Volledige versie bekijken : Ramona (Russische)
seksenfun
12 juni 2009, 22:19
Haarkleur/-lengte : felblond/heel lang
Lengte dame : 1,63
Postuur/Cupmaat : slank tot normaal/kleine C
Nationaliteit/Taal : bijna zeker dat ze Russisch is (dus witter van huid dan de zongebruinde(??) Roemeense dames bijvoorbeeld)/Duits
Leeftijd : ongeveer 27
Tatoeages/Piercings : eens te meer niet op gelet
Service: tz, pzc, nmc, strelen, knuffelen, vingeren en beffen
Voordelen: lief en zeer zachtaardig
Deze dame werkt al geruime tijd in YY. Toch vond ik geen draadje. Verbeteringen in het lijstje (Dupke!) zijn welkom.
seksenfun
12 juni 2009, 22:36
De laatste tijd is er meer contact geweest tussen ons beide dan vorige periodes, hoewel ze al lang in YY werkt. Dupke kamert er regelmatig mee en is er hélemaal weg van. Daarom dat ik met haar meeging toen ik ze aan de openbare douches in YY tegenkwam. Eerst in ons nakie wat tegen mekaar gewreven, kusjes en tongzoenen gegeven. Wat streeltjes en al eens van haar kersjes geproefd ;). Mijn 11de vinger bleef niet onbewogen. We liepen dus naar een kamer.
Op de kamer begon alles heel rustig. Wat kussen en strelen op de rand van het bed. Ze stelde op een gegeven moment zelf voor (dat komt maar zelden voor) om samen onder de douche te gaan. Dit vond ik een super pluspunt. In de douche verliep alles wat minder romantisch dan ik me had voorgesteld. Zij en ik konden daar weinig aan verhelpen maar het is een beetje vervelend als de douche steeds wisselt tussen koud en heet.
Na de douche terug in bed gedoken en daar weer begonnen met lieve stelingen, kusjes en tongzoenen (veel maar telkens kort). Ik verwende haar over haar hele lichaam met lieve kusjes en strelingen, zij genoot er van. Ook wanneer ik mijn vingers richting haar poesje begaf, werd ze al snel nat maar liet haar niet gaan. Het pijpen deed ze naar mijn gevoel niet speciaal. Samen met het feit dat ik vond dat ze té rustig was en ze, voor mij, zélf te weinig initiatief nam (of mij stout verwennen terwijl ik haar verwen) en dat het niet het typetje was waar ik zo zou voor vallen, maakte dat de sessie voor mij niets bijzonders inhield.
Ze vroeg ook of ik haar niet écht lag. Ik heb haar gezegd dat het aan mij lag. Ik vind dat moeilijk om eerlijk te zeggen dat de klik en het mekaar aanvoelen helemaal ontbrak.
Ik ben er wel van overtuigd dat als je voor haar schoonheid valt en je het speelse niet hoeft maar eerder kan genieten van rustig en lief tegen mekaar aanliggen, strelen, kussen... je er dé tijd van je leven zal mee beleven.
Na-service is perfect. Ze komt nog regelmatig naar je toe en is niet terughoudend om in de bar dan te tongzoenen.
Ik kan bovengenoemde recentie van Seksenfun onderschrijven. Gisteren een heerlijk uurtje met deze dame gehad. Allereerst een paar wijzigingen voor het paspoort:
Cubmaat: eerder B denk ik, maar wel echt
Nationaliteit/Taal: ze is Letse, en spreekt Duits, Engels, Russisch en Lets
Leeftijd: 30, naar ze zelf zegt
Tatoeages: Geen
Service: geen extreme dingen zegt ze
Ramona is inderdaad een lief knuffelbeestje. Ze geniet er zelf ook zichtbaar van. Geen dame die mij in lijkt voor het ruige werk. Voor mij echter een van de betere sessies de afgelopen tijd. Pijpen is OK, niet top. Seks in verschillende standjes is goed, en lekker rustig, waarbij ze graag erg diep gepenetreerd wordt!!
Lekkere GFE. Een dame die mij zeker terug gaat zien. Helaas werkt ze maar 2 dagen per week, niet op vaste dagen. Ze doet dit werk naast een "normale" baan. Zoals Seksenfun al schreef, afterservice ook goed. Ze vergeet je niet..
zorro
28 maart 2010, 23:04
Ja wat een heerlijke dame! 31 is ze inmiddels en woont 15 jaar in DE. Daarvoor woonde ze in Letland. Over GFE gesproken.. ze leek als 2 druppels water op een ex uit duitsland van jaren geleden.. In begin dacht ik nog die stefanie( zo heette de ex) is in de club beland! maar goed ze was het dus echt niet maar het leek wel net zo want GFE op en top. Verder uitstekende service. Zeker als je haar verwent dan krijg je het dubbel terug! Anderhalf uur met Ramona op de kamer geweest en 4 keer gekomen waarvan 1 keer heerlijk alles in haar mondje! dat lukt me alleen bij hoge uitzondering.
Badslippers
29 maart 2010, 00:06
Anderhalf uur met Ramona op de kamer geweest en 4 keer gekomen waarvan 1 keer heerlijk alles in haar mondje! dat lukt me alleen bij hoge uitzondering.
Kijk, dat zijn cijfers waarmee je thuis kunt komen (hoewel, ligt eraan wie er thuis is!) én tegelijkertijd Badslippers heel onzeker mee maakt. 4 keer klaarkomen in 1½ uur. Bij mij kun je die cijfers beter omdraaien.
zorro
29 maart 2010, 15:32
lol inderdaad :)
vandaag weer een heerlijk uurtje mee mogen spelen. Hadden de kamer met bubbelbad genomen. Wouw! Ze is er trouwens op het moment iets vaker omdat haar andere job dit toelaat. Deze week zal ze iedere dag aanwezig zijn. Weet helaas niet of dat ook geldt voor het weekend.
Hollandmale
5 april 2010, 11:14
Gisteren was Ramona er ook, mooi blond en goedbezet meisje, ziet er veel jonger uit dan 31. Kwam aan het begin van de middag
de stemming peilen op de bank. Jammer dat HM niks wist over haar kennelijk goede service incl FT, zoals hierboven geschreven.
Nou ja, ze komt nu vaker in YY, volgende keer dan maar :cool:.
dupke
7 april 2010, 11:04
Maandag avond dit berichtje van Hm gelezen en gisteren na een zoveelste klote dag op het werk op frustratieneuktoer naar YY gegaan : Duitsland was te ver, den deze had dringend afleiding nodig.
Gelukkig kwam Ramona net op tijd binnen en na een natje en een droogje haar van Johnny99 afgepakt en mee op kamer gesleurd.
Wederom een goede sessie met haar mogen beleven.
Ze vertelde me dat ze door prive omstandigheden besloten had vaker in YY aanwezig te zijn dan in het verleden.
Ik weet niet goed hoe daar op reageren : :wand: of :lostit: we zullen het maar op :love: houden.
Johnny99
7 april 2010, 14:39
Maandag avond dit berichtje van Hm gelezen en gisteren na een zoveelste klote dag op het werk op frustratieneuktoer naar YY gegaan : Duitsland was te ver, den deze had dringend afleiding nodig.
Gelukkig kwam Ramona net op tijd binnen en na een natje en een droogje haar van Johnny99 afgepakt en mee op kamer gesleurd.
Hahaha, om Dupke niet nog meer te frustreren geen poging gedaan om met Ramona te kameren, en die 2 snel alleen gelaten.
Terug van kamer was Dupke weer een beetje happy. Mijn goede daar weer gedaan, hahaha.
blauwebeer
29 mei 2010, 20:08
Naar eigen zeggen is Ramona slechts sporadisch in YY te bewonderen.
Tot nader order blijft ze dan ook op de steeds langer wordende boodschappenlijst staan.
heeft iemand haar hier nog gezien onlangs???
Bubbelbader
8 juli 2010, 12:47
Ik heb haar gisteren 2 weken geleden nog gezien, dus op woensdag. Niet alleen gezien overigens. Ze was zeer moeilijk te pakken te krijgen, bijna permanent bezet. Uiteindelijk dan toch gelukt. Was een meer dan geweldige sessie van een uurtje. Is ongeveer 1 dag per week daar, geen vaste dus dat maakt het lastig.
Vorige week toen ik er was heb ik haar niet gezien maar dat zegt dus niet zo veel.
Vaak komt ze samen met Maggy. Ik las op het forum dat die ook weer gesignaleerd was, dus wellicht is Ramona er dan ook weer.
Bubbelbader
9 juli 2010, 23:15
Vandaag aanwezig, naar eigen zeggen morgen en zondag ook. Tis dat u het weet.
Bubbelbader
10 juli 2010, 01:14
Vorige bericht was vanaf mobiel. Ik ben vandaag met haar naar de kamert geweest. Ze had eerst een sessie van een uur daarna een van 5 of 6 uur. Niet normaal deze dame is echt niet te pakken te krijgen
Hollandmale
1 augustus 2010, 10:59
HM dacht dat-ie nog nooit was meegegaan met Ramona:
Gisteren was Ramona er ook, mooi blond en goedbezet meisje, ziet er veel jonger uit dan 31. Kwam aan het begin van de middag de stemming peilen op de bank. Jammer dat HM niks wist over haar kennelijk goede service zoals hierboven beschreven.
Maar het bleek gisteren toch onze 2e kamergang te zijn:
Wederom blonde Ramona tegen het heerlijke lijfje gelopen. Ze droeg haar klassieke setje met zwarte kousen en jarretels, hoge pumps en zwart BH'tje. J99 ging als eerste met haar weg, daarna HM, gevolgd door Dupke. Kortom, wij hadden 'n topdag en Ramona helemaal :biggrin:.
