PDA

Volledige versie bekijken : Villa Vertigo, Algemeen Geleuter, Maart 2009



Hollandmale
1 maart 2009, 10:05
Gisteren na 'n half jaar VV weer 'ns bezocht, op de laatste dag dat het vrijkaartje geldig was :green_smi. Even na 13.00 aangekomen, de parkeerplaats stond al beduidend voller dan 'n half jaar geleden op zaterdag. Na binnenkomst verwelkomd door L74 en R7, wat later RpL
en enkele andere bekende beertjes. Een paar kleine wijzigingen in de club waargenomen, zo heeft het buffet 'n ruimere plaats gekregen.

NL-sprekende Hongaarse Milana is inmiddels receptiedame, voor mij ook nieuw :ledy-in-r.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid met zelf te beleggen verse broodjes, croissants, omelet met bacon en maaltijdsoep. Kort na het ontbijt kwam er alweer taart en cake met slagroom. Het dinerbuffet had pasta met vleessaus, aardappeltjes met jus, verse gemengde groenten, salade, maaltijdsoep en 'n vlatoetje met vruchten. In de rij staan was niet nodig, want er werd langdurig aangevuld. Een dik uur na het afruimen van het buffet kwamen er alweer diverse grote bladen verse pizza's. Zo hoort 'n hongerige ijsbeer onthaald te worden :smile2:.

Wat het damesbestand betreft, dat lijkt groter dan 'n half jaar geleden. Heb geen telrondes gemaakt, maar leek me 's-middags 30-35 en 's-avonds 40-45. Wat HM betreft, meer dan genoeg aantrekkelijke dames, hoewel de meningen daar altijd verdeeld over zijn. Elders, met name in PHG, zou het dan toch weer beter zijn. Waar we het wel over eens waren, is dat het in de clubs, ook gisteren in VV, toch wat minder druk met beertjes lijkt dan voorheen. Voor de dames wellicht minder goed, maar voor ons is er 'n grotere keuzemogelijkheid :smile:.

Had me gisteren 1 kamergang voorgenomen, zoals gewoonlijk de voorkeur gegeven aan topservice boven modellooks. Dus aan het eind van de middag langdurig gezelschap gekregen van Bulgaarse Ani, gevolgd door 'n kamerbezoek met alles wat men zich kan wensen. Een bekend recept, want vorige sessies met Ani waren eerder in PHG. Hele lieve en attente meid, precies zoals HM het waardeert :p.

Aan het begin van de avond kwam topper Angie (ex-Eve-YY) binnen, die vreemd genoeg bij de medebeertjes tamelijk onbekend is. Heb hen dan ook geattendeerd op haar kwaliteiten, 't-is een van de beste dames met wie HM in 2008 herhaaldelijk op de kamer mocht zijn.
Verder nog diverse zeer fruitige jongedames gespot, gezegend met enerzijds modellooks (slanke grotere Sonja, langer zwart haar, moet goed zijn), anderzijds met 'n paar grandioze superborsten die de zwaartekracht weerstaan (kleiner, zwart haar, topless, naam?) :eek:.

Kortom: prima bezoek, heb me opperbest vermaakt :wink:.

timjava
1 maart 2009, 10:10
Wat het damesbestand betreft, dat lijkt groter dan 'n half jaar geleden. Heb geen telrondes gemaakt, maar leek me 's-middags 30-35 en 's-avonds 40-45. Wat HM betreft, meer dan genoeg aantrekkelijke dames, hoewel de meningen daar altijd verdeeld over zijn. Elders, met name in PHG, zou het dan toch weer beter zijn. Waar we het wel over eens waren, is dat het in de clubs, ook gisteren in VV, toch wat minder druk met beertjes lijkt dan voorheen. Voor de dames wellicht minder goed, maar voor ons is er 'n grotere keuzemogelijkheid :smile:.



Ach, het gras is altijd groener bij de buren:D

De bezetting in PHG was qua dames redelijk. De beren waren aan het begin van de avond in de meerderheid. De dames klaagde dat de mannen te weinig actie ondernamen. Veel mannen zaten naar voetbal te kijken en waren totaal niet geintereseerd in de dames. Dus mannen genoeg in PHG, alleen waren die niet actief genoeg.;)

RAUL7
1 maart 2009, 10:19
Dus mannen genoeg in PHG, alleen waren die niet actief genoeg.;)

Vrijdag was dit niet het geval, toen waren er weinig mannen :eek:!
Op een bepaald moment stonden foots en ik in het nachtcafé met nog een paar beertjes en liepen er daar zo'n 20 dames rond die aan het wachtten waren op actie :D, de rest zat in de bar en dat waren er nog zo'n 25. En ook daar waren niet veel mannen :rolleyes:.
Goed voor ons :D maar niet voor de dames :o! En dat is ook wat ik Hollandmale gisteren vertelde.

thyraan1234
1 maart 2009, 10:34
Vrijdag was dit niet het geval, toen waren er weinig mannen :eek:!
Op een bepaald moment stonden foots en ik in het nachtcafé met nog een paar beertjes en liepen er daar zo'n 20 dames rond die aan het wachtten waren op actie :D, de rest zat in de bar en dat waren er nog zo'n 25. En ook daar waren niet veel mannen :rolleyes:.
Goed voor ons :D maar niet voor de dames :o! En dat is wat ik Hollandmale gisteren vertelde.

Blijkbaar was de bar meer "aantrekkelijk" :D:D:D

Jorah Mormont
1 maart 2009, 21:53
anderzijds met 'n paar grandioze superborsten die de zwaartekracht weerstaan (kleiner, zwart haar, topless, naam?) :eek:.



Poolse Patricia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15534)

Sonny:wink:

Dalton
3 maart 2009, 18:36
Waar blijven de mooie verhalen van RPLOVER en JOOPSLIM over de dames in de villa,
of zijn jullie tot over je oren verliefd geworden op ze ?

joop slim
3 maart 2009, 18:45
Waar blijven de mooie verhalen van RPLOVER en JOOPSLIM over de dames in de villa,
Of zijn jullie tot over je oren verliefd geworden op ze ?

haha.........Dalton, de dames in de villa vreten al onze energie op en als we thuis zijn, zijn we totaal aan de latten dat we geen letter meer kunnen schrijven en noodgedwongen 14 dagen bij moeten komen, tja en dan is het weer tijd om richting de villa te gaan..........

we houden van alle vrouwen in de villa........sinds de carnaval ;)

Ps. verhaal van afgelopen weekend had ik onder Joop Slim gepleurd ik zal het de volgende keer hier neer knetteren ;)


Groet, Joop Slim

rplover
3 maart 2009, 18:57
haha.........Dalton, de dames in de villa vreten al onze energie op en als we thuis zijn, zijn we totaal aan de latten dat we geen letter meer kunnen schrijven en noodgedwongen 14 dagen bij moeten komen, tja en dan is het weer tijd om richting de villa te gaan..........

we houden van alle vrouwen in de villa........sinds de carnaval ;)

Ps. verhaal van afgelopen weekend had ik onder Joop Slim gepleurd ik zal het de volgende keer hier neer knetteren ;)


Groet, Joop Slim
Ha ha, die Dalton.
Ik ben iedere keer tot over mijn oren verliefd, beste Dalton, maar dan ook op het heerlijkste schepseltje op aard.
Wat betreft verhaaltjes, ik sta nog wat achter, heb zaterdag weer iets beleefd wat geen kat gaat geloven, maar een dezer pen ik het hier wel neer.
Ik maak me ook bewust schuldig aan achterstallige recensies van Meiden, maar herinner me nog ieder detail.
Een andere reden dat ik minder schrijf, is de teloorgang van het forum, en het puntensysteem, dat boeit mij volledig niet. Het stoot me eerder af.
Ik ben een mens die van chaos houdt, ik word niet graag tussen twee lijntjes geduwd, ik wil over de schreef, ik wil genieten, iedere dag kan de laatste zijn (remember Wigwam), ik hebde laatste maand in duizenden verschillende emotionele toestanden verkeerd, ik heb gezweefd, gejankt, gebruld, gevochten tegen onrecht, gelachen, gechilld, en vooral "ik heb lief". Ik heb intens lief, en ik besef ten volle dat vriendschap van veel groter belang is dan eender welke vorm van seks, hoe geil dan ook....tenzij het met diezelfde persoon is, ha ha.
Snapt er nog iemand de ballen van? Ik begrijp me zeer goed, ben niet stoned, en wil mijn leven en alles wat ik kan ten dienste stellen van echte vrienden, en zo ken ik er maar een paar.
Dat, en dat Dalton, is mijn enige waarheid, en ik voel me er geweldig goed bij.
Verhaaltjes over de afgelopen bezoekjes, incluis kamerbezoekjes, die komen eraan, zitten voor eeuwig in mij geheugen gegrift, en wil ik jullie zeker niet onthouden, tegen dat de tijd er rijp voor is.
Nu ga ik verder genieten, wat houtskool vasthouden, en wil ik verder liefhebben, het mooiste wat er bestaat op deze wereld.
Vrienden, daar doe ik het voor, en voor de rest kan iedereen me gestolen worden, aan al de rest veeg ik vierkant mijn melocakes en mijn edele verschroeide kont.

erpee (lover mag enkel een Surinaamse glimlach me noemen, en terecht)

joop slim
4 maart 2009, 05:31
Donderdag 26 februari

Gistermiddag en de avond in grandcafe villa vertigo geweest,
Kwam er om 15:30 aan er stonden redelijk wat auto's en leek aanvankelijk ook druk.
Er waren veel, heel veel vrouwen en bitterweinig mannen, ik denk achteraf dat er meer bolides van de vrouwen op de parkeerplaats stonden dan van beren.

Ik schat dat er toch wel een stuk of 40/50 dames waren, na uit de kleedruimte gekomen en kop koffie gevraagd te hebben had ik al het gevoel een prooi te zijn voor de katachtigen die mij van top tot teen bekeken. aiiii weg wezen hier voordat ik geen nee kan zeggen haha (dat is iets wat mij tegenwoordig al goed af gaat lol)

Ik zie alicia zitten en loop op haar af en begroet haar even, ze vraagt aan mij wat ik hier op donderdag doe...........uhm tja dat weet ik zelf nog niet helemaal haha.
Met de koffie onder de arm richting de rokers bar vertrokken en daar wederom als prooi bekeken worden.

Aaaa wie zie ik daar binnen komen ?? mijn vriendin alexia..........nou ja vriendin, ze noemde me afgelopen vrijdag telkens bitch als ik langs liep, heerlijk die complimenten.
Maar goed ze stond bij de gokkast en dacht ga ff praatje met haar maken.
Hee hallo smak smak........and everthing ok ? yes i am fine.
Stay with me, you bring me luck...........lieve schat het enigste wat ik voor geluk jou kan brengen is mijn wallet with euro's, sorry alexia i have to piss i have to leave you.....mmm jammer ze begrijpt de boodschap niet dat het mij wel leuk lijkt sex op de toilet.

Onderweg naar het toilet aanschouw ik al het moois wat er rondhuppelt.........

Eenmaal terug van het toilet spreek ik een schoonmaker aan en vraag heb je ook een dweil ? , waarvoor vraagt ie, nou als ik beetje opgewonden ben lukt het me niet altijd om het goed in bedwang te houden, het is dan net een ongeleide projectiel......
hij kijkt me aan en denkt pfffff verrukte ollander (ik zeg hem nur spab.....aiii ik heb het verkloot bij hem.)

Ik volg een slakkespoor wat ik zie op de grond.............onee dit soort verhalen hoort in gt thuis niet in de villa...

Ik kom weer binnen in de rokersbar en daaaaaaar komt heidi binnen, ik vlieg haar om de nek voordat er een ander beertje mee gaat knuffellen zoals extince.......pffff kheb het gered !!! maar goed ik maak een paar foute opmerking en probeer dit weer ongeloofelijk goed te lullen.
Afijn ze neemt plaats in een dwergen bankje en praat nog even wat met haar, volgens mij heb ik me er goed uitgelult.
Ze vraagt waar extince en sonny zijn, ze vraagt stuur ff sms naar sonny, het duurt haar waarschijnlijk te lang en vraagt of zij het even zal typen, ja hoor primaaaaa haha

Na besloten te hebben om even wat te gaan eten, wat gebak ofzo als maar zoet is, niet te zoet want ben vanmijzelf al zoet genoeg haha.
Ondertussen dat ik aan een tafeltje zit schrijnen diverse vrouwen voorbij aan mijn ogen.........en mannen ? bitterweinig nou heb ik daar ook niet echt oog....

Er neemt een dame bij mij aan het tafeltje plaats en begint te praten, ik denk ojee die wil naar een kamer, maar ik niet, aha even een profiel opstellen en dan haar proberen te koppellen aan een man (wel een duitse man want de parkeerplaats stond vol met duitse auto's)
alle formulieren ingevuld en gevraagd of ze nog smaak had, neu niet echt, beetje lief en beetje .....€
mmm duitse mannen zijn volgens mij toch beetje stug ? ze lopen zo door zonder iets te zeggen, de dame trekt mijn relatieburo in twijfel en verdwijnt weer richting de horizon.

ik had zicht op de deur van het trappenhuis, de deur gaat open...............hey carmen (de) alles ok ? ja gut, und mit dir ? ja auch gut.
Ik besluit even te kameren en kreeg tegen 18:00 reuze honger, ik moet zeggen er was wel weinig sfeer te bekennen, alle dames keken elke beer indringen aan om deze mee te krijgen naar een kamer.

Er liepen ook veel nieuwe vrouwen die ik nog niet eerder had gezien, ja ok ik woon er (nog) niet, dus alle vrouwen zal ik ook nog wel niet kennen.
Na het eten nog even richting de nieuwbouw bar gelopen en een koffie gedronken en nog één, ik besluit even op een bankje plaats te nemen met zicht op de tv, ik ben moe en eigenlijk zat.

Nog weer ff een rondje te hebben gelopen kwam ik in gesprek met alicia, leuke spontane meid, hobbel de hobbel de bobbel weer naar de andere bar waar heidi zat/lag met een andere dame, TIME to hug ! ik vlei mij neer op de bank bij de dames en zeg zeit zu kusschellen......daar zijn de dames wel mee eens.......de andere dame (kweet de naam niet meer) begint over knuffellen en ficken, ik deel mede er wordt niet meer gefickt haha........waarom ? ik ben schuchter en kan niet met 2 dames tegelijk naar de kamer haha, dat van dat ik schuchter ben werkt niet bij deze dames en moet het over een andere boeg gooien.....de dames besluiten een sigaret te gaan roken in de andere bar.

Ik wordt nog even besprongen door een andere dame en ben toen richting kleedruimte gegaan om mij om te kleden.
Het was 20:30 en had het wel gezien.....moest er immers de volgende morgen weer vroeg uit.

Bij de balie nog een kwartiertje gekletst met de theke en gesmakt, waarnaar ik de deur uitliep richting mijn auto.

Na een half uurtje reed ik het land der hebzucht weer binnen met de muziek op standje 10 leona lewis/ run

Groet Joop Slim

anna
4 maart 2009, 06:44
erpee (lover mag enkel een Surinaamse glimlach me noemen, en terecht)





jammer dat ik je zo niet mag noemen,,

moppie


hahahaha

rplover
4 maart 2009, 18:55
jammer dat ik je zo niet mag noemen,,

moppie


hahahaha
Eigenlijk, Annake, mag jij me noemen zoals jij wil, just call me Binky1 of zo, is wat anders dan "binky number seven" toch, ha ha :teuflisch

;)

richardgaatstappen
5 maart 2009, 16:43
hallo beren :cool: ,

even een vraagje:
werkt Duitse Moniek nog steeds in de Villa?

en zo ja, op welke dagen is zij dan daar aanwezig?
Ik overweeg haar maar weer eens te bezoeken, heb enkele jaren geleden goede :fuck: sessies :freu: met haar gehad.

groeten van Richardgaatstappen :wink:

joop slim
5 maart 2009, 16:56
Het snelste om erachter te komen is even bellen............

Villa Vertigo KG
Bahnstrasse 90
47929 Grefrath / Germany
Telefon +49 (0) 2158 404 954

Maar ik kan morgen ook even informeren bij de dames voor je ..........

Groet, Joop Slim


hallo beren :cool: ,

even een vraagje:
werkt Duitse Moniek nog steeds in de Villa?

en zo ja, op welke dagen is zij dan daar aanwezig?
Ik overweeg haar maar weer eens te bezoeken, heb enkele jaren geleden goede :fuck: sessies :freu: met haar gehad.

groeten van Richardgaatstappen :wink:

rplover
5 maart 2009, 17:04
Het snelste om erachter te komen is even bellen............

Villa Vertigo KG
Bahnstrasse 90
47929 Grefrath / Germany
Telefon +49 (0) 2158 404 954

Maar ik kan morgen ook even informeren bij de dames voor je ..........

Groet, Joop Slim
Ze werkt als theke en is dus niet meer te steke:hammer:

richardgaatstappen
5 maart 2009, 17:59
HerenBeren,

Dank voor jullie info & advies:freu:.
Ik ga er achteraan :teuflisch.

eh ....... nu toch nog een vraagje:
mogen thekedames niet voor de bar bijsnabbelen :fuck: ?
Of zijn ze thekedame omdat ze niet :madgo: voor de bar willen werken?

groeten van Richardgaatstappen:wink:.

rplover
5 maart 2009, 18:19
HerenBeren,

Dank voor jullie info & advies:freu:.
Ik ga er achteraan :teuflisch.

eh ....... nu toch nog een vraagje:
mogen thekedames niet voor de bar bijsnabbelen :fuck: ?
Of zijn ze thekedame omdat ze niet :madgo: voor de bar willen werken?

groeten van Richardgaatstappen:wink:.
Graag gedaan, Richard. Leden voor leden, daar draait het allemaal om. Of is het ieder voor zich? (naar omgekeerde analogie van AVGGVA)

BTW, ik denk niet dat Moniek nog te strikken is, maar om je wat te doen likkebaarden, in haar groen kledje zie ze er verdomd lekker uit.
Geldt trouwens ook voor Anna, wat zag die er "vreetbaar" uit afgelopen zaterdag, en ze weet het verdorie nog ook...... :D

:wink:

Big30
5 maart 2009, 18:21
eh ....... nu toch nog een vraagje:
mogen thekedames niet voor de bar bijsnabbelen :fuck: ?
Of zijn ze thekedame omdat ze niet :madgo: voor de bar willen werken?

groeten van Richardgaatstappen:wink:.

Het komt wel eens voor dat een theke-frau na afloop van haar diensten voor de bar verschijnt of op sommige dagen toch voor de bar werkt.

Ik meen dat in VV dat alleen een paar keer bij hoge uitzondering bij Anna gebeurd is. Niet bij Moniek. Wat wel vaker gebeurt is dat een theke-frau nadat ze het werk een tijdje heeft gedaan toch weer voor de theke gaat werken maar dat is dan vaak in een andere club. Daar zijn vele voorbeelden van.

:wink::wink:

anna
5 maart 2009, 18:57
dat is toch wat...
opruiming bij villa vertigo?
eerst amanda eruit(werkte achter de bar)
ik eruit(werkte als masseuze)
en nu een dvp ,duitse meid ,die ook zomaar effe een telefoontje kreeg dat ze niet meer mag komen...

waar gaat dat heen,dadelijk alleen nog van 1 land daar aanwezig????

Zakkenleger
5 maart 2009, 19:00
@Anna, er kunnen verschillende, terecht of niet, redenen zijn waarom mensen (moeten) vertrekken... Niet alles over 1 kam scheren.

rplover
5 maart 2009, 19:05
dat is toch wat...
opruiming bij villa vertigo?
eerst amanda eruit(werkte achter de bar)
ik eruit(werkte als masseuze)
en nu een dvp ,duitse meid ,die ook zomaar effe een telefoontje kreeg dat ze niet meer mag komen...

waar gaat dat heen,dadelijk alleen nog van 1 land daar aanwezig????
Anna, we hebben het er gisteren op de chat nog over gehad.
De lijst is eindeloos....Sina, Amanda, Anna, Nilo, .... .....
Er is zelfs een Meid uitgezet omdat ze met haar voeten op een bank lag, en eentje omdat ze om 11 uur 's ochtends nog niet helemaal omgekleed en klaar beneden in de bar zat, en Sina, Amanda, Nilo, jij, en ... en .... en .... .
Who is next, en laten we dat zo maar gebeuren? Een lege club is een dode club, aan ons om......zoek maar uit wat ik bedoel.

Beate is een moeilijk mens, en eigenlijk zouden we daar iets moeten aan doen, want het zijn "onze" Meiden die ze eruit zet, één voor één. Madam vindt het zelf nodig om ijsblokjes te gooien naar de Meiden, als haar iets niet aanstaat. Kan geld dan alles kopen, en laten we ons gewoon doen?
Misschien eens een petitie geven aan Stephan, en openlijk antwoorden en onze mening weergeven over hun Meidenbeleid op hun website.
Want het is van "ons" dat ze het zouden moeten hebben, de inkomsten van de ijsberen, tenzij het een dekmantel is voor andere praktijken en activiteiten, en ze iedere dag 150 betalende klanten doorgeven, en dan is het "witwassen" van geld.
Het wordt hoog tijd dat we duidelijkheid krijgen, en dat Madame Beate niet zomaar, omdat ze iemands gezicht niet kan zien, of haar "loete" of "vodden" heeft, de arrogante bitch kan uithangen en iedereen zo maar op straat zetten.
Verenigde ijsberen, of zijn wij allemaal watjes, die onze lul volgen en gen enkel gevoel meer kunnen tonen.
Opkomen voor onze Meiden moeten we, chaos wil ik, en rechtvaardigheid, en de rest gewoon bestrijden, gadver.

erpee - een klein beetje emotioneel.....

anna
5 maart 2009, 19:23
@Anna, er kunnen verschillende, terecht of niet, redenen zijn waarom mensen (moeten) vertrekken... Niet alles over 1 kam scheren.





sorry

zeppos58
5 maart 2009, 22:26
@rplover. We kunnen ook gewoon wegblijven uit VV en de meiden volgen naar hun nieuwe stekje. Ze zullen dan wel anders kraaien.

rplover
6 maart 2009, 10:00
Door sponsorbelangen zijn de laatste 2 postings verwijderd?
Graag meer uitleg......
Als Beate zich fout opstelt tegenover onze Meiden, is dat belangrijke info op dit forum, en "wegmodderen" van deze berichten is geen voorbeeld van een forum van en door leden, en voor de Meiden.
Graag nog meer uitleg

foots
6 maart 2009, 10:44
Heren, beren en vooral grote vriend RPlover,

Het is zeker zo dat de laatste postings zijn verwijderd, ik heb ook de reactie van Rex gezien. Hoewel ik emotioneel volledig meevoel met hem en sommige weggestuurde dames, was het voor mij te hard en voorbarig om Beate de zwarte piet toe te schuiven en dat zegt toch wat want ik ben de laatste die een blad voor de mond neemt. Zelf denk ik ook wel dat er wat fout zit in VV, maar ik heb te weinig informatie om de harde conclusie van Rex te onderbouwen.

Zakkenleger stelt het wel heel erg netjes hier en zegt dat er vele verschillende redenen kunnen zijn voor bepaalde vertrekkende dames kunnen zijn. En dat is waar.

En zowaar zie ik ook niet meteen het commerciele als verband om de laatste postings te verwijderen, natuurlijk het zou kunnen, maar haal dan meer weg als moderator zou ik zo zeggen, dan is de draad weer "clean". Nee, ik zie duidelijk dat een te voorbarige conclusie is weggehaald en niet in commercieel belang.

Hetzelfde als dat Big30 mij corrigeerde in de chat dat ik generaliseerde. Dat klopte ook, maar door emoties was ik even niet bereid om dat op dat moment in te zien. Nu overigens wel.

Wellicht vindt RP mijn uitleg niet meteen wat hij verwacht, maar ik kijk er wel naar uit om het met hem te discusieren maar wel in real life want ik heb hem al "zolang" niet meer gezien.

Groet, Foots :wink:

P.S. Niet diplomatiek wel eerlijk, maar altijd recht voor zijn raap.

thesickboy
6 maart 2009, 11:32
Door sponsorbelangen zijn de laatste 2 postings verwijderd?
Graag meer uitleg......
Als Beate zich fout opstelt tegenover onze Meiden, is dat belangrijke info op dit forum, en "wegmodderen" van deze berichten is geen voorbeeld van een forum van en door leden, en voor de Meiden.
Graag nog meer uitleg

Sponsorbelangen hebben hier niets mee te maken, ander had ik jouw post over Beate ook wel gewist.

De post van Rex heb ik gewist en ik heb mijn motivatie daarover bericht via IM aan hem, de overige twee gewiste postings waren enkel reacties hierop zonder toegevoegde waarde aan de discussie (jij sprak nogmaals je ongenoegen uit over Beate, maar dat was wel al duidelijk uit de vorige post).

Verder is het behoorlijk vermoeiend om elke beslissing te motiveren alsof men er steeds vanuit gaat dat wij werken met een verborgen agenda of wanhopig proberen om commerciële belangen te verdedigen.

Indien je vooroordelen écht kant of wal raakten dan had ik je vorige posts ook gewoon gewist.

TSB
:wink:

thesickboy
6 maart 2009, 11:36
En zowaar zie ik ook niet meteen het commerciele als verband om de laatste postings te verwijderen, natuurlijk het zou kunnen, maar haal dan meer weg als moderator zou ik zo zeggen, dan is de draad weer "clean". Nee, ik zie duidelijk dat een te voorbarige conclusie is weggehaald en niet in commercieel belang.

.

Terechte opmerking, maar dan had het verwijt van de commerciële belangen zeker gekomen.

Dank voor je mening!
:wink:

Saruman
6 maart 2009, 12:46
Lang leve de vrije markt.

Als club VV beslist om dames aan de deur te zetten, dan duiken die ongetwijfeld elders in het circuit weer op.

Hun vaste ijsbeertjes kunnen dan beslissen om ook niet meer naar club VV te gaan, en de dames te volgen. Pech voor club VV in dat geval. Dan blijken de dames belangrijker dan de infrastructuur.

Of de ijsbeertjes verkiezen de club boven de dame, en blijven naar de club gaan. Pech voor de dames, want daarmee geven de beertjes aan dat ze de infrastructuur toch verkiezen. Zo krijgen andere dames in VV er weer nieuwe vaste klanten bij, en kunnen de andere dames ongetwijfeld weer aan klantenbinding gaan doen in hun nieuwe club.

De markt beslist, maar het mooie aan de zaak is: "the market is always right". En "the market" is niet Stephan of Beate, "the market" bestaat uit beertjes (vraag) en dames (aanbod).

Groeten van Saruman :wink:

Big30
6 maart 2009, 13:08
Heren, beren en vooral grote vriend RPlover,

Het is zeker zo dat de laatste postings zijn verwijderd, ik heb ook de reactie van Rex gezien. Hoewel ik emotioneel volledig meevoel met hem en sommige weggestuurde dames, was het voor mij te hard en voorbarig om Beate de zwarte piet toe te schuiven en dat zegt toch wat want ik ben de laatste die een blad voor de mond neemt. Zelf denk ik ook wel dat er wat fout zit in VV, maar ik heb te weinig informatie om de harde conclusie van Rex te onderbouwen.

Zakkenleger stelt het wel heel erg netjes hier en zegt dat er vele verschillende redenen kunnen zijn voor bepaalde vertrekkende dames kunnen zijn. En dat is waar.

Groet, Foots :wink:

P.S. Niet diplomatiek wel eerlijk, maar altijd recht voor zijn raap.

Klopt wat je zegt Foots. Kritiek is hier geen enkel probleem iemand een "moeilijk mens noemen" of de "onrecht zelve" dat gaat nog, hoewel strikt genomen dat al kwalificaties zijn die redelijk ver gaan.

Maar bepaald woordgebruik als het beledigend is halen we hier weg omdat er nu eenmaal bepaalde grenzen zijn. Kritiek uiten is geen probleem zelfs als er sprake is van kritiek waar niet iedereen het mee eens is. Een mening mag iedereen hebben maar verwoord het dan op een manier die conform de forumregels is.

Maar goed de reactie van TSB is in deze eigenlijk al helder genoeg en voldoende!

:wink::wink:

rplover
6 maart 2009, 13:21
Jullie kunnen beter allen jullie ogen eens opentrekken in de clubs.
Als je ziet hoe Beate tegen de meiden tekeer gaat, heb beledigt, en op welke manier hen eruit zet, dan kan je moeilijk anders dan de conclusie van Rex bijtreden.
Heel erg flauw dat we gaan zeiken over de persoon erpee, omdat ik het ook schrijf, vliegen jullie er graag op als vliegen op een stront.
Ik zal nogmaals heel duidelijk zijn, toen er destijds, en dat is niet zo heel lang geleden, kritiek geuit werd door me op YY, op het beleid daar, kreeg ik "thumbs up" en zelfs "bedankmails" van de forumleiding omdat ik het rechtuit durf te stellen.
En waarom eigenlijk, heel erg duidelijk, ze betaalden niet, dus mocht dat boeltje met de grond gelijk gemaakt worden (en dat was ook terechte kritiek).
Nu mag dat niet, terwijl het heel erg duidelijk is dat de Meiden in VV door Beate niet netjes behandeld worden.
Nu mag het niet, want nu beweren jullie dat het de manier is waarop we dit neerpennen.
Lees de postings over YY nog eens door, daarin was ik veel veel harder, maar toen glimlachte de forumleiding, ze willen niet sponsoren, dan is het hun verdiende loon.
Hier en nu, en ik ben ervan overtuigd dat dat enkel het commerciële belang is, mag er geen kritiek gegeven worden, terwijl jullie duidelijk weten dat het pure waarheid is, wat er geschreven wordt.
Jullie meten dus heel erg duidelijk met twee maten en gewichten, maar ik veracht niet dat jullie dit ooit maar zullen toegeven. Nooit. Errond draaien en mij als relschopper beschouwen is makkelijker, daarmee blijven jullie buiten schot.
Wat als jullie de Villa er eens over aanspreken? Jullie krijgen de centen, en mogen al iets voor de leden doen, en wees gerust, de meeste vaste bezoekers van de villa zien wel wat er aan de hand is. Dat jullie hier bewust blind voor willen zijn, is jullie keuze, maar wees tenminste eerlijk en open.
:wink:

egon, Dr. Rammler
6 maart 2009, 13:32
Heren, beren en vooral grote vriend RPlover,

Het is zeker zo dat de laatste postings zijn verwijderd, ik heb ook de reactie van Rex gezien. Hoewel ik emotioneel volledig meevoel met hem en sommige weggestuurde dames, was het voor mij te hard en voorbarig om Beate de zwarte piet toe te schuiven en dat zegt toch wat want ik ben de laatste die een blad voor de mond neemt. Zelf denk ik ook wel dat er wat fout zit in VV, maar ik heb te weinig informatie om de harde conclusie van Rex te onderbouwen.

Zakkenleger stelt het wel heel erg netjes hier en zegt dat er vele verschillende redenen kunnen zijn voor bepaalde vertrekkende dames kunnen zijn. En dat is waar.

En zowaar zie ik ook niet meteen het commerciele als verband om de laatste postings te verwijderen, natuurlijk het zou kunnen, maar haal dan meer weg als moderator zou ik zo zeggen, dan is de draad weer "clean". Nee, ik zie duidelijk dat een te voorbarige conclusie is weggehaald en niet in commercieel belang.

Hetzelfde als dat Big30 mij corrigeerde in de chat dat ik generaliseerde. Dat klopte ook, maar door emoties was ik even niet bereid om dat op dat moment in te zien. Nu overigens wel.

Wellicht vindt RP mijn uitleg niet meteen wat hij verwacht, maar ik kijk er wel naar uit om het met hem te discusieren maar wel in real life want ik heb hem al "zolang" niet meer gezien.

Groet, Foots :wink:

P.S. Niet diplomatiek wel eerlijk, maar altijd recht voor zijn raap.

gut gesprochen :freu:

irgendwas ist faul in dem Laden !!! Ich krieg das raus. Werde erstmal am Wo.ende Cindy i. Dortmund interviewen und dann sehn wir mal weiter Heren Beren :D

Vorerst geh I C H

bis zur Abklärung der Angelegenheiten in dem Laden nicht mehr dahin. Punktum !!!

:wink: Trotzdem viel Spass da am Wo.ende Jongens

Picasso 1
6 maart 2009, 14:39
Nu mag dat niet, terwijl het heel erg duidelijk is dat de Meiden in VV door Beate niet netjes behandeld worden.
Nu mag het niet, want nu beweren jullie dat het de manier is waarop we dit neerpennen.


Valt wel mee, het mag wel. De kritiek onderbouwd met voorbeelden staat er immers nog. In het bericht van Rex stonden termen zoals "bitch" etc. en dat gaat wat verder dan kritiek.

janjanjan
6 maart 2009, 14:44
Jullie kunnen beter allen jullie ogen eens opentrekken in de clubs.
Als je ziet hoe Beate tegen de meiden tekeer gaat, heb beledigt, en op welke manier hen eruit zet, dan kan je moeilijk anders dan de conclusie van Rex bijtreden.
Heel erg flauw dat we gaan zeiken over de persoon erpee, omdat ik het ook schrijf, vliegen jullie er graag op als vliegen op een stront.
Ik zal nogmaals heel duidelijk zijn, toen er destijds, en dat is niet zo heel lang geleden, kritiek geuit werd door me op YY, op het beleid daar, kreeg ik "thumbs up" en zelfs "bedankmails" van de forumleiding omdat ik het rechtuit durf te stellen.
En waarom eigenlijk, heel erg duidelijk, ze betaalden niet, dus mocht dat boeltje met de grond gelijk gemaakt worden (en dat was ook terechte kritiek).
Nu mag dat niet, terwijl het heel erg duidelijk is dat de Meiden in VV door Beate niet netjes behandeld worden.
Nu mag het niet, want nu beweren jullie dat het de manier is waarop we dit neerpennen.
Lees de postings over YY nog eens door, daarin was ik veel veel harder, maar toen glimlachte de forumleiding, ze willen niet sponsoren, dan is het hun verdiende loon.
Hier en nu, en ik ben ervan overtuigd dat dat enkel het commerciële belang is, mag er geen kritiek gegeven worden, terwijl jullie duidelijk weten dat het pure waarheid is, wat er geschreven wordt.
Jullie meten dus heel erg duidelijk met twee maten en gewichten, maar ik veracht niet dat jullie dit ooit maar zullen toegeven. Nooit. Errond draaien en mij als relschopper beschouwen is makkelijker, daarmee blijven jullie buiten schot.
Wat als jullie de Villa er eens over aanspreken? Jullie krijgen de centen, en mogen al iets voor de leden doen, en wees gerust, de meeste vaste bezoekers van de villa zien wel wat er aan de hand is. Dat jullie hier bewust blind voor willen zijn, is jullie keuze, maar wees tenminste eerlijk en open.
:wink:

Ik heb het gewiste bericht van Rex gelezen gisteren. Taalgebruik was bepaald niet netjes. Echter de strekking van de boodschap is nog steeds te lezen hier. Jou post zal ongetwijfeld ook blijven staan. Dus is er wel iets gewist? Anders gezegd het gaat in deze discussie niet om de inhoud maar de vorm waarin de boodschap verpakt wordt. En staat die boodschap hier? Wordt er door de mods iets ontkent?
Je stelt wel erg sterk dat het commerciële belang boven alles gaat. Natuurlijk zijn er commerciële belangen. Het forum heeft deze stap nu eenmaal gezet en geeft daarmee iets van haar onafhankelijkheid op, hoe marginaal dan ook. Dat is een keuze. Echter, lees nog eens terug wat er over sponsor GT geschreven is, ok je moet ff zoeken, bepaald geen reclame voor deze club en dan druk ik me zeer voorzichtig uit.

rplover
6 maart 2009, 14:44
Valt wel mee, het mag wel. De kritiek onderbouwd met voorbeelden staat er immers nog. In het bericht van Rex stonden termen zoals "bitch" etc. en dat gaat wat verder dan kritiek.
Als er één bitch rondloopt op de wereldbol, dan zal het zij wel zijn.
Softies, we gaan hier de mensen met poen gewoon onze lieve Meiden laten terroriseren, want daar draait het om. Alweer een bewijs dat we een hoop boterhoofden en egoïsten zijn, die enkel onze lul achterna lopen.
Rex heeft groot gelijk, durft ten minste open en eerlijk zijn mening weer te geven, dit in tegenstelling tot vele anderen.

Zakkenleger
6 maart 2009, 14:47
@erpee, je kunt zelf ook Beate aanspreken ;). Of met je voeten stemmen. Als VV echt zo'n klotetent wordt (of al is) gaan beertjes en/of dames echt wel weg. Zou ik persoonlijk heel jammer vinden.

Ik durf het bijna niet te schrijven ;), maar in deze zie ik niet een bijzondere rol voor de forumleiding. Als ze die toch willen oppakken, prima, maar de noodzaak zie ik niet. Dat zou anders zijn als er aantoonbaar criminele activiteiten plaatsvinden, dan zou de forumleiding eens moeten nadenken of ze nog willen adverteren voor zo'n club.

Wat Beate betreft, ik ken haar niet en kan dus niet oordelen of ze echt raar bezig is.

rplover
6 maart 2009, 14:53
@erpee, je kunt zelf ook Beate aanspreken ;).
Is niet mijn taak als relnicht. Mijn taak is onrecht aan te klagen, en dat doe ik, op mijn manier. Onrecht van Beate ten overstaan van haar Meiden. Mijn enige doel van mijn posting, niks meer, niks minder.
Ik ga er verder niet meer op in gaan. Jullie bekijken het maar ;)

thesickboy
6 maart 2009, 15:00
Ik ga er verder niet meer op in gaan. Jullie bekijken het maar ;)

Schitterend afgerond, ik had het zelf niet beter kunnen doen.

Iemand nog vunizige verhalen, vieze versjes of vlotte vertellingen? Alleen maar positieve uiteraard, anders gaan we wissen.

TSB

Picasso 1
6 maart 2009, 15:01
Mijn taak is onrecht aan te klagen, en dat doe ik, op mijn manier.

Ook wanneer een moderator onrecht wordt aangedaan? ;)

Zakkenleger
6 maart 2009, 15:32
Ook wanneer een moderator onrecht wordt aangedaan? ;)

Nee die niet natuurlijk. Hoge bomen, veel wind en zo. :D

foots
7 maart 2009, 00:35
Mods,


Ja, ik had nog wat te mekkeren. wat wordt die nieuwe naam nu voor VV algemeen geleuter. Wordt het vunizige verhalen, vieze versjes of vlotte vertellingen en wie wint die vip (lees MOD) kaart voor een maandtje VV voordat alle dames daar weer zijn.

Daar maak ik me nu alleen nog druk over.

Groet, Foots :wink:




Schitterend afgerond, ik had het zelf niet beter kunnen doen.

Iemand nog vunizige verhalen, vieze versjes of vlotte vertellingen? Alleen maar positieve uiteraard, anders gaan we wissen.

TSB

Dalton
7 maart 2009, 04:01
Heren beren ben net weer terug van lr en er lopen heel wat mooie vrouwen rond hier.
Je kan er tot 3 uur in de morgen liggen neuken en als je dan nog niet klaar bent ,ze kijken hier niet op een paar minuutjes meer of minder.
Veronica ,bulgaarse lieveling van rp,was er ook en ze zag er lekker uit.
Ik heb happy-garden ook verruild met lr omdat mij daar bepaalde dingen niet bevallen .
Livingroom vind ik persoonlijk de beste club ,je wordt daar op een fantastiese manier behandelt zowel beren als dvp'"s.
Waarom maken jullie van lr niet het nieuwe clubhuis,als je in vv alleen maar gezeik heb ?
De dames komen jullie toch achterna als ze weten waar jullie zitten en hij is 2 uur langer open.
Dus tot ziens in lr ik ben er tegenwoordig al woensdags,vrijdags en zondags het is voor mij een tweede thuis geworden zolang het daar zo gezellig blijft.

RAUL7
7 maart 2009, 09:24
Mods,


Ja, ik had nog wat te mekkeren. wat wordt die nieuwe naam nu voor VV algemeen geleuter. Wordt het vunizige verhalen, vieze versjes of vlotte vertellingen




Welke naam wil jij in plaats van "Algemeen Geleuter" ? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15583)

Deze enquête zal sluiten op 30 juni 2009 om 15:17, en dan zal je weten wat het wordt :rolleyes:!

Was dit nu zo moeilijk te vinden :confused:?

thesickboy
7 maart 2009, 10:33
Welke naam wil jij in plaats van "Algemeen Geleuter" ? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15583)

Deze enquête zal sluiten op 30 juni 2009 om 15:17, en dan zal je weten wat het wordt :rolleyes:!

Was dit nu zo moeilijk te vinden :confused:?

El matador weet wel raad met gemekker...;)

:wink:

Zakkenleger
7 maart 2009, 10:44
El matador weet wel raad met gemekker...;)

:wink:

Hij is er expert in :D :ignore:

Mexicaan
7 maart 2009, 12:23
Gisteren vernam ik dat er twee heren bij hun binnenkomst een overnachting hadden gereserveerd. deze kost vijftig euro en ze probeerden er nog niets van af te pingelen. volgens de dame bij de receptie was wel wat korting mogelijk. het resultaat heb ik niet afgewacht.

maar,
heeft er iemand van dit forum al eens overnacht in de vila? hoe is dat? krijg je een zelfde kamer die ook voor de kortere bezoekjes wordt gebruikt? zit er ook ontbijt bij?

Local Hero
7 maart 2009, 13:17
We kunnen ook gewoon wegblijven uit VV en de meiden volgen naar hun nieuwe stekje. Ze zullen dan wel anders kraaien.


Waarom maken jullie van lr niet het nieuwe clubhuis,als je in vv alleen maar gezeik heb ?
De dames komen jullie toch achterna als ze weten waar jullie zitten en hij is 2 uur langer open.


Wat een onbeschaamdheid :o Zijn jullie soms van de vakbond?
Pas maar op of ik laat de honden (http://blog.villavertigo.de/?p=741) los :D

Dalton
7 maart 2009, 14:10
Nee ik ben commandant van de geile neukers en we zijn dat gezever van vv meer dan zat.
We houden van gezelligheid en GEILHEID staat hoog in ons vaandel maar dat gelul van die breikransjes hangt ons al mijlenver de keel uit.
Kijk op rheinforum en ijsberenforum dan kan je ook lezen dat de prestaties van de dames in vv er slecht voor staan.
De meeste willen snel euros verdienen maar er weinig voor doen en dat alles ben ik te weten gekomen door de ressenties op beide forums er zitten ook een paar hele goede dames bij maar die kunnen al het werk wat daar moet gebeuren niet alleen opknappen.

Dalton
7 maart 2009, 17:11
Wat de honden betreft dat is natuurlijk de eerste bezuiniging van de penningmeester van vv.
Ze zijn een stuk goedkoper dan de maandelijkse betaling voor de bewaking, en dan krijg je de inkrimping van de rest omdat het met die honden een gouden greep was.
Nu zijn ze opzoek gegaan naar de diamanten want die brengen natuurlijk meer op.
Maar ik kan je wel vertellen dat de kluizen bij de diamanteirs goed vol liggen en er steeds kleine beetjes verkocht worden anders is dat spul straks niks meer waard.
Het is netzo met de dollars , wanneer de chinezen en de japanners de dollars op de markt gooien is amerika helemaal failliet.
Dan krijg je daar de zelfde toestanden als in argentinie maar we zitten nu in een put met ons allen waarvan de bodem de eerste 5 jaar niet bereiken.
Dus geniet nog maar even van al het lekkers om je heen, de prijzen voor al dat lekkers zullen de tweede helf van dit jaar snel gaan zakken.
Je kan nu natuurlijk ook vast gaan sparen om de tweede helf van het jaar de beest uit gaan hangen.
Zo kan ik nog wel een poosje door blijven gaan maar moet nu een beetje voedsel tot mij nemen anders red ik het morgen niet in livingroom.

joop slim
7 maart 2009, 18:59
Gisteren vernam ik dat er twee heren bij hun binnenkomst een overnachting hadden gereserveerd. deze kost vijftig euro en ze probeerden er nog niets van af te pingelen. volgens de dame bij de receptie was wel wat korting mogelijk. het resultaat heb ik niet afgewacht.

maar,
heeft er iemand van dit forum al eens overnacht in de vila? hoe is dat? krijg je een zelfde kamer die ook voor de kortere bezoekjes wordt gebruikt? zit er ook ontbijt bij?

Een overnachting kost € 100,- incl ontbijt, exclusief entree voor volgende dag

Overnachting geschied in de zelfde kamers als waar korte bezoekjes plaats vinden.
Overrnachten is heerlijk ontwaken met dames zonder makeup lol

Groet, Joop Slim

onzo
7 maart 2009, 22:29
dag joop , ik zit hier ook wat na te genieten met een koffie aan de (disco)bar na een lekkere sessie met bettina. Dit alles mogelijk gemaakt door de milde sponsoring van Janjanjan ;) thxxxxxx !!! Ik rij nog wel terug naar vlaanderen straks want morgenvroeg roept deplicht mij... Verslagje volgt nog wel een dezer.

RAUL7
8 maart 2009, 04:16
Gisteren nadat ik mij op meeting point had aangemeld richting Grefrath getrokken :freu:. Bij mijn aankomst omstreeks 15 uur nadat ik mijn badjas en slippers in ontvangst had genomen dadelijk de kleedkamer ingedoken om daar de eerste bekende van de dag tegen te komen...JOOP SLIM :eek:, enkele uren nadat hij volgend bericht gepost had,




Na een "geweldige" avond heb ik besloten om een pauze te gaan houden.........
Ben er voorlopig even totaal klaar meer.
Diegene die mij betrapt in een club mag mij een schop onder mijn reet verkopen.


Denk niet dat dit veel zal helpen, misschien dat een schop tegen zijn klokkenspel helpt :smile2:!

Nadat Joop een douche genomen had met hem een koffie zitten te drinken tot hij weer klaar was voor zijn volgende marathon :smile:.
Na mijn gesprek met Joop een paar leden van Youppie tegengekomen wat weer goed was om mijn Frans te oefenen :hammer:.
Een tijdje later begonnen mijn hormonen mij parten te spelen maar de dame waarvoor ik naar de Villa gegaan was bleek niet aanwezig te zijn :o (Mr. Needy :D).
Tijdens mijn zoektocht naar...Julie tegen het lijf gelopen die mij een heerlijk uurtje bezorgde :roll:!
Ondertussen was ook Picasso 1 in de Villa gearriveerd en met hem over van alles en nog wat (Spaans voetbal :D) zitten te praten.
Na ons gesprek nog samen een sauna genomen.
Joop Slim kwam ook nog eens van kamer maar deze keer om afscheid van ons te nemen want hij ging naar huis en zou niet blijven slapen :eek:.
Het was ongeveer 22 uur toen Picasso 1 aan mij vroeg om naar de Living Room te gaan want in de Villa vond hij geen canvas om op te schilderen :D.
Na een dolle rit van 20 minuten in de woonkamer aangekomen en daar bleek dat Picasso 1 zijn penseel wel kon gebruiken.
Overigens waren daar ook veel bekende ijsberen aanwezig, de leider Willem2, dupke, Rex, timjava, naughtyboy, GT-junky, Babbel, jeank en Laurent74.
Het was half twee toen de vermoeidheid begon toe te slaan en ik het voor bekeken hield.

:wink:

onzo
9 maart 2009, 08:24
Een slopende werkweek gehad : gewerkt tegen de klok, de resterende vrije tijd wat ontspannen door op het forum rond te dwalen (beren... ben ik in een gewennings- of reeds verslavingsfase??) waardoor te weinig slaap... en ’s anderdaags niet echt uitgerust.
Bleek dat ik met mijn laatste bijdage over m’n verblijf in PHG hoge ogen gooide bij het beren-lezerspubliek en ik als een komeet omhoog schoot in de ranking van “beste recensie”.
Absoluut niet zo bedoeld, enkel wou ik die indrukken , en vooral het schrille contrast tussen de algemene sfeer in PHG die dag, en wat ik “intra muros” van de kamers beleefde van mij af schrijven.

Dit was blijkbaar voldoende om de competitiebeer in mij wakker te maken, zodat ik nog meer op het forum ging ronddwalen, met .... nog minder slaap tot gevolg.

Dringend tijd dus om mij te ontspannen het voorbije weekend , en .... waar kon ik dat beter doen dan in saunaland ! (de viceuze cirkel was rond...)

Het lot stak mij dan nog een handje toe, toen bleek dat Janjanjan zijn vrijkaartje voor de villa niet kon benutten en ik , als fan van de waanzinnige bijdragen van Ace2, kwam via de prijsvraag in het bezit van deze vrijgeleide voor 1 dag.
Voor mij zou het echter slechts 1 avond worden, want ... voor 12 maart kon ik mij enkel op zaterdagavond ‘redelijkerwijs’ vrijmaken.

Na sluitingstijd van de beurs waar ik exposeer, dus in vliegende vaart naar de villa.
De tussenafstand van 250 km had ik afgemaald in net 2 u (alles autoweg, geen verkeer, dus... alles op schema tot hier toe).
Klokslag 20u30 klingelde ik aan, en kon ik mijn relaxparadijs-voor-4-uur betreden.
Ik ontvouwde mijn vrijgeleide, die werd vakkundig onderzocht en zo kon ik (met dank aan JanJanJan) de grote Jan gaan uithangen (noot : dit is slaat niet op mijn nobele onderdelen, doch dit is een vlaamse uitdrukking, hier gebruikt kwestie van woordspeling).
Mijn laatste bezoek aan de Verleidelijke Villa dateerde van exact 4 weken geleden, en dat bleek in beretermen reeds een eeuw. Er heerste een werkelijke GT-drukte. Hiermee bedoel ik : meiden liepen af en aan, en ... voor mij heel wat nieuwe gezichten en andere onderdelen. Op weg naar de kleedkamers wordt je dan steevast begroet door lieve lokkende meiden. Ik kon zelfs enkele dames bij naam noemen, ook al had ik met hen nog niet “nader kennis gemaakt” voorheen.
Hmmm ik wordt stilaan een echte ijsbeer blijkbaar.

Vlug een lekkere douche en dan volgens mijn ritueel : een straffe koffie en een sigaret aan de bar. Ondertussen wist ik niet waar eerst kijken, want zo wat de helft van de meidenpopulatie bleek nieuw te zijn voor mij. Al vlug had ik Bettina gezien, waar ik bijna elke keer mee op kamer was, maar ik zocht vlug nog de “tussenruimte” op , omdat ik nog niet gegeten had. En... gelukkig was er nog voldoende keuze, zodat ik de innerlijke mens eerst genoeg kon versterken voor het vervolg van de avond.

Dan maar weer naar de “Disco”bar. Nieuwe koffie en even op m’n Iphone gekeken . Hé ! bleek de Villa een open Wifi verbinding te hebben !! Wat handig. Zou later op de avond nog van pas komen J Berichtje gepost als reactie op Joop Slim en me in de zetels geïnstalleerd.
Onderweg Bettina begroet die uitdagend stond te dansen met een Italiaanse vriendin.
Eens lekker neergesteken in de kussens had ik een stategisch overzicht over de “arena” en dacht eraan de roemeense Elisa te veroveren. Ze zag er topless heel aantrekkelijk uit. Haar borsten bleken immers omvangrijker als wanneer ze meer textiel draagt. Haar kleine fijne lijfje geven haar ook iets meisjes-achtigs.
Aan de paal gaf Bettina een zwoele dans-act weg. Inmiddels was ze ook topless en haar korte fel rode rokje wipte ritmisch omhoog , synchroon met haar verleidelijke heupbewegingen.
Aan de bar ook nog duitse Carmen gespot. Zeer sympatisch maar echt niet mijn type, door beetje matcho-voorkomen en al die tatoos...
Ook Delia (Iran) verpoosde even bij een koffie . Haar volle ,heerlijke boezem kwam zoals steeds prominent tot uiting en als je oogcontact hebt, dan verdrink je in haar ogen. Kameren is echter tegen de klok en heel profi....
Al deze overpeinzingen werden verstoord door Bettina die naast me neer kwam hurken.
Ze stoorde zich aan een paar “besoffen” hollanders die haar benaderden bij haar paal-activiteiten en daarom kwam ze bij mij verder dansen.
Haar hele lijf plakte van het zweet maar ze wist van geen ophouden : ze danste tegen mij aan, en liet me duidelijk merken dat ze niet alleen top- maar ook sliplooswas.
Nadat ik haar had uitgenodigd bij mij te komen zitten, liet ze me dit trouwens ook voelen !

Ze wou lekker douchen , samen met mij, zei ze. En door de vorige ervaringen met haar had ik daar wel oren naar. Bleek dat we moesten wachten op een sleutel, doch niet getreurd : in de zetels konden we ons alvast aan de opwarmingsronde beginnen. Voor Bettina was het eigenlijk meer een afkoelings-moment na haar dansprestaties.

Konden we ons eindelijk terug gaan trekken binnen de beslotenheid van een lux-kamer met douche. Hiervan heerlijk gebruik gemaakt, en ik mocht haar zachte bruine huid rijkelijk van zeep voorzien tot op de kleinste plekjes. Wat een heerlijk en erotiserend kleurcontrast was dat ! Nadien deed ze dat ook bij mij, en na deze opwindende voorbereidingen konden we ons neervleien op het riante 4persoonsbed.

Voor mij wa het de 4e keer met Bettina. Ik ken haar kwaliteiten inmiddels goed, doch ik ondervond dat er blijkbaar al wat gewenning of routine optrad daardoor. De echte super-momenten in haar service waren er niet meer bij. Ze kwam ook koeler over, en meer dan een kort kusje in de kleedkamers kon er niet meer af. Al bijal een meer dan voldoende sessie gehad die alle stress van de voorbije week en uren uit mij weg had gehaald.

Plots werd ik herinnerd aan de “opdracht van Ace2” : posts over nieuwe dames brengen extra punten op.

Erg hé, niet meer normaal : een beer moet de hertjespopulatie gaan taxeren en traceren op hun versheidsdatum !!!
Hoe begin je daar aan??
Hahaha !! de wonderen der techniek : Mijn nagelnieuwe Iphone bleek een handige bondgenoot om via het forum en de Villablog mij te voorzien van de nodige data. In een niet zo denkbeeldig nabije toekomst zou er dan een knop (of aanraking van scherm in dit geval) moeten zijn om de positie van die dame binnen de villa te kunnen localiseren, en meteen een sleutel te reserveren (of beter nog... een code voor het openen van de kamerdeur..).

Bingo !!! ANGELA (http://blog.villavertigo.de/wp-content/uploads/2009/02/dsc00433.jpg) : Deze mooie grote blondine wa me reeds opgevallen bij mijn laatste bezoek aan de Villa, temeer daar toen van haar een fotoshoot werd gemaakt.

Dit beeld van haar op de Villablog zag ik toen ook, vanuit een iets andere ooghoek dan de fotograaf.

Een nieuwe Nederlands meid , zo stond vermeld, en onder “Angela” vond ik ook niets terug op het forum bij VV.
Op naar extra punten van de jury ... al bleek dat achteraf niet zo......

(wordt vervolgd , vanavond laat, na mijn laatste beursdag.... nu snel snel weer de baan op....)

Stijveke
9 maart 2009, 17:19
Onzo schreef o.a.


Voor mij wa het de 4e keer met Bettina. Ik ken haar kwaliteiten inmiddels goed, doch ik ondervond dat er blijkbaar al wat gewenning of routine optrad daardoor. De echte super-momenten in haar service waren er niet meer bij. Ze kwam ook koeler over, en meer dan een kort kusje in de kleedkamers kon er niet meer af. Al bijal een meer dan voldoende sessie gehad die alle stress van de voorbije week en uren uit mij weg had gehaald.

Zoals ik al eerder aanhaalde (bij Mandy van Babylon denk ik) is dit een "normale" evolutie voor toppers. In het begin zijn nog fris en enthoesiast, maar door hun goede service (combinatie van spontaneïteit en kunde) krijgen ze meer en meer klanten, waardoor ze hun spontaneïteit aan kant moeten laten om te overleven. Ik heb daar trouwens alle begrip voor, want als je op het einde van de week al 70 stijve lullen in je mond gehad hebt en je je al 80 keer heb laten beffen en 90 keer heb laten vingeren en 100 keer geneukt hebt ,is het verdomd moeilijk om je blijven op te laden voor nog eens een sessie. Dus is het vrij logisch dat ze na een tijdje meer op automatische piloot vrijen. Bij mij komt dan ook nog (en daar gelijk ik een beetje op Onzo) dat na een aantal goeie sessie's ik sowieso een déjà vu, déja vécu-gevoel krijg. Het verassingselement is een beetje weg en je weet al op voorhand hoe de sessie zal verlopen.
Ik heb het bvb. gehad met Olga van Freude. 4 supergoeie, hete, geile sessie's. Maar de laatste 2 of 3 maal dat ik er geweest ben, ben ik niet met haar gaan kameren. Maar dit ligt uiteraard aan mij.

zeppos58
9 maart 2009, 17:34
Dat is zeer nuchter maar waar wat Stijveke hier schrijft. Per slot zijn die meiden gewoon hun boterham (en meer) aan het verdienen.
En wat ook is, een nieuwe klant wordt meestal ook beter in de watten gelegd.
Als je al een aantal keer met dezelfde meid naar de kamer ging, beginnen ze vaak te denken (en dat kan best onbewust zijn) aan deze verdien ik toch telkens weer.
Daarom laat ik meisjes vaak een tijdje links liggen. Zeg er vriendelijk een goede dag tegen, maar ga er niet mee op kamer.
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen, zoals sommigen wel weten.:teuflisch

Ace2
9 maart 2009, 19:54
Een slopende werkweek gehad........................

......................Het lot stak mij dan nog een handje toe, toen bleek dat Janjanjan zijn vrijkaartje voor de villa niet kon benutten en ik , als fan van de waanzinnige bijdragen van Ace2, kwam via de prijsvraag in het bezit van deze vrijgeleide voor 1 dag...................................


Ik adviseer deze recensie van deze kunstliefhebber (die alle vrijkaartjes van de maand maart gaat winnen) royaal te nomineren.

onzo
10 maart 2009, 00:07
Volle Vaart via Villa Vertigo voor Vernieuwde Veroveringen van Vermoeide Vlaming (Vervolg...)

Op de Villablog staat vermeld dat ANGELA Nederlandse is , doch “das stimmt nicht”.
Ze is geboren in KAZACHSTAN (aziatisch deel van ex-USSR) maar heeft duitse voorouders die daarheen waren uitgeweken en sinds 15 jaar is ze samen met haar ouders-grootouders teruggekeerd. Daardoor heeft deze Kazachstaans-russische absoluut geen aziatische trekjes, eerder typisch duits-hollands met een lief snoetje.

Ondertussen had ik ook ijverig gezocht naar “de Poolse dames” om mijn status van Janjanjan hoog te kunnen houden, doch... ik vermoed dat het een betaalde feestdag was in Polen, want behalve Asha achter de bar, kon ik maar geen dames ontwaren met dezelfde nationaliteit.
(Sorry , Janjanjan ...)

Dus ruilde ik mijn teensloffers (of hoe noemt zoiets in het Nederlands?) in voor mijn stoute schoenen en stevende recht op ANGELA af die me inmiddels reeds liefelijk toekeek vanop haar hoge zetel. Ik sprak haar aan met haar naam, en ze begroette me enzigzins verwonderd.
Vroeg of ze nederlandse was, maar dat bleek fout. Russische zei ze, en ik vermoedde eerst dat ze me om de tuin wou leiden, maar dra bleek dat de bloginfo over haar niet klopt. (zie hierboven)
Een aangenaam gesprekje volgde, en ik was overweldigd door haar zachte stem , haar stralende glimlach en haar fonkelende pretoogjes.
Ik vertelde haar over mijn werkweek, en dat ik om wat te ontstressen naar de Villa was gekomen, terwijl een normaal mens dan beter wat meer uurtjes slaap zou nemen. Dus ik was vrij moe, doch zocht nog een lieve meid voor wat “zärtlichkeit”. Daaraan kon ze perfect voldoen zei ze , als blijk dat ook zij wel zo’n samenzijn kon appreciëren.
De sleutelvraag was dan ook vlug gesteld, en het liep al tegen 12en, dus niet langer getalmd.
Op weg naar de kamer (18? , achteraan in de nieuwe barruimte) nam ze me bij de hand, en als een verliefd koppeltje wandelden we langsheen de andere aanwezige beren en dames. Ik had daarbij de indruk dat we jaloers werden nagekeken, doch dit zal wellicht enkel mijn indruk geweest zijn. Wel leuk gevoel, en ook dat zij quasi even groot (1m78 – ik 1m82) was ik niet gewend.

Eens we onttrokken waren aan het feestgewoel ontdeden we ons van onze kledij en kon ik deze wel zeer lekker geschapen dame in volle glorie aanschouwen. Een rijzige gestalte, stevig doch slank gebouwd, lekkere volle borsten , doch wel een buikje, en dat op die leeftijd ! (mijn buik staat strakker , lol ! ;)
We vlijden ons lekker dicht tegen elkaar aan, en spontaan zetten we ons gesprek verder, waarbij ze me constant zachtjes streelde .
Angela voldeed volledig aan mijn wensen op dit uur : lekker ontspannen genieten en elkaar leren kennen “voor het echte werk”. Een zeer intelligente en boeiende dame was mijn kamergenote.
Doch stilaan realiseerde n we ons dat de tijd flink opschoot , en begon de intensere beleving.
Heerlijk vol en toch zacht tongzoenend werkten we ons op “bedrijfstemperatuur”, waarna ze mijn ganse lichaam met al kussend en zuigend beroerde, om zo af te dalen naar mijn paal die al uitnodigend op haar stond te wachten. Een van de meest intense en ingetogen pijpsessies uit mijn nog prille bereleven heb ik mogen ervaren. Lekker diep, afgewisseld met likjes en zuigend met volle lippen. Zij richtte haar lichaam zo dat ik onderttussen niet passief hoefde te blijven doch alles wat ik wou binnen handbereik had. Wowwww ik herleefde zowaar op dit nachtelijk uur !!! Ik wou dit samenzijn eeuwig laten duren, en wat volgde was een nieuwe intense zoenpartij.
Ik stelde voor haar ook te verwennen en ze ging over mij zitten zodat we even later in een lekkere 69 verwikkeld waren. Wat een zalige poes die ik zo maar voorgeschoteld kreeg !
Ondertussen liet zij zich aan de andere kant niet onbetuigd en zette haar pijpbeurt onvermoeid verder. De vermoeidheid was nu mijn bondgenoot, zodat we dit lekker lang hebben kunnen volhouden. Neuken, daar had ik geen zin meer in, gezien ook mijn vermoeide ledematen en wat ik nu beleefde was toch ooo zo lekker . Ik vreesde echter dat ik de aftocht zou moeten blazen, doch dit was zonder het” blasen” van Angela gerekend !

