PDA

Volledige versie bekijken : Lady Gaga aan HLN.BE: "Ik wil mijn fans laten klaarkomen"



RAUL7
5 juli 2009, 17:31
"Hurry, hurry!", zijn de eerste woorden van Lady Gaga tijdens ons korte interview met haar op Rock Werchter. Of er een verschil is tussen de figuur van Lady Gaga en de échte Stefani, wilden we snel weten. "Geen enkel, ik speel geen personage. Ik wil mijn fans laten klaarkomen, dan is mijn opdracht geslaagd." Zo, dat weet u ook weer.

Haar debuutalbum heet 'The Fame'. Wat is haar relatie met beroemdheid? "Heel mijn plaat draait rond popcultuur en hoe ik mij voel in dat universum. Vreugde heeft een enorme kracht en ik geloof in de kracht van muziek."

Praten met haar schedel
Dan werpt ze haar haren voor haar gezicht en de rest van het interview doen we dan maar met haar schedel. Ze gunt ons geen blik meer. Nochtans beweert Lady Gaga dat "ze zoals alle andere meisjes is".

"Ik ben niet altijd zelfverzekerd. Het belangrijkste is te geloven in de kracht van de liefde en ik heb vertrouwen in de artieste die ik gecreëerd heb. Wat kan het mij schelen dat ik nummer 1 op Facebook ben. Ik probeer gewoon goede muziek te maken en mijn fans er een happy gevoel bij te geven."

Over haar band met de paparazzi dan. "Ik zie hen als een persoon. Als ze lief zijn voor mij, ben ik dat voor hen. Zo niet, dan ik ook niet."

Orgasme
En dan komt het, als onze tijd er bijna opzit... Wanneer is een show van Lady Gaga voor haar geslaagd? "Mijn bedoeling is mijn fans een orgasme te bezorgen, zonder dat ze daarbij hun handen moeten gebruiken. En áls ze klaarkomen, als ik hen heb kunnen raken, dan heb ik goed werk geleverd."


http://www.hln.be/hln/nl/1313/Festivals/article/detail/917689/2009/07/05/Lady-Gaga-aan-HLN-BE-Ik-wil-mijn-fans-laten-klaarkomen.dhtml