PDA

Volledige versie bekijken : Elly (Perzisch)



seksenfun
5 juli 2009, 10:47
Haarkleur/-lengte : pikzwart/halflang golvend tot net aan de schouders
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : slank/B (echt)
Nationaliteit/Taal : Perzisch/Duits en beetje Engels
Leeftijd : vooraan in de twintig
Tatoeages/Piercings : ?/navelpearcing
Service: tz, PZC (zéér goed), NMC, vingeren, beffen
Voordelen: langdurig, rustig met overgave tot en met pijpen zonder en vergeet geen enkel plekje (inclusief aarsverwenning bij man)
Nadelen: knuffelgehalte naar maatstaven van deze gfe+-beer wat minder
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100
Extra’s bij het bezoek: zie recensie

laurent74
6 juli 2009, 00:27
Zij werkt ook bij Bernds waar zij Layla (http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9304) heet.

seksenfun
8 juli 2009, 18:41
Werkte ze daar of wisselt ze tussen de twee clubs. Op de site staat ze aangegeven als "weer terug bij Babylon"?

seksenfun
8 juli 2009, 19:06
Mijn voorlaatste sessie zou dus onverwacht met Elly zijn. Ze is nog niet zo lang terug in Babylon en mooi en jong. Wat zou een man nog meer willen ;). Ze is trouwens ook mijn type zeker wel. 's Avonds in de bar hadden we al enkele keren oogcontact. Van dat oogcontact maakte zij gebruik om mij te trachten te verleiden. Ze hoopte allicht dat ze me zo ver zou kunnen krijgen dat ik bij haar zou gaan zitten. Ik was me anders goed aan het amuseren in de bar, van de sfeer en leute die er hing. De gastvrouw zorgde trouwens voor een groot deel mee voor die ambiance. Ze mixte bijvoorbeeld grappige stukjes muziek door de dansbare deuntjes heen en ook wel jingles.
Omdat Elly op den duur voelde dat ik nog niet zo direct tot bij haar zou komen en er nog maar erg weinig mannen aanwezig waren (4 mannen die in het bar-tuintje een conferentie -zo leek het wel- hielden, Patjeboemboem die naast Jessy in de sofa in de bar was gaan liggen -rusten en mekaar prikkelen- en Dupke die bij Sabrina stond, waarmee hij nog niet zo lang geleden van kamer kwam). Met andere woorden: het was voor haar bij mij komen zitten (zelf het initiatief nemen) of er gebeurde niets óf nog erger: een andere dame zou wel eens initiatief kunnen nemen en dan was ze me misschien ook kwijt. Ze kwam dus naast mij zitten. Veel tijd om wat gespreksstof te verzinnen liet ze me echter niet. Na enige minuutjes vroeg ze al of ik met haar wou gaan seksen. Dit was vooral de reden dat ik haar niet veel later wandelen stuurde met de reden dat ik nog wat wou relaxen in de sofa en misschien later wel met haar nog zou gaan kameren. Sorry, maar als er op een bepaald moment maar één werkelijk mogelijke klant is voor een 15-tal meiden kan je toch gerust een eerste kennismaking iets langer laten duren dan enkele minuutjes. Dat ik er later (zonder spijt, integendeel) toch nog mee op kamer zou belanden lag niet helemaal aan haar en mij alleen maar ook aan de gastvrouw en Stella.

Op een bepaald moment wist de gastvrouw er niet beter op te vinden dan Dupke, samen met Sabrina, te plagen met ijsblokjes. Eerst in zijn nek, dan over zijn rug, langs achter onder zijn handdoek en ook langs voor :rofl:. Toen de ijsblokjes allemaal gesmolten waren had de gastvrouw van deze avond toch nog enorme zin om voort te spelen wat ik aan den lijve kon ondervinden. Ik zat te lachen met Dupke maar nadat hij zijn deel had gehad, moest ik het bekopen (met mijn gelach, vond de gastvrouw). Ze kwam op me af en (hoe wist ze dat ik vooral voor Elly viel, van alle dames die daar in het rond zaten op de sofa?) vroeg aan Elly waarom ze mij nog niet had uitgedaagd. Ze hief mijn handdoek op met haar hand en zei aan Elly dat ze maar eens moest komen zien. Elly vertelde de gastvrouw dat ik (nog) geen zin had in seks, dat ik haar altijd maar zei: "later, later". Niets daarvan, vond de gastvrouw en draaide nog wat harder aan het commerciële wieltje en verkreeg dat Elly naast me kwam zitten. De gastvrouw gunde dat brave naast-mekaar zitten geen tijd. Elly moest me maar meteen beginnen pijpen. De gastvrouw hield immers niet zomaar de handdoek wat omhoog. Zo kon Elly er beter bij. Na wat kunstig pijpwerk van Elly diende de gastvrouw de handdoek niet meer omhoog te houden met haar hand :smile:. Ze riep wel naar Stella om ook een handje te komen helpen. Stella begreep de boodschap en kwam met een ijsblokje aandraven. Intussen had de gastvrouw mijn tepels al flink beet. Daar zat ik dan, met drie heel stoute dames.
Al bij al vond ik dat Elly het meest en best haar bestje gedaan had en wou ik ze maar wat graag belonen met een kamertje. Een quatro'tje vond ik immers wat veel te veel van het goede.

Al lachend liepen we naar een kamer. Daar verliep alles best zoals ik het graag heb. Eerst wat knuffelen en tongzoenen en mekaars weinige kledij snel uitschieten. Daarna ging ik al kussend en likkend op verkenning. Haar hele lichaam. Beffen en vingeren is geen enkel probleem. Wanneer zei overging tot de orale verwenning van mezelf, wist ik niet wat er gebeurde. Zo goed. Ongelooflijk goed, waanzinnig goed pijpwerk. Je zou dit de ganse dag willen laten duren (maar het gevecht met je orgasmecontrole maakt dat onmogelijk). Ze varieert dat het een lieve lust is. Ze likt en streelt, kneed en glijdt met haar nagels, over alle deeltjes van je geslachtsdeel. De penis, de balzakken én de aars neemt ze zonder schroom mee. Gewoon geweldig. De fijne aanrakingen afgewisseld met betoverende zuigkracht. Zelden zoiets meegemaakt. Ik noemde haar niet voor niets de pijpkoningin ;). Hoewel het pijpen doorgaans seksenfun' paradepaardje niet is, liet ik haar wel erg lang doen. Opeens vroeg ik toch om een condoom om het neukwerk te starten. We wisselden vele standjes af, waardoor ik mijn orgasme nog even kon uitstellen. Meer nog.... Ik bedacht me en stopte het neuken om haar weer te laten pijpen. Deze keer tot het einde. Ze liet me niet klaarkomen in haar mond. Of dit wel kan bij haar ben ik jammer genoeg vergeten te vragen doordat ik in een roes was :smile:.
Hierna nog heel even nageknuffeld.

Enkel het knuffelgehalte mocht voor deze superknuffelbeer nog wel net iets hoger liggen. Dat zal ik haar meedelen als ze nog eens een uurtje met seksenfun op de kamer wil, zo is er zeer zeker herhalingsgevaar.