Volledige versie bekijken : Chris (Roemeense) ex- Chris (Tina) GT/Nadine-ACA
Naam : Chris / Kristina
Nationaliteit/ Taal : Hongaarse / Roemeense / duits
Leeftijd : 20-23jaar
Haarkleur/ lengte: Zwartlang haar
Lengte: 1.60m
Postuur /Cupmaat : slank / A/B-cup
Service : PMC, NMC, zoenen, aftrekken, erotische dansen
Extra : hopt soms wat heen en weer tussen GT en PHG en wat andere clubs. Was vaak in gezelschap van haar familielid Grace. Kan heel verleidelijk dansen.
Ik heb een tijdje gezocht maar ik denk dat dit meisje nog niet is beschreven. Ze noemt zich Tina komt uit Hongarije en heeft bruine haren. Zoiets ben ik in de lijst nog niet tegen gekomen daarom maar een nieuwe. Het is een heel jong meisje. Schat een jaar of 20 , vrij klein, kleine borstjes. Heel vrolijk en actief. Is het vermelden wel waard. Was voor mij goed op de kamer en had er wel zin in. Heb gewoon een standaard nummer gedaan.
newcomer
17 maart 2006, 09:25
@ Pim
...+++dat dit meisje nog niet is beschreven. Ze noemt zich Tina komt uit Hongarije +++
ja, da hast du recht.
Aber bekannt ist sie inzwischen schon:
Informatie dame
Naam: Tina (Hongaarse) Nationaliteit / uiterlijk: Oost-Europees
Leeftijd: 18 - 21 Soort contact: club
Land: Duitsland Haarkleur: bruin
Regio / Plaats: NRW Kleur ogen:
Plaats / Wijk: Brüggen - GoldenTime Postuur en Lengte: slank (1.65)
Adres: Heidweg 1 Cupmaat: B ()
Van welke diensten gebruik gemaakt (met beoordeling)
intiem (mc) uitstekend Overige diensten - Russisch (mc)
- Aftrekken (mc)
- Meerdere hoogtepunten
- Zoenen
- Beffen
- Trio
Frans (zc) uitstekend
Uiterlijk van de dame: uitstekend Afspraak nagekomen: ja
Vriendelijkheid: uitstekend Price: 50 €
Hygiëne: uitstekend Duur van het bezoek: 04:
Ist meines Wissens nach eine Freundin der ungarischen Kristina, leider noch keine eigenen Erfahrungen gemacht.
@ mods
sorry für die Übernahme der Rezension aus hookers, aber sonst keine Berichte gefunden..:o :D
Grüße, newcomer
TT Man
31 maart 2006, 09:15
De afgelopen weken zat Tina me iedere keer weer uit te dagen. Ook vandaag weer. Ze zat tegenover me op de bank (op zich al opmerkelijk voor deze spring-in-het-veld) en op mijn verzoek bij mij te komen zitten gebaarde ze van kom jij maar naar mij toe. Nadat ik naast dit brutaaltje plaats had genomen bleek de conversaties zeer beperkt. Verder dan lekka ding, ficken en blasen kwam het niet. Tja, dan maar naar de kamer om verder te 'praten'.
Om eerlijk te zijn viel het allemaal wat tegen. Buiten de kamer zoende zo nog volop, op de kamer was daar niet veel meer van over. Op het gebied van pijpen slaat ze de plank volledig mis. Veel te hard en te veel handwerk. Ook aftrekken was veel te hard. Ik heb geen Amsterdammertje! Weing afwisseling ook. Nee ze voldoet hier niet aan de GT maatstaven. Neuken ging beter en ze kijkt graag in de spiegel naar zichzelf. In missionaris tot een hoogtepunt gekomen terwijl ze zichzelf goed aan het vingeren was. Dat was dan weer wel geil om te zien.
Conclusie: geen tweede keer. Tina moet nog veel leren, maar is nog jong.
Even voor de statistieken: kleur ogen is bruin en haar borsten zijn 'natur'. Eerder een C dan een B cup imo. Hoewel ze pas 19 is heeft de zwaarekracht al wat invloed. Lichaam zou ik als wat gezet omschrijven.
little diablo
20 december 2006, 18:13
Haarkleur/-lengte : zwart stijl lang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : volslank/Cup C
Nationaliteit/Taal : Hongaars/duits
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : tattoo boven haar billen
Service: NMC,TZ,PZC
Voordelen: lekker beweeglijk:D
Nadelen:
Tijdsduur :30
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:
is in voor evt trio,s
Dus deze is verhuisd naar PHG,heeft nu zwart stijl haar.
Moet alleen nog even uit vinden hoe ze daar nu heet:rolleyes:
Mijn ervaring met haar in GT was toen al goed,en nu was het nog beter:fuck: met haar.
Saluti L Diablo
Willem2
20 december 2006, 18:24
Volgens mij heet ze nu geen Tina. Maar daar zullen we snel genoeg achterkomen ......;)
W2 :wink:
little diablo
20 december 2006, 18:25
Volgens mij heet ze nu geen Tina. Maar daar zullen we snel genoeg achterkomen ......;)
W2 :wink:
We gaan het uit zoeken;)
Mauriceyep
27 januari 2007, 23:21
Ze noemt zich nu Chris(tina), orgineel. Best bijzonder als je een dame een tijdlang niet hebt gezien, er nooit mee naar de kamer bent geweest en je komt dan voor het eerst van je leven in PHG en er schalt door de lucht "Mauricio!!"
Big30
27 januari 2007, 23:48
Mauriceyep voor het eerst in PHG!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :D ;) :teuflisch.
De Berlijnse muur is ook gevallen dus ja waarom niet!
Benieuwd naar je algemene PHG berichtje, dit berichtje zal ik weer verwijderen natuurlijk want das topic vervuiling en da ka nie e!
Groet,
Big30
Gustomass
27 januari 2007, 23:49
Ja inderdaad heel apart, komt je voor de 2e keer in je leven in PHG, roept Christina inderdaad Hallo ....... . ich bin Chris.....
Je verstaat het niet goed , je denkt dat ze een grapje maakt, maar je krijgt geen tijd van haar om er bij stil te staan. Gelijk is ze al bezig om haar vriendinnetjes aan je voor te stellen..Leuk, zo klein, zo jong, nog zo ervaren die vriendinnetjes. Mijn dochter is waarschijnlijk al enkele jaartjes ouder dus het blijft bij een leuke kennismaking.
Overigens , Chris(tina) zag er geweldig uit. Nog steeds de happy lady, always smiling. Ze had nu hele mooie lange haren, ja die waren echt en als gustomass ergens gek op is is dat op dames met lange haren. Toch nog niet mee naar de kamer geweest, gek hè.....
