PDA

Volledige versie bekijken : afgewezen

seksenfun
13 juni 2009, 22:02
Hoe dikwijls ben je al afgewezen door een dame in de club?

1) nooit
2) één keer
3) twee keer
4) drie keer
5) vier tot zes keer
6) zes tot tien keer
7) tien tot zeventien keer
8) zeventien tot 35 keer
9) altijd

Misschien er even bij vermelden hoe lang je al naar clubs gaat.

seksenfun
13 juni 2009, 22:17
Ik zelf ben 3 keer afgewezen op 2 jaar en 3 maanden. Een stuk beter dan in de realiteit, waar de verleiding maar in ongeveer 70% van de gevallen een positieve wending aanvangt.

1 keer per jaar, laten we stellen, word ik dus afgewezen in een club. De drie keer waren dan nog in dezelfde club. YY. Waarom kom ik daar toch nog :confused:.

De afwijzingen gebeuren op verschillende manieren.

Lili in YY: zij lachte af en toe lief naar mij bij bepaalde bezoeken, toen ik bij haar ging zitten aan de bar kon ze ineens geen Engels meer, keek ze al eens op haar gsm, naar de spiegels aan de overkant van de bar, ze keek al eens weg,... deed ongeïnteresseerd. Dat was duidelijk. Ze was in een "niet-met-mij-nu-bui" ;).

Christina in YY: zij was er nog maar net (enkele dagen), toen ik bij haar ging zitten in de sofa zei ze niet veel, ze kon ook nog maar amper een andere taal dan Hongaars, wat niet wil zeggen dat je zonder boe of bah het ineens moet afstappen.
Ze keerde maanden later terug op haar passen en trachtte mij maanden te verleiden: no way :smile:.

De vriendin van Rita afgelopen donderdag nog (een Hongaarse, aanwezig van maandag 08/06/09: slank, zwart half lang haar, A-cub, 1,63, spreekt vnl Engels): ik was nog niet lang in de bar met patjeboemboem en picasso 1. Zowel P 1 als ik lachte naar haar en maakten oogcontact. Zij (zo bleek later) valt enkel op donkerharige mannen met bruine ogen. Ze schudde onopvallend (maar duidelijk voor mij) met haar hoofd van nee. Ze wist blijkbaar niet of ik het wel begrepen had dus liep ze patjeboemboem en mij als lucht voorbij om P 1 te verleiden. Het was echter niet zo direct zijn type. Later op de avond, toen ik op leutige wijze de verleidingen van haar vriendin Rita aan het beantwoorden was, keek ze me aan, zo van: hé met jou zou ik toch wel eens willen meegaan. Tarara meid, ik ga één van de keren je vriendin vergezellen :smile:.

Zo zie je maar, de zon schijnt altijd, ook als je eens afgewezen wordt :smile:.

bootyfan
13 juni 2009, 22:38
Nog nooit meegemaakt. Maar het is ook wel zo, dat ik meestal ruim de tijd neem om mijn keuze te maken. De kans dat ik dan een blauwtje loop is daarom ook wel klein.
Bootyfan :cool:

CLUBSPORT
14 juni 2009, 00:02
Het is mij vorig jaar 1 maal overkomen de dame had geen interesse in een kamerbezoek .
Waarschijnlijk pakte ze me terug omdat ik haar bij een eerder bezoek had afgewimpeld :D

Zakkenleger
14 juni 2009, 14:08
Leuk enquete S&F! ZL is benieuwd hoeveel beertjes hier de waarheid over durven schrijven.:teuflisch

ZL is een dom beertje en schrijft dus gewoon wat waar is. Hij is 2x afgewezen. Een keer door een dame waar hij de keer daarvoor een waanzinnige sessie mee gedaan had van zowat anderhalf uur. Haar totaal onverwachte afwijzing de keer daarna deed ZL's wereldbeeld flink schokken. Hij liep verloren en verdwaasd rond, en mompelde zelfs dingen als 'celibaat' en 'de weg kwijt' en 'monnik in klooster'. Extince had de grootste moeite hem tegen te houden en praatte flink op hem in. Een bezoekje of wat later heeft ZL de dame nog eens aangesproken en eea uitgepraat. En vervolgens weer met haar naar de kamer voor een uur of zo. Voor de kenners: uiteraard was ze Roemeens ;).

Een andere keer, andere club, een vergelijkbaar verhaal. ZL had een heerlijke sessie met een dame achter de rug en er was zeker sprake van enige wederzijdse sympathie. Echter om persoonlijke redenen (die ZL dus ook niet opschrijft) leek het de dame beter niet nog eens gezamenlijk te kameren. ZL begreep dat maar was toch ietwat bedroefd. Het heeft de verhouding overigens verder niet geschaad. In de club was er altijd wel tijd voor een geintje of gewoon even bijkletsen.

Picasso 1
14 juni 2009, 14:34
Zo'n 1 à 2 maal per jaar afwijzing door vnl 'rancuneuze' dames die me een eerdere keer benaderd hadden en waar ik zelf op dat moment niet mee wilde. Ze gaven dat ook als reden aan.

Zo nu en dan een 'nieuwe' dame waar het niet zover komt als een blauwtje maar waar ik geïnteresseerd in ben en zij zich erg duidelijk afstandelijk naar me op stelt. Vaak bij regelmatig wederzien komt het meestal wel tot een kamersessie en verdwijnt die 'afstandelijkheid'.

Bij lange na dus niet zo vaak als Toppie, Extince of Jansen :teuflisch.

foots
14 juni 2009, 16:08
Seks en Fun,

Leuke vraag, ik denk 2 keer, maar misschien ben ik er wel een paar vergeten. Hierbij de top 2:

Loredana PHG en Alexandra uit VV, de laatste heeft me niet echt afgewezen, ze hoorde me niet eens toen ze volledig in trance op Pling zat.

Dus op 1 jaar 1 of 2 keer, het zal me boeien ik vind dat het erbij hoort. Een spel zonder risico is tenslotte maar saai.

Groet, Foots :wink:

CLUBSPORT
14 juni 2009, 16:30
Zo'n 1 à 2 maal per jaar afwijzing door vnl 'rancuneuze' dames die me een eerdere keer benaderd hadden en waar ik zelf op dat moment niet mee wilde. Ze gaven dat ook als reden aan.

ik ben toch wel een beetje verrast dat dat zo nu en dan schijnt voor te komen.
Dames het zijn net mensen he :D

Dingo
14 juni 2009, 19:30
Ik weet niet of dat meetelt, maar vorig jaar stond er zo'n mooie dame achter de bar bij LR , dat ik haar gevraagd heb. Maar helaas , ze heeft me afgewezen.

D.

rplover
14 juni 2009, 22:09
NOOIT
Dat overkomt mij NOOIT :hammer::zauberkis:D

erpee :wink:

Rex
14 juni 2009, 22:36
Een paar weken geleden meegemaakt in LR, daarvoor nog niet eerder.
Dame in kwestie, waar ik overigens al verschillende malen mee op kamer was geweest, wees me die avond af, ze was moe en had er geen zin meer aan..............:sleep:

De week erop riep mevrouw me bij haar en vroeg of ik pillen had. Deed net of me neus bloedde en vroeg haar wat bedoel je.......je weet wel zei ze.
Gratis sex bood ze me aan voor minimaal 2 uur met alles er op en eraan in ruil voor pillen???:eek:

Heb haar toen zelf maar afgewezen en ben toen niet naar de kamer met haar gegaan...................:thefinger

Het was een Roemeense en nee het was niet Eva.:nee:

foots
14 juni 2009, 22:41
Correctie Rex,

je bent dan min. 2 x afgewezen. Welicht vergeet je die keer dat ik met Loredana wilde gaan kameren ( toen wilde ze nog wel met mij ) en toen moest jij een half uur lullen over je afwijzing door Loredana.

Awel ik denk wel dat Loredana inderdaad de meeste afwijzingen afgeeft, dus wat zegt het eigenlijk nog ?

Rex
14 juni 2009, 22:57
Correctie Rex,

je bent dan min. 2 x afgewezen. Welicht vergeet je die keer dat ik met Loredana wilde gaan kameren ( toen wilde ze nog wel met mij ) en toen moest jij een half uur lullen over je afwijzing door Loredana.

Awel ik denk wel dat Loredana inderdaad de meeste afwijzingen afgeeft, dus wat zegt het eigenlijk nog ?

Tja verdomd als het niet waar is................je hebt helemaal gelijk.

Loredana is al lang geen hot item meer voor mij. Dat was ze 4 jaar geleden nog wel, maar goed toen moest ik zonodig met een andere dame de kamer op...........:luvlove:

rplover
14 juni 2009, 22:58
Correctie Rex,

Nooit word ik afgewezen (behalve door Paris en andere schoonheden), maar ik heb dan ook een klein lulletje, geen lul maat onderarm die dat kutje in moet :teuflisch

Picasso 1
14 juni 2009, 23:02
Nooit word ik afgewezen (behalve door Paris en andere schoonheden), maar ik heb dan ook een klein lulletje, geen lul maat onderarm die dat kutje in moet :teuflisch

Hoe vaker je afgewezen wordt hoe meer je gaat rellen :D.
Ik zie overigens dat je nog niks hebt aangevinkt. Op 17 tot 35 keer staat er nog 0.

rplover
15 juni 2009, 01:18
Hoe vaker je afgewezen wordt hoe meer je gaat rellen :D.
Ik zie overigens dat je nog niks hebt aangevinkt. Op 17 tot 35 keer staat er nog 0.
Je ziet zeer slecht, nog slechter dan je neukt :D
Ik heb "altijd" aangevinkt, maar als ik dan smeek en beloof 100 euro per uur te betalen, zwichten ze toch soms, als ze echt geen andere klanten op 't oog hebben :lostit:

erpee

ilovethaigirls
15 juni 2009, 09:08
Kan het best begrijpen dat er 40 % van de ijsberen nooit worden geweigerd. Deze gedragen zich immers alleen als prooi en dan word je uiteraard nooit geweigerd.

Voor een ex-jagende beer als ik, verloopt het soms wel eens anders. Ben in mijn lange wandelcarrière 1x geweigerd. Het verhaal heb ik hier toen neergepend.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=71990&postcount=4

Ik heb daar toen een zwaar trauma aan overgehouden. Ben mijn jachtinstinct volledig kwijt geraakt en zelfs mijn verslaving aan Thaise dames was plots verdwenen.....

Een andere keer werd ik niet echt geweigerd, maar wou de dame alleen een trio maken. Dit herhaalde zich een paar weken later met dezelfde dame nog een keer. Tot ik ze eens alleen trof in de kino. Toen vroeg ze zelf of ik geen lust had. Ik speelde nog even een spelletje hard-to-get maar wou maar al te graag met haar op de kamer. Het werd toen een van de beste sessies die ik in GT heb gehad.

Dus ik heb 1x aangevinkt.

