PDA

Volledige versie bekijken : Erika (Miss Tuttefrut), Roemeense



Local Hero
28 juni 2009, 10:03
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Roemeense - Roemeens
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : nope
Service: zeer goed, inclusief douchen
Voordelen:
Nadelen: buiten Roemeens niet echt taalvaardig, Big, help ons met een first-aid Roemeens speak-kit ...
Extra’s bij het bezoek: kauwgom gekregen bij afscheid


Kauwgom (in Vlaanderen ook tuttefrut) is een soort snoep waarop slechts gekauwd wordt en dat niet bedoeld is om te worden ingeslikt. Kauwgom wordt gemaakt op basis van gom, natuurlijke en kunstmatige smaak- en zoetstoffen.

Toen ik deze zeer jonge schone (ze zou m'n dochter kunnen zijn :eek:) in de bar met haar mooi blauw/wit gestreept kleedje tegenkwam wist ik direct dat de Vertigo goden mij weer goed gezind waren. Zeker toen ze me aan de bar ook nog een tongzoen gaf...

En wat een tongzoen: omdat ze constant zit te kauwgommen (in den belgiek seggen wij ook: sjieken) was haar haar adem opvallend fris, zoet en met een NOG smaakje :freu:

Nieuwe Hero-regel: vanaf nu mogen de dames alleen nog maar op de kamer met Local als ze kauwgommen. Kauwgom sponsors mogen zich eventueel ook aandienen bij Local, ik moet nog wel effe denken waar ik nu de productplacement zou zichtbaar kunnen maken :green_smi

@Willem2: vervang die reclame van de premium IceCold door kauwgom reclame, veel gezonder, effect beter controleerbaar, smaak is zoeter :D




A Wop-bop-a-loo-mop alop-bam-boom
Tutti Frutti, all over rootie
Tutti Frutti, all over rootie
Tutti Frutti, all over rootie
Tutti Frutti, all over rootie
Tutti Frutti, all over rootie
Awop-bop-a-loo-mop alop bam boom (http://www.youtube.com/watch?v=KmiLTUDRhu0&feature=related)

Big30
30 juni 2009, 02:37
Nadelen: buiten Roemeens niet echt taalvaardig, Big, help ons met een first-aid Roemeens speak-kit ...

http://www.leerroemeens.nl/

:D:D:D

Roemeens is niet zo moeilijk, veel Roemeense dames beheersen de taal vrij aardig, wat zij kunnen moet jij toch ook kunnen ;)!

:wink::wink:

Pistol Pete
9 juli 2009, 01:28
Afgelopen woensdag speelde deze dame de hoofdrol in een avondvullende twee-akter voor mij:smile::smile::smile:. Erika is ondanks haar (nog) gebrekkige duits en engels uitstekend in staat gebleken mij te verleiden:love2:. Super wat is die meid goed en lekker. Van 21 uur tot 24 uur opgetrokken met deze boeiende en sexy dame. Prima sessie met alles (whirlpool) er op en er aan:D:D. Technisch van zeer hoog nivo. Het is weer problematisch in de villa, het maken van een keuze. Dit keer wel vanwege een uitstekende line up.:wink::wink:

stranger22
10 oktober 2009, 01:59
beste ijsberen, ben een regelmatige bezoeker van villa en vooral van erika maar laatste opgevallen
of juist niet dat ze eigenlijk zelden meer aanwezig is hier! Is ze ermee gestopt of werkt ze ergens anders?
Graag wat info alvast bedankt!

Zakkenleger
10 oktober 2009, 04:01
beste ijsberen, ben een regelmatige bezoeker van villa en vooral van erika maar laatste opgevallen
of juist niet dat ze eigenlijk zelden meer aanwezig is hier! Is ze ermee gestopt of werkt ze ergens anders?
Graag wat info alvast bedankt!

Ja duhh, schrijf eerst eens wat eigen ervaringen vooor je van alles vraagt, ja! Je geloofwaardigheid is 0,0 wat mij betreft!

Zakkenleger
10 oktober 2009, 05:01
...Roemeens is niet zo moeilijk, veel Roemeense dames beheersen de taal vrij aardig, wat zij kunnen moet jij toch ook kunnen ;)!

:wink::wink:

Ja zo kent ZL er nog wel een paar... Thais is niet zo moeilijk, want dat spreken alle Thaise schonen ook... JA ZL DUS NIET JA, EN BIG30 ook niet, dus wat lul je nou!!! :behead:

Local Hero
10 oktober 2009, 12:10
Ja zo kent ZL er nog wel een paar... Thais is niet zo moeilijk, want dat spreken alle Thaise schonen ook... JA ZL DUS NIET JA, EN BIG30 ook niet, dus wat lul je nou!!! :behead:

kop op ZL! Ga neuken, dat helpt altijd :wink:

stranger22
10 oktober 2009, 17:48
ok zakkenleger bedankt voor je reactie! Als ik wat meer tijd over heb en wat minder geld zal ik mijn ervaringen met jullie delen maar op dit moment nemen de meisjes zoveel tijd en energie in beslag dat ik geen puf meer heb als ik thuis ben. En ik ging altijd voor haar naar vv en die 2 uur rijden had ik er graag voor over. Maar ze is goed bekend en begeerd bij de meesten van jullie toch? Lijkt wel of je geirriteerd bent, mis je haar ook soms? Ach er zijn nog genoeg andere hertjes toch?

Zakkenleger
10 oktober 2009, 17:53
Maar ze is goed bekend


Ja.



en begeerd bij de meesten van jullie toch?
Nee niet bij mij (en ik ben niet de enige)



Lijkt wel of je geirriteerd bent,
Ja.



mis je haar ook soms?
Nee. Ik hou niet zo van mensen die wel vragen maar zelf niks schrijven.



Ach er zijn nog genoeg andere hertjes toch?Voor mij wel :biggrin:.

stranger22
11 oktober 2009, 01:58
kick jij op verhaaltjes van anderen zakkenleger? Er staan toch genoeg verhaaltjes hier of wil je zo graag mijn ervaringen lezen! Ik heb een beter idee, als ik volgende keer naar vv ga mag je mee naar de kamer als toeschouwer, kan je die ervaring delen met andere ijsberen, een keer wat anders dan die standaard verhaaltjes hier toch?

Pistol Pete
6 december 2010, 09:53
Haarkleur/-lengte : Blond / halflang
Lengte dame : 167 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank / b-cups
Nationaliteit/Taal : Roemeens / redelijk Duits
Leeftijd : 20 jaar
Tatoeages/Piercings : geen / navelpiercing (?)
Service: mooie blonde roemeense, erg verleidelijk. TZ, Gfe, nmc, Pzc, ft
Voordelen: dame is slankerven mooier dan 1,5 jaar geleden toen ze ook al in de villa was.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro

Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat er nog geen draadje van Erika is. Ik qkan het niet vinden op de site maar mss zoek ik niet goed. Ook vorig jaar ben ik meerdere malen met haar op de kamer geweest. Maar ivm een relatie is ze er een tijdje uitgeweest. Maar ze is terug en hoe! Bleef het vorige keer nog bij wat flirten, dit keer liet ik me ook verleiden. Het werd een heerlijke sessie. vooral de orale kwaliteiten van Erika zijn zeer goed...

Big30
6 december 2010, 13:31
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=17492&highlight=erika

deze denk ik.

Pistol Pete
6 december 2010, 14:24
Klopt. Draadjes kunnen samengevoegd worden.