Jimmy Doe
11 juni 2009, 13:45
Haarkleur/-lengte : zwart / kort natuurlijke krullen
Lengte dame : ± 172 cm
Postuur/Cupmaat : slank maatje 36 / cup B
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings :geen / navel
Service: GFE, TZ, PZC, NMC
Voordelen: zeer goede pre- en aftersales
Nadelen: niet kunnen ontdekken
Tijdsduur : 30 min / 60 min
Prijs : 50 / 75
Extra’s bij het bezoek: geen
Gisteren deze dame bij binnenkomst al gespot, wat me gelijk opviel waren haar mooie ogen, na het omkleden, douchen en sauna zag ik haar weer aan de bar, ik ben er maar gelijk naast gaan zitten, voordat een andere beer me voor zou zijn.
Ze stelde zich voor als Betty ( zou ook Bettie kunnen zijn ), komt uit Hongarije, maar woont al 3 jaar in Duitsland en spreekt uitstekend Duits.
Ze werkt in YinYang sinds 15 Mei van dit jaar, vandaar dat ze me nog niet eerder was opgevallen, want mijn laatste bezoek was 11 mei.
Ze vertelde me dat ze spaarde voor een nieuwe auto en dat ze dit werk normaal niet deed en als ze genoeg geld bij elkaar had zou ze ook weer stoppen ( als het meezat zou dat september zijn ).
Na wat gekeuvel en een wijntje zijn we naar de kamer getogen, waar we een zalig uurtje met elkaar beleeft hebben.
Een echte GFE, meerdere standjes, PZC, beffen, TZ.
Ze kan of heel erg goed toneelspelen, of ze genoot er echt van !!!
Na het kamerbezoek nog samen gedoucht, nog even aan de bar gezeten en samen gegeten in het restaurant.
Ze is er doorgaans doordeweeks en af en toe een weekend van 12.00 tot 18.00 uur.
Echter van 12 juni t/m 19 juni is ze naar Hongarije.
Ik hoop dat jullie wat aan deze recensie hebben, het is mijn eerste nieuwe.
:wink: Gr. Jimmy Doe.
Lengte dame : ± 172 cm
Postuur/Cupmaat : slank maatje 36 / cup B
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings :geen / navel
Service: GFE, TZ, PZC, NMC
Voordelen: zeer goede pre- en aftersales
Nadelen: niet kunnen ontdekken
Tijdsduur : 30 min / 60 min
Prijs : 50 / 75
Extra’s bij het bezoek: geen
Gisteren deze dame bij binnenkomst al gespot, wat me gelijk opviel waren haar mooie ogen, na het omkleden, douchen en sauna zag ik haar weer aan de bar, ik ben er maar gelijk naast gaan zitten, voordat een andere beer me voor zou zijn.
Ze stelde zich voor als Betty ( zou ook Bettie kunnen zijn ), komt uit Hongarije, maar woont al 3 jaar in Duitsland en spreekt uitstekend Duits.
Ze werkt in YinYang sinds 15 Mei van dit jaar, vandaar dat ze me nog niet eerder was opgevallen, want mijn laatste bezoek was 11 mei.
Ze vertelde me dat ze spaarde voor een nieuwe auto en dat ze dit werk normaal niet deed en als ze genoeg geld bij elkaar had zou ze ook weer stoppen ( als het meezat zou dat september zijn ).
Na wat gekeuvel en een wijntje zijn we naar de kamer getogen, waar we een zalig uurtje met elkaar beleeft hebben.
Een echte GFE, meerdere standjes, PZC, beffen, TZ.
Ze kan of heel erg goed toneelspelen, of ze genoot er echt van !!!
Na het kamerbezoek nog samen gedoucht, nog even aan de bar gezeten en samen gegeten in het restaurant.
Ze is er doorgaans doordeweeks en af en toe een weekend van 12.00 tot 18.00 uur.
Echter van 12 juni t/m 19 juni is ze naar Hongarije.
Ik hoop dat jullie wat aan deze recensie hebben, het is mijn eerste nieuwe.
:wink: Gr. Jimmy Doe.