Saruman
15 juni 2009, 09:36
Saruman kan zich niet herinneren ooit afgewezen te zijn door een dame.
Doorgaans maakt hij geen overhaaste keuzes, en vaak wil hij ook nog even een praatje maken om te kijken of het klikt tussen hem en een nieuwe, onbekende dame. Is dat niet het geval, dan wijst Saruman de dame zelf wel af. ;)

Favoriete toppertjes staan ook vaak op Sarumans programma, dus daarover hoeft hij zich al zeker geen zorgen te maken.

In het verleden heeft Saruman al wel meerdere dames afgewezen. Soms jagen ze op hem, als hij net van de kamer komt, of uit de sauna, of zit te wachten op pizza,of net van plan is om naar huis te rijden, .... Dat is dan niet echt afwijzen, want je kunt nu eenmaal niet continu de kamer op als ijsbeer. Als Sarumans zesde zintuig tijdens zo'n gesprekje toch actief wordt, dan komt de dame op zijn TO DO lijstje, en dat wordt steevast afgewerkt. Van uitstel komt in dat geval dus geen afstel.

Maar anderzijds gaat Saruman niet zomaar de kamer op met eender welke dame. Als Sarumans zesde zintuig niet actief wordt tijdens het sollicitatiegesprek, dan maakt hij zich ervan af, en komt de dame niet op de TO DO lijst. Ook al wordt er nog zo lyrisch geschreven over de dame op het YBF, de chemie tussen Saruman en de dame in kwestie is primordiaal.

Af en toe gebeurt het dat Saruman niet luistert naar zijn zesde zintuig. Hij luistert dan naar zijn paal in erectie, en dat is niet altijd de beste raadgever. :hammer: Neemt hij de dame mee op de kamer, dan kan het gebeuren dat hij na de sessie voor zichzelf beslist dat het de eerste en enige keer is dat hij deze dame meeneemt. En dan besluit Saruman om volgende keer toch maar weer iets selectiever te werk te gaan.

Er is 1 dame die Saruman geen blik waardig meer gunt. De reden hiervoor is onbekend. Saruman zegt doorgaans nog wel vriendelijk goeiendag als hij de dame tegenkomt omdat hij nu eenmaal is opgevoed met elementaire beleefdheidsregels. Vermits Saruman en de dame ooit enkele zeer mooie kamersesies deelden, blijft hij beleefd tegen haar. Maar van beleefdheid van haar kant is geen sprake. :eek: Jammer is dat. Noch de dame, noch Saruman, zal echter aandringen op een nieuw kamerbezoek, dus blauwtjes kunnen er al zeker niet gelopen worden.

U weze gegroet :wink:

Stiffmaster
15 juni 2009, 15:33
Of Stiffie valt goed bij de dames, vanwege mijn onuitputtelijke charme, :D of ze hebben de euries die Stiffie bij zich heeft hard nodig :eek: In ieder geval is het me tot op heden nog niet overkomen dat een DVP me heeft afgewezen :lostit:

Toppie
15 juni 2009, 16:47
Bij lange na dus niet zo vaak als Toppie, Extince of Jansen :teuflisch.

euh....... ik ben nog nooit afgewezen!!!!! ;) Kan alleen heel moeilijk kiezen.....

Zakkenleger
15 juni 2009, 17:18
euh....... ik ben nog nooit afgewezen!!!!! ;) Kan alleen heel moeilijk kiezen.....

Als Jansen jou niet gered had, was Loredana nooit met je gegaan, toch? :rolleyes:

The Saint
15 juni 2009, 17:39

Mati vond je een Schlampe: als dat geen afwijzing is :thefinger

rplover
15 juni 2009, 17:51
Als Jansen jou niet gered had, had Loredana nooit met je gegaan, toch? :rolleyes:
Voor één keertje moet ik Randy gelijk geven, alhoewel hij er niet bij was.
Van horen zeggen horen zeggen, daar kan herrie van komen, als je dat voor waarheid gaat verkondigen..... en daar zondig jij je wel meermaals aan.
Wat was dat weer van die whiner? Kan je dat drinken? Neuken? Of is dat een kleine plasser? :D;):hammer:

erpee - nog NOOIT geweigerd, daarom lopen we naar de hoertjes toch :rolleyes:

foots
15 juni 2009, 19:30
@ Toppie,

Tja en dat noemt zich de sexgod van GT, ik was niet onder de indruk in PHG en vertelde hem dat de meeste GT gangers watjes zijn die geen dames durven vragen.

Afijn hij bewees die avond nog dat ik volledig gelijk had en gelukkig gaf hij het toen grif toe.

Echter een paar maandtjes later is het ego wederkeert en het geheugen nog korter dan die van mij. Nee deze actie Toppie vergeet ik nooit, dat was veel te mooi om mijn stelling meteen bewezen te zien, maar maak je niet druk zonder afwijzing hoor je gewoon bij de watjes.

Ace2
15 juni 2009, 20:10

Ik heb het nooit bij Toppie meegemaakt. Dat van dat moeilijk kiezen maakte ik wekelijks mee.

Mati vond je een Schlampe: als dat geen afwijzing is :thefinger

Mati hing aan Toppie's torso en lippen.

@ Toppie,

Tja en dat noemt zich de sexgod van GT,

He he he, hij noemt zich helemaal geen sexgod. De sexgod is iemand anders. :D Geef Toppie niet teveel credit.

@ Toppie,

..................ik was niet onder de indruk in PHG en vertelde hem dat de meeste GT gangers watjes zijn die geen dames durven vragen.

