PDA

Volledige versie bekijken : PERSBERICHT 6 juni SKW

Jansen
6 juni 2009, 14:26
Na de grote overwinning in Nederland van Wilders Heeft in Belgie te Antwerpen De ijsbeer en relnicht R.P. een zware nederlaag moeten verwerken. :freu:

De rode duivels nicht deed voor de wandeling in het cafe Continental nog aan geven dat hij de de dames wel onder zijn controle zou hebben. :green_smi

Maar de waarheid was anders. :teuflisch

Tijdens de wandeling bleek deze duivel toch maar een klein duiveltje te zijn en wandelde als een kind door de straten als een kind in een snoepwinkel.:thefinger

Hij wou natuurlijk wel even bewijzen dat hij met een club mannen om zich heen wel even de macho zou zijn door bij Anna naar binnen te gaan.

Anna verwelkomde hem wel maar geen zoenen op de mond :eek:
De duivel riep zijn rechter ruk hand Foots naar binnen die mocht kijken,maar binnen een minuut stond R.P. weer buiten op de stoep.

Hij vertelde dat zei niet met twee mannen binnen wou zijn ( wij denken dat ze het alleen met Foots wel aankon zonder deze rukker op de achtergrond die haar mischien wel stiekum Anaal wou nemen.:fuck:

Foots kwam terug en was niet geheel tevreden ( sorry Foots maar zei dacht dat jij een vriend van R.P. was.) :rofl:
en we hebben doorgewandelt.

Na een uur wou R.P. Nog wel even met Anna mee en verdween achter de gordijnen.:rubbel:

Maar na 15 minuten stond onze skw kenner half aangekleed weer buiten.:eek:

Volgens het slachtoffer wou Anna niet veel met hem beginnen en verzocht hem na tien minuten bij te betalen of op haar rug af te rukken :rubbel:

Ja medelijden hadden we wel met deze stakker niet alleen zijn E.50,- weg maar ook laten naaien door een van zijn beste dames.

Natuurlijk hebben een paar van ons dan ook hartelijk gelachen en R.P. beloofd dit op het forum te schrijven.
Hij heeft hier niet om gevraagd maar ja daar heb je toch vrienden voor niet ?:rofl::rofl::rofl:

Niet zo belangrijk : Sonny heeft geweldig geneukt met een Hollandse en ook Jansen met een Spaanse wat de vriendin van de vriend van Gatenvuller was
en Gustomas een andere dame waar hij het ook wel mee kon.

Wel vreemd dat de Duitsland gangers de meiden hier wel plat kregen en de Macho (RP) van het SKW niet.:D:D

Mensen bedankt voor de gezellige avond in de eerste plaats Anvers en Sub
en ook Coco,Dupke,A.Vogel,Lustman,Foots,Raul7,Sonny,Big30 ,Gustomas,Porsch en natuurlijk mijn eeuwige vriend en tegen pool R.P.

P.S. reacties natuurlijk rechtstreeks naar het forum en donatie voor de verliezer zijn ook welkom. (kan hij Anna bijbetalen) ha ha ha

Anvers
7 juni 2009, 20:39
Mensen bedankt voor de gezellige avond in de eerste plaats Anvers en sub

No problem, dit gaan we eens een keer overdoen !:freu:

foots
7 juni 2009, 22:34
Vrijdag 6 juni, de SKW tour:

Het was niet zo'n mooi weer, droog, maar niet echt lekker warm zomerweer. Maar alle, om te wandelen was het goe. Lang geleden afgesproken met Anvers om eens door het schipperskwartier te gaan wandelen. Vele graps op de chat gemaakt voor het roosteren van een verse pinquin van de Zoo, maar op voorzorg maar goed gegeten voordat ik vertrok, tenslotte heet ik foots en dat staat voor freetbeer:smkiss:.

Met de auto naar Antwerpen ongeveer 1 uur en van RP kreeg ik voor ik vertrok al een sms met het exacte adres, hij is zo aardig als je hem kent (niet op het forum). In de auto ik was er bijna, telefoon, ja hoor RP was al ongerust of ongeduldig, maar binnen 5 minuten was ik mijn auto aan het parkeren en liep ik in het cafe binnen:cool:.

Het was al best druk en ook Jansen, Sonny en Big waren nog op komst. Even de beren een pootje gegeven en het eerste rondtje was voor mij, ik ben geen hollander ik ben nederbrabo en ik probeer te genieten van het leven. Er waren vele bekenden en een paar voor mij nieuwe beren, allen vrij rustig en na een paar glazen besloot ik maar baldadig te worden. De ober vroeg wat wilt u ? en ik antwoorde "ik wil neuken :fuck: !". Even was hij uit het veld geslagen :confused: maar een paar seconden later herpakte hij zich en zei, dat is hier de hoek om en dan rechts. Prachtig, iedereen was wakker en de stemming was gezet. Nog een paar scheten gelaten, ook RP deed deze keer mee, die leert het nog wel. Ik ben tenslotte ook stinkbeer.

