PDA

Volledige versie bekijken : Jessy (Poolse)



seksenfun
5 juli 2009, 10:57
Haarkleur/-lengte : bruin (naar zwart toe)/lang (tot onder de schouderbladeren -soms paardenstaart-)
Lengte dame : 1,63
Postuur/Cupmaat : slank/kleine B (beetje afhangend)
Nationaliteit/Taal : Pools/Engels
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : runeteken op de onderrug en onafgewerkte kleine tatoe op rechterlies/nee
Service: tz, PZC, NMC, vingeren, beffen, knuffeldier, grote aaibaarheidsgehalte, massage maar alles heel rustig aan
Voordelen: neemt geruime tijd voor ze op kamer gaat en nadien ook
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:

seksenfun
5 juli 2009, 10:59
voorlopig is nu dinsdag 7/7 haar laatste werkdag in Babylon

Wagons-Lits
5 juli 2009, 12:36
Was inderdaad heel erg knuffelbaar. Ik hoop dat ze na de vakantie terugkomt.


W-L
(nou nou, dat ging zo snel dat ik (1 sessie met haar gehad) niet eens een recensie kon schrijven)

Wagons-Lits
5 juli 2009, 18:52
@ Mod,

Hebben we hier een dubbelposting Jessie / Jessy ?
(alle andere lijkt te kloppen)


W-L
(die hoopt dat ze terugkomt, want ze was erg aardig)

seksenfun
5 juli 2009, 22:56
Nee, toch geen dubbel posting !

Laurent74 was er gisteren ook bij in Babylon, en heeft al over de eerste Jessy geschreven, dit meiske was ook nieuw voor hem, dus het moeten 2 verschillende dames geweest zijn.

laurent74
6 juli 2009, 00:35
Nee, toch geen dubbel posting !

Laurent74 was er gisteren ook bij in Babylon, en heeft al over de eerste Jessy geschreven, dit meiske was ook nieuw voor hem, dus het moeten 2 verschillende dames geweest zijn.

Deze Jessy is inderdaad werkzaam bij babylon sinds drie weken. Zij vertrekt naar Poland aanstande dinsdag en ik ben er niet van zeker dat ze zal terugkomen.
Jammer, haar service is uitstekend.

Wagons-Lits
6 juli 2009, 18:43
Misschien dat we het Management moeten vragen de artiestennaan 'Jessie' even niet te gebruiken :teuflisch .


W-L

seksenfun
8 juli 2009, 19:31
De derde en laatste sessie zou met Jessy worden. Ik had haar al van vrij vroeg op de namiddag geprikt op mijn to do lijstje.

In de namiddag zaten de Belgische beertjes (op Dupke na, die aan het toveren was met een andere meid) met Jessie in de tuin. Heerlijk wat keuvelen. Seksenfun had zich al snel genesteld naast Jessy. In gedachte om er strakjes zeker mee op kamer te gaan. Zoals in een andere recensie kan gelezen worden stak er iemand op vakkundige wijze stokken tussen de wielen.

Verschillende keren zouden we samen of samen met mede-beertjes nog kort contact met mekaar hebben.

Niet zo heel gek veel na mijn geweldige tweede sessie met een dame ging ik toch met haar naar de kamer. Ik had niet zo veel tijd meer omdat ik een uur met haar in gedachte had, gezien de goede commentaren van Laurent74, Dupke en Patjeboemboem. Eerst was ik zelfs al aan het twijfelen om er nog mee te gaan, gezien het uur en omdat ik vreesde met zulke lieve gfe+-dame meer dan een uur nodig te zullen hebben, wat niet meer kon gezien het late uur. In zo'n geval kies ik er normaal voor om een andere keer af te wachten. Ik hou niet van remmingen (in gedachte), niet de minste. Toch ging ik bij haar zitten in de sofa en had ik beslist om er spoed achter te zetten en toch met haar te gaan kameren. Temeer omdat de geruchten deden dat ze binnen enkele dagen (vandaag) definitief zou stoppen met dit oudste beroep.
Omdat het binnen erg warm was, en zij dat ook vond, zijn we buiten in de tuin gaan zitten. Daar zaten Dupke en Patjeboemboem ook al. We zijn er dan maar bij gaan zitten. Jessy was erg braafjes naar mij toe. Maar ook de andere Belgische beren hadden me al laten weten dat ze voorzichtig is met haar handelingen in het openbaar. Toch vond ik het een beetje raar dat ze haar voeten op de lul van Patjeboemboem legde en mijn handje enkel maar vastpakte. Net op het moment dat ik dan toch weer beslist had om dan toch maar niet met haar te gaan begint ze meer initiatief naar mij toe te nemen en vroeg ik haar om maar naar kamer te vertrekken. Het was inmiddels immers al bijna 00:00 geworden.

