PDA

Volledige versie bekijken : Betty

Jimmy Doe
11 juni 2009, 13:45
Haarkleur/-lengte : zwart / kort natuurlijke krullen
Lengte dame : ± 172 cm
Postuur/Cupmaat : slank maatje 36 / cup B
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings :geen / navel
Service: GFE, TZ, PZC, NMC
Voordelen: zeer goede pre- en aftersales
Nadelen: niet kunnen ontdekken
Tijdsduur : 30 min / 60 min
Prijs : 50 / 75
Extra’s bij het bezoek: geen

Gisteren deze dame bij binnenkomst al gespot, wat me gelijk opviel waren haar mooie ogen, na het omkleden, douchen en sauna zag ik haar weer aan de bar, ik ben er maar gelijk naast gaan zitten, voordat een andere beer me voor zou zijn.

Ze stelde zich voor als Betty ( zou ook Bettie kunnen zijn ), komt uit Hongarije, maar woont al 3 jaar in Duitsland en spreekt uitstekend Duits.
Ze werkt in YinYang sinds 15 Mei van dit jaar, vandaar dat ze me nog niet eerder was opgevallen, want mijn laatste bezoek was 11 mei.

Ze vertelde me dat ze spaarde voor een nieuwe auto en dat ze dit werk normaal niet deed en als ze genoeg geld bij elkaar had zou ze ook weer stoppen ( als het meezat zou dat september zijn ).

Na wat gekeuvel en een wijntje zijn we naar de kamer getogen, waar we een zalig uurtje met elkaar beleeft hebben.
Een echte GFE, meerdere standjes, PZC, beffen, TZ.

Ze kan of heel erg goed toneelspelen, of ze genoot er echt van !!!

Na het kamerbezoek nog samen gedoucht, nog even aan de bar gezeten en samen gegeten in het restaurant.

Ze is er doorgaans doordeweeks en af en toe een weekend van 12.00 tot 18.00 uur.
Echter van 12 juni t/m 19 juni is ze naar Hongarije.

Ik hoop dat jullie wat aan deze recensie hebben, het is mijn eerste nieuwe.
:wink: Gr. Jimmy Doe.

Stiffmaster
11 juni 2009, 15:17
Ze vertelde me dat ze spaarde voor een nieuwe auto en dat ze dit werk normaal niet deed en als ze genoeg geld bij elkaar had zou ze ook weer stoppen ( als het meezat zou dat september zijn ).

Zou niet slecht zijn een nieuwe auto bijeen te sparen in amper 4 maanden, Stiffie had toch beter ook een vrouw kunnen zijn. :green_smi

Jimmy Doe
11 juni 2009, 23:44
Daar heb ik me een beetje verkeerd uitgedrukt, voor haar is het een nieuwe auto, maar ze had 't over een golfje van ± 3 jaar oud.

Jimmy Doe
1 juli 2009, 12:14
Gisteren onverwachts weer een bezoekje kunnen brengen aan YY.

Betty was er ook en we hebben de hele middag samen doorgebracht, wisselend van kamer naar bar, terras, restaurant en weer terug naar een kamer.

Het was weer een echte GFE met superservice.

Echter voor de ijsberen die dit lezen en mijn eerste recensie ook hebben gelezen, om teleurstelling te voorkomen, ze doet dit niet bij iedereen.

Service is afhankelijk van de ijsbeer ( hygiëne, uiterlijk, klik ).

Gr. Jimmy Doe

christiano
5 juli 2009, 21:35
Betty lekker gehad...was heerlijk. wat een toppertje !!

marko
15 juli 2009, 18:14
jammer dat ze niet meer komt was echt een toppertje:littleangel:

marko
2 oktober 2009, 13:38
Laatste contact met haar begin augustus, toen was ze in Saunaclub Paradise in Stuttgart

marko
2 oktober 2009, 13:46
ze was laatst nog in ying yang maar is niet lang gebleven.4 uurtjes precies
ze was van plan naar babylon te gaan in wenen ,maar dat hoor ik nog van haar.nader bericht volgt

marko38
10 oktober 2009, 09:56
Hartelijk dank Marko.

marko38
19 oktober 2009, 09:04
Hallo Marko.
Zou u mij helpen? Zij zouden graag willen spreken met Betti.

marko
19 oktober 2009, 11:06
zeg maar wat je wil en ik geef het wel door.zij werkt momenteel niet

Willem2
19 oktober 2009, 14:12
Beste IJsberen M en M ;),

Ga eens lekker over op de interne mail.

Bij voorbaat dank :wink2: