PDA

Volledige versie bekijken : Elvira (Lithouwse)

seksenfun
12 juni 2009, 22:44
Haarkleur/-lengte : bruinig/half lang
Lengte dame : 1,67
Postuur/Cupmaat : slank(niet zeer slank)/B - C (echt)
Nationaliteit/Taal : Lithouwse (woont al 5 jaar in Duitsland)/Duits
Leeftijd : vooraan de twintig
Tatoeages/Piercings : dedju...
Service: alles behalve beffen
Voordelen: goede pre-sales (en allicht ook after sales, maar ik moest naar huis)
Nadelen: ontwijkt wat beloofd wordt buiten de kamer over de service, effe laten zien dat alles behalve beffen ook alles is behalve beffen (geen assertiviteit = mindere service op kamer)

seksenfun
12 juni 2009, 22:49
De dame neemt in de bar ruim te tijd om met jou eerst even een verkennend gesprekje te houden in een sofa, vooraleer ze over kamer begint.
Op de kamer is ze rustig en alles behalve gehaast. Ze vroeg wel hoelang ik wilde kameren. Mijn standaardantwoord hierop is: "zolang het leuk blijft". Toen grapte ze om van half elf tot een op de kamer te blijven ;). :nee:, dus. Na een half uur had ze me zo ver gekregen en na nog wat naknuffels de vierde sessie voor vandaag beëindigd.

Ze kan je enorm plagerig en toch heel lief strelen. Ze teast je graag, wat ik steeds opwindend vind. Ze onderneemt zelf veel het initiatief.

mr rocky
28 juni 2009, 20:03
ik vind dat zij wel superslank is, en van de sessie kan ik zeggen , dat ze voor mij naar volle tevredenheid was, we hadden een kamer met spiegel aan het plafond, waarvan ik toch altijd dubbel geniet, een prachtig uitzicht op haar mooie achterwerk.....

opvallend was dat ik haar diep met meerdere vingers mocht vingeren, waarbij ze zelf het tempo aangaf....(ik moest wel eerst een klodder gel op mijn vingers doen)

verder gaf ze nog aan dat ze het opwindend vond, dat ik tijdens het :fuck: haar nek dichtkneep,..........voor mij de eerste keer , moet zeggen dat het mij ook wel wat deed.........

aftersales ook goed...........

van de 2 dames die ik had, was zij veruit de beste.....:freu:

SFL
9 juli 2009, 08:42
Haarkleur/-lengte : bruinig/half lang
Lengte dame : 1,67
Postuur/Cupmaat : slank(niet zeer slank)/B - C (echt)
Nationaliteit/Taal : Lithouwse (woont al 5 jaar in Duitsland)/Duits
Leeftijd : vooraan de twintig
Tatoeages/Piercings : dedju...
Service: alles behalve beffen
Voordelen: goede pre-sales (en allicht ook after sales, maar ik moest naar huis)
Nadelen: ontwijkt wat beloofd wordt buiten de kamer over de service, effe laten zien dat alles behalve beffen ook alles is behalve beffen (geen assertiviteit = mindere service op kamer)

Geen piercings of tatoeages.
Idd goede presales en voor een goed gesprek vatbaar. Heel lief en vriendelijk ook. Op kamer ben ik er niet mee geraakt, dus daar weet ik niets van.

Steven_69
19 juli 2009, 00:47
Deze dame haar te opvallend tandvlees stoorde mij. Zag er voor de rest wel relatief lekker uit (mooie borsten) maar ook haar string verdeelde haar bilhelften niet zoals ik dat graag zie.

wiekie
30 juli 2009, 22:49
Vorige week zaterdag met een kameraad de Yin Yang bezocht, we arriveerden klokslag 1 uur waar de 1e dames al klaar zaten om geneukt te worden. Mijn oog viel gelijk op de mooie Elvira, die topless de bar binnen kwam lopen met het haar los tot aan haar rug. Binnen een half uur met haar mee naar een kamer getogen waar ze mij sommeerde om op mijn rug te liggen met de handen gestrekt naast mijn lichaam. Ze nam mijn inmiddels stijf geworden pik zonder handen in haar gewillige mondje en begon mij te pijpen en dit duurde zo'n 25 minuten lang. Wat een geile meid deze Elvira, ze hield niet op. Daarna haar nog even lekker doggy genomen waarbij ze schokkend klaarkwam. Sessie duurde 35 minuten naar volle tevredenheid. Ze heeft trouwens ook een vriendin die een zwarte bril ophad maar waarvan ik de naam ben vergeten, ze was nog maar 2 dagen in de Yin Yang.

zendo
31 juli 2009, 23:18
gisteren ook gehad, zware tegenvaller, zeer passief , niet ok....

seksenfun
7 augustus 2009, 23:38
Naar eigen zeggen wil ze niet meer té uitbundig tongzoenen. Ik had weer een babbeltje met haar in een sofa, een goeie week terug. Nu gaf ze ook aan dat ze niet te veel meer wil tongzoenen. Sowieso had ik van vorige keer al twijfels dus heb haar gezegd dat ik de beperkingen ietsje te veel vond. Dat de klik er vorige keer voor mij dan toch niet zó was, heeft zij van haar kant dus niet zo direct ondervonden.

Leutje
11 oktober 2009, 22:13
Ik ben met deze dame naar de kamer geweest, en viel mij niet tegen. Het tongzoenen kon wat inneger, maar voor de rest vond ik het heel goed. Mooie dame.

amstelveenstud
10 november 2009, 21:33
Heeft iemand Elvira afgelopen maand nog gespot?