Volledige versie bekijken : Afscheid moderator: The Sickboy
thesickboy
22 juni 2009, 08:10
Beste heren/beren,
Zowat anderhalf jaar terug vroeg Willem me of ik wou meehelpen om het forum te modereren. Ik voelde me toen gevleid omdat mijn bijdragen gewaardeerd werden en heb ja gezegd omdat ik iets terug wou doen voor het forum waar ik zelf veel aan heb gehad.
Dankzij het forum heb ik een aantal vrienden gemaakt, heb ik leuke dames leren kennen... en heb ik de laatste weken mijn werk wat verwaarloosd. Dit was uiteraard niet mijn initiële bedoeling... ook een beer kan zich al eens vergalloperen. Om de nodige aandacht aan mijn job te kunnen besteden heb ik in overleg met de collega-mods besloten om een stapje terug te zetten als moderator. Ik heb dit graag gedaan maar er kruipt op dit moment simpelweg teveel tijd in om nog combineerbaar te zijn met mijn dagtaak.
Een ander alternatief kon ook nog zijn 'stoppen met wandelen', maar dat was uiteraard geen optie:D. Ik blijf dus gewoon wandelen (ook al zal ik dit proberen beperken tot éénmaal per maand), ik blijf erover schrijven, maar mijn aanwezigheid op het forum zal ik terugschroeven.
Ik wil nog even alle constructief schrijvende beren op dit forum van harte bedanken! JULLIE zorgen ervoor dat dit forum de gezellige community blijft die het altijd al is geweest. Hou het zo en verval alstublieft niet in oeverloos gehakketak waar niemand beter van wordt.
Bedankt Willem, B30, Tiga en CM voor de collegiale steun en de fijne samenwerking!
Rest mij nog deze mededeling: Donderdag ga ik neuken in acapulco;)
TSB
:wink:
TT Man
22 juni 2009, 08:26
Mijn dank voor je inzet en vele werk. Je beslissing en de motivering is volstrekt begrijpelijk. Ik ben lezer en schrijver van dit forum en dat alleen kost al veel tijd.
TTM
Zakkenleger
22 juni 2009, 09:01
Jammer maar begrijpelijk. Gelukkig zullen we elkaar vast nog wel tegenkomen in een club. :D
Thanks for doing the dirty work ;).
The Joker
22 juni 2009, 09:58
Bij deze nomineer ik rplover om de zware taak van TSB over te nemen :)
ilovethaigirls
22 juni 2009, 10:25
Gelukkig heb je er die avatar bij staan: don't wank :smile:.
Bedankt TSB voor je inzet voor het forum. We komen elkaar zeker en vast nog wel een keertje tegen.
rplover
22 juni 2009, 11:06
Van de dag dat ik je speeltuin heb leren kennen, tot de dag van vandaag, heb ik niks gemerkt van je functie als mod. En dat wil al wat zeggen, goed werk geleverd man.
Veel plezier verder. En ga nu gewoon terug neuken, zonder al dat gezeik rond je hoofd ;)
erpee :wink:
Bedankt voor je inzet, sukses in je leven!
En misschien wel tot donderdag dan - moet broodnodig weer eens naar Acapulco, zolang mijn Ruhrpott Italienerin daar nog rondfladdert :D
Jack42
22 juni 2009, 11:53
Van de dag dat ik je speeltuin heb leren kennen, tot de dag van vandaag, heb ik niks gemerkt van je functie als mod. En dat wil al wat zeggen, goed werk geleverd man.
Veel plezier verder. En ga nu gewoon terug neuken, zonder al dat gezeik rond je hoofd ;)
Dat zijn de betere mods erpeetje, TSB heeft geen aandacht nodig.
Zoveel als jij aanwezig bent op het forum.................
"Zieke jongen" bedankt en we zien elkaar spoedig in de club.
Saruman
22 juni 2009, 12:46
Niet vaarwel, wel tot ziens ... !!! :cool:
seqoya
22 juni 2009, 14:09
Bedankt voor alles TSB !! en tot snel in een vd clubs !!
CLUBSPORT
22 juni 2009, 17:00
Veel plezier met de zeeen van vrije tijd die je nu tegemoet gaat
ennu : neuk ze donderdag:D
Stiffmaster
22 juni 2009, 17:04
TSB, dit forum zou geen bestaansrecht hebben zonder mensen zoals jij en de andere moderators die hier heel veel tijd en energie in stoppen, bedankt voor al jou/jullie werk en ik hoop dat je nog jaren kan en mag blijven wandelen en wie weet komen wij elkaar nog eens ergens tegen, het ga je goed en veel plezier in Acapulco :bowlol::bowlol:
rplover
22 juni 2009, 17:27
Dat zijn de betere mods erpeetje, TSB heeft geen aandacht nodig.
Zoveel als jij aanwezig bent op het forum.................
"Zieke jongen" bedankt en we zien elkaar spoedig in de club.
Malawi's kunnen inderdaad beter niet modereren :hammer:
Local Hero
22 juni 2009, 17:52
I agree :freu:
lustman
22 juni 2009, 17:56
Hopelijk lukt het je nu om eens een bezoekje te brengen aan de Jantaraboon ? ;) Beste groeten. wink:
Horny_one
22 juni 2009, 17:58
I agree :freu:
Laten we niet overdrijven....
Wel jammer trouwens dat TSB het mod bijltje er bij neer gooit... TSB thx!
Jünther
22 juni 2009, 18:06
Inderdaad, TSB was altijd geruisloos aanwezig.
Ik wist niet eens dat hij modereerde.
Zal wel meer een goed, dan een slecht teken zijn.
Donderdag ACA........mmmh misschien dat ik je dan ontmasker.
Waarschijnlijk wel; iedereen die zei dat hij naar ACA ging, werd later door mij ontmaskerd. Tis een gave.
Komt er een opvolger?
Dalton
22 juni 2009, 18:07
TSB harstikke bedankt om al die leipers op dit forum een beetje in het gareel te houden en neuk ze donderdag als je bij de laatste stoot maar wel aan me denkt.
Misschien geeft mij dat dan ook een gevoel van klaarkomen.
Bedankt voor de goede zorgen en hopelijk tot een volgende keer in de club. Maar........................... wie let er nu op mij?
Zakkenleger
22 juni 2009, 18:18
.. wie let er nu op mij?
Newsflash! Wordt Ace2 de nieuwe mod? Is er ruimte voor een corrupt jurylid? Read all about it!
:D:D:D
Picasso 1
22 juni 2009, 18:22
Newsflash! Wordt Ace2 de nieuwe mod? Is er ruimte voor een corrupt jurylid? Read all about it!
:D:D:D
Of Toppie. Met zijn dubbele nicks vormt hij de perfecte moderator :D.
Local Hero
22 juni 2009, 18:26
I agree, erpee is de nieuw IJBF mod :freu:
hmm, waarschijnlijk overdrijf ik wel wat :D
Wat dan ook: hulde aan TSB, de voorzitter van jury voor Miss IJsberenforum 2008 :aola:
thesickboy
24 juni 2009, 08:39
Beste Beren,
Dank voor jullie vriendelijke woorden en hopelijk tot binnenkort nog eens!
:wink::wink::wink:
TSB
Zakkenleger
24 juni 2009, 10:29
Nu je geen mod meer bent wordt je een stuk vriendelijker behandeld :rofl::rofl::rofl:.
Dalton
24 juni 2009, 11:58
een goede moderator wordt altijd met respekt behandeld en mag op de kosten van de ijsberen zoveel bier drinken in happy dat hij erbij neervalt.
Maar randy mag er maar een en dan moet hij zich nog verslikken maar dat kan al niet meer hij is overleden.
Zakkenleger
24 juni 2009, 12:00
een goede moderator wordt altijd met respekt behandeld
....
misschien wel door jou Dalton, maar niet alle beertjes zijn zo netjes.
Nu je geen mod meer bent wordt je een stuk vriendelijker behandeld :rofl::rofl::rofl:.
Maar niet als je Zakkenleger heet :p!
Zakkenleger
24 juni 2009, 12:23
Maar niet als je Zakkenleger heet :p!
ZL is de uizondering op elke regel :rofl:
NikXXX
25 juni 2009, 11:29
Beste TSB! Jammer dat je weggaat als moderator, maar gelukkig verlaat je wellnessland niet. Jullie - mods - maken YBF toch tot een succes, samen met de leden ofcourse. Take care!
Heren, beren,
Deze mod heb ik nog nooit gezien in de club en ook nog nooit op het forum ontmoet, zelfs RP heeft niet met hem te maken gehad, dat zegt echt wel wat. Bestond hij wel ik weet het niet.
Die Junther heeft me nog niet ontmaskerd in Aca, maar belangrijker ik wil the sick boy wel vervangen als mod. Ik doe wel iets, ik maak grappen op chat en zelfs met de ergste forumleden kan ik wel door een deur.
Groet, Foots :wink:
Inderdaad, TSB was altijd geruisloos aanwezig.
Ik wist niet eens dat hij modereerde.
Zal wel meer een goed, dan een slecht teken zijn.
Donderdag ACA........mmmh misschien dat ik je dan ontmasker.
Waarschijnlijk wel; iedereen die zei dat hij naar ACA ging, werd later door mij ontmaskerd. Tis een gave.
Komt er een opvolger?
Jünther
25 juni 2009, 19:37
Maar randy mag er maar een en dan moet hij zich nog verslikken maar dat kan al niet meer hij is overleden.