Ze verhoogde haar tempo en de intensiteit, en plots voelde ik alles opwellen vanuit mijn onderbuik.
Mijn gekreun daarbij stimuleerde haar in haar activiteiten en mijn ontlading nam ze zonder aarzeling vol in de mond. Ze bleef maar blasen tot ze werkelijk alles tot de laatste druppel tot zich had genomen.
Ze ontdeed zich van mijn lading en deed wat nazorg aan mijn inmiddels reeds ingedommelde kleine Onzo en keuvelden nog wat na bij een sigaret. Spontaan begon ze me zelfs over haar privéleven te vertellen tot het uitvallen van de muziek in de bar ons te kennen gaf dat het “Feierabend” was : het was 1.00 u, sluitingstijd in de Villa.

Ze vergezelde mij naar de kleedruimtes waar ik haar flink beloonde voor dit intieme en knusse samenzijn en wenste haar goeie nacht met een passende afscheidszoen.
Ik ging nog vlug wat te drinken halen in de bar , en Asha bediende mij zoals steeds met een brede glimlach. In een opwelling vertrouwde ik haar nog toe dat ik ZIJ de mooiste ogen en glimlach van gans de Villa heeft, erbij vertellend dat dit gewoon oprecht mijn mening was, zonder enige verdere bijbedoeling. Ze was duidelijk beetje geschrokken doch ook gecharmeerd en dankte me hartelijk voor het compliment.
Vlug ging ik me voor een laatste keer douchen om dan mijn ijsberengewaad om te ruile nvoor m’n burgerkleding. Ik gaf mijn sleutel aan de thekefrau die me obligaat vroeg of aller naar wens was geweest. “Ausgezeichnet” antwoordde ik kort maar overtuigend , en ik kon mijn terugreis aanvatten.

2 uur later kwam ik nog steeds moe, maar toch ontspannen en voldaan thuis.
Even op het forum, maar deze bijdrage kon ik toen niet meer uit mijn pen halen.
Mijn energie was totaal op ....
Wel contateerde ik toen dat over deze ANGELA – ANGIE – EVE (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11950&highlight=angie) reeds een draadje bestond.
Daar ging mijn extra jurypunt....

Een Iphone en de bloginformatie zijn dus niet sluitend en zaligmakend ondervond ik.

Na een te korte nacht van 4 u had ik echter mede door mijn intense ervarigen in de Villa weer voldoende energie voor een volgende werkdag op zondag...

Het is inmiddels 10 maart 00u06, de eerste rit in de ronde is gereden, de eindmeet van de eerste tussensprint is in zicht.
Wie ook wint.. ik heb een tevreden gevoel : ik heb heb gegeven wat ik kon, hier op het forum en ... in de clubs :wink:

Dit verslag werd met graagte gepost als dank en wederdienst voor de vrijkaart die mijdoor toedoen van Janjanjan en Hercules-Thor-Cosmolina-te beurt is gevallen !!!

Picasso 1
10 maart 2009, 00:32
Leuk verhaal Onzo. Op zaterdag waren trouwens Raul7 en ik ook aanwezig. We hebben elkaar aldus gemist.

:wink:

onzo
10 maart 2009, 00:45
dankjewel Picasso!

heb achteraf op Meetingpoint idd vastgesteld dat jullie er ook waren. ik was er echter maar 4 uurtjes, en te druk bezig om "bonuspunten" te verdienen :D of ... zaten jullie(Raul7) naar het spaanse voetbal te kijken, toen ik daar ook nog mijn avondmaal aan het verorberen was??
Leuk verhaal Onzo. Op zaterdag waren trouwens Raul7 en ik ook aanwezig. We hebben elkaar aldus gemist.

:wink:

Picasso 1
10 maart 2009, 01:00
dankjewel Picasso!

heb achteraf op Meetingpoint idd vastgesteld dat jullie er ook waren. ik was er echter maar 4 uurtjes, en te druk bezig om "bonuspunten" te verdienen :D of ... zaten jullie(Raul7) naar het spaanse voetbal te kijken, toen ik daar ook nog mijn avondmaal aan het verorberen was??

Om kwart voor zeven heb ik daar even alleen zitten eten terwijl ik naar het spaanse voetbal keek. Raul en ik hebben een lange tijd staan ouwehoeren aan de bar links van de cocktails/sigaren gedeelte.
Die Angela heb ik inderdaad een paar keer zien langskomen. Ik heb dan echter geen oog meer voor eventuele mannen in haar beurt, dus als je naast haar liep dan heb ik je niet gezien :D.

onzo
10 maart 2009, 01:05
Om kwart voor zeven heb ik daar even alleen zitten eten terwijl ik naar het spaanse voetbal keek. Raul en ik hebben een lange tijd staan ouwehoeren aan de bar links van de cocktails/sigaren gedeelte.
Die Angela heb ik inderdaad een paar keer zien langskomen. Ik heb dan echter geen oog meer voor eventuele mannen in haar beurt, dus als je naast haar liep dan heb ik je niet gezien :D.

neen, ik kwam pas om 20u30 aan, en heb gegeten rond 21 u.
mijn "wandeling" met Angela :happy:was rond middernacht..

Bosco
10 maart 2009, 02:04
Door nare omstandigheden aangekomen in VV. De auto geparkeerd op de bijna lege parkeerterrein. Ik was nog steeds pissed-of van wat er bij GT voorgevallen was.

Nadat ik had aangebeld werd de deur geopend door de theke ( rood Haar, ben haar naam helaas vergeten ) met de meest vriendelijke glimlach, en welkomde ons hartelijk naar binnen. Ze vroeg ons of we al eerder in de VV waren geweest, ik vertelde haar dat het voor mij de tweede keer was en voor mijn maten de eerste keer. Nadat ze de regeltjes had uitgelegd aan mijn maten gingen we naar de kleedruimte. Ook hun waren blij met de rode berenvellen. Ik gaf ze een korte rondleiding die eindigde in de discobar waar hun een bakkie pleur bestelden.

Ik ging even een koude douche nemen omdat ik nog steeds wat verhit was. Daarna voelde ik me weer een stuk beter. Ik voegde mij bij m'n vrienden om ook een bakkie te nemen, en zag gelijk dat mijn Surinaamse vriend al sjans had van Linda. Dacht nog van wat een bofkont, hij heefd meteen de leukste en mooiste, echte vrouw te pakken. Maar ja, dat gun ik hem wel. Mijn vriend vroeg om een uurtje uitstel, na haar sleutelvraag want hij wilde eerst even aclimatiseren. Volgens mij was hij gewoon bang voor zijn hart, haha.

We wilden gaan roken dus liepen we naar de andere bar, daar bestelden we ons eerste biertje en plofte in de banken. Langzaam werd het wat drukker met dames, ze zagen er allemaal wel bijzonder moe uit. Toen ik aan mijn tweede biertje begon en mijn tweede sjaggie kwam Patricia DD naast mij zitten. Ze vond het ongelooflijk intersant hoe ik een sjaggie draaide, en ik vond het ongelooflijk dat zij dat ongelooflijk intersant vind. Ze had een groot zwart T-shirt aan en vertelde geen zin te hebben om te werken, want het was zaterdag een gekkenhuis geweest. Na een tijdje gekletst te hebben vertelde ze dat ze koffie nodig had en veel ook, en ze vertrok naar de discobar.

Mijn Surinaamse vriend werd al een tijdje lastig gevallen door een chubby, die de woorden nee, dank je maar niet wilde begrijpen. Het werd helemaal lachwekkend toen zij bovenop hem ging zitten en ik alleen nog maar twee armpjes en beentjes zag wapperen onder haar.Toen chubby ineens naar de toilet moest kwam Linda eraan met de kamersleutel en zei tegen mijn vriend dat het uurtje aclimatiseren voorbij was. Beetje angstig keek hij mij aan, toen ik zei dat hij beter nu zo snel mogelijk met haar mee moest gaan, want chubby zou ook zo terug komen. Speedy Gozales is er niks bij zo snel dat hij met Linda weg was.

De hele tijd zag ik een jonge dame met een mooi koppie op haar schouders, en ze had de meest intersante pakje aan. Nou pakje.... een paar rode lintjes. Mijn andere vriend was het ook al opgevallen, dus ik moest snel actie ondernemen. Ik sprong op en zei tegen hem "van mij,van mij,van mij, en liep naar haar toe. Ze stelde zich voor als Jennifer en ik liet haar meteen een sleutel halen omdat ik wilde weten hoe in godsnaam die lintjes op hun plaats bleven. Op de kamer ben ik dat gaan onderzoeken en dat was ongeveer ook wel het leukste van heel de sessie met haar.

Toen ik weer naar beneden kwam was het etenstijd en ik zag mijn Surinaamse vriend met een big smile zitten, want die had een topsessie achter de rug en nog overleefd ook. Na het eten wat ons goed gesmaakd had gingen we weer een bakkie doen in de discobar. Linda kwam gezellig meedoen. We kregen aan de bar ons bakkie van Beate en toen gebeurde er iets vreemds. Mijn Suri vriend sloeg per ongeluk zijn bakkie om toen hij met Linda zat te praten. Ik zat met mijn andere maat met onze ruggen naar de bar toe, van het uitzicht en ons bakkie te genieten. Toen onze Suri vriend zijn bakkie omstootte zeiden we alleen sukkel tegen hem. We gingen weer verder met ons gesprek en ongeveer 1 minuutje later schoot ik in de lach door iets grappigs wat hij mij vertelde. Gaat daar toch ineens Beate tekeer tegen mij, dat is helemaal niet grappig, mijn hele bar zit onder de koffie en mijn mandje met suiker en koffiemelk zit er helemaal onder. En ik reageerde verbaasd van HUH waar heb jij het over? Ja, je zit mij uit te lachen zei ze toen. Nadat ik haar uit had gelegd dat ik om wat anders lachte en haar niet uitlachte, antwoorde ze nog steeds kwaad vandat is je geraden ook. Mijn Surivriend zei dat ik beter naar de rokersbar kan gaan en dat hij wel met Beate zou praten en helpen schoonmaken. Mijn andere vriend trok me snel mee, eventjes later voegde onze Surivriend weer bij ons en zei dat hij moest zeggen van Beate van sorry voor de vergissing. En daar kon ik het mee doen.

We bestelden maar een biertje in de rokersbar, ineens kreeg ik een arm om me heen en een zoen op mijn wang. Ik keek haar aan en zei, hey Michelle hoe is het met jouw dan? Verbaasd keek ze mij aan en vroeg hoe ik haar naam wist, nou zei ik, omdat ik een half jaar geleden in oedt met jouw twee uur lang een kamer gedeeld had. oh antwoorde ze, dat zal best kunnen. ik kan me dat niet meer herinneren. Mooi is dat, antwoorde ik, staat je netjes. Maar ik vertelde haar ook dat ik het wel begrijpelijk vond, want zij had inmiddels in die tussenperiode alweer honderden andere namen gehoord, Lachend gaf ze mij gelijk en vroeg of ik het toen lekker had gevonden. Ik zei toen dat ik er niks aan had gevonden. Gierend van het lachen gaf ze mij een klap op mijn arm en zei dat ze daar niks van geloofde. Ze zei ook meteen ik ga nu een sleutel halen voor ons en dan zullen we jouw herinneringen even bijstellen. Niks ervan zei ik, je mag pas een sleutel halen als jij mijn naam kan noemen. Maar die ben ik vergeten zei ze toen.Sorry. Ik zei toen, dan mag je ook geen sleutel halen voor ons. Sorry. Ik stond op en liep fluitend weer richting de discobar. Toen ik omkeek stond Michelle demonstatief met haar handen in haar zij, haar hoofd te schudden.

Aangekomen in de discobar bestelde ik een biertje bij Beate die me nauwelijks aankeek, dus ging ik maar weer snel met met mijn rug tegen de bar aanleunend zitten. Drie Roemeense poppetjes gingen gingen tegenovermij op het bankje zitten, een van hun was toples en ze was terecht trots op haar mooie borsten. Op de bekende Roemeense wijse begon juist zij mijn aandacht te trekken. Toen ik zei dat dat helemaal geen aardig gebaar is, vroeg ze of ik bij haar kwam zitten. Ze sloeg mijn armen toen om haar heen en zei dat ik haar zo moest blijven vasthouden, en dat ze zo in slaap wilde vallen. Ze zei ook tegen mij dat ik niet om een kamersleutel moest vragen want ze was veel te moe voor sex. Ik moest er wel om lachen want zo'n situatie had ook niet verwacht. Na een tijdje zo gelegen te hebben stelde ze toch voor om een sleutel te halen omdat je boven veel lekkerder kan liggen. Ik gaf haar gelijk en liet haar de sleutel halen alleen al omdat ze het leuk bijdehand had gebracht. Op de kamer begon het allemaal wat voorzichtig maar uiteindelijk was het wel top met haar. Zekers voor herhaling vatbaar.

Toen ik weer na een uurtje beneden rond liep kwam ik weer Michelle tegen in het smalle gangetje, ze hield mij tegen, kneep in mijn wang en zei, ik weet je naam, lekker ding. Fout zei ik, en liep door.

Inmiddels was het al 23.00 en de hoogste tijd om terug te reizen, na een paar mensen gedag te hebben gezegd liepen we naar de kleedhokjes. Ineens was daar Michelle ook weer en ze zei dat ze nu echt mijn naam wist ( had ze van Nora gehoord ) Ja jammer zei ik maar je bent te laat, we gaan naar huis. Als je de volgende keer mij ziet en je weet mijn naam nog, mag je de sleutel halen.

Bosco.

The Saint
10 maart 2009, 09:50
Toen ik weer na een uurtje beneden rond liep kwam ik weer Michelle tegen in het smalle gangetje, ze hield mij tegen, kneep in mijn wang en zei, ik weet je naam, lekker ding. Fout zei ik, en liep door.

Inmiddels was het al 23.00 en de hoogste tijd om terug te reizen, na een paar mensen gedag te hebben gezegd liepen we naar de kleedhokjes. Ineens was daar Michelle ook weer en ze zei dat ze nu echt mijn naam wist ( had ze van Nora gehoord ) Ja jammer zei ik maar je bent te laat, we gaan naar huis. Als je de volgende keer mij ziet en je weet mijn naam nog, mag je de sleutel halen.

Bosco.

Als ik je zo bezig hoor over haar, komen mij nare herinneringen over haar in de PHG weer naar boven; het blijft voor mij een jaagster en ik zal er nooit mee op kamer gaan; vindt ze eigenlijk ook niet zo uitzonderlijk mooi.
Maar dat is elk zijn smaak: alex daarentgen rrrrrrrrrrrr en dat geile lekker Pools prettig gestoord dd-ding ook :teuflisch

Stiffmaster
10 maart 2009, 11:55
Door nare omstandigheden aangekomen in VV. De auto geparkeerd op de bijna lege parkeerterrein. Ik was nog steeds pissed-of van wat er bij GT voorgevallen was. ........................................

