Volledige versie bekijken : Simone (brunette) (YY)
Hollandmale
18 maart 2006, 12:47
Naam : Simone
Haarkleur/-lengte : Donker/halflang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : Normaal/BC
Nationaliteit/Taal : NL
Leeftijd : 35
Tatoeages/Piercings : Dacht van niet
Service : Zeer goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT
Voordelen : Supergeile, nymfomane meid
Nadelen : Onregelmatig aanwezig
Tijdsduur : 40 minuten
Prijs : 75,-
Extra’s bij het bezoek : Squirting, Deepthroat, FT
Bijzonderheden : Weer terug, tijdje afwezig geweest
Na het eten met eerder genoemde NL-brunette meegeweest; Simone. Eveneens 'n uitstekende blowjob, ook weer met FT :p! Het aantal NL-dames met 'n full-service-programma is duidelijk stijgende. Ken er inmiddels 5 :smkiss:, waarmee Ritz zich positief onderscheidt van andere saunaclubs :kuss:. HM dacht na Sefira klaar te zijn, maar Simone had zulke overtuigende argumenten dat 'n 2e kamergang onvermijdelijk was ;). HM weet dat clubdames zelden echt klaarkomen. Zoniet Simone; heb niet vaak 'n dame zo kleddernat zien klaarkomen, brrr :eek: ! Mag gerust worden omschreven als supergeil en nymfomaan, eveneens zelden meegemaakt :luvlove:. Uitstekende blowjob; heel lang, nat en superdiep met veel geile blikken. Simone wilde alles in haar mondje hebben; ze kon het krijgen van HM :blow2:. Zeer groot herhalingsgevaar :p !
Hollandmale
2 april 2006, 12:26
Valt er aan bovenstaande topsessie met Simone nog iets toe te voegen ? Toch wel; HM concludeerde immers niet voor niets dat het herhalingsgevaar met Simone zeer groot was :p. Ze is 'n goed geconserveerde dertiger, natuurgeil met zelfs nymfomane trekjes. Zo tref je ze maar zelden in clubs, en al helemaal geen NL-dames. Simone doet denken aan 'n enkele topper in 'n parenclub, die echt plezier heeft in het behagen van mannen. Maar dan wel met de topservice van de beste FKK-dames, en meer dan dat :eek:.
HM was gisteren in 'n Kino-mood, dus daar ook met Simone naar toe gegaan. Een half uurtje wederzijds likken, zuigen en vingeren (!), met tussendoor veel en lang tongzoenen. Vanwege de duisternis toch maar 'n kamer opgezocht; Simone is het aanzien immers waard :smkiss:. Op de kamer vervolgd met 'n flinke befpartij; zelden 'n dame getroffen die daar zo van geniet als Simone. Omdat HM geen gynaecoloog is, gaat-ie daar verder maar niet teveel op in, maar supergeil was het zeker :p.
Daarna de rollen omgedraaid, met HM ruggelings tegen de kussens en Simone tussenbeens liggend. Drie kwartier genoten van 'n wereldse pijppartij, behorend tot het allerbeste wat HM in het FKK-circuit heeft beleefd. Heb ooit van 'n medebeer wat deepthroat-filmpjes opgestuurd gekregen: http://www.ideepthroat.com/index2.htm . Om zoiets zelf met 'n dame te ervaren, tja, supergeil ! Bij vlagen regelrechte gagging, meer nog dan deepthroat, brrr :smile2: ! Zoiets kunnen en willen maar heel weinig dames, maar Simone schept er 'n groot genot in :green_smi.
HM dacht alles al beleefd te hebben, maar Simone bewaarde het beste voor het laatst. Had nog nooit 'n echte deepthroat-FT beleefd, maar weet sinds gisteravond wat dat is. Het gevoel om bij het eindschot diep opgeslokt te zijn door 'n warm mondje is alleen te vergelijken met diep klaarkomen in 'n nat poesje. Was echt bang dat Simone zich zou verslikken, maar ze had het overduidelijk al 'ns vaker gedaan. Toch nog goed afgelopen dus :p. Totale sessie ruim anderhalf uur, de 175,- meer dan waard :luvlove:.