Overigens heel mooi hoe ze zich bij het roemeense klasje aansloot en hoe ze in het laatste uur enorm veel plezier hebben gemaakt. Die Roemeense dametjes hebben het in PHG zo te zien en te merken prima naar hun zin...
Chris, hasta luego...
Gustomass.
Ze noemt zich nu Chris(tina), orgineel. Best bijzonder als je een dame een tijdlang niet hebt gezien, er nooit mee naar de kamer bent geweest en je komt dan voor het eerst van je leven in PHG en er schalt door de lucht "Mauricio!!"
Big30
18 februari 2007, 02:41
Chris was vanavond toch wel de leader of the gang toen na twaalven een aantal Roemeense en Hongaarse dames weer niet te stoppen dansneigingen kregen :p.
Ken weinig dames in PHG die altijd zo vrolijk, actief, in beweging en always smiling (indeed ;)) rondlopen cq. dansen als Chris :freu:.
Omdat ik motorisch licht gemankeerd ben sloeg ik de met zoenen en schoot zitten vergezelde uitnodiging van Chris om mee te dansen maar af :D!
Rex liet zich wel verleiden tot een intieme dans met Chris :p. Ik denk dat na hedenavond JackD bij een volgend PHG bezoek geen moment zal twijfelen om met Chris de kamer op te gaan. Ik ook niet :cool:!
Chris lijdt wel een beetje aan wat men noemt negative "time dilatation".
"The time dilatation phenomenon describes the observation that a fast moving unstable particle seems to exist longer than the same particle at rest".
Ach tis gewoon een hyperactief meisje en haar klokje loopt gewoon wat sneller :p!
Knabbel
18 februari 2007, 17:12
Chris lijdt wel een beetje aan wat men noemt negative "time dilatation".
"The time dilatation phenomenon describes the observation that a fast moving unstable particle seems to exist longer than the same particle at rest".
Dat was toch niet vanwege jouw erectie in wording of betreft het puur bedactiviteiten? :D
Big30
18 februari 2007, 17:30
Dat was toch niet vanwege jouw erectie in wording of betreft het puur bedactiviteiten? :D
Als Chris na twaalven heerlijk onzedelijk beweegt, op je schoot gaat zitten, kusjes uit gaat delen dan laat me dat echt IJssiberisch koud :D :thefinger :p!
Ik probeerde wat omslachtig te zeggen dat Chris altijd zo snel is dat bij haar een half uurtje wel eens 20-25m lijkt, het is haar vergeven ;)!
:wink: :wink:
Is deze schalkse hongaarse nog aanwezig in PHG?
En haar zusje/vriendinnetjes?
Is deze schalkse hongaarse nog aanwezig in PHG?
En haar zusje/vriendinnetjes?
Ik heb haar afgelopen vrijdag niet gezien. Ook haar kleine nichtje Grace was niet van de partij.
Wellicht weet Biggie meer:confused:
Big30
25 maart 2007, 21:11
Ik heb haar afgelopen vrijdag niet gezien. Ook haar kleine nichtje Grace was niet van de partij.
Wellicht weet Biggie meer:confused:
Vandaag heb ik ze toevallig ook beiden niet gespot, meestal zijn deze twee aardige dames er wel op de Zondag.
Of het veel zegt weet ik niet want een aantal dames uit de Roemeens-Hongaarse sector gaat/is met vakantie, dat kreeg ik vandaag nog wel mee.
De vakantie plannen van sommige dames was hedenavond niet meer dan een zijdelings thema ;)! Andere prioriteiten.
Maar goed, vorige week zaterdag waren ze er beiden nog wel, als dames even niet gesignaleerd worden ook niet meteen denken dat ze vertrokken zijn ;)!
Zie Louisa/Loredana :cool:!
Groet,
Big30
boeddha14
26 maart 2007, 07:58
Hi, Chris en grace zijn op vakantie, komen waarschijnlijk rond 8 april terug.
Big30
15 april 2007, 02:13
Zaterdag 14 April waren Chris en Grace weer terug van vakantie, in 3 uur tijd verkleedde Chris zich gisteren 3 maal ;)!
Ze kan het dansen om 12u niet laten trouwens :p.
Willem2
28 april 2007, 21:22
Vrijdag was Chris of Christina dan wel Tina in GT aanwezig. En ik dacht nog ik zie niemand in haar kielzog volgen :rolleyes: . Maar dat was maar voor heel even en toen zag ik dat kleine Grace (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4494&highlight=Grace) er ook was.......
Big30
28 april 2007, 21:32
Huuuh?? Toen ik vrijdag PHG betrad was het Chris(Tina) die me als eerste begroette, ze kwam net uit de "optut-ruimte" heb haar 's avonds ook nog gezien.
Ze zal haar we zullen maar zeggen vriendin Grace 's middags wel begeleid hebben, opvallend was wel dat maandag jl. Chris Graceloos rond paradeerde ;)!
Dus of W2 heeft een lichte zonnesteek opgelopen of Chris was alleen 's middags kortstondig in Gt :p.
Willem2
28 april 2007, 21:40
Ik zag haar om een uur of 5 en kennelijk heeft ze haar kleine vriendinnetje achter gelaten :eek:
Note Big30:
Een uurtje later was ze al weer omgekleed en parade klaar in PHG :freu:, Chris zonder Grace tis wel ff wennuh!
BriljanT
30 april 2007, 11:06
Ben gisteren dan geweest en moet zeggen dat ik aardig heb lopen genieten van deze kleine doe-rakker...
Tijdens het "vinden" naar de sleutel bleef ze maar krijsen en schreeuwen en mocht ik mijn opgekropte gevoelens over haar borst laten glijden...
zeker een aanrader als je van het hardere werk houdt
lustman
10 juni 2007, 22:01
Deze meid komt voor mij in de top 3 van slechtste service. Tijdens de dag was ze me heel de tijd aan het opgeilen en uitdagen. Later op de avond ging ik met haar naar de blokhut voor het zwembad. Eens op de kamer begon ze hard te pijpen m.a.w. in mijn lul te bijten.:eek: Dan nam haar hand het werk over. Ze zette zich in een positie dat ik nergens aan kon komen. Condoom erom en neuken. Ze stak hem niet in haar kut maar tussen haar benen. :confused:
Fake neuken dus. Ik had dit snel door en het was over voor mij. Zat daar met een half slappe lul. Weet je wat ze zij : alergic for gumi ? Ik antwoordde nee, kijk maar eens goed. Heb toen het condoom verwijderd en heb me zelf afgetrokken en het bed onder gespoten :rubbel:
Dan ben ik naar buiten gegaan :mad: Knabbel en Babbel zaten namelijk voor de hut op een ligbed. Zij kunnen getuigen. :ranting2:
PS : het moet toch wel een indruk op haar gemaakt hebben. Ze heeft al drie maal aan Knabbel gevraagd over dit voorval. Ze denkt nl. dat ik zijn broer ben.:green_smi
BriljanT
11 juni 2007, 14:51
heb je wel betaald lustman?? :D
haha inderdaad dat vraag ik me ook af....
Scoobert
11 juni 2007, 16:42
Deze meid komt voor mij in de top 3 van slechtste service. Tijdens de dag was ze me heel de tijd aan het opgeilen en uitdagen. Later op de avond ging ik met haar naar de blokhut voor het zwembad. Eens op de kamer begon ze hard te pijpen m.a.w. in mijn lul te bijten.:eek: Dan nam haar hand het werk over. Ze zette zich in een positie dat ik nergens aan kon komen. Condoom erom en neuken. Ze stak hem niet in haar kut maar tussen haar benen. :confused:
Fake neuken dus. Ik had dit snel door en het was over voor mij. Zat daar met een half slappe lul. Weet je wat ze zij : alergic for gumi ? Ik antwoordde nee, kijk maar eens goed. Heb toen het condoom verwijderd en heb me zelf afgetrokken en het bed onder gespoten :rubbel:
Dan ben ik naar buiten gegaan :mad: Knabbel en Babbel zaten namelijk voor de hut op een ligbed. Zij kunnen getuigen. :ranting2:
PS : het moet toch wel een indruk op haar gemaakt hebben. Ze heeft al drie maal aan Knabbel gevraagd over dit voorval. Ze denkt nl. dat ik zijn broer ben.:green_smi
En nog steeds moet ik er hard om lachen als ik het nu weer lees :rofl: .....mooi klote voor je lustmannetje, maar ja dat is dan wel weer eentje die je met dikke stift kunt doorstrepen op je lijstje
En jij en Knabbel en broers...?? Spuit die dan ook altijd de lakens onder :thefinger
Deze meid komt voor mij in de top 3 van slechtste service. Tijdens de dag was ze me heel de tijd aan het opgeilen en uitdagen. : alergic for gumi ?
Ik moest wel een beetje lachen toen je dit mij zaterdag in Nanu vertelde.
Ze heeft mij ook regelmatig zitten opgeilen en maar door zitten drammen om mee te gaan naar een kamer............................
Ik ben er niet ingestonken. Met kleine meisjes die op me nichtje lijken, nee daar kan ik het niet op:rolleyes: Ze kan overigens wel redelijk goed dansen:freu:
Ze kan overigens wel redelijk goed dansen:freu:
Dancing with PHG stars :D, Chris mag dan niet je favoriete kamer dame zijn, jij bent wel haar favoriete dans partner :p!
En toch blijf ik het een aardige en spontane dame vinden.
Babbel
11 juni 2007, 22:39
Ja, wij zaten heerlijk in het zonnetje onze eikeltjes te tellen :D .Of waren wij ze aan het oppoetsen ;)
En wat de heer Lustman zegt is helemaal de waarheid.
heb je wel betaald lustman?? :D
Ja, hij kreeg echter geen bonnetje
haha inderdaad dat vraag ik me ook af....
Hoeft dus niet meer.
En ik denk dat Chris deze truc nooit meer zal uithalen bij onschuldige ijsbeertjes. Want ze ging niet voor niets een paar keer navraag doen bij Knabbel. Ik denk dat je nu juist wel met Chris naar de kamer kan gaan ;)
Knabbel
11 juni 2007, 23:13
En ik denk dat Chris deze truc nooit meer zal uithalen bij onschuldige ijsbeertjes. Want ze ging niet voor niets een paar keer navraag doen bij Knabbel.
Gekscherend zeggen we wel eens: die heeft meer worst tussen de benen gehad, dan ik op mijn brood. Gaat nu wel heel letterlijk op. :D
Ik neem het toch even voor Chris op ;)!
Altijd begroet ze me vriendelijk met een knip-oog. Vol met energie loopt ze rond in haar Ijsberen jacht. De meeste Ijsbeertjes die ik ken zijn zeer te spreken over haar.
Zaterdag avond laat is ze vaak de gangmaker als er gedanst wordt :freu:, ze zette de dans sessie zaterdag jl. nog even voort in de omkleedruimte, trouwens begeleid door een nieuwe Manele song op de de handy van Flipper die hij een paar uur daarvoor van mij had ontvangen :D.
jorissiro
30 juli 2007, 20:16
Ik vond hier nog geen recensie van Chris dus daarom ...
Naam : Chris
Haarkleur/-lengte : Zwart, lang haar
Lengte dame : 1.60m - 1.65m
Postuur/Cupmaat : Perfect gebouwd slank, B-cup
Nationaliteit/Taal : Hongaars, duits (matig)
Leeftijd : 25 jaar
Tatoeages/Piercings : Moet ik volgende keer nog onderzoeken
Service : Goed, PZC, NMC, showt graag haar lichaam
Bijzonderheden : Paradeert constant door PHG samen met een collega/vriendin.
Goede ervaring mee gehad, omdat ikzelf het initiatief aan haar overliet heb ik, denk ik, niet het onderste uit de kan (kunnen) halen, maar voor een eerste keer was het toch een aangename ervaring. Ze bekijkt zichzelf graag in de spiegel en geilt je graag op. Positief is ook dat ze ook achteraf nog aandacht voor je heeft. Daarom denk ik ook dat als ze je beter kent je er de tijd van je leven mee kan hebben.
Later op de avond heb ik ze nog samen met haar vriendin op de kamer zien verdwijnen met drie gasten.
ps. Haar vriendin, zelfde kaliber, staat ook nog op mijn lijstje. Kent iemand haar naam?
Groeten,
Jorisiro
Scoobert
30 juli 2007, 20:18
ps. Haar vriendin, zelfde kaliber, staat ook nog op mijn lijstje. Kent iemand haar naam?
Dat moet Lola dan zijn....
Ik vond hier nog geen recensie van Chris dus daarom ...
Groeten,
Jorisiro
Ik denk dat je deze Chris bedoelt ;)!
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1718
Big30
Big30
3 augustus 2007, 23:37
Vraag me af wanneer ze weer met grace rondhuppelt
Grace huppelde maandagavond in Gt rond en Chris lijkt het ondanks alle kamer problemen in PHG daar nog steeds naar haar zin te hebben dus de vereniging laat nog even op zich wachten lijkt me ;)!
Big30
john doo
13 november 2007, 22:58
chris al een paar weken niet meer gezien?? spijtig , want we hadden een goede band...ze was soms zelfs wat jaloers als ik al eens een ander durfde nemen:D
had ook nog oog voor je na de daad...zeer lief en aanhankelijk
Big30
13 november 2007, 23:59
Ik denk dat je deze Chris bedoelt ;)!
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1718
Weet even niet of de Chris van dit topic de PHG Chris is:confused:?
:wink::wink:
r0y
5 december 2007, 07:42
ondanks de slechte recencies de laatste tijd over Chris , heb ik gisteren echt een super tijd met haar gehad, nadat mijn vorige bezoek met haar zo'n 7 maanden geleden niet zo'n succes was mede door mijn eigen schuld :D en bij elk clubbezoek aandringen van haar, heb ik het gisteren even uitgebreid goed met haar gemaakt en dat was me goed bevallen , ook een zeer goede voor en naservice
Pim
10 december 2007, 15:33
Het ziet er altijd wel leuk uit om Chris te zien dansen en voorop te gaan in de polonaise. Dat geeft wel een goede sfeer.
r0y
22 januari 2008, 22:52
Mevrouw is tot de 26e in PHG naar eigen zeggen, wat ze doen is is me ontschoten.
r0y
13 februari 2008, 15:18
en deze dame is volgende week weer een langere poos uit de happy garden (4 maanden volgens eigen zeggen) ivm met het vergroten van haar 2 airbags
bitchhunter
18 februari 2008, 12:51
Ich war mit der kleinen Chris aus Ungarn auf der Kammer. Halbe Stunde die auch tatsächlich fast eine halbe Stunde dauerte. War ok.
Gruß
bitchhunter
Big30
2 oktober 2008, 23:33
Tijdens het EK-Voetbal nog een paar maal met Chris een potje Volleybal gespeeld (dit moet letterlijk opgevat worden!) :D!
Maaruhm sindsdien lijkt ze wel van de aardbodem verdwenen ... .
Geen idee of ze gestopt is van een lange vakantie geniet dan wel is verkast. Idem dito haar zusje Grace!
:wink::wink:
twinnio
22 oktober 2008, 20:57
eind oktober is ze er weer , dus ik ook! toppertje
Willem2
9 december 2008, 01:41
eind oktober is ze er weer , dus ik ook! toppertje
Dat is dus begin December geworden ;)
In tegenstelling tot haar zus Grace is deze dame wel weer in de PHG gesignaleerd.
In de hoop dat het weer voldoende info is voor de aanvrager ;)
:wink:
Snoepveter
10 december 2008, 19:36
Gisteren met deze dame zo ongeveer de hele avond doorgebracht, en met succes! Niet meer weg te slaan (liefde op het eerste gezicht?) :D Overigens niet zozeer de hele avond op de kamer, maar ook juist buiten de kamer. Beetje flirten en zo. Samen eten, drinken (douchen helaas niet), kletsen, lachten en knuffelen. Je kent het wel...
Op de kamer? Niks te klagen gehad hoor!
Ze heeft vind ik een enorm aanstekelijke uitstraling, altijd vrolijk en een leuke gangmaker die graag in het middelpunt van belangstelling staat. Spreekt overigens beter duits dan toen ik haar 1,5 jaar geleden voor het eerst ontmoette...Ik ken een paar woorden Hongaars dus kon wat 'oefenen'... Herhalingsgevaar: jawel.
Ik ben wel bang dat dit zo'n type is die voorkeuren heeft. (zijn er wel meer volgens mij). Maar goed, ik heb ook m'n voorkeuren zullen we maar denken :D
Zauberwald
16 mei 2009, 07:20
Ich wollte mal kurz meine Erfahrung mit Chriss wiedergeben.
Ich finde sie hat einen sehr erfrischenden ansteckenden Charme.
Ihre lustige Art und ihre kleinen Tanzeinlagen sind sehr erotisch, anregend und unterhaltsam, zumal sie umsonst sind:D.
Auf dem Zimmer ist sie sehr spontan und wechselt gerne mal die Stellung.
Beim Blasen kann man sehr gut den Augenkontakt geniessen, und sie selber sagt das sie sehr gerne bläst:rubbel:.
Lediglich Zungenküsse konnte ich nocht nicht erhaschen, weiss aber nicht ob es Tagesform oder Kundenabhängi ist, oder ob sie es generell nicht macht.
Normale Küsse ohne Zunge waren ok.:love:
Besonders ihr schöner "praller Arsch" mit dem Arschgeweih liebe ich im Doggystile.
Ihre Brüste sind schön natural, was heute nicht mehr selbstverständlich ist.Jedoch ist sie sehr kitzelig an den Brustwarzen, so das sie es nicht immer gerne hat wenn man sie bearbeitet:p
Alles in allem für meinen Geschmack eine echte Empfehlung, ich habe mich bisher immer sehr gut amüsiert mit ihr.:fuck:
Und preislich wurde ich nie abgezockt.
Sie spricht sehr gut deutsch, was für mich wichtig ist, da ich mich auch gerne mal etwas unterhalte:love2:
Beste Grüße
Zauberwald
Zauberwald
2 juni 2009, 16:51
Hallo zusammen,
weis einer zufällig wann Chrissi wieder im Lande ist?
Ich habe sie schon gut 2 Wochen nicht mehr im PHG gesichtet.
Beste Grüße Zauberwald
Willem2
2 juni 2009, 18:03
Hallo zusammen,
weis einer zufällig wann Chrissi wieder im Lande ist?
Ich habe sie schon gut 2 Wochen nicht mehr im PHG gesichtet.
Beste Grüße Zauberwald
Smokingfetishlover hat sie gesehen im Villa Vertigo
Zauberwald
2 juni 2009, 18:08
Hi,
kann ich mir nicht wirklich vorstellen.
eigentlich ist sie in Ungarn wegen der einschulung ihres Sohnes im Kindergarten.
Ich werde mal morgen ihre Freundin Monika fragen.
Bin mal gespannt.
Grüße Zauberwald
Manni1A
2 juni 2009, 20:12
Also, mir ist sie in der Villa noch nie über den Weg gelaufen (und ich bin oft in der Villa) :D
Nein, meine herren!
SFL didn't saw her in VV. I just told that my friend (Kinkybull) had some kind of a relationship with her the last few months. Now that he is done with her, he didn't went to HG anymore and he went for the first time in months with the other bulls toghetter to VV. There were a lot of ladies from HG (also some friends of Chris), but no Chris at all.
At the moment she is in Hungary at her family... She always visit her family once every two months. Mostly for 2 or 3 weeks. If you want to know how long she will stay now and when she's back in VV, you can contact Kinkybull. He knows!
Sorry for the misunderstanding, my friends.
Zauberwald
3 juni 2009, 07:18
Nein, meine herren!
SFL didn't saw her in VV. I just told that my friend (Kinkybull) had some kind of a relationship with her the last few months. Now that he is done with her, he didn't went to HG anymore and he went for the first time in months with the other bulls toghetter to VV. There were a lot of ladies from HG (also some friends of Chris), but no Chris at all.
At the moment she is in Hungary at her family... She always visit her family once every two months. Mostly for 2 or 3 weeks. If you want to know how long she will stay now and when she's back in VV, you can contact Kinkybull. He knows!
Sorry for the misunderstanding, my friends.
Hi @Smokingfetishlover,
no broblem!!;)
Thanks vor answer.
I will meet Chris on Saturday in PHG.
I only was a little confuse aout the VV story:nee:
Kind regards,
Zauberwald
Zauberwald
8 juni 2009, 07:51
Hi @Smokingfetishlover,
no broblem!!;)
Thanks vor answer.
I only was a little confuse about the VV story:nee:
Kind regards,
Zauberwald
Geändert, da Chriss erst ca. diesen Montag wieder kommt.
(so genau weiss man das nie *g*)
Zauberwald
18 juni 2009, 17:58
He, he, Zauberwald ist wieder happy *g*,
nachdem Kriss Dienstag abends den 09.06 lang ersehnt aus Ungarn wiederkam, konnte ich es mir nicht verkneifen sie direkt mal Mittwoch zu besuchen.
Tja Jungs was soll ich sagen.....:lostit::fuck:wenn man auf eine Braut steht, und sie einen dann auch noch vom feinsten verwöhnt bzw. mir die Wünsche vörmlich von den Lippen abliest, dann muss man nur aufpassen das man nicht zu schnell kommt:rubbel: .
Damit der Traum möglichst lange andauert:rofl:.
Die kleine Chrissi ist meine still number one:freu:, gefolgt von der Hübschen jungen Julia und der kleinen einfühlsamen Samantha.
Planet Happy Garden ist meine kleine Oase:wink:
Grüße euer Zauberwald
seqoya
6 augustus 2009, 09:07
gisteren heerlijke sessie met deze prachtige dame gehad en een super GFE ... wat een schat van een meid... Ik las hierboven wat mindere recensies maar goed dat kan de klik ook tussen 2 mensen zijn... bij mij was het in ieder geval een onvergetelijke sessie en zeker voor herhalingvatbaar ! Ze komt ook de rest v de dag geregeld bij je langs kusjes geven... van afstand naar je lachen en knipogen...leuk spel zo..
The Saint
6 augustus 2009, 09:45
Ze komt ook de rest v de dag geregeld bij je langs kusjes geven.
tongzoent ze op kamer?
SFL
6 augustus 2009, 10:11
gisteren heerlijke sessie met deze prachtige dame gehad en een super GFE ... wat een schat van een meid... Ik las hierboven wat mindere recensies maar goed dat kan de klik ook tussen 2 mensen zijn... bij mij was het in ieder geval een onvergetelijke sessie en zeker voor herhalingvatbaar ! Ze komt ook de rest v de dag geregeld bij je langs kusjes geven... van afstand naar je lachen en knipogen...leuk spel zo..
Ik weet het kerel, GFE ten top... Mijn kameraad, Kinkybull op dit forum, is er ook weken na elkaar voor blijven teruggaan en stond haast op het punt ermee te huwen. Naarmate hij dacht dat ze een relatie begonnen te krijgen nam zij meer afstand...
Gewoon in het achterhoofd houden dat het hun job is en dat het hen ten goede komt als jij steeds naar haar teruggaat. Hou dat in je achterhoofd en verspil je geld niet allemaal aan 1 DVP.
Groetjes
SFL
6 augustus 2009, 10:12
tongzoent ze op kamer?
Ja dat doet ze zeer zeker, meer info contacteer Kinkybull :smile:
seqoya
6 augustus 2009, 10:33
Ooooh nee smokingfetish lover ik laat me niet gek maken.... ik zeg altijd mijn hart is voor 1 en dat is me vrouw en me lul voor iedereen hahahahahahaha maar ik hou het bij het pleziertje op de kamer en daarna back to earth ;) maar bedankt voor je advies ! Maar volgens mij is het er wel een die toch wel een man wil vinden...zo kan ze naar je kijken terwijl je met haar bezig bent... ik vroeg ook soms wat kijk je toch...oooh gewoon naar jou zegt ze dan... maar goed bij mij no chance
SFL
6 augustus 2009, 12:14
Ooooh nee smokingfetish lover ik laat me niet gek maken.... ik zeg altijd mijn hart is voor 1 en dat is me vrouw en me lul voor iedereen hahahahahahaha maar ik hou het bij het pleziertje op de kamer en daarna back to earth ;) maar bedankt voor je advies ! Maar volgens mij is het er wel een die toch wel een man wil vinden...zo kan ze naar je kijken terwijl je met haar bezig bent... ik vroeg ook soms wat kijk je toch...oooh gewoon naar jou zegt ze dan... maar goed bij mij no chance
Dan is het goed, maar ik wou je alleen maar even duidelijk maken dat dit lieve meisje het zakelijk inzicht heeft om goed met mannen om te gaan en hen de verkeerde indruk te geven. Er zijn er naast mijn vriend nog wel een paar die dachten van samen met haar oud te worden en jong te kweken als konijnen. Ze weet waarop te letten en weet heel goed waar een vent zwak van wordt.
Je beschrijft het en ik kreeg een déjà-vu van Kinkybull.
Maar goed, jij bent blijkbaar ouder en wijzer dan hem.
Greeetttzzzzz :bye:
seqoya
6 augustus 2009, 14:33
Nou ja ouder weet ik niet (38 jaar oud) maar wijzer misschien wel dan ;)
capello
14 september 2009, 13:16
afgelopen vrijdag met haar gekamerd en moet zeggen het was TOP! lekker ding die idd. geil kan dansen. ook het pijpwerk is dik in orde en ze kijkt je geil aan terwijl ze bezig is. ook bekijkt ze zichzelf graag in de spiegel, vooral als het er wild aan toe gaat. de after service is gewoon goed, ze komt de hele tijd naar je toe, lacht en zwaait etc etc.
of er AV mogelijk was heb ik niet gevraagd, voorzover ik weet heb ik verder alles met haar gedaan en vond ze het allemaal prima. tongzoenen, beffen etc etc. topwijffie dit!
SFL
29 september 2010, 23:01
Lang geleden dat ik haar nog eens zag... Ze was weer samen met de clan van Alma en enkele andere Hongaarse loedertjes.