Bosco.

Wel Bosco, soms zit het mee en soms zit het tegen: Pissed off over GT, dames die te kennen geven dat ze moe zijn en liever niet werken :eek: De huid vol gescholden door een Thekefrau, een sessie die ook niet over hield, een DVP die je ook niet meer herkent :cool:, gezellig zo`n dagje weg mag je blij zijn dat je met vrienden er was, stel je zou er alleen zijn geweest :angryfire:angryfire gelukkig ook iets positiefs te vermelden over Nora

Bosco
10 maart 2009, 13:48
haha, als je het zo achter mekaar zet lijkt het idd een verschrikkelijke dag.
Maar ik heb het gewoon leuk en gezellig gehad in VV hoor, en gelukkig mijn vrienden ook.
En dat akkefietje met Beate, stelde niks voor.

anna
10 maart 2009, 21:36
ach ja beate....

Jansen
14 maart 2009, 23:35
Even een klein verhaaltje om geen nominatie te krijgen.

Gisteren rond 16.00 u de vila aangedaan waar zeer veel Hollanders aanwezig waren.
Maar ook een aantal dames waar ik het mee zou kunnen
Ik werd door Graaf al geattendeerd dat Julie er top uit zag en vlak daarna stond zij met mooie fonkelde ogen bij te begroeten.
Picasso1 en later Big30 hebben de Vila ook bezocht en ook de gatenvullers uit Belgie die niet willen herkend worden als schrijver.
Bovenstaande heren hebben mij Celine aangeboden waar ik me heerlijk mee heb terug getrokken alleen al vanwege het super figuur van deze Spaans?Roemeense.
Ik denk dus dat ze ook Roemeense is en het Spaans op de tv heeft gezien.
Jammer dat er een wachttijd voor de kamers was.
Oja ik stop anders krijg ik dadelijk nog een nominering voor beste recentie die ik niet meer wil vanweg de coruptheid :D

Picasso 1
14 maart 2009, 23:47
Even een klein verhaaltje om geen nominatie te krijgen.

Gisteren rond 16.00 u de vila aangedaan waar zeer veel Hollanders aanwezig waren.
Maar ook een aantal dames waar ik het mee zou kunnen
Ik werd door Graaf al geattendeerd dat Julie er top uit zag en vlak daarna stond zij met mooie fonkelde ogen bij te begroeten.
Picasso1 en later Big30 hebben de Vila ook bezocht en ook de gatenvullers uit Belgie die niet willen herkend worden als schrijver.
Bovenstaande heren hebben mij Celine aangeboden waar ik me heerlijk mee heb terug getrokken alleen al vanwege het super figuur van deze Spaans?Roemeense.
Ik denk dus dat ze ook Roemeense is en het Spaans op de tv heeft gezien.
Jammer dat er een wachttijd voor de kamers was.
Oja ik stop anders krijg ik dadelijk nog een nominering voor beste recentie die ik niet meer wil vanweg de coruptheid :D

Als je even een paspoort van haar aanmaakt krijg je zowieso nominatiepunten ;).

Jansen
14 maart 2009, 23:50
Als je even een paspoort van haar aanmaakt krijg je zowieso nominatiepunten ;).

OKE IK ZAL SPORTIEF ZIJN

Flipper
15 maart 2009, 15:06
Hehehe.. villa begint zijn eigen forum ... wtf..


LOL

:D

Zakkenleger
15 maart 2009, 15:23
Hehehe.. villa begint zijn eigen forum ... wtf..


LOL

:D

Misschien voor de DVPs? :D

Big30
15 maart 2009, 15:49
Hehehe.. villa begint zijn eigen forum ... wtf..


LOL

:D

Waren ze vorig jaar al mee begonnen maar was een tijdje off-line. Hun weblog is overigens altijd vrij up-to-date met nieuwe dames. Maar weer niet met dames die inmiddels al weer vertrokken zijn ;)!

:wink::wink:

joop slim
17 maart 2009, 10:58
Maandag 16 maart 2009

Zo na een weekje wat rustig aan gedan te hebben en alleen wat sms en telefoonverkeer tussen duitsland en nederland was het tijd om richting golden time te gaan.
De start club voor fossiellen en contact gestoorden (een citaat van een medebeer en er zit een kern van waarheid in, al zal deze uitspraak geen bonuspunten of wel totaal geen punten opleveren haha boeiennnnnnn)

Maar goed na tegen 8 uur van huis weg gereden te zijn en via een adres vlakbij venlo wat afgeleverd te hebben was het tijd om richting GT te gaan.
Aan de ene kant voelde ik mij zenuwachtig.....terwijl ik wist dat de verliefdheids dame er toch niet was.

Maar goed met 2 afspraakjes in het vooruitzicht met een goed gevoel 2 x GT voorbij gereden.
Het was nog te vroeg en om niet te boek komen te staan als gefrusteerde beer al wachtyend op de parkeerplaats leek het mij beter om een omgeving te verkennen....
welke omgeving dan mag ik echt wel dieper duitsland in want ken bijan alle straten al in de omgeving omdat ik elke keer presteer om te vroeg bij een club te zijn.

10:50 ik sla af de heidweg op en zie al een bekende auto van een dame staan.
ik parkeer mijn grijze porsche cayene tussen de bomen waar ik meestal moet plaatsen van de parkingdirector, ik snap dat niet onderhand ben ik door het forum gepromoveerd tot ervaren ijsbeer en mag dan nog steeds niet naast de voordeur parkeren ?? of moet je daar pepermuntballen voor betalen?

ik druk op de bel........................... het blijft ijzig stil................van alles schiet er door mijn gedachten............doen ze hier aan gezichtsherkenning ? wordt ik gediscrimineerd vanwege miijn puppy ogen ? heb ik het mondelinge examen van ZL en willem 2 niet goed doorstaan dat ik nog niet weer een club binnen mag ?
plots krijg ik een ingeving.........heel langzaam haal ik een briefje van €50,- uit mijnportomonee zoals lucky luck zijn pistool trekt en zwaai hiermee voor de camera.
De deur vliegt met mach4 open en de theke sleurt mij naar binnen, ik krijg een lamp op mij gericht en de volgende vragen worden mij gesteld:

alles gut ?
Wo wast du die ganzen zeit ?
wie viel geld hast du bei dir ? (er schijnt voor mij een limiet ingesteld te zijn voor mijn eigen bestwil) ik moet 3 ruggen inleveren en met de rest mag ik naar binnen.
Hast du die test durchstanden von willem2 ? pfff het zweet breekt me uit en draai mijn ogen weg om haar niet aan te kijken, tja ik ben tenslotte zonder goedkeuring naar een club gegaan.

Ik krijg mijn bademantel en mijn gps zender, huh ik voel wat plakkerigs in de zak................pfff het zal toch niet waar zijn he !!!! ik voel pepermuntballetjes in de zak en denk wow ik heb de bademantel van thor the viking aan, van een zeer ervaren ijsbeer, volgens mij kan mijn dag nu niet meer kapot !

Voordat ik de kleedruimte in loop gauw even een blik in de bar, de dame zwaaide even en zoals altijd een vrolijke lach.
Snel omkleden, even ontsmetten en desinfecteren, mmm zie je wel dvp's zijn erg wispelturig ! ze zat nu in eens niet meer aan de bar maar op een bank.
Even begroeten en richting de bar voor een cappacino en een VERS broodje (ze waren zelfs nog warm) dat is een voordeel op maandag het brood is vers

Toch zat ik niet echt op mijn gemak, ik werdt bekeken door.....vooruit starende beren, ik wordt liever bekeken door aardige dames....
Snel mijn broodje weg gewerkt en mijn cappacino naar binnen geslurpt, want ik kwam tenslotte voor die dame.
Pff ik heb nog dorst, ik besluit een Hoorn met maagdenbloed te bestellen, maar wat blijkt dat drankje kun je alleen krijgen op vertoon van pepermuntballen.
Wat een pepermunt"ballen"tent is het hier aan het worden haha
Zo op het bankje naast haar neergeploft en even gezellig gepraat, na een poosje besloten om een kamer op te gaan zoeken en deze te gebruiken waarvoor deze diende.
Slapen dus........tja zwaar weekend en waar kun je dan beter relaxen dan in een saunclub toch.....
O shit er moest auch spab gemacht werden....nou vooruit dan maar, tis tegen mijn principes maar goed principes zijn er om van af te wijken.

Na een heerlijke sessie en een douche wederom in de bar beland, dit maal met als vieuw de entree, ideale locatie om alles in de gaten te houden.
Maar toch dit was ook het plekje niet van mijn dromen.
Dus dan maar even een korte wandeling via atrium en kino naar de andere kant van de bar, onderweg monika even eet smakelijk gewenst en gevraagd hoe het ging.
Eenmaal aangekomen aan de andere kant van de bar heb ik mij maar op een bankje genesteld,
ondertussen was het 13:00 en kwam de dame weer aangelopen, en ging even aast mij zitten, ik zei zullen we een triootje doen ? haar ogen begonnen te fonkellen en dat leek haar wel wat.......
Om de spanning een beetje op te bouwen hield ik een klein beetje de boot af waarop zij telkens reageerde, ja willst du ? ja willst du ? zal ik was zu trinken holen und dan sage ich das zu die dame.....haha ja is goed doe maar !

die pretoogjes die deden het haha
De dames gingen zich ieder even opfrissen en hebben wij de wandeling ingezet richting kamer 1, eenmaal aangekomen daar laat ik de dames binnen en wens hun veel plezier waarna ik weer vertrek..........................om even te douchen (het angst zweet was mij alweer uitgebroken)
Na 3 uur douchen kwam ik terug en waren de dames er helemaal klaar voor, ik had wel gezegd ik vindt een trio best maar wil niet na een half uur weer in de bar hangen ! nou dat was een goede deal.
We hebben even gezellig geouwehoerd over vanalles en nog wat, ook de vraag in wat voor auto rij jij ? waarop ik direct antwoord een porsche cayene, (de ene dame wist wel dat ik niet in zo'n auto reed maar zei wijselijk niets haha) ik heb dus verschillende dingen al geleerd in mijn ijsbeer carriere, waaronder nooit zeggen dat je geen geld meer hebt......je wordt te kakken gezet dan. dus een beetje overdrijven moet dan ook maar kunnen, maarja dat houdt bij mij ook niet langer stand dan 2 minuten waardoor ik dan ook snel zeg nee joh grapje ik rij geen porsche cayene,en toen was het tijd voor de heerlijke vrijpartij, helaas was de tijd te kort tussen deze sessie en de vorige waardoor piel nog wel kaput was, maar ach lekker boeiennn het was reuze gezellig en heerlijk.

Na de financiele verplichtingen afgehandeld te hebben wederom richting de bar getogen voor ene laatste drankje, grrrrr de andere dame was er nog steeds niet en ik besloot om 14:30 te vertrekken er stonden nog meer belangrijke verplichtingen op de agenda.
Even afscheid genomen van het lieftallige duo waarna ik me heb omgekleed en mijn grijze bolide heb aangeslingerd voor de reis naar VV

Tegen 14:50 reed ik de parkeerplaats bij de villa op, het was rustig qua auto's, ook weer niet zo verwonderlijk natuurlijk het is maandag.
Ik druk op de bel en gelijk wordt de deur geopend en wordt vriendelijk onthaald waarna ik gelijk de sleutel van kamer 6 krijg..........hooooooooooooo niet zo snel !!!!!
Alle atributen in ontvangst genomen en mij richting de kleedruimte begeven.
De druk werdt steeds hoger.........
Snel omkleden en richting de douche gelopen
Maarja de druk werdt nog hoger en hoger
Ik besloot toch maar om eerst even te gaan schijten dan was ik de druk kwijt.
Ik kom van de wc af een groene paddestoel wolk achtervolgend en staat daar michelle voor mij ze kijkt langs mee heen de wc in alsof ik er nog een dame verstopt heb zitten.
Nou neem van mij aan een dame had het niet overleefd daar !
Even een snelle begroeting en douchen waarna ik even van een cappacino ben gaan genieten in de nieuwbouw bar.
Michelle moest zich nog even opfrissen en kwam daarna richting de nieuwbouw bar, ondertussen kwam alicia al even langs lopen en begroete mij op gepast wijze, een lieve lach en een heerlijke zoen.
Na de koffie genuttigd te hebben richting de rokersbar voor een bak soep waar michelle zin in had.
We lopen richting de eetkamer en zie in mijn ooghoeken heidi al zitten, snel even bord met soep in de eetkamer gedumpt en heidi even heerlijk om de nek gevlogen, ze was in de winning mood op de automaat en waardoor ik mij opofferde als haar favoriete kunde, zij had nu tenslotte de pegels !!! ooo dus je vindt mij alleen leuk vanwege mijn geld zei heidi..... ja tuurlijk heb je nog meer capaciteiten dan ? cherie melde dat het wel eerlijk van mij was dat ik op haar geld viel.
Na wat plagerijtjes heb ik mij weer in de eetkamer vervoegt bij de dame , waarna we kamer 5 hebben opgezocht.
Even heerlijk gekamerd waarbij de tijd voorbij vloog, het was zo 18:00 en de magen begonnen te knorren.
Beneden even wat gegeten en even laten zakken waarna we weer een kamer opzochten, onderhand was het 20:00 en had in mijn gedachten te vertrekken naar huis.

Eenmaal beneden en gedouched en wel in de bar aangekomen liep ik heidi, donkere carmen, cherie en nog een duitse dame tegen het lijf.
Zo spontaan als ik ben bood ik ze een drankje aan, nog even gezellig lol getrapt waarna het idee ontstond om met carmen en heidi allebei naar de kamer te gaan.
Zo gezegd zo gedaan we kwamen onderweg ingo tegen waar ik toch wel even wou melden dat als ik niet na een uur naar beneden kwam ze mij dan moesten komen halen.
Eenmaal boven aangekomen werdt een een erg leuk en gezellig feestje, die duurde tot 23:00 haha pfff en dan nog 2 uur kachellen naar huis he aiii dit wordt een latertje !
Heidi was moe van alle inspanning die ze moest leveren, of was dat carmen nou ??
Mmm gedeelde smart is halve smart lol.
Halverwege het trappen huis besloot heidi plaats te nemen op mijn rug tot aan de kleedruimte, dit standje had ik nog niet eerder mee gemaakt en is ook wel een aanrader.

Maar dat mocht de pret niet drukken !, nog even wat gedronken met de dames beneden waarna het tijd werdt om afscheid te nemen.
Snel omkleden, afrekenen en de bolide aangeslingerd.........

Na een half uur reed ik met een geweldige dag achter de kiezen het land der hebzucht weer in...
Met op de achtergrond "als alle lichten gedoofd zijn"

joop slim
20 maart 2009, 12:09
Donderdag 19 maart 16:00

wow weet je wat we reizen af naar duitsland, onderweg besluiten welke club het gaat worden.................

het reizen ging goed......