Zoals gezegd is Simone onregelmatig aanwezig; zelfs Ritz weet soms niet wanneer ze er is. HM heeft er 'n oplossing voor gevonden ;).
Horny_one
2 april 2006, 16:31
Zoals gezegd is Simone onregelmatig aanwezig; zelfs Ritz weet soms niet wanneer ze er is. HM heeft er 'n oplossing voor gevonden ;).
Even raden, via de tamtam wordt de aanwezigheid gemeld? :D
Flurkman
23 mei 2006, 20:59
Simone is niet de eerste meid van 35, die méééér voldoening geeft dan een ogenschijnlijk lekkere jonge brok van 18 of 25......
Hollandmale
4 oktober 2006, 20:18
Simones aanwezigheid is moeilijk voorspelbaar, maar HM ziet haar de laatste weken toch wat vaker in Relax. En als ze er is, is haar beschikbaarheid niet vanzelfsprekend omdat ze vaak erg langdurig wordt geboekt. Bovendien komt ze vaak zonder kennisgeving naar Relax. En weer 'n andere keer zegt ze haar aanwezigheid af :wand:.
Dat gezegd hebbende, zei Simone gisteren dat ze morgen en vrijdag aanwezig zou zijn, wellicht samen met haar vriendin Nana (met dat hoedje ;)). Maar pin HM er niet op vast, als ze er toch niet blijkt te zijn. Overigens gebruikt Simone ook nog 'n andere naam in Relax. Maar als je 'n grote slanke Hollandse van midden-30 met halflang zwart haar ziet, goed gebekt, dan is Simone het :smile2:.
Hollandmale
19 oktober 2006, 09:25
Simone/Moniek is gesignaleerd in Jungle Club Maaseik.
Haar frequentie en dagen zijn vooralsnog onbekend.
Hollandmale
23 januari 2007, 08:38
Haar frequentie en dagen zijn vooralsnog onbekend......maar helaas niet beschikbaar vanwege langdurig ijsberengezelschap. Desondanks mag haar draadje worden verplaatst :smile2:.
fit
26 februari 2007, 07:21
:wink: een zeer lekkerding groetjes
Vorige woensdag was ze er ook.Nooit geweten dat iemand zo nat kon zijn. Maximum een uurtje op kamer geweest, beffen, pzc tot het einde allemaal zeer oké tot de verrassing bij het afrekenen!! vroeg 200€ !! Uiteindelijk 150 gegeven maar eerste en laatste keer dat ik mij laat vangen !
blauwebeer
5 maart 2007, 14:03
Vorige woensdag was ze er ook.Nooit geweten dat iemand zo nat kon zijn. Maximum een uurtje op kamer geweest, beffen, pzc tot het einde allemaal zeer oké tot de verrassing bij het afrekenen!! vroeg 200€ !! Uiteindelijk 150 gegeven maar eerste en laatste keer dat ik mij laat vangen !
Zijn de tarieven in Queenies weeral gewijzigd? :smile2:
:wink:
heeft blijkbaar haar eigen tarieven. collega die ik vergezelde wist dit maar was vergeten te vermelden
blauwebeer
5 maart 2007, 14:49
heeft blijkbaar haar eigen tarieven. collega die ik vergezelde wist dit maar was vergeten te vermelden
Mooie collega ... :moon:
Dacht niet dat ik met haar naar boven ging.Was ook niet de bedoeling maar had geen zin om weer een half uur beneden te wachten tot collega met blonde simone terug was. Ter info Simone brunette is niet 1.70m maar 1.80m en 40jaar.
blauwebeer
5 maart 2007, 15:13
Dacht niet dat ik met haar naar boven ging.Was ook niet de bedoeling maar had geen zin om weer een half uur beneden te wachten tot collega met blonde simone terug was.