Ik ben ook niet onder de indruk van jou. Trots zijn dat je het meeste kunt vreten en scheten laten? :moon: Zelfs mijn humor is beter. Toegegeven mijn motorstep bezwijkt niet onder mijn gewicht.

Je kunt mij (als GT-ganger) een watje vinden, maar ik kan mij niet herinneren dat ik geen vrouw zou durven aanspreken. Wel grappig: een grote bek dat GT-gangers watjes zijn, maar GT niet durven binnen stappen omdat de vrouwen jagen. Pas op he Foots: wellicht bijten ze. Hap Hap Hap.

Picasso 1
15 juni 2009, 20:38
Bij deze enquette zijn een aantal kanttekeningen te maken. Voor sommigen is een afwijzing een keiharde nee horen en voor anderen is het al een afwijzing het niet voor elkaar krijgen om aandacht te krijgen van een dame.

Als je de dame waar je interesse in hebt onderwerpt aan een sollicitatiegesprek om zeker te zijn van de klik of als je je passief opstelt en de dames het initiatief laat nemen, dan zul je NOOIT een blauwtje lopen. Volgens mij geeft dit risicomijdend gedrag ook minder levensvreugde omdat je een aantal prachtige dames gaat mislopen.

Situaties waarbij iemand een dame voor een kamersessie vraagt en de dame zegt nee, komt denk ik zelden voor. Vóór die mogelijke nee zijn er al subtiele gebaren en of gedragsuitingen geweest waardoor een ijsbeer geen vervolgstappen meer durft te maken en zal het dan ook vaak niet beschouwen als een afwijzing. Dit is volgens mij toch wel een vorm van afwijzing, en juist deze vorm komt denk ik vrij vaak voor (zie ik vrij vaak om me heen bij alle type ijsberen) en wordt in deze enquette door velen niet als zodanig beschouwd.

Verder zijn er een aantal dames die door hun pittige karakter en of selectieve instelling of door commerciele gehaaidheid vaker nee tegen mensen zeggen. Denk aan Loredana (PHG),Mia (VV), of dames die op trios jagen. Ijsberen die op deze dames vallen lopen een groter risico op nee dan ijsberen die op andere type dames vallen.

Het is allemaal heel erg relatief en het maakt de resultaten van deze enquette onbetrouwbaar.

rplover
15 juni 2009, 20:40
Ace, wat heb je gegeten? Alvast iets heel erg slechts, Toppie zou er tenminste mee kunnen lachen.
Het probleem is dat ze niet bijten in GT, beten ze maar, dan ging ik er onmiddellijk heen :D;)

erpee - humor Ace, humor

Picasso 1
15 juni 2009, 20:54
Tja en dat noemt zich de sexgod van GT, ik was niet onder de indruk in PHG en vertelde hem dat de meeste GT gangers watjes zijn die geen dames durven vragen.

De toppers in GT (en dat zijn er nogal wat) zijn vaak langdurig bezet en jagen niet op klanten (denk aan Cassandra, Ela, Lisa, Kandy, Melissa,...). Klanten moeten zich actief opstellen om met ze mee te kunnen. Je vooroordeel klopt niet helemaal.

Zakkenleger
15 juni 2009, 21:32
Bij deze enquette zijn een aantal kanttekeningen te maken. Voor sommigen is een afwijzing een keiharde nee horen en voor anderen is het al een afwijzing het niet voor elkaar krijgen om aandacht te krijgen van een dame.

....

Is toch niet zo moeilijk. Een afwijzing is als je met een dame naar de kamer wil en zij wil niet (door verbaal of nonverbaal gedrag). Of je haar nou wel of niet vraagt is niet relevant.

Een subtielere vorm van afwijzing is als je wel met de dame op de kamer belandt, maar zij zich als een 'starfish' gedraagt. Maar laten we die variant maar buiten beschouwing laten, dat is niet zo goed voor het ego van veel beertjes. ;)

Picasso 1
15 juni 2009, 21:52
Is toch niet zo moeilijk. Een afwijzing is als je met een dame naar de kamer wil en zij wil niet (door verbaal of nonverbaal gedrag). Of je haar nou wel of niet vraagt is niet relevant.

Volgens mij hebben een hoop ijsberen dit niet zo begrepen.

foots
15 juni 2009, 21:55
heren Ace en picasso,

Ik heb een stereotype beeld van GT gangers gekregen, maar ik realiseer me terdegen dat dat niet voor iedereen geldt, want ik kom ook genoeg beren elders tegen die ook naar GT gaan, en daar zijn hele aardige gasten bij.

Ace2;Ik ben 2 keer in GT geweest en ik kan er wel tegen als dames jagen alleen gezelligheid en sfeer ontbrak me totaal en ik erger me alleen maar.

Picasso, alle vooroordelen kloppen niet, daarom zijn het ook vooroordelen, maar ik liet nog voldoende ruimte om niet te generaliseren, heb ik geleerd van ome Big.

Zakkenleger
15 juni 2009, 21:58
Volgens mij hebben een hoop ijsberen dit niet zo begrepen.

