PDA

Volledige versie bekijken : Man wil vrouw met geschoren intieme zone

mjgl_39
5 juni 2009, 16:05
AMSTERDAM – Een streepje, een driehoekje of helemaal kaal: maar liefst driekwart van de mannen verkiest deze versies van de vrouwelijk intieme zone boven de natuurlijke variant.

Dat blijkt uit studie van Gfk waarover de Duitse krant De Bild bericht.

De helft van de dames kan de goedkeuring van het mannelijk geslacht hierin wegdragen, zij scheren hun schaamhaar in meer of mindere mate af. Slechts 28 procent van de dames gaat ‘Braziliaans’, en haalt alles weg.

Kaal

Van de grote groep mannen die het liefst een bijgewerkte vrouw ziet, vindt maar liefst 31 procent volledig kaal het mooist.

Vooral jonge mannen blijken dit sexy te vinden: voor de 20 tot 29-jarige geldt dat maar liefst de helft zich erg verbonden voelt met dit stukje Braziliaanse cultuur.

Bron: Nu.nl

facial
6 juni 2009, 09:04
alles eraf een bouvier die yochurt drinkt is toch niet lekker:rofl:

nita
7 juni 2009, 03:19
Nee...mooi geschoren is mijn voorkeur....

Nita

Zakkenleger
7 juni 2009, 09:44
Zit ik toch eens bij de meerderheid? :eek:

Hoe kaler hoe mooier.

Gustomass
7 juni 2009, 09:58
....Hoe kaler hoe mooier......

Uh, het item ging toch over intieme delen?;);)

Gustomass

Zakkenleger
7 juni 2009, 11:30
Uh, het item ging toch over intieme delen?;);)

Gustomass

Ik wist wel dat deze reactie ging komen. De vraag was van wie. :baeh::D

Sinead O'Connor (http://www.youtube.com/watch?v=hu7n0ccyywY&feature=related) is trouwens een heel fraaie dame ;).

Twinangel
7 juni 2009, 12:33
Lekker kaal is het lekkerst, alleen die verdomde stoppeltjes na een tijdje..................

Racebeertje
7 juni 2009, 13:13
Lekker kaal is het lekkerst, alleen die verdomde stoppeltjes na een tijdje..................

Ook stoppeltjes kun je bijwerken,dan is het mooi glad.hahahahah

janjanjan
7 juni 2009, 13:50
Prive geen betere poes dan een getrimde poes. Betaald prefereer ik volledig kaal.

Gustomass
7 juni 2009, 15:21

onkruid vergaat niet....

Racebeertje
7 juni 2009, 15:45
onkruid vergaat niet....

hahahahah, onkruid moet je kort bij blijven anders wordt het een oerwoud, dus toch kort houden of alles eraf halen en bijhouden:baeh::ass:

Dalton
7 juni 2009, 15:54
Onkruid verdelger erop en weg zijn de stoppels maar wel met een brander bewerken anders komen ze steeds weer terug.

Racebeertje
7 juni 2009, 17:09
Onkruid verdelger erop en weg zijn de stoppels maar wel met een brander bewerken anders komen ze steeds weer terug.

Ik weet niet of een brander helpt om onkruid voor goed weg te krijgen,heb toch liever een streepje of mooi kaal,na een brander blijft het ook maar rood kijken.