Dat heb je natuurlijk met die testosteronbommen die elk moment kunnen exploderen ... :bowlol:
In 't vervolg kan je dan toch maar beter op blonde Nederlandse Simone wachten, ziet er goed uit, toffe babbel, goede service en correcte prijsstelling. ;) Wat wil een beer nog meer?
Hollandmale
5 maart 2007, 15:55
heeft blijkbaar haar eigen tarieven. collega die ik vergezelde wist dit maar was vergeten te vermelden.....in Relax, zoals in het begin van dit draadje beschreven. Omgerekend kostte destijds 1 uur (75,-) met FT (25,-) en Schlucken (doorslikken, 25,-) totaal 125,-. En gezien haar topservice (Deepthroat en Squirting) mag daar best 'n fooi (25,-) bij. Niet iedereen heeft dat ervoor over, maar brunette Simone biedt 'n topervaring en is het absoluut waard, zelfs vergeleken met de toppertjes in Duitsland :eek:.
Als Simone 40 is, ziet ze er verdomd goed uit :luvlove:. Jammer dat ze zo onvoorspelbaar aanwezig is :heul:
mieke
5 maart 2007, 17:17
.....in Relax, zoals in het begin van dit draadje beschreven. Omgerekend kostte destijds 1 uur (75,-) met FT (25,-) en Schlucken (doorslikken, 25,-) totaal 125,-. En gezien haar topservice (Deepthroat en Squirting) mag daar best 'n fooi (25,-) bij. Niet iedereen heeft dat ervoor over, maar brunette Simone biedt 'n topervaring en is het absoluut waard, zelfs vergeleken met de toppertjes in Duitsland :eek:.
Als Simone 40 is, ziet ze er verdomd goed uit :luvlove:. Jammer dat ze zo onvoorspelbaar aanwezig is :heul:
Ik denk dat ik mijn prijsjes ook maar ga aanpassen:wink: :wink:
Mieke
voske
5 maart 2007, 18:23
Klein vraagje ik heb nog steeds problemen met die afkortingen, wat houdt FT in?
voske
Ze heeft zelf gezegd dat ze 40jaar is (trouwens nog eens apart bevestigd een andere keer door een vriendin van haar) Is trouwens voor mij geen negatief punt. Ziet er iets jonger uit en liegt niet over haar leeftijd.
Klein vraagje ik heb nog steeds problemen met die afkortingen, wat houdt FT in?
voske
Voske,
zie bijgaande link, kun je alles nog eens rustig nalezen en wellicht in de toekomst je '' voordeel '' mee doen.....................http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=10264&postcount=3
al vraagt ze 300 voor een uur van MIJ krijgt ze ze als ze.......grapje ik betaal het normale tarief no problema,heb haar vandaag trouwens LEKKER gapakt moest wat voorzichtiger doen,ivm haar pas gezette tatoo maar na half uur waren we die al vergeten,man o man wat kan ze neuken,mijn paal steigert alsik eraan denk, doggie,amazone de hele mik mak en daarna ft (FRANSOISICH total ;pijpen tot het einde) ben ruim 2UUR met haar op een kamer geweest.175euries kwijt. het was super lekker tot snel weer groetje lekker ding (IK MISJE AL)
VOOR MY IS ZE DE BESTE EN LEKKER STE (LEKKER DING)
blauwebeer
5 maart 2007, 21:35
VOOR MY IS ZE DE BESTE EN LEKKER STE (LEKKER DING)
Het is niet iedereen gegeven om een complexe materie op een wel héél eenvoudige manier samen te vatten, daarom voor deze gloednieuwe ijsbeer een welgemeende ...
:aola: :ola2: :aola:
... proficiat.
voor mij is wel een lekkerding en wat julli denken moeten julli zelf weeeeten en ze is geld dik waaaaard
Hollandmale
13 mei 2007, 09:04
De 3e sessie, was met Moniek, een meisje van rond de 40 jaar,
is Nederlandse, Lang zwart stijl haar, heeft ook in Badda Bing, Relax
en Queenies gewerkt.Is dus dezelfde dame :smile2:. Vorige week ook in YY gespot, met vriendin Nana :smkiss:.