Zijn een hoop ijsbeertjes nog dommer dan ZL? :confused:

:D:D:D

Picasso 1
15 juni 2009, 22:32
Zijn een hoop ijsbeertjes nog dommer dan ZL? :confused:

In het land der blinden is éénogige Zakkenleger koning :thefinger

Zakkenleger
15 juni 2009, 22:35

Toch vindt ZL het wel grappig dat veel beertjes niet echt durven te schrijven in dit draadje... :rolleyes:

Ach ja, grote mond op het forum of in de chat, maar in de club? :D

Zullen we de dames vragen eens hier hun licht over te laten schijnen? :teuflisch

Picasso 1
15 juni 2009, 22:46

Toch vindt ZL het wel grappig dat veel beertjes niet echt durven te schrijven in dit draadje... :rolleyes:

Van welke ijsberen bijvoorbeeld mis je reacties? :rolleyes:

Extince
15 juni 2009, 23:09
Een keer door een dame waar hij de keer daarvoor een waanzinnige sessie mee gedaan had van zowat anderhalf uur. Haar totaal onverwachte afwijzing de keer daarna deed ZL's wereldbeeld flink schokken. Hij liep verloren en verdwaasd rond, en mompelde zelfs dingen als 'celibaat' en 'de weg kwijt' en 'monnik in klooster'. Extince had de grootste moeite hem tegen te houden en praatte flink op hem in. Een bezoekje of wat later heeft ZL de dame nog eens aangesproken en eea uitgepraat. En vervolgens weer met haar naar de kamer voor een uur of zo. Voor de kenners: uiteraard was ze Roemeens ;).Een half jaartje later zou ik iets vergelijkbaars meemaken. Na veel oogcontact, geflirt, geklets, een heerlijke zoenmarathon in de bar en een -in mijn beleving- geweldige eerste kamersessie van maar liefst 2 uur, waarbij het onderwerp van mijn seksuele verlangen maar liefst alles uit de kast haalde om mij de tijd van mijn leven te geven en zichzelf qua beleving -ahem- ook niet onbetuigd liet, stapte ik bij een volgend clubbezoek opnieuw op haar af.

Nooit kunnen vermoeden wat zou volgen. Een zeer kordate afwijzing van haar kant. Ik stond perplex en kon amper iets uitbrengen. Toen ik weer bij mijn positieven was en ik rustig naar de reden hiervan vroeg, zei ze dat ze het recht had mij te weigeren en ik gewoon niet 'haar type' ben. Ze was duidelijk niet voornemens er meer woorden aan vuil te maken, ik zag dat ze het meende en dat ik haar toch niet op andere gedachten zou kunnen brengen. Ik besloot er geen topic van te maken, dankte haar voor de uitstekende tijd die ze me gegeven had en vervolgde mijn weg.

Je raadt het al, ze was Roemeens :D.

rplover
15 juni 2009, 23:26

Ach ja, grote mond op het forum of in de chat, maar in de club? :D

Zullen we de dames vragen eens hier hun licht over te laten schijnen? :teuflisch
Breek jezelf de bek eens open, of daag me uit ;)
Je weet dan wat er volgt. Vooral inhoudelijk reageren, ik wil hier geen antwoord dat op pagina 155 staat in "management voor dummy's", dat boekje hoort in een boekenwinkel onaangeroerd te liggen wegrotten.
Ik heb Extince een duidelijk voorstel gedaan, vriend Randy.
Effe voor alle duidelijkheid, aan jou kan ik dat voorstel niet doen, want dan win ik het al helemaal, jij bent nog lelijker dan ik :thefinger:teuflisch ;)
Het voorstel was, en luister goed:
Extince mag 20 Meiden uitkiezen, hij krijgt drie maanden tijd om ze aanhankelijk aan hem te maken (ik hoor needy of behoeftig )(boekskes mag hij gebruiken, behalve dan ...... :thefinger, nutteloze lectuur, verleidingstechnieken, het enige dat hij niet mag doen is over de uitdaging praten).
20 Meiden naar zijn keuze. En ik beweer dat hij van 's morgens met die Meiden mag samenzijn, ik kom 's avonds de club binnen, en ik bewijs hem dat ze "allen" voor de centen gaan kiezen, ongeacht mijn verschrikkelijk lelijk uiterlijk, hoe ik hen zal behandelen, klik of geen klik, sympathie of haat, ik zal me zelfs als een zwijn gedragen (doe ik altijd), kattenpis achter mijn oren strijken, whatever.
Extince durft echter de uitdaging niet aan, en zegt dat het al genoeg bewezen is, omdat er hier een topîc is over "afgewezen worden.
Beste Extince, je mag al denken wat je wil, maar ze kiezen echt niet voor jou maar voor de centen. En ze zullen allemaal die lelijke erpee kiezen. Geen enkele, zelfs niet je favokes, zullen jou verkiezen.

Als ze thuis zitten, beste Extince, en ja, Zakkenleger, ook voor jou, denken ze echt niet aan hoe knap of lief (???) jullie zijn, hoe lekker jullie zoenen :hammer:
Ze doen één ding. Ze tellen de centen.? En liever 1000 euro die dag verdiend zonder sympathie dan 200 met sympathie (nope, ik geef hen geen 1000 euro om hen te overtuigen, maar ik moet hier effe dit vermelden, anders gaan jullie de boekskes en managershandleidingen napluizen)