Het kiezen van de club ging minder goed......
Na wat adviezen van diverse beren aangehoord te hebben beetje richting de hoek GT/VV gereden.

het was onderhand 17:00/17:30 dat ik besloot eerst langs GT te rijden, even kijken of parkeerplaats vol was en ik me kon inhouden of dat het stuur resoluut richting de parkeerplaats trok, een plekje zou ik niet hoeven zoeken aangezien ik de parkeerplaats heb gekocht van collega beer zakkenleger voor een vriendenprijsje € 1.000,01

Grrrr en nog sta ik in twijfel heb eigenlijk wel zin in GT maar één gedachte hodut mij tegen en dat is een dame die er afgelopen maandag niet was maar vandaag zeker aanwezig zou zijn.
Eigenlijk had ik geen zin in een confrontatie naar een paar maand, ik weet namelijk niet hoe ik zou reageren en ik zou het jammer vinden als ik dingen ga zeggen waar ik later spijt van zou krijgen.
Toch wou ik wel heel graag naar GT, maar ik besluit door te rijden, met het zwakke excuus dat het eten in de villa beter is haha, ja ja ik vindt het eten in GT ook al stukken beter dan die gaarkeuken verhaal van voorheen.

17:30 draai ik de parkeerplaats van VV op, ik parkeer mijn kleine niet opvallende auto op 3 parkeerplekken en wandel met mach3 richting de voordeur.
De deur wordt opengedaan door de blonde thekedame (weet haar naam niet meer)
Alle formaliteiten afgewerkt en mijn rooie bademantel aangetrokken die mooi bij mij past als ik van kleur verschiet, ik ben nu eenmaal schuchter....lol

ondertussen kijk ik uiteraard even de bar in of ik al wat bekende gezichten zie.
Na een douche even de nieuwbouw bar in gelopen en een heerlijke cappacino ontvangen van anna.
Op het bankje zat alicia met nog een andere dame en twee franstalige heren.
Eenmaal de koffie achterover geslagen begon de estafette tocht van bar naar bar.
Al wandellend al het schoon aanschouwt, er liepen toch wel veel dames en relatief weinig heren.
Eenmaal aangekomen in de andere bar maar een cola bacardi besteld om mijzelf moed in te drinken, er waren wel leuke dames maar het was het nettttt niet.

Of kwam het dat ik misschien toch liever naar gt was gegaan ?

Ondertussen was het bijna 18:00 en het eten stond bijna klaar, ik was eral wel aan toe want op een vrij nuchtere maag een cola bacardi (ik weet niet wat tommek (hoe je het ook spelt) had maar kreeg me toch een lel van een glas met een halve fles bacardi en een druppel cola lol).

Gauw aangeschoven in de rij voor het eten, even gezellig samen met alexia gegeten, er kwam nog een dame bijzitten die in het duits begon te kleppen, nou ga dan als nederlander gezellig met een engels praten de alexia en een duits pratende dame converseren, DIT WERKT NIET, tegen de duitse dame engels lullen en tegen de engels pratende dame duits lullen.....

Na het eten maar weer richting de andere bar voor een koffie om daarna de looptocht weer naar de andere kant in te zetten.
Toen ik weer aan de andere kant kwam zag ik de kont van een bekende dame + de rest van het lichaam....grijp haar om het middel en ze kijkt verrast om ....
We nemen even plaats in de eetkamer en praten even bij....na een uurtje besluiten we de kamer op te zoeken, ze wou graag kamer 4 (mit badewanne) maarja die sleutel was nergens te bekennen.
Uiteindelijk werdt het kamer 6, na van allerlij dingen gedaan te hebben wat geen betrekking heeft op sexuele handelingen werdt het tijd voor wat klaverjassen.

Al met al waren het 2 gezellig uurtjes op de kamer en gingen we met een voldaan gevoel naar beneden.

Het was onderhand 21:30 en had in gedachten om nog even wat te drinken om daarna de aftocht te blazen.
In de bar zag ik carmen weer staan en vroeg of ze nog wat wou drinken, op de automaat zat een dame te spelen die zich in eens omdraaide....hey verrek heidi, na een heerlijke knuffel haar ook maar een drnakje aangeboden.
Ondertussen sta ik aan de bar drank te regellen en zag alicia zitten, oeps, ook maar even vragen als ze wat wil drinken.
joop joop joop je brengt de dames nog aan de drank.....ach als maar gezellig is haha en ze niet dronken worden ;)

Na tegen de theke gezegd te hebben dat ze zelf het licht maar uit moet doen want ik ga naar huis.

Tegen 21:45 sloot ik met een goed gevoel het hek achter mij van de villa..........

Pfff ik heb gelachen, lol gehad, sex gehad en de portomonee weer leeg wat wil een mens nog meer haha.
Na een half uurtje reed ik het land der hebzucht weer binnen met op de achtergrond "stop de tijd" (http://www.youtube.com/watch?v=iMzYHOXTgGw)

Groet, Joop Slim............die steeds steviger op zijn slippers door saunaland banjert....

RAUL7
22 maart 2009, 10:58
En al die drukte voor iemand die maar een paar dagen in de Villa gaat werken :eek: :rolleyes:, en dat terwijl er in de Villa veel mooiere meisjes rondlopen, denk maar eens aan Fiona, Leyla, Noëlle, Julie...

Zakkenleger
22 maart 2009, 12:01
Na lange afwezigheid weer eens in de villa beland. Lekker in de zon gezeten 's middags, en 's avonds binnen weer aardig wat meters afgelegd.

Kennis gemaakt met Pling, Clubsport en Oasis, aangenaam heren! en weer oude (afgetakelde :thefinger) ijsbeervrienden en -vijanden gesproken als Extince, Sonny, Picasso1 en RPLover.

Al met al een rare dag. Ontevreden dames (want te weinig beertjes) en niksdoende beertjes. Zelf zat ik denk ik vooral met Thailand in mijn hoofd want ik kon mijn draai niet vinden.

Wel nog wat geflirt met Mia maar toch niet met haar naar de kamer, en gelukkig heeft Ashanti (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=114347&postcount=20) me gered van totale ontreddering, dank je wel! Verder nog wat gesocialized met Poolse Lily, Roemeense Angelie en ander reeds bekende dames als Roemeense Sonja.

Verder nog gezien: Luana, Lianna, Andre, Michelle, Alicia (Roemeens), Agnes (Pools), Leyla (Iraans) en een redelijk lange dame met veel tattoo vlindertjes op de rug (wie is dat?). Volgens de Thekenfrau waren er 41 dames, maar de meesten van hen waren niet mijn type.

Oasis
22 maart 2009, 17:05
Sympathique samedi à la villa en définitive, grâce entre autre à la présence de nos amis Abdel, Rammstein, Pascal69 mais aussi de cet exceptionnel Don Juan qu'est Picasso1 ainsi que d'une oursonne à la personnalité forte, originale, perspicace et appréciable : Manon toujours précieuse de conseils. Tous deux du forum frère néerlandais accompagnés d'autres membres tout aussi affables.

A déplorer l'absence d'Amy qui, aux dires de la sympathique Thekefrau était bien prévue sur la liste d'appel du jour, mais qui a disparu de la circulation à la dernière minute sans donner de nouvelles !:eek:

Bonne ambiance, bon cadre et bonne bouffe...

Côté session, fidèle à ma tradition en matière de sexualité, après avoir attendu l'heure du crime au crépuscule bien entamé, ma probité morale assoupie par la nuit, je suis "monté" pour 1h avec avec une Patricia très jeune (18 ans) qui m'avouera "in private" être la patricia (http://blog.villavertigo.de/?p=555) aux augustes attributs mammaires du blog de la villa, bien qu'elle eut démenti auparavant en public. Effectivement, les photos ne parlent absolument pas et on a l'impression d'une autre personne tellement le visage est méconnaissable. Là-dessus je pense que mes camarades du jour pourront je crois être en mesure de confirmer que cette fille est bcp,..bcp,..bcp plus jolie en vrai. :rolleyes:

Les deux saligauds se sont même vu offrir de palper ses deux melons ( un de chaque ) pour en attester de l'authenticité 100% bio, ce dont rassurez-vous ils ne se sont pas privé. :)

La fille est très (trop?) joueuse et il peut être assez facile de perdre ses repères quant à la traduction du comportement de Patricia lorsqu'elle joue ses délires; on ne s'aperçoit de son jeu qu'en la poussant dans ses retranchements en se prêtant au rôle. Un ourson qui la prendrait au sérieux risque de ne pas apprécier sa session et fuir en prenant ses jambes à ses couilles ( run away). Fille mignonne à très grosse poitrine au corps quelconque et très excentrique.

Lorsque vous vous rendez dans un club où vous rencontrez Abdel, jouez toujours la fine bouche aux goûts physiques irréprochables car dans ce cas, il prend un malin plaisir à vous défier en vous offrant une fille qu'il choisira pour vous, fille qu'il estimera bien sûr être laide. :rolleyes:

Je n'ai alors pu m'empêcher de donner une petite leçon de bon goût à nos amis du jour qui tels des Shadocks (http://www.dailymotion.com/video/x10n26_le-moteur-perpetuel-par-les-shadoks_shortfilms) en train de pomper, pinaillaient invariablement toute la journée puis toute la soirée à se chercher en vain des points communs sur l'idée que chacun avait de la plastique féminine parfaite.

Alors que d'un pas décidé je rentrais aux vestiaires pour de bon -tout du moins le pensé-je- voici qu'une silhouette m'intercepte matérialisée par une certaine Antonnella (à vérifier) qui insiste pour me faire goûter sa langue sirupeuse d'une douceur experte. :eek:
Tel un rat prit dans son piège l'emmental au museau, j'étais fait !
Une grosse poitrine, encore :o ; une peau douce, des yeux bleus de rêve, une langue experte le tout mâtiné d'une salacité crevarde exaltante.
Stop pour ce qui est des bons points car on est loin du physique parfait de nos exigeants amis.
La session elle était bonne, je labellise donc et appose mon sceau GFE à cette allemande motivée.

Le fait est que l'on m'attendait là haut, j'ai donc du écourter au maximum pour finir en pogne avec libation de foutre sur un fond de "Ja Schatz, gib mir dem warmen Saft !" sur quoi je m'empressais vite d'arroser copieusement le corps doux mais grassouillet de ma "Sau" (Truie) comme elle se qualifiait d'elle-même...:rolleyes:

Vite, je file à la douche, je n'entends plus la musique, presque toutes les lumières sont éteintes, je me rhabille et salue la Thekefrau qui en fait de même en me gratifiant de trois grosses bises prononcées qui...mon Dieu...me filent une érection du tonnerre que je n'aurais jamais suspecté après pareille journée ! Erection heureusement aussitôt corrigée par l'amertume et la tristesse de devoir une fois encore quitter cet antre magique ainsi que mon ami Picasso qui m'accompagnait vers le parking à cet instant.

rplover
22 maart 2009, 17:09
Dat ze Frans leren, ze zeggen ook dat ik Duits moet leren :teuflisch
Mooi verhaal trouwens.

erpee :wink:

Big30
22 maart 2009, 17:12
Translation in Dutch please...

Je suis sur il y a un Icebear qui va et peut le traduire! Merci Beaucoup pour ton Message.
Picasso1 est ton ami :D:thefinger?

Big30

Jetliner
22 maart 2009, 20:04
Dankzij juryvoorzitter Just John en een leger kiesmannen kon ik eindelijk eens de sfeer gaan opsnuiven van die Villa Zonnevreugd, veelbesproken pleisterplaats van YBF.

Je verwacht je aan een herenhuis op een domein in grandeur, aan het eind van een dreef vol plantanen. De uitspanning is net iets minder liederlijk neergepoot op een kruispunt van gewestwegen in een onverkaveld areaal. Hier komt dus het establishment van ons forum zich wekelijks verpozen, op z’n Deadwoods gezegd in food, booze en pussy.
Amper de keien van Villa Park opgedraaid reed ik pardoes de brede glimlach van Local Hero tegemoet, met wie ik vandaag had afgesproken.

In het interludium tussen de eigenlijke villa en de nieuwbouw zijn het onthaal en de kleedruimte. De clubkleuren, mauve van het logo en overwegend rood wisten mij alvast te behagen. De badjas die ik van Theke Sandra kreeg uitgereikt had dezelfde kleur als mijn trui die ik droeg bij het naar hier komen.

Na ons ontbijt met rolls en knäckebröd werd Local Hero lokale gids, toen hij mij een rondleiding voorstelde langs de faciliteiten van de Zonnevreugd. Zo zag ik het prieel waar de beau monde der ijsberen schranst en vergadert. Rood-wit geblokte ornamenten aan de ramen.

In de oorspronkelijke villa, met z’n aftandse planchévloer is de rokersbar en het restaurant, zeg maar de ruimte waar het eten geserveerd wordt. (Dat die twee voorzieningen zich in hetzelfde compartiment bevinden bewijst dat onze beminde clubs het niet met alle regelgeving van gezondheidsinspectie zo nauw nemen. Maar eenmaal aan het graven in wetten van exploitatie zouden er wel grovere aanfluitingen naar boven komen borrelen. Soit.) Je kan hier cocktails krijgen in allerlei blend. In een vakantiesfeer laat ik mij graag vollopen met huwelijken tussen likeuren en sappen, maar bij Duits clubbezoek zet de borg ficken & fahren een dubbele blok op de consumptie van ook maar één druppel alcohol.
In de aangebouwde flank vinden we onder de veranda de wellness, met sauna, douches, niet-rokersbar, massage plus kapsalon. Piekgaaf allemaal. Over mijn dunk van de inrichting hier straks meer.

Tijdens de wandeling liepen we Raul7 (met permissie: de Johan Museeuw onder ijsberen) tegen het lijf. Bij de koffie hekelde Raul het transferbeleid bij de Koninklijke. Waarover spreken mannen ondereen? Werk, vrouwen, voetbal, collega-beren èn een nieuw meisje! De nieuwsgierigheid van onze YBF-delegatie werd namelijk getrokken door een de avond voordien geposte recensie over newbee Amy/Aimee (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=113617&postcount=6).
Met haar waagde ik de sprong naar de uil, tussen de nokbalken van de Villa. Voortgaande op mijn contact met haar en wat andere gegadigden later over haar schreven kunnen we haar niet anders dan een uitdaging noemen, die een aparte aanpak vereist. Deze prachtmeid komt uit het duurdere escort-circuit. Ze kàn een aanwinst zijn, mits je haar code weet te kraken, met een moordgriet als beloning. Haar looks misstonden zeker niet in het plaatje van de club.

Want zoals de zaak zich sjiek voordoet, zo zien ook alle bewoonsters er bekoorlijk uit.
Van een leegloop van toppers, waarover op het forum geklaagd wordt kan ik niet meespreken. Ik was hier voor het eerst en kon enkel maar het fraai ogende aanbod aanschouwen. Er liepen talrijke optik ficks rond. Veelal Berberse types. Ook een Afrodame, met pleister op de bovenarm. Liefhebbers van blond en noordelijk blank moeten hier wat langer zoeken.
Je hoeft beslist geen vliegenmepper bij de hand te houden om de dames van je af te slaan. Er wordt nauwelijks gejaagd. Wel inspirerende blikken uitgewisseld. Je mag bij de dames ook vluchtig info winnen zonder verdere aanzet.
Mijn oog was enkele keren over een kleine Perzische met een pront balkon gegleden. Herkomst: Iran en aanrader volgens klanten.
Pertinent herkend van de foto’s op de Villablog: Carmen, in zwarte gothic jurk.
Ook een beeldschoon naaktmodel waargenomen, dat bij vlagen in de rokersbar verdwaald kwam poseren. Een handdoek om haar schouders gedrapeerd verhulde haar prachtige bessen. Hier en daar wat namen rondgevraagd en alweer vergeten. Er waren geen Nouncies, Nilo’s, Graziella’s, Ashanti’s, Mia’s, Skies, Yvonnen en Manonneponnen bij.