De 3e sessie, was met Moniek, een meisje van rond de 40 jaar,
is Nederlandse, Lang zwart stijl haar, heeft ook in Badda Bing, Relax
en Queenies gewerkt.
De sessie was goed, alleen het afrekenen gederfde het plezier behoorlijk
Ik wilde haar betalen, het was nog geen half uur dus dit is normaal 50 euro
Maar het was 75 euro, want zij rekende 75 euro voor een half uur
Toen ik zei dat ik vond dat ze dit wel even op voorhand had mogen zeggen,
werd ze volgens mij een beetje boos.
Heb haar 50 euro gegeven, ze ging weg en heeft me verder nier meer aangekeken.
Met een beetje lullig gevoel naar huis,
Volgende keer denk ik toch weer maar naar GT
Binky
-----------------
Binky007
13 mei 2007, 09:15
Sessies zijn top,
Alleen jammer van die verrassingen die ze achteraf in petto heeft
Ook bij mij was dit het geval.
Hoop dat ze dit voortaan vooraf gaat meedelen,
Heeft het geheel een leukere afloop.
Binky
Sessies zijn inderdaad ten top :luvlove:
Ik vraag het altijd vooraf dus voor mij geen enkel probleem.
Trouwens al vraagt ze nu 400€ dan ga ik nog mee:fuck: :fuck:
Het is een pracht van een vrouw en ze is het echt wel waard .
gr::wink: :wink:
Binky007
13 mei 2007, 17:49
Sessies zijn inderdaad ten top :luvlove:
Ik vraag het altijd vooraf dus voor mij geen enkel probleem.
Trouwens al vraagt ze nu 400€ dan ga ik nog mee:fuck: :fuck:
Het is een pracht van een vrouw en ze is het echt wel waard .
gr::wink: :wink:
Ik weet wat de prijzen zijn in een club,
ik weet waar ik extra voor moet betalen
Ga echt niet aan ieder meisje de prijzen lopen vragen
Ik ga er vanuit dat als dit afwijkt van het gebruikelijke
het meisje zelf de moeite neemt om mij dit te melden.
Zoniet dan heeft ze pech.
En ben met je eens de sessies zijn absoluut top wat seks betreft
Dat het een prachtige vrouw is, ik vindt dat ze er goed uit ziet
en ze heeft wel wat,
maar er lopen ook veel mooiere rond.
En voor 400 euro zou ik gegarandeerd afhaken
maar gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf uitmaken.
Maar een beetje respect voor elkaar en eerlijkheid,
kan ik erg waarderen
Wat ik alleen een beetje als een probleem zie ontstaan
voor een club in het algemeen,
waneer een meisje zelf de prijzen gaat bepalen, als de een meer vraagt
dan de ander waarom zou die ander dan voor minder gaan werken,
Die zal als ze er oren naar krijgt ook haar prijzen verhogen,
Ze leren van elkaar, en waar is het einde.
Een duidelijk voorbeeld hiervan is het volgende
Een meisje had moeite met het 2e half uurtje voor 25, dus 1 uur voor 75 euro
en deed daarom alleen halve uurtjes voor 50 euro,
Is het nog niet opgevallen als je resensies leest van meisjes bij Yin Yang
hoeveel haar al gevolgd zijn.
Ik hoop dat Yin Yang hier meeleest, en maatregelen neemt
voordat het echt uit de hand loopt.
Als een meisje in een club gaat werken, accepteerd ze de regels van de club
kan ze zich hier niet in vinden, vind ik dat ze ergens anders moet gaan werken
en niet haar eigen beleid moet gaan voeren.
Binky
thesickboy
13 mei 2007, 18:21
Wat ik alleen een beetje als een probleem zie ontstaan
voor een club in het algemeen,
waneer een meisje zelf de prijzen gaat bepalen, als de een meer vraagt
dan de ander waarom zou die ander dan voor minder gaan werken,
Die zal als ze er oren naar krijgt ook haar prijzen verhogen,
Ze leren van elkaar, en waar is het einde.