Als jullie dat NIET geloven, dan weet ik het iet meer, maar ik vrees dat er dan echt iets mis is met het relativerend vermogen. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, en een ietsje bescheidener zou jullie beiden sieren (geen aanval, maar als je zo denkt......)
Het draait bij de Meiden ook om JULLIE CENTEN, en het needy gedrag komt van jullie.
Niet omdat jullie wisselende contacten willen, maar omdat jullie net zo goed verslaafde hoerenlopers zijn dan ik. Geen ene moer beter, en enkel jullie GELD telt. Enkel en alleen dat telt, Extince.
Ik zie geen ene Meid van 19 - 30 die maar al te graag met de benen wijd gaat met mannen die allen hun vader of grootvader zou kunnen zijn (of nonkel Randy, zoals je wil).
Hoe gaat dat liedje ook weer? Een beetje geld voor een beetje liefde? Eigenlijk is dat....sympathie wordt geen liefde, de seks telt voor on,s, wat genegenheid, vriendschap.
Maar GELD, dat oranjebruine kleurtje, mannen. Neem dat van osn weg, en dan mogen ze ons nog zo SYMPA vinden als ze willen, dan neuken ze wel een ander.
Onze lul betaalt hun pimp, de huur, hun familie, hun verblijfsvergunning ..... NIET.? Onze centen wel.
Wake up, we zitten in hoerenland, niet in second love

Je moet me niet geloven, maar op de chat is DUIDELIJK gebleken, dat je de uitdaging NIET aandurft. Je roept om je gelijk. Harder roepen, maar ik ben een slechte werknemer, ik roep terug, al was je nu keizer van het Ro(e)m(e)(i)ense Rijk:lostit:
Lees nog eens terug, dat kon je gewoon niet verliezen, je kon me belachelijk maken, me bewijzen dat ze wel voor jou knappe snoetje vielen en niet voor mijn centen, je favokes.
Maar zelfs daar was je BANG van en niet zeker. Toch bang dat je een gewone hoerenloper bent, zoals ik er eentje ben? En het needy gedrag niet van je schatjes komen, maar van jullie?

@Zakkenleger: liever een grote mond op de chat dan in de clubs, want daar komt alleen maar ellende van (en het komt van ne goeie, die uitspraak, man man man).
De Meiden aan het woord? Extince is bang, en durft zelfs zijn favokes niet te laten kiezen tussen hem en mij.

Zakkenleger, neen, ik doie jou geen voorstel, want jij zopu veel te graag al die gratis aandacht uren hebben, bankje hangen en zo. En je bent nu ook niet mooier dan ik (Blame it on God, je had haar maar beter moeten betalen toen je haar neukte :lostit: ), op voorhand op alle punten verslagen.
Bijna Barca-Bayern :rubbel:

Laat dus de Dames aan het woord, je moest eens weten (ze praten net tegen anderen achter jouw rug, zoals jij met ze doet, maak je geen enkele illusie).

Ga nu niet wenen, Zakkenleger, je vroeg om een reactie, ga nu niet de geslagen hond uithangen ook niet.

erpee - Wake up, we zitten in hoerenland, niet in second love

Extince
15 juni 2009, 23:44
@ RP

Je legt hier allemaal woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb, daar weer punt voor punt op reageren is gewoon zonde-tijd en zal ik dus niet doen. Wat je schrijft is voor jouw rekening.

Wat ik WEL zeg:

Jouw 'test-opzet' sluit eenvoudigweg niet aan bij de stelling (jij zegt: DVP's gaan altijd met iedereen naar de kamer, als de klant maar betaalt en ik zeg dat die stelling niet klopt, want ik heb afwijzingen gezien en eenmaal zelf meegemaakt) en zal haar niet bewijzen, erop ingaan is dus niet functioneel en wat er dan nog overblijft is een onvolwassen ego strijdje en schreeuw om aandacht. Los daarvan zou ik mijn favo's never betrekken in een forumexperiment, daarvoor mag ik ze te graag.

Succes verder met je relnichterij.

P.S. Het blijkt overigens al, dat niet altijd het geld voorgaat, want in dit draadje staan praktijkvoorbeelden van formleden die zijn afgewezen, die hadden toch ook gewoon geld bij zich? Het bewijs is al daar.

Rex
15 juni 2009, 23:57
Laten we AUB 1 ding niet vergeten, DVP zijn ook mensen van vlees en bloed en hebben natuurlijk het recht om ons af te wijzen................het is hun goed recht zelfs.
Natuurlijk brengen wij geld in het laatje voor ze, maar ze mogen altijd nog zelf beslissen met wie ze de kamer op willen!!!

Sta je nu bij de BMW dealer en de verkoper zegt, sorry meneer maar ik verkoop u deze auto niet, dan heb je een punt en kun je een beklag doen en er werk van maken, maar in een club werkt dat toch net ff anders.............

Niet meer en niet minder.

Zakkenleger
16 juni 2009, 00:07
...
Je raadt het al, ze was Roemeens :D.

Verbaast me niks :D. Misschien eens Biggie om raad vragen, die is zovaak door Roemeentjes afgewezen, ik denk dat hij ietwat masochistisch is :rofl::rofl::rofl:.

Zakkenleger
16 juni 2009, 00:10
...
P.S. Het blijkt overigens al, dat niet altijd het geld voorgaat, want in dit draadje staan praktijkvoorbeelden van formleden die zijn afgewezen, die hadden toch ook gewoon geld bij zich? Het bewijs is al daar.

Negeren werkt beter dan corrigeren, da's een hopeloze weg ;). Ook al heb je 100x gelijk, krijgen zul je het toch niet. Gewoon lekker genieten ;).

Picasso 1
16 juni 2009, 00:39
Laten we AUB 1 ding niet vergeten, DVP zijn ook mensen van vlees en bloed en hebben natuurlijk het recht om ons af te wijzen................het is hun goed recht zelfs.
Natuurlijk brengen wij geld in het laatje voor ze, maar ze mogen altijd nog zelf beslissen met wie ze de kamer op willen!!!

