PDA

Volledige versie bekijken : Clubtoer in Duitsland



boemboem69
6 juli 2009, 08:50
1 maal per jaar mag ik van mijn echtgenote een kleine week er alleen op uit.
Al een paar jaar ga ik dan naar Duitsland, zogezegd voor de natuur en het wandelen. Dat laatste doe ik dan ook,, maar natuurlijk niet in de natuur.
Wel in diverse FKK en saunaclubs en ook Partytreff's.
Op woensdag 01.07 begonnen rond 10.30 Hr in Bochum, bij Freude. Hier met Marie-Rose; Vanessa en Isabella de kamer opgezocht. Rond 15 uur vertrokken richting Hamm.
Daar dan rond 18.00 Hr saunaclub Exclusiv opgezocht, maar deze ging pas open om 21.00 Hr. Dan maar richting FKK Golden Beach getrokken, Im Ried 44, eveneens in Hamm. Dat viel cehter helemaal tegen. Slechts 3 dames aanwezig, waarvan Samanta (27 j.) mij nog het best beviel. Prijs 80 € (OP VOORHAND TE BETALEN) en 5 € voor een lauw drankje. Eten was niet voorzien. Zonder douche vooraf naar een stinkende kamer met praktisch geen verluchting. Nadien een snelle douche en asap naar buiten. Hier kom ik nooit meer.
Ondertussen was de zin naar meer sex over en dan maar naar het hotel getrokken.
Donderdag dan richting Dorsten getrokken, waar ik tegen 10.00 Hr, terecht kwam in FKK Heavens Gate aan de Swebenring 36. Hier Jenny en Tonia onder handen genomen. De eerste viel echter tegen, wilde niet kussen, niet pijpen zonder condoom en ook niet gelikt worden. Tonia daarentegen was de max.
Rond 14 uur verder getrokken naar Xanten, een hotel gezocht en wat gerust. Tegen 20.00 Hr in Partytreff Xanten, Sansbeckerstrasse 29 terecht gekomen. De hollanders hadden deze club bijna hun eigendom verklaard, mar uiteindelijk iw alles nog goed gekomen.
Op vrijdag dan richting Hammenkeln, naar Villa Marisol. Rond 12.00 Hr daar aangekomen. Prachtige club, met prachtige dames. De dames Angelina en Vanessa met mijn aanwezigheid een plezier gedaan. Rond 16.00 Hr kwam er een heving onweer opzetten, en dan maar vertrokken. Omdat al deze dames al een beedje bogonnen door te wegen, maar naar een hotel gezocht en vroeg gaan slapen om terug krachten op te doen voor de volgende dag.
Zaterdag dan richting Kaarst gereden, naar Living Room. Daar als eerste gast om 11.00 Hr aangekomen, en er kennis gemaakt met de dames Claudia, Lia (?) en als allerlaatste Denise.
Nu was de pijp echetr uit en niets lukte nog, zelfs het handwerk.
Zo'n toer, waarbij zowat 15 dames op 4 dagen onderhanden werden genomen vergt wel wat lichamelijke inspanning, en is goed voor de lijn. Na dame 8 of 9 wil alles niet meer zo lukken zoals het hoort, maar allen al het feit deze mooie dames te kunnen likken doet me alweer naar volgend jaar verlangen.