Op kamer vond ik het een beetje jammer dat ze zichzelf al onmiddellijk had ontdaan van haar weinige kledij, nog eigenlijk voor ik STOP kon roepen :smile:. Ik smeet mijn handdoek dan ook maar tegen de vlakte. Ik nam haar op mijn schoot en we begonnen mekaar lief te strelen en te tongzoenen. Weer verbaasde het mij dat ze (in het begin) erg "verlegen, voorzichtig, zachtjes, puntje tong" (hoe moet ik het noemen) tongzoende. De tongen geraakte in elk geval niet in mekaar verstringeld. Na even vlijde ik haar op het bed en gingen we door, met lang maar zoals zonet vernoemd, tongzoenen. Meestal stopt de dame met tongzoenen. Nu was ik het. Ik ging door met kusjes geven, overal. Van haar nek tot haar voeten om dan weer to the middle of her body te keren :smile:. Ondertussen streelde ik ze lief. Weer viel me iets wat tegen. Ze lag er gewoon (van te genieten, zullen we maar zeggen) want dit gaf ze op geen enkele manier aan. Op deze manier ontgaat mij vrij snel het "haar verwennen". Zonder veel woorden begreep ze blijkbaar tot wat pijpwerk nu ideaal zou zijn. Echter het pijpen was technisch echt maar een 6/10 waard. Dit hadden mede-beertjes mij al wel verteld. Veel meer dan een halve stijve kon ik bij haar niet krijgen. Ik had er ook niet veel zin meer in. Zij begon na dat pijpen mij ineens weer te tongzoen en nu wel met verstringelde tongen en wel "vollen bak". Het hielp niet meer. Na een half uur de sessie beëindigd zonder klaarkomen maar van het "lief doen" had ik wel genoten. Ik kan niet zeggen dat ik een slechte sessie achter de rug had. Herhalen met haar zal ik in de toekomst niet meer doen.

Waarom deze sessie zo anders verliep dan verhoopt? Had ik te grote verwachtingen? Was ik al wat moetjes? Was ik té snel gegaan na mijn tweede sessie? Was het omdat ik mezelf verplichte (omdat ze van het toneel zou verdwijnen, voor altijd) om toch nog met haar te gaan? Was ze zelf moe (ze had in de loop van de dag en avond de ene klant na de andere)? Is ze gewoon té rustig voor seksenfun, die van intimiteit houdt maar tegelijkertijd van spontane actie en fun? Was het omdat....

Wagons-Lits
11 februari 2010, 18:22
Jessy heeft mogelijk bijgeleerd, want ik vind haar ontzettend goed tongzoenen.

Ook andere diensten zijn van niveau - maar beginnen inderdaad weinig spontaan en zeker niet al op de sofa. En ze was ook niet erg meelevend in het wegwerken van een irritante collega (Viktoria ? een Poolse) die behoorlijk irritant aan het trollen was. Haast had ik de moed verloren.

Maar dan. Eenmaal op de kamer lijkt het wel een andere persoon. Kussen alsof ze je eerste vriendinnetje is. Vrijen alsof haar leven er van afhangt. After -session service met een welgemeende glimlach. Ik vind haar een prima aanwinst.

een tevreden,

W-L