Sta je nu bij de BMW dealer en de verkoper zegt, sorry meneer maar ik verkoop u deze auto niet, dan heb je een punt en kun je een beklag doen en er werk van maken, maar in een club werkt dat toch net ff anders.............

Niet meer en niet minder.

En dat komt uit jouw mond? :eek: Ooit deed zich een voorvalletje voor in PHG waarbij twee nieuwe dames niet zo'n zin hadden, maar toch in de kamer belandden......;)

Gustomass
16 juni 2009, 00:39
leuk al deze reacties, met name van de mensen die je meent te kennen...

Tis maar goed dat het Isjberenforum niet een muis activeert tot vibreren als gebruikster beweringen die ver bezijdens de waarheid zijn op dit forum zit te lezen....
Ze zou menig orgasme per avond kunnen beleven. De hele dildo industrie zou als een kaartenhuis in elkaar zakken...

hé shit, mijn muist wil niet meer trillen.......Willem!!!!!!!!;)

Gustomass....

The Joker
16 juni 2009, 02:18
Ik kijk meer naar de afwijsratio.
Stel dat elke meid die op mij (n 50 euro) afkomt, maar die niet mijn type is, qua uiterlijk of servicepakket als een afwijzing van mijn kant geldt en het andersom als een afwijzing van hun kant, ben ik al blij met een ratio van 1 op 1, de realiteit is echter dat die ratio 10+ op 1 is.
Als er geen goede klik tussen beiden is, moet je gewoon niet gaan kameren, of je dat nu een afwijzing moet noemen weet ik ook niet.
Ik tel liever de goede sessies dan de niet gedane sessies...
En heb altijd aangevinkt in de enquete om de ego's van mijn mede beren te strelen :thefinger

ilovethaigirls
16 juni 2009, 09:07
Rp moet dan ook maar eens een half uurtje in het SKW rondwandelen en eens observeren hoeveel keer de dames bepaalde klanten afwijzen, vooral dan allochtonen.....
Heb het al tientallen keren gezien.

Silvester
16 juni 2009, 09:32
"Afwijzen" is relatief, wat dat betreft ga ik met het betoog van Picasso mee, en ben ik vaak "afgewezen" door -soms ook wederzijdse- verlegen blikken.

Strak afgewezen is Silvester uiteraard ook wel eens, dames die paroli bieden op mijn eigen ijsbeersmoesjes, oftewel vrij vertaald: eerst wilde jij niet, nu ik niet!

Keihard "nee" is me ook al vaker gebeurd, meestal dan wel afkomstig van bokkig op 'n kruk of sofa zittende dames...die daar dan ook verder de hele dag als waren ze vastgeplakt bleven zitten...

De lekkerste afwijzing heb ik van een van m'n beste toppertjes ooit gehad.
Na een 5- of 6-tal keren kameren sloeg Russische YY Larissa (waar is ze in godsnaam gebleven?) mijn uitnodiging af :eek: .
Ze was nog niet geil genoeg voor me, vond ze zelf....:smile2:

TT Man
16 juni 2009, 11:37
Ik ben één keer keihard afgewezen door een dame in PHG. Bloedmooie en botergeile vrouw. Vergelijkbaar met het relaas van Extince. Een zeer zeer goede sessie (ik dacht van beide kanten) gevolgd door een bikkelharde afwijzing toen ik haar bij een volgende bezoek benaderde. Zonder een voor mij aantoonbare reden. Ze wilde niet eens een praatje maken. Ze negeerde, liet me links liggen en flirte met mannen om me heen. Waarmee ze wilde aangeven "met iedereen maar met jou niet". Waarom? Voor mij een mysterie. Gelukkig waren (zijn) en meer goede dames, maar vreemd vond ik het wel.

Dus de stelling dat de dames altijd met je mee gaan 'want je hebt euro's', gaat zeker niet (altijd) op. Vooral dames die genoeg werk hebben kunnen je laten staan, ook al wapper je met biljetten.

Toppie
16 juni 2009, 13:08
Ik heb het nooit bij Toppie meegemaakt. Dat van dat moeilijk kiezen maakte ik wekelijks mee.

Precies ;)

Tjee wat een reacties :) Mss versta ik inderdaad wel iets anders onder afwijzen dan de meesten van jullie. Afwijzen betekent bij mij gewoon "NEEN of NEIN" (of een willekeurige andere smoes) horen van de dvp als je de sleutelvraag stelt. Of je vantevoren wel of niet aandacht of oogcontact hebt met de dame is bijzaak en zegt niets.

Mati hing aan Toppie's torso en lippen.

En niet alleen lippen ;)

CLUBSPORT
16 juni 2009, 13:14
Ik vermoed dat in de gevallen van oa TTman en extince het een soort van zelfbeschermingsactie is geweest van de betreffende dame .
In mijn geval was het duidelijk rancune de betreffende dame wou me gewoon terugpakken voor mijn afwijzing de keer ervoor .
Zo zie je maar weer dat de dames ook vaak hun emoties lang niet altijd onder controle hebben en dat het geld verdienen even op de 2e plaats komt .
Een aantal jaren geleden toen ik nog regelmatig privehuizen bezocht ben ik
eens afgewezen door een dame waarbij geld blijkbaar wel een reden was voor
afwijzing .
Het was daar gebruikelijk dat je voor een aantal handelingen vaak extra moest
betalen zoals verschillende standjes en pzc .
Ik ging toen vaak met dezelfde dame de kamer op en koos nooit voor het uitgebreidde pakket .
Na een bezoekje of 4 reageerde ze opeens nogal afwijzend toen ik weer kwam.
toch koos ik haar en gingen we naar de kamer maar het zat me toch dwars
dus eenmaal op de kamer vroeg ik wat er aan de hand was .
en toen kwam de aap uit de mouw : ze koos liever iemand met het uitgebreidde pakket .
Na een wat felle discussie had ik er genoeg van en besloot te vertrekken .
toen ging ze opeens om en wou ze toch dat ik bleef voor het standaard tarief .
uiteindelijk me toch over laten halen en de sessie was prima.
maar tergelijkertijd had ik al besloten dat dit de laatste keer zou zijn dat ik dit
huis bezocht.

HornyDevil
16 juni 2009, 15:54
Heb een keer voorgehad dat een favo zie dat ze liever niet naar een kamer ging met me omdat ze die avond al teveel dronken had en al redelijk tipsy was .... ze vond voor haarzelf dat ze er niet van zou kunnen genieten .....

beschouw ik nu niet echt als een afwijzing ;)

H.D

Stiffmaster
17 juni 2009, 14:37
Heb een keer voorgehad dat een favo zie dat ze liever niet naar een kamer ging met me omdat ze die avond al teveel dronken had en al redelijk tipsy was .... ze vond voor haarzelf dat ze er niet van zou kunnen genieten .....

beschouw ik nu niet echt als een afwijzing ;)

H.D

Misschien niet de titel "de perfecte DVP" maar wel een nominatie voor een van de eerlijkste DVP`s ;);)

Mauriceyep
17 juni 2009, 18:10
Een zeer kordate afwijzing van haar kant. Ik stond perplex en kon amper iets uitbrengen. Toen ik weer bij mijn positieven was en ik rustig naar de reden hiervan vroeg, zei ze dat ze het recht had mij te weigeren en ik gewoon niet 'haar type' ben.

Het kan zijn dat je te dichtbij bent gekomen en dat ze gedacht heeft: deze vent moet ik uit zelfbescherming op afstand houden! Haar directheid valt te waarderen.

Ik heb het 2 keer meegemaakt voorzover ik me kan herinneren:
Een jaartje of 4 geleden met Roemeense Vanessa, ons aller bekende thekefrau uit GT/LR. Ze zat als een muurbloempje op de kruk, had duidelijk nergens zin in, maar ik had wel ergens zin:D "Nein" zij ze ... en MY droop af;) De week erna was ze thekefrau, wat een verschil in uitstraling (toen ik kreeg nog meer zin in haar:))!
De tweede keer was enkele maanden geleden met Roemeense Anna uit GT (toen in LR): de flipperkast was interessanter dan mijn euro's, later op de avond had ik geen zin:D

dudeumberto
23 juni 2009, 14:46
Niet echt afgewezen, maar ze heeft mij wel laten wachten. Dat was haar manier om duidelijk te laten merken dat ik twee keer met een andere dame op de kamer was geweest (zij had 6 uur lang een kamerbezoek). Daarvoor gaan we toch naar die clubs?
Tja, dat krijg je er nou van als een DVP zegt dat ze gevoelens bij jou krijgt (volgens mij is het puur concurrentienijd).
Maar kunnen ze nou echt van ons verwachten dat je als vaste klant gaat zitten wachten nadat je er al 2 uur voor in de auto zit om daar te komen?

Wel merk ik dat als je een vaste klant bent van een dame, de andere dames niet snel een praatje met je maken. Alleen melden ze jou dat de dame in kwestie er snel zal zijn....goede marketing!

Bosco
23 juni 2009, 16:50
Nog nooit geweigerd door een DVP ( zelfs Loradana niet ).

Wel geweigerd door een pornoster :D

Picasso 1
23 juni 2009, 18:57

Wel geweigerd door een pornoster :D

Welnee joh, die pornoster moest echt naar huis :D

Bosco
23 juni 2009, 19:20
Welnee joh, die pornoster moest echt naar huis :D

Nadat JIJ wel uitgebreid afscheid, van haar heb genomen :thefinger

HW1
24 juni 2009, 23:18
ik 2x, beide keren door Ciara n PHG (zie bericht aldaar). Verder nog nooit.

foots
25 juni 2009, 19:49
Hw1

Wel dapper dat je het 2 keer probeert, dat maakt je een doorzetter.

Zelfs maak ik er een sport van en vraag ik Loredana iedere keer als ik haar zie. Dit lheeft zelfs geleid dat ze me niet mer aankijkt en het liefst door me heen loopt.

Wel grappig dat een dame zoveel moeite doet om mij te ontwijken, je kunt namelijk niet zo gemakkelijk om me heen.

Zakkenleger
28 september 2009, 22:10

Verrek, ik ben ooit eens afgewezen door Loredana! Na al een stuk of 3 eerdere ervaringen met haar. Ze had nl net een hele slechte ervaring met een andere gast gehad en wilde mij daar niet de dupe van laten worden. Ze was te gestresst. Na wat gebankhang gaf ze aan toch weer aan het werk te gaan. Op mijn verwonderde blik zei ze toen met een knipoog: 'Nee niet met jou, maar met mannen die ik niet ken. Die interesseren me niet.' Een volgende keer zijn we wel weer op de kamer beland, en hoe!

Lief boefje! :cool:

foots
28 september 2009, 22:13
Tuurlijk Zakkenleger, tuurlijk, wat een eigendunk zeg !!!

Zakkenleger
28 september 2009, 22:28
Footske toch, te vaak afgewezen door Loredana? :rolleyes:

Je hoeft me niet te geloven hoor. Mijn eigendunk zal daar geen last van hebben :biggrin:.