PDA

Volledige versie bekijken : Chanelle (Duitse/Turkse)



Megaboob
19 juni 2009, 22:24
Naam : Chanelle

Nationaliteit / taal : Duitse/Turkse (dus: half duits, half turks)

Leeftijd : 22-23 jaar

Haarkleur/lengte : zeer lange zwart haren meteen paar strenegn geblondeerd erdoor.

Lengte :1.75 m

Postuur /Cupmaat : Slank /B-cup

Tatoeage /Piercing : geen tatoeage, wel diverse piercing, waaronder lip, en ook intiem!

Service : PZC, NMC, beffen, TZ, (maar andere zaken ook mogelijk)

Extra : Dit is dus echt een zeer fraaie dame, ze zou zo een modelcarriere kunnen starten. waarhaalt Acapulco deze juweeltjes toch vandaan.. :green_smi Vandaag ging ze rond in een miniscule gouden bilini, en dat zag er gewoon te lekker uit om te laten gaan.... :;)

Tja, dit was dus vandaag wat megaboob betreft de mooiste dame. Ze werkt nu een week vertelde ze. Mooi lichtbruin, mooie diepbruine ogen, schitterend figuur, natuurlijke borsten, zacht, aaibaar, en ook nog eens een goede service geven. Wat kan het leven toch mooi zijn.

Het spel begon met diepe tongzoenen, daarna lang en goed PZV, met veel speeksel, en vingeren door mij bij haar, ze werd lekker nat. Daarna wilde de dame gebeft worden, normaal niet zo mijn ding, maar bij deze dame was de verleiding toch wel zeer groot :rolleyes:

Chanelle kon dit wel waarderen, waarna we het geheel in doggy (met een werkelijk fantastisch uitzicht op dat heerlijke lijf, ik moet dat echt benadrukken!) af hebben gemaakt. Moe, bezweet, maar voldaan na een half uur van de kamer gekomen..

oeff..... herhalingsgevaar: Groot :D

foots
19 juni 2009, 22:32
@megaboob,

dit lezende krijg ik echt weer zin om naar aca te gaan, prachtige dame zo te zien aan de omschrijving, helemaal mijn type.

Groet Foots :wink:

Megaboob
19 juni 2009, 22:40
Hoi Foots,

Ik ben nu nog thuis aan het nagenieten als ik er aan denk, wat een lekkertje, echt. Als je dit niet lekker vind, dan ben je geen gezonde ijsbeer, dat meen ik oprecht. Hoog Mauriceyep gehalte naar mijnn idee, 48-55 kg, lang, slang, zeer knap, en goede service. Wat wil een ijsbeer nog meer!

Ik hoor het wel van je als je haar ontdekt hebt! ben benieuwd naar andere reacties.

Dame was zeer goed bezet vandaag (logischerwijs, megaboob was niet de enige die haar niet te versmaden vond :D)

Veel plezier op deze ontdekkingsreis.

Uw verslaggever: Megaboob

"het is hard werk, maar iemand moet het doen :cool:)"

paul-kuhn
20 juni 2009, 20:04
handelt es sich bei chanelle um die chanelle aus dem phg??

Jünther
20 juni 2009, 22:51
Uiteraard heeft Jünther deze vrouw op haar eerste zondag in Acapulco al ingewijd. Is inderdaad een zeer fraaie dame om te zien.
Een gesprek voeren op nivo kun je echter vergeten met haar.
Het is ook wel eens fijn om dat te weten, zodat je meteen kunt focussen op lichaam en sex.

Op de kamer beland, vond ik dat ze iets te wild pijpte; het was ook niet erg slecht, maar ik heb ze veel beter gehad.

Haar lichaam is geweldig; de totale ervaring (bank/kamer) was voor mij gemiddeld.

Frankieboy
21 juni 2009, 10:39
Ich war gestern im Acapulco und habe zwei etwas ähnlich aussehende girls gesehen. Die Deutsche hiess Loreana und ihre Freundin war Halb-Türkin. Das muß Chanelle gewesen sein. Die sieht echt HAMMERMÄSSIG aus. Leider war es mir direkt am Mittag noch zu früh, dann war sie besetzt und schon um ca. 18 Uhr weg. Wer kann mir sagen, an welchen Tagen sie immer da ist? Das wird garantiert ein geiles Erlebnis mit ihr.

blauwebeer
21 juni 2009, 10:50
Haar lichaam is geweldig; de totale ervaring (bank/kamer) was voor mij gemiddeld.

(Half) Duitse vrouwen bieden dan meestal ook mindere kwaliteit dan hun Oost-Europese (ja zelfs Bulgaarse) collegaatjes.

Bb :wink: