Volledige versie bekijken : Bonn: Immenburg Straße 17 - 21, LAUFHAUS
zoekhoertjes
23 juni 2009, 01:44
in bonn zit een laufhaus met zeer aantrekkelijke dames en werken daar voor 50 euro en mocht je hier niet kunnen slagen vind je in de omgeving van dit laufhaus veel straat hoertjes
http://www.immenburg-bonn.de/
Eros Center Bonn
Immenburg Straße 17 - 21
53115 Bonn
:wink::wink:
Ben vannacht voor een tweede keer in dit laufhaus geweest. Misschien is labyrint een betere bewoording overigens. Waar de vulkan voornamelijk groot is, kun je in het eros-centrum te Bonn pas echt de weg kwijt raken. Een totaal onlogisch ingedeeld pand. Slechts één schematische weergave bij één van de ingangen laten de lay out van het pand zien. Volgende keer een foto maken (als ik daar aan denk)
Beide keren dat ik in het eroscenter-bonn (http://www.eroscenter-bonn.de/) was, was het ruim na middernacht. Ik kan dus niks zinnigs zeggen over de line-up :tongue: Wat ik tot nu toe aantrof was in de eerste instantie een sfeerloos pand waar doodse stilte heerst. Er speelt geen muziekje op de achtergrond en er is ook geen horeca. Men moet het doen met wat automaten waaruit wat fris, een biertje of een wijntje te peuren is en nog een snoep automaat.
Omdat Copil Nebun en zijn Puffbruder niet aan quick five minute visits doen hebben we ons uitgebreid de tijd gegund het ritme van eros-center Bonn meester te maken. Na een rondje of drie leerden we dat ondanks de onlogische indeling van het pand de dames wel op een bepaalde manier gerangschikt zijn. Over het algemeen zitten de verschillende nationaliteiten min of meer gegroepeerd bij elkaar.
Als je een paar rondjes door het eros-center gelopen hebt merk je al snel dat het geduld van de dames een stuk korter is dan bijv. op de vulkan. Na een derde rondje hoorde je hier en daar al geklaag dat het eens over moest zijn met alleen maar kijken en dat er ook geneukt moest worden. Het zal niemand verbazen dat met name de Roemeense hierin uitblonken. Het is ook de roemeense afdeling waar het meeste leven te vinden was. Na aanvankelijk wat bitse opmerking geïncasseerd te hebben ontspande de meeste meiden zichtbaar toen we herkend werden door een ex-vulkan meisje. the miljonaire's club is in tha house Iubi's ..... Wat een pannekoekje zo hier en daar al niet kan doen met je reputatie.
Zelf bezocht ik de blonde Elizabet. Een blondine die er ondanks het tijdstip nog opvallend fris en fruitig bijstond. Klein beetje een buikje en een redelijk stevig onderstel maar in mijn ogen stond het haar erg goed. Aan de deur verontschuldigde ze zichzelf omdat de poes niet strak geschoren was. Hmmm, voor mij eigenlijk de trigger om de drempel over te gaan. Na heel veel look-a-like kale tiener kutjes is het ook wel weer eens leuk om met een dame te stoeien die haar jong volwassenheid niet probeert te verbergen. Na een aarzelend begin en een poging me zo snel mogelijk klaar te maken even een kleine pauze ingelast om haar op vriendelijke toon uit te leggen dat ik de tijd vol wilde maken en niet de intentie had daarbij haar lichaam te vernietigen. Kennelijk is de quick-fix de best verkochte dienst in dit pand..... Haar houding ontspande, ik kreeg meer vrijheid haar lichaam te verkennen en ze stopte meer moeite in haar dienstverlening. God wat blijft het toch leuk om die eerste indruk de nek om te draaien en er iets leuks van te maken.
De dames die in eros-center werken roemen de totale afwezigheid van turken, noord afrikanen en vluchtelingen spul. Natuurlijk zie je wel eens een verloren exemplaar lopen maar groepjes van dit soort mensen zoals je ze in Bochum en Duisburg tegenkomt vind je hier niet. Beide keren dat ik in Bonn was strontbezopen oost-europeanen getroffen maar geen enkele keer waren ze lastig. Verder word met name door de dochters van Vlad ingezet op €50 voor 15 minuten en €100 voor een half uur, maar de bedragen zakken al snel als je aangeeft wat langer te willen blijven. De afrikaanse en zuid amerikaanse dames geven standaard aan dat ze vanaf €30 werken.
Mocht ik weer eens in de buurt zijn dan zal ik het zeker niet na laten weer eens bij het eros-center langs te gaan.
marcelasnl
12 maart 2017, 00:05
Misschien is labyrint een betere bewoording overigens.
2 jaar geleden op de terugweg van een vakantie dit laufhaus bezocht en inderdaad een labyrint. Je bent constant kwijt waar een dame zat en loopt maar rondjes waarbij je steeds het richtingsgevoel kwijt bent.
Toen uiteindelijk bij een roemeense blonde van 25 jaar terechtgekomen ergens op een 2e verdieping. Service was goed, kamer groot en netjes ingericht, maar het is wel aan de prijs ivm de rosse buurten in het ruhrgebiet.
Was voor de afwisseling een keer leuk om te bezoeken, maar zal er niet speciaal voor heen rijden.
Opvallend aan dit laufhaus is de muurschildering aan de linke zijkant van het laufhaus:
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xpf1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/12407280_1669124720022196_2032889268_n.jpg