Ramona is een knappe, charmante en drukbezette blondine, draagt vaak haar hierboven beschreven zwarte setje. Deze Letse is 31 maar oogt 'n stuk jonger. Aan de looks van 'n langharige blonde twintiger voegt Ramona dus de GFE-service van een dertiger toe, welhaast de ideale combinatie. Tongzoenen en pijpen gaat dus beide volgens het top-recept van lang, nat en diep. Mede omdat Ramona er super uit ziet, had HM geen FT nodig voor 'n ontlading. Een uitstekend uur, afgesloten met 'n gezamenlijke douche naast de kleedkamer, top :luvlove: !
Of Ramona FT doet, zoals in dit draadje vermeld: gisteren op HM's verzoek in elk geval niet.
Maar heb de indruk dat ze het wellicht toch doet, als je vaker met haar naar de kamer gaat.
Johnny99
1 augustus 2010, 11:59
Zaterdag niet met Ramona gekamerd, dat komt volgende keer wel weer, maar HM aan haar gekoppeld en later een afspraakje voor Dupke gemaakt.
zorro
14 september 2010, 13:08
iemand nog met ramona gekamerd de laatste dagen?
Bubbelbader
14 september 2010, 22:03
iemand nog met ramona gekamerd de laatste dagen?
Ja ik zo'n 2 weken geleden. Maar dat zal vast niet het enige antwoord zijn wat je wilt danwel verwacht.
Ramona is goed maarrrr na en aantal sessies met haar slaat de verveling wel toe. Nou heb ik daar al snel last van bovendien gaat ze dan vertellen over allerlei materiele zaken en ex vriendjes etc. Maak een praatje met haar en kijk of het wat is, doe wel je masker af:hah::smoke:
zorro
17 september 2010, 18:28
hey Bubbelbader, ik heb haar al eerder gehad en dat was super. maar ben weer in de buurt volgende week dus ik dacht ff checken. Ja, over die vriendjes begon ze de eerste keer al tegen mij! Maar snel wat in haar mondje gestopt ;)
Oh gelukkig, ze was er. Ik had het nummer van Ramona nog ergens diep in mijn telefoon. Het was bijna 2 jaar geleden dat ik met haar gekamerd had en ze had destijds haar nummer gegegeven. Wat een geweldige sessie was dat toen. Enfin, ik dacht ik stuur eens een smsje om te kijken of ze nog ergens te bekennen is. Binnen 1 minuut een reply. Yes in YY! Snel heb ik Obi Wan opgetrommeld en enkele dagen later zaten we aan het buffet bij YY. Wat is het toch een mooie club, en wat is het toch jammer van die snoeiharde muziek. Maar goed, de line up was ok. Veel jonge meiden uit zuid oost europa.
Tegen half elf loop ik Ramona tegen het lijf. Alsof we als lovers elkaar na 5 jaar weer zagen begon ze met te zoenen en vast te pakken. Midden in bar! Naar de kamer dan maar. Wat een super GFE is ze toch. Ze heeft een jaartje verkering gehad met een ijsbeer maar nu dan toch maar weer aan het werk. Geweldig! De sessie wat weer fantastisch. Heerlijk pzc en lekker in het mondje klaarkomen.. wat is dat toch geil!
Heren!
Ik heb vorige week Ramona mogen begroeten in YY maar ben haar nummer kwijt om te checken of ze aanwezig is voor de reis naar Roermond te starten.
heeft iemand haar nummer om te delen???
Thanks!
Rapha
Hey Zorro....wil je dat nummer van Ramona delen met me. Ik heb haar vorige week ontmoet en ja...ik vrees dat ik haar nummer verkeerd heb ingetikt....lastig...(-;
Thanks!
Ik heb vorige week Ramona mogen begroeten in YY maar ben haar nummer kwijt om te checken of ze aanwezig is voor de reis naar Roermond te starten.
heeft iemand haar nummer om te delen???
Neen. Uiteraard is het volstrekt niet toegestaan op welke manier dan ook een nummer van een dame uit te wisselen.
Pech dat je een nummer of bent verloren of verkeerd hebt ingetikt.
-> Bel YY met de vraag of een dame op een bepaalde dag aanwezig is.
Ramona komt nog steeds in YY. Vorige week weer een heerlijk uurtje met haar mogen meemaken. Omdat ze een andere baan heeft komt ze echter minder vaak dan vroeger. Bel dus eventueel inderdaad vooraf even naar YY om zeker te weten of ze er is. Maar, ook al is ze er niet, er lopen steeds voldoende andere dames rond.
Raar dat er al bijna een jaar niet over deze dame geschreven is. Was vandaag tot mijn grote verrassing ook ij YY. Ik was meteen verkocht. Heerlijk uurtje mee naar de kamer getogen.
Fluitje71
20 november 2014, 00:34
Is deze dame de laatste tijd nog wel eens gespot in YY?
laplagne
20 november 2014, 07:52
Helaas niet door mij. Ook de Russische Irina mis ik of loop ik haar steeds mis. Het aantal Russische schoonheden wordt door de invasie van Roemeense dames steeds minder. Dat is niet in YY maar in alle clubs