

Een beetje geknuffeld op het bed, en beginnend met een voorzichtig tongzoentje, had ik nog steeds het idee dat dit zo'n optic fick kamertje zou worden.
Een mooie dame met een gemiddelde service, maar wel iets wat je niet gemist wil hebben.
Het liep echter iets anders. Na 10 minuten werd het tongzoenen intenser en begon ze zich steeds meer te ontspannen. Voor mij het moment om deze kamer te verlengen naar een uur.
Langzaam werkte ze zich naar beneden en begon met een blowjob, zachtjes likkend aan mijn eitjes en veelvuldig haar tong gebruikende, begon ik ook steeds meer te genieten....dit kon wel eens hele goede kamer worden. De BJ wisselde regelmatig van heel zacht met veel speeksel tot soms ietjes te hard.
Een beetje bijsturen en het werd weer iets rustiger. Ondertussen streelde ze met haar handen mijn hele lichaam en mijn leuter stond vol op spanning maar hield het nog vol.
Wil jij ook een beetje ontspannen, vroeg ik haar, en direct ging ze enthousiast met haar benen gespreid liggen en kon ik haar heerlijk beffen.
10 Jaar ervaring als DVP kan haar natuurlijk niet ontzegd worden, maar ik had in ieder geval het gevoel dat ook zij zat te genieten, en al vrij snel kwam ze tot een orgasme. Misschien perfect geacteerd, maar who cares.

Na een tweede uitgebreide BJ werd het langzaam tijd om het af te ronden, het condoom ging erom en in een cowgirl probeerde ze mij klaar te rijden.
Daar ging het echter wat minder, mijn en haar bewegingen liepen totaal niet synchroon en mijn leuter dreigde het op te geven.
Toen maar haar gevraagd om het af te ronden met een BJ, maar wel graag iets rustiger. Dit had ze duidelijk begrepen en na een paar minuten kwam ik dan toch klaar.
Niet de perfecte kamer, maar het is wel veel meer geworden dan ik had verwacht. Een dame met een groot herhalingsgevaar, en mocht er een volgende keer komen, met een beetje bijsturing wel de perfecte kamer zou kunnen worden.

Ik kan me heel goed voorstellen dat deze dame niet voor iedereen even tevredenstellend zal zijn, maar ik denk dat wij gewoon de juiste klik hadden.
Overigens realiseer ik mij nu ook, dat toen ik haar vertelde dat ik altijd standaard een uurtje met Roxanna op de kamer ga (wat vandaag ook gebeurde), en beide dames de hele dag veel met elkaar gekletst hebben, dit mogelijk ook wel eens een factor zou kunnen zijn.