Toch wat cryptisch geformuleerd, of is het zo hard als ik denk dat het is.
ZL is ook weer geen monster.
thesickboy
26 juni 2009, 08:05
Deze mod heb ik nog nooit gezien in de club en ook nog nooit op het forum ontmoet,... Bestond hij wel ik weet het niet.
TSB leverde al bijdragen (=recensies + nieuwe clubs bezoeken) aan het forum twee jaar voordat ijsbeer Foots het levenslicht zag.
Ik doe wel iets, ...
Tja... altijd leuk om te lezen dat de besteding van je vrije tijd wordt gewaardeerd:cool:
TSB, geen tafelspringer, werkt liever in de coulissen (=:fuck:)
maar belangrijker ik wil the sick boy wel vervangen als mod. Ik doe wel iets, ik maak grappen op chat en zelfs met de ergste forumleden kan ik wel door een deur.
Er was nog een taak (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16095) die gij op u had genomen en waar nooit iets is van gekomen :teuflisch!
Als het modereren u evengoed afgaat hebben ze op het forum een nieuwe Super-Moderator :thefinger!
Tja... altijd leuk om te lezen dat de besteding van je vrije tijd wordt gewaardeerd:cool:
Foots heeft dikwijls van die sarcastische opmerkingen, laat hem doen ;)!
Dat je werk gewaardeerd werd blijkt wel uit al die reacties :freu:.
Jansen
27 juni 2009, 21:39
Dag Vriend tot binnenkort in een club of ergens waar we elkaar vaker treffen.
Je kan me bellen ook als mod af :D
Suces verder met het wandelen en je ander werk.
Hopelijk dat er een mod terug komt met een dik berevel zodat hij dan eens het zware werk van Big30 gedeeltelijk kan overnemen en het gezeik en de ruzie,s op de chat kan stillen.
Tevens een mod die ook het skw en de rest van Belgie wat meer op het forum zet.
Big30 vind het niet erg neem ik aan als hij een beetje van zijn salaris hier moet inleveren voor wat meer nachtrust.
Een goede werknemer behoord dan ook goed bedeelt te worden.
Hopelijk dat er een mod terug komt met een dik berevel zodat hij dan eens het zware werk van Big30 gedeeltelijk kan overnemen en het gezeik en de ruzie,s op de chat kan stillen.
Tevens een mod die ook het skw en de rest van Belgie wat meer op het forum zet.
Is Jansen aan het solliciteren voor een job bij het ijsberenforum? :eek:
Jansen
28 juni 2009, 21:46
Is Jansen aan het solliciteren voor een job bij het ijsberenforum? :eek:
Nee Nee en nog eens Nee ik soliciteer niet naar Mod @ raul7
Ik kan niet onder een baas werken dus begin liever een eigen forum.:thefinger
Zakkenleger
29 juni 2009, 10:36
Nee Nee en nog eens Nee ik soliciteer niet naar Mod @ raul7
Jammer, kregen we misschien ook andere pilletjes dan die premium gold als we mooie recensies schreven :D.
Ik kan niet onder een baas werken dus begin liever een eigen forum.:thefinger
Waar en wanneer? :rofl:
neukie
29 juni 2009, 11:57
Sorry, ik prat in Duitse taal:
@TSB:
Für jeden mod/admin kommt irgendwann der Zeitpunkt wo man sich entscheiden muss, seine Aktivitäten weiter virtuell oder eher real zu pflegen. Für mich kam der Zeitpunkt vor 1 1/2 Jahren, wo ich das admin-spielen nicht mehr mit dem nötigen Zeitaufwand für meinen Beruf und zur Bekämpfung einer sehr üblen Krankheit in Einklang bringen konnte.
Ohne Freiwillige funktioniert kein Forum. Aber es ist nur ein hobby (zumindest war es das für mich..) und die Realität hat Vorrang.
Ich danke Dir für Deine Arbeit und begrüsse Dich gleichzeitig im Club der "Pensionäre..." :D. Auch ohne moddern macht das :fuck: viel Spass.....
cu n. :wink:
Cupido
29 juni 2009, 20:14
The sick boy,
Bedankt voor de al je diensten. Ik hoop je natuurlijk binnenkort wel weer te zien in GT. Want die maand is nu wel bijna om. Wellicht donderdag?
Gr.
Cupido
thesickboy
30 juni 2009, 07:45
The sick boy,
Bedankt voor de al je diensten. Ik hoop je natuurlijk binnenkort wel weer te zien in GT. Want die maand is nu wel bijna om. Wellicht donderdag?
Gr.
Cupido
De maanden gaan snel in cupido-land:D.... vorige week was ik nog Aca....
Normaal gezien ga ik naar GT op 30/7.