Voordat ik de bar uitliep schaarde ik nog een haffel chips uit een bakje op de toog, de mensen keken wel vreemd, maar ze zeiden niets. Tenslotte krijg je geen voer in Villa Tinto, dus zorg dat je goe gefreten hebt. Wij wandelen en de eerste ramen dat waren de transkes. Gewoon zoals transkes horen te zijn, soms bijna perfect, sommige nog met allerlei opties, waarvan de meeste liever niet aan denken:o.

Gaandeweg kwamen we in Verversrui, dat was voor mij de topstraat, hier zitten veel mooie vrouwen en net als in de Duitse clubs was er voor ieder wat wils. Ik ken er geen 1 meer, want de laatste keer dat ik er was was toch denk ik 20 jaar geleden. Er waren blonden, brunettes en in Villa Tinto was een mooie latina, echter bij de ramen krijg je wandelend geen echt contact, er zit tenslotte een raam tussen. Toen zag ik RP, hij ging bij een mooie dame binnen en ik vond deze ook erg mooi. Het was Anna zei Anvers en ik herinner me weinig, maar wel goede verhalen van Anna, dus ik wilde graag met RP en Anna mee, da's veel leuker met zijn drieen:luvlove:.

Helaas ik werd binnengetrokken en RP duwde ze ruw buiten, je bent straks en hij werd eruitgegooid door Anna, want 2 waarvan 1 vreemde kerel, nee dat deed ze niet. Ik kleede me uit en Anna was zo uitgekleed en zat al op bed, we praten even wat tijdens het uitkleden en toen was het op bed. Kussen hoort niet in de SKW standaardpakket, dus werd er een condoom omgefriemeld en het pijpen begon. Vrij kort :baby2:, want hier gaat het om productie, toen neuken, gewoon, ze kreep hard in mijn tieten, want als vriend van RP moest ik dat ook lekker vinden, doggy:fuck: terug gewoon, benen opgelicht, etc.

Soms overkomt het me en nu weer ik voelde niets komen. Iik miste het kussen en zij terug pijpen, niets, toen begon ze te rukken, niets, nog harder rukken, niets ik vertelde dat dat het voor mij niet was, terug neuken, niets, toen moest ik zelf rukken en zij begon een hijgend toneelspel met haarzelf. toen ging ze op haar buik liggen ik moest haar maar vingeren en tegelijkertijd rukken. Eindelijk schoot ik:rubbel:, echter er was een geruime tijd verstreken en na een half uur stond ik terug buiten en ik zocht die wandelende geile onlikte berenbende weer op:teuflisch.

Hoe was het ? Nou, ik was niet direct enthousiast maar ik was het wel kwijt. Toen zag ik ook nog een paar hele mooie meer die ik veel liever zou hebben gehad, maar ja kruid verschoten dus helaas. We liepen nog naar een cafe met een heleboel donkere dames, hoe het hier werkte weet ik niet, want we waren ook zo weer buiten en 1 dame achtervolgde ons tot de friettent. Even een grizzly gegeten en de donkere dame vroeg een kippenpootje aan mij, nou ik geef nooit zomaar geld maar een kippepootje mocht ze van mij wel hebben en frieten erbij:D.

De dame kwam uit Sierra Leone en wilde graag dat ik haar even naar huis bracht. Nee ik ga pas later zei ik maar je mag wel mee. Of ik in Antwerpen woonde ? Nee, dus ze ging weer haar eigen pad en ik sloot me weer aan bij de fretende en drinkende beren. Nog een paar rondtjes gelopen door Villa Tinto en het was erg leuk om met een groep zo gezellig daar te lopen. Sonny vertelde zijn befstrategieen, waarvan ik bijna over mijn nek ging en Jansen ging bij een mooie blonde stoot naar binnen:fuck:.

Rond half 2 werd het behoorlijk fris en toen hielden de meeste beren het voor gezien. Het was een heel erg leuke avond, veel gelachen en het was gezellig:lostit:. Dat is belangrijk voor een sfeerbeer als ik:freu:. Er zijn veel ramen in het SKW en zeker was het de moeite waard om dat na zo een lange tijd weer eens te bekijken. De raamservice wisselt net als in de saunaclubs en als je er vaker komt weet je wel bij wie je wat kunt verwachten.

Anvers bedankt voor de leuke rondleiding, het was beregezellig en ik kom zeker nog eens terug wandelen.

Groet, Foots :wink:

Anvers
11 maart 2012, 01:45
Naar het archief !