PDA

Volledige versie bekijken : Linda, masseuze excellente

Gustomass
28 juni 2009, 12:37
Massage van Pretty little Linda….
's middags al vaker deze masseuze gespot. Na de grootste hinger naar sex bij Alisa en Mary te hebben gestild was het tijd voor een massage.
Nu Linda gevraagd en ze wilde me wel een half uur masseren…..meer tijd had ik gewoonweg niet.
Intussen gepeild bij een Duitser die me vóór was geweest en hij was er heel erg tevreden over… vergelijkingen met de beste uit PHG werden gemaakt, maar daar is Gusto nog nooit aan toegekomen…
Overdag op het terras al een lekkere soort conversatie gehad met Linda… is een jonge vrouw, niet zo groot en zeker niet onknap….eigenlijk was ze precies mijn tiep…ze was gekleed in een mooie spierwitte broek…. Stond haar geweldig….mooie lange donkerbruine haren en een mooie lach, een lieve vrouw leek me zo….op mijn vraag of zij de masseuze was kreeg ik de bal hard teruggespeeld…nee hoezo??, dat zie je toch, wat denk je waarom ik zo gekleed ga??
Ze maakt een stevige massage , beloofde ze, niet van die letterlijk uit haar mond, niet van die “wisse wasjes…” en ja, die andere massage, das machen die Damen hier besser als ich…
Vrouwtje was leuk, vriendelijk en had haar woordje wel klaar op onze ongetwijfeld als ijsbeeropmerkingen gekwalificeerde opmerkingen…
Om kwart over 9 mocht ik plaats nemen op haar tafel… Het hoofdgat leek niet zo goed met handdoek bekleed, en weet je, nog zelden zo prettig mijn hoofd te ruste gelegd bij een massage……
Even wat gepraat , rustgevend muziekje erbij en al snel was mijn enige activiteit, genieten genieten genieten…geen woord meer gewisseld, en zo hoort het ook, bij een goede massage, In het begin even gestoord door een medeijsbeer die nog enkele nootjes aan Linda wilde overhandigen….. heeft ie nóg mijn bips gezien….!!!.

De massage leek echt veel langer geduurd te hebben, het was heel heel heel goed. Diep, stevig, afwisselend, en dan ook met energie overdracht…weet niet hoe het kan maar deze Linda legde haar handen op je en er straalt energie op je in…haar handen waren niet warm , nee die waren gewoon heet….ongelofelijk…..nog nooit zo iets meegemaakt…
Ik heb het,ik weet het al vaker gezegd, na een massage, dat die de beste was,..nu zeg ik het wéér , in alle overtuiging wéér….dit was héél erg goed.
Nog even lekker nagepraat terwijl ik lag bij te komen…ze is lief en zeker niet dom , zeg maar goed bij de tijd…
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken haar ooit eerder gezien te hebben, maar waar???
Ze is er nog tot donderdag as en dan is ze 2 weken terug naar Tsjechië…. Wil haar beslist nog eens meemaken en dan voor een volledige massage van een dik uur….
Was al met al een héél aangename kennismaking met deze dame….

Gustomass gusto mas de este Linda!!!:freu::freu::freu:

joop slim
28 juni 2009, 12:44
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken haar ooit eerder gezien te hebben, maar waar???

Gustomass gusto mas de este Linda!!!:freu::freu::freu:

Ze heeft voorheen in die club in grefarht gewerkt als dvp en deed er geloof ik ook tantra massages.
Destijds met carnaval ontzettend gelachen met haar......leuke spontane lieve vrouw.

dit is haar draadje volgens mij http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=98852&postcount=1

JS

Gustomass
28 juni 2009, 12:52
Ze heeft voorheen in die club in grefarht gewerkt als dvp en deed er geloof ik ook tantra massages.
Destijds met carnaval ontzettend gelachen met haar......leuke spontane lieve vrouw.

dit is haar draadje volgens mij http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=98852&postcount=1

JS

jammergenoeg gemist, dat heb je ervan als je een tijdje niet in Villa Vertigo kwam, maar dus weer een toppertje minder in VV??

Goh wat had ik met de carnaval graag met Linda gelachen en ge.......;)

ps het lijkt wel ,hoe meer je meemaakt hoe meer je ...mist...
Gustomass

joop slim
15 augustus 2009, 16:33
Linda is er weer ! op bepaalde dagen omdat ze ook nog extra studie volgt op het gebied van masseren.

welke dagen weet ik zo niet meer, gewoon ff belletje plegen om er zeker van te zijn dat ze aanwezig is....