PDA

Volledige versie bekijken : Spanje. Catalunya. Club "Tu Tries".

Carpe Momentum
28 juni 2009, 16:58
Club gelegen aan de C-14 van Lleida naar Barcelona ter hoogte van Noves de Segre.
Verbouwd hotel. Alles keurig netjes en schoon. Moderne benedenbar met podium voor paaldansen. Kamers met eigen badkamer.
Prijzen: 55 eur./30 min.
Dames: 12 á 15 stuks van diverse komaf. Voornamelijk donkere dames (zowel latina's als afrikaanse) en enkele Oost-europese (russische).
De club zit duidelijk in zijn aanloopfase. Het belangrijkste om te overleven zal zijn om goede dames aan te trekken en nog belangrijker om ze te behouden. Aan potentieel ontbreekt het niet.

Carpe Momentum
28 juni 2009, 17:04
Naam : Kathy

Nationaliteit/Taal : Dominicaanse/Spaans

Leeftijd : 27

Haarkleur/-lengte : Zwart/lang

Lengte dame : 1.67 m

Postuur/Cupmaat : Normaal/B-cupje

Tatoeages/Piercings : geen

Service: Zoenen (matig), PZC, Beffen, NMC, geen FT

Voordelen:

Nadelen:

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 55 eur.

Op de avond dat ik deze club eens ging bekijken waren de oost europese dames niet aanwezig en viel mijn uiteindelijke keus op deze dominicaanse die voorheen in Eva's te Lleida heeft gewerkt. Absoluut geen hoogvliegster. Alles eigenlijk matig, NMC redelijk. Geen herhalingsgevaar.

Carpe Momentum
19 oktober 2009, 17:15
Naam : Vanessa

Nationaliteit/Taal : Braziliaans/Spaans, Portugees

Leeftijd : 27/28

Haarkleur/-lengte : /Zwart/Halflang

Lengte dame : 1.70 m

Postuur/Cupmaat : Normaal/C-cup

Tatoeages/Piercings : Tekst op rug tussen schouderbladen

Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN

Voordelen:

Nadelen:

Tijdsduur : 30 min.

Weer eens een bezoekje gebracht aan deze nog vrij nieuwe club. Wat me opviel, was het nivo qua dames (natuurlijk heel subjectief), duidelijk beter als voorheen. Wat meer Braziliaanse meisjes. Op zich niet verkeerd. Op de kamer beland met Vanessa. Doorsnee sessie. Vooral het TZ niet echt enthousiast en en PZC kort van duur. Voor de rest niets mis mee. Als ik echter hier niet een kleine recensie aan zou wagen, dan zou ik me haar waarschijnlijk binnen vrij korte tijd niet meer herinneren. Dus geen hele goede/hele slechte ervaring. Het kan ook niet altijd feest zijn. Hoewel....:biggrin: ;)

:walking:

El Conquistador
19 oktober 2009, 19:07
Carpe momentum volgens mij heb jij echt een mooi leven geweldig beetje in spanje van alles uitproberen.......:s026[1]:

Carpe Momentum
14 november 2009, 14:30
Naam : Gabriela

Leeftijd : rond de 30

Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/Lang

Lengte dame : 1.67m

Postuur/Cupmaat : Slank/C-cup

Service: TZ, PZC, NMC, VINGEREN, MASSAGE, BEFFEN

Voordelen: Sympathiek en heerlijk lichaam (naar CM maatstaven)

Nadelen: Niet echt knap gezicht

Tijdsduur : 30 min.

Het was rustig met dames gisteravond. Een aantal waren schijnbaar op vakantie. Maar diegenen die aanwezig waren mochten er zijn. Er was er niet één bij die voor mij geen aanspraak zou kunnen maken op een eventueel kamerbezoek. En eerlijk is eerlijk, dat is wel eens anders. Gabriela was qua uiterlijk (gezicht) één van de mindere, maar wat een lichaam. Precies op maat voor Carpe. Het werd gezellig op de kamer met deze goedlachse reina del samba. Click goed, sex goed.

:walking:

Carpe Momentum
5 september 2010, 19:04
Naam : Julia

Leeftijd : ongeveer 30

Haarkleur/-lengte : zwart/halflang

Lengte dame : 1.63

Postuur/Cupmaat : Slank/B-cup

Service: TZ, PZC, NMC, VINGEREN, MASSAGE, BEFFEN, ANAAL

Voordelen: Goed gezelschap, kijkt niet naar de tijd en heeft zelf ook plezier