PDA

Volledige versie bekijken : Jongen verkoopt naaktfoto's van moeder



RAUL7
6 juli 2009, 13:45
Een 18-jarige student heeft op het internet naakfoto's proberen te verkopen, van zijn moeder... De tiener uit Nieuw-Zeeland zegt dat hij handelde uit wraak. Omdat hij de garage moest opruimen en van zijn moeder de opdracht kreeg niet-gebruikte artikelen online te verkopen, kreeg Michael het aan de stok met zijn ouders. De 44-jarige moeder Jennifer (44), die haar achternaam anoniem wil houden, was alles behalve opgezet met de verkoop van de acht jaar oude foto's waarop ze een sexy lingeriesetje aanheeft.

Geen leuke reacties
Michael had daarna ook een tweede set foto's te koop gezet op de site 'Trade me'. Beelden waar volgens Jennifer dan weer 'niets mis' mee is en ze keurde de verkoop goed. Ook die serie foto's werd door 'Trade Me' echter offline gezet, wat kwaad bloed zet bij moeder Jennifer. "Ik zou de helft van de opbrengst krijgen", zegt ze. Bovendien had ze graag "leuke reacties van kijkers op de site willen lezen".

Ongepast
Volgens een woordvoerder van Trade Me waren beide series echter 'ongepast'. "We willen echt geen persoonlijke foto's op de site van moeders in ondergoed", luidt het daar.


http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/918456/2009/07/06/Jongen-verkoopt-naaktfoto-s-van-moeder.dhtml

Jünther
6 juli 2009, 19:25
Moeders mag er nog zijn!

liefhebber
6 juli 2009, 20:06
Zo'n jonge ondernemer mag wat mij betreft zeker een aanmoedigingsprijs krijgen!

Kinderen met mooie moeders..... jullie zien het.... er valt nog een leuk centje te verdienen met de foto's uit (of van) de oude doos :D

(wanneer je een beetje een leuke mama hebt kun je veel meer verdienen met de foto's dan met auto's wassen :cool:)

:wink: