Volledige versie bekijken : Der perfekte Puff
Es sieht aus wie das politisch korrekte Bordell: Ein Betrieb bei Stuttgart bietet Frauenbeauftragte, Weiterbildung und die Chance auf Selbstbestimmung. Er wurde zum Modell für moderne Freudenhäuser. Nun ist der Inhaber in einen Prozess verstrickt - es geht um Menschenhandel.
Stolz ist Jürgen Rudloff auf die Sache mit den Äpfeln. Sie liegen am Eingang, an der Rezeption in einer großen Schale. "Äpfel im Bordell", sagt Rudloff, "das ist gut. Das ist gesund. Das hat Niveau. Wegen der Bibel, der Erbsünde und so."
http://www.spiegel.de/spiegel/0,1518,627687,00.html
:wink::wink:
Heren, beren,
Mijn perfect puff:
1. Veel mooie, gewillige en supergeile dames, niet jagerig, doch met wat amuzement en uitdaging
2. Feest sfeer onder de gasten, moppentappers, veel lol en geen claimgedrag, ofwel ervaren hoerenlopers die weten wat ze doen en niet continue verliefd worden.
3. Goed eten, voor mij een absolute must want ik wil er liefst langer dan een paar uur blijven.
4. Facilteiten, minimaal een teras, liefst met zwembad of jacuzzi, waar de dames ook gebruik van maken.
5. duidelijke vaste prijzen en tijdregistratie, ter voorkoming van elke discussie over geld.
Dit waren mijn belangrijkste punten voor een perfecte puff.
Groet, Foots :wink:
The Saint
4 juni 2009, 20:56
Heren, beren,
Mijn perfect puff:
1. Veel mooie, gewillige en supergeile dames, niet jagerig, doch met wat amuzement en uitdaging
2. Feest sfeer onder de gasten, moppentappers, veel lol en geen claimgedrag, ofwel ervaren hoerenlopers die weten wat ze doen en niet continue verliefd worden.
3. Goed eten, voor mij een absolute must want ik wil er liefst langer dan een paar uur blijven.
4. Facilteiten, minimaal een teras, liefst met zwembad of jacuzzi, waar de dames ook gebruik van maken.
5. duidelijke vaste prijzen en tijdregistratie, ter voorkoming van elke discussie over geld.
Dit waren mijn belangrijkste punten voor een perfecte puff.
Groet, Foots :wink:
6. En geen knappe mannen :teuflisch
Jünther
4 juni 2009, 21:15
1. Veel girlnextdoor dames, niet te sletterig, en niet van die overdreven schoenen
2. Geen feestsfeer met hardroepers en neplachers; een rustige, authentieke sfeer is OK
3. Goed eten, liefst een beetje gezond
4. Rookverbod
5. Vrouwen die initiatief nemen, zonder te claimen
6. Lekker veel watervoorzieningen en ruime sauna/stoombad
7. Een gym
8. Zelfservice drankjes