Terug in de tijd heeft KinkyBull nog met haar te doen gehad, maar deze keer is mijn andere kameraad Balkan-Bull met haar op de lappen gegaan.
Hij moet heel tevreden over haar geweest zijn, want hij is maar liefst 2x voor een uur met haar op de kamer geweest.
Haar kont ziet er nog altijd goed uit!
ijsbeer11
14 oktober 2010, 15:01
Gisteren zat ik goed en wel een pilsje te drinken toen ze langs me kwam zitten
Ik vond haar verre van spontaan, redelijk brutaal en vond haar er afgeleefd uitzien...
Ze begon meteen te sturen op een kamergang en ik zei dat ik daar geen zin had
Mevrouw was gepikeerd dat ik niet met haar ging en even later wel met een andere... (Tja ik bepaal zelf met wie ik ga toch)en liet dat heel de avond merken
Ik vind het een irritant wijf!!!!
seqoya
14 oktober 2010, 15:49
ik had chris in de zomer van 2009 voor het eerst gezien en toen was het een prachtige mooie frisse dame... met een schitterende uitstraling.... helemaal super vond ik haar..lekkere sessie gehad..
Daarna ben ik een aantal keren haar gaan zoeken in phg maar tevergeefs ze was terug naar hongarije .....bijna een jaar zag ik haar weer en direkt met haar naar de kamer maar ze was veranderd....vond haar minder mooi en ook op de kamer was het minder als anders....ook qua hygiene vond ik het allemaal wat minder.... ben daarna ook nooit meer met haar gegaan.... de herinnering aan die mooie zomerdag dat ik haar voor het eerst zag was ook door deze ervaring weg.....zonde...had het bij die ene dag moeten laten ! Die was super!
ijsbeer11
14 oktober 2010, 15:54
Je ziet ook aan haar dat ze vroeger gewoon een superlekker wijf was echter ziet ze er nu echt afgeleefd uit (3x raden waardoor)
Ik werd ook niet echt geil toen ze onder mijn badjas begon te voelen..
Dat werd ik pas toen iemand anders dat deed :freu:
Bosco
14 oktober 2010, 16:05
En toch blijft ze de leuke gangmaakster van happy. :lostit:
ijsbeer11
14 oktober 2010, 16:11
Nou tegen mij was het alleen maar boze blikken, irriteren en "fuck you"
Tegen mijn schatje zei ze zelfs, je moet niet met hem gaan!!!
DE WERELD OP ZIJN KOP
Maarja als ze jou gewend zijn val ik natuurlijk tegen he..
Met jou BOS(haar)CO :thefinger:
Dolfie
4 december 2010, 15:48
Gisteren aangekomen in de late namiddag zat PHG eivol dames en weinig:freu:ijsberen.Het rijk was voor Dolfie.
Tussen al dat vrouwelijk geweld viel me een echt goeduitziende dame op die samen met haar blonde vriendin ( naam vergeten ) aan het dansen was.Ze stelde zich voor als Chris en zei me dat ze hier nog 2 weken is en dan terug naar Hongarije.
Eenmaal op de kamer deed ze haar kleedje uit en jeezus wat een goddelijk lichaam,prachtige naturel C cup borsten.Ze begon wat te knufflen echter helaas een heel klein beetje tongzoenen:frown:.Dan begon ze aan haar blaaswerk en dat deed ze echt prima,dan weer heel langzaam,dan weer hevig me soms geil aankijkend terwijl ze mijn parate Dolfie tegen haar tong kletste:tongue:
Dan condoomje eroverheen en nam ze zelf initiatief door achterwaarts op mij te komen zitten.Wat a view:lostit:
Dan heb ik ze lekker doggy genomen en wat een uitzicht op haar perfecte body,tja toen kon ik het niet lang meer volhouden en kwam ik heerlijk klaar.
Daarna nog wat nagepraat
Echt groot herhalingsgevaar;)
Grtz,Dolfie
Boy69
5 december 2010, 00:30
....... die samen met haar blonde vriendin ( naam vergeten ) aan het dansen was.
Dat moet Delia geweest zijn !!
Costana
5 december 2010, 11:18
Dat moet Delia geweest zijn !!
yup, Chris neemt Delia een beetje op sleeptouw.
Costana
27 februari 2011, 12:33
Voor Dolfie: she's baaaaccckk :)
Big30
27 februari 2011, 14:00
Op de zusterparty had je haar ook al gezien Costa ;). Haar kleine "vriendinnetje" Grace trouwens al tijden niet gezien, niet in PHG maar ook niet in Gt.
haha correctie: Grace was vorige week dus terug in PHG!
Dolfie
27 februari 2011, 19:44
Voor Dolfie: she's baaaaccckk :)
Thanks voor de info:biggrin:
Zij slaagt er misschien in om mijn op hol geslagen hoofd weer tot rust te brengen:rolleyes:
Grtz,Dolfie
Costana
27 februari 2011, 19:50
Op de zusterparty had je haar ook al gezien Costa ;). Haar kleine "vriendinnetje" Grace trouwens al tijden niet gezien, niet in PHG maar ook niet in Gt.
haha correctie: Grace was vorige week dus terug in PHG!
Toen was ik daar niet, loopt er dan nog een gekke belg rond met mijn nick :eek:
Big30
27 februari 2011, 20:01
Toen was ik daar niet, loopt er dan nog een gekke belg rond met mijn nick :eek:
Foutje! Was inderdaad op het feestje van W69 29-1 dat je in PHG was, ik weet het nog goed, jij wat minder denk ik :biggrin:.
Maar goed Chris en Grace zijn dus beiden terug in PHG, that was the message.
Costana
27 februari 2011, 20:06
Foutje! Was inderdaad op het feestje van W69 29-1 dat je in PHG was, ik weet het nog goed, jij wat minder denk ik :biggrin:.
Maar goed Chris en Grace zijn dus beiden terug in PHG, that was the message.
no comment :smile2:
twinnio
17 oktober 2011, 09:50
Is deze spring in het veld weer terug als ik de berichten goed lees?
ksie
17 oktober 2011, 10:47
Ja, op zondag 16-10 was Tina weer in PHG gesignaleerd.
Big30
17 oktober 2011, 10:49
Is deze spring in het veld weer terug als ik de berichten goed lees?
Ja klopt. Vrijdag 14-10 was ze er ook.