Een duidelijk voorbeeld hiervan is het volgende
Een meisje had moeite met het 2e half uurtje voor 25, dus 1 uur voor 75 euro
en deed daarom alleen halve uurtjes voor 50 euro,
Is het nog niet opgevallen als je resensies leest van meisjes bij Yin Yang
hoeveel haar al gevolgd zijn.
Binky,
Ik kan je bezorgdheid begrijpen wat betreft het prijsbeleid. Geen enkele beer betaalt graag teveel (maar wat is teveel?) en de dames verdienen graag goed. De ene doet dit door vele korte sessies te hebben, andere dames mikken op die ene klik in een lange sessie.
Er is eigenlijk maar één zekerheid wat betreft prijsbeleid, namelijk dat er geen zekerheden zijn. Het is een dubbeltje op zijn kant dat zowat alle kanten op kan gaan. Getuige deze recente ervaring:
Blijkbaar zijn er een aantal dames die onder de gangbare prijzen werken (en het oude tarief van 30EUR-20min aanbieden). Bovendien blijken er ook een aantal dames te zijn die ‘extra diensten’ aanbieden wat ook het nodige kwaad bloed zet. (dit is géén oproep om de gekende discussie te heropenen, slechts een verslag van een gewoon clubbezoekje).
Sickboy, die ook op de kleintjes let....
@moderator: sorry, een beetje of-topic maar dat doe ik normaal gezien gelukkig nooit:D
van bimsbergen
13 mei 2007, 20:38
Gisteren kwam moniek bij mij zitten op de bank , zelf was ik niet zo snel op haar afgestapt maar dat ze hollandse is (of toch belgische ) praat wel makkelijk . Na wat drinken samen toch maar ingegaan op haar verzoek om naar de kamer te gaan ,maar eerst samen douchen en daar begon ze al hevig te tongen en dat doet ze echt lekker ,het is net een natte zeem die ze achter in je giechel stopt .Daarna op de kamer bleek het echt een nymfo ,ze storte zich op mijn pik , en hoewel ik redelijk fors geschapen ben liet ze hem tot de wortel in haar mond verdwijnen brrrrr . Ze is echt natuurgeil en na een tijdje lekker stevig pijpen moest er geneukt worden volgens haar , ze bracht het condoom aan en begon toen aan een hele wilde rit (cowgirl) en wat er toen gebeurde heb ik eigenijk nog nooit meegemaakt , ze kwam op een hele natte manier (geen nette hi hi ) klaar , het dreef langs het condoom , langs mijn beide zijde , tot in een vlek in het beddegoed , ongelovelijk . Daarna zei ze neuken word niks meer ,ik pijp je lekker klaar ,zij wou met ft eindigen (meer geld) ,voor mij hoeft het niet zo maar als ze zo diep pijpt ontkom je er niet aan , kosten 100 euro
The Joker
22 juli 2007, 15:29
Is ze nog ergens gesignaleerd in de laatste maanden?
Ik zie zo wie zo geen origineel NL/BE dames meer in de YY de laatste tijd :(
Hollandmale
22 juli 2007, 23:04
Is ze nog ergens gesignaleerd in de laatste maanden?.....op 7 juni in YY nog gesproken met haar :cool:.
The Joker
23 juli 2007, 00:34
Alleen gesproken? :)
Binky007
19 augustus 2007, 09:10
Is ze nog ergens gesignaleerd in de laatste maanden?
Ik zie zo wie zo geen origineel NL/BE dames meer in de YY de laatste tijd :(
Volgens de dame bij de receptie was ze gestopt bij Yin Yang
Binky
ariadne
27 februari 2008, 13:54
Volgens de dame bij de receptie was ze gestopt bij Yin Yang
Binky
Iemand enig idee waar ze is gebleven?
Heb haar een keer in Relax ontmoet, maar daarna uit het oog verloren.
Het was toendertijd een van mijn betere ervaringen als ijsbeer.