PDA

Volledige versie bekijken : Verkeerde naam

Stiffmaster
29 juni 2009, 15:49
Het is mij èèn keer overkomen :eek:, tijdens sex met mijn tweede vrouw de naam genoemd van mijn eerste vrouw :wand:, je begrijpt dat er van de sex vervolgens niets meer terecht kwam. wat ik mij nu afvraag is of dit iemand van jullie ook wel eens overkomen is, of dat je per ongeluk een naam van een DVP noemt, en hoe reageerde je vriendin/vrouw hierop? :cool::cool:

seksenfun
29 juni 2009, 21:09
Ik heb al wel eens voorgehad dat ik bij een DVP, waarmee ik veel op kamer ging en die ik met haar echte naam aansprak, een andere naam van een vrouw uitsprak. Maar da's niet hetzelfde natuurlijk. Is niet zo'n (ramp :smile:).

foots
29 juni 2009, 21:52
Stiffie,

Het is mij een keer overkomen om mijn vriendin aan te spreken met de naam van mijn ex. (en die kent ze).
Nee het was niet tijdens de sex, het was ergens ik weet het niet meer, maar in het openbaar met kleren aan.
Tja zij werd niet boos, ze plaagt me graag met mijn ex. het doet mij meer pijn dan haar, zo ook deze verspreking.

Groet, Foots :wink:

Dalton
29 juni 2009, 22:10
IK heb mezelf aangeleerd om niet te praten tijdens de worsteling dan kan je ook niet een verkeerde naam uitspreken.

Picasso 1
29 juni 2009, 23:26
Noem ze gewoon allemaal 'schat'. Bijkomend voordeel is dat ze zich dan bijzonder voelen bij je :cool:.

Goedemorgenallemaal
30 juni 2009, 00:16
Bij mij roepen de Meiden steeds Patrick, Patrick, jaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
Nu ken ik heel wat beertjes, maar geen enkele Patrick, en zeker niet van diegenen waar ik van verwacht dat ze geliefder zijn dan ik :moon:
En ik kan geen vriendin krijgen, Stiffie, dus ik heb dat probleem niette :teuflisch

erpee :wink:
Zolang ze je maar geen Tommetje, of Boontje noemen....

Willem2
30 juni 2009, 00:28
Zolang ze je maar geen Tommetje, of Boontje noemen....

Inkoppertje :Komt om zijn loontje.....

@ Gabi : Schatzi ;)