Dalton
17 oktober 2011, 17:30
Ze ziet er weer fantasties uit en strak in het vel.
twinnio
18 oktober 2011, 09:17
Bedankt, dan is er weer een extra reden om te gaan!
twinnio
9 november 2011, 10:15
Sorry voor de re-post, maar door drukte geen tijd :mad_6: gehad om langs te gaan maar nu eindelijk wel. Iemand op de hoogte of zij er nog is. Alvast bedankt :freu:
Bosco
9 november 2011, 10:20
Sorry voor de re-post, maar door drukte geen tijd :mad_6: gehad om langs te gaan maar nu eindelijk wel. Iemand op de hoogte of zij er nog is. Alvast bedankt :freu:
yep, ze is er.
ijsbeer11
9 november 2011, 10:32
Nationaliteit mag worden aangepast naar Roemeens
twinnio
9 november 2011, 12:35
Bedankt, dacht altijd dat zij Hongaars was. Doet ook niet ter zake, merk weinig/geen verschil tussen beide nationaliteiten :biggrin:
ijsbeer11
9 november 2011, 12:38
Tja, er zijn Roemeense dames die Hongaars spreken en vice versa.
Daarnaast zijn er blijkbaar ook dames die denken met het liegen over nationaliteit beter in de smaak te vallen.
Denk dat je dat ook bedoelt met dat je weinig verschil merkt!
Big30
9 november 2011, 12:42
Nationaliteit mag worden aangepast naar Roemeens
In het begin zei ze dat ze Hongaarse was dus dat hebben we maar zo gelaten, maar ja je zag haar veel met de Roemeense clan optrekken dus dat was al snel duidelijk. Wat wel klopt zo begreep ik is dat ze tot de Hongaarse minderheid in RO behoort die vlak bij de grens woont. Of net andersom, kan ook. Maakt ook niet uit, Chris is gewoon Chris, leuke meid die nu al zo'n 5j in PHG rondhuppelt.
ijsbeer11
9 november 2011, 12:45
In het begin zei ze dat ze Hongaarse was dus dat hebben we maar zo gelaten, maar ja je zag haar veel met de Roemeense clan optrekken dus dat was al snel duidelijk. Wat wel klopt zo begreep ik is dat ze tot de Hongaarse minderheid in RO behoort die vlak bij de grens woont. Of net andersom, kan ook. Maakt ook niet uit, Chris is gewoon Chris, leuke meid die nu al zo'n 5j in PHG rondhuppelt.
Ben ik ook Roemeens dan omdat ik vaak met de Roemeense clan optrek (aftrek) ????
Typisch voorbeeld van generaliseren.
Als een van ons volk bankpassen skimt doen we het gelijk allemaal :asshole:
ijsbeer11
9 november 2011, 12:45
Bedankt, dacht altijd dat zij Hongaars was. Doet ook niet ter zake, merk weinig/geen verschil tussen beide nationaliteiten :biggrin:
Je kan trouwens ook op de "thanks" button klikken :biggrin:
Big30
9 november 2011, 13:24
Ben ik ook Roemeens dan omdat ik vaak met de Roemeense clan optrek (aftrek) ????
Als je in een club zou werken, net als Chris vloeiend Roemeens zou spreken en je dan ook nog vaak met de Roemeense clan op zou trekken dan zou ik inderdaad concluderen dat je ook Roemeens zou zijn ;).
Dat heeft niets met generaliseren te maken dat is wat anders. Als iemand vloeiend Nederlands spreekt ben ik ook geneigd te concluderen dat zo'n iemand een Nederlander is ;). Hoeft uiteraard niet altijd te kloppen.
twinnio
9 november 2011, 14:53
Inderdaad, we laten het zo. Vrolijke springert uit de Balkan :lostit:
twinnio
8 februari 2012, 07:15
Ik heb deze spring in het veld niet gezien de laatste dagen? Is ze weer weg? Alvast bedankt
Willi69
8 februari 2012, 11:03
Is ze weer weg?
Nee, anwesend.
egon, Dr. Rammler
9 februari 2012, 17:14
Nee, anwesend.
wenn du fauler Aushilfshausmeister mal endlich ne Anwesenheitsliste machen würdest, bräuchten die Kollegen nich so Fragen stellen
twinnio
10 februari 2012, 11:15
:freu:
twinnio
8 maart 2012, 07:55
Misschien een beetje vervelend maar is Chris nog gezien in PHG, laatste paar keer (3x) dat ik er was namelijk niet
Willi69
8 maart 2012, 14:11
Am besten anrufen und fragen: :wink:
Telefon: 0049 / 2152 / 519103
Champollion
9 maart 2012, 19:03
Misschien een beetje vervelend maar is Chris nog gezien in PHG, laatste paar keer (3x) dat ik er was namelijk niet
Vorige vrijdag (02/03) was Chris aanwezig.
Admin
10 maart 2012, 00:07
Vanavond zo begreep ik was Chris ook normaal aanwezig en morgen op de Erotic Party in PHG zal ze ook aanwezig zijn.
Big30
24 februari 2013, 19:43
Postuur /Cupmaat : slank / A/B-cup
Inmiddels met wat hulp gegroeid tot formaat 2 behoorlijk uit de kluiten gewassen Siliconen joekels!
Jammer, ik vind dat maar niets van die onnatuurlijk gevormde ballonnen, sorry MB maar smaken verschillen nu eenmaal ;).
Jansen
24 februari 2013, 21:26
Inmiddels met wat hulp gegroeid tot formaat 2 behoorlijk uit de kluiten gewassen Siliconen joekels!
Jammer, ik vind dat maar niets van die onnatuurlijk gevormde ballonnen, sorry MB maar smaken verschillen nu eenmaal ;).
Klopt deze joekels horen niet op dit lichaam te groot,met haar kin zit ze op haar joekels nu.
King Kong
24 februari 2013, 21:52
Idd het ziet er gewoon niet uit,ik had ze vorige week ook gespot.
twinnio
6 maart 2013, 18:03
Gewoonweg prachtig om te zien!!! Hoe kan je je lichaam zo toetuigen, het was al niet veel meer in vergelijking met haar eerste jaren maar een refresh beurt zoals deze komt haar zeker ten goede. Het was altijd haar wens om grotere te hebben ipv die platte hangende tietjes, nu heeft ze blijkbaar ook extra huid moeten plaatsen. Belachelijk
Costana
19 maart 2013, 23:01
Haar zusje (Claudia) heeft van nature uit al ferme jetsers en haar service vind ik ook nog beter :)
maar Chris kon wel iets gebruiken, zo te horen werd het iets téveel...
Jansen
19 maart 2013, 23:35
Haar zusje (Claudia) heeft van nature uit al ferme jetsers en haar service vind ik ook nog beter :)
maar Chris kon wel iets gebruiken, zo te horen werd het iets téveel...
Haha ja ze loopt nu de hele avond aan haar bovenstukje te trekken om deze over haar tieten heen te houden,ze kan ook een setje kopen met een grotere cupmaat haha
maar dan eerst MegaBoob haar even uit laten wonen en dan met E.50,- kan ze weer wat inkopen doen.