Rond zes uur werd het diner geserveerd. Het sein waarop een lange ketting van dame-beer-dame-beer zich voor het buffet schakelt. Plagend gewriemel met de hongerige dame achter je in de rij. Het strekt tot aanbeveling om in die polonaise aan te schuiven. Want op is op. Na achten vind je nog enkel de berg choucroute en één enkel overgebleven olijf op een schotel. Naast de salades als voor- en bijgerecht waren er vandaag spiesjes van gamba’s en aardappelgratin als warme hoofdschotel.
Amy kwam even onder de stolp snuffelen. What is this? Powteejtowz in the oven, sweetz. Da’s wat anders dan vla met vette vis en chips in ’t zuur.
Later op de avond werd er nog een snack opgedist: shoarmabrood (iets te lang in de magnetron verdroogd) met brokkelige vleesvulling, zelf bij te voegen. Ik zag Raul zo’n pannenkoek dichtplooien en naar binnen wurmen. Hij vond vandaag z’n draai niet.

Local is hier altijd in zijn wol, de troetelbeer. In de krappe canapé aan de haard was er tussen ons in wat gestoei en getrek aan Annie, een klein schattig Bulgaartje dat fysiek communiceert. Local had daarna wat aan de hand met een goed aangeklede Poolse. Na mijn uitspattingen van drie dagen eerder in het Hof zou ik mijn Villabezoek beperken tot de ene sessie met Amy en voorts observerende indrukken.

Ik was opgetogen over het onthaal en de charmante dienster. Bij Sandra, de slanke blondine die mij door het traliehek binnen had gelaten, hing er meteen wederzijdse sympathie in de lucht. Jammer dat haar shift er later de middag opzat. Er had een band kunnen groeien.
In de rokersbar stond er een hinde in lederen rokje en een strak truitje, met opdruk van een sneaker. De blikken die we uitwisselden waren uitgesproken. Bedienend personeel is niet beschikbaar voor verdere dienstverlening, maar dit meisje deed het adrenalinepijl in mijn controlekamer omhoog gaan.
Ook al zijn wij beren gewend dat de fijnkost als gebraden kippen in de mond komt gevlogen, wij mogen het schaamteloze sjansen nooit verleren! De politieagente die je staat te bekeuren, de loketbeamte die je achter glas droog onderricht over rompslomp, zèlfs de barmeid in een bordeel: zijn ze aantrekkelijk, zet het flirtkanaal maar open! Negen keer ga je op je snufferd en één keer heb je wel ‘ns prijs. Ik probeerde drie talen op haar uit. Ik begreep dat ze Roemeense is. Nog maar pas aan de slag in de Villa. Oui, ze had een beetje Frans gestudeerd, maar sprak geen westerse taal voldoende vlot om een contact te doen losbranden. Geen (telefoon)nummertje gedaan met deze vossige juffer. Andere keer meer chance.

Ondanks de verwittiging dat de Villa op zondagen maar een ingeslapen hoek is, vond ik er best genoeg geroezemoes! Ik weet niet wat beren van saunaclubs verwachten, een dance festival waar je crowd surfend over de koppen kan dokkeren, misschien? Daar zijn evenementen voor. Plaatsen bezoeken waar zich meer dan vier mensen bij mekaar ophouden zijn voor mij al inspannend.
Ik heb het deze zondag naar mijn zin gehad. Er was voldoende ambiance en gezelschap. Het is hier comfortabel, netjes, gezellig...
En daarom is de Villa geen echt bordeel. Eerder een boudoir. Voor mij tè Salonfähig. Een bordeel moet vooral een hoerenkot blijven. Eigenlijk heb ik nooit gewandeld om mij te ontspannen of om te socializen, laat staan om een welbestede dag te beleven.

Het oog moet gestreeld worden, zo lijkt het devies hier. Het design van het aangebouwde gedeelte is me toch wat stuntelig gekozen. De jacuzzi’s staan, zoals ik eerder las als vierkante, lege bakken geïnstalleerd. Tegen betaling laten ze die bak vollopen, mits je een dame uitnodigt voor een badservice. Mij lijkt het ongerieflijk om plomp in het midden in de wellness te gaan baden.
Een Pornokino zijn ze vergeten in te bedden. Wat gewonnen ruimte is voor de parlour met massage, waar je dan weer tijd verspeelt in de wachtlijst op je behandeling.
Gelukkig was het kapsalon gesloten, want Jet is verzot op kapsters en houdt van haar. Met coiffeuzes in de buurt boeit niets anders hem nog.

Je gaat hier onwillekeurig toch het decor recenseren.
Luxueus bedoeld, die wellness, maar te hoekig ingericht. De rode verlichting is te hard en strak ingepast. Hey, rode lampen! Die je er flets aan doen denken: dit is verdorie een sekshuis! Je zou het haast uit het oog verliezen. Ik miste in dit abstracte licht de weeë gloed van caberdouche. Ik raakte hier de voeling kwijt van wat ik in de grond ben: een hoerenloper, clandestien in de schemering van zachte-bermcriminaliteit.
Mijn vettigste momenten beleefde ik op modale appartementen, in protserig ingerichte achterkamers, waar je moest wachten tot de dames zich beurtelings kwamen voorstellen, terwijl je de crepie aan de muren stond te inspecteren, waar je misschien een cola gepresenteerd kreeg, je je Piel moest wassen aan het kraantje naast de droogtrommel, met pagina’s uit blootbladen in de binnenkant geplakt van de toiletdeur op de gang, die naar Glorix rook.

De saunaclubs hebben mijn obscure bijleven zeker een duw in de hoogte gegeven, maar ik zou eigenlijk liever niet weten dat sekshuizen zo mainstream worden dat ze maatschappelijk volledig aanvaard zouden lijken. Een bordeel is in eerste plaats een hoerenkot! Dus niet direct een openbare ruimte, of een soort cultureel ontmoetingscentrum.
VV is de Sheraton Four Points van de saunaclubs, met haar profilering van Spa For Men. Het maakt bordeelbezoek laagdrempelig. Dat is mij te gelikt en zelfs wat vals. Vanuit mijn optiek is dit de meest foute tent van allen. Ik blijf graag in de marge. Prostitutie zou geen weelde mogen uitschijnen. Er zijn andere plaatsen die mij dichter bij de wortels van mijn subcultuur houden.

The Joker
23 maart 2009, 00:04
Nu ze ook al op het grote bord in de Villa melden dat je je in moet schrijven op hun newsletter zou ik toch echt graag weten waar je dat kunt doen.
Zowel op hun site als hun blog kan ik geen enkele mogelijkheid vinden om je te registreren.
Iemand hier die de directe url kan geven hoe je dat moet doen?

Poppalarge
23 maart 2009, 01:08
Krijg je bij VV ook korting op je entree als je op de dag van het bezoek ook jarig bent?

Ik kan me van Fungarden herinneren dat je in de maand van je verjaardag of op je verjaardag zelf, na het vertoon van je legitimatie, eenmalig gratis naar binnen mocht. Maar dat was dan wel weer in 2008 zo, of het nu nog zo is weet ik niet omdat ik er sindsdien niet meer geweest ben.

Local Hero
23 maart 2009, 01:10
Nu ze ook al op het grote bord in de Villa melden dat je je in moet schrijven op hun newsletter zou ik toch echt graag weten waar je dat kunt doen.
Zowel op hun site als hun blog kan ik geen enkele mogelijkheid vinden om je te registreren.
Iemand hier die de directe url kan geven hoe je dat moet doen?

Ik heb hier vandaag nog navraag rond gedaan bij theke Monni: gewoon mijn mail-adres doorgegeven.

Jansen
23 maart 2009, 13:14
En al die drukte voor iemand die maar een paar dagen in de Villa gaat werken :eek: :rolleyes:, en dat terwijl er in de Villa veel mooiere meisjes rondlopen, denk maar eens aan Fiona, Leyla, Noëlle, Julie...


Oh wat mooi geschreven Fiona,Leyla,Noelle,Julie ik zou het niet beter kunnen beschrijven :fuck: en Sonja toch nog even.

Jorah Mormont
23 maart 2009, 14:56
Oh wat mooi geschreven Fiona,Leyla,Noelle,Julie ik zou het niet beter kunnen beschrijven :fuck: en Sonja toch nog even.

En vergeet niet de nieuwe aanwinst sinds een paar dagen:

Poolse Agnes!!!!! Een beauty! Draadje komt nog

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Sonny:wink:

CLUBSPORT
23 maart 2009, 19:06
na een kort gt bezoekje in de middag afgelopen zaterdag besloten om weer eens het advies van extince op te volgen en een keer naar vv af te reizen .
heb geen tom tom dus het was een beetje zoeken maar uiteindelijk stond ik
rond een uur of 7 voor de poort van de villa.
De ontvangst door de theke was hartelijker dan ik van gt gewend was (ze sprak zelfs nederlands, toch leuk ).
na de nodige standaard uitleg omgekleed en wie kom ik daar als eerst tegen ? ja hoor extince , heeey jij hier das toevallig riep ik .
we kletsten kort wat bij , het was wat rustig vertelde hij ,ik moest nog douchen en we troffen mekaar later aan de bar opnieuw.
niet lang daarna kennis gemaakt met zakkenleger ,bling ,sonny en rplover
leuk om deze ervaren beren ook eens in het echie te zien .
tja dan de club zelf : de sfeer is anders , rustiger het feit dat ik hier voor het eerst was maakte me ietswat nerveus ik kon mijn draai niet echt vinden en dat maakte me wat rusteloos ,(is dit herkenbaar bij de beren?) we liepen nogal wat keren van de ene naar de andere bar af en toe wat lullen tussendoor .
maakte enkele keren een kort praatje met een paar dames maar was telkens niet echt mijn type en de dames die ik wel op het oog had die waren telkens bezet leek het .
het verschil met gt is denk ik dat je daar wat makkelijker in de massa opgaat omdat het drukker is , hier in de villa verloopt het contact maken met de dames wat stroever (als nieuweling ) de ervaren beren hadden daar geen last van en iedereen leek elkaar te kennen tenminste die indruk krijg je dan .
uiteindelijk met 1 dame de kamer opgegaan haar naam is me ontschoten
lang zwart stijl haar mooie meid sessie was aardig maar niet meer dan dat .
ik denk dat wil je deze club op waarde schatten je vaker geweest moet zijn en meer dames leren kennen de sfeer lijkt gemoedelijker minder massaal als gt en dat heeft wel zijn charme , ook de leiding is vriendelijk en behulpzaam .
ik moest echter behoorlijk wennen aan deze club en dit eerste bezoek viel me toch wat tegen wie weet een volgende keer beter .

Poppalarge
24 maart 2009, 09:47
Nu ze ook al op het grote bord in de Villa melden dat je je in moet schrijven op hun newsletter zou ik toch echt graag weten waar je dat kunt doen.
Zowel op hun site als hun blog kan ik geen enkele mogelijkheid vinden om je te registreren.
Iemand hier die de directe url kan geven hoe je dat moet doen?

De directe url om je in te schrijven voor de nieuwsbrief : klik (http://blog.villavertigo.de/wp-login.php?action=register)

The Joker
24 maart 2009, 12:27
Via die URL registreer je jezelf voor de blog, heb ik trouwens al 1 week terug gedaan.
Afgezien van een WW geen mail meer gezien, maar we blijven vol goede hoop...

Poppalarge
24 maart 2009, 16:49
In mijn emailcorrespondentie met het VV-team, kreeg ik bovenstaande link als manier toegezonden om je aan te melden voor de nieuwsbrief.

Manni1A
24 maart 2009, 21:50
En vergeet niet de nieuwe aanwinst sinds een paar dagen:

Poolse Agnes!!!!! Een beauty! Draadje komt nog

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Sonny:wink:

Agnes ist leider am Montag wieder für eine Woche abgereist (bevor ich sie buchen konnte) :green_smi

Sie kommt aber in einer Woche wieder und will noch drei Freundinnen mitbringen :freu:

Zakkenleger
28 maart 2009, 11:59
Weer eens naar VV getrokken. Overdag rustig qua vrouwen, maar na vijven kwam er aardig wat talent bij. Ook qua beren was het druk, maar niet te.

Veel dames gesproken waaronder Angie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=115235&postcount=1) en Cherie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=115238&postcount=1).

Verder gezien: Luana, Lianne, Alicia, Sonya, Andrea, Angelie, Ouana (Roemeens), Heidi, Laura (Italiaans), Mia, Nastia, Judith, Bettina, Lily (Pools), Isabel (Duits), Katharina (Hongaars), Erica (Tsjechie) en al met al waren er denk ik wel 40 vrouwen.

Onder de gezellige beren Joop Slim, Jansen, Stijveke (aangenaam!), Bredero en nog een paar waarvan ik de forumnaam (if any) niet weet. Onder de ongezellige beren: Extince :hah:.

En een heerlijke sessie met toppertje Denise (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=115228#post115228)! Twee uur feest op de kamer. :freu:

Stijveke
28 maart 2009, 14:34
Zakkenlegger schreef:


En een heerlijke sessie met toppertje Denise! Twee uur feest op de kamer.

Dit is het voordeel als je niet zover van VV woont:o, dit in tegenstelling tot wij, arme Belgen:cool:. Maar hoedanook als ze de volgende keer dat ik in VV ben, zij er ook is,... dan gaat ze zeker en vast voor de bijl.:D

marioamsterdam
30 maart 2009, 19:23
Vandaag was ik tussen 12.00 en 14.30 de enige beer in VV !!! (afgezien van 2 beren die de avond ervoor er al waren). Het was uitgestorven....ik vroeg me al af of ik de enige was die niet meegekregen had dat WW3 begonnen was. Heb ik nog nooit meegemaakt, ook niet op een maandag. Toch de crisis? De meiden waren allemaal hardstikke chagerijnig. Veel slapende meiden....niet goed voor de sfeer.

Gustomass
30 maart 2009, 22:35
Via inslide information.vv zojuist nieuws binnengekregen.
Het roer gaat om in de Villa!
Morgen is de mobiele overkapping voor het mooie Villa Vertigo zwembad klaar voor installatie. Met nog één dag beschikbaar voor het op de juiste plaats brengen kan er overmorgen al heerlijk gezwommen worden.

Zo'n mooi zonnig weer en zo'n mooi zwembad onder handbereik zullen ze wel gedacht hebben... Eindelijk is het zonnetje daar en is het buitenzwembad te koud om in te zwemmen. Oplossing is van de winter al door enkele ijsberen aangedragen maar er werd niks mee gedaan...dacht ook deze ijsbeer...

Is hiermee vanaf overmorgen het Acapoeliën in Acapulco voorbij en hoeven wij ijsberen die toch graag een baantje trekken niet meer helemaal naar dat binnenzwembad in Velbert?
( Poeliën is oud brabbants voor lekker badderen in een zwembadje)

Gustomass moet er nog een nachtje over slapen.
Alleen als Tessy óók mee naar de Villla verhuist wil deze ijsbeer in overweging nemen zijn baantjes in de komende maanden in Grefrath in Villa Vertigo gaan trekken.....om zich daarna door Tessy weer op temperatuur te laten brengen..

Trekken jullie het nog??

Gustomass weer helemaal in zijn sas....

Jansen
30 maart 2009, 22:56
Via inslide information.vv zojuist nieuws binnengekregen.



Gustomass moet er nog een nachtje over slapen.
Alleen als Tessy óók mee naar de Villla verhuist wil deze ijsbeer in overweging nemen zijn baantjes in de komende maanden in Grefrath in Villa Vertigo gaan trekken.....om zich daarna door Tessy weer op temperatuur te laten brengen..

Trekken jullie het nog??

Gustomass weer helemaal in zijn sas....

Welke Tessie is dit Gus? uit Tjechie :o

En trekken doe ik niet anders zonde van al die zaad vragende mondjes.

zeppos58
31 maart 2009, 15:10
Hij heeft het over de zwarte parel uit Kameroen natuurlijk:teuflisch