Volledige versie bekijken : Vivien
joop slim
27 juni 2009, 15:42
Naam : Vivien
Nationaliteit /taal : Duitse
Leeftijd : 29jr
Haarkleur/lengte : lange blonde haren
Lengte : 1.78m
Postuur / Cupmaat : vol slank / C-cup
Tatoeage /Piercings : Verschillende tatoeages /ja
Service : PZC, NMC,beffen, massage, pijpen is haar specialiteit
Extra : http://www.villa-marisol.de/html/index.php?page=girls
Een lieve volslanke dame die ook humor heeft en wel in is voor een geintje.
Ze heeft ook in amsterdam gewerkt en kan een paar woorden nederlands, lekker pijpen en lekker neuken, roken is dodelijk.....
Try before you die
phoenix
6 juli 2009, 20:44
daar was ik dan, ze zat bij een speelautomaat en je kon al drect zien dat ze enorme dijen en billen had, lat er kwam ze naast me zitten en vertelde zeer openhartig, pas later voelde ik dat ik het een tof wijf vond, neuken met de banaan, ze pijpt inderdaad goddelijk lekker, lang, goed en alles mocht in het mondje, ook zag ik haar mooie ronde achterwerk toen op me ging zitten en me zwaar begonnen te rijden . het neuken was eigenlijk voldoende, maar ze werd alleen in standje 69 geil.... en daar hebben we het uiteindelijk een uurtje lang bijgelaten, later wenste ze nog een massage die ik haar gegeven heb.
mannen ze is ook best strak en het is iemand die je gewoon niet voor een half uur neemt, daar pijpt ze te lekker voor...........
geen tegenvaller en voor liefhebbers van een leuke sympathiek dame ook daarna.........:freu:
Gustomass
6 juli 2009, 21:41
daar was ik dan, ze zat bij een speelautomaat en je kon al drect zien dat ze enorme dijen en billen had, lat er kwam ze naast me zitten en vertelde zeer openhartig, pas later voelde ik dat ik het een tof wijf vond, neuken met de banaan, ze pijpt inderdaad goddelijk lekker, lang, goed en alles mocht in het mondje, ook zag ik haar mooie ronde achterwerk toen op me ging zitten en me zwaar begonnen te rijden . het neuken was eigenlijk voldoende, maar ze werd alleen in standje 69 geil.... en daar hebben we het uiteindelijk een uurtje lang bijgelaten, later wenste ze nog een massage die ik haar gegeven heb.
mannen ze is ook best strak en het is iemand die je gewoon niet voor een half uur neemt, daar pijpt ze te lekker voor...........
geen tegenvaller en voor liefhebbers van een leuke sympathiek dame ook daarna.........:freu:
Kijk da's nou eens mooi.
Zo'n verhaal te lezen over in dit geval Vivien.
Een dame waar je dan al enkele keren mee gebabbeld hebt, maar waar je nog niet aan toegekomen bent om mee te kameren. Ze vertelt inderdaad graag en ook heel graag over haar pijpkwaliteiten. Als een dame dat doet, kijk geloven doen we ze natuurlijk allemaal..., je weet toch niet of het op de kamer dan ook echt zo is.
Na bovenstaande recensie hoop ik zeker dat Vivien er a.s. zaterdag weer is.
Heerlijk Barbequën, dan leuke sessie met Viviën , effe zwemmen en dan weer barbequën.....yummi yummi yummi!!!
Der Qual der Wahl wordt al groter....gelukkig lopen hier maximaal 15 meiden rond anders was er helemaal geen keuze te maken...
Viva Vivien...
Gustomass
Gustomass
16 juli 2009, 00:18
Vorige week een leuk rendez vous met Vivien gehad.
Al vroeg op de dag had ze me al even aange scherpt. Ach ben jij er ook weer( jawel al 4e keer in 2 weken tijd) , maar jij gaat toch nooit met me op kamer...waarom eigenlijk niet?? Schouderophalend zei ik, die Qual der wahl vielleicht??
In mijn de-klok-rond-durende-Villa Marisol bezoek heeft ze me toch enkele keren vriendelijk toegelachen, of af en toe een geil kneepje in mijn bips gegeven als ze "toevallig"langs kwam.
De sympathie groeide, wederzijds en het zou er zo maar van kunnen komen, ware het niet dat Gusto's aandacht , uiteraard geheel in de Afrikaans-Dominicaanse hoek werd getrokken... Julia had al snel beet en Gusto ook.
Na Julia had Gusto best nog wel zin, ik bedoel zin in méér...mass mass.
Omdat op deze speciale dag, Ira gevraagd was op te komen draven liep deze vrouw voorop in Gusto's aandacht parade...
Ruim na middernacht had Gusto ene besluit genomen, het werd Ira en hij ging alvast ene drankje halen...staat ze met een ander en...gaat ze met die ander op kamer...en dat bleef maar weg...eigen schuld dikke bult Gusto, jij zegt toch altijd..."je moet het ijzer smeden als ze héét is...."
Vivien is een vrouw en dus ziet ze dingen héél goed...
Terwijl Gusto ene klein half uur intens ahd zitten genieten van de werkelijk adembenemend mooie danskunsten van Carmen, komt Vivien me voorbij, gaat in de bijkamer , komt na enige minuten terug en begint me lekker op te vrijen....heel voorzaichtig...of ik al besloten had..ja...dus...Ok lasst uns auf zimmer gehen...aber, du weisst nicht meine entscheidung....doch...
Vivien voelde het goed aan, en bleef volhouden, aanhouden, een beetje strelen, een beetje voelen hier en daar en were hier....
Ira was al een uur op kamer,....da kon nog wel...eeuwen duren...
Ok, wir gehen auf zimmer Vivien...
Het werd kamer 5, niet de mooiste van allemaal, een felle lamp scheen ene beetje in mijn gezicht terwijl Vivien mij in haar pijpkunsten liet delen en genieten... Het raam stiond open en Gusto kon mooi horen hoeveel plezier Isabella had met haar 2 kornuiten bij het zwembad, ruim na middernacht!!!!.
Gusto kon zich met ene gerust hart neerleggen en Vivien ruim de ruimte geven . Een inderdaad heerlijke pijpsessie volgde en volgede.
Toen ze aanstalten maakte om een condoom eropm te doen heb ik haar gebeten om nog lekker wat door te gaan...heerlijk gewoon...
even geneukt en daarna weer met hand en mondwerk afgemaakt...
Het was al laat, en de eerste keer had Julia me werkelijk alles ontnomen blijkbaar , dus het duurde even bij Vivien...toch weet deze dame het goed aan te pakken waardoor er een zeer bevredigend eindschot mocht komen....
Maar goed dat het gelach en het gegrol van Isabella niet meer te horen wa,m anders had zij zich naar boven gesneld bij het horen van Gusto's vreugde kreten....
Eenmaal beneden , aangekomen bij de douche....zag ik juist een dame onder de douche vandaan komen....juist Ira.!!!!!!!!!. we zeiden niets, maar na me helemaal gedouched te hebben even heerlijk met haar de zaak uitgepraat en bijgepraat... deze 10 minuten praten bij de lockers, deze dame heeft charme, is gewoon en toch zo ongewoon...deze dame heeft iets mystieks, en toch gewoon...op de kamer is ze verre van dat....
daar is ze gewoon Ira, maar hoe ongewoon is dat ook al weer....
to be continued....
Gustomass.