Theodor Adorno
25 oktober 2013, 21:12
Ik zag haar vorige week weer in Happy Garden, was ook al opgemerkt meen ik door Pietjepuk in zijn algemene verslag. Blijft een mooie en altijd vriendelijke dame deze Chris met een goede service. Of Claudia haar zus is denk ik niet maar haar heb ik ook gezien vorige week. Zij was helaas bezet toen ik haar in de bar zag.
Pietjepik
25 oktober 2013, 21:50
Ik zag haar vorige week weer in Happy Garden, was ook al opgemerkt meen ik door Pietjepuk in zijn algemene verslag. Blijft een mooie en altijd vriendelijke dame deze Chris met een goede service. Of Claudia haar zus is denk ik niet maar haar heb ik ook gezien vorige week. Zij was helaas bezet toen ik haar in de bar zag.
pietjepuk? :mad_6::ranting2:
Pietjepik
25 oktober 2013, 22:09
Claudia is op zeker haar zus, had ze ooit beide op facebook, familie, kinderen, het hele priveleven te Hongarije lag open en bloot voor mij in te zien.... Zelfde achternaam, geloof wel van verschillende moeders afkomstig.
Ik trof claud voor het eerst een jaar geleden in mei, ze begon toen net en was het enthousiasme zelve. telkens als ik haar weer zag begon het spelletje in de kino met vreselijk intens tongzoenen, op de kamer ook vergaande activiteiten. ben met haar vaak geweest, opvallend genoeg nam het enthousiasme steeds meer af en werd ze steeds angstiger en voorzichtiger ten aanzien van wat ze toeliet. ze keek me ook nauwelijks aan afgelopen dinsdag, heb wel weer haar nieuwe tel.nr in de hand gestopt gekregen. net nog even appje gestuurd. ach ja, uit het oog uit het hart, opgestaan is plaats vergaan.
Theodor Adorno
25 oktober 2013, 22:15
pietjepuk? :mad_6::ranting2:
Excuses. Op de een of andere manier vloeide Pietjepuk uit mijn vulpen, was niet kwaad bedoeld. Nou ja Pietjepuk, Pietjepik, Pietjebell, what 's in a name?
Zolang je maar geen Black Pete bent, no problem (hier een Smiley naar keuze!).
Megaboob
14 december 2013, 21:26
een paar tieten sprong er met kop en schouder bovenuit, en dat was Hongaarse Chris(tina), gezegend met een mooi figuurtje, en lekekre 500CC borsten, in een te krappe BH, waar ze bij het dansen bijna continu uitsprongen, en wat bij mij tot een behoorlijke erectie leidde. Snel kennis gemaakt, en snel naar kamer 17 vertrokken, mooie grote "dubbele"kamer. Geen wachttijd voor een kamer, dat was ook zeker positief te noemen. Haar snel van haar te kleine roze BH ontdaan, die tieten een heerlijk bestudeerd, bevoeld gelikt etc etc, en deze knappe 31 jarige (had ik haar niet gegeven!) begon langzaam aan met wat voorzichtige tongzoenen, en daalde snel af naar mijn al paraat staande geslacht, die ook wat voorzichtig, maar toch lekker gepijpt werd door haar. De aanblik van die lekkere 500CC bollen werd me al bijna te veel, dus maar snel een rubber laten plaatsen, om tot echte actie over te gaan. Cowgirl was niet zo haar ding, dus reversed cowgirl, maar dat is dan weer niet zo mijn ding, dus doggy, en dat was wel ons ding, dus dat ging prima. Toch had ik al lang bedacht dat mijn eerste lading lekker tussen die grote borsten zou gaan belanden, en dat was voor Chris ook prima, dus lekker tussen haar borsten klaargekomen, ze zijn heerlijk zacht, en ze zaten weer eens traditioneel vol onder mijn sperma, geil gezicht is dat, en zij kin er ook wel mee lachen. ze maakte alles netjes schoon, mij ook, en we babbelden nog even na, waarna we naar de lockers gingen om af te rekenen, en afscheid te nemen met een zoen. Voor mij een goede sessie, niet de allerbeste ooit, maar door de lekkere voorgevel van Chris toch zeker herhalingsgevaar voor me. Naservice wa soverigens wel goed, ze maakte nog een paar keer een praatje met me, en ik kon haar lekkere jetsers nog weer even terugstoppen in die krappe BH toen ze er weer eens uit dreigden te floepen. Leuke meid dus wel.
twinnio
16 december 2013, 12:46
Tot wanneer werkt zij, iemand?
SFL
16 december 2013, 17:03
De Boob-Meister gerbuikt niet meer de cups als maatstaven, maar rekent alleen nog in CC. Altijd geweldig om tussendoor over de man zijn obsessie te lezen.
De dame van dit draadje: dat vind ik maar een trut... Ik ken ze al van in het begin van mijn saunaclubcarriere en de laatste keer was ze niet meer dan een hoopje vergane glorie... Het is zo'n beetje als Dennis Bergkamp terug in het oranje elftal zetten!
Dalton
19 december 2013, 00:14
Ik ben nog niet met haar de kamer op geweest maar ze is een lekker ding en ziet er goed uit en ze is zeer goed op de kamer want een vriend van me doet het nog regelmatig en is helemaal kierewiet van haar he NR 43,maar wij worden ouder toch de dames ook.
Ik weet zeker dat ze in al die jaren heel wat geleerd heeft om een man gelukkig te maken en hem alle sterren aan de hemel zal laten zien.
Ze komt een beetje arrogant over maar dat is haar stijl in de club,deze dames die in een club werken zijn daarbuiten altijd heel anders en veel vrolijker,dat komt omdat ze dan kleren aan hebben en niet lopen te rillen van de kou zonder kleren in de club.
Iedere ijsbeer gedraagt zich ook heel anders in een club maar komen ze in de normale dagelijkse sleur dan denken ze dat iedere jonge dame ergens de hoer uithangt.
Zojuist weer in Happy gespot.
Dalton
28 juli 2014, 13:41
Heren ijsberen ik moet jullie even vertellen dat CRISSIE,hongaars,weer naar ACAPULCU vertrokken is omdat er in HAPPY niks meer te verdienen is voor deze dame.
Misschien dat ze even een beetje heimwee had en haar oude clubje daarom met een bezoek vereerde of een afspraak met een oude bekende kan ook.
Megaboob
28 juli 2014, 22:47
Dat is een goede zet van Chris/Nadine. ik denk dat ze in Acapulco redelijk goed zal verdienen. En voor 40 euro is ze met 500CC borsten het busenkoopje van de week!
megaboob